Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Üdv!
A szíj rendben van jelre tekertem minden jó volt. Tényleg a szíjon van a jelölés. De szíjat nem lazítottam fel. Mindenhol 3bordával volt arrébb egyirányba. A hiba még megvan de szűkül, izzíto gyertya vagy porlasztó. De melyik?Feleslegesen nem akarok cserélni semmit.
Válasz Maszek Zs #3611. hozzászólásáraA tárcsán egynek kell lennie .a szijjon én még nem láttam olyat hogy lenne meg minek.a a három dolog össze van téve akkor mehet rá a szíj.
Válasz kori01 #3610. hozzászólásáraA tárcsán van több jel mert több adagolóval szerelték. A többi jel a szíjon van elvileg De ma még kell egy útra hétvégén meg nézem a jeleket tényleg vannak-e. aztán neki állok. Majd készítek több képet mikor sikerül felteszem.
Válasz Maszek Zs #3607. hozzászólásáraValóban benéztem, 4-es henger szelepváltáson.
Van egy benzines Nissanom 5év garancia volt rá.
Szorgalmasan vittem a kötelező szrevizekre olajcsere szűrők cseréje stb...
A pollenszűrőt is cserélték mindig. Lejárt a garancia elszállt a gáz a klímából, hívtam egy helyi szerelőt megcsinálta. Mondom néki cserélte e a pollen szűrőt? Azt mondja nem, pótolta mert nem volt benne!
Szerencsére nem sokat használtam, így ha az olajcsere is csak papíron volt kibírta.
Azóta az apróbb dolgokat magam csinálom a családban, a sajáton meg mindent.
Válasz rigás #3606. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!!!!!
Közben én is kutakodtam.
Az van mikor már tudod mit csinálsz akkor nem bonyolult. Kössz a videót néztem többet is amit csatolt a youtube. Úgy érzem most már kezdésnek van információ. Közben megtudtam van több jel az adagoló tárcsán,azt se mindegy hova rakom,attól függ milyen adagoló van rajta! Megha összerakom a főtengely a vezérműtengellyel legyen jó. Ha az adagoló nem jól van max nem indul Azért nézzük át nem a 4 hengernél kell szelepváltásnak lenni?
Köszönöm Mégegyszer neked és aki hozzászólt
Válasz Maszek Zs #3599. hozzászólásáraIgen valóban úgy tűnik, hogy a szíjon vannak a jelek aminek egyeznie kell a szíjtárcsákon lévő jelekkel.
Így kell neki állnia (első henger szelepváltáson adagoló 1. henger töltésen.)
Ha összeforgatod és az adagoló 1 foggal arrébb esik ott a baj. Vezérmű szerintem nem lehet arrébb mert akkor valamit törne...
Válasz rigás #3596. hozzászólásáraElvileg az ujj szíjon meg van jelölve hova kell esnie a jelöléseknek??? csak a motort kell beállítani és utána rátenni a szíjat hogy stimmeljenek a jelek??????
Válasz rigás #3596. hozzászólásáraKöszi előre is!!!!
Ez egy Renault 19D 1993-as
Motor kód: F8QS
tovább is le írjam?
Én sem vagyok autó szerelő de így lehet én is megcsináltam volna.
Vissza vinni nem opció mert össze szólalkoztunk. Fényképezek mindent mert már találtam hibát trehányságból!!!!!!! Azt,ha kész lesz vagy sikerül megcsinálni oda verem az orrát!!!!!!
Válasz Maszek Zs #3594. hozzászólásáraÉn most nyakig vagyok ebbe a témába, bár most könnyű dolgom van mert az isuzu Y17DT motor vezérlője össze is van jelölve meg rögzíthetőek is a szíjtárcsák. Az opel GM X17DTL motorján viszont volt jelölés csak nem volt rögzítési lehetőség sőt a vezérmű szíjtárcsáján nem volt stift akárhogy feltehetted. A vezérmű tengelyt mérő órával kellett beállítani, rohadt egy szenvedés volt az egész.
Esetedben is lehet sajnos valami hasonló, de adj már nekem egy autó típust meg egy motor kódot utánanézek hátha találok valamit.
Nem vagyok autószerelő, de próbálok segíteni mert nekem is szoktak itt, meg mint fentebb írtam épp benne vagyok a témába...
Üdv urak!!
Na most össze szedtem minden bátorságomat és neki akartam állni megnézni a vezérműszíj jó-e lett feltéve.már bajban is vagyok Nem találok az adagolónál jelet!! A könyv szerint valahol 2 óránál kéne lennie Valakinek valami ötlet???
Válasz broll79 #3590. hozzászólására2.0 TDI-k szinte minden generációjának van valami durva konstrukciós baja, ami a motorok teljes halálához vezet. TSI motorok is szinte mind kukák. Olyan 1.2 TSI motort is láttam, ami 40000 km után lett totálkáros. 1.9 TDI-vel és 1.6 TDI-vel soha nem volt problémánk.
Válasz kori01 #3589. hozzászólásáraNem viccnek szántam. Környezetemben sok renault motor van és egy 2.2-es dizelt leszámitva soha senkinek semmifle baja nem volt. Ezzel szemben két ismerős is bontott motort kellett tegyen a 2.0 TDI helyett, mert mindkettő menthetetlen lett kevéssel 100000 km után. Olyan 1.6-os duplaturbós motor is van nálunk ami traficot vonszol maga után és 200000 km környékén is tökéletes, keveset fogyaszt. Innentől kezdve engem nem érdekelnek a vicces beköpéseid. Ezek saját tapasztalatok. A 20-as dizel bmw-ről már nem is beszélek, amit 4-szer vettünk már ki az autóból. Ilyen szar konstrukciós motor nálunk még nem járt. Az ember egy idő után értékelni tudja, ha egy motor jó és a mostani renaultok nekem nagyon beváltak.
Válasz kori01 #3581. hozzászólásáraRenault motorok meg a legmegbizhatóbbak közé tartoznak. Ott se mindenik. Néha ők is tévednek, de akkorákat nem mind pl. a BMW vagy a VW.
Válasz traktorajtóhajtogató #3568. hozzászólásáraÜhüm ,nem is kell hinni,én meg vigyorgok itt magamban,vezetői autót (nem felsővezetőt)irtam most volt 4 éves az autóm ,tehát 3,5 éve vettem,és a welt autónál volt,(és benne volt a telefonszáma aki használta fel lehetett hívni )tudom hihetetlen de ez van most volt a 120ezres szervizen
Válasz Sk Laci #3579. hozzászólásáraAmik az E-osztályban vannak motorok mindegyik király! és ahogyan kolléga írja, a leg megbízhatóbbak a németek között, de úgy amblokk is.
Én egy E350-et nézegetek néha magamnak 2014 utánit, kint van jó választék de a lóvé másra ment el, nem lesz kocsi egy darabig hehe
Válasz kori01 #3583. hozzászólásáraAzt hittem, hogy már továb léptek a befecskendező rendszer érzékenységén. Sajnos volt hozá szerencsém, mert a SSangyong is merci motoros kocsi.
Válasz kori01 #3576. hozzászólásáraSzerintem a mostani prémium autók közül a merci a legmegbizhatóbb. BMW-nél mindenképp jobb és talán az audinál is. Régebbii modellekkel lehet szibni a mercinél is.
Válasz kori01 #3564. hozzászólásáraÉn is így gondolom, bár a4be is max 4-5 éveset nézegettem, de az asszony nagyon a mercire pályázik, csak az majd duplája az i40 árának
Válasz kori01 #3566. hozzászólásáraIgen elektromos kézifék.
Azt mondják széria hiba h beázik 200-300k az új.
Azért kérdeztem hátha van rá valami olcsóbb megoldásod.
Válasz Claastra. #3561. hozzászólásáraHa nem haragszol, én nem hiszem ezeket az estimeséket. Vettem már pár használtautót és ismerem a piacot. A nagy flottás cégek a vezetői prémium autókat kb. 3 év és 80-100000 km után cserélik és akkor érik kb a felét az ujkori áruknak. Itt ebben az esetben valószinű valami tesztautórol beszélhetünk, vagy autóbérlős cég levetett autójáról. Audi cégvezetői jellemzően nem ilyen autóval járnak. Persze tudom a nepperek mindig ezzel a dumával jönnek, hogy cégvezetői autó, meg gyári mérnök meg orvos meg ügyvéd autója. Ezek mesék, ezt te is tudod. Nem hülyék a kereskedők. Akkor adnak valamit piaci ár alatt, ha annak oka van.
Válasz Ares 826 #3562. hozzászólásáraSajnos amíg ilyen "szakemberek" ülnek az EU parlament töbségi székjében mint a mostaniak, csak rosszab lesz a helyzet. Az a 500 milliós népeség lasan már duplája lehet, ha hoznák be a "feketegyerekeket" afrikából és a "tüzszerészeket" ázsiából. Ezek biztosan megmentit az EU-t mindentől.
5866 hozzászólás
Üdv!
A szíj rendben van jelre tekertem minden jó volt. Tényleg a szíjon van a jelölés. De szíjat nem lazítottam fel. Mindenhol 3bordával volt arrébb egyirányba. A hiba még megvan de szűkül, izzíto gyertya vagy porlasztó. De melyik?Feleslegesen nem akarok cserélni semmit.
Válasz szanberg #3614. hozzászólásáraLegalabb ujat vett.... Szigyen ilyet hasznaltat venni nem?
Decsi!
Mámma mellém parkolt egy S63 AMG, nem az a vacak szeker volt, jó választás!
Válasz kori01 #3612. hozzászólásáraÉrtelek amit mondasz. De itt nem így van. Belekéne tenni egy MTZ motort nekem az valahogy egyszerűbb!!!!
Válasz Maszek Zs #3611. hozzászólásáraA tárcsán egynek kell lennie .a szijjon én még nem láttam olyat hogy lenne meg minek.a a három dolog össze van téve akkor mehet rá a szíj.
Válasz kori01 #3610. hozzászólásáraA tárcsán van több jel mert több adagolóval szerelték. A többi jel a szíjon van elvileg De ma még kell egy útra hétvégén meg nézem a jeleket tényleg vannak-e. aztán neki állok. Majd készítek több képet mikor sikerül felteszem.
Válasz Maszek Zs #3609. hozzászólásáraAkkor megtaláltad a jelet az adagoló?
Válasz rigás #3608. hozzászólásáraSajnos csináld magad mozgalom! Szüleim is szorgalmasan hordják márka szervízbe,de minek?!
Válasz Maszek Zs #3607. hozzászólásáraValóban benéztem, 4-es henger szelepváltáson.
Van egy benzines Nissanom 5év garancia volt rá.
Szorgalmasan vittem a kötelező szrevizekre olajcsere szűrők cseréje stb...
A pollenszűrőt is cserélték mindig. Lejárt a garancia elszállt a gáz a klímából, hívtam egy helyi szerelőt megcsinálta. Mondom néki cserélte e a pollen szűrőt? Azt mondja nem, pótolta mert nem volt benne!
Szerencsére nem sokat használtam, így ha az olajcsere is csak papíron volt kibírta.
Azóta az apróbb dolgokat magam csinálom a családban, a sajáton meg mindent.
Válasz rigás #3606. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget!!!!!
Közben én is kutakodtam.
Az van mikor már tudod mit csinálsz akkor nem bonyolult. Kössz a videót néztem többet is amit csatolt a youtube. Úgy érzem most már kezdésnek van információ. Közben megtudtam van több jel az adagoló tárcsán,azt se mindegy hova rakom,attól függ milyen adagoló van rajta! Megha összerakom a főtengely a vezérműtengellyel legyen jó. Ha az adagoló nem jól van max nem indul Azért nézzük át nem a 4 hengernél kell szelepváltásnak lenni?
Köszönöm Mégegyszer neked és aki hozzászólt
Válasz Maszek Zs #3598. hozzászólásáraTaláltam egy videót. Nem biztos, hogy előrébb visz, de hátha...
Ez Az!
Válasz traktorajtóhajtogató #3592. hozzászólására1.9dti-dci bosch rendszerrel jók.
Válasz Maszek Zs #3599. hozzászólásáraIgen valóban úgy tűnik, hogy a szíjon vannak a jelek aminek egyeznie kell a szíjtárcsákon lévő jelekkel.
Így kell neki állnia (első henger szelepváltáson adagoló 1. henger töltésen.)
Ha összeforgatod és az adagoló 1 foggal arrébb esik ott a baj. Vezérmű szerintem nem lehet arrébb mert akkor valamit törne...
Innen látszik a jel
Válasz kori01 #3601. hozzászólásáraA másik 3óránál keresd.abban az irányba kell lennie
Válasz Maszek Zs #3599. hozzászólásáraAdagoló kerekén ott a jel
Válasz Maszek Zs #3599. hozzászólásáraA szíjon hogy lenne már?
Válasz rigás #3596. hozzászólásáraElvileg az ujj szíjon meg van jelölve hova kell esnie a jelöléseknek??? csak a motort kell beállítani és utána rátenni a szíjat hogy stimmeljenek a jelek??????
Válasz rigás #3596. hozzászólásáraKöszi előre is!!!!
Ez egy Renault 19D 1993-as
Motor kód: F8QS
tovább is le írjam?
Én sem vagyok autó szerelő de így lehet én is megcsináltam volna.
Vissza vinni nem opció mert össze szólalkoztunk. Fényképezek mindent mert már találtam hibát trehányságból!!!!!!! Azt,ha kész lesz vagy sikerül megcsinálni oda verem az orrát!!!!!!
Válasz .Richard. #3595. hozzászólásáraKöszi az csak egy merevítés
Válasz Maszek Zs #3594. hozzászólásáraÉn most nyakig vagyok ebbe a témába, bár most könnyű dolgom van mert az isuzu Y17DT motor vezérlője össze is van jelölve meg rögzíthetőek is a szíjtárcsák. Az opel GM X17DTL motorján viszont volt jelölés csak nem volt rögzítési lehetőség sőt a vezérmű szíjtárcsáján nem volt stift akárhogy feltehetted. A vezérmű tengelyt mérő órával kellett beállítani, rohadt egy szenvedés volt az egész.
Esetedben is lehet sajnos valami hasonló, de adj már nekem egy autó típust meg egy motor kódot utánanézek hátha találok valamit.
Nem vagyok autószerelő, de próbálok segíteni mert nekem is szoktak itt, meg mint fentebb írtam épp benne vagyok a témába...
Válasz Maszek Zs #3593. hozzászólásáraVizcső tarto lemezen a hàromszög jel? Arra tedd azt forgasd'hogy ott az egyesnek nyome a fejszelep.
Válasz Maszek Zs #3593. hozzászólásáraA vezérmű tengelyét megtaláltam
Üdv urak!!
Na most össze szedtem minden bátorságomat és neki akartam állni megnézni a vezérműszíj jó-e lett feltéve.már bajban is vagyok Nem találok az adagolónál jelet!! A könyv szerint valahol 2 óránál kéne lennie Valakinek valami ötlet???
Válasz broll79 #3590. hozzászólására2.0 TDI-k szinte minden generációjának van valami durva konstrukciós baja, ami a motorok teljes halálához vezet. TSI motorok is szinte mind kukák. Olyan 1.2 TSI motort is láttam, ami 40000 km után lett totálkáros. 1.9 TDI-vel és 1.6 TDI-vel soha nem volt problémánk.
Válasz kori01 #3589. hozzászólásáraNem viccnek szántam. Környezetemben sok renault motor van és egy 2.2-es dizelt leszámitva soha senkinek semmifle baja nem volt. Ezzel szemben két ismerős is bontott motort kellett tegyen a 2.0 TDI helyett, mert mindkettő menthetetlen lett kevéssel 100000 km után. Olyan 1.6-os duplaturbós motor is van nálunk ami traficot vonszol maga után és 200000 km környékén is tökéletes, keveset fogyaszt. Innentől kezdve engem nem érdekelnek a vicces beköpéseid. Ezek saját tapasztalatok. A 20-as dizel bmw-ről már nem is beszélek, amit 4-szer vettünk már ki az autóból. Ilyen szar konstrukciós motor nálunk még nem járt. Az ember egy idő után értékelni tudja, ha egy motor jó és a mostani renaultok nekem nagyon beváltak.
Válasz traktorajtóhajtogató #3588. hozzászólásáraA VW melyik motorral lőtt mellé????
Válasz traktorajtóhajtogató #3588. hozzászólására
Vicces vagy
Válasz kori01 #3581. hozzászólásáraRenault motorok meg a legmegbizhatóbbak közé tartoznak. Ott se mindenik. Néha ők is tévednek, de akkorákat nem mind pl. a BMW vagy a VW.
Válasz traktorajtóhajtogató #3568. hozzászólásáraÜhüm ,nem is kell hinni,én meg vigyorgok itt magamban,vezetői autót (nem felsővezetőt)irtam most volt 4 éves az autóm ,tehát 3,5 éve vettem,és a welt autónál volt,(és benne volt a telefonszáma aki használta fel lehetett hívni )tudom hihetetlen de ez van most volt a 120ezres szervizen
Viszont abból már elég, hogy mindig mindent a munkába forgatunk vissza...Egyszer eljön a mi időnk is
Válasz Sk Laci #3579. hozzászólásáraAmik az E-osztályban vannak motorok mindegyik király! és ahogyan kolléga írja, a leg megbízhatóbbak a németek között, de úgy amblokk is.
Én egy E350-et nézegetek néha magamnak 2014 utánit, kint van jó választék de a lóvé másra ment el, nem lesz kocsi egy darabig hehe
Válasz kori01 #3583. hozzászólásáraAzt hittem, hogy már továb léptek a befecskendező rendszer érzékenységén. Sajnos volt hozá szerencsém, mert a SSangyong is merci motoros kocsi.
Válasz Sk Laci #3579. hozzászólásáraBefecsi rendszerre eléggé,főleg ne piezzios ne legyen.
Válasz mtz1221 #3580. hozzászólásáraNgk, denso
Válasz traktorajtóhajtogató #3578. hozzászólásáraA renault motorjaikkal nem mondanám
Gyújtó trafóból melyik gyártóé bír legtöbbet ?? Beru nem ment el 30000 sem,az ára meg elég borsos volt.
Válasz kori01 #3576. hozzászólásáraMire kell vigyázni? Valamilyen tippek? Jó tanács mindig jól jön
Nekem az E sorozat nagyon bejön....., de az SUV is
Válasz kori01 #3576. hozzászólásáraSzerintem a mostani prémium autók közül a merci a legmegbizhatóbb. BMW-nél mindenképp jobb és talán az audinál is. Régebbii modellekkel lehet szibni a mercinél is.
Válasz szanberg #3575. hozzászólásáraIgen!
Elvileg már ez is volt javítva előző tulajnál.
Válasz broll79 #3573. hozzászólásáraA mercivel vigyázat,sokan belenyúltak abba is.
Válasz balazoooo #3565. hozzászólásáraVisszatérő baja ezeknek, itt a cimborának kétszer cserélték(azt is)
Sajnos a Toyota sem a régi már...
Válasz balazoooo #3572. hozzászólásáraHívj fel
Válasz kori01 #3564. hozzászólásáraÉn is így gondolom, bár a4be is max 4-5 éveset nézegettem, de az asszony nagyon a mercire pályázik, csak az majd duplája az i40 árának
Válasz kori01 #3571. hozzászólásáraHa nem okoz gondot megnézhetnéd mennyiért tudnál adni egyet nekem.(nem sürgős megy a kocsi csak nincs kézifék)
Válasz balazoooo #3570. hozzászólásáraBontott?
Vagy megkérdezem mennyi nekem.
Válasz kori01 #3566. hozzászólásáraIgen elektromos kézifék.
Azt mondják széria hiba h beázik 200-300k az új.
Azért kérdeztem hátha van rá valami olcsóbb megoldásod.
Válasz Claastra. #3561. hozzászólásáraIlyen 60% A6 felkeltené a figyelmem
Válasz Claastra. #3561. hozzászólásáraHa nem haragszol, én nem hiszem ezeket az estimeséket. Vettem már pár használtautót és ismerem a piacot. A nagy flottás cégek a vezetői prémium autókat kb. 3 év és 80-100000 km után cserélik és akkor érik kb a felét az ujkori áruknak. Itt ebben az esetben valószinű valami tesztautórol beszélhetünk, vagy autóbérlős cég levetett autójáról. Audi cégvezetői jellemzően nem ilyen autóval járnak. Persze tudom a nepperek mindig ezzel a dumával jönnek, hogy cégvezetői autó, meg gyári mérnök meg orvos meg ügyvéd autója. Ezek mesék, ezt te is tudod. Nem hülyék a kereskedők. Akkor adnak valamit piaci ár alatt, ha annak oka van.
Válasz Ares 826 #3562. hozzászólásáraSajnos amíg ilyen "szakemberek" ülnek az EU parlament töbségi székjében mint a mostaniak, csak rosszab lesz a helyzet. Az a 500 milliós népeség lasan már duplája lehet, ha hoznák be a "feketegyerekeket" afrikából és a "tüzszerészeket" ázsiából. Ezek biztosan megmentit az EU-t mindentől.