Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.35 FtUSD392.31 FtCHF431.22 FtGBP486.62 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz *** HM *** #3482. hozzászólásáraMüszakin, ha szemet üt neki, esetleg az útellenőrzésnél. Az utóbit kétlem, mert a kártyán nincsen feltüntetve az adat, a rendőr meg azért a központi adatbázist nem nagyon fogja nyitogatni.
Válasz jamo #3480. hozzászólásáraSohasem értettem a kannázást miért kell erőltetni ilyen szekerekben amikor hazavágja az autót. Nincsen az az olcsó gázolaj amit ez megér.
Válasz bandigh #3479. hozzászólásáraVan haver aki a mai napig kannázik a tdci mondeójába. De ő adja a kannát és abba hozzák az anyagot. Nincs vele probléma. A dci-s havernak valami "új" kannákba hoztak anyagot amikbe valami sütőipari adalék volt gyárilag és nem mosták ki őket úgy tették bele a naftát. Meg is lett a böjtje.
Válasz jamo #3478. hozzászólásáraA modern dízel vs kannázásra, valaki azt mondta h 200 literesbe kannázik bele és abból, egy rendes kétlépcsős szűrőn keresztül tankol a kocsiba. Úgy jó. Persze ha idegen anyag van benne, akkor az se megoldás. ( benzines cucc)
1,5 dci-hez meg annyit, hogy környezetemben van 6-7 db. Van egy amelyik túlvan a 400e km-en és időszakos szervizen kívül még mást nem csináltak rajta. Van 2-300e km közötti ami szintén ilyen és van olyan is amin 200e előtt behalt a nagynyomású rész tulaj elmondta, hogy kanáázta bele a gázolajat rendszeresen aztán 1x nem a megszokott kannákba hozták az anyagot hanem ismeretlenekbe. Pár napra rá megállt a kocsi és rengeteget xoptt vele mire helyreállt a rendszer. De azóta is használja és már elhagyta a 300e km-t ő is. Midezek melett nekem se egy szimpatikus vas. Mert láttam mennyit xoptt vele. (Ja meg 1x leforgott neki a vezérműkerék a főtengelyről. )Valszeg minden Cr-s beadta volna a kulcsot ha nem megfelelő cuccot tankonak bele.
Válasz *** HM *** #3450. hozzászólásáraÉn is szemezgetek nagyon rx400h val. De eddig két toyota szervizes mondta ne legyek hülye, qrva jó kocsik
de fele annyit se fog birni mint az x3 ha ugyanúgy használom. Szóval dilemázok.
Haver 4éves LS-éhez meg 2milla egy kormánymű, úgyhogy vett inkább egy vadi új kia sportaget pedig eddig esküdött a lexusra. Donort keres hozá jó kormányművel.
Válasz kori01 #3468. hozzászólásáravagy mint a mesében: ki-mit szeret szép az annak.most sodródtunk terepjáró vásárlás közelébe és így képbe kerültek NIPPON katonái is,lehet választani:fej vagy gyomor és a kedves eladók lobogtatják a számláikat hogy mennyit kellett rákölteni ergo most tökéletes.ami lomot itt behordtak/úgymond saját célra/ e kategóriában is, az nem mindennapi.
Ez az őskövület hengerfetömitéses lett ömlött belőle az olaj elektronika egy foss.
Gondol egyet aztán akármit tud produkálni.
Műszaki megoldások egy nagy szar.
Váltója olyan mint egy moslék keverő.
Válasz kori01 #3457. hozzászólásáraa megbízhatósági listák alapján ítélkezni és vásárolni nem szabad,tudod ez csak statisztika,hivatalból manipulálandó.
Válasz sanyi1965 #3456. hozzászólásáraBaromságot irsz,a németet szidják a japánt imádják,a toyota olyan drága lett mert jó, németben meg sokkal drágábbak mint a fosvágen és társai.
Válasz Vinkó75 #3453. hozzászólására én nem tippelek ha hozzá merek szólni valamihez.ja és legtöbb tulaj az égbe meneszti autóját/a márkát/amíg az van,ha már nincs meg szidja mint a bokrot.ez a csiga evő dolog karakán nagyon,lehet ezért kezdtek el autót gyártani idejekorán hogy haladjanak.személy szerint 10-15 évre veszek autót és nem vagyok márka hű,ám a környezetemben tapasztaltak alapján a némettől ha félnek akkor a japántól rettegnek ha bármi van és kiadja az útját ha teheti.de még mindig ésszerűbben választanak újat mint levetettet.a kínálat óriási,amit meg szabad venni minimális és egyre szűkül.
Válasz sanyi1965 #3452. hozzászólásáraMaster volt, nem az első darab a témában. A régi 19est nem tudom,csak tippeltem. Jah nem patronos rugós, és ott bizony a vezérmű tengelyen az összesen 6 db..csavart lazítani kell rögzítés után.... feszíteni majd húzni. Jahh és ha tetszik ha nem a Francia maradjon a csigaevésnél.
Válasz Vinkó75 #3447. hozzászólásáraárnyékboksz, nem DOCH motor ez, és 8-as csavarokkal is rögzíthető az egész,itt helye van mindennek és nem idétlen VW vagy SEAT hogy kúposan ide-oda teheted pld.az adagolóját.a fogasszíj kerekeket nem lazítjuk fel közben.valamit elronthattál s ezek szerint rá sem jöttél mit,lehet patronos és nem csak rugós volt az a feszítő.ez a francia utálat trendi de unalmas,minden márka gyárt autót ipari hulladék és elnök kategóriában is és ami borzasztó ezt az új kocsi árából nem állapítod meg.
Válasz Mf-es? #3446. hozzászólásáraTudod ez olyan, hogy megírják az alapján ahogy lökik a zsééét. Ettől függetlenül lehet realitása a történetnek, majd kiderül.
Az biztos, hogy 2013-as Volvo van nekünk 240ezer benne de általános szervízek kivételével még egy csavart nem kellett rajta megmozdítani és ezt szó szerint értsd, olajcsere, vezérlés előírás szerint illetve szűrők szintén előírás szerint, ja meg fék persze, hiszen gurul és lassít minden nap.
Semmi hibakód, semmi rendellenesség, pedig magasnyomású részecskeszűrős modern dízel.
Válasz Maszek Zs #3407. hozzászólásáraDupla vezérműtengelyes ? Ha igen akkor a bordás kereket itt is 3 csavar fogja fel..és nútolt a a bordás kerék. Itt is nyilván vezérmű tengely rögzítő célszerszám készlet kell. Minek kell tartalmaznia a főtengely rögzítő stiftet is.
Mikor rögzítesz mindent és felrakod a szíjat a bordás kerekeknek lazának kell lennie. Mivel feszítéskor. A szíj mozdul és a bordás kerék leköveti. Majd a csavarokat meghúzni és oldani a szerelő készletet. Na mikor ez meg volt, pár perc járás után szétugrott az új SKF spannoló Dci moci Master. Volt hangja rendesen...majd hengerfej le. És egyéb finomságok. Szóval rönyót egyszer már kipucoltam a portáról..(majdnem le égett.) Erre ismét. Na soha többet Francia autót a portámra ! Csak a Japó és benzines...dizelből elég a sok vas mi körülöttem kóvályog !
Válasz decsi #3444. hozzászólásáraHáááát ahol 15-20ezer tonna anyagot visznek be bérszárítani illetve kereskedik is ezzel a mennyiséggel ott biztosan van, itt azért szerényebb a történet, igaz nem is ezért nincsen, más dolgok fontosabbak és időszerűbbek így jó a régi.
Válasz decsi #3438. hozzászólásáraHa hiba mentes akkor ne, csak ami elő van/volt írva azt cseréltesd ki rajta mielőbb ha nem történt meg, máskülönben összedől a kártyavár.
Válasz decsi #3435. hozzászólásáraHááát jobbak az új kocsik csak annak aki újonnan megveszi 100ezernél eladja addig meg garanciás. Utána aztán bármi összeomolhat bennük, nagyon ki lettek számolva, nehogy jól használhassa az utókor.
Válasz decsi #3432. hozzászólásáraAz újabbakból az összes egy nagy problémahalmaz már a második tulajdonosnál, a régebbiek stabilabbak csak igényesek karbantartásra, tudni kell szerelni őket, nemhogy tákolni nem lehet, hajszál pontosan kell dolgozni máskülönben nem lesz jó, nincsen nagyszervíz vezérlés csere, helyette egy rakás alkatrészt ki kell cserélni bizonyos időnként máskülönben biztos, hogy meg fog állni a autó hamarosan(hosszbordás szíjtárcsa,szívótorok,kipufogó leömlősor,hardy tárcsa,aktív kormány-gép,dpf,generátor miegymás...)
Egyébként a futóművük az verhetetlenül jó, az mindent visz, dynamic drive-al aktív kormánnyal együtt meg aztán végképpen.
5885 hozzászólás
Válasz *** HM *** #3482. hozzászólásáraBallonos lesz a járgány. Gyorsabban mégy mint amennyit mutat.
Válasz *** HM *** #3482. hozzászólásáraHa nem csak egy oldalt cseréled akkor semmi![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Illetve annyi, hogy az órád nem fog csalni semmit, 100-nál 100-at fog menni pontosan gps szerint is.
Válasz *** HM *** #3482. hozzászólásáraMüszakin, ha szemet üt neki, esetleg az útellenőrzésnél. Az utóbit kétlem, mert a kártyán nincsen feltüntetve az adat, a rendőr meg azért a központi adatbázist nem nagyon fogja nyitogatni.
55ös gumi helyett ha 60as menne fel attól vlm gebasz előjöhet?
Válasz jamo #3480. hozzászólásáraSohasem értettem a kannázást miért kell erőltetni ilyen szekerekben amikor hazavágja az autót. Nincsen az az olcsó gázolaj amit ez megér.
Válasz bandigh #3479. hozzászólásáraVan haver aki a mai napig kannázik a tdci mondeójába. De ő adja a kannát és abba hozzák az anyagot. Nincs vele probléma. A dci-s havernak valami "új" kannákba hoztak anyagot amikbe valami sütőipari adalék volt gyárilag és nem mosták ki őket úgy tették bele a naftát. Meg is lett a böjtje.
Válasz jamo #3478. hozzászólásáraA modern dízel vs kannázásra, valaki azt mondta h 200 literesbe kannázik bele és abból, egy rendes kétlépcsős szűrőn keresztül tankol a kocsiba. Úgy jó. Persze ha idegen anyag van benne, akkor az se megoldás. ( benzines cucc)![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
1,5 dci-hez meg annyit, hogy környezetemben van 6-7 db. Van egy amelyik túlvan a 400e km-en és időszakos szervizen kívül még mást nem csináltak rajta. Van 2-300e km közötti ami szintén ilyen és van olyan is amin 200e előtt behalt a nagynyomású rész tulaj elmondta, hogy kanáázta bele a gázolajat rendszeresen aztán 1x nem a megszokott kannákba hozták az anyagot hanem ismeretlenekbe. Pár napra rá megállt a kocsi és rengeteget xoptt vele mire helyreállt a rendszer. De azóta is használja és már elhagyta a 300e km-t ő is. Midezek melett nekem se egy szimpatikus vas. Mert láttam mennyit xoptt vele. (Ja meg 1x leforgott neki a vezérműkerék a főtengelyről.
)Valszeg minden Cr-s beadta volna a kulcsot ha nem megfelelő cuccot tankonak bele.
Válasz jamo #3476. hozzászólásáraAz x3 széthullik hamarabb mont kellene
Válasz *** HM *** #3450. hozzászólásáraÉn is szemezgetek nagyon rx400h val. De eddig két toyota szervizes mondta ne legyek hülye, qrva jó kocsik
![smile wacko](/oldforum/images/smiles/wacko.gif)
de fele annyit se fog birni mint az x3 ha ugyanúgy használom. Szóval dilemázok.
Haver 4éves LS-éhez meg 2milla egy kormánymű, úgyhogy vett inkább egy vadi új kia sportaget pedig eddig esküdött a lexusra. Donort keres hozá jó kormányművel.
Válasz szanberg #3474. hozzászólásáraJa az ujabb már értem,ezt ma vette a gyerek.jó lesz valakinek
Válasz Claastra. #3472. hozzászólásáraEz az övé, vissza nem lépünk soha![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20181113193525_sam_1595.jpg)
Válasz sanyi1965 #3471. hozzászólásáraOtt csakis hilux nem lesz csalódás meg jól néz ki
De látszik nem volt még toyotád.
Válasz szanberg #3464. hozzászólásáraMáté fiam asszonyét nem kellene kicserélni?![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20181113184739_46011107_590635391367263_2124571367570407424_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20181113184807_46065309_254444738760049_8366457651063685120_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20181113184832_46104931_293427174842723_17921356632948736_n.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20181113184857_46190508_502227553519870_470705540645781504_n.jpg)
Válasz kori01 #3468. hozzászólásáravagy mint a mesében: ki-mit szeret szép az annak.most sodródtunk terepjáró vásárlás közelébe és így képbe kerültek NIPPON katonái is,lehet választani:fej vagy gyomor és a kedves eladók lobogtatják a számláikat hogy mennyit kellett rákölteni ergo most tökéletes.ami lomot itt behordtak/úgymond saját célra/ e kategóriában is, az nem mindennapi.
Válasz szanberg #3464. hozzászólásáraJó lett volna csak azt
Ez az őskövület hengerfetömitéses lett ömlött belőle az olaj elektronika egy foss.
Gondol egyet aztán akármit tud produkálni.
Műszaki megoldások egy nagy szar.
Váltója olyan mint egy moslék keverő.
Válasz sanyi1965 #3467. hozzászólásáraJapánok ott vannak az elsők között valamiért mindig
Válasz kori01 #3457. hozzászólásáraa megbízhatósági listák alapján ítélkezni és vásárolni nem szabad,tudod ez csak statisztika,hivatalból manipulálandó.
Válasz kori01 #3459. hozzászólásáraPSA csoporttól 1.4 1.6 benzines szörnyet nem veszünk (főleg a 8 szelepest)
Válasz Mézga #3449. hozzászólására22q ok
Válasz Sk Laci #3461. hozzászólásáraSzelepfedél tömítést kellett cserélni...
Válasz Vinkó75 #3447. hozzászólásáraNem dupla. 24 éves![smile blushing](/oldforum/images/smiles/blushing.gif)
![smile whistling](/oldforum/images/smiles/whistling.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ha nem Francia akkor Román!!
Válasz *** HM *** #3450. hozzászólásáraLandcruser ?![smile tonguep](/oldforum/images/smiles/tonguep.gif)
Nagyobb mint a szomszédé
Válasz kori01 #3458. hozzászólásáraMilyen autó van a képen, és mi a baja, vagy milyen bajokért átkozta el a rokonod?
Válasz Claastra. #3451. hozzászólására500
Válasz kori01 #3458. hozzászólásáraEzt unokaöcsém vette yaris mellé muszályból pakolni, már elátkozta 100szor kb.a yarissal semmi baja nem volt soha.
Válasz sanyi1965 #3456. hozzászólásáraBaromságot irsz,a németet szidják a japánt imádják,a toyota olyan drága lett mert jó, németben meg sokkal drágábbak mint a fosvágen és társai.
Válasz Vinkó75 #3453. hozzászólására én nem tippelek ha hozzá merek szólni valamihez.ja és legtöbb tulaj az égbe meneszti autóját/a márkát/amíg az van,ha már nincs meg szidja mint a bokrot.ez a csiga evő dolog karakán nagyon,lehet ezért kezdtek el autót gyártani idejekorán hogy haladjanak.személy szerint 10-15 évre veszek autót és nem vagyok márka hű,ám a környezetemben tapasztaltak alapján a némettől ha félnek akkor a japántól rettegnek ha bármi van és kiadja az útját ha teheti.de még mindig ésszerűbben választanak újat mint levetettet.a kínálat óriási,amit meg szabad venni minimális és egyre szűkül.
Válasz *** HM *** #3450. hozzászólásáraAzzal az lesz a baj nem lesz hajlandó elromlani.
Válasz Vinkó75 #3453. hozzászólásáraViták elkerülése végett !
Válasz sanyi1965 #3452. hozzászólásáraMaster volt, nem az első darab a témában. A régi 19est nem tudom,csak tippeltem. Jah nem patronos rugós, és ott bizony a vezérmű tengelyen az összesen 6 db..csavart lazítani kell rögzítés után.... feszíteni majd húzni. Jahh és ha tetszik ha nem a Francia maradjon a csigaevésnél.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz Vinkó75 #3447. hozzászólásáraárnyékboksz, nem DOCH motor ez, és 8-as csavarokkal is rögzíthető az egész,itt helye van mindennek és nem idétlen VW vagy SEAT hogy kúposan ide-oda teheted pld.az adagolóját.a fogasszíj kerekeket nem lazítjuk fel közben.valamit elronthattál s ezek szerint rá sem jöttél mit,lehet patronos és nem csak rugós volt az a feszítő.ez a francia utálat trendi de unalmas,minden márka gyárt autót ipari hulladék és elnök kategóriában is és ami borzasztó ezt az új kocsi árából nem állapítod meg.
Játszós autónak 4,2 fsi a8 quatró,enyhén hengerfejes,2006-os,mit érhet ? szervízkönyves volt TEK-es autó
Akkor lexus lesz sluszpasz fölbaxtatok...![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Válasz Dns8 #3434. hozzászólásáraa jövő hétre össze tudnánk hozni a dolgot? meg tudnád mérni, hogy mekkora a súlya?
Válasz Mf-es? #3446. hozzászólásáraTudod ez olyan, hogy megírják az alapján ahogy lökik a zsééét. Ettől függetlenül lehet realitása a történetnek, majd kiderül.
Az biztos, hogy 2013-as Volvo van nekünk 240ezer benne de általános szervízek kivételével még egy csavart nem kellett rajta megmozdítani és ezt szó szerint értsd, olajcsere, vezérlés előírás szerint illetve szűrők szintén előírás szerint, ja meg fék persze, hiszen gurul és lassít minden nap.
Semmi hibakód, semmi rendellenesség, pedig magasnyomású részecskeszűrős modern dízel.
Válasz Maszek Zs #3407. hozzászólásáraDupla vezérműtengelyes ? Ha igen akkor a bordás kereket itt is 3 csavar fogja fel..és nútolt a a bordás kerék. Itt is nyilván vezérmű tengely rögzítő célszerszám készlet kell. Minek kell tartalmaznia a főtengely rögzítő stiftet is.![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Mikor rögzítesz mindent és felrakod a szíjat a bordás kerekeknek lazának kell lennie. Mivel feszítéskor. A szíj mozdul és a bordás kerék leköveti. Majd a csavarokat meghúzni és oldani a szerelő készletet. Na mikor ez meg volt, pár perc járás után szétugrott az új SKF spannoló Dci moci Master. Volt hangja rendesen...majd hengerfej le. És egyéb finomságok. Szóval rönyót egyszer már kipucoltam a portáról..(majdnem le égett.) Erre ismét. Na soha többet Francia autót a portámra ! Csak a Japó és benzines...dizelből elég a sok vas mi körülöttem kóvályog !
Válasz szanberg #3427. hozzászólásárahttp://www.origo.hu/auto/20181112-a-vilag-legmegbizhatobb-autoi.html
Válasz decsi #3444. hozzászólásáraHáááát ahol 15-20ezer tonna anyagot visznek be bérszárítani illetve kereskedik is ezzel a mennyiséggel ott biztosan van, itt azért szerényebb a történet, igaz nem is ezért nincsen, más dolgok fontosabbak és időszerűbbek így jó a régi.
Válasz szanberg #3443. hozzászólásáraPedig akinek szárítója van minimum lennie kell egy ilyen jáccós* autónak a sufniban.
Válasz decsi #3442. hozzászólásáraMég nincs itt az ideje![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
Válasz szanberg #3441. hozzászólásáraElég baj!Ha teheted szerezz be egyet!
Válasz decsi #3440. hozzászólásáraAzt én nem ismerem ám.
Válasz szanberg #3439. hozzászólásáraFolyamatos a szerviz története... Most egy 2011 c63 amg-t nézegetek.Vélemény?
Válasz decsi #3438. hozzászólásáraHa hiba mentes akkor ne, csak ami elő van/volt írva azt cseréltesd ki rajta mielőbb ha nem történt meg, máskülönben összedől a kártyavár.
Válasz szanberg #3436. hozzászólásáraVan egy 2015-ös 170e km F15 hiba mentesen,most adjam el?
Válasz decsi #3435. hozzászólásáraHááát jobbak az új kocsik csak annak aki újonnan megveszi 100ezernél eladja addig meg garanciás. Utána aztán bármi összeomolhat bennük, nagyon ki lettek számolva, nehogy jól használhassa az utókor.
Válasz decsi #3432. hozzászólásáraAz újabbakból az összes egy nagy problémahalmaz már a második tulajdonosnál, a régebbiek stabilabbak csak igényesek karbantartásra, tudni kell szerelni őket, nemhogy tákolni nem lehet, hajszál pontosan kell dolgozni máskülönben nem lesz jó, nincsen nagyszervíz vezérlés csere, helyette egy rakás alkatrészt ki kell cserélni bizonyos időnként máskülönben biztos, hogy meg fog állni a autó hamarosan(hosszbordás szíjtárcsa,szívótorok,kipufogó leömlősor,hardy tárcsa,aktív kormány-gép,dpf,generátor miegymás...)
Egyébként a futóművük az verhetetlenül jó, az mindent visz, dynamic drive-al aktív kormánnyal együtt meg aztán végképpen.