Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak658 FtBenzin árak640 FtEUR409.17 FtUSD389.56 FtCHF429.74 FtGBP485.67 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #2631. hozzászólásáranem.én ilyet nem írok senkire hisz nem ismerjük a kollégákkal egymást ráadásul ez szakmai topic bár van aki heccnek gondolja oltogatni a másikat én ettől tartózkodom.a segítő szándékot szelektáld ki bármely hozzászólásból,kritikából.EZ NEM A PARLAMENT!
Válasz sanyi1965 #2573. hozzászólásáraNem tudom, hogy ki mossa össze a kettő kategóriát, a mondandód utolsó része meg igazából értelmezhetetlen számomra.
Pláne, hogy mindkettő belefér az autó témakörbe, mellesleg az ún. "samu nagybetűk nélkül panasza" igazából most zajlott nem rég' alattam kissé.
Így hosszú idő után visszaolvasva ezt a kinek van nagyobb faxca versenyt.... úgy tűnik Decsinek sikerült a leglényegretörőbben összefoglalnia a dolgot!
2595: összes német xar
2594: összes német xar, csak azért mondod ezt mert nem volt még neked japán
2593: összes német xar
2591: vegyél Rav4-et, a többi xar
2590: csak a toyota jó, a többi xar
2589: Rav4-et vegyél a többi xar
2588: értetlen vagy a toyota alkatrészben is jobb/olcsóbb mint bármi
2576: Biztos jó más is de xar mert fiát
2552: ez a cikk is azt mondja hogy a német xar
2551: összes német xar
nem megyek lejjebb, ez a lényeg midegyikben... de nem csak most, minden vita ebbe fut bele....
Válasz Tibi 76 #2617. hozzászólásáraAnnál meg az adagolo meghajtásnál van valami gebasz hogy bonyolitsuk tovább a dolgot,de ha valaki jobban tudja majd bövebben kifejti.Nehéz autót venni ha nem ragaszkodik az ember egy adott márkához vagy típushoz.
Köszönöm a válaszokat!Lehet venni kéne egy Opel Frontera 2,2DTI-t.Régi nagy kényelmes vas,lassú de legalább megbízható(állítólag).
Lassan itt a karácsony nyugodjon le mindenki!
Válasz szanberg #2604. hozzászólásáraazt sem irtam hogy sztár vagyok ellenben mással aki egyből fikázz mert nem hogy már neki mondja meg az ember.
te meg vak vagy és elfogult szarig vagy lóléval van akkora arcod hogy alig fér be a bmw-be.
Válasz .Feco. #2607. hozzászólásáraezt sem állitottam csak japánvasakat szeretem ,nem csak toyota és nem ugattam le egyáltalán senkit.
de itt is diktatúra van ugy látom be kell kussolni
Válasz kori01 #2603. hozzászólásáraA te véleményed mindenre az hogy mindenki hülye aki nem Toyotát akar...
ugyan meg soha nem támasztottad alá semmivel csak mindenkit leugatsz aki mást állít...
Válasz kori01 #2603. hozzászólásáraHát ha egy kicsit visszaolvasunk óvakodnunk kell, mert olyan marhaságokat irkálsz időnként, hogy röhögőgörcsel visz el a mentő, pedig tudtommal sztár szerelő vagy hehe
Válasz Claastra. #2601. hozzászólásáraez a leiskoláznak öcsike jó nagyképű duma,nehogy elpattanjon az ér a fejedbe mert elmerem mondani a véleményem.
Úgy gondolom aki sokat tudd az nem dicsekszik,hogy ezt meg azt leiskolázza.
Válasz kori01 #2594. hozzászólásáraÖcsike,leiskolázlak ha kell bármikor,volt japán vasam ,és lesz is,én tisztelem a mások igényeit,nem lebeszéltem a japán vasakról hanem tanácsot adtam,hogy melyiket nem,és melyiket milyen feltételekkel,én ha valaki fordot akar annak is elmondom,hogy mit és miért ,nem azt mondtam ,hogy még véletlenülse,és csak toyotát,sokan autószerelők itt a gazdászok közül,nem csak te
Válasz Bárány #2597. hozzászólásárahűha és akkor mi van a neten van?
minden a neten van szerelők osszák meg tapasztalataikat.
amúgy nekem ez a szakmám és 20éve csinálom.
tapasztaltabbak?? nem is ismersz?
egy kettő biztosan tapasztaltabb mivel hogy idősebb.
Válasz kori01 #2594. hozzászólásáraClaastra nem a Totalcarról szerzi az infókat, hanem használja és szereli is őket. És japán vasa akadt már.
Nem egy ligában játszotok.
És most ne gyere megint azzal, hogy beléd kötöttem, de akkora mellénnyel iskolázol nálad jóval tapasztaltabbakat, hogy nehéz szó nélkül hagyni.
Válasz Claastra. #2592. hozzászólásáraaha ja a ceruza tengely csak
még ha csak annyi lenne
hirhedten rossz konstrukció az egész.
eleve alul tervezték nem kicsit az olajszivattyúját
neked volt már valami dci-in kivűl?
japán vasad biztosan nem volt még az látszik a hozzászólásaidból.
Válasz Tibi 76 #2586. hozzászólásáraHiggy nekünk,a 2,2 szar,(én újat vettem,Espace ,100e km után minden baja volt ő volt az az autóm ami töbször trélerrel jött haza,)a 2,0 dci-t 248e km-rel adtam el semmi gondja nem volt igazán ,egy első féltengelyen kívül,(koleos),a Mitsu motorja jó,csak 1 100-ast rákell költeni a ceruzatengely erősítésére és kimegy a világból
Válasz Tibi 76 #2572. hozzászólásáraJa most nézem 2millád van rá
hm.. nem egyszerű mert a rav4 a hondák nagyon jók benzinesben dieselben,de nagyon tartják emiatt is az árukat.
Válasz Tibi 76 #2587. hozzászólásárarav 4 ? benzines vagy 2.0diesel ezekkel nem futsz bele semmilyen hibába.
mitsuba csak a benzines jó.
nissan az francia renault lett.
Mazda mindegyik japánban készült.
Ha rám hallgatsz honda crv vagy hrv.
Válasz szanberg #2579. hozzászólásárate tényleg ilyen értetlen vagy?
vagy direkt csinálod?
hogyne lenne hozzá jpán gyártású sőt nem drágább mint a másik pl:nissin,aisin stb
tartósságban meg akármelyik európai autót odaveri.
Válasz Claastra. #2583. hozzászólásáraMegnéztem,köszi!Az a gond vele,hogy kicsinek tűnik,azt lehet van akkora mint a másik kettő.Van két gyerkőc+a hozzájuk tartozó csomagok,ha menni kell hosszabb távra,nem biztos hogy elférünk,és azért ez a másik kettőhöz képest komolyabb terepjáró.De tetszik!!
Frankón sikerült két olyan kocsit kinézni,amibe fostalicska motorok vannk?A 2.0dci nissan az egy pár százassal többe kerül,de akkor az a motor tartósabb?Olvasgattam a népitéleteket,igazából nem nagyon szidták a 2.2-es renault motort.
5885 hozzászólás
Válasz szanberg #2634. hozzászólásáraAccord
Válasz GREVEN #2633. hozzászólásáraMire?
Válasz Vinkó75 #2475. hozzászólásáraÚgy néz ki magasnyomású üzemanyag szivattyú. Holnap jön meg a cseredarab, meglátjuk.
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #2631. hozzászólásáranem.én ilyet nem írok senkire hisz nem ismerjük a kollégákkal egymást ráadásul ez szakmai topic bár van aki heccnek gondolja oltogatni a másikat én ettől tartózkodom.a segítő szándékot szelektáld ki bármely hozzászólásból,kritikából.EZ NEM A PARLAMENT!
Válasz sanyi1965 #2629. hozzászólásáraSok újdonságot érdemben nem írtál azon kívül, hogy terepre terepjárót, flaszterra suvot.
Te hülyének nézed a másikat?
Válasz 5465 #2519. hozzászólásáraNagyon igazad van!
Válasz Carlos Fosco Gonzáles Dua #2628. hozzászólásáranem hiszem hogy mindent megértettél amit írtam.
Válasz sanyi1965 #2573. hozzászólásáraNem tudom, hogy ki mossa össze a kettő kategóriát, a mondandód utolsó része meg igazából értelmezhetetlen számomra.
Pláne, hogy mindkettő belefér az autó témakörbe, mellesleg az ún. "samu nagybetűk nélkül panasza" igazából most zajlott nem rég' alattam kissé.
Így hosszú idő után visszaolvasva ezt a kinek van nagyobb faxca versenyt.... úgy tűnik Decsinek sikerült a leglényegretörőbben összefoglalnia a dolgot!
itt már dob is van
Válasz Mokári Ádám #2619. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=J13z4mLKCA0http://https://www.youtube.com/watch?v=J13z4mLKCA0http://
Válasz Mokári Ádám #2619. hozzászólásáravizsga koncert volt van még több is
Válasz .Feco. #2621. hozzászólásáranincs odairva hogy csak mi a hibák
Válasz zscsizmadia #2620. hozzászólásárameg adagolóbajos vp44-es van rajta asszem.
Válasz kori01 #2612. hozzászólásáracsak kicsit visszaolvasva:
2595: összes német xar
2594: összes német xar, csak azért mondod ezt mert nem volt még neked japán
2593: összes német xar
2591: vegyél Rav4-et, a többi xar
2590: csak a toyota jó, a többi xar
2589: Rav4-et vegyél a többi xar
2588: értetlen vagy a toyota alkatrészben is jobb/olcsóbb mint bármi
2576: Biztos jó más is de xar mert fiát
2552: ez a cikk is azt mondja hogy a német xar
2551: összes német xar
nem megyek lejjebb, ez a lényeg midegyikben... de nem csak most, minden vita ebbe fut bele....
Válasz Tibi 76 #2617. hozzászólásáraAnnál meg az adagolo meghajtásnál van valami gebasz hogy bonyolitsuk tovább a dolgot,de ha valaki jobban tudja majd bövebben kifejti.Nehéz autót venni ha nem ragaszkodik az ember egy adott márkához vagy típushoz.
Válasz kori01 #2615. hozzászólásáraTe is fellépsz a fórumtalin?
Kori dala
Akkor most melyik is a legjobb autó?
Mert a legutolsó 20 - 30 hsz - ból nem derült ki...
Köszönöm a válaszokat!Lehet venni kéne egy Opel Frontera 2,2DTI-t.Régi nagy kényelmes vas,lassú de legalább megbízható(állítólag).
Lassan itt a karácsony nyugodjon le mindenki!
Válasz *** HM *** #2614. hozzászólásárahát a kemény mag betámadottttttt
Válasz szanberg #2613. hozzászólásáracimborák már nem leszünk a de fórumtalin iszunk egyet vagy máshol.
Nyughassatok má baszki
Válasz kori01 #2611. hozzászólásáramert nem kombi és szűk a csomagtér szája
Válasz .Feco. #2607. hozzászólásáraFecókám mutasd már meg nekem hol irtam ezt!!
Válasz szanberg #2604. hozzászólásáraazt sem irtam hogy sztár vagyok ellenben mással aki egyből fikázz mert nem hogy már neki mondja meg az ember.
te meg vak vagy és elfogult szarig vagy lóléval van akkora arcod hogy alig fér be a bmw-be.
Válasz .Feco. #2607. hozzászólásáraezt sem állitottam csak japánvasakat szeretem ,nem csak toyota és nem ugattam le egyáltalán senkit.
de itt is diktatúra van ugy látom be kell kussolni
Válasz decsi #2606. hozzászólásáratudod ki az aki kinyomott téged
Válasz decsi #2606. hozzászólására
Válasz kori01 #2603. hozzászólásáraA te véleményed mindenre az hogy mindenki hülye aki nem Toyotát akar...
ugyan meg soha nem támasztottad alá semmivel csak mindenkit leugatsz aki mást állít...
Válasz kori01 #2603. hozzászólásáralehet picit nagyképű volt mert van mire,de hogy te egy kis f@szszopó vagy az is biztos!
Válasz Claastra. #2602. hozzászólásárahiába, megöregedtünk
Válasz kori01 #2603. hozzászólásáraHát ha egy kicsit visszaolvasunk óvakodnunk kell, mert olyan marhaságokat irkálsz időnként, hogy röhögőgörcsel visz el a mentő, pedig tudtommal sztár szerelő vagy hehe
Válasz Claastra. #2601. hozzászólásáraez a leiskoláznak öcsike jó nagyképű duma,nehogy elpattanjon az ér a fejedbe mert elmerem mondani a véleményem.
Úgy gondolom aki sokat tudd az nem dicsekszik,hogy ezt meg azt leiskolázza.
Válasz Claastra. #2601. hozzászólásáraja és nem félek egy márkátol se volt fiatom,vw-m,alfám,fordom,soroljam,ja jövőre lesz a 40-éves osztálytalálkozóm
Válasz kori01 #2594. hozzászólásáraÖcsike,leiskolázlak ha kell bármikor,volt japán vasam ,és lesz is,én tisztelem a mások igényeit,nem lebeszéltem a japán vasakról hanem tanácsot adtam,hogy melyiket nem,és melyiket milyen feltételekkel,én ha valaki fordot akar annak is elmondom,hogy mit és miért ,nem azt mondtam ,hogy még véletlenülse,és csak toyotát,sokan autószerelők itt a gazdászok közül,nem csak te
Válasz Bárány #2597. hozzászólásárahűha és akkor mi van a neten van?
minden a neten van szerelők osszák meg tapasztalataikat.
amúgy nekem ez a szakmám és 20éve csinálom.
tapasztaltabbak?? nem is ismersz?
egy kettő biztosan tapasztaltabb mivel hogy idősebb.
Válasz zsozsi51 #2598. hozzászólásáraén a mazdáról irtam nem suzukiról
kivéve amelyik ford is
Válasz kori01 #2551. hozzászólásáraTiltakozom!
Mazda BT 50 pl Auto Alliance Thailand... nesze neked japán gyártás... elarulja az alvazszám.
Suzuki Vitara (2003 évjarat sima létravázas 5ajtós) Spanyol...
Válasz kori01 #2594. hozzászólásáraClaastra nem a Totalcarról szerzi az infókat, hanem használja és szereli is őket. És japán vasa akadt már.
Nem egy ligában játszotok.
És most ne gyere megint azzal, hogy beléd kötöttem, de akkora mellénnyel iskolázol nálad jóval tapasztaltabbakat, hogy nehéz szó nélkül hagyni.
Válasz kori01 #2595. hozzászólásáraLink
Válasz Claastra. #2592. hozzászólásáraa bizonyiték,ezt nem én találtam ki hanem aki szereli :)http://https://totalcar.hu/kozosseg/rsvptc/2014/12/28/igy_megy_gajra_a_szuper_vw-_skoda-_audi-_2.0_tdi-d/
Válasz Claastra. #2592. hozzászólásáraaha ja a ceruza tengely csak
még ha csak annyi lenne
hirhedten rossz konstrukció az egész.
eleve alul tervezték nem kicsit az olajszivattyúját
neked volt már valami dci-in kivűl?
japán vasad biztosan nem volt még az látszik a hozzászólásaidból.
https://totalcar.hu/magazin/technika/2014/03/11/felek_a_dizeltol/http://
Válasz Tibi 76 #2586. hozzászólásáraHiggy nekünk,a 2,2 szar,(én újat vettem,Espace ,100e km után minden baja volt ő volt az az autóm ami töbször trélerrel jött haza,)a 2,0 dci-t 248e km-rel adtam el semmi gondja nem volt igazán ,egy első féltengelyen kívül,(koleos),a Mitsu motorja jó,csak 1 100-ast rákell költeni a ceruzatengely erősítésére és kimegy a világból
Válasz Tibi 76 #2572. hozzászólásáraJa most nézem 2millád van rá
hm.. nem egyszerű mert a rav4 a hondák nagyon jók benzinesben dieselben,de nagyon tartják emiatt is az árukat.
Válasz Tibi 76 #2587. hozzászólásárahttps://www.autonavigator.hu/cikkek/nem-az-aminek-tunik-honda-cr-v-1-6-i-dtec-teszt/http://
Válasz Tibi 76 #2587. hozzászólásárarav 4 ? benzines vagy 2.0diesel ezekkel nem futsz bele semmilyen hibába.
mitsuba csak a benzines jó.
nissan az francia renault lett.
Mazda mindegyik japánban készült.
Ha rám hallgatsz honda crv vagy hrv.
Válasz szanberg #2579. hozzászólásárate tényleg ilyen értetlen vagy?
vagy direkt csinálod?
hogyne lenne hozzá jpán gyártású sőt nem drágább mint a másik pl:nissin,aisin stb
tartósságban meg akármelyik európai autót odaveri.
Válasz Claastra. #2583. hozzászólásáraMegnéztem,köszi!Az a gond vele,hogy kicsinek tűnik,azt lehet van akkora mint a másik kettő.Van két gyerkőc+a hozzájuk tartozó csomagok,ha menni kell hosszabb távra,nem biztos hogy elférünk,és azért ez a másik kettőhöz képest komolyabb terepjáró.De tetszik!!
Köszönöm a válaszokat!
Frankón sikerült két olyan kocsit kinézni,amibe fostalicska motorok vannk?A 2.0dci nissan az egy pár százassal többe kerül,de akkor az a motor tartósabb?Olvasgattam a népitéleteket,igazából nem nagyon szidták a 2.2-es renault motort.