Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!
Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásáravan egy seat alhambrám, ami 10%-ban vw sharan. az elmúlt 3 hónapban ma másodjára volt tréleren. ma nyíregyházán ált meg. a következő masina koreai lesz
Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásárate jó ég még egy náci imádó
milyen a6 ember az audi annyit ér mint a jele vagyis négy nulla.
akkor már ha van tehetséged lexusba ülj.
mellesleg az audi formaterv kapott a legtöbb kritikát le vannak maradva
Válasz kori01 #2118. hozzászólásáraA japánok még formatervet sem tudnak csinálni minden autójuk egy rakás szar kinézetre.
Nekem egy quattro a6 avant van 4.2 v8 dízel, egy kicsit optimalizálva lett a moci és nagyon durva.
SOHA nem vennék japán szutykot, a német autó az igazi a többi csak gyenge másolat.
Válasz Berente Antal #2117. hozzászólásáraja olcsó autók olyan is.
azért a használt piac szépen beárazza magának ami jó az tartja az árát, meg ami rossz az nyilván nem.
Válasz .Man #2111. hozzászólásáraszerintem nagyon nem igy van
de kinek hogy.
japán autók előtt mindeféle német autóm volt.
német autó annak van akinek még nem volt japán esetleg.
Franciáknál érdemes kétfelé bontani: Renault egyel lejjebb, mint a Peugeot Citroen konszern(kivéve az 1.6hdi motort, ugyanez a Ford 1.6tdci , ezekből hetente több db-ot el tudnék adni, ha kintről lehetne eleget behozni-kevés a használható állapotú odaát)
Válasz 4964 #2113. hozzászólásáraAz biztos, hogy családoknak autót fenntartani nem egyszerű, pláne ha fizetik mellette a lízinget cascot mindent új autó esetében.
Ezért is írtam múltkor, hogy aki nem megy kuuvasokat csak átlagos felhasználás mellett autózik venni kell egy 1 literes focust, vagy hasonló kategória társaiból a strapabíróbbakat.
Válasz 4964 #2113. hozzászólásáraÉn régen mindig esküdtem a láncos motorokra de mára annyira gáz a vezérmű lánc és hozzá kapcsolódó alkatrészek, hogy ihajj, a legjobb a vezérmű szíjas motor, csendes olcsó a cseréje és ha le van cserélve időben akkor sosincsen velük baj és manapság 120ezernél korábbi csere intervallum nem nagyon van már.
Nekem a régi navarában még duplex lánc van, 600.000+ km-után is olyan mint újkorában volt, élettartamra szól. Az újaknál meg szakadtak a láncok, igaz azok már csak szimpla egysoros véknyított láncok voltak...
Válasz kori01 #2109. hozzászólásáraHa te javítod őket totya akkor örülj neki mert van munkád, ha mindenkinek olyan tökéletes kiváló autója lenne mint a Tied akkor éhenhalnál vazzeg
Válasz mtz1221 #2110. hozzászólásáraAttól függ kinek.
A gyártónak, kereskedőnek/szervíznek, banknak,biztosítónak és az államnak biztos a legjobb autó az eladott új autó.
Egy egy éves hiluxnak 55000 a kötelezője, 110000 a cascoja évente és bruttó 60000 volt a motorolajcseréje.
Szerencsére a vállalkozást nem viselik meg ezek a költségek de azért ha azt nézem hogy a magyar nettó átlagbér 170000 forint körül van akkor azért érthető hogy a magán vásárlók miért ennyire visszafogottak az újautó piacon.
Egy mostani új kocsinak kategóriától függően 40-70%-a adó és árrés.
Ugyanakkor egyre drágább a fenntartás.
Egy mai modern dpf-es dízelt harmada futásteljesítménynél selejtezni kell mint pl egy régi vw tdi-t. Mármint motorikusan.
A futóműveknél ugyanez a helyzet. A régi típusokhoz van cserélhető szilent 1000-2000 forintért, az újabbaknál komplett lengőkart cserélsz 100000-ért.
A kedvencem a főtengely anyagából kimunkált lánckerék. Nem hiába csökken vissza egy felső vagy prémium kategóriás kocsinak az értéke 10% körülre 10 éves korára.
Válasz Claaastra #2108. hozzászólásárahát hogyne biztos már mindent kicseréltek rajta a franciák az autó gyártás szégyenei.
el is hinném neked ha nem kellene ezeket a vackokat javitani.
Válasz kori01 #2105. hozzászólásáraMost audi van jo DE fapados, elite 8renault volt 1.6 million kilometer gond Nellie, mind egyforman jo(vagy szar) ha betartjuk a karbamtartast
Válasz jamo #2103. hozzászólásárana pont a hülyességet hajtod mert én azért irtam le ezeket a dolgokat mert itt egy két ember a németet istenitette.
a másikat meg lefikázta
Szerintem nincs más hátra egyházat kell alapítan a "nagy toyota isten tiszteletére", nem kérdés ki lesz a főpap. És ha jól imádkozunk talán felhagy a badarságai folytonos traktálásaiva.
Válasz kissjanos04 #2091. hozzászólásáraA rizsrakéták 1 millát mennek itt a többit meg folytatják délen.
toyota mazda stb.
a sivatagban pl ezekkel járnak.meg ruszkik is.
a német vackok fele annyit sem bírnak.
a világban ök adnak el legtöbb autót.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraEgy diesel motor másképpen működik, ha belegondolsz akkor egyikben sincsen ami tisztítaná-kenné a szívó szelepeket, a sisu motornál sincsen semmi ilyen meg a rábán sem volt hehe.
Az, hogy az újabb mtz-ken ez hogyan van megoldva nem tudom, de szerintem a résolaj nem mehet ide bele mert azért az elég sok gondolataim szerint, bár ha valami úton-módon megvan ez szabályozva akkor biztos így működik, elhiszem, nem láttam még mi is ez.
A turbó benzin motoroknál van ez ahol az injektorfejek nem a szelepek mögé hugyoznak hanem direktbe az égéstérbe. Ott van ez a kormolódás, biztosan más hőfokon dolgoznak ezek a motorok belső alkatrészei, majd toyotakori megmondja, úgyis jobban tud mindent tőlünk hehe
Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraÉn is szeretem a német márkákat, és hidd el pont leszarom, hogy lebuktak a környezetvédelmi előírásokkal.
Nekem a német kisteherautómban 670.000km van.
A német személyautómban közeleg az 500.000km és meg vagyok velük elégedve.
Rizsrakétát meg soha sem vennék.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraPont azért meg hogy hütse.Nekem ezt mondták a szervizesek.A régieknél nincs ilyen meg pl. a 892-es sem olyan.Csak a .3-asok.Az annál ujjabat nem tudom.
Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraLejjebb írtad hogy nincs kenve TSI motorok szívószelepe,és gond.Nem ide tartozik,de akkor a turbós mtz-k porlasztó túlfolyója ez miatt lehet a szívótorokba kötve? A sisu motoroknál hogy van?
Válasz Dinnyés Laci #2087. hozzászólásáraÁltalában lukoilnál szoktam tankolni.Legutobb auchan töltön löktem tele a tankot.Másnap reggelre lett -12 és elég köpködve kopogosan indult hosszú dikicselésre a dti megane.Ahogy jött széllel a nagy hideg januárba majd -20 volt akkor.Kint aludt a járgány ugy mint most pár napja,és indult pár izzitásra és dikicsre normálisan egy két kopogás volt csak utána kisimult a hangja.Az lukoilos nitro volt ennyivel rosszab lehet??????????Még ilyen jelenséget nem tapasztaltam.
5885 hozzászólás
Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásáravan egy seat alhambrám, ami 10%-ban vw sharan. az elmúlt 3 hónapban ma másodjára volt tréleren. ma nyíregyházán ált meg. a következő masina koreai lesz
Válasz szanberg #2133. hozzászólására
Válasz kori01 #2123. hozzászólásáraEz az új lada???
Válasz kori01 #2130. hozzászólásáraAzért én az a6-osomat összeakasztanám bármelyik rizsrakétával
Válasz kori01 #2130. hozzászólására
Válasz kissjanos04 #2129. hozzászólásáraugyanezt elmondhatom én is
csak forditva
Válasz kori01 #2126. hozzászólásáraHát akkor sok sikert a kis rizsrakétákhoz :D
Én maradok a jól beváltnál
Válasz kissjanos04 #2125. hozzászólásáraeléggé
kár hogy nem vágnak hozzám egy ilyet
Válasz kori01 #2123. hozzászólására
Válasz JD 4630 #2124. hozzászólására
románok autója
Válasz kori01 #2123. hozzászólásáraSZAR
Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásáraNézzél be a kaszni alá, a fele autó román kínai stb
Még 20 éve gyerekkoromban igaz volt amit írtál, mostanra 1 illúzió, újban nincs már 100% német autó
Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólására
az a helyzet hogy ehhez az audid kisfiu mind formailag meg szerkezetileg is.
Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásárate jó ég még egy náci imádó
milyen a6 ember az audi annyit ér mint a jele vagyis négy nulla.
akkor már ha van tehetséged lexusba ülj.
mellesleg az audi formaterv kapott a legtöbb kritikát le vannak maradva
Válasz kori01 #2118. hozzászólásáraA japánok még formatervet sem tudnak csinálni minden autójuk egy rakás szar kinézetre.
Nekem egy quattro a6 avant van 4.2 v8 dízel, egy kicsit optimalizálva lett a moci és nagyon durva.
SOHA nem vennék japán szutykot, a német autó az igazi a többi csak gyenge másolat.
Válasz Berente Antal #2117. hozzászólásáraja olcsó autók olyan is.
azért a használt piac szépen beárazza magának ami jó az tartja az árát, meg ami rossz az nyilván nem.
Válasz szanberg #2114. hozzászólásáraez igy van
de azért a volvódat lehet nem tudom űberelni
Válasz .Man #2111. hozzászólásáraszerintem nagyon nem igy van
de kinek hogy.
japán autók előtt mindeféle német autóm volt.
német autó annak van akinek még nem volt japán esetleg.
Franciáknál érdemes kétfelé bontani: Renault egyel lejjebb, mint a Peugeot Citroen konszern(kivéve az 1.6hdi motort, ugyanez a Ford 1.6tdci , ezekből hetente több db-ot el tudnék adni, ha kintről lehetne eleget behozni-kevés a használható állapotú odaát)
Válasz 4964 #2113. hozzászólásáraAz biztos, hogy családoknak autót fenntartani nem egyszerű, pláne ha fizetik mellette a lízinget cascot mindent új autó esetében.
Ezért is írtam múltkor, hogy aki nem megy kuuvasokat csak átlagos felhasználás mellett autózik venni kell egy 1 literes focust, vagy hasonló kategória társaiból a strapabíróbbakat.
Válasz 4964 #2113. hozzászólásáraÉn régen mindig esküdtem a láncos motorokra de mára annyira gáz a vezérmű lánc és hozzá kapcsolódó alkatrészek, hogy ihajj, a legjobb a vezérmű szíjas motor, csendes olcsó a cseréje és ha le van cserélve időben akkor sosincsen velük baj és manapság 120ezernél korábbi csere intervallum nem nagyon van már.
Nekem a régi navarában még duplex lánc van, 600.000+ km-után is olyan mint újkorában volt, élettartamra szól. Az újaknál meg szakadtak a láncok, igaz azok már csak szimpla egysoros véknyított láncok voltak...
Válasz kori01 #2109. hozzászólásáraHa te javítod őket totya akkor örülj neki mert van munkád, ha mindenkinek olyan tökéletes kiváló autója lenne mint a Tied akkor éhenhalnál vazzeg
Válasz mtz1221 #2110. hozzászólásáraAttól függ kinek.
A gyártónak, kereskedőnek/szervíznek, banknak,biztosítónak és az államnak biztos a legjobb autó az eladott új autó.
Egy egy éves hiluxnak 55000 a kötelezője, 110000 a cascoja évente és bruttó 60000 volt a motorolajcseréje.
Szerencsére a vállalkozást nem viselik meg ezek a költségek de azért ha azt nézem hogy a magyar nettó átlagbér 170000 forint körül van akkor azért érthető hogy a magán vásárlók miért ennyire visszafogottak az újautó piacon.
Egy mostani új kocsinak kategóriától függően 40-70%-a adó és árrés.
Ugyanakkor egyre drágább a fenntartás.
Egy mai modern dpf-es dízelt harmada futásteljesítménynél selejtezni kell mint pl egy régi vw tdi-t. Mármint motorikusan.
A futóműveknél ugyanez a helyzet. A régi típusokhoz van cserélhető szilent 1000-2000 forintért, az újabbaknál komplett lengőkart cserélsz 100000-ért.
A kedvencem a főtengely anyagából kimunkált lánckerék. Nem hiába csökken vissza egy felső vagy prémium kategóriás kocsinak az értéke 10% körülre 10 éves korára.
Válasz kori01 #2098. hozzászólásáraJah...
2016-ban a Volkswagen konszern adta el a legtöbb autót világszerte.
Válasz kori01 #2098. hozzászólásáraTöbb német van 600+ ezerrel mint toyota vagy akármilyen távolkeleti.
Bár tény, hogy a régebbi toyota dízel egy állat volt, de az újak ott is a hanyatlás útján járnak.
Renaultok nem rossz autók, de ha kifogtál két hulladékot az még hibahatáron belül van sajnos.
Válasz kori01 #2102. hozzászólásáraAz új autó a jó autó.
Válasz Claaastra #2108. hozzászólásárahát hogyne biztos már mindent kicseréltek rajta a franciák az autó gyártás szégyenei.
el is hinném neked ha nem kellene ezeket a vackokat javitani.
Válasz kori01 #2105. hozzászólásáraMost audi van jo DE fapados, elite 8renault volt 1.6 million kilometer gond Nellie, mind egyforman jo(vagy szar) ha betartjuk a karbamtartast
Válasz szanberg #2106. hozzászólásárana mi volvójóska mi olyan vicces?
hehe
Válasz kori01 #2105. hozzászólására
Válasz jamo #2103. hozzászólásárana pont a hülyességet hajtod mert én azért irtam le ezeket a dolgokat mert itt egy két ember a németet istenitette.
a másikat meg lefikázta
Válasz mtz1221 #2100. hozzászólására sok sikert neked az Európaiakhoz én maradok az Ázsiánál akár a Koreai akár Japán legalább kétszer jobb
Szerintem nincs más hátra egyházat kell alapítan a "nagy toyota isten tiszteletére", nem kérdés ki lesz a főpap. És ha jól imádkozunk talán felhagy a badarságai folytonos traktálásaiva.
Válasz mtz1221 #2100. hozzászólásáraNincs
Szerinted akkor melyik jobb,olasz ,francia?
nem hinném hogy ezzel hülyeséget irtam.
Válasz mtz1221 #2100. hozzászólásáraszerintem jól látja
Válasz kori01 #2099. hozzászólásáraNincs neked egy kis szürke hiányod ?
Válasz Plútó #2083. hozzászólásáraHa kicsit is értesz a motorokhoz meg az egészhez a japán technika rég a legelső.
Válasz kissjanos04 #2091. hozzászólásáraA rizsrakéták 1 millát mennek itt a többit meg folytatják délen.
toyota mazda stb.
a sivatagban pl ezekkel járnak.meg ruszkik is.
a német vackok fele annyit sem bírnak.
a világban ök adnak el legtöbb autót.
Válasz zscsizmadia #2085. hozzászólásáraÉn az Auchan kútnál tankolok a legtöbbször,még nem volt vele baj.Amíg nem volt,addig meg a Lukoil-nál,az is jó.
Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraHa jól emlékszem igen.És olyan lazák voltak,hogy csodálkozom rajta,hogy nem fújt ki mind.
Válasz szanberg #2093. hozzászólásáraOk.
Válasz szanberg #2093. hozzászólásáraMtz-nél csak az elsö porlasztó résolaja megy be a szívó torokba.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraEgy diesel motor másképpen működik, ha belegondolsz akkor egyikben sincsen ami tisztítaná-kenné a szívó szelepeket, a sisu motornál sincsen semmi ilyen meg a rábán sem volt hehe.
Az, hogy az újabb mtz-ken ez hogyan van megoldva nem tudom, de szerintem a résolaj nem mehet ide bele mert azért az elég sok gondolataim szerint, bár ha valami úton-módon megvan ez szabályozva akkor biztos így működik, elhiszem, nem láttam még mi is ez.
A turbó benzin motoroknál van ez ahol az injektorfejek nem a szelepek mögé hugyoznak hanem direktbe az égéstérbe. Ott van ez a kormolódás, biztosan más hőfokon dolgoznak ezek a motorok belső alkatrészei, majd toyotakori megmondja, úgyis jobban tud mindent tőlünk hehe
Válasz zscsizmadia #2090. hozzászólásáraNekem is ezt mondták,csak kíváncsi vagyok komolyabb motoroknál is van-e ilyen.
Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraÉn is szeretem a német márkákat, és hidd el pont leszarom, hogy lebuktak a környezetvédelmi előírásokkal.
Nekem a német kisteherautómban 670.000km van.
A német személyautómban közeleg az 500.000km és meg vagyok velük elégedve.
Rizsrakétát meg soha sem vennék.
Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraPont azért meg hogy hütse.Nekem ezt mondták a szervizesek.A régieknél nincs ilyen meg pl. a 892-es sem olyan.Csak a .3-asok.Az annál ujjabat nem tudom.
Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraLejjebb írtad hogy nincs kenve TSI motorok szívószelepe,és gond.Nem ide tartozik,de akkor a turbós mtz-k porlasztó túlfolyója ez miatt lehet a szívótorokba kötve? A sisu motoroknál hogy van?
Válasz Dinnyés Laci #2087. hozzászólásáraÁltalában lukoilnál szoktam tankolni.Legutobb auchan töltön löktem tele a tankot.Másnap reggelre lett -12 és elég köpködve kopogosan indult hosszú dikicselésre a dti megane.Ahogy jött széllel a nagy hideg januárba majd -20 volt akkor.Kint aludt a járgány ugy mint most pár napja,és indult pár izzitásra és dikicsre normálisan egy két kopogás volt csak utána kisimult a hangja.Az lukoilos nitro volt ennyivel rosszab lehet??????????Még ilyen jelenséget nem tapasztaltam.
Válasz zscsizmadia #2085. hozzászólására1,omv
2,lukoil
Válasz Plútó #2084. hozzászólására7-es imbusz kellett hozzá???