Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.34 Ft USD 390.63 Ft CHF 433.46 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5885 hozzászólás
#2135 Mézga
2017-02-02 22:48:20

Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásáravan egy seat alhambrám, ami 10%-ban vw sharan. az elmúlt 3 hónapban ma másodjára volt tréleren. ma nyíregyházán ált meg. a következő masina koreai lesz

Nincs profilkép
#2132 kissjanos04
2017-02-02 22:38:03

Válasz kori01 #2130. hozzászólásáraAzért én az a6-osomat összeakasztanám bármelyik rizsrakétával
smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2130 kori01
2017-02-02 22:26:49

Válasz kissjanos04 #2129. hozzászólásáraugyanezt elmondhatom én is
csak forditva

Nincs profilkép
#2129 kissjanos04
2017-02-02 22:24:38

Válasz kori01 #2126. hozzászólásáraHát akkor sok sikert a kis rizsrakétákhoz :D
Én maradok a jól beváltnál

Nincs profilkép
#2128 kori01
2017-02-02 22:24:13

Válasz kissjanos04 #2125. hozzászólásáraeléggé
kár hogy nem vágnak hozzám egy ilyet

Nincs profilkép
#2124 JD 4630
2017-02-02 22:20:38

Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásáraNézzél be a kaszni alá, a fele autó román kínai stb

Még 20 éve gyerekkoromban igaz volt amit írtál, mostanra 1 illúzió, újban nincs már 100% német autó

Nincs profilkép
#2123 kori01
2017-02-02 22:16:59

Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólására
az a helyzet hogy ehhez az audid kisfiu mind formailag meg szerkezetileg is.

Nincs profilkép
#2122 kori01
2017-02-02 22:11:56

Válasz kissjanos04 #2121. hozzászólásárate jó ég még egy náci imádó
milyen a6 ember az audi annyit ér mint a jele vagyis négy nulla.
akkor már ha van tehetséged lexusba ülj.
mellesleg az audi formaterv kapott a legtöbb kritikát le vannak maradva

Nincs profilkép
#2121 kissjanos04
2017-02-02 22:04:04

Válasz kori01 #2118. hozzászólásáraA japánok még formatervet sem tudnak csinálni minden autójuk egy rakás szar kinézetre.
Nekem egy quattro a6 avant van 4.2 v8 dízel,smile w00t egy kicsit optimalizálva lett a moci és nagyon durva.
SOHA nem vennék japán szutykot, a német autó az igazi a többi csak gyenge másolat. smile biggrin

Nincs profilkép
#2120 kori01
2017-02-02 21:46:46

Válasz Berente Antal #2117. hozzászólásáraja olcsó autók olyan is.
azért a használt piac szépen beárazza magának ami jó az tartja az árát, meg ami rossz az nyilván nem.

Nincs profilkép
#2119 kori01
2017-02-02 21:43:28

Válasz szanberg #2114. hozzászólásáraez igy van smile wink
de azért a volvódat lehet nem tudom űberelnismile lol

Nincs profilkép
#2118 kori01
2017-02-02 21:40:28

Válasz .Man #2111. hozzászólásáraszerintem nagyon nem igy van
de kinek hogy.
japán autók előtt mindeféle német autóm volt.
német autó annak van akinek még nem volt japán esetleg.

Nincs profilkép
#2117 Berente Antal
2017-02-02 21:36:47

Franciáknál érdemes kétfelé bontani: Renault egyel lejjebb, mint a Peugeot Citroen konszern(kivéve az 1.6hdi motort, ugyanez a Ford 1.6tdci , ezekből hetente több db-ot el tudnék adni, ha kintről lehetne eleget behozni-kevés a használható állapotú odaát)

#2116 szanberg
2017-02-02 18:16:56

Válasz 4964 #2113. hozzászólásáraAz biztos, hogy családoknak autót fenntartani nem egyszerű, pláne ha fizetik mellette a lízinget cascot mindent új autó esetében.

Ezért is írtam múltkor, hogy aki nem megy kuuvasokat csak átlagos felhasználás mellett autózik venni kell egy 1 literes focust, vagy hasonló kategória társaiból a strapabíróbbakat.

#2115 szanberg
2017-02-02 18:13:12

Válasz 4964 #2113. hozzászólásáraÉn régen mindig esküdtem a láncos motorokra de mára annyira gáz a vezérmű lánc és hozzá kapcsolódó alkatrészek, hogy ihajj, a legjobb a vezérmű szíjas motor, csendes olcsó a cseréje és ha le van cserélve időben akkor sosincsen velük baj és manapság 120ezernél korábbi csere intervallum nem nagyon van már.

Nekem a régi navarában még duplex lánc van, 600.000+ km-után is olyan mint újkorában volt, élettartamra szól. Az újaknál meg szakadtak a láncok, igaz azok már csak szimpla egysoros véknyított láncok voltak...

#2114 szanberg
2017-02-02 18:05:10

Válasz kori01 #2109. hozzászólásáraHa te javítod őket totya akkor örülj neki mert van munkád, ha mindenkinek olyan tökéletes kiváló autója lenne mint a Tied akkor éhenhalnál vazzegsmile lol

Nincs profilkép
#2113 4964
2017-02-02 18:02:47

Válasz mtz1221 #2110. hozzászólásáraAttól függ kinek.
A gyártónak, kereskedőnek/szervíznek, banknak,biztosítónak és az államnak biztos a legjobb autó az eladott új autó.
Egy egy éves hiluxnak 55000 a kötelezője, 110000 a cascoja évente és bruttó 60000 volt a motorolajcseréje.
Szerencsére a vállalkozást nem viselik meg ezek a költségek de azért ha azt nézem hogy a magyar nettó átlagbér 170000 forint körül van akkor azért érthető hogy a magán vásárlók miért ennyire visszafogottak az újautó piacon.
Egy mostani új kocsinak kategóriától függően 40-70%-a adó és árrés.
Ugyanakkor egyre drágább a fenntartás.
Egy mai modern dpf-es dízelt harmada futásteljesítménynél selejtezni kell mint pl egy régi vw tdi-t. Mármint motorikusan.
A futóműveknél ugyanez a helyzet. A régi típusokhoz van cserélhető szilent 1000-2000 forintért, az újabbaknál komplett lengőkart cserélsz 100000-ért.
A kedvencem a főtengely anyagából kimunkált lánckerék. Nem hiába csökken vissza egy felső vagy prémium kategóriás kocsinak az értéke 10% körülre 10 éves korára.

#2112 .Man
2017-02-02 15:02:35

Válasz kori01 #2098. hozzászólásáraJah...
2016-ban a Volkswagen konszern adta el a legtöbb autót világszerte.

#2111 .Man
2017-02-02 15:01:51

Válasz kori01 #2098. hozzászólásáraTöbb német van 600+ ezerrel mint toyota vagy akármilyen távolkeleti.

Bár tény, hogy a régebbi toyota dízel egy állat volt, de az újak ott is a hanyatlás útján járnak.

Renaultok nem rossz autók, de ha kifogtál két hulladékot az még hibahatáron belül van sajnos.

#2110 mtz1221
2017-02-02 14:36:34

Válasz kori01 #2102. hozzászólásáraAz új autó a jó autó.

Nincs profilkép
#2109 kori01
2017-02-02 14:12:26

Válasz Claaastra #2108. hozzászólásárahát hogyne biztos már mindent kicseréltek rajta a franciák az autó gyártás szégyenei.
el is hinném neked ha nem kellene ezeket a vackokat javitani.

Nincs profilkép
#2108 Claaastra
2017-02-02 11:47:33

Válasz kori01 #2105. hozzászólásáraMost audi van jo DE fapados, elite 8renault volt 1.6 million kilometer gond Nellie, mind egyforman jo(vagy szar) ha betartjuk a karbamtartast

Nincs profilkép
#2107 kori01
2017-02-02 11:19:53

Válasz szanberg #2106. hozzászólásárana mi volvójóska mi olyan vicces?
hehesmile lol

Nincs profilkép
#2105 kori01
2017-02-02 10:45:42

Válasz jamo #2103. hozzászólásárana pont a hülyességet hajtod mert én azért irtam le ezeket a dolgokat mert itt egy két ember a németet istenitette.
a másikat meg lefikázta

Nincs profilkép
#2104 Mihály-963
2017-02-02 07:27:04

Válasz mtz1221 #2100. hozzászólására sok sikert neked az Európaiakhoz én maradok az Ázsiánál akár a Koreai akár Japán legalább kétszer jobb
smile pimp

#2103 jamo
2017-02-02 07:25:09

Szerintem nincs más hátra egyházat kell alapítan a "nagy toyota isten tiszteletére", nem kérdés ki lesz a főpap. És ha jól imádkozunk talán felhagy a badarságai folytonos traktálásaiva.smile wink

Nincs profilkép
#2102 kori01
2017-02-02 07:16:08

Válasz mtz1221 #2100. hozzászólásáraNincs
Szerinted akkor melyik jobb,olasz ,francia?
nem hinném hogy ezzel hülyeséget irtam.

#2100 mtz1221
2017-02-01 23:04:46

Válasz kori01 #2099. hozzászólásáraNincs neked egy kis szürke hiányod ?smile wacko

Nincs profilkép
#2099 kori01
2017-02-01 22:40:02

Válasz Plútó #2083. hozzászólásáraHa kicsit is értesz a motorokhoz meg az egészhez a japán technika rég a legelső.

Nincs profilkép
#2098 kori01
2017-02-01 22:36:18

Válasz kissjanos04 #2091. hozzászólásáraA rizsrakéták 1 millát mennek itt a többit meg folytatják délen.
toyota mazda stb.
a sivatagban pl ezekkel járnak.meg ruszkik is.
a német vackok fele annyit sem bírnak.
a világban ök adnak el legtöbb autót.

#2097 Plútó
2017-02-01 21:42:19

Válasz zscsizmadia #2085. hozzászólásáraÉn az Auchan kútnál tankolok a legtöbbször,még nem volt vele baj.Amíg nem volt,addig meg a Lukoil-nál,az is jó.

#2096 Plútó
2017-02-01 21:36:52

Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraHa jól emlékszem igen.És olyan lazák voltak,hogy csodálkozom rajta,hogy nem fújt ki mind.

Nincs profilkép
#2094 zscsizmadia
2017-02-01 20:31:09

Válasz szanberg #2093. hozzászólásáraMtz-nél csak az elsö porlasztó résolaja megy be a szívó torokba.smile wink

#2093 szanberg
2017-02-01 20:19:29

Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraEgy diesel motor másképpen működik, ha belegondolsz akkor egyikben sincsen ami tisztítaná-kenné a szívó szelepeket, a sisu motornál sincsen semmi ilyen meg a rábán sem volt hehe.

Az, hogy az újabb mtz-ken ez hogyan van megoldva nem tudom, de szerintem a résolaj nem mehet ide bele mert azért az elég sok gondolataim szerint, bár ha valami úton-módon megvan ez szabályozva akkor biztos így működik, elhiszem, nem láttam még mi is ez.

A turbó benzin motoroknál van ez ahol az injektorfejek nem a szelepek mögé hugyoznak hanem direktbe az égéstérbe. Ott van ez a kormolódás, biztosan más hőfokon dolgoznak ezek a motorok belső alkatrészei, majd toyotakori megmondja, úgyis jobban tud mindent tőlünk hehe

#2092 mtz1221
2017-02-01 20:18:36

Válasz zscsizmadia #2090. hozzászólásáraNekem is ezt mondták,csak kíváncsi vagyok komolyabb motoroknál is van-e ilyen.

Nincs profilkép
#2091 kissjanos04
2017-02-01 20:15:02

Válasz kori01 #2077. hozzászólásáraÉn is szeretem a német márkákat, és hidd el pont leszarom, hogy lebuktak a környezetvédelmi előírásokkal.
Nekem a német kisteherautómban 670.000km van.
A német személyautómban közeleg az 500.000km és meg vagyok velük elégedve.
Rizsrakétát meg soha sem vennék.

Nincs profilkép
#2090 zscsizmadia
2017-02-01 20:03:25

Válasz mtz1221 #2089. hozzászólásáraPont azért meg hogy hütse.Nekem ezt mondták a szervizesek.A régieknél nincs ilyen meg pl. a 892-es sem olyan.Csak a .3-asok.Az annál ujjabat nem tudom.smile whistling

#2089 mtz1221
2017-02-01 19:49:38

Válasz szanberg #2086. hozzászólásáraLejjebb írtad hogy nincs kenve TSI motorok szívószelepe,és gond.Nem ide tartozik,de akkor a turbós mtz-k porlasztó túlfolyója ez miatt lehet a szívótorokba kötve? A sisu motoroknál hogy van?

Nincs profilkép
#2088 zscsizmadia
2017-02-01 19:39:35

Válasz Dinnyés Laci #2087. hozzászólásáraÁltalában lukoilnál szoktam tankolni.Legutobb auchan töltön löktem tele a tankot.Másnap reggelre lett -12 és elég köpködve kopogosan indult hosszú dikicselésre a dti megane.Ahogy jött széllel a nagy hideg januárba majd -20 volt akkor.Kint aludt a járgány ugy mint most pár napja,és indult pár izzitásra és dikicsre normálisan egy két kopogás volt csak utána kisimult a hangja.Az lukoilos nitro volt ennyivel rosszab lehet??????????Még ilyen jelenséget nem tapasztaltam.smile confusedsmile confused

#2086 szanberg
2017-02-01 19:22:01

Válasz Plútó #2084. hozzászólására7-es imbusz kellett hozzá???

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
Extra hozzáadott értéket hordoznak.
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Az adatalapú döntéshozatal forradalmasítja a mezőgazdaságot.
Pótkocsi utánfutó
Pótkocsi utánfutó

950.000 Ft

Mörtl HT 250 tárcsás diszkés kasza fűkasza
Mörtl HT 250 tárcsás diszkés kasza...

680.000 Ft

6 darab törzskönyves Ile De France jerke eladó
6 darab törzskönyves Ile De France jerke...

110.000 Ft

Massey Ferguson 7714
Massey Ferguson 7714

24.500.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]