Gázolaj árak 658 Ft Benzin árak 640 Ft EUR 409.84 Ft USD 393.24 Ft CHF 433.65 Ft GBP 486.14 Ft

Fórum

Autók, kocsik, verdák ... paraszti harci szekerek!

Létrehozta: *** HM *** , 2012-03-18 14:16:01

Kedvencekhez Segítség

5866 hozzászólás
#1665 rigás
2016-01-27 10:45:11

Válasz Richard. #1663. hozzászólásáraSzia Richard!

Köszönöm szépen a segítséget erre van szükségem amit leírtál, így első olvasatra úgy tűnik értek mindent aztán majd meglátjuk.
Írásod elmentve kinyomtatva, most megyek szétkapom a technikát.
Mint mindent amit (pláne elsőnek) csinálok lefotózok, összejelölök, dokumentálok.
Ha elakadok itt kérdezek.
A fejleményeket is leírom.

Még egyszer köszönöm!smile cowboy

#1664 rigás
2016-01-27 10:33:39

Válasz röfik #1662. hozzászólásáraKöszönöm Röfik!
fentebb Richard azt írja nincs rajt jelölés viszont érthetően leírta amire kíváncsi voltam.
Diesel motort szerelek épp eleget, csak hát mit, amit te is szoktál mtzét ott is akadhatnak furaságok az előtöltéssel cak azért mégis egyszerűbb mint egy szíjas motor.
Meg azt már, már mint az mtzét álmomból is ha felköltenek...smile wink
ezzel meg most debütálok, majd kiderül milyen sikerrel.smile cowboy

Nincs profilkép
#1663 Richard.
2016-01-26 22:46:55

Válasz rigás #1661. hozzászólásáraha jól emléxem a vezértengely kereke kúpon van .azt ne bántsd. Jelek nixenek rajt. Összejelölni minden kereket egy fix pontal,úgy,hogy az első henger sürítésen,felső holtpont,vezértengely bütykök egyformán szinte felfelé,a négyeshenger pont szelepváltáson. 1.3.4.2A gyujtása,ha jól emléxem. Motortartó bak,ha jól emléxem útban van. Leszed,motor alul megtámaszt. Vagy hengerfej tömítés,vagy gátrepedéses. Hengerfej esetleg síkbamar. Tömítés szar,úgy is látszik. Szelepeket sem árt becsiszolni. Feszítő,ha jól emléxem a vízpumpa. Az cserés,fellazítva vége tömítésnek. új bordásszíj. Adagoló,bízva,hogy jó helyen volt,nem kormos a kocsi vége,szokta az előtöltés miatt befeketíteni,azt ugyanod ahol volt,vagy indikátorórával beállítani az elemet előtöltésre. Vagy,első henger felső holtpontján az egyes fejszelepnél megjelenő gázolajnál rámondjuk,hogy most jó. akkor rátenni a s zíjat. fejet meg egyenletes elosztásban nyomatékra húzni. Fejtömítés vastagságot megnézni,mAráshoz képest kisilabizálni,hogy milyen is lenne jó. új bordásszíj fogakat nemárt megszámolni,formályát,méretét összehasonlítani. Feszessége,forgatás közben,az adagoló meg a vezértengely közti feszesség legyen a terheletlen oldalon is,ez a minimum. Valamit úgy is lazul. Kb. 20Év után ez ilyen motor,ha jól emléxem. Ha igy sztkurod,porlasztót sem árt,izzítógyertyát megnézni. Remélem segítettem.

#1662 röfik
2016-01-26 22:28:01

Válasz rigás #1661. hozzászólásáraSzijjas motor,itt a fogas szijj tárcsákat kell jelre állitani.Fötengelyt,adagolot,vezértengelyt.Felrakni az ujj szijjat feszitö görgökkell beállitani az elöirt feszességet nagyjábol ennyi.Persze ha kerül valami utmutatás még jobb.smile whistling

#1661 rigás
2016-01-26 20:32:38

Jó estét, sziasztok!

segítséget szeretnék kérni tőletek.
Van egy opel astra 1,7D 1995-ös német motoros diesel autóm.
A gondom, hogy belefúj a vízbe durván. Az itteni szerelők nem vállalják mondván öreg autó motorcserét már nem ér meg különben is sok a dolguk!smile sad
Én viszont szeretném még megmenteni az autót mert egyszer nemigen futja másikra, az autó többi része elfogadható állapotban van, és az sem biztos (csak mert valaki azt mondta), hogy a blokk van megrepedve egy hengerfej pakolásért vagy egy hengerfejért nem akarom eldobni az kocsit.
Tehát marad a csináld magad. A problémám az, hogy nem tudom hogyan kell beállítani a vezérlést, szerelési útmutatóm nincs vakon pedig nem akarok neki kezdeni. ha valaki ki tudna segíteni egy szerelési útmutatóval, vagy néhány szóval le tudná írni a vezérlés beállítását, annak örök hálám.smile cowboy

#1660 szanberg
2016-01-14 06:44:21

Válasz jedi #1657. hozzászólásáraAz utolsó mondatoddal egyet értek, mert szeretem a régi bevállt dolgokat, annak ellenére, hogy rendszeresen újabb sokkal jobb technikákkal is utazunk, megyünk, hajtunk...
de nem teljesen értessz még a mai napig sem, a válaszaidból mindig ez jön ki.

Kiszeretném próbálni saját használatban az E60-ast, de legalább a 40-es motorral. Erről akartam volna kicsit vesézgetni de látom nem tudsz róla érdemben beszélni, a 30-asról meg nem akarsz.
Egyébként Xdrive-ot nem láttam a 40-esből pedig az jólenne, annyira jó a 4x4 hogy ihajj, ahol az egy tengelyt hajtott szekerek nemtudnak felmenni pl pincéknél volt ilyen most a télen, ott gyakorlatilag slip nélkül mentek fel az AWD-k, meg a quattro audik is. Ez maradhatna, sőt kéne.
Én régen motorversenyeztem, endurocross, motocross kupákra jártam. Teljesítményben éltem marha régóta. Sajnos leginkább idő híjján sajnos majdnem semmi közöm nem maradt mára ebből, ezért nem akarok egy 20-as D-vel jönni menni, mert ennyi hobbim maradt amit a munkám közbeni szaladgálással úgyis nélkülözhetetlen érted.
Egy 450-es KTM vagy Husaberg de akármelyik másik is olyan erőt képvisel amit kocsi sohasem. Ezért kell a gázpedálon reszketni. Mert hiányzik.

#1659 szanberg
2016-01-14 06:33:13

Válasz Sanyee #1658. hozzászólásáraEgy régebbi Volvo S60 2.5T awd, vagyis állandó összkerék hajtású.

#1658 Sanyee
2016-01-13 23:24:10

Válasz szanberg #1651. hozzászólásáraMilyen 4 kerekest hajtasz? Állandó 4 hajtásos?

#1657 jedi
2016-01-13 22:35:28

Válasz szanberg #1655. hozzászólásáraNálatok mindneki reszket a gázpedálon :), hogy nem bír felnőni ? Olyan ne is vegyen .Nekem , is van személyes tapasztalatom a T5-el :). Maradok a három betűnél . De ,nem lényeg ez ! Egy e60 v8 ..teljesen jó , legalább annyi baja van mint a többi másik autónak . Magyarázni nem akarom , Te , volvo párti vagy ,én ezt tiszteletben tartom én maradok a bajornál ha nem gond.

#1656 szanberg
2016-01-13 22:26:02

Válasz jedi #1654. hozzászólásárade az nincsen E60-ban csak az újakban, nekem meg csak olcsó régi autóm van, olyat nem is tudok venni, az asszonyom is közel 600ezret futott Focus-al jár, szóval...
érted
régebbi 06körüli 540-es meg lenne kint is zsíros állapotú harmad áron mint egy F10

#1655 szanberg
2016-01-13 22:23:39

Válasz jedi #1652. hozzászólásárademost amúgy megint egy típusra írsz amikor én egy RS octaviát is írhattam volna, lényeg, hogy turbós témát boncolgatunk.

Nemfog felnőni bmw-hez a svéd mert nem is kell neki. Egészen más szempontok alapján készítik őket teljesen más nemzetiségek, nagyon nem egy céllal.
Az ilyen nagyobb motorokkal pedig az amolyan hülye fateroknak élvezkődni gyártják min én pl, meg ha mondjuk lakókocsit húzigálsz akkor azt is bírja a hegyekben is.
Így megint írom semmi összehasonlítás, csak az adott szakaszon a tempó...
amiben eddig nem sikerült felnőni.
a bmwnek hehesmile lol

#1653 szanberg
2016-01-13 22:14:12

Válasz jedi #1652. hozzászólásáraés akkor megint kérdem, hogy a V8-as ezek fényében amit írtam milyen lenne?

#1652 jedi
2016-01-13 22:12:24

Válasz szanberg #1651. hozzászólásáraŐszinte leszek ! Többször kivesézett dologról beszélünk! Most ott , tartunk megint , hogy énekeljek el megint a himnuszt közösen ...Meggyőzni nem akarlak , mindenki azt gondol amit akar , nekem jó ez ami van . A volvonak fel kell nőlni a bmw-hez ...is.

#1651 szanberg
2016-01-13 22:00:45

Válasz jedi #1649. hozzászólásáramondjuk ez 4kerekes és nem kapar sehol sem...
Szerintem ezeket már kiveséztük, de abba még nem sikerült belegondolnod, hogy nagyon szubjektív a feeling szó.
Nálad az, hogy kontrolláltan tudsz gyorsan súhanni a kanyarban. Tény, hogy az 5-ös stabilabb mint a régi S60-as. Pont ma jöttünk haza egy 2005-ös 530d-vel pestről és ahogy az M3-ról lehajtunk miskolc felé az M30-ra ott a felüljárón végig szoktunk menni 150-el száraz úton persze. Most is így volt ez, ilyenkor belül már nagyon csúszol el oldalra de stabil billenésmentes a kasztni, ennek mondjuk ellent is dolgozik az 5-ös futóműve. Ez megfoghatatlanul jó dolog, én is így szoktam menni itt, annyi, hogy a gátlós mivel puhábbak kevésbé feszesek így elbillen a kasztni főleghogy ebben erre rásegítő szisztéma sincsen.
Ez is egy feeling, csak a mindennapokban ez nem kivitelezhető felénk, nem szempont főleg ahol a sok fakitermeléstől mindig saras az út...
Viszont az amikor jövök megyek, kis fordulaton erős a szeker, 2000-nél már tol a 400newtonméter és benzines autóról beszélünk nem dízelről!!! az egy másik véglet amikor egy centi gázt nyomva a kocsi erős és izomból szívatja fel magát.
A sor6-os 30-as amihez volt szerencsém az is gurul lentről de semmi feeling, az csak üveghangon feeling. De ezt így nemlehet kivitelezni normálisan minden nap meg akkor sokat is eszik ami örömautózásnál nem számít de amikor 40ezret megyek egy évben csak ezzel az autóval akkor az sem mindegy, mert többet befog rántnai mint egy V8-as 4000-es azt gondolom, igaz ez utóbbi is magas fordulaton fickós.

Szóval nekem az kell jóérzésemhez, hogy ha előznöm kell akkor olyan rúgás van a talpam alatt ami van és nempedig a pirosba kell táncoltatni a mutatót a tempóhoz. Annyi ,hogy marhára hosszú az enyém áttétele és a régiféle buta automataváltó fokozatközei is nagyok 1-be piros fordulatszám előtt 60, kettő 100, három 160, négy 230, 5-ben meg 4600-nál 250km/h
200-nál 3600-at pörög.
benzinesnek egy nagyon hosszú így nagytempós utazós a karakter nem rúgatós. Erre amúgy egy impreza teccene a legjobban, rövid, rúgós, bitang élményszerkezet.
de mondom nekem utazni kell elsősorban, jönni menni így ez nem játszhat.

Az 530D nagyon jó ilyentéren mert eszméletlen nyomatékos, erős szerkezet, viszonylag gyors is illetve ez részben igaz mert csak úgy tűnik, hogy gyorsabb mint mondjuk az enyém de nem, adott szakaszon, mondjuk egy 800méteres vagy kilométeres egyenesben sprinten elmarad, ugye ott az 500Nm ami diktálja az embernek a feelinget.
Viszont nekem nemnagyon kell dízel. Amennyire szeretem a karakterét úgy azt nem,hogy nemlehet tisztességesen megszólítani mint egy benzin motort, mert bár írtam, hogy nem a lényeg az üveghang de az is hiányozna hogy csak durván morog ott elől valami traktormotor és semmi szépsége a gázpedál letaposásának.

Nomeg egész évben kerregő dízelen ül az ember, lehet hülye vagyok de reggel amikor kiszaladok beröffenteni a kocsit hogy melegedjen kicsit amikor megyek ülök bele nem hallom a motort pedig itt falun nincsen nagy utca zaja, csendesség van érted.

Szóval ezek ilyen szubjektív dolgok.

Nekem az is mániám amit régebben írtam, hogy van egy vasúti átjáró, utána egy kis egyenes lapos rész majd egy húzós part, fent egy hosszú egyenesrész tovább, majd a túl végén egy nagy hirtelen domb lefelé. Ez végig egy nyílegyenes pálya, átmegyek a vasúti átjárón mondjuk úgy 15-el ott lepadlózom és ki mit tud.
Az egyenes túlvége előtt fent a tetőn nagyon kell ám fékezni mert a hirtelen parton lefelé 160-nal is kemény leengedni a kocsit olyan huncut a törés az útban, meg a hirtelen szintkülönbség.
Na szóval itt van két támpont, az egyik a szülői házam bejárója mai kb 800méter a vasúttól, vagy utána egy nagy nyárfa am iegy 100-assal több és már fékezni is kell keményen.
No itt eddig én tartom a rekordot tempóban, persze egyszerű széria autókat néztünk csak, semmi extra.
Egy újfajta páréves Golf GTI 2.0Tfsi kinyitva rendszerrel nagy chippel felvakarva lehet elpirít mindent, 300 ló felett a kis dodgem szakít jól a kint dolgozó havernek de nemtudom mennyi itt a vége pontosan.
Van még két teszt hátra, egy kb hároméves 530xd azis felvan húzva 300körülire, meg egy szintén nagyon fiatal A6 3.0tdi quattro S-line szintén zenész csipszes...Ez utóbbi kettő fej-fej mellett halad egymásmellett, kilett próbálva. No majd itt kiderül ki mit tud, itt a húzós part is ottvan benne.smile thumbupcool

#1650 Sanyee
2016-01-13 09:33:15

Válasz gergő07 #1644. hozzászólásáraAhogy nézegettem terhelhetőségbe jobbat nem találok. Sőt gyárilag bírja amit vinnie kéne, papír szerint is.
Terepbe használva kimerül az egyes sebességfokozatig évi 100-200km. max ha használva van a 4x4, de akkor nagyon kell, annyit meg binria kéne.

Még talán majd 1-2 régebbi merevhidas Hiluxot (szimplakaminost) szerinted érdemes lenne megnézni?
Bár ezek is ritkák.

Ez egy eléggé lefedetlen kategória lesz úgy látom.


#1649 jedi
2016-01-13 09:29:55

Válasz szanberg #1648. hozzászólásáraPici összevisszaságot vélek felfedezni a gondolataidban ."Érzés,feeling"...legalább 40 éve ezzel adják el a bmw-ket jogosan . Ezt a volvo-ról még soha nem hallottam .Az hogy van rajta egy csiga és letaposod hátbarúg egy dolog , nyilván óriási élmény .Az meg egy másik dolog , hogy kontroláltan tudsz gyorsan menni ami a sorhat bmw-k egyik kiemelkedő tulajdonsága a kiváló kormányzással. Régen is messze felülmúlta a többit és most is. Mindezt úgy , hogy hátsókerék hajtás .Nem elől kapar , bár sok embernek kell a csiga , hogy gyorsan tudjon menni anélkül meg megáll a tudomány.

#1648 szanberg
2016-01-13 05:28:07

Válasz jedi #1647. hozzászólásáraMondjuk a régebbi E60-ban "csak" 231 lovas a 30 ilona, nekem olyanhoz volt szerencsém, nem rossz, de az a helyzet a turbós svéd megeszi motorban, igaz a bsr-el ez 254 elvileg. Ráadásul awd automata, tehát van egy csomó teljesítmény őrlő tényező míg síma hátsókerekes bmw-hez volt szerencsém.

A 272-es biztosan jobb, ott viszont annyit mondanak a szerelők, hogy 100-200ezrenként magasnyomású benzinszivattyúkat kell cserélni, ugye ezek már direct injection-osok, és mint több ilyen rendszerű márkánál ez is belépő hibás szisztéma. Nem annyira gázos mint egy dízelnél mert 100körül van az új megoldás szervízdíjjal együtt kb, egy commonrail szivattyú 3-500ezer Ft-os tétel alaphangon ugye. A baj a kevés nyomaték. A 40-es I legalább 400körül van nem 300. Érzés feeling a lényeg nem a 250es tempó, igaz múltkor nagyon kellett sietnem, sopronbó hazáig. Háromnegyed 12után volt az óra mikor elhagytam a Sopron táblát, és 15:15-kor itthon voltam a kapuban. Bő 430km, pesten meg egy órán át tartott keresztül jönni, dugó volt de a pályán is, egyfolytában csak ingázni kellett 150 és a plafon között(250). Szóval ilyenkor jó.
Ja és 11,6 litert fogyasztott pontosan.
jókis 2.5T.
Sajnos a bmw-nek nincsen turbó motorja akkor még, pedig turbó nélkül nincs élet szoktam volt mondanismile aikido

Ezért sízvóból a 40-es ami alakulna szerintem, csak mint írtam a nagy motorok lomhábbak szoktak lenni úgy éreztem, meg a régebbi 540-es 4.4-es motorjával voltak bajok, ez mondjuk 4.0 már meg biztosan faragtak rajtuk valamit.

Majd lesz még egy jókis összehasonlítás, most nem írok semmit mert túl tömény lenne meg indulok pestre, de megfogsz lepődni...smile thumbup

#1647 jedi
2016-01-12 20:42:22

Válasz szanberg #1642. hozzászólásáraVagyok , csak olvasom a sok okosságot :). Nincs sok időm ilyenre. Nyugodtan veheted :). Az 530i sem rossz a 272 le-vel , 250-et mehetsz és 6,3 ha jól emlékszem a száz.

#1646 gergő07
2016-01-11 21:13:07

Válasz Sanyee #1645. hozzászólásáraNem véletlen ennyi az áruk! 2-2,5-ér már lehet venni jó állapotút. Itt van 1 35-10-es kb 6-7 éve a tüzépen,(előtte is hasonló munkát végzett) a hét, 6 napján megy folyamatosan 2m3 sóder kis cement mellé és nincs vele baj. Ha kicsit is vigyázol rá nem kell első hajtásra költened. Ha nincs rá szükség az első féltengelyeit kitudod kapcsolni, nem hajt vissza. A sofőrjével szoktuk javítani. Kuplung, önindító, generátor, szilentek, fékek, kerékcsapágy, karosszéria meg pici apróságok voltak amiket kellett cserélni. Nincs belőle sok az országba, de kamionos boltba ami alkatrész kellett hozzá, azt betudták szerezni. Nem rábeszélni szeretnélek de ha van a közeledbe nézd meg, én ebbe a kategóriába még nem láttam erősebb autót. B jogsival vezethető.

#1645 Sanyee
2016-01-10 22:39:27

Válasz gergő07 #1644. hozzászólásáraNem rossz, de árba kicsit túl van, meg első hajtáshoz alkatrész nem hinném hogy van nálunk.

#1644 gergő07
2016-01-10 22:19:10

Válasz Sanyee #1643. hozzászólásáraIveco daily 40-10 4x4 Ez elvisz 2,5t is, nem versenyautó de strapabíró

#1643 Sanyee
2016-01-10 21:13:17

Sziasztok!

Milyen terepjárót, kisteherautót ajánlanátok, ami 2-3 személyes és elfér rajta egy 2,4x1,7 plató?
Egyéb szempontok: Hasmagasság is legyen a 4x4 mellé, elbírjon 1-1,5 tonnát (utóbbit max. 60km/h-val is elég lenne). Évi max 5-6 ezer km, se autópálya, se autóúton nem menne. Alkatrész legyen hozzá, akár bontottan is országon belül, ne egy rozsdásodásra hajlamos karosszéria legyen árba 1-2 mill. plató nélkül.
Létezik egyáltalán ilyen. Tata, Mahindra, Transporter, Gaz, Defender ezek alapján kiesett.

#1642 szanberg
2016-01-10 20:42:02

Jedi!
Rég írtál már, kérdeznék.

E60-ból az 540i-t meglehet venni? Jó megbízható mint a sor6-os motor?
Meg eleve többet tud? Nyílván többet, csak azt észrevettem ,hogy a nagy böszme motorok lomhábbak hiába többet tudnak plafonba.
A 30-asok soványak, mind benzin mind dízelben.

#1640 Pici
2015-10-19 22:52:19

Válasz Richard. #1639. hozzászólásáraAhonnan vettuk egyszer csinalta hogy nem indult a regi gazdajanal, nallunk meg egyszer sem csinalta meg, de mondom rakerdek mi lehetett....

Nincs profilkép
#1639 Richard.
2015-10-19 21:01:43

Válasz Pici #1638. hozzászólásáraMióta hengerfejezték,azóta csinálja. Akkor,mindig kevés a benzin? Ezt a jelenséget kevés benzinnél mindig csinálni fogja,ha gyenge a szivattyú,vagy a tankban van retek a szűrőn! Ott hiba van!smile sneakysmile cursing

#1638 Pici
2015-10-19 18:30:07

Válasz Richard. #1635. hozzászólásáraKiderult hogy a benzin fogyott ki belole vagyis feloldalt allt a kocsi es nem erte el tankoltak es mennek .... de azert odafigyelunk ra , fedel csere lehet rafer kontakt hibat fogjuk keresni koszi mindenkinek

#1637 jozef19
2015-10-19 09:51:37

Válasz szanberg #1634. hozzászólására700 ló,18,1 KW/h,autópilót,hatótávot itt nem ir...

#1636 sasa55
2015-10-19 09:38:12

Válasz Pici #1631. hozzászólásáraAz önindító teker rendesen? Mert nekem is volt ilyen problémám, igaz golf-al, fel sem tűnt hogy kicsit nehezebben tekert. Hidegen pöcröff melegen meg nem.

Nincs profilkép
#1635 Richard.
2015-10-19 08:22:07

Válasz Pici #1631. hozzászólásáraBenzinesnek ha gyűrű baja van olajat eszik,de beindul! Csak tipp,injektor. Ez központi nem? Benzinnyomás,szivattyú mennyit nyom? Levegőtömeg mérő. Hőfok adótol islehet,elvileg,ha azt látja,hogy pl 40fok alatt van a vízhőfok,a hideg indító mennyiséggel indul,az meg melegen sok. Elosztótol rángat,debeindul. Ha attol nem indul mert repedt a fedél,akkor sossem indul. elősször keress kontakt hibát,jeladó vezérműnél,csatlakozók,vezetékek,benzinszűrő! A filléres dolgoknál kezd,meg a keresésen.légszűrő van bent,tiszta? Gyertya csere. Mondjuk,inkább rángat tőle,mint nem indul. Vett kocsinál vezérmű,olaj gyertya szűrő csere nem árt,muszály! Egy tipp. Haa gyujtást ráadod,hallani,hogy megy a tankban a szivattyú? Lehet,hogy a tankon kívül van. Ez mindegy. Ha a leállt a szivattyú, feltéve ha hallani,utána indíts. Pl asszony suzukija ilyen. az hidegen így indul könnyen. Szivattyú megáll,azt pöccröff. Dehát,azért azt a szivattyút még nem cseréljük.

#1634 szanberg
2015-10-19 06:48:09

Válasz jozef19 #1633. hozzászólásáraEz nagyon király!
Mekkora hatótávja lehet?

Nincs profilkép
#1632 kori01
2015-10-17 14:02:20

Válasz Pici #1631. hozzászólásáraha hidegen indul akkor szerinted mi köze a gyűrű cseréhez??
f astra egy szar kupac amugy.
lehet túl dús neki a keverék.

#1631 Pici
2015-10-17 11:14:31

Hali lenne egy kérdésem, öcsém vett egy opel astra F kombit 1.4 es benzines és emlitette az elado hogy melegen nem mindig indul be! Ez mitöl lehet ?
Hengerfej az fel lett ujjitva azt mondta hogy azota szokta csinálni .... de hidegen bármikor pöccröff semmi hang semmi tökéletes minden.....

Én gyűrű cserére tippelnék!smile confused esetleg még az elosztófedelet modnta hogy még ahhoz nem volt nyulva és lehet hogy hő hatására nem ad át rendsen....

Nincs profilkép
#1630 kissviktor
2015-10-02 23:09:38

Két öreg ARO mellett egy új Vitara is elfér :)
Klassz kis járgány és magyar :)
Én nagyon szeretem, ár-érték arányban szerintem jó választás. Nekem ez az első új autóm.
Egyre többet látok belőle az utakon is.

#1629 szanberg
2015-09-03 16:52:44

Válasz *** HM *** #1623. hozzászólásáraHeccikém!
Folyt. köv. a múltkori monológ.
Most sokat helyben szaladgálva klímát nyomatva 9,5-10 litert eszik, 750km megfogja egy tankból.

Múltkor újra mentem együtt az 530d-vel. Vazzeg arra a megállapításra jutottam, hogy az stabilabban megy mint az enyém. Amikor reggeltájt mentünk debrecen felé múltkor akkor letoltam mint a xart. Aztán amikor hazafelé jöttünk délután melegben akkor meg a két autó egyszerre haladt. Igazán nagy tempót nem sikerült elérni egyszersem a nagy forgalom miatt de egyszerre lódultak meg a szekerek.
Szóval nekem a kinti hőmérsékletre páratartalomra érzékenyebb mint a dízel azt vettem észre. Ha híves van akkor jelentősen érezhetően jobban szalad, ha fullasztó meleg akkor orrbaverődik kicsit, amannak meg majdnem mindegy. Végülis ez egy északi skandináv kocsi, meg is lepődtem volna ha 40fokban érzi jól magátsmile laugh

#1628 mg_ attila_
2015-08-26 08:23:05

Válasz szanberg #1627. hozzászólásáraHát a 6 hengeresnél biztos hogy bitang húzó ereje van! De vagy 2 hete kért meg haverom ,hogy vigyem haza neki martonyiba a bmwt 320 as,hát én is előzgetem vele pár autót,meg húzatam is!De hiába 2000 es motor valahogy én többet vártam tőle!ugyanúgy 4.sebessegbe kellet előzni mint a 1.6 os benzines mazdámal! Mondjuk én egy mazda 6 2.2es turbos benzines mps re kacsingatok nagyon fasz gép lehet 260 ló papíron elvileg. Már beszéltem pár emberel azt mondják bitang ahogy megy!

#1627 szanberg
2015-08-26 07:09:37

Válasz mg_ attila_ #1626. hozzászólásáraNa mondjuk a bmw az nem fogy el egyáltalán, sőt dízelek között kimondottan a leg pörgősebb fordulaton erőt megtartóbb főleg a 6hengeres 3000-es.

de a benzin gyorsabbsmile aikido

#1626 mg_ attila_
2015-08-25 23:02:35

Válasz szanberg #1624. hozzászólásáraNa .... az már oda vág rendesen akkor erős autó az a fogyasztás meg tűrhető is! Azt hittem többet eszik! Nem rosszak amúgy a dizelek se csak ha hozzá kell nyúlni valamihez az zsebbe nyúlós téma!
Én is ha csak a toyotát nézem az is úgy van mint a bmw leírtak alapján hogy mondjuk kb 1400-3000 ig húz mint állat 3000 felet meg csak van magának a motor pörög pörög de nem érezni a jelentősebben a húzásat mint alacsonyabb fordulatol felfelé! De ez csak egy kis teherautó nem versenyre való mondjuk már volt ,hogy meg szivatam pár autóst vele azért csak 3000 es d4D sziv dobog benne!smile thumbup

Moderátor által módosítva: 2016-09-16 11:20:23

#1625 szanberg
2015-08-25 21:59:41

Válasz mg_ attila_ #1622. hozzászólásáraIgen 2,5 Turbó benzin 5 henger.
Ne gondold, hogy annyira sokat eszik. Ha így tolom neki akkor 10 litert bevesz, viszont ha pályán hosszútávon 140-50-ekkel suhanok akkor 8-8,5 literből elmegyek. Tavasszal Feriék voltak velem lengyelországban gépkiállításon azt is hegyi útakon megjártuk 8,2 literes átlaggal.
ja és összkerekes automata váltós.

Helyben járva gyilkoltatva viszont akarmennyit megenne az tuti. Nem erre való, hanem utazni menni haladni.

Elektromos hibám van most vele, egyszer segítettem egy embernek, megbikáztam a kocsiját csak épen ahogy tette rá a csipeszt az én akksimra hozzáért a csomagtartóban egy kasztni lemez élhez ami ki is égett úgy letesteltette az anyját....
azóta folyton hibakódok zaklattak, most fog megoldódni végre, kiment motorvezérlőben valami, meg az abs modulban is egyúttal.

#1624 szanberg
2015-08-25 21:59:28

Válasz mg_ attila_ #1622. hozzászólásáraIgen 2,5 Turbó benzin 5 henger.
Ne gondold, hogy annyira sokat eszik. Ha így tolom neki akkor 10 litert bevesz, viszont ha pályán hosszútávon 140-50-ekkel suhanok akkor 8-8,5 literből elmegyek. Tavasszal Feriék voltak velem lengyelországban gépkiállításon azt is hegyi útakon megjártuk 8,2 literes átlaggal.
ja és összkerekes automata váltós.

Helyben járva gyilkoltatva viszont akarmennyit megenne az tuti. Nem erre való, hanem utazni menni haladni.

Elektromos hibám van most vele, egyszer segítettem egy embernek, megbikáztam a kocsiját csak épen ahogy tette rá a csipeszt az én akksimra hozzáért a csomagtartóban egy kasztni lemez élhez ami ki is égett úgy letesteltette az anyját....
azóta folyton hibakódok zaklattak, most fog megoldódni végre, kiment motorvezérlőben valami, meg az abs modulban is egyúttal.

#1623 *** HM ***
2015-08-25 21:58:41

Válasz szanberg #1621. hozzászólásáraMennyit zabál 100.000 kmen?

#1622 mg_ attila_
2015-08-25 21:46:12

Válasz szanberg #1621. hozzászólásáraNeked benzines a volvod ? Akkor szereti a hasát rendesen,de legalább kevés a hiba lehetősége!

#1621 szanberg
2015-08-25 18:14:00

Válasz *** HM *** #1620. hozzászólásáraHeccikém mámma újra megerősödött bennem az érzés, miszerint a turbóbenzin mindent visz...
2005-ös 530D-vel cirkáltunk konvolyban lefelé alföld felé... 180ezer van abban tutira ollyan mint az új, patnt gyári állapotú.

Ez ment előttem én meg követtem. A hosszú egyenesekben voltak nagy kamion sorok is de jöttek szembe is. Rátolta a Dénesnek maxira de nekem mögötte elkell vennem a gázt. Egyszerűen lassú, nincs mese. Ha nem nyomom padlóra mittudomén 120-ról indulunk, akkor csak 4-be vált vissza akkor kb egyformán indul meg a két autó majd mikor fokozódik a tempó a diesel szépen elmorzsolódik előttem. Ha viszont benyomom tövig akkor visszapakol 3-ba ugyanilyen tempónál de akkor az elejétől fogva elkell veszegetnem a gázt mert letolnám magam elől.

NEM ELLENFÉL!

pedig mikor benne ülsz érzésre az jobban megy mert ugye sokkal nagyobb a nyomaték, a benzines meg hiába turbós azért megkell szólítani, fordulaton bitang mégha kisgázon is komolyan megy, de akkoris a jelleg ilyen.

és kell a bánatnak a rongy dízel mikor van élet is ezeken túl.smile aikido

#1620 *** HM ***
2015-08-22 14:46:09

Válasz szanberg #1619. hozzászólásárakb az a helyzet ahogy mondod
nem nagy
kómába vótam meg idő se vót csinálni a 8asokat a kettő körül fölváltva hajnali 9 körül smile lol
-beléjük kacsintottam
-külsejüket megkacsintottam megint
-aztán fölkacsintottam a égiekre h. elém pakolták őket 1 helyre jól indítva a szuper napot smile innocentsmile devil

#1619 szanberg
2015-08-22 08:52:45

Válasz *** HM *** #1618. hozzászólásáraés mi a meglátás?

Az biztos, hogy a 6-os mazda a 80-as testvére méretileg mert az S60 nem nagy autó!
Mindenki azthiszi, hogy az de nem annyira. Az épen egy jó 4 személyes szeker amiben még benne a bugi de amúgy meg elegáns komoly vasdarab. Mondjuk elől szerintem kevés kocsiban jobb az utazás, hátul a lábtér nem túl nagy ami azért van mert igen hosszú az eleje. Ha megnézed a kocsi elejétől az első ülések hátáig mekkora távolság van és innentől hátrafelé mekkora aránytalan dolog jön ki szerintem. de ez azért jó mert így véd rendesezn. Van gyűrődő zóna, nem rád fog roppanni a vas egy esetleges bajságnál, ezt így találták ki. Ja, inkább a régi énféle S60-ról beszélek, az újban még nem utaztam/figyeltem ezeket olyan konkrétan.

#1618 *** HM ***
2015-08-21 22:14:51

Válasz szanberg #1616. hozzászólásáraVoltam máma akción....
Pont olyan helyen parkoltam ahol 20men belül volt 1 újfajta S60as meg 1 mazda 6os kombi......egymástól 10mre......2fekete gíp...
Azonnali hatállyal lehetett hasonlítgatni reggelibe.....smile devil

#1617 *** HM ***
2015-08-21 00:45:11

Válasz szanberg #1616. hozzászólásáraHogy 1 extrém eszement parasztpalánta vagy aki fejlődőképes........... nek néz ki..........néha.smile lolsmile lol

Az ilyenek megérdemlik hogy szánjunk rájuk időt........... ebben az életben..... életben.................. Kaszatibit csaknyesi......smile lolsmile lolsmile lol

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Gazdálkodási napló: hamarosan lejár a határidő!
Régen látott magasságokban a tej ára
Régen látott magasságokban a tej ára
24 százalékkal magasabb a nyers tej termelői átlagára, mint egy évvel korábban.
Szőlőnevelő pálca
Szőlőnevelő pálca

120 Ft

JOHN DEERE 578 BÁLÁZÓ BÁLACSOMAGOLÓVAL EGYBEN
JOHN DEERE 578 BÁLÁZÓ BÁLACSOMAGOLÓVAL...

4.800.000 Ft

HASSIA 4 soros Hiánypótlós automata Burgonyavetőgép,  Burgonyaültető
HASSIA 4 soros Hiánypótlós automata...

520.000 Ft

FELDER kombinált gyalu,  egyengető,  vastagoló vastagsági gyalugép
FELDER kombinált gyalu, egyengető,...

1.550.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]