Gázolaj árak 632 Ft Benzin árak 614 Ft EUR 410.68 Ft USD 394.79 Ft CHF 438.21 Ft GBP 494.32 Ft

Fórum

Case IH Magnum traktorok

Létrehozta: dorog , 2008-11-19 17:15:33

Kedvencekhez Segítség

382 hozzászólás
Nincs profilkép
#182 kodacso
2014-08-28 17:13:58

Válasz #181. hozzászólásra

az üzemňra 9000

Nincs profilkép
#180 kodacso
2014-08-28 11:32:08

Sziasztok! Valaki tud valami infót,hogy az mx200-as magnum mennyire megbízható, milyen a fogyasztása kb mennyi, ill a váltóját hallottam bajosnak. 6.5 misit ikerkerékkel meg čr-e?

Nincs profilkép
#179 csödtermelö
2013-09-17 19:55:35

Lamella leégčs volt az itteni gčpnek is 2*+ 1*a hŕtulja. Elönye,hogy kb600e egy ilyen kaland.Ha nincs agyongyötörve, megkinozva elakadŕsokkal,utŕna sokŕig jó. Ezt a 150es gyötri 3 ember.Van 1 ismerösömnek mx170,7e üóra 2002 és mčg nem volt bontva.Camins motoros. Az adagolót 270e ft ért csinŕltŕk meg a 150ben és kicseréltek rajta mindent. Mivel nem indult be,meg sokat tekert. Ez azért elgondolkoztatň mert pl egy 15 éves 7710es JD -RE Rŕköltöttek a vŕltora 3m ft ot!.Mert nem kapcsolt. Rŕadŕsul alapbol drŕgŕbb gčp 2*olyan idösen.A szomszéd faluban volt egy Mx190es 35 ember ült raja! /csalŕdi gazdasŕg mint a kinti gčpeknčl he he he/ Na az kapott,örültek mikor elvitték. cirka 700ha müvelt. Nekem is az tettszik,hogy az ŕra szolidabb. Valamint 2 forgalmazo is max 1m mondott lamella fogaskerék,szerelés kalibrŕlŕssal. Az elekromos kontak hiba jellemzö. Jo taktika a vŕltora amit irt az egyik kolléga,hogy üresbe a powert,majd včgig kapcsolva a 4 sebességet. A fordulat a helyi mx150 nél nem vŕltozott. A 4.ben ugrott 10et a fordulat. Mondta a faxi,hogy most be állt a gčp. Hŕt gondolom azért jo a fordulat. A hidban a perselyek elčg szarok. Kenegetik mčgis lötyög a kerčk a 2ponton ahol fordul. A télen kiveszik a hidat,s elviszik egy komoly mühelybe.smile crying

#178 szanberg
2013-09-17 17:28:21

Ja meg a Magnumok első hídja a gyenge pont, a hajtás többi része nagyon tartós, viszont az első híd oldalhajtásai többmilliós áron javítható oldalanként!!!! és kell is hozzányúlni bizonyos üzemórák után. Azthiszem Spicer híd van alattuk de lehet tévedek

#177 Endru
2013-09-17 17:25:18

Sziasztok, 270lóerő körüli magnumokat nézegetem és viszonylag elég olcsók a többi márkához képest, pl.: http://geppiac.agroinform.com/hasznalt,1102598,Case-IH-Magnum-MX270.html
Mire kell oda figyelni egy ilyen gép vásárlásánál?

#176 szanberg
2013-09-17 17:23:17

Válasz #174. hozzászólásra

Case szerelők mondták, hogy az volt a bajuk a gömbölyű magnumoknak, hogy a power váltó kapcsolása elektro hidraulikus úton kapcsolható már rajtuk, viszont védelem nincsen benne, tehát ha valami elektromos vagy kontakt hiba esetleg kosz mágnesszelep ragadás esetén kapcsolsz egy fokozatot és bent marad az előző is akkor a gyengébb leég mert egyszerre két sebességben az erősebb kutya....tudod

Meg az adagolójuk volt valami nagyon spéci érzékeny és marha drága történet, igaz a sisu motorok soros bosch adagolóját is drágán újítják fel azt hallom de azok félig örök darabok, emezeken a magnumokon meg visszatérő bajlódásuk szokott lenni.

de ittsem mindegy, hogy mx 220 vagy 285-öset vesz az ember, azt már nemtudom melyik a jobb, gondolom a kisebb

#175 szanberg
2013-09-17 17:19:33

Válasz #173. hozzászólásra

Ha olyan árbevételű év lett volna mint tavaly akkor kicseréltem volna egy hevederes challengerre a mienket egy tízesért elvihetted volna, de idén bukó az egész meg egyébként is mindig minden bevételt beleölni nemszabad, inkább egy ilyen gép felárából vegyszerezőt munkagépet tárolókapacitást kell venni bővíteni, mert egy nagygéppel is megettünk minden területet páréve bérmelókkal együtt, most, hogy kettő nagy van 500órákat futnak mindössze évente így nincs is értelme a jól bevállt és nem nagy bekerülési költségű stabil gépet eladni.
Mi is 7,2-ért vettük 2éve, annyi, hogy én rögtön átgumiztam 4 újat kapott meg leszervizeltem egykét apróság kellett még rá így 10körül állt fel teljesen "nullásra" szervizelve hibátlan állapotra 4új papucson.
Viszont ez 2004-es Xtra a cimbiké 2002-es, nem mintha sokat számítana kicsit ez több lovas(246 kontra 260)

Nincs profilkép
#174 csödtermelö
2013-09-17 17:10:50

Válasz #167. hozzászólásra
A jň 10čves gömbölyü190 töl ŕllítňlag a vŕltó nem 100as. A gumigyürüt kinyomja a vŕltóban.A kite-nél /honlapon/van egy magnum akcioba kčrd meg fčlĺron biztos engednek. De az Investnčl keresd Vŕrkonyi Bencčt,engem van hogy hivnak,mx150be gondolkozok. S infot is adnak róla. Vettem tölük hasznŕlt gčpet,nem baxtak ŕt ůgy volt minden ahogy mondtŕk. Tudnak eladňkat,meg megnčzeted velük. Külföldröl 2 kereskedö is drŕgŕbban hozott volna, Csak szöveg volt,hogy csalŕdi gazdasŕgč.Hŕt persze,a Csŕnyi 27ezer ha ja is csalŕdi gazdasŕg. Vagy ezer foglalkoztatottal,meg 5évenkénti amortizŕcios cserčvel.

#173 72
2013-09-17 17:04:54

Válasz #172. hozzászólásra
Az tetszene nekem is.smile thumbupcool

#172 szanberg
2013-09-17 16:54:23

Válasz #171. hozzászólásra

Tavaly pont 10évesen 7Mft-ért vettek 8270-eset a cimborámék, új hátsó gumikkal, elsők lassan cserések, frissen szervuzelve új olajokkal szűrőkkel

#171 72
2013-09-17 16:48:12

Válasz #170. hozzászólásra
Milyen árba lehetnek olyan 10 évesen az Xtra-ák?

#170 szanberg
2013-09-17 16:45:28

Válasz #169. hozzászólásra

Az igazi tartós darabok a kockák voltak de azok nem valami nagy erőgépek.
Szabinak is volt 270 lovas ebből, most 8300-as johnija van ami gyárilag 230 lovas de aztmondja nagyobbat fog erősebb komolyabb erőgép, az ih játékabb volt előtte.

#169 72
2013-09-17 16:32:56

Válasz #168. hozzászólásra
Nem konkrétan Magnumot akarok venni csak érdeklődök,nekem bármely megfelelő állapotú és árú smile biggrinnagytraktor jó lenne.

#168 szanberg
2013-09-17 16:29:18

Válasz #167. hozzászólásra

Egy 8270-8280-as Xtrát nézzél, egyszerű power váltó adagolós Sisu motor és jó áron kaphatóak.
Fut itt 10000óra feletti barátaimnak nagyon egyben van bírja a nagyüzemi melót.

#167 72
2013-09-17 13:29:09

Van tapasztalata valakinek az újabb magnumokról,mert itt csak a kockákról van szó, ahogy vissza olvastam?Olyan 250-270-es széria után érdeklődök,szeretnék a közeljövőben egy ilyesmi kategóriájú traktort,persze használtan.Mennyibe lehet egy ilyen gépnél egy váltó meg motor felújítás?smile rolleyes

#164 Milking
2013-09-10 10:09:07

Válasz #158. hozzászólásra

Következtetési lehetőség.

Alapjáraton jár a motor ,és üresben kapcsolod a powert 2 -3-4 fokozat váltásnál nem változhat a motopr fodulat, ha csoken vagy emelkedik akkor kopások vannak a lamellákban .
Ha nagy a motorfordulat változás az már gáz.

Nincs profilkép
#163 Batka
2013-09-09 22:43:49

Válasz #162. hozzászólásra

Az a ciki az egészben, hogy ezt vételkor nem fogod látni, mert ehhez a szűrőhöz csak úgy férsz hozzá, ha teljesen le van engedve a váltóról az olaj! Gyakorlatilag a váltóházon belül van.

Nincs profilkép
#162 csödtermelö
2013-09-09 22:23:54

Ha a vŕltň szüröjét leveszem, lŕtszanak benne a darabkŕk?Včtelkor. nézve

Nincs profilkép
#161 Batka
2013-09-09 22:15:23

Válasz #157. hozzászólásra

Hát nálam ilyen még nem volt, de ahogy hallottam úgy kezdődik, mintha a kuplung csúszna, csak ez épp csak egy power fokozatnál, aztán egyszer csak eltűnik maga a power fokozat. Itt a szomszéd tszben volt két mx170-es, azoknál már előfordult, az 1-es powerfokozat nem hajtott. De az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy az első szériás gépekbe valószínűleg gyengébb volt a lamellasor, az enyémben úgy 3600 óránál kellett cserélni, és azóta gond nélkül megy. Minden váltó-olajcserénél (1200 óránként) kivesszük a fémszűrőt, ami teljesen a váltó alján van és megnézzük mennyi lamellaforgács van benne.

#160 Diesel Tibor
2013-09-09 22:11:06

Válasz #158. hozzászólásra

Rántani nem fog az biztos.smile cowboy

#159 Hús Futár
2013-09-09 22:09:44

Válasz #158. hozzászólásra
fordítva váltasz és felpörög a motor de nem gyorsulsz hozzá azonnal csak lassan vagy sehogysem

Nincs profilkép
#158 csödtermelö
2013-09-09 22:08:47

Válasz #156. hozzászólásra

Hogy jelentkezik a megcsúszŕs? Vŕltŕskor gondolkozik,vagy rĺnt nagyot ,s közben felbög a motor?

Nincs profilkép
#157 csödtermelö
2013-09-09 22:07:56

Válasz #156. hozzászólásra

Hogy jelentkezik a megcsúszŕs? Vŕltŕskor gondolkozik,vagy rĺnt nagyot ,s közben felbög a motor?

Nincs profilkép
#156 Batka
2013-09-09 22:02:37

Válasz #155. hozzászólásra

Annyira nem kell rettegni, a szervizesem szerint a váltó mechanikus részével nagyon ritkán van probléma, az enyémben is majd 10 ezer óra van, de azzal még nem volt gond. OIaj legyen benne! A lamellasor a leggyengébb láncszem a hajtásban, de azt észre lehet venni, ha az megcsúszik. Ami a TLT-t illeti, nálam nem volt vele gond, de sajnos az elektronikus csatlakozók bármely tipusnál okozhatnak gondot.

Nincs profilkép
#155 csödtermelö
2013-09-09 21:34:40

Válasz #153. hozzászólásra

Van egy ismerösnek,Camins motoros. Ö a vŕltňtňl fčl a legjobban,ůjonnan vette,de mčg nem volt bontva. Az mŕr volt,hogy nem hajtott,meg kikapcsolt a tlt. Valamilyen elekronikŕt belepett a por.

#154 GREVEN
2013-09-09 21:20:21

Válasz #153. hozzászólásra

Nekünk kicsi traktorunk van Mc Cormikbol, MC 100 ami megegyezik teljesen a hasonlo méretű MX-el. Komfortos megbizható kis gép. 7000 óra van most benne, nem örök életű, eddig váltóval nem volt gond egyáltalán, motorral is egyszer,(olajteknőben a kiegyenlitőmű, olajszivattyu háza eltört háromba) apró cseprő dolgok adodnak néha, egy két csó vagy érzékelő, viszkokuplung, vizpumpa de hála komoly nem.

Nincs profilkép
#153 Batka
2013-09-09 21:11:01

Válasz #151. hozzászólásra

MX170-es, amúgy tényleg igaz az alkatrészre is, hogy meg kell fizetni a márkát, az MX maxxumok (a motor kivételével) gyakorlatilag megegyeznek a McCormick MTX szériájával és igen jelentős árkülönbség tud lenni a mcco-s és az IH-s csomagolás ára között! Az enyém is volt már lamellázva, mind a négy power fokozat, akkor félmillió körül lett a vége, de ez már tényleg elég régen volt, most nem tudom, hogy mibe fájna!

Nincs profilkép
#152 4964
2013-09-09 19:48:11

Válasz #151. hozzászólásra
Ezek is jók de ne 10000 óra felettit vegyél mert ha a motort is meg a váltót is föl kell újítani akkor az drága lesz.

Nincs profilkép
#151 csödtermelö
2013-09-09 19:41:57

Válasz #150. hozzászólásra

Neked is van valamelyik? Ůgy lŕtom,hogy ehez a gčphez lehet talŕlni szerelöt,aki akŕr itthon is megcsinŕlja. Mert az a baj a Jd al,hogy ott azért nehčz lelni egy szerelöt, tele titkos paramčterekkel,behangolŕsokkal.Fčlek töle,de ha kialakulna a terčny ĺra,lehet belevŕgnčk egy ilyen traktorba. Utŕna érdeklödtem, a vŕltňt 600-1m max meg lehet csinŕlni. Ha mondjuk ůgy vŕlt,hogy leörli a fogaskereket,meg lamellŕzni kell. Az egyik ismerösömnek,a 7710es 3M ft ba került egy ilyen müvelet.Mčg az investnčl is azt mondtŕk a kettöt ne hasonlětgassam,mer ott mégjobban meg kell a mŕrkŕt fizetni.smile confused

Nincs profilkép
#150 Batka
2013-09-09 12:24:38

Válasz #149. hozzászólásra

Ha jó állapotban van a technika, akkor érdemes benne gondolkodni. Alkatrész van , hozzáértő szervizest is lehet találni, ár/érték arányban talán a legjobb választás lehet!

Nincs profilkép
#149 csödtermelö
2013-09-09 09:37:42

Case ih Mx 150,vagy 135 olyan 2002-03 szčria van valakinek? Hogy muzsikŕl egy ilyen technika? Kis gčpětčlet črdekelne,meg milyen masina.Ŕrban jobb mint a Jd mert azt ilyen ŕrban,teljesětmčnyben 20čvest kapok

Nincs profilkép
#148 Sk Laci
2013-09-05 20:05:45

Válasz #147. hozzászólásra

Tisztában vagy vele hogy 10 000 óra feletti traktornál már lehetnek jelentös kopások is ami a próbánál még müködik, de ha kiugrik a hiba nálad mondjuk a sebváltó, vagy motor nagyon zsebbe nyúlós kiadás lehet? Inkáb gondolkodj 100-130 Le új traktoron. Az új csak új, de te döntesz.

Nincs profilkép
#147 Dekalb
2013-09-05 19:59:38

mtz 920.3 lenne a konkurencia

Nincs profilkép
#146 Dinnyés Laci
2013-09-05 19:58:42

Válasz #141. hozzászólásra
cummins-hoz minden van habár nem olcsó

#145 (Claastra)
2013-09-05 19:55:19

Válasz #144. hozzászólásra

van itt egy cég IH-zik a kockák még gépek voltak a kicsik 15e órát símán lefutottak,a nagyok huszonezreket,

Nincs profilkép
#144 Dekalb
2013-09-05 19:51:42

Válasz #143. hozzászólásra

nekem mtz helyett lenne ill mellé.egy kicsit bövebben...

#143 (Claastra)
2013-09-05 19:50:19

Válasz #142. hozzászólásra

bocs a 7000-el kevertem, a kicsikben kevesebb óra van

#142 (Claastra)
2013-09-05 19:46:10

Válasz #141. hozzászólásra

ha-ha, 26-28e órával

Nincs profilkép
#141 Dekalb
2013-09-05 19:44:29

segitsetek,a kocka magnum érdekelne 5140 régifajtákról valami.illetve ha kell van e cucc a cummins motorokhoz...,4-5 milla egy-egy ilyen traktor 6-8000 üzemórákkal,de gondolom a 6 hengeres motorokkal nemigen van baj

Nincs profilkép
#140 Petya gazda
2013-08-31 13:19:24

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.
Case Ih mx 200 traktor mindig leveri az ülés áramellátás biztosítékát. Merre keressem a zárlatot? Köszönöm a segítséget!

#139 jozef19
2013-08-28 18:03:31

Válasz #138. hozzászólásra

Két hónapja van egy cséplö,annak nagyon süti hangja van,igaz 700 üó van csak benne.Ugyanaz a motor gondolom,mint a traktorban van mert ez is még mechanikus adagolós.Jászságban vagyok...

Nincs profilkép
#138 samulili
2013-08-28 17:49:23

Tudják ök hogy mi a baja a gépnek,csak náluk a javitás iszonyu pénzbe kerül(a munkadij). Javitással együtt annyi lenne az ára,mint más hasonlo koru gépnek. Neked vannak Magnumjaid,v csak szemet szurt a hirdetés? Merre gazdálkodsz?

#137 jozef19
2013-08-28 17:24:32

Válasz #136. hozzászólásra

Ha elmegy húsz ezret akkor nem lehet annak komoly baja,lehet valami apró kis hiba van csak nem birnak vele...

Nincs profilkép
#136 samulili
2013-08-28 17:06:14

Szia! a 7140-s 20 000-n tul van,bontatlan válto és ,a motor 19000,üo-nál felujjitva. a 7110-be még 4900 üó-ra van. Én is láttam azt a hirdetést,Németországban van,érdekes lehet ha csak szivattyubajos. Ha lamellázni is kell a váltot,megnöveli a költségeket 6-700e ft-al,de vételárral együtt is megérné behozni!

#135 jozef19
2013-08-27 21:16:54

Válasz #134. hozzászólásra

Helló!Motor,váltó mennyi óra van benne?Van kint egy ilyen 6000 órával és az van oda irva hibának,hogy kuplung hibás...

Nincs profilkép
#134 samulili
2013-08-27 18:37:16

Szia Jozef! Nekem van 7110 és 7140-s. Mire vagy kiváncsi?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
Nem fogy a műtrágya, összeomolhat az európai termelés
A szankciók ellenére az oroszok piaci részesedése a legnagyobb Európában.
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Jövőre felrobbanhatnak az üzemanyagárak?
Többféle tényező okoz bizonytalanságot a piacon.
Dutra D4KB 1000 eladó
Dutra D4KB 1000 eladó

4.200.000 Ft

Növendékborjú eladó
Növendékborjú eladó

1.600 Ft

Sorközművelő és műtrágyaadagolóval
Sorközművelő és műtrágyaadagolóval

650.000 Ft

Valtra keréksúlyok 4 db 80 kg-os MTZ,  Zetor,  John Deere vagy ki mire
Valtra keréksúlyok 4 db 80 kg-os MTZ,...

110.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]