Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- New Holland traktorok új
- Eke minden mennyiségben új
- AKG támogatás új
- Zetor traktorok új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Szántóföldi permetezőgépek új
- Claas traktorok új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
1232 hozzászólás
Válasz #425. hozzászólásra
Most akartam írni neked a Kókányolás topicba, hogy szerinted mit csinált volna a rába ezzel az mbp-vel?
Nem biztos hogy volt ott akkora baj, csdak szerintem a széles heveder nem fért bele a kitaposott nyomba, és elkapart a malajon.
Válasz #426. hozzászólásra
Az emberi találékonyság nem ismer határokat!! Tényleg kiváncsi lennék én is...Az meg véképp ne zavarjon hogy azok a derék emberek már rég megalkoták a maguk lánctalpas szörnyetegeit! :DT 75- S100 T130 T150 T170
Válasz #424. hozzászólásra
Itt egy! Hárman szedték ki,pedig ez még októberben volt meg 120g.
Válasz #426. hozzászólásra
féllánctalpas mtz az volt gyárilag is
Válasz #422. hozzászólásra
Nem tisztem megvédeni , de...
-kopott heveder
-kevés súly kb 100q
-és a leglényegesebb :-kis meghajtó kerék (ami ilyen sárba, vízben nem tudja átadni a hajtást mert megcsúszik)
Ez utóbbi problémát egyébként egy szélesebb meghajtókerékkel megoldották az újaknál és a súlyuk is lényegesen több.
Válasz #426. hozzászólásra
jó ötlet , alkoss egyet , és ha kész van tegyél fel képeket róla
Sziasztok
Mit szólnátok egy hevederes mtz 50-eshez szegény ember vízzel főz.
Válasz #422. hozzászólásra
Na KB erröl beszéltem!! Amint láthatjátok SÁR és SÁR között is oriási a külöbség{::} Felénk amolyan -vendég marasztalónak- Hivják!!
Válasz #423. hozzászólásra
a keskenykerekű mbp el tudja rendesen hagyni magát ilyen terepen,meg neki kéne jól hajtani az ilyen akadóknak.
A duplakerekes bss kocsival mondjuk 9 tonnával bevállaltam volna ezt a szakaszt.
20 al nekihajtani diffivel és pakolni vissza ahogy esik a fordulat.
Válasz #422. hozzászólásra
A többi meg lehet hogy, le sem hozta volna a jó öreg MBP-t. Jól láttam kb 60g ha volt rajta? De ahogy elnézem ott már várta az MTZ.
A (nem) mindenható hevederes gép:
Válasz #420. hozzászólásra
Elhieted hogy nekem is! Nagyon ugy néz ki hogy majd valamikor május elején ujbol szükség is lesz rájuk!!
Nekem teccik
Válasz #418. hozzászólásra
Mondom én hogy egész jó a referenciája a 8430 talpas JD nek! Én látam egy 7.2 ih val tárcsázni bitang kemény földön! Hát...
Itt van két hevederes jd az egyik már11 éves 12000 órával voltak már vele gondok de nagyon sokat dolgozott mindig két műszakba évi 6-800ha szántottak vele,plusz a többi, tárcsa meg lazító,szerintem a jd-t nem kell leírni ebben a kategóriában.Nagyon kényelmes,és fordulékony.A sárral itt is gondok voltak ilyenkor már csk 4 fejet húztak a 8300-al tavasszal meg kominátorozáskor kellett menteni a rábával egy párszor. A másik 8430-as az eggyel nagyobb kategória szélesebb hevederrel ez már kicsit fainabb
Válasz #410. hozzászólásra
Semmiben , mert ez a JD nagyobb kategória.
Fordulni meg könnyeben fordul mint bármelyik kerekes.
Válasz #414. hozzászólásra
15-18-20 tonnás az önsúlyuk, bazinagy motorok, a gumihevederes ugye nem is gurúl mint egy gumikerekes gép, már ezek is soksok anyagot megkívánnak.
Azért is akkor hasznosak ezek a gépek amikor nyomni lehet 15-el a kilométeres barázdában vagy fogásnyomon, mert adott üzemóra alatt nem mindegy,hogy egy kéthektáros háromszög táblán baxakodsz vele, vagy eközben elmegy "pestig"
ez utóbbinál hatékony és gazdaságos, egyébként nemhinném.
Plusz mondjuk köves talajoknál, vagy ami nem ritka itt a tuskók a táblák szélén miegymás ,szóval ezeken helyben forgatni a hevederest nem éppen áldást jelent hoszabb távon. mármint ha egyáltalán van ezekre való függesztett eszköz amivel lehet így "bobketezni"
Válasz #411. hozzászólásra
Persze egy 1,5hektáros táblán a 8fejes ekével...
Nekem egy traktoros azt mondta, aki a hajdúságban sokezer hektáros nagy IH-s gazdaságban dolgozott, hogy a quadtrac a nagy táblákon jó, ami érthető is.
Elforgolódik a kicsi szűk sarkakban is persze, csak akkor meg marhára nincs területteljesítményed...
Nagy gép+nagy eszköz=nagy tábla
szerintem
végülis azért nem is baj, hogy egy nagytraktor van itt a 600hektárra, mert az tök jól ki van használva (1200-1500-1800üzemórák évente), a dolog szépséghibája már csak az, hogy az így ütemzett gépeket le szokták cserélni 5éves korukban mondjuk, akkor jön az új. Ez így egy jó körforgás. Mások különböző időkben eltolva vásárolnak kettőt, így lasabban megy az üzemóra, dupla annyi ideig megtartanak a gépek, ha hirtelenmeló kell ésvan eszköz akkorgyorsabb a gazda... Ez is egy variáció.
De ahogy látom a nagygép marad sokáig, ezért bízom benne, hogy 8-10ezer óráig gondmentes lesz legalább, addig hátha sikerül lépni előre is a mostani kuuvanagy visszalépés után
szerintetek a nebraska teszten tarlón vagy betonon végzik a vontatási vizsgálatokat?
angolul van és én sajna németet tanultam,
a mérési eredmények könnyen értelmezhetők még ha angolszász mértékegységet is használnak.
Sulyozott és sulyozatlan állapotban is mérik a vonóhorog teljesítményt és az arra vetített fogyasztást.
Csak nagyon alacsonyak a slip értékek az a gyanús.
Végülis aszfalton is meg lehet ilyen dolgokat mérni mert a motor és a váltó hatásfokát igy is kifejezi.
Én nem hinném hogy elfogultak lennének akármelyik márkával szemben is,minden márkából vannak jó és kevésbé jó paraméterű típusok.
Érdekes hogy a nagy csuklósoknak és a gumihevedereseknek egyáltalán nem kedvezőbb a fogyasztása mint a nehézuniverzális vagy akár a jd 7030 szériának.
kis érdekesség
Válasz #408. hozzászólásra
ezt a gépet a challenger MT 865 kereszbe hosszába szétszaggatná
Válasz #410. hozzászólásra
ezekkel a lehető leg 1xübb a forgolódás
Válasz #409. hozzászólásra
hejj kisdobos
egy ilyen gép miben marad alúl a tiétekhez képest??
Ugyanakkora kereke van biztos szélességre is egyezik a heveder, és még mintha az egész gép felépítmény is előrébb lenne tolva, ami nagy fogásnál jobbat jelent, bár amúgysem hinném, hogy ezek a sz-ok felállnának a farkerekekre valaha is.
Kisebb táblákon azért nem túl jó forogni velük egész nap mi!?
Válasz #408. hozzászólásra
40-től nem igen lehet több.
ez vajon mennyivel mehet??
Válasz #405. hozzászólásra
Én a nagyot szoktam látni!Na az alat akora heveder van mint egy harckocsi alat!! Ütös nagyon!!
Válasz #402. hozzászólásra
Persze , csak gyere ...
Csak had melegedjünk bele egy kicsit.
Válasz #401. hozzászólásra
Ez 330 (355) LE... 15,5tonna és 3,5m2 a felfekvése , 63cm-es heveder szélességgel.
Válasz #400. hozzászólásra
1 . Mert a Kite nem tudja mennyit kérjen a JD-kért...
2. Mert tudomásunk szerint még ez a projekt és gyártás csak gyerekcipőben jár a CAT-éhez képest ...
3. Fogyasztás
4. Szervízháttér
Válasz #400. hozzászólásra
Egész jó teljesitményel dolgoznak a 8430 talpasok is! Lasan a JD is tul lendül a kezdeti nehézségein és egyre jobakat gyárt!!
Nekem ígen teccik ez a gép az asszony egyszer jött velem agro mash ra de akkor ebbe a gépbe beült és azt mondta hogy hű!!!
Egyszer szeretném munka közben megnézni és ha lehet be is ülnék! Majd hívlak hátha megengeded!!!?????
Válasz #399. hozzászólásra
Ennek a kisebb változata (300 paci körül) van itt is-és eddig csak jókat hallottam róla.
Válasz #398. hozzászólásra
és a jd miért esett ki?
Válasz #397. hozzászólásra
Majdnem , ennek a kisebb változata ...
Válasz #396. hozzászólásra
Először úgy indult hogy 300hp feletti nagy gép , aztán csak hevederes , aztán csak CAT...
Ő lenne az?
Válasz #395. hozzászólásra
de szóba jött másis?(stx, 9ezres jd)
Válasz #394. hozzászólásra
Egy Ifa platónyi vallomás , info , és vélemény után arra jutottunk , hogy ez a legjobb (nekünk meg pláne)...
Válasz #393. hozzászólásra
és a quadtrac nem jött számításba?
Válasz #388. hozzászólásra
50+ -os az ára +Fa...
Ebben nincs AD BLUE...
Válasz #390. hozzászólásra
A táncos lányokat kihagytad a felsorolásból!!!!!
Válasz #390. hozzászólásra
Válasz #389. hozzászólásra
mondjuk arra kíváncsi lennék, mennyire komoly ártárgyalás lehetett, hogy ez a szám megszületett. Gondolom egész nap tartott, és éjszakába nyúlóan, a záróvacsora során került elő az ajánlati összeg...
Válasz #388. hozzászólásra
Annyira nem vészes az ára , az 560 pacis laza 300.000 juro volt a tavasszal, kérdeztem a forgalmazót Budaörsön!!!
Válasz #376. hozzászólásra
Hali!
Árilag mennyi egy ilyen sárga vas kb?
Ez ugye SCR technológiás motor ugyebár és az érdekelne hogy adbluet milyen sürün kell tankolni és mennyi macera van vele?
Válasz #383. hozzászólásra
vagy elvitt 100hektárt a víz plusz a kukoricán amit le sem sikerült aratni, ezen kívül minden ráfizetés volt idén, najó a repce nem buktás, de hasznot nem hozott az sem.
Amúgy olyan is van amit Te írsz, csak azok a szövetkezetek, nagyobb társulások. Családi cégnél nem ez a módi
Válasz #383. hozzászólásra
sértegesd még tovább nyugodtan...
Válasz #384. hozzászólásra
Vagy a fele sem!!!!!
Válasz #383. hozzászólásra
Minden vicnek a fele igaz
Hát vazeee ott ahol a gazdaság 600 hekin gazdálkodik és egy 2 milla körüli ekén gondolkoznak ott tényleg nagy gond van!!!! Az is tuti hogy ott haza hordja a lét a főnök, vagy nagyon f.....sz!!!!!