Üdv!
Cat motoros használt Lexionról mi a véleményetek?
Kell tartani tőle? Milyenek a tapasztalatok ?
Vagy inkább Merci motoros Tucanó?
Köszi ha leírjátok!
Üdv mindekinek! olyan kérdesem lenne, hogy lexion 550-560 kombajnal dobfordulat csökkentő nélkül vágot e már valaki napraforgót illetve kukoricat? Arra lennék kiváncsi, hogy nem hántol e igy illetve nem töri e a szemeket! ha vaaliakinek lenne vmi hasznos infó azt megköszönném!
Válasz petya0724 #7258. hozzászólásáraÉn a merci vonalon kutakodnék a gyári felől semmiképp sem a claasnál. Meg kell tudni a gyári merci cikkszámát és a google segíteni fog.
Sziasztok. Om 441 motornak a az adagoló és a porlasztó közötti magasnyomàsú cső, az egyik el van törve. Csak gyàrit lehet kapni de azt arany àrban adjàk, sőt ha utàna szàmolok talàn dràgàbb is nàla. Lehet rà ilyet csinàltatni szerintetek? Az a baj hogy ami rajta volt az sem gyàri. Meg amivel pótoltam az meg kb 4 centivel rövidebb tehàt hosszú tàvon nem megoldàs. Kamionos boltok nagy részét bejàrtam. Költséghatékony ötleteket szívesen fogadok. Ha nem lesz màs megrendeltem a gyàrit.
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraÉkszíj van rajta? Kardán összedugva?
Azt mondod a munkahenger kitolja a feszítőt akkor ott forogni kell! Cséplő jár?
Udv mindenkinek Mega 204 kombajnom nem kapcsolja be az vago asztalt magnes szelep mukodik, a hidraulika is, vajon mi lehet a gond, a ferodo betetk sincsennek el kopva
Válasz R Sándor #7239. hozzászólásáraFenti szivattyút. 2000 motoróránál volt.
Egy szezont szórakoztunk vele. Csak reggel csinálta induláskor, utána egész nap jjó volt.
Válasz medikus #7246. hozzászólásáraTöbb hozzáértővel is beszéltem, Szervizes , hidraulikás . A vezérlö tolattyú van megkopva a tünetek alapján. Elvileg egy tömítés készlet kell bele ehhez le kell venni az egyesz tömböt és eévinni mühelybe.. Megpróbálom levágni a maradék kukit aztán javítás.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraAnno nekem a hidraulikás azt mondta,ha szivattyú,akkor motor is! A szivattyú a bronz forgácsot be tolja a motorba! Olyan mint az autó magasnyomású rendszere! A régivel nem volt ilyen bajod!
Válasz R Sándor #7244. hozzászólásáraJut eszembe mikor a zmajnál elkezdtek vedleni a csövek, akkor is volt minden a vitolla hidromotorjával. Volt olyan is hogy nem volt semmi kosz a cső végén, és megfordítva a cső még évekig el ment.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraNálunk is ez a helyzet, soha semminek nem szokott filléres baja lennie. Ezért mondom a megfordítást egy próba erejéig, mert akkor meg mutattná magát hogy a vezérlő szelepben e a gond.
Válasz mtz1221 #7240. hozzászólásáraNincs nagy baj /még/ csak furcsa volt mert eddig nen csinált ilyet , igaz lejött vagy 150mm eső kb 4 het alatt. ha megforditanám a két csövet tuti neki mennék valaminek egyébként valami vezérlő szelep gondra tippelek, Az a baj az ilyennel ha leveszem, és elviszem hidraulikáshoz az egységet ha pitiáner baja van ,álltalában akkor is azt mondják hogy teljes felújjítás. És fizess paraszBocs ha rossz hiszemű voltam.
Válasz VMisi #7238. hozzászólásáraNekem is a medion csinálja, Az alsó hidró motort kellett feújjítani vagy a felső szivattyut?? Hány üzemóránál kezdte el ?? Mennyit lehet még igy dolgozni vele ? még van vagy 50 hektét kuki le kéne vágni. Bocs a sok kérdésért.
Válasz R Sándor #7237. hozzászólásáraHasonlót csinált a medi, csak hátrafelé nem akart indulni, pontosabban egyre nehezebben. Linde felújítás óta nincs gond.
Jó estét.claas kombájn sáros földön alapjáraton nem indul el előre teljesen kitolt karral sem teljes gázon meg előre csak. Viszont hátrafelé alapjáraton is elindul süjjedös talajon is. Mi lehet a gondja ? Út váltó szerepben vannak gumigyűrűk ?
Valaki esetleg nem tud ilyen bontott jó állapotú szelepet eladót? Claas 108-tól van a kombájnokba, cséplés, ürités, vágóasztal kapcsoláshoz. Cikkszáma: 071329 Claas
7276 hozzászólás
Válasz Tobszi #7274. hozzászólására2002től Mega204, 2010től Tucano440, 2020tól Lexion660. Csak a Merci!!!
Válasz Tobszi #7274. hozzászólásáraA Cater motor kicsit nyűgös injektor rail szivattyú betegsége illetve a mercihez képest jóval több a fogyasztàsa.
Üdv!




Cat motoros használt Lexionról mi a véleményetek?
Kell tartani tőle? Milyenek a tapasztalatok ?
Vagy inkább Merci motoros Tucanó?
Köszi ha leírjátok!
Válasz Laci0723 #7272. hozzászólásárabeszéltél velük?
Válasz apuci #7271. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásáraBékés Alkotás Kft.
Válasz mtz1221 #7268_Csavarkulcs #7269. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásáraBaja ...Higisz.
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásárahttps://sigma-mol.com/hu/rolunk/
Válasz Laci0723 #7266. hozzászólásáraok ha valami eszebe jut beírom. Még leget az AXIÁLT is meg lehet kérdezni.
Válasz R Sándor #7265. hozzászólásáraŐk sajnos nem tudnak segíteni.
Válasz Laci0723 #7264. hozzászólásáravagy ez https://www.wyxabo.hu/
Válasz R Sándor #7263. hozzászólásáraÜdv,
Írok nekik. Köszönöm.
Válasz Laci0723 #7262. hozzászólásáraÜdv őket már kérdezted? https://www.rostagyartas.hu/
Sziasztok!


Claas dominator 68-hoz keresek rázóasztal/bordásasztal keretet vagy céget ahol minta alapján le tudnák gyártani.
Üdv mindekinek! olyan kérdesem lenne, hogy lexion 550-560 kombajnal dobfordulat csökkentő nélkül vágot e már valaki napraforgót illetve kukoricat? Arra lennék kiváncsi, hogy nem hántol e igy illetve nem töri e a szemeket! ha vaaliakinek lenne vmi hasznos infó azt megköszönném!
Válasz petya0724 #7258. hozzászólásáraÉn a merci vonalon kutakodnék a gyári felől semmiképp sem a claasnál. Meg kell tudni a gyári merci cikkszámát és a google segíteni fog.
Válasz petya0724 #7258. hozzászólásáraVegyél abból mindre egyformát amelyik rövidebb 4 centivel.
Sziasztok. Om 441 motornak a az adagoló és a porlasztó közötti magasnyomàsú cső, az egyik el van törve. Csak gyàrit lehet kapni de azt arany àrban adjàk, sőt ha utàna szàmolok talàn dràgàbb is nàla. Lehet rà ilyet csinàltatni szerintetek? Az a baj hogy ami rajta volt az sem gyàri. Meg amivel pótoltam az meg kb 4 centivel rövidebb tehàt hosszú tàvon nem megoldàs. Kamionos boltok nagy részét bejàrtam. Költséghatékony ötleteket szívesen fogadok. Ha nem lesz màs megrendeltem a gyàrit.
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraÉkszíj van rajta? Kardán összedugva?
Azt mondod a munkahenger kitolja a feszítőt akkor ott forogni kell! Cséplő jár?
Válasz Sk Laci #7254. hozzászólásáranekem az mukodik
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraNekem a Casen az olajhenger volt a ludas.
Beragadt.
Felujítás után szépen ment minden.
Válasz Büresz #7252. hozzászólásáraholnap meg probalom meg merni oraval menyi nyomast ad le van egy oram alitolag 40 bar kell oda
Válasz ananasz76 #7251. hozzászólásáraAkkor passz.
Válasz Büresz #7250. hozzászólásáranem, az mukodik, probaltam kulon az akumulatorrol is pont anyira nyoma ki a munkahengert
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraLeállító gomb is szokott szórakozni.
Udv mindenkinek Mega 204 kombajnom nem kapcsolja be az vago asztalt magnes szelep mukodik, a hidraulika is, vajon mi lehet a gond, a ferodo betetk sincsennek el kopva
Válasz R Sándor #7239. hozzászólásáraFenti szivattyút. 2000 motoróránál volt.
Egy szezont szórakoztunk vele. Csak reggel csinálta induláskor, utána egész nap jjó volt.
Válasz medikus #7246. hozzászólásáraTöbb hozzáértővel is beszéltem, Szervizes , hidraulikás . A vezérlö tolattyú van megkopva a tünetek alapján. Elvileg egy tömítés készlet kell bele ehhez le kell venni az egyesz tömböt és eévinni mühelybe.. Megpróbálom levágni a maradék kukit aztán javítás.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraAnno nekem a hidraulikás azt mondta,ha szivattyú,akkor motor is! A szivattyú a bronz forgácsot be tolja a motorba! Olyan mint az autó magasnyomású rendszere! A régivel nem volt ilyen bajod!

Válasz R Sándor #7244. hozzászólásáraJut eszembe mikor a zmajnál elkezdtek vedleni a csövek, akkor is volt minden a vitolla hidromotorjával. Volt olyan is hogy nem volt semmi kosz a cső végén, és megfordítva a cső még évekig el ment.
Válasz mtz1221 #7242. hozzászólásáraHa keresztbe átér a két cső , akkor holnap kiékelem és kipróbálom.
Válasz mtz1221 #7242. hozzászólásáraJa ertem !!! csak ezt kint kellene a földön.lehet kipróbálom .
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraNálunk is ez a helyzet, soha semminek nem szokott filléres baja lennie.
Ezért mondom a megfordítást egy próba erejéig, mert akkor meg mutattná magát hogy a vezérlő szelepben e a gond.
Válasz mtz1221 #7240. hozzászólásáraNincs nagy baj /még/ csak furcsa volt mert eddig nen csinált ilyet , igaz lejött vagy 150mm eső kb 4 het alatt. ha megforditanám a két csövet tuti neki mennék valaminek
egyébként valami vezérlő szelep gondra tippelek, Az a baj az ilyennel ha leveszem, és elviszem hidraulikáshoz az egységet ha pitiáner baja van ,álltalában akkor is azt mondják hogy teljes felújjítás. És fizess parasz
Bocs ha rossz hiszemű voltam.
Válasz R Sándor #7237. hozzászólásáraNem lehet valamit megfordítani hogy fordítva mi csinál ??? Hátra húzva mennél előre, és előre hátra ???
Válasz VMisi #7238. hozzászólásáraNekem is a medion csinálja, Az alsó hidró motort kellett feújjítani vagy a felső szivattyut?? Hány üzemóránál kezdte el ?? Mennyit lehet még igy dolgozni vele ? még van vagy 50 hektét kuki le kéne vágni. Bocs a sok kérdésért.
Válasz R Sándor #7237. hozzászólásáraHasonlót csinált a medi, csak hátrafelé nem akart indulni, pontosabban egyre nehezebben. Linde felújítás óta nincs gond.
Jó estét.claas kombájn sáros földön alapjáraton nem indul el előre teljesen kitolt karral sem teljes gázon meg előre csak. Viszont hátrafelé alapjáraton is elindul süjjedös talajon is. Mi lehet a gondja ? Út váltó szerepben vannak gumigyűrűk ?
Válasz mtz1221 #7235. hozzászólásáraNem hiszem, hogy Pozsony felett találnál magyarokat.
Válasz kajszi_71823 #7234. hozzászólásáraCseheknél dél keleten maradtak még magyarok ??? Ha igen azok mennyire vannak mindentől kirekesztve ???
Válasz VW passat #7233. hozzászólásáraEncstől északra.
Válasz kajszi_71823 #7232. hozzászólásáraSzia
Irtam e-mail-t. Merre laksz? Esetleg telefon számot ha megírod, felhívlak.
Válasz VW passat #7231. hozzászólásáraVan 1 ha eljössz érte
Valaki esetleg nem tud ilyen bontott jó állapotú szelepet eladót? Claas 108-tól van a kombájnokba, cséplés, ürités, vágóasztal kapcsoláshoz. Cikkszáma: 071329 Claas

Válasz R Sándor #7229. hozzászólásáraMegtanultuk!
Válasz kajszi_71823 #7226. hozzászólásáraA felső tengely kimunkálása egy kezdődő törés!!!!
Válasz medikus #7227. hozzászólásáraKöszönöm.
márcsak 1 esztergályos kell! Xd
Akkor most berobbanunk a piacra!
Válasz kajszi_71823 #7226. hozzászólásáraEnnyi bizony!

