Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD391.08 FtCHF443.26 FtGBP495.54 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraÉkszíj van rajta? Kardán összedugva?
Azt mondod a munkahenger kitolja a feszítőt akkor ott forogni kell! Cséplő jár?
Udv mindenkinek Mega 204 kombajnom nem kapcsolja be az vago asztalt magnes szelep mukodik, a hidraulika is, vajon mi lehet a gond, a ferodo betetk sincsennek el kopva
Válasz R Sándor #7239. hozzászólásáraFenti szivattyút. 2000 motoróránál volt.
Egy szezont szórakoztunk vele. Csak reggel csinálta induláskor, utána egész nap jjó volt.
Válasz medikus #7246. hozzászólásáraTöbb hozzáértővel is beszéltem, Szervizes , hidraulikás . A vezérlö tolattyú van megkopva a tünetek alapján. Elvileg egy tömítés készlet kell bele ehhez le kell venni az egyesz tömböt és eévinni mühelybe.. Megpróbálom levágni a maradék kukit aztán javítás.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraAnno nekem a hidraulikás azt mondta,ha szivattyú,akkor motor is! A szivattyú a bronz forgácsot be tolja a motorba! Olyan mint az autó magasnyomású rendszere! A régivel nem volt ilyen bajod!
Válasz R Sándor #7244. hozzászólásáraJut eszembe mikor a zmajnál elkezdtek vedleni a csövek, akkor is volt minden a vitolla hidromotorjával. Volt olyan is hogy nem volt semmi kosz a cső végén, és megfordítva a cső még évekig el ment.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraNálunk is ez a helyzet, soha semminek nem szokott filléres baja lennie. Ezért mondom a megfordítást egy próba erejéig, mert akkor meg mutattná magát hogy a vezérlő szelepben e a gond.
Válasz mtz1221 #7240. hozzászólásáraNincs nagy baj /még/ csak furcsa volt mert eddig nen csinált ilyet , igaz lejött vagy 150mm eső kb 4 het alatt. ha megforditanám a két csövet tuti neki mennék valaminek egyébként valami vezérlő szelep gondra tippelek, Az a baj az ilyennel ha leveszem, és elviszem hidraulikáshoz az egységet ha pitiáner baja van ,álltalában akkor is azt mondják hogy teljes felújjítás. És fizess paraszBocs ha rossz hiszemű voltam.
Válasz VMisi #7238. hozzászólásáraNekem is a medion csinálja, Az alsó hidró motort kellett feújjítani vagy a felső szivattyut?? Hány üzemóránál kezdte el ?? Mennyit lehet még igy dolgozni vele ? még van vagy 50 hektét kuki le kéne vágni. Bocs a sok kérdésért.
Válasz R Sándor #7237. hozzászólásáraHasonlót csinált a medi, csak hátrafelé nem akart indulni, pontosabban egyre nehezebben. Linde felújítás óta nincs gond.
Jó estét.claas kombájn sáros földön alapjáraton nem indul el előre teljesen kitolt karral sem teljes gázon meg előre csak. Viszont hátrafelé alapjáraton is elindul süjjedös talajon is. Mi lehet a gondja ? Út váltó szerepben vannak gumigyűrűk ?
Valaki esetleg nem tud ilyen bontott jó állapotú szelepet eladót? Claas 108-tól van a kombájnokba, cséplés, ürités, vágóasztal kapcsoláshoz. Cikkszáma: 071329 Claas
Válasz kajszi_71823 #7222. hozzászólásáraÉn is szívtam a rádiusz nélküli tengellyel, az oros mfka ferde felhordó felső tengely. Mikor már a harmadikat cseréltük leállás után 40 !!!!! percel ki volt húzva a régi tengely . Végüs is csináltunk rá utólag 3mm es rádiuszt , böven elég volt, Aztán meg egy crmo 4 es anyagbol komplett új tengelyt, az meg örök élet meg 2 nap.
Válasz medikus #7220. hozzászólásáraIgazad van, T.f. kolléga is mindjárt kiszúrta, esztergályosom is csak lesett. Holnap lefotózom a gyárit, van e különbség.
Válasz R Sándor #7221. hozzászólásáraNem, ilyenekre vigyázok, útmutató szerint állîtok mindig mindent, a dupla ékszíj oldalán tört el, de basszák meg, hogy ha egy ékszíj feszítést nem bír.
Válasz medikus #7216. hozzászólásáraMég, de ez sem lesz már a sajátban. Holnap kapja a gyárit, ára van, de legalább ki is bír valamit.
3 éve rendeltem krampról a motyókat, köpi is ki őket sorban. Kasza hajtómű kemény 10ha-t bírt ki, még jó, hogy elfogdták a reklamációnkat, hajtókarban a horony rossz helyen van kimarva, üti a vázat, stb.
Olcsó, de legalább szar.
Válasz kajszi_71823 #7215. hozzászólásáraAnyaghiba. Amit egy esztergályos megtud csinálni. Azt azzal csináltatjuk..mert jobb anyaggal dolgozik mint a gyári. Amit nem tud legyártani--javítani arra marad a gyári alkatrész. Az UT kategóriából elég volt egy életre.
Dominator kalászvisszahordó csigája CCA. 300 ha után megadta magát üres járatás közben. Krampról lett rendelve 3 éve. Anyagfáradás lenne, vagy én nem figyeltem oda valamire berakáskor?
Válasz jozef24 #7193. hozzászólásáraLett fújva ? Ha nem a tányér belseje még nyilván ragad és a szár sem tökéletesen száraz. Mindíg fújjuk a szotyit. Tavaly is 99.3% volt a leg koszosabb és 99,8 a leg tisztább (Lexion 460)
7257 hozzászólás
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraÉkszíj van rajta? Kardán összedugva?
Azt mondod a munkahenger kitolja a feszítőt akkor ott forogni kell! Cséplő jár?
Válasz Sk Laci #7254. hozzászólásáranekem az mukodik
Válasz ananasz76 #7253. hozzászólására
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraNekem a Casen az olajhenger volt a ludas.
Beragadt.
Felujítás után szépen ment minden.
Válasz Büresz #7252. hozzászólásáraholnap meg probalom meg merni oraval menyi nyomast ad le van egy oram alitolag 40 bar kell oda
Válasz ananasz76 #7251. hozzászólásáraAkkor passz.
Válasz Büresz #7250. hozzászólásáranem, az mukodik, probaltam kulon az akumulatorrol is pont anyira nyoma ki a munkahengert
Válasz ananasz76 #7249. hozzászólásáraLeállító gomb is szokott szórakozni.
Udv mindenkinek Mega 204 kombajnom nem kapcsolja be az vago asztalt magnes szelep mukodik, a hidraulika is, vajon mi lehet a gond, a ferodo betetk sincsennek el kopva
Válasz R Sándor #7239. hozzászólásáraFenti szivattyút. 2000 motoróránál volt.
Egy szezont szórakoztunk vele. Csak reggel csinálta induláskor, utána egész nap jjó volt.
Válasz medikus #7246. hozzászólásáraTöbb hozzáértővel is beszéltem, Szervizes , hidraulikás . A vezérlö tolattyú van megkopva a tünetek alapján. Elvileg egy tömítés készlet kell bele ehhez le kell venni az egyesz tömböt és eévinni mühelybe.. Megpróbálom levágni a maradék kukit aztán javítás.
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraAnno nekem a hidraulikás azt mondta,ha szivattyú,akkor motor is! A szivattyú a bronz forgácsot be tolja a motorba! Olyan mint az autó magasnyomású rendszere! A régivel nem volt ilyen bajod!
Válasz R Sándor #7244. hozzászólásáraJut eszembe mikor a zmajnál elkezdtek vedleni a csövek, akkor is volt minden a vitolla hidromotorjával. Volt olyan is hogy nem volt semmi kosz a cső végén, és megfordítva a cső még évekig el ment.
Válasz mtz1221 #7242. hozzászólásáraHa keresztbe átér a két cső , akkor holnap kiékelem és kipróbálom.
Válasz mtz1221 #7242. hozzászólásáraJa ertem !!! csak ezt kint kellene a földön.lehet kipróbálom .
Válasz R Sándor #7241. hozzászólásáraNálunk is ez a helyzet, soha semminek nem szokott filléres baja lennie. Ezért mondom a megfordítást egy próba erejéig, mert akkor meg mutattná magát hogy a vezérlő szelepben e a gond.
Válasz mtz1221 #7240. hozzászólásáraNincs nagy baj /még/ csak furcsa volt mert eddig nen csinált ilyet , igaz lejött vagy 150mm eső kb 4 het alatt. ha megforditanám a két csövet tuti neki mennék valaminek egyébként valami vezérlő szelep gondra tippelek, Az a baj az ilyennel ha leveszem, és elviszem hidraulikáshoz az egységet ha pitiáner baja van ,álltalában akkor is azt mondják hogy teljes felújjítás. És fizess paraszBocs ha rossz hiszemű voltam.
Válasz R Sándor #7237. hozzászólásáraNem lehet valamit megfordítani hogy fordítva mi csinál ??? Hátra húzva mennél előre, és előre hátra ???
Válasz VMisi #7238. hozzászólásáraNekem is a medion csinálja, Az alsó hidró motort kellett feújjítani vagy a felső szivattyut?? Hány üzemóránál kezdte el ?? Mennyit lehet még igy dolgozni vele ? még van vagy 50 hektét kuki le kéne vágni. Bocs a sok kérdésért.
Válasz R Sándor #7237. hozzászólásáraHasonlót csinált a medi, csak hátrafelé nem akart indulni, pontosabban egyre nehezebben. Linde felújítás óta nincs gond.
Jó estét.claas kombájn sáros földön alapjáraton nem indul el előre teljesen kitolt karral sem teljes gázon meg előre csak. Viszont hátrafelé alapjáraton is elindul süjjedös talajon is. Mi lehet a gondja ? Út váltó szerepben vannak gumigyűrűk ?
Válasz mtz1221 #7235. hozzászólásáraNem hiszem, hogy Pozsony felett találnál magyarokat.
Válasz kajszi_71823 #7234. hozzászólásáraCseheknél dél keleten maradtak még magyarok ??? Ha igen azok mennyire vannak mindentől kirekesztve ???
Válasz VW passat #7233. hozzászólásáraEncstől északra.
Válasz kajszi_71823 #7232. hozzászólásáraSzia
Irtam e-mail-t. Merre laksz? Esetleg telefon számot ha megírod, felhívlak.
Válasz VW passat #7231. hozzászólásáraVan 1 ha eljössz érte
Valaki esetleg nem tud ilyen bontott jó állapotú szelepet eladót? Claas 108-tól van a kombájnokba, cséplés, ürités, vágóasztal kapcsoláshoz. Cikkszáma: 071329 Claas
Válasz R Sándor #7229. hozzászólásáraMegtanultuk!
Válasz kajszi_71823 #7226. hozzászólásáraA felső tengely kimunkálása egy kezdődő törés!!!!
Válasz medikus #7227. hozzászólásáraKöszönöm.
Akkor most berobbanunk a piacra! márcsak 1 esztergályos kell! Xd
Válasz kajszi_71823 #7226. hozzászólásáraEnnyi bizony!
Ennyi lenne a varázslat?
Válasz R Sándor #7224. hozzászólására
Válasz kajszi_71823 #7222. hozzászólásáraÉn is szívtam a rádiusz nélküli tengellyel, az oros mfka ferde felhordó felső tengely. Mikor már a harmadikat cseréltük leállás után 40 !!!!! percel ki volt húzva a régi tengely . Végüs is csináltunk rá utólag 3mm es rádiuszt , böven elég volt, Aztán meg egy crmo 4 es anyagbol komplett új tengelyt, az meg örök élet meg 2 nap.
Válasz medikus #7220. hozzászólásáraIgazad van, T.f. kolléga is mindjárt kiszúrta, esztergályosom is csak lesett. Holnap lefotózom a gyárit, van e különbség.
Válasz R Sándor #7221. hozzászólásáraNem, ilyenekre vigyázok, útmutató szerint állîtok mindig mindent, a dupla ékszíj oldalán tört el, de basszák meg, hogy ha egy ékszíj feszítést nem bír.
Válasz kajszi_71823 #7215. hozzászólásáraESETLEG NEM VOLT TUL FESZES A LÁNC?
Válasz kajszi_71823 #7219. hozzászólásáraEzek úgy gyártanak tengelyt(nagyon sokan) hogy nem tudják mi az a rádiusz! Persze hogy törik!
Válasz Csavarkulcs #7217. hozzászólásáraKöszi, ezt csak aláírhatom.
Válasz medikus #7216. hozzászólásáraMég, de ez sem lesz már a sajátban. Holnap kapja a gyárit, ára van, de legalább ki is bír valamit.
3 éve rendeltem krampról a motyókat, köpi is ki őket sorban. Kasza hajtómű kemény 10ha-t bírt ki, még jó, hogy elfogdták a reklamációnkat, hajtókarban a horony rossz helyen van kimarva, üti a vázat, stb.
Olcsó, de legalább szar.
Válasz kajszi_71823 #7215. hozzászólásáraAnyaghiba. Amit egy esztergályos megtud csinálni. Azt azzal csináltatjuk..mert jobb anyaggal dolgozik mint a gyári. Amit nem tud legyártani--javítani arra marad a gyári alkatrész. Az UT kategóriából elég volt egy életre.
Válasz kajszi_71823 #7215. hozzászólásáraEgy esztergályos megoldja a baját!
Szeretném a véleményeteket kérni!
Dominator kalászvisszahordó csigája CCA. 300 ha után megadta magát üres járatás közben. Krampról lett rendelve 3 éve. Anyagfáradás lenne, vagy én nem figyeltem oda valamire berakáskor?
Válasz VW passat #7213. hozzászólásáraAkkor te is a motoron fekudtél.
Válasz kajszi_71823 #7211. hozzászólására108 Maxi
Válasz jozef24 #7193. hozzászólásáraLett fújva ? Ha nem a tányér belseje még nyilván ragad és a szár sem tökéletesen száraz. Mindíg fújjuk a szotyit. Tavaly is 99.3% volt a leg koszosabb és 99,8 a leg tisztább (Lexion 460)
Válasz VW passat #7201. hozzászólásáraDominator, vagy Megád van?
Válasz VMisi #7209. hozzászólásáraBiztos ha nem totáloztad!
Válasz medikus #7206. hozzászólásáraBiztos, ha Te mondod.
Válasz jozef24 #7205. hozzászólására
A csigának a tengelye felett van a visszahordott mag.