Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Ares 826 #5704. hozzászólásáraSokmindent gyártunk a Saatengrün márkának: Fülke, gabona-szotyi-kukorica asztal. Az ördög meg ugye a részletekben: licensz alapján! Ami itt volt tervezve-tesztelve anno, az bírta a Magyar viszonyokat, amit meg nem itt álmodtak, csak itt gyártatnak, az néha olyan is...
Válasz szanberg #5697. hozzászólásáraLehúzóhenger orra nincs csapágyazva, ha jól tudom, lóg a levegőben. Tuti nem kellene! Én elvagyok a Geri RotaDisc-kel...
Válasz ZuzoBayer #5703. hozzászólásáraSzerintem nem! Azt csiripelik a verebek hogy lehet azt is Orosházán gyártják más a szine! A Jaguár sorfüggetlen asztalt is valaki gyártja a Claas-nak meg a többi silózóhoz is csak a festék színe más rajta meg a matrica! Nyuszi silózóhoz is pont olyan az asztal csak sárga! Az érdekes az egészben hogy anno javítottunk Claas asztalt csapágytörés miatt, és ni csak mit találtunk benne, ROMÁN csapágyakat! Milyen érdekes nagy nyugati technika bocskoros román csapágyakkal!
Válasz erni #5701. hozzászólásáraHát úgy tudom csak egyszerűen össze fosta magát hogy tört vagy görbült azt nem tudom, de Mézga illatékesebb a témában!
Válasz szanberg #5697. hozzászólásáraNagy szégyen az hogy első évben! Nekem oros van 18 éves és semmi baja a konzol csigának! Mondom nagy szégyen az a fricceknek!
Válasz szanberg #5695. hozzászólásáraAz 570 szerintem egy lapáttal több tengerit nem vág le egy nap mint egy w660. Talán az 580, csak nemtudom h egy árban vannak-e. Anyag az nem egyforma, azt tudom
Válasz szanberg #5695. hozzászólásáraNem csak azt mondta hanem azt is hogy a fricc asztalban eltörött a konzolcsiga! Én erre emlékszem de kérdezz rá hogy hogyan is volt pontosan.
Válasz RkTomi #5691. hozzászólásáraHa már ennyit kiküld az embet vasra, akkor ezek legyenek is benne. Jóhogynem már nagy dolog, hogy egy 25+ tonnás, talajon mozgó vasdarab nem 2 kerék hajtású, és difi sincs!
Eddig is nonszensz volt amúgy..
Válasz RkTomi #5691. hozzászólásáraHa be van kapcsolva a 4*4 akkor második (alapból ezzel aratunk) sebességben teknősben 5,5-6,5 km/ó a sebesség nyusziban 8-9 km/ó. Ez menet közben terhelés alatt ki be kapcsolható a két fokozat szintén.
S770 tavaly 4*4-el hozammérő, autotrack stb, +625R gabona asztal de asztalkocsi nélkül 95 milka csoki volt. Az asztal ebből kb 11 milka. A 4*4 felára gyári beépítéssel 3 milka, aki az éven vette utólag 6-ot fizetett. A prodrive nagyon jó dolog lehet 4*4 nélkül is, de a diffizár benne van az árában.
Válasz szanberg #5684. hozzászólásáraJaja, csak van egy kis lag a csetben xD
Amúgy fenntartom, hogy kell egy szép, okos, egyszerü gép, meg mellette tartsd meg az egyik rotit, ha kell az megtolja a napot. Én is levágnék mindent lassan magam, azért ha az öreg besegít a néhány napot az eső előtt, akkor csak azt mondom, hogy igen, ha 26 órát mentem volna se értem volna ide abban az egy-két kritikus hétben
Válasz szanberg #5678. hozzászólásáraNálatok ez is fontos!
NH nál pl tök jó volt mert tudta tenni ide oda, meg a difi..
De a jd-nek az új nagyváltó, hidd el kifujja az orrát a többségnek. Vannak videók amikor az ilyen váltós silózó a habarékban 10 km/h val húz egy parkfékbe rakott nagy dzsonit. Az váltó..
Válasz bandigh #5677. hozzászólásáraAzért van még mit vágni, mégha le is lett adva egy jókora bérmunka, de 1300-1400-at meg kell oldani a régóta beállt körben, és ezt nem úgy kéne mint mikor egyedül vágtam ennyit egy géppel, hogy a belem is kihajtottam.
Egyébként ha két kombájnos lenne akiknek csak ez a dolguk, akkor két közepes gép 6 sorokkal is vígan leszednének mindent, nem kéne itt kompromisszumokat kötögetni, csakhát itt az van hogy sokszor reggel elkell mennem ügyintézni, ilyenkor persze előtte este kifújtam szűrőket, reggel meg fiúk megtankolják addig a gépet, aztán vissza értem délre is usgyi megyünk ki tolni neki. 30 hektárt ilyenkor is levágok most ha nem apró költözködős a délutánom, meg nem zöld dűlt búza van eső után tapadós helyzetekben.
Ebből tudnék kompromisszumot kötni, de ilyenkor a 30 helyett a 20 már elég kevés. Hozzáteszem, fajlagosan egyel kisebb géppel sokszor az aprózódó körülmények mellett jobb a kihasználtság, mert kevesebbet kell akasztani, több helyen elfér az asztallal, akkor nem 430 cm széles a szerkezet hanem 380 mondjuk, nem nagynak tűnik a difi, de ég és föld ami a közlekedést illeti.... akkor pár helyen a hosszú szerelvénnyel nem tudok befordulni, ilyenkor le kell akasztani át traktorra, azzal behúzni a szekeret, ezzel is fogynak a percek.
Egyébként a nagy asztal híve vagyok, hiányzik a 12 sor is, amivel két évig dolgoztam annó, csak rá kell jönni, hogy a mi körülményeinkhez nagy a 12-es gépsor, legyen az vetőgép vagy adapter, mindegy. Ezért nem használjuk a 12-es White-ot sem már.
No mindegy, majd meglátjuk, azt gondolom nem most lesz ez, bár ha a nagytraktoros kérdést megoldotta a 936 érkezése -és úgy néz ki párszáz hektár nehézmunkás vallatás után hogy igen- akkor lehet hogy sorban előrrébb ugrik egy kombájn cseréje, hogy majd később a másikat is lehessen eltoltan egymástól, mert egyszerre lehetetlen meglépni kettőt, annyit már nem akarunk bérvágni hogy ki legyenek dolgozva, mint annó.
Még ami fontos lenne, hogy jó legyen a váltó kiosztása!
A mostanival az a bajom, hogy az egyes kuuva rövid. Mindenhol felmegy de 5,5kmh megfogja, felfelé még picit kevesebb ez. Kettesben meg meg 12-vel ami totál felesleges! Harmadikban 18-at megy, az jó földúton vagy szerpentinen, 4-ben meg 40-el seper.
Az egyes lehetne hosszabb, mondjuk 6,5-7 kmh-ig, így már lehetne egy normális aratási sebességet dombon is elérni. Kettes meg lehetne rövidebb mert 12-vel úgyssem lehet tartósan aratni. Volt amikor így toltam a kukoricában de már kiöregszem az ilyenekből lassan hehe
4-ben meg felesleges itthon a 40, elég lenne ha 35-el menne és akkor könyebben indulna, vagy partos szerpentines pályán is elvinné 4-ben lazán, ahol most éppen csak visítva vonyítva tudod elkínozni ha nem váltassz vissza.
Jók az IH-k mert van egy power fokozat bennük, amit át lehet nyomni hegymenetben, ez teccik.
Ő tudja mennyit akar vàllalni melót, ha nem a bérmunka a világ akkor kell egy takaros gép középárfolyamon, minek a drága.. Van egy szép kis kombi a maga 350+(!) lovával, inkàbb vennék egy átrakófalat a pótkocsi végére, és megmásfélszerezném a kombájn teljesítményét, mint fizessél ki +30%ot a kombájnra, hogy 10percenként megálljon 3 percre! Amúgymeg egy rotit elad/bead, kihozza ezt, elvan benne, de ha száraz a helyzet, vagy meg lehet tolni, előveszi azt ami megmaradt és évente 3x2 napot megdolgoztatja, hagy dögöljön be a placc terménnyel. Így használva még 20 év múlva is lesz kapacitása, ott lesz a piros hetes a pakliban mindig.
Válasz szanberg #5671. hozzászólásáraTalàn az új kis lexikkel lennél legbeljebb
Nemtom hány lovasok, de egy jó kottásat megvennél, ami bírja törni a tengerit felfelé is, aztán annyi. Bár az már lehet túlmenne a rászánt reális összegen
Az a helyzet kacsintgatok a kombájn cserével. Nem mán jelleggel, de 11 évesek a cselesek, 4500 órát meghaladva. Nem sok de már nem is kevés, szeretnék új, robot kormányos 4wd-s kombájnt hogy simább lenne a szélsőséges munka is, illetve a komfort kényelem is szempont, mert túl sok időt töltök benne, közben szervezkedek irànyítok intézkedtek.
Csak itt azért hozzá szoktunk a haladáshoz, félek a W 6 méteres asztalával túl nagy visszalépést jelentene.
Egy S770 teccene legjobban, az tudná is amit megszoktunk, csak szerintem itt már ingerküszöb feletti árazás lenne.
Az is felvetődött hogy egy gép marad a kettő helyett és akkor csak nagyobb rotoros, de sok az ide-oda sok a kultúra, sok a parcella, kettővel kétfelé tudunk menni meg egyszerre két félét vágni, egy géppel megintcsak túl sok bajom lenne, egyszerűen nem nincs időm semmire.
Válasz szanberg #5664. hozzászólására2 éve..........lehet csak az árfolyamon lehet 20%-ot bukni......
Itt volt akinek éppen 378 HUF/€ körül jött meg a gépe, na az nem mosolygott, mikor átvette......
Sajnos gépeknél is az € árat kell megjegyezni, forint a múlt.....
Válasz szanberg #5664. hozzászólásáraA mienk w650-es, de meglepően könnyen megy a 6 sorával, talán még ezen is elférne a 8. Az ára kb az említett cx körül volt hozammérővel és nagy puttonnyal. A 660as azt hiszem 50 lóval hosszabb, a 4wd nem tudom mennyi lehet, de mindenestül szerintem közelebb lenne a 80-hoz, mint a 90-hez. Persze kérdés az árfolyam.....
Hát két éve a 4wd robot viz hozam mérős Cx8.75 72mft volt, de az komolyabb teljesítmény. ja meg nagy magtartály!!!
Nem tudom mi lenne jó alternatíva, ami 8sorral szépen megy és nem 100 milliós gép.
Lehet két 4soros de kis pitbull kombájnt kell venni, azt tolni ketten geringhoffal
Válasz szanberg #5661. hozzászólásáraAlu rosta van bennük, szerintem elboldogulna a 8 sorral, bár nem repülne úgy mint a rotorosod.
mindenestül 90 alatt megállna, kérdés mennyivel?
Válasz szanberg #5661. hozzászólásáraNagy csoda akkor sem lesz! De, nem vagyok benne az árakban. Új kombàjn az kb az álomlista legvégén van, a múltkor pl egy szállítható víztartállyal álmodtam, de reggel tök rosszul ébredtem mert tök vékonyfalú volt!
Amúgy igen, azt hiszem, új rosta, nagy fülke, nagy hàtsó híd, 4x4, HM, csíkos napernyő minden van, ha kell.
Én amúgy rá merném tenni a 8 sort, és kulturáltan elporoszkálnám vele azt az izlés szerinti 1-2-3 hetet, aztán lemosnám, leolajoznám, és 8 hónap múlva elővenném.
7257 hozzászólás
Csak számomra a 6-7 millió is sok az asztalért akciósan... De tizenmillió... Nem is lesz csak használt kuki asztal!
Válasz Ares 826 #5704. hozzászólásáraSokmindent gyártunk a Saatengrün márkának: Fülke, gabona-szotyi-kukorica asztal. Az ördög meg ugye a részletekben: licensz alapján! Ami itt volt tervezve-tesztelve anno, az bírta a Magyar viszonyokat, amit meg nem itt álmodtak, csak itt gyártatnak, az néha olyan is...
Válasz szanberg #5697. hozzászólásáraLehúzóhenger orra nincs csapágyazva, ha jól tudom, lóg a levegőben. Tuti nem kellene! Én elvagyok a Geri RotaDisc-kel...
Válasz ZuzoBayer #5703. hozzászólásáraSzerintem nem! Azt csiripelik a verebek hogy lehet azt is Orosházán gyártják más a szine! A Jaguár sorfüggetlen asztalt is valaki gyártja a Claas-nak meg a többi silózóhoz is csak a festék színe más rajta meg a matrica! Nyuszi silózóhoz is pont olyan az asztal csak sárga! Az érdekes az egészben hogy anno javítottunk Claas asztalt csapágytörés miatt, és ni csak mit találtunk benne, ROMÁN csapágyakat! Milyen érdekes nagy nyugati technika bocskoros román csapágyakkal!
Érhet az annyival többet h kétszer annyiba kerül mint egy magyar (Oros vagy opti) asztal?
Válasz erni #5701. hozzászólásáraHát úgy tudom csak egyszerűen össze fosta magát hogy tört vagy görbült azt nem tudom, de Mézga illatékesebb a témában!
Válasz Ares 826 #5696. hozzászólásáraFogott vele valamit, vagy csapágyas lett?
Válasz szanberg #5697. hozzászólásáraNagy szégyen az hogy első évben! Nekem oros van 18 éves és semmi baja a konzol csigának! Mondom nagy szégyen az a fricceknek!
Válasz szanberg #5695. hozzászólására570-ben kicsi a rosta. 580 vagy 600. 570 volt itt a szomszédban,hamar elment.
Válasz szanberg #5695. hozzászólásáraAz 570 szerintem egy lapáttal több tengerit nem vág le egy nap mint egy w660. Talán az 580, csak nemtudom h egy árban vannak-e. Anyag az nem egyforma, azt tudom
Válasz Ares 826 #5696. hozzászólásáraIgen, a Conspeed az elhalt
Válasz szanberg #5695. hozzászólásáraNem csak azt mondta hanem azt is hogy a fricc asztalban eltörött a konzolcsiga! Én erre emlékszem de kérdezz rá hogy hogyan is volt pontosan.
Tucano 570-580 hibrid?
Mézga szomszédja vett, azt mondja megy mint a meszes!
Conspeeddel a jó kukoricában full kitolt karral, igaz 6 soros.
de csak 570, nem is az 580
Válasz RkTomi #5691. hozzászólásáraHa már ennyit kiküld az embet vasra, akkor ezek legyenek is benne. Jóhogynem már nagy dolog, hogy egy 25+ tonnás, talajon mozgó vasdarab nem 2 kerék hajtású, és difi sincs!
Eddig is nonszensz volt amúgy..
Válasz RkTomi #5691. hozzászólásáraHa be van kapcsolva a 4*4 akkor második (alapból ezzel aratunk) sebességben teknősben 5,5-6,5 km/ó a sebesség nyusziban 8-9 km/ó. Ez menet közben terhelés alatt ki be kapcsolható a két fokozat szintén.
Válasz szanberg #5689. hozzászólásáraLegalább az Ideal fülkéje már JD szinten van!
S770 tavaly 4*4-el hozammérő, autotrack stb, +625R gabona asztal de asztalkocsi nélkül 95 milka csoki volt. Az asztal ebből kb 11 milka. A 4*4 felára gyári beépítéssel 3 milka, aki az éven vette utólag 6-ot fizetett. A prodrive nagyon jó dolog lehet 4*4 nélkül is, de a diffizár benne van az árában.
Válasz szanberg #5688. hozzászólásáraAdok 10 évet és szép zöld (és narancssàrga) lesz az udvar. Én szóltam
Csak már akkor lehet az Mf Ideal játszana ilyen árkategóriában
Válasz gcastle #5686. hozzászólásáraNa pont ez az S770 amit a vége felé mutat, az kell nekem!
Válasz szanberg #5684. hozzászólásáraJa, meg a 4WD-hez jár a DiffLock is!
Válasz szanberg #5678. hozzászólásáraA ProDrive elvileg két hidromotoros váltó powershift váltással. Van két tartományod, amit a két motor csinál, az átmenet meg powershift.
Nyálelválasztás-elősegítő!
Válasz szanberg #5684. hozzászólásáraJaja, csak van egy kis lag a csetben xD
Amúgy fenntartom, hogy kell egy szép, okos, egyszerü gép, meg mellette tartsd meg az egyik rotit, ha kell az megtolja a napot. Én is levágnék mindent lassan magam, azért ha az öreg besegít a néhány napot az eső előtt, akkor csak azt mondom, hogy igen, ha 26 órát mentem volna se értem volna ide abban az egy-két kritikus hétben
Válasz bandigh #5682. hozzászólásáranagyváltó a prodrive???
Válasz gcastle #5680. hozzászólásáraEz az
Válasz szanberg #5678. hozzászólásáraNálatok ez is fontos!
NH nál pl tök jó volt mert tudta tenni ide oda, meg a difi..
De a jd-nek az új nagyváltó, hidd el kifujja az orrát a többségnek. Vannak videók amikor az ilyen váltós silózó a habarékban 10 km/h val húz egy parkfékbe rakott nagy dzsonit. Az váltó..
Válasz bandigh #5677. hozzászólásáraAzért van még mit vágni, mégha le is lett adva egy jókora bérmunka, de 1300-1400-at meg kell oldani a régóta beállt körben, és ezt nem úgy kéne mint mikor egyedül vágtam ennyit egy géppel, hogy a belem is kihajtottam.
Egyébként ha két kombájnos lenne akiknek csak ez a dolguk, akkor két közepes gép 6 sorokkal is vígan leszednének mindent, nem kéne itt kompromisszumokat kötögetni, csakhát itt az van hogy sokszor reggel elkell mennem ügyintézni, ilyenkor persze előtte este kifújtam szűrőket, reggel meg fiúk megtankolják addig a gépet, aztán vissza értem délre is usgyi megyünk ki tolni neki. 30 hektárt ilyenkor is levágok most ha nem apró költözködős a délutánom, meg nem zöld dűlt búza van eső után tapadós helyzetekben.
Ebből tudnék kompromisszumot kötni, de ilyenkor a 30 helyett a 20 már elég kevés. Hozzáteszem, fajlagosan egyel kisebb géppel sokszor az aprózódó körülmények mellett jobb a kihasználtság, mert kevesebbet kell akasztani, több helyen elfér az asztallal, akkor nem 430 cm széles a szerkezet hanem 380 mondjuk, nem nagynak tűnik a difi, de ég és föld ami a közlekedést illeti.... akkor pár helyen a hosszú szerelvénnyel nem tudok befordulni, ilyenkor le kell akasztani át traktorra, azzal behúzni a szekeret, ezzel is fogynak a percek.
Egyébként a nagy asztal híve vagyok, hiányzik a 12 sor is, amivel két évig dolgoztam annó, csak rá kell jönni, hogy a mi körülményeinkhez nagy a 12-es gépsor, legyen az vetőgép vagy adapter, mindegy. Ezért nem használjuk a 12-es White-ot sem már.
No mindegy, majd meglátjuk, azt gondolom nem most lesz ez, bár ha a nagytraktoros kérdést megoldotta a 936 érkezése -és úgy néz ki párszáz hektár nehézmunkás vallatás után hogy igen- akkor lehet hogy sorban előrrébb ugrik egy kombájn cseréje, hogy majd később a másikat is lehessen eltoltan egymástól, mert egyszerre lehetetlen meglépni kettőt, annyit már nem akarunk bérvágni hogy ki legyenek dolgozva, mint annó.
Válasz szanberg #5678. hozzászólásáraHa tudsz valamennyit angolul, akkor megérted a lényegét!
Válasz szanberg #5678. hozzászólásáraAkkor Szarvas ProDrive!
Még ami fontos lenne, hogy jó legyen a váltó kiosztása!
A mostanival az a bajom, hogy az egyes kuuva rövid. Mindenhol felmegy de 5,5kmh megfogja, felfelé még picit kevesebb ez. Kettesben meg meg 12-vel ami totál felesleges! Harmadikban 18-at megy, az jó földúton vagy szerpentinen, 4-ben meg 40-el seper.
Az egyes lehetne hosszabb, mondjuk 6,5-7 kmh-ig, így már lehetne egy normális aratási sebességet dombon is elérni. Kettes meg lehetne rövidebb mert 12-vel úgyssem lehet tartósan aratni. Volt amikor így toltam a kukoricában de már kiöregszem az ilyenekből lassan hehe
4-ben meg felesleges itthon a 40, elég lenne ha 35-el menne és akkor könyebben indulna, vagy partos szerpentines pályán is elvinné 4-ben lazán, ahol most éppen csak visítva vonyítva tudod elkínozni ha nem váltassz vissza.
Jók az IH-k mert van egy power fokozat bennük, amit át lehet nyomni hegymenetben, ez teccik.
Válasz gcastle #5675. hozzászólásáraMost nézem, a nagy minek!
Nehogy már 8sorral poroszkálni 500+ló kelljen!
Ő tudja mennyit akar vàllalni melót, ha nem a bérmunka a világ akkor kell egy takaros gép középárfolyamon, minek a drága.. Van egy szép kis kombi a maga 350+(!) lovával, inkàbb vennék egy átrakófalat a pótkocsi végére, és megmásfélszerezném a kombájn teljesítményét, mint fizessél ki +30%ot a kombájnra, hogy 10percenként megálljon 3 percre! Amúgymeg egy rotit elad/bead, kihozza ezt, elvan benne, de ha száraz a helyzet, vagy meg lehet tolni, előveszi azt ami megmaradt és évente 3x2 napot megdolgoztatja, hagy dögöljön be a placc terménnyel. Így használva még 20 év múlva is lesz kapacitása, ott lesz a piros hetes a pakliban mindig.
Válasz szanberg #5673. hozzászólásáraCR-es nyuszi ?
Válasz bandigh #5672. hozzászólásáraA kis Lexik 5300-6900 ládásak
A nagyobb 7400-8900-asok APS+két rotor!
Válasz szanberg #5670. hozzászólásáraMY2016-tól.
Válasz bandigh #5672. hozzászólásáraSzerintem az üti egy nagyobb case rotoros árát is, de valószínűleg az jó lehet.
Válasz szanberg #5671. hozzászólásáraTalàn az új kis lexikkel lennél legbeljebb
Nemtom hány lovasok, de egy jó kottásat megvennél, ami bírja törni a tengerit felfelé is, aztán annyi. Bár az már lehet túlmenne a rászánt reális összegen
Válasz Batka #5666. hozzászólásáraMiért erre a gépre esett a választás?
Mi játszott még akkor amit nézegettél?
Az a helyzet kacsintgatok a kombájn cserével. Nem mán jelleggel, de 11 évesek a cselesek, 4500 órát meghaladva. Nem sok de már nem is kevés, szeretnék új, robot kormányos 4wd-s kombájnt hogy simább lenne a szélsőséges munka is, illetve a komfort kényelem is szempont, mert túl sok időt töltök benne, közben szervezkedek irànyítok intézkedtek.
Csak itt azért hozzá szoktunk a haladáshoz, félek a W 6 méteres asztalával túl nagy visszalépést jelentene.
Egy S770 teccene legjobban, az tudná is amit megszoktunk, csak szerintem itt már ingerküszöb feletti árazás lenne.
Az is felvetődött hogy egy gép marad a kettő helyett és akkor csak nagyobb rotoros, de sok az ide-oda sok a kultúra, sok a parcella, kettővel kétfelé tudunk menni meg egyszerre két félét vágni, egy géppel megintcsak túl sok bajom lenne, egyszerűen nem nincs időm semmire.
Ezért figyelem ezeket a dolgokat.
Válasz gcastle #5669. hozzászólásáraAz mikori évjárattól?
Válasz csferri #5659. hozzászólásáraAz enyémtől...
4,84-ről 5,20-ra nőtt a teljes tisztító felület.
Válasz Szabi. #5667. hozzászólásáraNa igen, ismerős az érzés, hogy az árfolyammal kelsz és fekszel....
Válasz szanberg #5664. hozzászólására2 éve..........lehet csak az árfolyamon lehet 20%-ot bukni......
Itt volt akinek éppen 378 HUF/€ körül jött meg a gépe, na az nem mosolygott, mikor átvette......
Sajnos gépeknél is az € árat kell megjegyezni, forint a múlt.....
Válasz szanberg #5664. hozzászólásáraA mienk w650-es, de meglepően könnyen megy a 6 sorával, talán még ezen is elférne a 8. Az ára kb az említett cx körül volt hozammérővel és nagy puttonnyal. A 660as azt hiszem 50 lóval hosszabb, a 4wd nem tudom mennyi lehet, de mindenestül szerintem közelebb lenne a 80-hoz, mint a 90-hez. Persze kérdés az árfolyam.....
Válasz bandigh #5660. hozzászólásáraJó na, úgyértve 2016-17 óta
Válasz Batka #5663. hozzászólásáraIlyet vettetek?
Hát két éve a 4wd robot viz hozam mérős Cx8.75 72mft volt, de az komolyabb teljesítmény. ja meg nagy magtartály!!!
Nem tudom mi lenne jó alternatíva, ami 8sorral szépen megy és nem 100 milliós gép.
Lehet két 4soros de kis pitbull kombájnt kell venni, azt tolni ketten geringhoffal
Válasz szanberg #5661. hozzászólásáraAlu rosta van bennük, szerintem elboldogulna a 8 sorral, bár nem repülne úgy mint a rotorosod.
mindenestül 90 alatt megállna, kérdés mennyivel?
Válasz szanberg #5661. hozzászólásáraNagy csoda akkor sem lesz! De, nem vagyok benne az árakban. Új kombàjn az kb az álomlista legvégén van, a múltkor pl egy szállítható víztartállyal álmodtam, de reggel tök rosszul ébredtem mert tök vékonyfalú volt!
Amúgy igen, azt hiszem, új rosta, nagy fülke, nagy hàtsó híd, 4x4, HM, csíkos napernyő minden van, ha kell.
Én amúgy rá merném tenni a 8 sort, és kulturáltan elporoszkálnám vele azt az izlés szerinti 1-2-3 hetet, aztán lemosnám, leolajoznám, és 8 hónap múlva elővenném.
Válasz bandigh #5660. hozzászólásáraAlu szekrényes mint a T széria?
Egy 660-as 8sorral elmászkálna azért?
Az mennyiből állna fel 4wd+robot?
Válasz csferri #5659. hozzászólásáraAz újakban
De a lényeg, h búzában ésszel, a többiben ész nélkül, kb ennyi a lènyege
Válasz gcastle #5656. hozzászólásáraEzekből a W-kből mikortól jött a növelt rostás verzió?
Válasz picus #5652. hozzászólásáraAkkor meg is van a különbség a fogyasztásban....