Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Fórum
Claas medion 330-as, valamint Claas Mega 204, 208-as...
a két félkörrel lehetne próbálkozni ami fogja a magtartályhoz a csigaház ,felcserélni őket,vagyesetleg pár tizedet leköszörülni síkköszörün belőle ,máson nem lehet állítani,gyári vagy utángyártottak a dolgok
Ebben az évben kapott új csigát kopás miatt, illetve csiga"házat" is sérülés miatt.. Nem néztem hány cm-ert kottyan, de mikor be van zárva, kézzel a végénél rá tudok picit emelni most ebben az álásban.. :S Hol keressem a hibát? köszi hogy írtál, és várom további válaszaidat :)
A Cat. motor igen csak felhúzós,reggel hallottam mikor inditották a 540-est,gondoltam biztos messzire mennek azért kell annyira felhúzni,pedig még hideg se volt...
6,6 adapter akart lenni mert azzal már garázdálkodtam szintén 440-es volt. de csak szolidan mivel azért ott volt termés is + vándorlás. De a megát csakis egy jó bőrbenlévő lehetőleg Német tulajtól felcuccolva....háthozszálítva 70 ezer juróért már elgondolkodtató !(kevés üz-val persze)
A helyi cégnél flotta 5 db 540 lexi 2007 évjárat újan, rendes pilóták..stb Alig 3000 üz az injektort mint a ropit+ most az egyik motor szó szerint szétrepült. Felujított motor cseredarab beszámolva 6 milkacsoki. Gondolkoznak a flotta cserén. a CAT el kissé belenyúltak itt ott !
6.6 méteres asztallal 15 óra alatt lehetséges.A tárcsázásból indulok ki
6.2 m tárcsával 60 hektár megvan 11 órahossza alatt.Üríteni se kellet
sűrűn mert ha jól számolok 930q volt az összes.
Nincs abban semmi trükk.....lényeg 20mp ig indítózd a motort (ne induljon el) Majd utána mehet. Lényeg a feltöltő szivattyú a lindében feltolja az olajat. röviden kb enyi.
Ma sikerült beülnöm egy 540 claasba szép nagy gép 3 tonnás napraforgóba az sem tudott 6-7 km\h val többel menni mert jelzett a rosta szórás. Lehet kezelő baj volt,mert így elég kevés a teljesítménye.Azt mondta hogy az előző kombájnja 440-es jobban tetszett neki.Hihető
hogy volt olyan, reggel 8-tól este 11-ig 62 hektárt vágott le a 440-el
akkor fogyott ki az üzemanyag.15q búza volt.
Sziasztok! Van valakinek ötlete, hogy mi lehet az oka, ha 208as megánál lóg az űrítő csiga, bezárt helyzetben. ? Lekalapáltam a kombájn oldalán lévő tartófület legalsó állásba, mert nehezen zárta be teljesen, sokszor a fül felénél megakadt.. Most hogy alsó állásban van, bezárja, de szemmel láthatóan lóg a csiga x cm-ert. :S Ha valakinek van tanácsa, hogyan tudnám ezt kiküszöbölni kérem ossza meg velem. Előre is köszi, üdvözlettel: bebeto
egyébként ezt monták az axiálosok hogy csak a tartálybol engedjem le és dobjam le a nagyszüröt meg az alacsonynyomásut és annyi! a szervizkönyvbe meg hidro alján utánna feltölteni üres sebeségfokozat kitolt lindekarnál 10 másodpercig inditozni előre hátra és adig ismételni mig nem csöken a szint a tartályba!
Ott felesleges szerintem, ha új a szűrő mindenhol az első indításnál átfog menni rajta az olaj és ha van is benne valami azt megszűri, de mi lenne benne kosz szerintem semmi, szerinted??????????
Ne hallgass a sok köcsög szerelőre, némelyik annyit ért az egészhez mint "tehén az atomfizikához" nálam is volt az axiálos szerelő mikor új volt a kombájn és a kukorica átszerelés úgy voltam csinálja meg először ő még a gép garanciális ne én, erre a barom beleszakította a csavart a kosártartóba, na mondtam is neki menjen haza a picsába!!! Ja és ezt akkor még ötezerért óránként + áfáért!!
Az újakat már alulról kell speciálisan légteleníteni, a haver vett 650-es Lexit annál már úgy kell!!! Azért mondja hogy nem kell szerintem hogy dögöljön meg a gép és vegyél mindig újat!!
Válasz #338. hozzászólásra
Érdekes,hogy a régi kombájnoknál azt mondják,hogy ne cseréld le a hidrosztatika olajat,ha persze nincs vele gond,az újaknál,pl lexikonok igénylik a cserét! Én se tudom,hogy mi a jó!
szép estét! tanácsot szeretnék kérni 204es mega járkerék hidrosztatikánál szeretnék olajat cserélni! megvettem hozzá mindent de az itteni szakemberek lebeszéltek rola mivel nagyon nehéz lelégteleniteni! meg ég a bronztárcsa azt mondják az axiálnál is hogy nem szokták cserélni az olajat! nem tudom annak idején a john deernál simán megoldotam ugy hogy nem kértem tanácsot! valakinek valami tapasztalat mire kel nagyon figyelni! sauer hydro van rajta!
Van használt York om is, egyik felújjítottnak mondott, a másik meg tökéletesen működő gépről levett. (aztán hogy melyik mennyit megy kikönyökölésig azt nem tudni).
te tudod, tiédnek mi baja lett? használtak gyenke pontja, hogy a főtengejének hátsó csapágya törik össze és igy könyököl ki, (szakmám ezzel foglalkozni)
Na kicsi a világ! én meg asztal után járok de nem sok sikerrel! amiket néztem lemezkoporsos az közel sincs olyan mint amit oda adtam és még drágább is muanyagosra meg minimum 1 millát rá kel rakni +fuvar és az sem egy csoda! a nyugatiak meg nekem drágák !csukhatos már semmiféle képpen sem akarok mert nehéz a mega hidja nem birja a gumirol meg ne is beszéljek! a kompeszorol kössz az infot megfogadom bár még probálok ugyeskedni a kombájnbontossal!
van új álló york (legjobb bolti ára mágnes kulung nélkül 84+fa). ha sd5 öt vagy sd7 et akarsz fel rakni (inkább 5 öt többet bir). akkor mindenképp rotalockos legyen és oldalra álló csonk akkor átalakítás nélkül passzolni fog a cső. (mi hoztuk el kuki adaptered)
az a baj hogy nekem még az álló kompleszor van rajta és azt nem nagyon találok! a hengereshez átt kel alakítanom a felfogatást meg az se biztos hogy a csőcsatlakozok passzolnak axiálnál most akcios 75körül van az uj kör! állót a kombájnbontos 30ra mondott de az is hibás és kitudja mi! az enyém tavaly kikönyökölt!
676 hozzászólás
Válasz #375. hozzászólásra
a két félkörrel lehetne próbálkozni ami fogja a magtartályhoz a csigaház ,felcserélni őket,vagyesetleg pár tizedet leköszörülni síkköszörün belőle ,máson nem lehet állítani,gyári vagy utángyártottak a dolgok
Válasz #374. hozzászólásra
Új áru volt mind a kettő, ezért nem értem, és a régi csigával pedig nem csinálta :S
Válasz #373. hozzászólásra
új vagy bontott dolgokat kapott?
Válasz #348. hozzászólásra
Ebben az évben kapott új csigát kopás miatt, illetve csiga"házat" is sérülés miatt.. Nem néztem hány cm-ert kottyan, de mikor be van zárva, kézzel a végénél rá tudok picit emelni most ebben az álásban.. :S Hol keressem a hibát? köszi hogy írtál, és várom további válaszaidat :)
Válasz #363. hozzászólásra
Igen, hogy sokat tudjál vele aratni!!!!
A Cat. motor igen csak felhúzós,reggel hallottam mikor inditották a 540-est,gondoltam biztos messzire mennek azért kell annyira felhúzni,pedig még hideg se volt...
Válasz #369. hozzászólásra
6,6 adapter akart lenni mert azzal már garázdálkodtam szintén 440-es volt. de csak szolidan mivel azért ott volt termés is + vándorlás. De a megát csakis egy jó bőrbenlévő lehetőleg Német tulajtól felcuccolva....háthozszálítva 70 ezer juróért már elgondolkodtató !(kevés üz-val persze)
Válasz #361. hozzászólásra
Válasz #364. hozzászólásra
Szerencséd, mert én is 190 magos vagyok, igaz nem nagy súlyba, de nagyon gyors.
Válasz #363. hozzászólásra
A helyi cégnél flotta 5 db 540 lexi 2007 évjárat újan, rendes pilóták..stb Alig 3000 üz az injektort mint a ropit+ most az egyik motor szó szerint szétrepült. Felujított motor cseredarab beszámolva 6 milkacsoki. Gondolkoznak a flotta cserén. a CAT el kissé belenyúltak itt ott !
Válasz #363. hozzászólásra
Jah,mikor indította csak hallgattam,hogy mi lesz mert idő kellett mire
beindult.
Válasz #358. hozzászólásra
6.6 méteres asztallal 15 óra alatt lehetséges.A tárcsázásból indulok ki
6.2 m tárcsával 60 hektár megvan 11 órahossza alatt.Üríteni se kellet
sűrűn mert ha jól számolok 930q volt az összes.
Válasz #362. hozzászólásra
Viccnek Sanyibá
Válasz #361. hozzászólásra
baxhatod,ha csak katerral gyártjákmerci ránézek a kulcsra már jár,katert meg fel kell húzni
Válasz #360. hozzászólásra
Ezt dicsekvésnek vegyem, vagy lenézésnek?
Válasz #349. hozzászólásra
A 440 is rajta a hatos asztal 1,5t/ha az semmi neki pláne ha merci motoros (lexi csak is merci motorral)
Válasz #358. hozzászólásra
Akinek játékkombájnja van annak persze8-11ig az két műszak,1 műszakban 8-5-ig mi is vágtunk 70-et
Válasz #349. hozzászólásra
Szigorúan beállítás...
Válasz #357. hozzászólásra
............akkor is hihetetlen..........
Válasz #352. hozzászólásra
irta,hogy 1,5tonnás búzában
Válasz #353. hozzászólásra
jah és indítás után tedd üresbe majd a kart előre hátra párszor.
Válasz #351. hozzászólásra
akkor beállítási probléma,mi 9-el megyünk ,és csak 5ládásak,7-8százalék szemetet vonnak(visszamérik),az belemegy,
Válasz #349. hozzászólásra
A kukorica földem melletti szomszédnak a búzája is jövőre teremni fog, el van vetve vagy 5g/ha( hanem több) a "zöld" a vejemé, ment mint a kövön.
Válasz #337. hozzászólásra
Nincs abban semmi trükk.....lényeg 20mp ig indítózd a motort (ne induljon el) Majd utána mehet. Lényeg a feltöltő szivattyú a lindében feltolja az olajat. röviden kb enyi.
Válasz #349. hozzászólásra
4.1 ha óránként?
Válasz #350. hozzászólásra
6
Válasz #349. hozzászólásra
Hány sorral?
Ma sikerült beülnöm egy 540 claasba szép nagy gép 3 tonnás napraforgóba az sem tudott 6-7 km\h val többel menni mert jelzett a rosta szórás. Lehet kezelő baj volt,mert így elég kevés a teljesítménye.Azt mondta hogy az előző kombájnja 440-es jobban tetszett neki.Hihető
hogy volt olyan, reggel 8-tól este 11-ig 62 hektárt vágott le a 440-el
akkor fogyott ki az üzemanyag.15q búza volt.
Válasz #347. hozzászólásra
Milyen idős mennyi óra van benne,nem lett megütve a csiga,bezárva mennyit kottyan, ????
Sziasztok! Van valakinek ötlete, hogy mi lehet az oka, ha 208as megánál lóg az űrítő csiga, bezárt helyzetben. ? Lekalapáltam a kombájn oldalán lévő tartófület legalsó állásba, mert nehezen zárta be teljesen, sokszor a fül felénél megakadt.. Most hogy alsó állásban van, bezárja, de szemmel láthatóan lóg a csiga x cm-ert. :S Ha valakinek van tanácsa, hogyan tudnám ezt kiküszöbölni kérem ossza meg velem. Előre is köszi, üdvözlettel: bebeto
egyébként ezt monták az axiálosok hogy csak a tartálybol engedjem le és dobjam le a nagyszüröt meg az alacsonynyomásut és annyi! a szervizkönyvbe meg hidro alján utánna feltölteni üres sebeségfokozat kitolt lindekarnál 10 másodpercig inditozni előre hátra és adig ismételni mig nem csöken a szint a tartályba!
Válasz #343. hozzászólásra
Mennyivel dolgozik a rendszer szerintem nem több 200 bárnál, az meg nem akkora nyomás!!
Válasz #343. hozzászólásra
Ott felesleges szerintem, ha új a szűrő mindenhol az első indításnál átfog menni rajta az olaj és ha van is benne valami azt megszűri, de mi lenne benne kosz szerintem semmi, szerinted??????????
de csak a tartálybol engeditek le az olajat? mert én ugy gondoltam hogy lent a váltonlévő hidromotornál és akkor lejön a magasnyomásu csőböl is!
Válasz #337. hozzászólásra
Ne hallgass a sok köcsög szerelőre, némelyik annyit ért az egészhez mint "tehén az atomfizikához" nálam is volt az axiálos szerelő mikor új volt a kombájn és a kukorica átszerelés úgy voltam csinálja meg először ő még a gép garanciális ne én, erre a barom beleszakította a csavart a kosártartóba, na mondtam is neki menjen haza a picsába!!! Ja és ezt akkor még ötezerért óránként + áfáért!!
Válasz #337. hozzászólásra
cseréld le az olajat a szűrőt és kalap.
mi kétévente cseréljük
ne éld bele magad
Válasz #339. hozzászólásra
Az újakat már alulról kell speciálisan légteleníteni, a haver vett 650-es Lexit annál már úgy kell!!! Azért mondja hogy nem kell szerintem hogy dögöljön meg a gép és vegyél mindig újat!!
Válasz #338. hozzászólásra
Érdekes,hogy a régi kombájnoknál azt mondják,hogy ne cseréld le a hidrosztatika olajat,ha persze nincs vele gond,az újaknál,pl lexikonok igénylik a cserét! Én se tudom,hogy mi a jó!
Válasz #337. hozzászólásra
Van a faszt, enged le az olajat a tartályból cseréld ki mind a két szűrőt töltsél bele olajat maximumra, aztán menjél vele dolgozni!!
szép estét! tanácsot szeretnék kérni 204es mega járkerék hidrosztatikánál szeretnék olajat cserélni! megvettem hozzá mindent de az itteni szakemberek lebeszéltek rola mivel nagyon nehéz lelégteleniteni! meg ég a bronztárcsa azt mondják az axiálnál is hogy nem szokták cserélni az olajat! nem tudom annak idején a john deernál simán megoldotam ugy hogy nem kértem tanácsot! valakinek valami tapasztalat mire kel nagyon figyelni! sauer hydro van rajta!
Udv mindenkinek. Van valakinek tapasztalata claas lexion 480, úgy 1998 - 2004 évjáratokig. Foleg a fogyasztás a tisztitás és a veszteség érdekelne.
Válasz #334. hozzászólásra
Van használt York om is, egyik felújjítottnak mondott, a másik meg tökéletesen működő gépről levett. (aztán hogy melyik mennyit megy kikönyökölésig azt nem tudni).
kikonyokolt!!!:)
Válasz #332. hozzászólásra
te tudod, tiédnek mi baja lett? használtak gyenke pontja, hogy a főtengejének hátsó csapágya törik össze és igy könyököl ki, (szakmám ezzel foglalkozni)
Na kicsi a világ! én meg asztal után járok de nem sok sikerrel! amiket néztem lemezkoporsos az közel sincs olyan mint amit oda adtam és még drágább is muanyagosra meg minimum 1 millát rá kel rakni +fuvar és az sem egy csoda! a nyugatiak meg nekem drágák !csukhatos már semmiféle képpen sem akarok mert nehéz a mega hidja nem birja a gumirol meg ne is beszéljek! a kompeszorol kössz az infot megfogadom bár még probálok ugyeskedni a kombájnbontossal!
Válasz #330. hozzászólásra
van új álló york (legjobb bolti ára mágnes kulung nélkül 84+fa). ha sd5 öt vagy sd7 et akarsz fel rakni (inkább 5 öt többet bir). akkor mindenképp rotalockos legyen és oldalra álló csonk akkor átalakítás nélkül passzolni fog a cső. (mi hoztuk el kuki adaptered)
az a baj hogy nekem még az álló kompleszor van rajta és azt nem nagyon találok! a hengereshez átt kel alakítanom a felfogatást meg az se biztos hogy a csőcsatlakozok passzolnak axiálnál most akcios 75körül van az uj kör! állót a kombájnbontos 30ra mondott de az is hibás és kitudja mi! az enyém tavaly kikönyökölt!
Válasz #328. hozzászólásra
eddig mi a legjobb árad egy új kompresszorra?
mennyi az annyi és megmondom hogy jó e az annyi !!!:)
Válasz #325. hozzászólásra
Mi számítana jó árnak?