Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- AKG támogatás új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- ZT 303 traktor új
- Poénok új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Erdőtelepítési támogatás új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
676 hozzászólás
Válasz #325. hozzászólásra
Elvitték
Claastra volt egy claas klima kompresszor -od jóárasítva meg van még?
Válasz #322. hozzászólásra
magtartály: gázteleszkóp kuka, kivéve ha felemelő kar két oldali csúszógyűrűje nem jó helyen van és nem megy fel holtpontra a tető.
Válasz #322. hozzászólásra
huhh ez meredek ilyen gép van a portán és...
mi sem egyszerűbb, kőgyüjtő alatt csvarokat meglazítod kiakasztod kampót és hátrafelé kihúzod, van aki minden télre kiszedi....
Üdv! 208-as megából a hullámrostát kiszedni hogy célszerű? le kell állni a ferdefelhordóról? Illetve menet közben a magtartály tető néha magától bezáródik, ennek mi az oka, mi kopott ki?
Válasz #320. hozzászólásra
az szívás, igy drága móka lett, bár egy SD7H15 kompletten ujan csak 75, volt akinek én is át építettem, olcsóbbnak találta a tulaj. de jó rá sd5h14 is csak 152 es szijjtárcsával kell.
Válasz #319. hozzászólásra
mert nem találtam a számlát
Válasz #318. hozzászólásra
végül is érdekelhet, kérdés, h mit akarsz érte kapni, néztem a tömítés árát de nincs külön kirakva ehezz a típ hoz, azt nem tudni h mért ütötte ki tömítést, általában ha dugulás van akkor üti ki, vagy ha zárva marad a 3 állású csap, mágnes kuplung 30 kompr meg 100 as kuplung nélkül újjan, el lehet küldetni akkor kb20 körül felujjítják. De 3 hét után mért nem cseréltettétek garanciába? az a baj ezekkel a york okkal, ha bele kell belébe kókányolni sosem lesz jó, bár egyik sem, de ha tömítés hibás volt végül is semmi gond.
Válasz #317. hozzászólásra
van egy talán 30 órát használt,york (megA 208 )kompr hengerfejtömítés hibával,jó kuplunggal ,nem érdekel? vagy mennyi egy HF tömítés hozzá
Válasz #316. hozzászólásra
Csak az autó sd7 az általában V és nem H15 ami annyit jelent hogy változó geometriás, nem gépekbe való, neked szerencséd volt, (én meg ezt javítom, főleg claas okat...) cool4u tól van olcsóbb is pedig ott van 25 % om is... tény hogy van minden másnapra ami kell.
Válasz #310. hozzászólásra
Valamennyi tapasztalatom van klímákkal, ha kompresszor vagy alkatrész kell, akkor szerintem: cool4u.hu De mielőtt költekeznél, én mindenképpen megnézném az elpárologtatót nincs-e letapadva. Ha már ki van bontva, az adagolószelep fúvókáját is érdemes átfúvatni, és a szárítótartályt lecserélni. Ha a kompresszor még a gyári, igencsak ráférhet egy javítókészlet (gyűrű, szelepek). Én vettem már autóbontóban karambolos autóról 30e ért jó SD7-es kompresszort (csak nehéz kifogni, hogy passzoljon a felfogatás, csőcsatlakozás). Persze mindezt egy jó klímás megoldja.
Válasz #292. hozzászólásra
Üdv! Egy szaki megmutatta, hogy működik, plusz a gyatra németemmel most már kiigazodok rajta. Így már nem lesz rá szükség. Egyébként köszönöm a felajánlást.
Ok claassic, felhívom majd a klímást. Amiket felsoroltál azokat megcsinálták az enyémen is a szárítószűrő cserén kívűl, (az lehet a bibi), én személy szerint nem igazán értek ehez a részhez, de kezdem úgy érezni hogy akik próbálták megcsinálni azok sem értettek... Köszi a válaszokat és a hasznos infokat!
Válasz #312. hozzászólásra
Akkor nem a levegőbe beszéltem!
Válasz #311. hozzászólásra
Ez a menetrendje, hogy igy csinálta, ebben utazom én is részben. sokfelé elhanyagolják a maximális nyomáspróbát és nem derül ki szivárgás.
Válasz #310. hozzászólásra
Te jóember! Miért nem hívod fel a klímást? Akkor megtudnád, hogy melyik megyében van, és ha megnézi az is kiderül hogy kell-e kompresszor a gépedbe, vagy más a hiba. Az árakról is utána érdemes beszélni, ha tudod hogy mi az ami kell. Egyébként a klímásnak van nagykeres kapcsolata, így árkedvezménye is. Nem rossz árakkal dolgozik, és mint írtam elég precíz a munkáját illetően. Mi is már a sokadik visszatérő hiba után jutottunk el hozzá, és érdekes módon ő elsőre megcsinálta a klímát a gépen, ami azóta is jó. Olyanokat csinált amit a korábbi klímás meg se kisérelt. Lefejtette a gázt, szárítószűröcsere. A kompresszort feltöltötte Észter olajjal, majd feltöltötte nitrogéngázzal, lefejtette ezt, vákuum, majd bele az R-134A, és kész. Szerintem alapos!
Amennyiben a kompresszorom a hibás, hol érdemes venni egy új kétdugattyús york kompresszort a megámhoz? és kb. mennyibe kerül? illetve a szárító szűrőt hol érdemes beszerezni?
Válasz #307. hozzászólásra
Zsír új,3 hetet bírt és hengerfejetömítés baja van ,ha kell valakinek eladó,egy tömítés kell bele,és persze minden kütyü cserélve,párologtató tisztítva
Válasz #295. hozzászólásra
Megnyugtatlak, hogy olyan hideget tud csinálni a gyári kétdugattyús York kompresszor, hogy belefagysz a székbe. A tiédnél -ahogy előttem is írták- kopott lehetett már, és ezért nem hűtött normálisan.
Ezt már nem Neked: A Megáknak az elpárologtatója szeret brutálisan elrakódni, ennek biztos jele hogy a ventillátor már 3-ason is alig bir fújni valamit. Valóban nagy szívás kitakarítani, de utána mintha kicserélték volna, egyből "jó a klíma". A szárító-szűrőtartályt minden kompresszorcserénél illik cserélni, de a gépkönyv szerint 2-évente. Ezt senki nem tartja be, de ha már régi a gépen ennek a cseréje is javallott.
Válasz #295. hozzászólásra
Az nem az SD7 es kompresszortól lett jó..., azokat a 2 dugós yorkokat raktérhűtőre is alkalmazzák, tiéd már kopott volt és nem szállított eleget...
Ok feri6! Írsz egy email címet a bebeto1023@freemail.hu-ra és akkor ha úgy alakul rád írok majd privátban stb.! üdv
Válasz #302. hozzászólásra
kondenzátort írtam elpár helyett bcsi...
Válasz #303. hozzászólásra
Jász-Nagykun. Ha esetleg kell vmi infó még, h ha megy vki javítani, h mire érdemes figyelni h el végzik e rendesen dolgot segitek szivesen,(érdemes a közegtöltögetöknek a körmére nézni). de azt csak privátban.
FERI6 te melyik megyéből? köszi mégegyszer a segítséget :)
Válasz #301. hozzászólásra
igen az a szárító szűrő a fekete tartály, de ne cikszám szerint szerezd be, axiálnál 45 körül van 10 körül beszerezhető, ha régebbi fajta hogy jobb sarokban van a kondenzátor akkor csak a fülkefelől egy napos meló, ha újabb és középen van akkor kívül fel kell venni fedlapot és...
volt egy hasonló esetem h nem hűtött ott viszont a hőfokszabályzó szívatott meg, de e mellé ismerni kell a rendszer töltöttségét. igazán nincs mit!
Köszönöm FERI6 az infokat!
Az elpárologtatót hogyan tudom kiszedni..? csak a fülkéből, vagy esetleg a tető felől nem lehetséges? A szárítószűrő alatt kompletten azt a kis tartályt érted ami jobboldalt fent van, (amin van gomba is), vagy annak egy része?
Válasz #299. hozzászólásra
Azt a szárító szűrőt akkor igen erősen cserélni kell!
fülkéből az elpár volt már kiszedve tisztítani? megánál eléggé retek munka, de kegyetlen el tud koszolódni, ha van jelentős szivárgás uv lámpával kellene jelének lenni, az a gond ha tömszelence enged sokára jelenik meg szíjjtárcsa körül az uv, fülkénél mindkét oldalon előfordul kidörzsölődés, meg előfordul még ami a kompresszortól megy cső a kondenzátorhoz, fém és flexi cső csatlakozások... meg kell nézni meg forog e már a fittingelés, ennyi baj szokott csak lenni. na meg a 3 állású csap ha rajta van a kompresszor csatlakozáson.
SzSzB-megyéből írok,
igen, a klíma kompresszornál volt szivárgás, de azt megcsinálták, illetve egy cső is ki lett cserélve amelyik a fülkébe megy fel a létra felőli oldalon, az ki volt dörzsölődve.. És aztán hűtött egy darabig majd gyengült stb.. a kompresszor még behúzott de már nem igazán hűtött. Arra is gondoltam hogy kevés gázt rakhattak bele vagy vmi ilyesmi... Meg volt festve a gáz, sötétben neonnal átnéztünk és semmi jele a szivárgásnak a javítás után. Esetleg a gép jobb oldalán (fenn)az érzékelő gombánál lehet vmi gond? (Abban a kis tartályban van egy golyó melyet látni a kisablakból,lehet be van rohadva(nem tudom), meg sem moccant feltöltés után és üzemelés közben sem..)
Válasz #296. hozzászólásra
Az esetek 95% ában ha megolvad a biztosíték akkor vagy testelési gond van, vagy valahol vezeték + ágban keresztmetszet hiba, vagy csak egyszerüen vmelyik csatlakozóban kontakt hiba.
Légkondinak aza baja h meg szökik a hűtőközeg? melyik megyében vagy?
Válasz #296. hozzászólásra
A ventilátort nem lehet csutkán járatni,mert a nagy áramfelvétel miatt ezek az újfajta műanyag biztositékok megolvadnak.Legalább 25A-os kell beletenni meg porcelánt,és a foglalatot az oxidrétegtöl megtakaritani...
Köszönöm a segítségeteket és a gyors választ! :)
Am a Dóczi úr melyik megyében dolgozik?
Azt nem tudja valaki hogy mi lehet az oka annak, hogy a biztosítéktáblában néha előfordul több olvadt biztosíték is, pl.: a ventillátoré ami a fülkébe fúj, (egérrágás kizárva) ?
A biztosítéktábla kicserélésére illetve a vezetékék felülvizsgálatára tud valaki egy szakembert (aki már csinált ilyesmit)? (208-as mega)
Válasz #293. hozzászólásra
Sajnos a gyári 2 dugyttyús kompresszor nem elég a gépre,én 7 dugattyús kompresszort rakkattam rá azzal tökéletes már 3 éve
Válasz #293. hozzászólásra
Szia! Itt egy jó klímás száma. Dóczi Tamás 06-70/4112248. Nekem ő javított, alapos munkája van.
Sziasztok!
Ha valaki tud kérem segítsen! 208as megám (96os évj.)van és 2 éve állandóan szarakodik a klíma benne, már javította több maszek klímás is, meg is volt festve a gáz, a kompresszor levéve, tömbszelence és tömítések cserélve stb.. egy darabig hűt aztán kapufa.. Tud valaki egy jó klíma szerelőt kombájnhoz elfogadható áron?
Válasz #291. hozzászólásra
a nevem után 1@gmail.com,kisbetűvel ékezet mélkül
Ok, ha írsz egy e-mail címet elküldöm a címem.
És B.Ú.É.K. mindenkinek!
Válasz #288. hozzászólásra
Küldj egy cimet elpostázom,lemásolod visszaküldöd
Válasz #286. hozzászólásra
Ez nem szorult, nyomás is megvan, a szelepek és a munkahenger dugattyú volt a hibás, nomeg aki rosszul állította be a fejet. Mert "túltolt" a munkahenger és sikerült is az előző gazdának egy kanyart hajtani a munkahengerszárba . Ez megette a dugattyú tömítéseket és a szelepeket.
Válasz #287. hozzászólásra
A nullázás már megy, a beállítások érdekelnének, Német nyelvű
leírás már elméletileg folyamatban, dehát én Magyar vagyok
Válasz #285. hozzászólásra
A munkaszélességet kell beállítani ,le tudod nullázni az össz vágott hektárt
Válasz #284. hozzászólásra
biztos hogy nem a zsír volt, én láttam így beragadva az új kombányról levágta a hidraulika csövet. ha jó a vezérlés, ha szorul akkor is kinyitja csak nem használ neki.
mi minden nap kenjük ha egész nap megyünk vele egy nyissa a másik meg lök bele pisztolyal
Nem tud valaki egy kis leírást adni mega bordinfó-ról?
Hektámérés, mit lehet programozni a programkártyával meg ilyenek..
Válasz #280. hozzászólásra
Már vételkor láttam,h lesz egy kis macera, itthon levettük az egész csigát kitakarítottuk a forgófejet, megzsíroztuk frankón és mindez fűtött műhelyben.
Végül az új szelepek segítettek rajta.
Válasz #282. hozzászólásra
Így történt.
Válasz #279. hozzászólásra
én is visszaszereltem aztán meg megint leszereltem mert két falu közt nem ment semmit. huzd le a váltóról a vezetékek közé rakjál egy biztosítékot avval zárd össze
Válasz #272. hozzászólásra
én úgy tudom 1.2 kg medion 340 nekem ilyen van
Válasz #275. hozzászólásra
Ne csavarjál el semmit, én azt mondom az a hideg miatt van "fogja a kemény zsír!!! Ilyenkor télen csak vékony kamion zsírral lehet kenni az nem keményszik meg a hidegben, ez a gond nálam is volt, mióta ezzel kenem ősszel vagy télen szépen nyílik és záródik!!! Ha a hőmérséklet emelkedik 20 fok fölé már rendes zsír megy bele!!! Mondom, mielőtt csavargatnál zsírozzál!!!
Válasz #278. hozzászólásra
Köszi! Ez volt a gond. Múlthéten az elektromos dolgokat néztem át és én visszadugtam a csatit a gombára, gondoltam annak ott a helye és nem leszigszalagozva a váltó mellett.
Válasz #277. hozzászólásra
3.ban ,hogy ne menjen 20 km/ óra fölé kevesebbet forog,a váltón van egy gomba az arramenő vezetéket le kell hútzni
Válasz #276. hozzászólásra
Kösz a gyors választ! Ma szétszedtem a szelepet is , a munkahengert is. Kapott a szelep új visszacsapó szelepeket és a nyitó irányba is egy fojtást. A munkahenger fejrészébe is tettem egy kis módosítást, így patent lett. Ez megoldódott.
Viszont lenne egy másik kérdésem: A fordulatokat nézegetve a motor (commonrail) nyusziban nem forog csak 1640-et. Ez természetesen kevés.
Kérdésem az lenne, hogy találkoztatok-e már ilyen jelenséggel (lehet,h egyszerű az ok, csak mi még nem tanultuk meg) és ha igen, hogy sikerült elhárítani?
Bele kell nézni az agyába így is/úgy is, talán csak újra kell kalibrálni a motorvezérlőt, vagy hoz valami hibát és nem engedi leforgatni a maximumot.