Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csabika #4784. hozzászólásáradiagnosztika lefut, hibakód nincs? indítórelét megnézted, kicsrélted? biztosítékok mindenhol jók? vedd le önindítót, próbáld meg megindítani akkurl közvetlenól, behúz-e, megy-e. gépen nem merném direktbe megindítani, mert ha valami hibát érzékel, és szándékosan tilja le, könnyen lehet hogy sikerül szétszabni valamit a váltóba. amit mondtak, iráníváltó, ülésszenzor, kuplungpedál, mindent megmozgatni, kontaktot keresni, ha semmi, akkor piócás ember.
Válasz csabika #4784. hozzászólásáraAz önindítóra állandó 12 v megy mit az áramtalanító. Vagy beépített biztosíték szakíthat meg. Behúzótekercsre menő áramot számtalan biztonsági opció is blokkolhat.
Válasz csabika #4784. hozzászólásáraNekem is ez a problémám. Üresbe rakom az irány váltót akkor indul, vagy meg kell mozgatnom kicsit p-be. Nekem az irányváltó a ludas. Próbáld ki.
Válasz csabika #4784. hozzászólásáraÜdv.:engem a 430 arion szívatott így már önindító t is cseréltem rajta, szetszedtem az áramtalanítót is de semmi egyszer csak összeraktam és jó lett
Szerintem a pozitív kábel lehet a ludas a préselésnél az aksinál
Üdv! Segítséget szeretnék kérni, van egy axion 820 as traktor kb 1 hete dolgoztunk vele , és most indítottuk volna de nem indul . Akksi jó, kábelek nincsenek elrágva , valakinek valami tipp ?
Válasz bobalint #4779. hozzászólásáraFel lehet, az alábbi aljzaton keresztül, az 1-es radarsebesség, kettes keréksebesség, impulzusjelet ad, ugyanúgy kalibrálod le mint bármilyen kerékszenzort.
Sziasztok!
Claas Arion 630 Cebis Powershift váltó. Induláskor és felfelé kapcsoláskor nem simán vált, hanem "ugrik". Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Jó napot kívánok!Szeretnék érdeklődni,hogy megoldódott-e a problémájuk?Sajnos nálunk is hasonló probléma adódott,és nem igazán találják az okát.Válaszát előre is köszönöm.
Sziasztok.Adott egy Claas Ares 696rz típusú traki.Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy le levegősödnek a függesztő szerkezet munkahengerei.Nekem mindegyik munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar és sajnos elég sűrűn le levegősödik.Honnan kaphat levegőt?
Válasz Monky #4766. hozzászólásáraRadar nincs benne, a fülke és annak felszereltsége a korabeli 6-os szériával egyező. A gumizása 18,4x38-14,9x28. A sorba belefér mivel egyedüli gép. Sorközművelő kerekek nincsenek hozzá, hátul vonófej, vonórúd illetve fix piton.
Melső függesztő szerkezet nincs.
Válasz Nskype #4764. hozzászólásáraSzia köszönöm a választ.Tisztában voltam ezzel, hogy az információ nem teljes. A szöveg alatt ott a telefonszám amin elérhető vagyok.
A motor JD , 4 henger, ad blue nélküli.
A váltó 4 csoport 6 fokozat, CIS felszereltség.
Fix első híd, rugózott fülke. Gyakorlatilag a a motortól hátrafelé a 6 szériának megfelelő felépítés.
A gumizás elől 90%, hátsó eredeti 50%.
Gps nincs benne.
A célom az volt ebben a csoportban hogy a márkát ismerő kollégák segítségével esetleg lehetőség nyílna kisebbre cserélni.
Köszönöm.????
Válasz fexco #4763. hozzászólásáraÜdv!
Megolódott javítással, már üzemel.
Bejelentkezett indításnál a monitor, csak hiányos diagrammokkal és semmire nem.reagált. A gép ettől még működött, csak beállításokat nem.lehetett véghez vinni a monitoron.
Válasz Monky #4762. hozzászólásáraEz így szerintem kevés infó, milyen váltó, rugózott híd és fülke, milyen motor, milyen gumizás, automata kormány, esetleg GPS, stb?! Esetleg pár kép a gépről, kívülről- belülről, talán az is segítene....
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy a tulajdonomban lévő 13-as Arion 530-nak hozzávetőleg mi jelenleg a piaci ára?
Eladás, csere érdekel 440 v. 450 tipusra.
Családi gazdaságban dolgozott 3900üó-t.
Axiálnál vezetett szervíz van róla. Segítséget előre köszönöm.
Tel.sz:+36709384561
Bocsi nem volt időm netezni. Ott tartunk hogy ha levesszük az előszűrőt ( gyári szűrő )akkor a traki rendesen dolgozik semmi baja. Szerintem tápszivattyú gond - ami a nagynyomású szivattyúval össze van építve -lesz mert ezen az üzemanyagot szívja a tápszivattyú és ha ellenállásba ütközik akkor nem tud elég üzemanyag eljutni a nagynyomású szivattyú részére.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraEGR szelep-hűtő takarítás..majd dpf szűrő takarítás. Itt is volt egy kis arion..A szervíz mindent is akart cserélni. Végúl az lett mint ajánlottam. Azóta megy gond nélkül. A Diag szintén nem adott normális válasz..ezért jöttek azok az ötletek. Hogy elindulnak az elejétől a végéig. Ezek viszont súlyos milliók.
Érdemes megfordítani a motorvezérlő tartóját, és úgy feltenni a motorvezérlőt. Az a baj hogy állandóan nagy hőingadozásnak van kitéve és a motorvezérlő paneljén az alkatrészek forrasztása idővel el fog engedni.
Amikor rajta van a motorház oldala a gépen, akkor a karosszéria elem pont úgy van kialakítva , hogy a nagy ventillátor levegőjét oldalra nyomja. Ha megfordítod az ECU tartóját, akkor pont telibe fogja fújni az ECUt és legalább valamennyire javít a helyzeten.
Válasz envagyok2 #4747. hozzászólásáraA mai napon újra indítottuk a rendszert töröltük az agyát és most már 10m után megadta magát a gép. Megy a tanácskozás de most észre vettük hogy 100l üzemanyag felhasználásra tibb mint 10l adblu fogyott lehet hogy még is EGR szelep lesz majd megpróbáljuk holnap kideríteni.
Válasz gazdasz67 #4746. hozzászólásáraazt nem leeht látni, hogy milyen paraméterekt kap az ecu a száz érzékelőből? hogy azok a jelek közül melyik a rossz? ezt nem írja ki, nem tárolja el?
valamire csak állítja, hogy rossz a rendszer. de hogy az üzemanyag rendszerbe egy elem el van fáradva, tönkre van menve, és ez 4,-5 óra után jön elő, ez hihetetlen.
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólásáraha az ecu állítaná meg a gépet, akkor ott lennie kéne hibakódnak, ott valami értéknek, amit kap, tartományon kívül kéne esnie, és ezt ki kellene írnia hibára. ezt nem hiszem. de nincs egy csere a cégbe? feltenni, megnézni mi lesz.
4843 hozzászólás
Válasz fexco #4792. hozzászólásáraNincs rajta àramtalanitó, hiába nyomkodom nem csinál semmit
Válasz csabika #4791. hozzászólásáraa jobbkarfán nyomj egy N-t.úgy próbáld meg.
egyébbként az áramtalanitót szoktad használni?
C be van , nem p be kéne lennie?
Válasz csabika #4784. hozzászólásáradiagnosztika lefut, hibakód nincs? indítórelét megnézted, kicsrélted? biztosítékok mindenhol jók? vedd le önindítót, próbáld meg megindítani akkurl közvetlenól, behúz-e, megy-e. gépen nem merném direktbe megindítani, mert ha valami hibát érzékel, és szándékosan tilja le, könnyen lehet hogy sikerül szétszabni valamit a váltóba. amit mondtak, iráníváltó, ülésszenzor, kuplungpedál, mindent megmozgatni, kontaktot keresni, ha semmi, akkor piócás ember.
Válasz fexco #4787. hozzászólásáraPersze, ha p-be van.
Válasz csabika #4784. hozzászólásáraAz önindítóra állandó 12 v megy mit az áramtalanító. Vagy beépített biztosíték szakíthat meg. Behúzótekercsre menő áramot számtalan biztonsági opció is blokkolhat.
Válasz Büresz #4786. hozzászólásáramiért bekéne indulnia,ha az irányváltó nem üresbe van???
Válasz csabika #4784. hozzászólásáraNekem is ez a problémám. Üresbe rakom az irány váltót akkor indul, vagy meg kell mozgatnom kicsit p-be. Nekem az irányváltó a ludas. Próbáld ki.
Válasz csabika #4784. hozzászólásáraÜdv.:engem a 430 arion szívatott így már önindító t is cseréltem rajta, szetszedtem az áramtalanítót is de semmi egyszer csak összeraktam és jó lett
Szerintem a pozitív kábel lehet a ludas a préselésnél az aksinál
Válasz Büresz #4783. hozzászólásáraNem teker , gyújtás kapcsoló is jó, de az önindító nem kap áramot
Válasz csabika #4782. hozzászólásáraTeker vagy nem teker az önindító?
Üdv! Segítséget szeretnék kérni, van egy axion 820 as traktor kb 1 hete dolgoztunk vele , és most indítottuk volna de nem indul . Akksi jó, kábelek nincsenek elrágva , valakinek valami tipp ?
Válasz .Fecó. #4780. hozzászólásáraKöszönöm szépen !
Válasz bobalint #4779. hozzászólásáraFel lehet, az alábbi aljzaton keresztül, az 1-es radarsebesség, kettes keréksebesség, impulzusjelet ad, ugyanúgy kalibrálod le mint bármilyen kerékszenzort.
Fülkéből a permetezőhöz a sebesség jelet fel lehet használni ?
Lábkiosztásokat tudja valaki ?
Üdv! Axion c-maticos váltóssal dolgozik valaki?
Válasz laszlobarta #4776. hozzászólásáraKalibrálni próbáltad?
Sziasztok!
Claas Arion 630 Cebis Powershift váltó. Induláskor és felfelé kapcsoláskor nem simán vált, hanem "ugrik". Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Claas Xerion hegyomlás
A kidurcsit milyen jól elpakolták.
Jó napot kívánok!Szeretnék érdeklődni,hogy megoldódott-e a problémájuk?Sajnos nálunk is hasonló probléma adódott,és nem igazán találják az okát.Válaszát előre is köszönöm.
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni a következő hibakódok mit jelentenek?
Class Axion 850
Id AC0Ch
Id A759H
Köszönöm Tamás
Sziasztok!
Tud valaki J.N.SZ. megyében megbízható Claas traktor szerelőt?
Sziasztok.Adott egy Claas Ares 696rz típusú traki.Azt szeretném kérdezni hogy valaki járt-e már úgy hogy le levegősödnek a függesztő szerkezet munkahengerei.Nekem mindegyik munkahenger oldalán van gyárilag légtelenítő csavar és sajnos elég sűrűn le levegősödik.Honnan kaphat levegőt?
Tisztelt Kollégák! Érdeklődnék Claas Atles trakival kapcsolatos üzemeltetési tapasztalatok, javítási költségek, stb?
Válasz Kuzo #4765. hozzászólásáraa javitást ki végezte?
Válasz Monky #4766. hozzászólásáraRadar nincs benne, a fülke és annak felszereltsége a korabeli 6-os szériával egyező. A gumizása 18,4x38-14,9x28. A sorba belefér mivel egyedüli gép. Sorközművelő kerekek nincsenek hozzá, hátul vonófej, vonórúd illetve fix piton.
Melső függesztő szerkezet nincs.
Válasz Monky #4766. hozzászólásáraBocsánat a kérdőjelekért
Válasz Nskype #4764. hozzászólásáraSzia köszönöm a választ.Tisztában voltam ezzel, hogy az információ nem teljes. A szöveg alatt ott a telefonszám amin elérhető vagyok.
A motor JD , 4 henger, ad blue nélküli.
A váltó 4 csoport 6 fokozat, CIS felszereltség.
Fix első híd, rugózott fülke. Gyakorlatilag a a motortól hátrafelé a 6 szériának megfelelő felépítés.
A gumizás elől 90%, hátsó eredeti 50%.
Gps nincs benne.
A célom az volt ebben a csoportban hogy a márkát ismerő kollégák segítségével esetleg lehetőség nyílna kisebbre cserélni.
Köszönöm.????
Válasz fexco #4763. hozzászólásáraÜdv!
Megolódott javítással, már üzemel.
Bejelentkezett indításnál a monitor, csak hiányos diagrammokkal és semmire nem.reagált. A gép ettől még működött, csak beállításokat nem.lehetett véghez vinni a monitoron.
Válasz Monky #4762. hozzászólásáraEz így szerintem kevés infó, milyen váltó, rugózott híd és fülke, milyen motor, milyen gumizás, automata kormány, esetleg GPS, stb?! Esetleg pár kép a gépről, kívülről- belülről, talán az is segítene....
Válasz Kuzo #4761. hozzászólásárami a tünet?
Sziasztok érdeklődni szeretnék, hogy a tulajdonomban lévő 13-as Arion 530-nak hozzávetőleg mi jelenleg a piaci ára?
Eladás, csere érdekel 440 v. 450 tipusra.
Családi gazdaságban dolgozott 3900üó-t.
Axiálnál vezetett szervíz van róla. Segítséget előre köszönöm.
Tel.sz:+36709384561
Üdv!
2013. előtti cebis monitorral, volt e már valakinek problémája?
Válasz RARGAkèny #4759. hozzászólására.axiál
Válasz fexco #4758. hozzászólásáraLátom még tartalékba is van kettő
Hol rendelted??
Original
C-matic és cebis felszereltségű traki tulajdonost vagy használót keresek aki szánna rám 10 percet???
Színkódokat tud valaki ?
Bocsi nem volt időm netezni. Ott tartunk hogy ha levesszük az előszűrőt ( gyári szűrő )akkor a traki rendesen dolgozik semmi baja. Szerintem tápszivattyú gond - ami a nagynyomású szivattyúval össze van építve -lesz mert ezen az üzemanyagot szívja a tápszivattyú és ha ellenállásba ütközik akkor nem tud elég üzemanyag eljutni a nagynyomású szivattyú részére.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraEGR szelep-hűtő takarítás..majd dpf szűrő takarítás. Itt is volt egy kis arion..A szervíz mindent is akart cserélni. Végúl az lett mint ajánlottam. Azóta megy gond nélkül. A Diag szintén nem adott normális válasz..ezért jöttek azok az ötletek. Hogy elindulnak az elejétől a végéig. Ezek viszont súlyos milliók.
Válasz gazdasz67 #4748. hozzászólásáravégülis mi lett vele? megoldódott, vagy még mindig csak a talajvizet tapossák fölfelé?
Válasz Büresz #4751. hozzászólásáraNem e neki vanv/olt. Írj rá mert eltűnt a fórumról.
https://www.agroinform.hu/forum?function=felhasznalo&act=reszletek&uid=11018
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraValaki némi infó?
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraSzia!
Érdemes megfordítani a motorvezérlő tartóját, és úgy feltenni a motorvezérlőt. Az a baj hogy állandóan nagy hőingadozásnak van kitéve és a motorvezérlő paneljén az alkatrészek forrasztása idővel el fog engedni.
Amikor rajta van a motorház oldala a gépen, akkor a karosszéria elem pont úgy van kialakítva , hogy a nagy ventillátor levegőjét oldalra nyomja. Ha megfordítod az ECU tartóját, akkor pont telibe fogja fújni az ECUt és legalább valamennyire javít a helyzeten.
Ezek 2021-es képek a #4134 hozzászólásból
Válasz gazdasz67 #4748. hozzászólásáravegyétek le a kipufogót, de legyen kéznél vésőkalapács...
Válasz envagyok2 #4747. hozzászólásáraA mai napon újra indítottuk a rendszert töröltük az agyát és most már 10m után megadta magát a gép. Megy a tanácskozás de most észre vettük hogy 100l üzemanyag felhasználásra tibb mint 10l adblu fogyott lehet hogy még is EGR szelep lesz majd megpróbáljuk holnap kideríteni.
Válasz gazdasz67 #4746. hozzászólásáraazt nem leeht látni, hogy milyen paraméterekt kap az ecu a száz érzékelőből? hogy azok a jelek közül melyik a rossz? ezt nem írja ki, nem tárolja el?
valamire csak állítja, hogy rossz a rendszer. de hogy az üzemanyag rendszerbe egy elem el van fáradva, tönkre van menve, és ez 4,-5 óra után jön elő, ez hihetetlen.
Válasz envagyok2 #4745. hozzászólásáraÍr hibakódot : A308 ha jól tudom a befecskendező rendszer hibája, motorteljesítmény korlátozva
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólásáraha az ecu állítaná meg a gépet, akkor ott lennie kéne hibakódnak, ott valami értéknek, amit kap, tartományon kívül kéne esnie, és ezt ki kellene írnia hibára. ezt nem hiszem. de nincs egy csere a cégbe? feltenni, megnézni mi lesz.
Válasz envagyok2 #4743. hozzászólására5800 kb