Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR410.17 FtUSD396.2 FtCHF435.92 FtGBP487.57 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Segítséget szeretnék kérni, hogy az alábbi jelenség mi lehet, és ha valaki találkozott ilyennel hogyan oldotta meg:
(üzemanyag van)
Traktor Renault Ares 826 RZ, 2005
-zsír új akkumulátor
-adagoló teljesen fel lett újítva, konkrétan csak a váza eredeti
-porlasztók cserélve
-üzemanyag rendszer kifogástalan
-gázpedál szenzor + vezeték cserélve
Ez az anomália már régóta fenn áll, nagyon ritkán csinálta, nem zavart ezért nem foglalkoztam vele, viszont egyszer csak besűrűsödött. A jelenség csak üzemi hőfokon történik.
A videóban nincs benne, de szántásból hazafele menet letiltott a Drivetronic és nem engedte, hogy a powershift gombokat használjam (felezőt sem), összkereket sem kapcsolhattam. Később a váltó elkezdett önálló életet élni, magának kapcsolgatta 4-3-2-1 re a powershiftet, valamint a motor fordulatszámot permanensen nem engedte alapjárat fölé változtatni. A gép újra lett indítva (még melegen), a jelenség továbbra is fennt állt.
Másnap hidegmotorral/váltóval jött-ment. Viszont így használhatatlan, max boltba járhatok vele.
Ha az irányváltót valamelyik irányba teszem, akkor felgyullad a másodlagos/elektronikai hiba visszajelző, akkor is ha a gép nincs sebességben(mechanikus váltó üres, de az irányváltó előre-hátra menetben van). Ez hideg/meleg állapotban villog lassan.
Fontos, hogy az ugrándozás csak üzemi hőfokon történik!
Mivel használt a gép, ezért nem tudom az előéletét, így maradt a diagnosztika és a szervív, de hátha van aki járt már hasonlóan.
Válasz Büresz #3788. hozzászólásáraHa lehúzom az adagoló hátuljáról a csatit akkor leáll a gép, nincs jel (áram) és nem ad neki kaját. Mind a két zsinóron pozitív áram van a test az maga az adagoló. Min kettőn gázadásra áramemelkedés jelentkezik. A hátsó csatit lehet venni másnál is szabvány csati talán ha jól emlékszem oldalsó jelző lámpa csatija.
Válasz Büresz #3785. hozzászólásáraRámértem régebben, ahogy adod a gázt neki úgy emelkedik a feszültség a drótokban az gerjeszti a tekercset és az húzza neki a gázt! a jeladók segítségével módosítja a kakaót hogy mennyit toljon be neki! Tudod fricc történet, ha nem terheled a motort elveszi a kaját és jó lesz a kibocsájtási "ki püff püff" érték!
Válasz Ares 826 #3784. hozzászólásáraÉrtem amit írsz nem egy nagy dolog az biztos, de itt az impulzus szám ami adagol. Töltet van és nincs töltet. Az a lényeg mennyi az impulzus. Esetleg az impulzus hossza is játszhat szerepet, de ebbe nem vagyok biztos.
Válasz Büresz #3783. hozzászólásáraA hátulján ahova bemegy a csatlakozó az adagolón ott a mágnes tekercs a tiéden is valószínű, nézd majd meg holnap. A mágnestekercsen apró finom menet van azt gondolom azzal is lehet állítani hogy meddig menjen be a tekercs. Vettem egy adagolót kicsi pézééééééééééé tavaly, most fogom "műteni" hogy milyen a belső megoldása! Arót sokat javítottam nem egy nagy ördöngősség az egész, szerintem ez sem, annyi az eltérés hogy itt a mágnestekercs ráncigálja a vezérlő élt nem a bovden! A T-150 traki adagolója az feladja a leckét még az adagolósoknak is, de ez fing ahhoz képest!Nem egy nagy dolog az egész, viszont horror pénzt kérnek érte, az előállításához képest!
Válasz Ares 826 #3781. hozzászólásáraStanadyne sima köradagolós. Van az adagolón 1 gázolaj hőmérséklet jeladó, és egy a hátulján a szolenoid ami az anyagot szabályozza, 1 a víz hőmérséklet, 1 a beszívott levegő hőmérséklet, 1 holtpont jeladó és ezek keverékéből adagolja a macut. Ezen te nem tekersz ez nem mtz Nekem meg van csippelve az egyik a másik amit most vettem az is meg lesz nyáron.
Válasz Büresz #3778. hozzászólásáraMilyen adagoló van a gépeden, nem magasnyomású a rendszer csak úgymond sima "köradagoló" STANADYNE?? Mert ha az én azt gondolom hogy a panelek egyformák lehetnek csak az adagoló mágnestekercsének kintebb vagy bentebb csavarásával van beállítva a befecskendezett üzemanyag mennyiség!
Válasz Bárány #3779. hozzászólásáraA kite csak a JD számok alapján tud hozni alkatrészt, a claas-hoz mert ahogy mondod nem engedi a rendszer nekik a hozzáférést az alkatrészekhez ha mondom nekik a claas vagy a röncsi alkatrész számot!
Válasz Ares 826 #3777. hozzászólásáraA John Deere topicban kérdezz rá, ott majd megmondják, ki és hol javítja a motorvezérlőket.
Nekem is van isnerősöm (néha itt van a fórumon is) aki üzletelt vele. Asszem, a régit (meg persze "némi" pénzt) kérte, és adott egy javítottat.
De azért azt mindenképp tisztázni kell, hogy ez a JD motor Claasban van, mert ki van ez találva. Pl. a KITÉ-nél a Claasban lecő motoroknak csak a száma jelenik meg, de nem tudnak részletesen belenézni, szóval hátha a motorvezérlőnél is van valami turpisság.
Válasz Ares 826 #3777. hozzászólására6 hengeres.
Össze vissza dobálta a sebességeket majdnem kiestem a kabinból, a gázra néha nem reagált, de kellett neki 1 óra beindítástól mire nekiállt szórakozni, kint nem maradtam vele beértem telephelyre többször is, mert nagyon szezon volt a szervizesem meg nem ért rá, meg senki aki tudott volna gépet dugni rá,aztán csak a távgyógyítás maradt. Holtpont jeladót kiszedtem, csatlakozókkal szórakoztam fújkodtam de semmi. Aztán mondta hogy ad egyet próbára ha az a baja akkor kifizetem ha nem akkor adjam vissza. Elvileg valaki javít ilyeneket itt mintha olvastam volna egyszer. Nem nagy cégtől vettem, hanem ismerőstől... 1/2 árba de új volt.
Válasz Büresz #3774. hozzászólásáraMennyibe fájt a motorvezérlő csere???? a géped az 4 vagy 6 hengeres???? Miért volt csere mit csinált a gép hogy csere lett a vége a panelnak???Van valami más lehetőség a "nagy cégen" kívül a beszerzésre???
Válasz Bárány #3773. hozzászólásáraAmit írtál egyszer hidraulika karnak a szenzorja bal hátul, 2-őt cseréltem, nem sokat bírtak, de azt még az eléggé fénykorában. Volt motorvezérlő cserém. Fűtőventi motor, az enyémen eléggé elvan ba...va, nem tudom a tiéden mennyivel jobb a porvédelem, de azt hiszem másabb. kb ennyi
Válasz szantofold22 #3769. hozzászólásáraMintha a szerviz cserélte volna. Volt olyan, hogy néha nem akart megmozdulni, úgyhogy rájuk bíztam, megcsinálták. A részletekre már nem emlékszem.
12 éves a járgány, azért akadt már ez-az, de szerencsére még semmi komoly.
Tavaly az üzemanyag tápszivattyú megadta magát. Ott volt az új Axiálban a polcon, úgyhogy majdnem teljes volt az öröm. Épp csak annyi, hogy van ott egy 90 fokos könyök egy közcsavarral az egyik tömlőhöz, ami még az alkatrészjegyzékben sem szerepel. Mivel ügyesen megszakítottam annak a menetét, esztergáltatnom kellett egyet, mert nem lehetett beazonosítani.
Ugyanez a tápszivattyú van a JD-okon is, ott alapból adnak hozzá egy egyenes csonkot. Ezt csak utólag tudtam meg, de ránétésre az az egyenes lehet, hogy nem is férne el a másfajta motorháztető miatt.
Szóval ugyanaz, de mégis más.
Válasz szöcske76 #3763. hozzászólásáraElső, felületes átnézés után nem találtam az Arionokhoz passzolót, de lehet, hogy ott van, majd alaposabban is át kell nézni.
Mindenesetre jó sokminden van itt, köszi!
Válasz Bárány #3759. hozzászólásáraSzolenoidot illetően igazad volt.Elősször vettem Diesel centerböl ugyan olyat kibirta 1 évig.Meguntam megvettem a hosszítottat arany árba amilyen az újabbikon van és nincs vele gond.Állítólag a 6 hengeres jd motor mágnese azért hosszabb..
Válasz Bárány #3759. hozzászólásáraSzia ,nem találtam.Szimplán bemásoltam a keresőbe a kódot és ahol a találatok közt felbukkant a kód a fordítóval leforditottam ennyi.
Én úgy tudom , hogy aki bele tud ezekbe nézni az kemény valutáért vett ilyen alkalmatosságot. Én is ha valami kérdésem van az axiálhoz fordulok.
Leszednek oszt jól van...
Egyik traktor sem különb egy fikarsznyit sem. Elnézem a Jd az ih forumot egyébb nincs csak ez kigyullad az nem kapcsol az mi lehet , regenerál feszt ég a "fagyi " jel .Nem hiszek abban hogy másiknak soha sincs baja. Jd gép is volt a háznál nem tudott megfogni a mindenhol colos hülyeségekkel.... Látom mi folyik ismerős körökben is .Ugyhogy nyugodt szivvel dőlök hátra hogy ezek nagyjából ár érték arányosak és nem fizettem 1,5x szorzót hogy a végén ugyanott legyek ahol mások. 420 as van szimplán teszi a dolgát .Vennék megegyszer Claast .Es ha eljön az üzemóra idő veszek is. Leadom és míg ér valamit bele kell adni. Jobb már nem lesz a kódokat illetően mind ugyanilyen lesz vagy még bonyolultabb...
Válasz szantofold22 #3758. hozzászólásáraNem találtál esetleg valami külföldi oldalt, fórumot, akármit, ahol ezek a hibakódok megvannak?
Volt egyszer nálunk egy német szervizmérnök, és ő azt mondta, hogy vannak országok, ahol ezeket kiadják a felhasználóknak, és vannak, ahol nem. (csókoltatjuk az Axiált)
Szóval hátha valahol hozzá lehetne ezekhez jutni, ahol nyilvánossá vannak téve. Kerestem már én is, de eddig semmi.
Válasz Szabi. #3757. hozzászólásáraSzia! Mivel nálunk is van claas igy , utána néztem puszta kiváncsiságból.Találtam egy lengyel oldalt ahol voltak kommentek.Igaz fordítóval de itt a link . A hibára : camman rail túl alacsony nyomást ir. Vagyis nincs megfelelő befecskendezési nyomás . Esélyes egy rail szivattyú baj ott a jelenségnek azt irta hogy levette a fordulatot 1400 nál. Viszont az is lehet szürő vagy egy szolenoid. Egyből nem kell a fallnak menni fejjel. Ezt biztosan csak a márka forgalmazója fogja tudni.Vagy akinek van programja és hozzá vásárolt jogosultsága.Ez pedig 3-5 millió is lehet traktor márkánként külön külön
Jó napot!
Szeretnék segítséget kérni a CLAAS Arion 430 traktoron IdA8DEh jelzett hibakód jelentésére
Ha valaki már találkozott vele vagy ismeri a jelentését legyenszíves segítsen.
Köszönöm!
Válasz kikoki #3754. hozzászólásáraHát a drótokkal 10 éves kor után lehet bármikor gond! Rugózik a fülke hajlik a vékony szar zsinór és törik sajnos! De akkor van gond ha lerohad a vezeték szigetelése és zárlat lesz és ég a gép mint a fene! látni rengeteg gépet nyugati oldalakon kiégve olyankor elgondolkodom miért is történhetett a dolog?????????
Válasz Ares 826 #3741. hozzászólásáraNincs baja a váltónak, teljesen jól szuperál.
Nyáron állt két hónapig, mert egyszerűen nem indult, és nem volt olyan szaki aki megnézze. Végül kiderült, hogy egy nyamvadt vezeték volt a probléma, de kellet majd egy nap mire megtalálták a hibát.
Válasz Claastra. #3750. hozzászólásáraHát ezt így megmondani nagyon nehéz látni kellene azt a vasat! Lehet annyira szar hogy esetleg ér egy millát, de csak mondok valamit! Vakon mondani bár mit az nagyon nehéz, szakember vagy te értesz hozzá ha kell a píííííííííííííz a komának akkor alkudj szemtelenül! de ha nagyon szar akkor érdemes drágában jobbat venni!
Válasz Claastra. #3747. hozzászólására180 ló! Attól is függ a rugalmassága a motornak rugalmassága milyen adagolóval szerelték, van három megoldás hazánkban de láttam már nyugati oldalon kiégettben még a hagyományos soros adagolósat is az a BOSCH rendszerűt!
Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA rono tetszett meg tetszik, de hogy egy magára adó világcég megveszi és árulja zölden és szinte semmit nem változtat na az már, maradjon a kombajn gyártás nál, mert lassan már azt is elfelejti
Válasz Ares 826 #3741. hozzászólására5500üó, még mindene bontatlan,hazudtam kisgardán csere már volt ,lazítózás közben szét csavarta a keresztet,3napig kinn állt a földön,mire megjött az új németből.Váltó?teszi a dolgát.
4843 hozzászólás
Hali!
Segítséget szeretnék kérni, hogy az alábbi jelenség mi lehet, és ha valaki találkozott ilyennel hogyan oldotta meg:
(üzemanyag van)
Traktor Renault Ares 826 RZ, 2005
-zsír új akkumulátor
-adagoló teljesen fel lett újítva, konkrétan csak a váza eredeti
-porlasztók cserélve
-üzemanyag rendszer kifogástalan
-gázpedál szenzor + vezeték cserélve
Ez az anomália már régóta fenn áll, nagyon ritkán csinálta, nem zavart ezért nem foglalkoztam vele, viszont egyszer csak besűrűsödött. A jelenség csak üzemi hőfokon történik.
A videóban nincs benne, de szántásból hazafele menet letiltott a Drivetronic és nem engedte, hogy a powershift gombokat használjam (felezőt sem), összkereket sem kapcsolhattam. Később a váltó elkezdett önálló életet élni, magának kapcsolgatta 4-3-2-1 re a powershiftet, valamint a motor fordulatszámot permanensen nem engedte alapjárat fölé változtatni. A gép újra lett indítva (még melegen), a jelenség továbbra is fennt állt.
Másnap hidegmotorral/váltóval jött-ment. Viszont így használhatatlan, max boltba járhatok vele.
Ha az irányváltót valamelyik irányba teszem, akkor felgyullad a másodlagos/elektronikai hiba visszajelző, akkor is ha a gép nincs sebességben(mechanikus váltó üres, de az irányváltó előre-hátra menetben van). Ez hideg/meleg állapotban villog lassan.
Fontos, hogy az ugrándozás csak üzemi hőfokon történik!
Mivel használt a gép, ezért nem tudom az előéletét, így maradt a diagnosztika és a szervív, de hátha van aki járt már hasonlóan.
Válasz Wilde #3791. hozzászólásáraElektromos szabályzású.
Válasz Büresz #3783. hozzászólásáraadagolós motort is lehet már csippelni?
Katt
Válasz Büresz #3788. hozzászólásáraHa lehúzom az adagoló hátuljáról a csatit akkor leáll a gép, nincs jel (áram) és nem ad neki kaját. Mind a két zsinóron pozitív áram van a test az maga az adagoló. Min kettőn gázadásra áramemelkedés jelentkezik. A hátsó csatit lehet venni másnál is szabvány csati talán ha jól emlékszem oldalsó jelző lámpa csatija.
Válasz Büresz #3787. hozzászólásáraHúzd le a csatit, tegyél rá egy kontrol lámpát és meglátod amiről beszélek. Villogni fog.
Válasz Ares 826 #3786. hozzászólásáraÉn is rámértem és hidd el nem úgy van ahogy mondod vagy max a tiéd régebbi is neked lesz igazad.
Válasz Büresz #3785. hozzászólásáraRámértem régebben, ahogy adod a gázt neki úgy emelkedik a feszültség a drótokban az gerjeszti a tekercset és az húzza neki a gázt! a jeladók segítségével módosítja a kakaót hogy mennyit toljon be neki! Tudod fricc történet, ha nem terheled a motort elveszi a kaját és jó lesz a kibocsájtási "ki püff püff" érték!
Válasz Ares 826 #3784. hozzászólásáraÉrtem amit írsz nem egy nagy dolog az biztos, de itt az impulzus szám ami adagol. Töltet van és nincs töltet. Az a lényeg mennyi az impulzus. Esetleg az impulzus hossza is játszhat szerepet, de ebbe nem vagyok biztos.
Válasz Büresz #3783. hozzászólásáraA hátulján ahova bemegy a csatlakozó az adagolón ott a mágnes tekercs a tiéden is valószínű, nézd majd meg holnap. A mágnestekercsen apró finom menet van azt gondolom azzal is lehet állítani hogy meddig menjen be a tekercs. Vettem egy adagolót kicsi pézééééééééééé tavaly, most fogom "műteni" hogy milyen a belső megoldása! Arót sokat javítottam nem egy nagy ördöngősség az egész, szerintem ez sem, annyi az eltérés hogy itt a mágnestekercs ráncigálja a vezérlő élt nem a bovden! A T-150 traki adagolója az feladja a leckét még az adagolósoknak is, de ez fing ahhoz képest!Nem egy nagy dolog az egész, viszont horror pénzt kérnek érte, az előállításához képest!
Válasz Ares 826 #3781. hozzászólásáraStanadyne sima köradagolós. Van az adagolón 1 gázolaj hőmérséklet jeladó, és egy a hátulján a szolenoid ami az anyagot szabályozza, 1 a víz hőmérséklet, 1 a beszívott levegő hőmérséklet, 1 holtpont jeladó és ezek keverékéből adagolja a macut. Ezen te nem tekersz ez nem mtz Nekem meg van csippelve az egyik a másik amit most vettem az is meg lesz nyáron.
Válasz Büresz #3778. hozzászólásáraA termosztát házában neked is van jeladó, vagy csak a hengerfejben a fülke felől hátul a motorban, mire emlékszel??
Válasz Büresz #3778. hozzászólásáraMilyen adagoló van a gépeden, nem magasnyomású a rendszer csak úgymond sima "köradagoló" STANADYNE?? Mert ha az én azt gondolom hogy a panelek egyformák lehetnek csak az adagoló mágnestekercsének kintebb vagy bentebb csavarásával van beállítva a befecskendezett üzemanyag mennyiség!
Válasz Bárány #3779. hozzászólásáraA kite csak a JD számok alapján tud hozni alkatrészt, a claas-hoz mert ahogy mondod nem engedi a rendszer nekik a hozzáférést az alkatrészekhez ha mondom nekik a claas vagy a röncsi alkatrész számot!
Válasz Ares 826 #3777. hozzászólásáraA John Deere topicban kérdezz rá, ott majd megmondják, ki és hol javítja a motorvezérlőket.
Nekem is van isnerősöm (néha itt van a fórumon is) aki üzletelt vele. Asszem, a régit (meg persze "némi" pénzt) kérte, és adott egy javítottat.
De azért azt mindenképp tisztázni kell, hogy ez a JD motor Claasban van, mert ki van ez találva. Pl. a KITÉ-nél a Claasban lecő motoroknak csak a száma jelenik meg, de nem tudnak részletesen belenézni, szóval hátha a motorvezérlőnél is van valami turpisság.
Válasz Ares 826 #3777. hozzászólására6 hengeres.
Össze vissza dobálta a sebességeket majdnem kiestem a kabinból, a gázra néha nem reagált, de kellett neki 1 óra beindítástól mire nekiállt szórakozni, kint nem maradtam vele beértem telephelyre többször is, mert nagyon szezon volt a szervizesem meg nem ért rá, meg senki aki tudott volna gépet dugni rá,aztán csak a távgyógyítás maradt. Holtpont jeladót kiszedtem, csatlakozókkal szórakoztam fújkodtam de semmi. Aztán mondta hogy ad egyet próbára ha az a baja akkor kifizetem ha nem akkor adjam vissza. Elvileg valaki javít ilyeneket itt mintha olvastam volna egyszer. Nem nagy cégtől vettem, hanem ismerőstől... 1/2 árba de új volt.
Válasz Büresz #3774. hozzászólásáraMennyibe fájt a motorvezérlő csere???? a géped az 4 vagy 6 hengeres???? Miért volt csere mit csinált a gép hogy csere lett a vége a panelnak???Van valami más lehetőség a "nagy cégen" kívül a beszerzésre???
Válasz Bárány #3775. hozzászólására
Válasz Büresz #3774. hozzászólásáraNa, ez megnyugtató.
Válasz Bárány #3773. hozzászólásáraAmit írtál egyszer hidraulika karnak a szenzorja bal hátul, 2-őt cseréltem, nem sokat bírtak, de azt még az eléggé fénykorában. Volt motorvezérlő cserém. Fűtőventi motor, az enyémen eléggé elvan ba...va, nem tudom a tiéden mennyivel jobb a porvédelem, de azt hiszem másabb. kb ennyi
Válasz Büresz #3772. hozzászólásáraNa, akkor sorold, mikre készüljek még!
Válasz szantofold22 #3769. hozzászólásáraMost cseréltem pár hónapja.
Válasz szantofold22 #3769. hozzászólásáraMintha a szerviz cserélte volna. Volt olyan, hogy néha nem akart megmozdulni, úgyhogy rájuk bíztam, megcsinálták. A részletekre már nem emlékszem.
12 éves a járgány, azért akadt már ez-az, de szerencsére még semmi komoly.
Válasz szantofold22 #3769. hozzászólásáraUgy értem mikor vacakol.
Válasz Bárány #3767. hozzászólásáraAzt hittem valami dadogás...Kuplung mikrokapcsolót cseréltél már? Nem akarodzik elindulni....
Válasz Bárány #3767. hozzászólására2őt megettem én is de van 1 polcon is már. Igaz a gyárihoz képest filleres de szerintem cseppet sem lesz rosszabb.
Válasz szantofold22 #3766. hozzászólásáraAz alján csöpögött belőle a gázolaj. Könnyű volt észrevenni.
Válasz Bárány #3765. hozzászólásáraKivan ez találva. Jelenség mi volt?
Válasz szantofold22 #3761. hozzászólásáraCsak érdekességképpen:
Tavaly az üzemanyag tápszivattyú megadta magát. Ott volt az új Axiálban a polcon, úgyhogy majdnem teljes volt az öröm. Épp csak annyi, hogy van ott egy 90 fokos könyök egy közcsavarral az egyik tömlőhöz, ami még az alkatrészjegyzékben sem szerepel. Mivel ügyesen megszakítottam annak a menetét, esztergáltatnom kellett egyet, mert nem lehetett beazonosítani.
Ugyanez a tápszivattyú van a JD-okon is, ott alapból adnak hozzá egy egyenes csonkot. Ezt csak utólag tudtam meg, de ránétésre az az egyenes lehet, hogy nem is férne el a másfajta motorháztető miatt.
Szóval ugyanaz, de mégis más.
Válasz szöcske76 #3763. hozzászólásáraElső, felületes átnézés után nem találtam az Arionokhoz passzolót, de lehet, hogy ott van, majd alaposabban is át kell nézni.
Mindenesetre jó sokminden van itt, köszi!
Válasz szöcske76 #3762. hozzászólásáraA nyitó oldal szerint van még pár trakira lista.
Sok traktor hiba kódja
Válasz Bárány #3759. hozzászólásáraÉn ezt találtam.
Claas hiba kódok
Válasz Bárány #3759. hozzászólásáraSzolenoidot illetően igazad volt.Elősször vettem Diesel centerböl ugyan olyat kibirta 1 évig.Meguntam megvettem a hosszítottat arany árba amilyen az újabbikon van és nincs vele gond.Állítólag a 6 hengeres jd motor mágnese azért hosszabb..
Válasz Bárány #3759. hozzászólásáraSzia ,nem találtam.Szimplán bemásoltam a keresőbe a kódot és ahol a találatok közt felbukkant a kód a fordítóval leforditottam ennyi.
Én úgy tudom , hogy aki bele tud ezekbe nézni az kemény valutáért vett ilyen alkalmatosságot. Én is ha valami kérdésem van az axiálhoz fordulok.
Leszednek oszt jól van...
Egyik traktor sem különb egy fikarsznyit sem. Elnézem a Jd az ih forumot egyébb nincs csak ez kigyullad az nem kapcsol az mi lehet , regenerál feszt ég a "fagyi " jel .Nem hiszek abban hogy másiknak soha sincs baja. Jd gép is volt a háznál nem tudott megfogni a mindenhol colos hülyeségekkel.... Látom mi folyik ismerős körökben is .Ugyhogy nyugodt szivvel dőlök hátra hogy ezek nagyjából ár érték arányosak és nem fizettem 1,5x szorzót hogy a végén ugyanott legyek ahol mások. 420 as van szimplán teszi a dolgát .Vennék megegyszer Claast .Es ha eljön az üzemóra idő veszek is. Leadom és míg ér valamit bele kell adni. Jobb már nem lesz a kódokat illetően mind ugyanilyen lesz vagy még bonyolultabb...
Válasz szantofold22 #3758. hozzászólásáraNem találtál esetleg valami külföldi oldalt, fórumot, akármit, ahol ezek a hibakódok megvannak?
Volt egyszer nálunk egy német szervizmérnök, és ő azt mondta, hogy vannak országok, ahol ezeket kiadják a felhasználóknak, és vannak, ahol nem. (csókoltatjuk az Axiált)
Szóval hátha valahol hozzá lehetne ezekhez jutni, ahol nyilvánossá vannak téve. Kerestem már én is, de eddig semmi.
Válasz Szabi. #3757. hozzászólásáraSzia! Mivel nálunk is van claas igy , utána néztem puszta kiváncsiságból.Találtam egy lengyel oldalt ahol voltak kommentek.Igaz fordítóval de itt a link . A hibára : camman rail túl alacsony nyomást ir. Vagyis nincs megfelelő befecskendezési nyomás . Esélyes egy rail szivattyú baj ott a jelenségnek azt irta hogy levette a fordulatot 1400 nál. Viszont az is lehet szürő vagy egy szolenoid. Egyből nem kell a fallnak menni fejjel. Ezt biztosan csak a márka forgalmazója fogja tudni.Vagy akinek van programja és hozzá vásárolt jogosultsága.Ez pedig 3-5 millió is lehet traktor márkánként külön külön
Mi kötöttünk biztositást a gépre .Elég jól áttárgyalva hogy nem csak fődarabra hanem egyébb xarságokra is jó legyen.A fene eszi itt a kefét ! Igy egy telefon vigye meg hozza .Kész.https://www.agrofoto.pl/forum/topic/173995-claas-arion-430-cis-blad-id-a8deh/
Hibakód: IdA8DEh
Létrehozta: borsodisandor1, 2021-01-03 10:59:19
Új hozzászólás Frissítés
Válasz » #1 borsodisandor1 | 2021-01-03 10:59:19
Jó napot!
Szeretnék segítséget kérni a CLAAS Arion 430 traktoron IdA8DEh jelzett hibakód jelentésére
Ha valaki már találkozott vele vagy ismeri a jelentését legyenszíves segítsen.
Köszönöm!
Válasz Claastra. #3752. hozzászólásáraNe nézzz, vidd!
Válasz kikoki #3754. hozzászólásáraHát a drótokkal 10 éves kor után lehet bármikor gond! Rugózik a fülke hajlik a vékony szar zsinór és törik sajnos! De akkor van gond ha lerohad a vezeték szigetelése és zárlat lesz és ég a gép mint a fene! látni rengeteg gépet nyugati oldalakon kiégve olyankor elgondolkodom miért is történhetett a dolog?????????
Válasz Ares 826 #3741. hozzászólásáraNincs baja a váltónak, teljesen jól szuperál.
Nyáron állt két hónapig, mert egyszerűen nem indult, és nem volt olyan szaki aki megnézze. Végül kiderült, hogy egy nyamvadt vezeték volt a probléma, de kellet majd egy nap mire megtalálták a hibát.
Válasz Claastra. #3750. hozzászólásáraHát ezt így megmondani nagyon nehéz látni kellene azt a vasat! Lehet annyira szar hogy esetleg ér egy millát, de csak mondok valamit! Vakon mondani bár mit az nagyon nehéz, szakember vagy te értesz hozzá ha kell a píííííííííííííz a komának akkor alkudj szemtelenül! de ha nagyon szar akkor érdemes drágában jobbat venni!
Válasz Szabi. #3751. hozzászólásáraötöt az irányár akkor megnézem,kéne egy tartalék ócsón
Válasz Claastra. #3750. hozzászólására6?
Válasz Ares 826 #3749. hozzászólásáramit érhet 1 10000órás gép?
Válasz Claastra. #3747. hozzászólására180 ló! Attól is függ a rugalmassága a motornak rugalmassága milyen adagolóval szerelték, van három megoldás hazánkban de láttam már nyugati oldalon kiégettben még a hagyományos soros adagolósat is az a BOSCH rendszerűt!
Válasz Claastra. #3747. hozzászólására181 tractordata.com szerint.
Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA 826 hány ló pontosan? van itt egy eladó
Válasz Ares 826 #3745. hozzászólásáraA rono tetszett meg tetszik, de hogy egy magára adó világcég megveszi és árulja zölden és szinte semmit nem változtat na az már, maradjon a kombajn gyártás nál, mert lassan már azt is elfelejti
Válasz Claastra. #3743. hozzászólásáraMost akkor jó vagy szar szerinted???? Nem egyértelmű amit írtál.
Válasz Ares 826 #3741. hozzászólására5500üó, még mindene bontatlan,hazudtam kisgardán csere már volt ,lazítózás közben szét csavarta a keresztet,3napig kinn állt a földön,mire megjött az új németből.Váltó?teszi a dolgát.