Válasz Büresz #3550. hozzászólásáraaz orrkúp aljánál neked jól illeszkedik a kédergumira, nem szívja be a töreket?
vagy megcsináltad valahogy?
van valami jó hurkás kédergumi, amit oda lehetne tenni?
mert nekem a gyári gumi sem tömít már, múltkor voltak erős versenyzők műanyag vetemedésben, hát ehhez képest mindegyik még gyári újnak számítana, annyira elvetemedett, tudja tököm mitől...
Válasz pangi #3541. hozzászólásáraVettem service manualt hozza fél éve, az alapján mindent kimérten, nem találtam semmi hibát, arra is rájöttem hogy hogyan vezérli az adagolót 2szál vezeték, és ott volt a gond, laza volt a csatlakozó. Többször levettem befújkodtam mindent, mire rájöttem, de érdekes hogy tényleg csak első ibdításkor szivatott.
Sziasztok. Tudtok erre megoldást: Claas Ares 836 VP adagolos, csak nagy terhelésnél fogja magát és le áll a motor. Mikor nincs terhelve gond nélkül működik.
Válasz engiati #3530. hozzászólásáraValamiért nagyon látszik a kartergáz, de lehet csak valamelyik hengernél össze vannak fordulva a gyűrűrés azért fúj rajta át! A kipuffancson nem látszik a kék füst, annyira azért még szar nem lehet a motor. Gond még az is lehet hogy valahol belekerül a motorba egy kis víz és az távozik a meleg hatására gőzként!
Válasz engiati #3529. hozzászólásáraNem biztos.Ez is egy Jd dolog.Van hogy a kartelgáz cső szürő vagy gázfogó betét nélkül van kivezetve.(Még az mtz be is van a dekni tetején szürő.) ha pl tul sok a motorban az olaj akkor is tud lihogni.Vagy hidegbe jobban látszik. Tudok olyat akik új JD kombájnt vettek és az is lihogott nemsokára.Aztán hamarabb kopott el a csiga mint a motor.Diagnosztika kéne.Meg hogy eszi e az olajat magyon. Egy ötös ekét egy 170 lóval sem egészséges ám húzni.Elég jól kérgelve van a videóban.
Inkább elektronikai panel bajok voltak ott.
Járt-e úgy valaki hogy hogy nehezen indul néha a gép, mintha levegős lenne a rendszer, van hogy 1 hónap leállás után van hogy 2 nap leállás után ez változó, pedig a tápszivattyúra max 1-et lehet pumpálni vagy 2-őt, tettem visszacsapó szelepet a csőszűrő után mivel a gyári eltört már régebb óta, pár éve csinálja ezt, melegen pöccenik szóval nem lehet elkopva az adagoló, meg hát 3000 óra van benn. Kérdezem axist kitést nem tudtak hozzá szólni. Esetleg fejszelep vagy valami visszacsapó nincs az adagolóba?
Válasz Bárány #3516. hozzászólásáraIgen erre céloztam.Váltódnak sok helyen ért e hozzá vagy balul üt ki?
A mai oktatási rendzszer szerint a szelepdekni levétel is gondot okozhat.....
Válasz Bárány #3509. hozzászólásáraNem vicc ,én is ilyeneket tudok a jd seknél is.Fosik mindenki baxtatni.Szerelők jönnek mennek a végén meg el lesz állítva. Ezért kérdeztem.
Válasz Diesel Tibor #3506. hozzászólásáraKicsit ugrál ez a címlista.A bak(lövés)vadászat még odébb van.Igazábol Báránynak válaszoltam volna.De köszönöm hogy te is hozzászóltál.
Válasz Diesel Tibor #3503. hozzászólásáraNem azé "jóbarát" de ezt akartam hallani!!! Ismerettségi körben 6330'asban volt aki 10000 oráig rá se nézett.
Nem az állítástól,a megbontástól tartok. Attól tartok az lesz a vége hogy aaaaa de kár volt hozzányúlni...
4851 hozzászólás
Válasz Büresz #3550. hozzászólásáraaz orrkúp aljánál neked jól illeszkedik a kédergumira, nem szívja be a töreket?
vagy megcsináltad valahogy?
van valami jó hurkás kédergumi, amit oda lehetne tenni?
mert nekem a gyári gumi sem tömít már, múltkor voltak erős versenyzők műanyag vetemedésben, hát ehhez képest mindegyik még gyári újnak számítana, annyira elvetemedett, tudja tököm mitől...
Válasz pangi #3549. hozzászólásáraAres, de kb ugyanaz.
Válasz Büresz #3548. hozzászólásáraKöszönöm!!
Az Arionanal volt a gond?
Válasz pangi #3547. hozzászólásáraAmi a tetején van az üzemanyag hőmérsékletet nézi, a hátulján lévő pedig a töltetet.
Válasz Büresz #3546. hozzászólásáraAzért kérdezősködök mert engem is cumiztat ugyanígy a traki.
És az a két vezeték mit szabályoz...vagy mi a szerepe?
Válasz pangi #3545. hozzászólásáraKöradagoló.
Válasz Büresz #3544. hozzászólásáraMilyen adagoló van rajta?
Válasz pangi #3541. hozzászólásáraVettem service manualt hozza fél éve, az alapján mindent kimérten, nem találtam semmi hibát, arra is rájöttem hogy hogyan vezérli az adagolót 2szál vezeték, és ott volt a gond, laza volt a csatlakozó. Többször levettem befújkodtam mindent, mire rájöttem, de érdekes hogy tényleg csak első ibdításkor szivatott.
Válasz Büresz #3540. hozzászólásáraHihetetlen
Válasz engiati #3536. hozzászólásáraElektromos tápszivattyú vacakol.
Válasz Büresz #3540. hozzászólásáraMi volt a gond???
Válasz Diesel Tibor #3535. hozzászólásáraMegtaláltam a hibát, igaz megrendeltem a tápszivattyút, de majd tarcsiba jó lesz.
Válasz engiati #3536. hozzászólásáraDugulás? (nem tud elég üzemanyagot szállítani a szivattyú?)
Válasz envagyok2 #3537. hozzászólásáraAz egyik másik traktor volt 826. Ez meg egy ismerősöm 836 -sa.
Válasz engiati #3536. hozzászólásáralehet sok vót neki az az 5ös eke...
Sziasztok. Tudtok erre megoldást: Claas Ares 836 VP adagolos, csak nagy terhelésnél fogja magát és le áll a motor. Mikor nincs terhelve gond nélkül működik.
Válasz Büresz #3531. hozzászólásáraNemtudom ,,,,van rá olyan is???
Köszönöm az infókat.
Válasz engiati #3530. hozzászólásáraValamiért nagyon látszik a kartergáz, de lehet csak valamelyik hengernél össze vannak fordulva a gyűrűrés azért fúj rajta át! A kipuffancson nem látszik a kék füst, annyira azért még szar nem lehet a motor. Gond még az is lehet hogy valahol belekerül a motorba egy kis víz és az távozik a meleg hatására gőzként!
Válasz engiati #3529. hozzászólásáraNem biztos.Ez is egy Jd dolog.Van hogy a kartelgáz cső szürő vagy gázfogó betét nélkül van kivezetve.(Még az mtz be is van a dekni tetején szürő.) ha pl tul sok a motorban az olaj akkor is tud lihogni.Vagy hidegbe jobban látszik. Tudok olyat akik új JD kombájnt vettek és az is lihogott nemsokára.Aztán hamarabb kopott el a csiga mint a motor.Diagnosztika kéne.Meg hogy eszi e az olajat magyon. Egy ötös ekét egy 170 lóval sem egészséges ám húzni.Elég jól kérgelve van a videóban.
Inkább elektronikai panel bajok voltak ott.
Válasz Diesel Tibor #3527. hozzászólásáraLehet érdemesebb lenne rá egy elektromos tápszivattyút.
Szerintetek ennek a Claas Ares 826, rossz lehet a motorja? Látszik a kaltergáz neki.
https://youtu.be/nL5nBLtKMPohttps://youtu.be/nL5nBLtKMPohttps://youtu.be/nL5nBLtKMPo
Szerintetek ennek a Claas Ares 826, rossz lehet a motorja? Látszik a kaltergáz neki.
Válasz Diesel Tibor #3527. hozzászólásáraKöszönöm segítséged, majd megírom hogy változott-e valami.
Válasz Büresz #3526. hozzászólásáraaxál
Válasz Diesel Tibor #3525. hozzászólásáraAkkor rendelek 1-et holnap.
Ha nem az a baja akkor úgyis mind2 gépemre passzol.
Honnan szoktál alkatrészt beszerezni?
Válasz Büresz #3523. hozzászólásáraVolt már ,meg lesz is még de a csere bevált
Válasz Büresz #3523. hozzászólásáraIgaz folyás miatt, lehet onnantól van a gond.

Válasz Diesel Tibor #3522. hozzászólásáraCseréltem már egyet, volt ilyen gondod?
Válasz Büresz #3521. hozzászólásáraCseréld le tápszivattyút,nem horribilis összeg és utána jó lesz.
Járt-e úgy valaki hogy hogy nehezen indul néha a gép, mintha levegős lenne a rendszer, van hogy 1 hónap leállás után van hogy 2 nap leállás után ez változó, pedig a tápszivattyúra max 1-et lehet pumpálni vagy 2-őt, tettem visszacsapó szelepet a csőszűrő után mivel a gyári eltört már régebb óta, pár éve csinálja ezt, melegen pöccenik szóval nem lehet elkopva az adagoló, meg hát 3000 óra van benn. Kérdezem axist kitést nem tudtak hozzá szólni. Esetleg fejszelep vagy valami visszacsapó nincs az adagolóba?
Válasz Bárány #3516. hozzászólásáraIgen erre céloztam.Váltódnak sok helyen ért e hozzá vagy balul üt ki?
A mai oktatási rendzszer szerint a szelepdekni levétel is gondot okozhat.....
Válasz Bárány #3518. hozzászólásáraNa az most már nincs rajta,,,majd ha felérik ésszel hoznak rá maguktól.
Válasz Diesel Tibor #3517. hozzászólásáraAz Axiál matricát se felejtsd ám le!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3514. hozzászólásáraLámpák, a zár,matrica ,nincs benne.
Válasz szantofold22 #3511. hozzászólásáraNem lehet, hogy azokkal a szerelőkkel van a baj? Azért egy szelephézagállítás nem a szakma csúcsa.
Válasz szantofold22 #3510. hozzászólásáraA xerionba cater motor van, nem joander,de ezt sem állítgatom amíg könnyen indúl.
Válasz Diesel Tibor #3495. hozzászólásáraÉs ebbe az újba minden mervítő, lámpafoglalat,zárszerkezet is benne volt? Mert ez mind ragasztott ahogy néztem...
Válasz szantofold22 #3511. hozzászólásáraÉn az Axiálba hordom, nem volt semmi probléma.
Válasz szantofold22 #3511. hozzászólásáraEnnyi pénzért már lehetne hidrotőke benne.
Válasz Bárány #3509. hozzászólásáraNem vicc ,én is ilyeneket tudok a jd seknél is.Fosik mindenki baxtatni.Szerelők jönnek mennek a végén meg el lesz állítva. Ezért kérdeztem.
Válasz Diesel Tibor #3506. hozzászólásáraKicsit ugrál ez a címlista.A bak(lövés)vadászat még odébb van.Igazábol Báránynak válaszoltam volna.De köszönöm hogy te is hozzászóltál.
Válasz Diesel Tibor #3503. hozzászólásáraAzannya!
Válasz Diesel Tibor #3503. hozzászólásáraNem azé "jóbarát" de ezt akartam hallani!!!
Ismerettségi körben 6330'asban volt aki 10000 oráig rá se nézett.
Nem az állítástól,a megbontástól tartok. Attól tartok az lesz a vége hogy aaaaa de kár volt hozzányúlni...
Válasz Diesel Tibor #3498. hozzászólásáraGyúlékony az nem jó.
Válasz szantofold22 #3500. hozzászólásáraÁ dehogy ,,,gondolom a xerionra gondolsz 5500üo van benne pöcre indúl ,nem piszkálom.
Válasz Bárány #3502. hozzászólásáraHazudtam. Kicsit több, de ha agyonütsz, se tudom fejből pontosan megmondani.
Válasz Bárány #3502. hozzászólásáraÉrtem.Jó lett volna valami járt ösvényt lelni..
Válasz szantofold22 #3488. hozzászólására5500uó 8500üó 12000üó claasok ,,,,valtra 8500üo,,még egynél sem volt állítva a szelep
Válasz szantofold22 #3501. hozzászólásáraKb. 7-800 óra van benne. Még szűz.