Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #4739. hozzászólásáramindent mértünk laptop rajtavolt menet közben. Először az üzemanyag nyomás ingadozott akkor vittük el a nagynyomású szivattyút + az injektorokat bemérni, javítani. visszajött a cucc beszereltük és a hiba megint előjött lazításkor 4-5 ó után. A mesterséges intelligencia a z EGR ill. az ECU ra gyanakszik majd holnap megnézzük azokat is csak addig érdeklődtem hogy valakinél véletlenül jelentkezett már ezen hiba.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraez nem valami melegedés lesz? 4-5 óra az üzemanyagos probléma előjöveteléhez nekem soknak tűnik. nyári melegben, téli fagyban ugyan úgy 4,-5 óra, vagy más?
olaj hőfok, hidak hőfoka, szoktad mérni, nincs valami gócpont?
váltó felől, olajszivattyúk felől valami más hang, süvítés, szürcsölés? olajnyomásokat mértetek, megvan minden, mindenhol, a hibakor is?
olajszűrők tiszták?
Sziasztok!
Kérdésem hogy valakinél jelentkezett már az alábbi probléma.
Dolgozik a gép ( class axion 830 ) és kb 4-5 óra eltektével a fedélzati komputer kiírja az alábbi üzenetet: vezérlési hiba a gép nem terhelehtő. A fordulatot leveszi 1350-re.
Először kicseréltük az üzemanyag rendszer szűrőit, majd a nagynyomású szivattyút ill. az injektorokat elküldtük bemérni ill. javítani, ezután kicseréltük az összes üzemanyag rendszer csöveit, ill a nyomásjeladót is kicseréltük. Minden egyes javítás után előjött a fennt említett probléma. Volt hogy a traktort újra indítottuk akkor ment néha 1-2 órát de olyan is volt hogy azonnal feljött ahiba.
Kérdésem hogy esetleg járt már valaki így vagy van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a hiba.
Köszi
Válasz mtz1221 #4733. hozzászólásáraMinden gép egyforma, de ezt árba olcsóbb mint mondjuk egy johni. Megy azóta szerencsére gond nélkül, az kapja most a művelő kerekeket, a kis celtist beszámoltattam. Szerelést egy exaxialossal csináltuk, tudni kell a dolgokat, de nem volt vészes. Kissebb dolgokat megoldom, ha komolyabb probléma van akkor szólok neki.
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraAkkor neked nagyon bejöttek. Amelyikben pár éve difit cseréltél, az megy gond nélkül ??? Otthoni szerelés volt, ment könnyedén ???
Sikerült vennem tavaly novemberbe egy axion 830-as trakit, 2014-es fpt motoros c-matic váltós cebises. Aki hajt ilyet pár éve szeretnék telefonon pár kérdést feltenni használatról tapasztaltokat. Megköszönném
Kollégák valaki tudja a claas ares 836 sebesség váltó olajszűrűnek a számát?? Sajnos a 826 trakié az más meg alacsonyabb is a szűrő. Köszi előre a segítséget.
Válasz ..,-:) #4727. hozzászólásáraNem.értem.így van,pont ezmiatt kéri a kodot,mert ő iskeverteti.első nekifutásból bízok abba,hogy valaki csak tudja a kódot.
Válasz Ares 826 #4723. hozzászólásáraNem akarok mókulni,nekiálltam régebben valami ilyen festegetős sztorinak,vagy leszakatt az ég,vagy porvihar,vagy a legyek,mondjuk ennél ez nemlenne gond,viszont attól meg tartok,hogy kb kétévmulva nekiáll lepattogni,lemálani a festés.profi fényezőshöz viszem.
Válasz fexco #4722. hozzászólásáraMinek adsz ezért pénzt, magad is lefújhatod, matricát meg lehet kapni utángyártottat! Ha a festő haverod megértem de házilag is szépen lehet festeni még egy nem drága szóróval is! A hígítást nitroval csináld pár perc alatt szárad még most is ebben a hideg időben! Én már több T-150 trakit festettem le még ősszel is kint az udvaron, nem hogy két oldalburkolatot egy kis sufniban is zsépen meg lehet csinálni, szerintem.
Válasz fexco #4715. hozzászólásáraÈn a habiban vettem pár ève krampos-t, teljesen megegyezik gyárival mert ráfestèsre kellett foltban,abból van még itthon spray formában, megnèzem mi annak kódja, de lehet van gyári szinkódom is.
Válasz RARGAkèny #4712. hozzászólásáranálunk van egy csapat az Angoloktól hozzák a mazda 6 verdákat javítanak s bontanak is, hát látni MIRE KÉPES A SÓ ! A futómű részek pár éves autóknál szarrá rohadva festék nem nagyon maradt rajtuk!
Válasz Ares 826 #4711. hozzászólásáraOnnét még énsem láttam normális gépet bejönni, elég trogerek ezek a franciák, kb. olyan fostalicska gépkategoriákat látni ott....
Válasz ..,-:) #4706. hozzászólásáraGondolom nem talajmunkára van az 540-es traki, mert az hogy m.szóróval permetezővel hengerrel bármelyik elszaladgál èlete vègèig kisebb hibákkal... Ellenben nagyobb társait lazító,eke, grubber, jobban kivan téve terhelésnek, aztán ha olyan személy ül benne, hamar gallyra lehet vágni...
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraAkkor nekem az 540-esen eddig egy klíma szivattyú (amit szerintem a szervízes baxott el) csere 9-10 év alatt, ezekhez képest nulla. Meg szerintem tavaszra kell cserélnem az ülés légrugót.
Válasz RARGAkèny #4700. hozzászólásáraHát abban van igazság, hogy egyik nagyobb hulladék, mint a másik, de ennél vannak jelentősen jobb konstrukciók is....én nagy ívben kikerülném....
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraOnnét meg a behozott gépeket szarrá marja a tengeri sós levegő, továbbá az összes autó is szarrá van rohadva a sok sós levegőtől, főleg ha tengerpart közeli a jármű!
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraNagyon kell vigyázni a Lengyelekkel meg a csigazabáló Franciákkal, nagyon lebunkózzák a gépeket! honnét akarod venni???
Válasz Batka #4699. hozzászólásáraAbból kiindulva hogy a többi márka is küzd hasonló alapbajokkal, ezt látom, nincs olyan márka ami több ezer órákat menne, hiba nélkül. Ezt inkább használtan értem, amúgy az új gép is 1re szarabb konstrukciók.
Gondolkoztam hogy cserélem, de zsákutca lenne a többi is, az ismert okok miatt.
Miért te hogy látod?
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraÉn pont ezekkel a paraméterekkel vettem öt éve, vagyis 5800 óra-val. Angliából jött...Klímaradiátor volt cserélve mert berohadt, hűtés fűtés rendszere elég gagyi, nagyrészben poros levegő jön csak be. Aztán 1-2 szenzor csere, kuplungkapcsoló, első híd ha rugózott nem valami jó konstrukció. Kifordított kerekeknél előre hátramenetben most az enyém nagyon csattog, remélem kibírja szezont. Aztán volt motor orrkúpburkolat csere mert ezek széria hibásak, nem épp olcsó dolog. Szereti hibakódokat dobálni, megvétele óta van 1 olyan hibakód amihez szétkellene húzni trakit szenzorcseréhez. Váltómodulok, motorvezérlő állítólag idő elött tönkremennek, nálam még eredeti. Cseréltem néhány tömítést nyomócsöveknél, teleszkópokat, kapcsolót( hidraulika még igy is lezár néha, tovább nem kutattunk mert komplett panel csere lett volna köv. fa..om költ rá ), aztán még lehet valamit kifelejtettem, de majd leírom. Amúgy ezektől függetlenül én jó gépnek tartom, a JD motor meg nagyon fasza benne Szervíz A.P. vagy Axiál, mindkettő profik. Nem ocsó Axi most 25000 nettóért/óra volt kint
4843 hozzászólás
Válasz gazdasz67 #4742. hozzászólásáramennyi óra van a gépbe?
Válasz envagyok2 #4739. hozzászólásáramindent mértünk laptop rajtavolt menet közben. Először az üzemanyag nyomás ingadozott akkor vittük el a nagynyomású szivattyút + az injektorokat bemérni, javítani. visszajött a cucc beszereltük és a hiba megint előjött lazításkor 4-5 ó után. A mesterséges intelligencia a z EGR ill. az ECU ra gyanakszik majd holnap megnézzük azokat is csak addig érdeklődtem hogy valakinél véletlenül jelentkezett már ezen hiba.
Válasz Málna #4740. hozzászólására csak tapogatóznak a számítógép nem mondja meg hogy mi a gond
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraMiért nem az axiál-hoz mész.
A hibakód alapján telefonon is megmondják a hibát, ha általánydíjas vagy.
Válasz gazdasz67 #4738. hozzászólásáraez nem valami melegedés lesz? 4-5 óra az üzemanyagos probléma előjöveteléhez nekem soknak tűnik. nyári melegben, téli fagyban ugyan úgy 4,-5 óra, vagy más?
olaj hőfok, hidak hőfoka, szoktad mérni, nincs valami gócpont?
váltó felől, olajszivattyúk felől valami más hang, süvítés, szürcsölés? olajnyomásokat mértetek, megvan minden, mindenhol, a hibakor is?
olajszűrők tiszták?
Sziasztok!
Kérdésem hogy valakinél jelentkezett már az alábbi probléma.
Dolgozik a gép ( class axion 830 ) és kb 4-5 óra eltektével a fedélzati komputer kiírja az alábbi üzenetet: vezérlési hiba a gép nem terhelehtő. A fordulatot leveszi 1350-re.
Először kicseréltük az üzemanyag rendszer szűrőit, majd a nagynyomású szivattyút ill. az injektorokat elküldtük bemérni ill. javítani, ezután kicseréltük az összes üzemanyag rendszer csöveit, ill a nyomásjeladót is kicseréltük. Minden egyes javítás után előjött a fennt említett probléma. Volt hogy a traktort újra indítottuk akkor ment néha 1-2 órát de olyan is volt hogy azonnal feljött ahiba.
Kérdésem hogy esetleg járt már valaki így vagy van valakinek valamilyen ötlete hogy mi lehet a hiba.
Köszi
Válasz Büresz #4736. hozzászólására
Válasz mtz1221 #4733. hozzászólásáraMinden gép egyforma, de ezt árba olcsóbb mint mondjuk egy johni. Megy azóta szerencsére gond nélkül, az kapja most a művelő kerekeket, a kis celtist beszámoltattam. Szerelést egy exaxialossal csináltuk, tudni kell a dolgokat, de nem volt vészes. Kissebb dolgokat megoldom, ha komolyabb probléma van akkor szólok neki.
Válasz fexco #4734. hozzászólásáraLáttam hogy keresel, de k80-as.
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraüdv!ha esetleg az alsó húzója nem k80as,és neked ilyen kellene,cserélhetünk.
Válasz Büresz #4732. hozzászólásáraAkkor neked nagyon bejöttek. Amelyikben pár éve difit cseréltél, az megy gond nélkül ??? Otthoni szerelés volt, ment könnyedén ???
Sikerült vennem tavaly novemberbe egy axion 830-as trakit, 2014-es fpt motoros c-matic váltós cebises. Aki hajt ilyet pár éve szeretnék telefonon pár kérdést feltenni használatról tapasztaltokat. Megköszönném
Válasz envagyok2 #4730. hozzászólásáraDyna 4 van benne, de már meglett a történet, holnap hozza a futár már. De köszi hogy akartál segíteni.
Válasz Ares 826 #4729. hozzászólásáraebbe milyen váltó van, ez melyik fergának felel meg?
Kollégák valaki tudja a claas ares 836 sebesség váltó olajszűrűnek a számát?? Sajnos a 826 trakié az más meg alacsonyabb is a szűrő. Köszi előre a segítséget.
Válasz ..,-:) #4727. hozzászólásáraNem.értem.így van,pont ezmiatt kéri a kodot,mert ő iskeverteti.első nekifutásból bízok abba,hogy valaki csak tudja a kódot.
Válasz fexco #4726. hozzászólásáraPolir nem elég !?
Én egy olyan kisebb elemre gondoltam, amit egy másik gépről le lehet szedni és elvinni mintának ahol kikeverik……
Válasz ..,-:) #4724. hozzászólásáraElviszem én kompletten mindkét oldalt,csak aztmondta,neki kell szinkod.
Válasz Ares 826 #4723. hozzászólásáraNem akarok mókulni,nekiálltam régebben valami ilyen festegetős sztorinak,vagy leszakatt az ég,vagy porvihar,vagy a legyek,mondjuk ennél ez nemlenne gond,viszont attól meg tartok,hogy kb kétévmulva nekiáll lepattogni,lemálani a festés.profi fényezőshöz viszem.
Válasz fexco #4722. hozzászólásáraLegjobb, ha viszel egy kisebb darabot……valakitől kérj…….
Válasz fexco #4722. hozzászólásáraMinek adsz ezért pénzt, magad is lefújhatod, matricát meg lehet kapni utángyártottat! Ha a festő haverod megértem de házilag is szépen lehet festeni még egy nem drága szóróval is! A hígítást nitroval csináld pár perc alatt szárad még most is ebben a hideg időben! Én már több T-150 trakit festettem le még ősszel is kint az udvaron, nem hogy két oldalburkolatot egy kis sufniban is zsépen meg lehet csinálni, szerintem.
Srácok,a két motortér oldalburkolatot fogom elvinni a fényezős mesterhez.neki kell a szinkod.akkor most melyiket adjam meg neki?
Válasz Bárány #4720. hozzászólásáraott van mind a kettő
Válasz ..,-:) #4719. hozzászólásáraClaas szürkéből legalább kétféle van.
Válasz fexco #4715. hozzászólására
Válasz fexco #4717. hozzászólásáraEgyelőre most ezt találtam...
Válasz RARGAkèny #4716. hozzászólásáraO.k.!
Válasz fexco #4715. hozzászólásáraÈn a habiban vettem pár ève krampos-t, teljesen megegyezik gyárival mert ráfestèsre kellett foltban,abból van még itthon spray formában, megnèzem mi annak kódja, de lehet van gyári szinkódom is.
Üdv márkatársak!!!! Megtudnátok mondani a zöld szinkódját??
Válasz RARGAkèny #4712. hozzászólásáranálunk van egy csapat az Angoloktól hozzák a mazda 6 verdákat javítanak s bontanak is, hát látni MIRE KÉPES A SÓ ! A futómű részek pár éves autóknál szarrá rohadva festék nem nagyon maradt rajtuk!
Válasz RARGAkèny #4709. hozzászólásáraIs
Válasz Ares 826 #4711. hozzászólásáraOnnét még énsem láttam normális gépet bejönni, elég trogerek ezek a franciák, kb. olyan fostalicska gépkategoriákat látni ott....
Válasz hajasakos #4710. hozzászólásáraAzok nagyon le vannak bunkózva! Nagyon puruttyák a csigazabáló gazdák!
Válasz Ares 826 #4703. hozzászólásáraFranciaországból
Válasz ..,-:) #4708. hozzászólásáraTalajmunkára Axion 900-as van??
Válasz RARGAkèny #4707. hozzászólásáraÍgy igaz. Talajmunkát még ez nem csinált de még nagyon a 810-es sem.
Válasz ..,-:) #4706. hozzászólásáraGondolom nem talajmunkára van az 540-es traki, mert az hogy m.szóróval permetezővel hengerrel bármelyik elszaladgál èlete vègèig kisebb hibákkal... Ellenben nagyobb társait lazító,eke, grubber, jobban kivan téve terhelésnek, aztán ha olyan személy ül benne, hamar gallyra lehet vágni...
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraAkkor nekem az 540-esen eddig egy klíma szivattyú (amit szerintem a szervízes baxott el) csere 9-10 év alatt, ezekhez képest nulla. Meg szerintem tavaszra kell cserélnem az ülés légrugót.
Válasz RARGAkèny #4700. hozzászólásáraHát abban van igazság, hogy egyik nagyobb hulladék, mint a másik, de ennél vannak jelentősen jobb konstrukciók is....én nagy ívben kikerülném....
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraOnnét meg a behozott gépeket szarrá marja a tengeri sós levegő, továbbá az összes autó is szarrá van rohadva a sok sós levegőtől, főleg ha tengerpart közeli a jármű!
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraNagyon kell vigyázni a Lengyelekkel meg a csigazabáló Franciákkal, nagyon lebunkózzák a gépeket! honnét akarod venni???
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraKöszönöm a véleményed!!
Válasz RARGAkèny #4700. hozzászólásáraHát úgy azért majdnem mindenhol van valami baja, ezt azért nem gondolnám átlagosnak
Válasz Batka #4699. hozzászólásáraAbból kiindulva hogy a többi márka is küzd hasonló alapbajokkal, ezt látom, nincs olyan márka ami több ezer órákat menne, hiba nélkül. Ezt inkább használtan értem, amúgy az új gép is 1re szarabb konstrukciók.
Gondolkoztam hogy cserélem, de zsákutca lenne a többi is, az ismert okok miatt.
Miért te hogy látod?
Válasz RARGAkèny #4698. hozzászólásáraÉs te ezt jó gépnek tartod?
Válasz hajasakos #4697. hozzászólásáraÉn pont ezekkel a paraméterekkel vettem öt éve, vagyis 5800 óra-val. Angliából jött...Klímaradiátor volt cserélve mert berohadt, hűtés fűtés rendszere elég gagyi, nagyrészben poros levegő jön csak be. Aztán 1-2 szenzor csere, kuplungkapcsoló, első híd ha rugózott nem valami jó konstrukció. Kifordított kerekeknél előre hátramenetben most az enyém nagyon csattog, remélem kibírja szezont. Aztán volt motor orrkúpburkolat csere mert ezek széria hibásak, nem épp olcsó dolog. Szereti hibakódokat dobálni, megvétele óta van 1 olyan hibakód amihez szétkellene húzni trakit szenzorcseréhez. Váltómodulok, motorvezérlő állítólag idő elött tönkremennek, nálam még eredeti. Cseréltem néhány tömítést nyomócsöveknél, teleszkópokat, kapcsolót( hidraulika még igy is lezár néha, tovább nem kutattunk mert komplett panel csere lett volna köv. fa..om költ rá ), aztán még lehet valamit kifelejtettem, de majd leírom. Amúgy ezektől függetlenül én jó gépnek tartom, a JD motor meg nagyon fasza benne Szervíz A.P. vagy Axiál, mindkettő profik. Nem ocsó Axi most 25000 nettóért/óra volt kint
Sziasztok! Adott egy Arion 640cis 2010-és 5000 órás külföldi gép. Szerintetek meg lehet venne? Vannak alap hibái a szériának? Köszönöm
Válasz envagyok2 #4695. hozzászólásáraIgen.
Válasz ..,-:) #4694. hozzászólásáraeladó?
Válasz Büresz #4690. hozzászólására