Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak655 FtBenzin árak636 FtEUR414.77 FtUSD402.09 FtCHF439.56 FtGBP489.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szép napot mindenkinek.Érdeklődnék hogy járt-e már valaki úgy hogy Claas Ares 696 2004-es nem volt sokáig használva a hátsó tlt kihajtás és mikor próbálnám el indítani csak villog a tlt jele és nem kezd el forogni.A kihelyezett vész le állítókat lekötöttem.A fülkében a kapcsolót átnéztem.Nem tudom merre induljak valakinek esetleg tippje lenne?
Válasz Mrx5 #4691. hozzászólásáraÉrtem köszi, elvileg a fokozatmentes bármilyen váltókra azt mondják 5000 óra azt felújítás. Igaz lehet? Amit akarok az igazából rugózott híd, cebis, elektrohidraulikus kihelyezett körök.
Válasz Büresz #4690. hozzászólásáraHali! Nekem a c-matikosra azt mondták hogy ha lehet akkor újat mert nem lehet belelátni hogy milyen tulaja volt. Bár azt nem modták meg hogy hogyan lehet hazavágni. Max ha nem jól állítod be a sebességet. Nekem 2016 os 830 axion van hexás 4500üo körül de nincsen vele nagyon semmi. Én az axiál oldalon szoktam nézni a használt gépeket mindig találni valami érdemeset…
Üdv! Tervbe van egy axion 810-830-as traktor vétel 2013-tól fiatalabb felé (20-30 millió kb)érdeklődni szeretnék c matic-os váltósat meg szabad-e venni? Vagy mennyire működik jól? Pár dolog amire figyelni kell esetleg az nagy segítség lenne. Agriderről vélemény?
Válasz ..,-:) #4688. hozzászólásáraAkkor majd valamit megtudtál itt jelezz!
Gondoltam,hogy nem olyan lesz,mint a t6-nál a le-felrakás.sacc/kb ha az 20kiló,akkor az axioné120.
Na annak ezután nem is állnák neki.
Válasz ..,-:) #4640. hozzászólásáraJutottál valamire,én ma leszedtem az axionról,múltkor mintha mondtad volna,hogy cserérgeted őket.....nemirigyellek.....
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraVannak motorvezérlő javítással foglalkozó vállalkozások. Itt, az Agroinform hirdetésekben is szokott lenni, de biztos, tudnak ajánlani a fórumozók is. Ha még nem késő, akkor ez neked is jó lehet.
Tegnap egész nap gyúrták volt kint a szerviz, végül az új motorvezerlo ami dobozból lett kivéve az szórakozott!
Kapott egy bontottat csak az volt a szerviznél azóta tökéletes.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraha kannából üzemelteted, akkor is ez van? szűrőhöz vigyél csövet kannából, és a visszafolyót is tedd a kannába, avgy igen gyakran kell utántöltened. én három motorfordulat jeladót meg egy kézi tápszivattyút kicseréltem, mire rájöttem, hogy a tankba a szívócsöcshöz néha odaszív valamit, aztán elúszik onnan, aztán újra, és újra. annyi gázolahat tudott szipákolni, hogy kis gázon ment, de nagyon nem, vagy néha nem, vagy sose. és mindig motorfordulat hibakódot dobott. már majdnem tépszivbatytút cseréltem, merthogy keveset szállít, mikor egy megállásnál belefújtam a csőbe. el volt dugulva. ez lett a megoldás, fél év kínlódás után.
Válasz fexco #4675. hozzászólásáraHa kiiktatod akkor megy de kell az oda akkor is mert a nagyobb szarokat ott tartja s nem engedi tovább a szűrőhöz meg a tápszivattyúhoz!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraA szelep miatt agyaltunk,hogy majd másnap reggel nehezen indul,vagy valami,de sehol semmi.
Természetesen ez a szűrő nem takaritható.
Ugyanez a szűrő a cnh -nál egy üveg csésze,ami takaritható!!!!!!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraÉn nem a szelep miatt mondtam,csak hogy az az a szűrő.abba ugye van egy szelep is. Kint a határba,szotyaszárapritozás közbe(front)nekiállt csinálni ilyen tüneteket.mi meg vakartuk a felyünket,hogy mi lehet.arra gondoltunk,hogy valami elektronika hiba---a szotyiszár valamit alkotott,hiába fronton nyomtuk.néztük,kb fél orát ketten,aztán megláttuk ezt a szürőt,mivel 2éves gép gyanus volt,hogy kivűlről feketés,barnás volt.kiderűlt,hogy előtte volt nagyszervizen,vsak azt a szerviz "elfelejtette"kicserélni.mi kivettük,összehoztuk a két gumicsövet,és ment.
Válasz fexco #4669. hozzászólásáraKöszi, nálunk a tanknál van ez a kis szuro ahogy jon fel a cső a fő szurore és vissza csapó, pénteken cseréltem új szurore és a vissza csapot ki vettem de nem segített.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraArion430 3éves se.van a üa.szürők előtt neki egy kis sima áttlátszó műanyag előszűrője,ugyanezt produkálta,kidobtuk onnan,mert tele volt ganyéval,egyből tette a dolgát.
Válasz ..,-:) #4666. hozzászólásáraMegszokott szuro van fent ami eddig is volt rajta, az is lett cserélve már, arra nem gondolnék mert ha elveszi a gázt akkor hagyhatod alapjáraton 1 órát is utana és gyönyörűen jár semmi ingadozás vagy ha elveszi és egyből vissza adod neki akkor hagyhatod akar 1800 as fordulaton fent addig amíg nem csinálja megint az lehet akar 20 perc is egyhelyben járatva is elő jon a hiba nem függ össze a terheléssel!
Elsőre a tünet az volt hogy elvette a gázt teljesen és csak egy kis idő után adta vissza a gázt vagy ha le lett állítva adagolon a mágnesről le húzva a Csati rá indít majd vissza rak és ment tovább megint( régi adagoloval a mostanival nem kell le állítani csak elvenni a gázt és vissza)
Meg szűnt a kommunikáció a motorvezerlovel.
Szerelők bujták már 4 napot! Ők kabelezték újra, + fülke csatlakozót is kicserélték.
Raktak be egy uj vezérlőt, uj pot métert újra kabelezve.
Válasz richard.gyetvai #4663. hozzászólásáraÜzemanyag szűrő ?
Másik márkához egyszer rosszat adtak, gyári volt de sokkal kisebb motorhoz. Össze szívta a belsejét……
Vagy, lehet kezd fáradni a pumpa.
Sziasztok,
Adott egy ares 826rz a következő problémával:
Egy idő után bedadog pár alkalommal és elveszi a gázt, Gáz 0-ra való elvétele után és vissza rakás a után egy darabig ismét megy, volt rá példa, hogy meg fordultam az udvaron és mentem volna ki a kapun nem volt gáz pedál vártam egy percet majd ujra jó volt mentem vele 4 kilométert fő úton és ujra elvette a gázt és be ejtette alapjáratra majd ujra nyomtam neki és ismet ment szépen, de volt olyan eset is hogy vissza raktam a gázt és 500 méterrel később megint elvette,
Esetleg volt már hasonló problémája ?
Kicserélt alkatrészek:
Adagoló( felújított)
Gáz pedál pot méter
Kábel koteg ujra húzva
Új motor vezérlő
Új can dolgok
Főtengely helyzet jeladó( működő traktorbol lett ki szedve próbára, probléma továbbra is fent áll )
Motor vezérlő konzol megfordítva, probabol le szigetelve hogy hőt ne kapjon annyit de továbbra is fent áll a probléma)
Válasz szityo #4659. hozzászólásáraez hogy van, ennek alapban hajt az eleje, és olajnyomás kell, hogy oldjon, vagy alapban nem hajt, és olaj kell, hogy zárjon?
Üdv. Valaki tudna nekem segíteni? Olyan problémám van hogy egy 836rz nem kapcsolja az első hajrást. Visszajelző mutatja hogy be van kapcsolva de nem hajt. A bordás hüvelyek rendben vannak. Előre is köszönöm.
Válasz fexco #4654. hozzászólásáraIgen, ez így normális. Gondold csak végig: a tekerőn a legfelső és a legalsó pozíciónak hátul, a karokon is legfelsőnek és legalsónak kell lennie. (Ha ez elmegy, akkor ezt is kalibrálni kell, de ez egy másik sztori.) A köztes állásoknak meg megintcsak mindig ugyanazt kell jelentenie kint és bent: pl. 50% bent = karok félállásban.
Ha kívülről a gombokkal állítod, vagy ha leállított gépnél pl. leereszkedik a hátulja, akkor elmegy ez a szinkron, és nem lenne korrekt a szabályozás. Ezért kell ilyenkor mindig "megkerestetni" a tekerővel a karok állását.
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraÉs a tekerője 80 on állt.nem F-en.amugyF-re szoktam letekerni,csak most elfelejtettem(mert kint engedtem le),meg még miért is ne rányomtam az emelő gombra.
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraAzt is tapasztalom,hogy ha leállitom a gépet,ujrainditoom,már akkor se csinál semmit,csak ha eljátszom amit leirtál??
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraUtolsó mondatodra voltam kiváncsi.köszi!
Azért kérdeztem,mert pótkocsizok vele,ugye nullára engedtem le,amikor ósszzeakasztottam,(kint a sárvédőn)és lehet megnyomtam az emelésigombot.(láttam már olyat,hogy ráemelt a rudra.
Válasz fexco #4651. hozzászólásáraHa jól értem a problémát, akkor az lesz a megoldás, hogy ilyen esetekben a karfán levő szintszabályzó kerékkel mindig meg kell keresni a kar pozícióját:
1. Süllyesztés gombot megnyomod
2. A kereket addig forgatod, amíg meg nem lesz a korrekt pozíció.
Üdv mindenkinek!2012es axion820as hátsó 3pontja:ha bármilyen pozicióba van(0tól100ig)leállitom @ taktort,vagy kint a sárvédőn működtetem,akkor az bármire rányomok----emelési--süllyesztési gomb----soha nem mozdul meg?
Válasz Bárány #4649. hozzászólásáraén még tudtam venni papírost, igaz elég elnagyolt, kb. vehetsz belőle motort meg váltót egybe, de mintha az lenne szabály, hogy kötelező ilyet adni. az a poén a cikkszámok nélkül kapufa, mert más alkatrészesnél meg minden cikkszámos, sőt, neten is cikkszám alapján lehet keresni. nem titok, agropark igen erősen ráállt a claas alkatrészekre, és igen erős árlejtést indukált az axiálnál, de lengyel alkatrészes honlapok is vannak, sokszor axiál ár töredékéért, csak kell hozzá tudsni a claasos cikkszámot...
Ha megtaláltad, amit keresel,akkor a fejlécben levő "Drawing No: " utáni számot, meg a képnél a számra mutatva megjelenő "Pos.:" utáni számot felírod, és az Axiálnál azok alapján beazonosítják. De ezt az egészet ott is ki tudják keresni.
Aztán ők tudnak cikkszámot, meg persze árat is mondani.
Egyébként ezt a rendszert nem az Axiál, hanem a Claas találta ki, de nyilván nem tiltakoztak a márkaképviseletek. Az újabb szériákhoz már talán nem is létezik hagyományosan vett alkatrészkatalógus, tudtommal egész Európában ez lett a rendszer.
Hali. Claas arion 650 alkatrész katalógust honnan lehet szerezni? Nem adtak hozzá semmit, axialtol nem is lehet venni. Gondolom direkt, hogy náluk vedd meg az alkatrészt.
Válasz fexco #4643. hozzászólásáraNem kell közéjük menni ha lövik egymást, ennyi. Elhoztál volna valami nagyszájú dögöt, utána amerre mentél volna, csöpögtek volna tőled a bugyik.
4843 hozzászólás
Szép napot mindenkinek.Érdeklődnék hogy járt-e már valaki úgy hogy Claas Ares 696 2004-es nem volt sokáig használva a hátsó tlt kihajtás és mikor próbálnám el indítani csak villog a tlt jele és nem kezd el forogni.A kihelyezett vész le állítókat lekötöttem.A fülkében a kapcsolót átnéztem.Nem tudom merre induljak valakinek esetleg tippje lenne?
Válasz Mrx5 #4691. hozzászólásáraÉrtem köszi, elvileg a fokozatmentes bármilyen váltókra azt mondják 5000 óra azt felújítás. Igaz lehet? Amit akarok az igazából rugózott híd, cebis, elektrohidraulikus kihelyezett körök.
Válasz Büresz #4690. hozzászólásáraHali! Nekem a c-matikosra azt mondták hogy ha lehet akkor újat mert nem lehet belelátni hogy milyen tulaja volt. Bár azt nem modták meg hogy hogyan lehet hazavágni. Max ha nem jól állítod be a sebességet. Nekem 2016 os 830 axion van hexás 4500üo körül de nincsen vele nagyon semmi. Én az axiál oldalon szoktam nézni a használt gépeket mindig találni valami érdemeset…
Üdv! Tervbe van egy axion 810-830-as traktor vétel 2013-tól fiatalabb felé (20-30 millió kb)érdeklődni szeretnék c matic-os váltósat meg szabad-e venni? Vagy mennyire működik jól? Pár dolog amire figyelni kell esetleg az nagy segítség lenne. Agriderről vélemény?
Válasz ..,-:) #4688. hozzászólásáraAkkor majd valamit megtudtál itt jelezz!
Gondoltam,hogy nem olyan lesz,mint a t6-nál a le-felrakás.sacc/kb ha az 20kiló,akkor az axioné120.
Na annak ezután nem is állnák neki.
Válasz fexco #4687. hozzászólásáraEgyenlőre negatív…….
Nehéz !? Akkor még nem cseréltél 900-as szérián……
Válasz ..,-:) #4640. hozzászólásáraJutottál valamire,én ma leszedtem az axionról,múltkor mintha mondtad volna,hogy cserérgeted őket.....nemirigyellek.....
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraVannak motorvezérlő javítással foglalkozó vállalkozások. Itt, az Agroinform hirdetésekben is szokott lenni, de biztos, tudnak ajánlani a fórumozók is. Ha még nem késő, akkor ez neked is jó lehet.
Válasz richard.gyetvai #4684. hozzászólásáraAz meg hogy lehet hogy az a több százezer forintos szinte semmi új és szar legyen??
Tegnap egész nap gyúrták volt kint a szerviz, végül az új motorvezerlo ami dobozból lett kivéve az szórakozott!
Kapott egy bontottat csak az volt a szerviznél azóta tökéletes.
Válasz envagyok2 #4682. hozzászólásáraNekem is volt jóakarómtól valamikor a zasztava tankjába cigis védő nejlon.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraha kannából üzemelteted, akkor is ez van? szűrőhöz vigyél csövet kannából, és a visszafolyót is tedd a kannába, avgy igen gyakran kell utántöltened. én három motorfordulat jeladót meg egy kézi tápszivattyút kicseréltem, mire rájöttem, hogy a tankba a szívócsöcshöz néha odaszív valamit, aztán elúszik onnan, aztán újra, és újra. annyi gázolahat tudott szipákolni, hogy kis gázon ment, de nagyon nem, vagy néha nem, vagy sose. és mindig motorfordulat hibakódot dobott. már majdnem tépszivbatytút cseréltem, merthogy keveset szállít, mikor egy megállásnál belefújtam a csőbe. el volt dugulva. ez lett a megoldás, fél év kínlódás után.
Válasz Ares 826 #4678. hozzászólásáraMá megoldották,hoggy vegyél ujat!!!
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraHibakodot ad?
Válasz Ares 826 #4677. hozzászólásáraIgen,nagyon nagy szarok voltak benne: buza toklász,ocsu stb..
..
Válasz fexco #4676. hozzászólásáraA gyári ami nekem volt a röncsibe az ketté volt szedhető, lehetett takarítani!
Válasz fexco #4675. hozzászólásáraHa kiiktatod akkor megy de kell az oda akkor is mert a nagyobb szarokat ott tartja s nem engedi tovább a szűrőhöz meg a tápszivattyúhoz!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraA szelep miatt agyaltunk,hogy majd másnap reggel nehezen indul,vagy valami,de sehol semmi.
Természetesen ez a szűrő nem takaritható.
Ugyanez a szűrő a cnh -nál egy üveg csésze,ami takaritható!!!!!!
Válasz Ares 826 #4674. hozzászólásáraÉn nem a szelep miatt mondtam,csak hogy az az a szűrő.abba ugye van egy szelep is. Kint a határba,szotyaszárapritozás közbe(front)nekiállt csinálni ilyen tüneteket.mi meg vakartuk a felyünket,hogy mi lehet.arra gondoltunk,hogy valami elektronika hiba---a szotyiszár valamit alkotott,hiába fronton nyomtuk.néztük,kb fél orát ketten,aztán megláttuk ezt a szürőt,mivel 2éves gép gyanus volt,hogy kivűlről feketés,barnás volt.kiderűlt,hogy előtte volt nagyszervizen,vsak azt a szerviz "elfelejtette"kicserélni.mi kivettük,összehoztuk a két gumicsövet,és ment.
Válasz fexco #4673. hozzászólásáraHa az a szelep szar az miatt nem csinál ilyet a gép!
Válasz richard.gyetvai #4670. hozzászólásáraIgy van,abba a kis szűrőbe van egy visszaxsapó is.
De akkor azon is tulvagy már.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraTestkábel jó a vázol, jó a sarun !?
Válasz richard.gyetvai #4670. hozzászólásáraÍrtam hívd ki a nagy céget s vagy igen vagy nem tudják megcsinálni!
Válasz fexco #4669. hozzászólásáraKöszi, nálunk a tanknál van ez a kis szuro ahogy jon fel a cső a fő szurore és vissza csapó, pénteken cseréltem új szurore és a vissza csapot ki vettem de nem segített.
Válasz richard.gyetvai #4668. hozzászólásáraArion430 3éves se.van a üa.szürők előtt neki egy kis sima áttlátszó műanyag előszűrője,ugyanezt produkálta,kidobtuk onnan,mert tele volt ganyéval,egyből tette a dolgát.
Válasz ..,-:) #4666. hozzászólásáraMegszokott szuro van fent ami eddig is volt rajta, az is lett cserélve már, arra nem gondolnék mert ha elveszi a gázt akkor hagyhatod alapjáraton 1 órát is utana és gyönyörűen jár semmi ingadozás vagy ha elveszi és egyből vissza adod neki akkor hagyhatod akar 1800 as fordulaton fent addig amíg nem csinálja megint az lehet akar 20 perc is egyhelyben járatva is elő jon a hiba nem függ össze a terheléssel!
Elsőre a tünet az volt hogy elvette a gázt teljesen és csak egy kis idő után adta vissza a gázt vagy ha le lett állítva adagolon a mágnesről le húzva a Csati rá indít majd vissza rak és ment tovább megint( régi adagoloval a mostanival nem kell le állítani csak elvenni a gázt és vissza)
Meg szűnt a kommunikáció a motorvezerlovel.
Szerelők bujták már 4 napot! Ők kabelezték újra, + fülke csatlakozót is kicserélték.
Raktak be egy uj vezérlőt, uj pot métert újra kabelezve.
Válasz ..,-:) #4666. hozzászólásáraAttól függ milyen az üzemanyag ellátó rendszere, mert van ám több félei is ám a buli kedvéért!
Válasz richard.gyetvai #4663. hozzászólásáraÜzemanyag szűrő ?
Másik márkához egyszer rosszat adtak, gyári volt de sokkal kisebb motorhoz. Össze szívta a belsejét……
Vagy, lehet kezd fáradni a pumpa.
Válasz richard.gyetvai #4663. hozzászólásáraEbből AXIÁl lesz komám, jó pééézééért megcsinálják!
https://youtube.com/shorts/K72nxoqxLo8?si=313IZguLUYOfUpDQ
Sziasztok,
Adott egy ares 826rz a következő problémával:
Egy idő után bedadog pár alkalommal és elveszi a gázt, Gáz 0-ra való elvétele után és vissza rakás a után egy darabig ismét megy, volt rá példa, hogy meg fordultam az udvaron és mentem volna ki a kapun nem volt gáz pedál vártam egy percet majd ujra jó volt mentem vele 4 kilométert fő úton és ujra elvette a gázt és be ejtette alapjáratra majd ujra nyomtam neki és ismet ment szépen, de volt olyan eset is hogy vissza raktam a gázt és 500 méterrel később megint elvette,
Esetleg volt már hasonló problémája ?
Kicserélt alkatrészek:
Adagoló( felújított)
Gáz pedál pot méter
Kábel koteg ujra húzva
Új motor vezérlő
Új can dolgok
Főtengely helyzet jeladó( működő traktorbol lett ki szedve próbára, probléma továbbra is fent áll )
Motor vezérlő konzol megfordítva, probabol le szigetelve hogy hőt ne kapjon annyit de továbbra is fent áll a probléma)
Előre is köszi a segítséget.
Válasz envagyok2 #4661. hozzászólásáraAlapban hajt. Olaj nyomás oldja.
Válasz szityo #4659. hozzászólásáraez hogy van, ennek alapban hajt az eleje, és olajnyomás kell, hogy oldjon, vagy alapban nem hajt, és olaj kell, hogy zárjon?
Válasz szityo #4659. hozzászólásáraErre a kérdésre így nem lehet válaszolni, látni kellene a vasat!
Üdv. Valaki tudna nekem segíteni? Olyan problémám van hogy egy 836rz nem kapcsolja az első hajrást. Visszajelző mutatja hogy be van kapcsolva de nem hajt. A bordás hüvelyek rendben vannak. Előre is köszönöm.
Válasz Bárány #4657. hozzászólásáraIgen,érthető!köszi!
Válasz fexco #4654. hozzászólásáraIgen, ez így normális. Gondold csak végig: a tekerőn a legfelső és a legalsó pozíciónak hátul, a karokon is legfelsőnek és legalsónak kell lennie. (Ha ez elmegy, akkor ezt is kalibrálni kell, de ez egy másik sztori.) A köztes állásoknak meg megintcsak mindig ugyanazt kell jelentenie kint és bent: pl. 50% bent = karok félállásban.
Ha kívülről a gombokkal állítod, vagy ha leállított gépnél pl. leereszkedik a hátulja, akkor elmegy ez a szinkron, és nem lenne korrekt a szabályozás. Ezért kell ilyenkor mindig "megkerestetni" a tekerővel a karok állását.
Remélem, érthető.
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraA kihelyezetteknél nyugott vagyok,azokon van lakat gomb .
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraÉs a tekerője 80 on állt.nem F-en.amugyF-re szoktam letekerni,csak most elfelejtettem(mert kint engedtem le),meg még miért is ne rányomtam az emelő gombra.
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraAzt is tapasztalom,hogy ha leállitom a gépet,ujrainditoom,már akkor se csinál semmit,csak ha eljátszom amit leirtál??
Válasz Bárány #4652. hozzászólásáraUtolsó mondatodra voltam kiváncsi.köszi!
Azért kérdeztem,mert pótkocsizok vele,ugye nullára engedtem le,amikor ósszzeakasztottam,(kint a sárvédőn)és lehet megnyomtam az emelésigombot.(láttam már olyat,hogy ráemelt a rudra.
Válasz fexco #4651. hozzászólásáraHa jól értem a problémát, akkor az lesz a megoldás, hogy ilyen esetekben a karfán levő szintszabályzó kerékkel mindig meg kell keresni a kar pozícióját:
1. Süllyesztés gombot megnyomod
2. A kereket addig forgatod, amíg meg nem lesz a korrekt pozíció.
Enélkül belülről nem működik.
Üdv mindenkinek!2012es axion820as hátsó 3pontja:ha bármilyen pozicióba van(0tól100ig)leállitom @ taktort,vagy kint a sárvédőn működtetem,akkor az bármire rányomok----emelési--süllyesztési gomb----soha nem mozdul meg?
Válasz Bárány #4649. hozzászólásáraén még tudtam venni papírost, igaz elég elnagyolt, kb. vehetsz belőle motort meg váltót egybe, de mintha az lenne szabály, hogy kötelező ilyet adni. az a poén a cikkszámok nélkül kapufa, mert más alkatrészesnél meg minden cikkszámos, sőt, neten is cikkszám alapján lehet keresni. nem titok, agropark igen erősen ráállt a claas alkatrészekre, és igen erős árlejtést indukált az axiálnál, de lengyel alkatrészes honlapok is vannak, sokszor axiál ár töredékéért, csak kell hozzá tudsni a claasos cikkszámot...
Válasz mg_ attila_ #4648. hozzászólásáraAzt sehol, azért ki van ám ez találva!
Ha megtaláltad, amit keresel,akkor a fejlécben levő "Drawing No: " utáni számot, meg a képnél a számra mutatva megjelenő "Pos.:" utáni számot felírod, és az Axiálnál azok alapján beazonosítják. De ezt az egészet ott is ki tudják keresni.
Aztán ők tudnak cikkszámot, meg persze árat is mondani.
Egyébként ezt a rendszert nem az Axiál, hanem a Claas találta ki, de nyilván nem tiltakoztak a márkaképviseletek. Az újabb szériákhoz már talán nem is létezik hagyományosan vett alkatrészkatalógus, tudtommal egész Európában ez lett a rendszer.
Ez van...
Válasz Bárány #4647. hozzászólásáraOh ez jó köszi. Cikszamokat hogy tudom meg látni?
Válasz mg_ attila_ #4646. hozzászólásáraOnline katalógus. Már jóideje ez van.
Hali. Claas arion 650 alkatrész katalógust honnan lehet szerezni? Nem adtak hozzá semmit, axialtol nem is lehet venni. Gondolom direkt, hogy náluk vedd meg az alkatrészt.
Válasz mtz1221 #4644. hozzászólására
Válasz fexco #4643. hozzászólásáraNem kell közéjük menni ha lövik egymást, ennyi. Elhoztál volna valami nagyszájú dögöt, utána amerre mentél volna, csöpögtek volna tőled a bugyik.