Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR411.35 FtUSD395.26 FtCHF437.64 FtGBP496.03 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3092. hozzászólásáraA kezelesi konyvbe A 280 .oldalon utal ra,de kodot nem elemez.A fogaskerek mindig valami hajtomű dolog.Ugy irja allitsa le varjon indítsa s ha jelez menjen a forgalmazohoz.(szerintem valami erzekelő gomba.Jobb oldalon a vallto aljan van egy azt tudom.(ha dugattyu lenne megjelenitve motort jelent..)Ennyit ir a konyve
Válasz mate21 #3089. hozzászólásáraHát Mo-on ilyet csak az axiál tud megmondani szerintem, de ha tévedek akkor engem is érdekelne ki más tudhat ilyen dolgokat.
Válasz Ares 826 #3087. hozzászólásáraidenézz mit találtam, bár nem tudom, hogy neked jó lesz-e. elvileg atles 936-é, ha cikkszám alapján stimmelhet, akkor talán...
Válasz Sz_Pisti #3086. hozzászólásáraTudod egy idő után azt mondja az ember hogy a fa.....mat megyek valahova máshová és keresek olcsóbb megoldást. Na akkor mi lesz csökken a forgalom és remélem gondolkoznak hogy valamit másként kellene csinálni! Szerinted mi a jó megoldás???
Válasz Ares 826 #3085. hozzászólásáraJellemző probléma, hogy sok az adóteher, meg a cégméret miatt sok az olyan alkalmazott/ügyintéző, akik a háttér munkákat végzik, ez is emeli a rezsit, meg a telephelyek rezsije.
Mindegy, hogy KiTE, Axiál szerintem a kettő együtt simán 8-10% egy-egy ilyen kaliberű cégnél
Válasz _NB_ #3083. hozzászólásáraDe azt a bért nem sokan kapják, hanem annál sokkal több üti a markukat! Ezt a lét szánták a migriknem de azok is beintettek nekik mert az nagyon evés!
Válasz .Feco. #3082. hozzászólásáraÉn nem azt mondom hogy a Harsányi nem járta meg a "szamárlétrát" a vállalkozásával, hanem azt hogy nem bír magával mikor képzi az árakat! Sajnos ez az összes cégre érthető, persze vannak szerényebb árréssel dolgozó cégek! Tudom a rengeteg embert fizetni kell meg a sok telephely után az adót meg az ipát is meg súlyadót stb::::: ! Azt gondolom hogy azt is kellene mérlegelni a kereskedőknek hogy a termelői oldalon nincs "kóóóóbászból a kerítés" Persze nálad is más a történet szerintem mert elég jó minőségű földeken dolgozol, vagy esetleg tévedek???
Válasz Ares 826 #3081. hozzászólásáraEnnek fényében meg kevésbé értem, hogy hogy lehet ilyen könnyen legyinteni hogy “nekem mindegy ki a tulaj csak”
Nekem az az elvek hogy a magántulajdon szent és sérthetetlen, amiért valaki tisztességesen megdolgozik, felépít összerak, azt nincs olyan legitim elv hogy tisztességesen el lehessen venni tőle. Ugyanez fordítva is igaz: az elvtelenül harácsolt, ingyen, osztogatáskor kapott vagyonokra nincs tolerancia és nincs türelem! Hány olyan mai “nagyvállalkozó” meg “agrárbáró” van aki henceg a nehezen lopott vagyonával... egyet sem nézek semmibe hiába a sokezer ha meg a milliárdos vagyon. Akk megindult pár ha örökölt földön és megépített belőle egy birodalmat az előtt megemelem a kalapom, nem a vagyon hanem az oda vezeto út számít!
Válasz .Feco. #3065. hozzászólásáraTőlem is vettek el tulajdonomat az "elvtársak" pedig nem akartam eladni, akkor azt a tényt minek neveznéd vazeeeee???????? Akkor kinek van baj a fejében, ha azt rendben találod???
Válasz Drisa #3076. hozzászólásáraSajnos minden az extra profitról szól! Csak azt nem értem minek ez a nagy harácsolás mindenhol, hiszen a milliárdosok sem tudnak megzabálni naponta 50 kg kolbászt és hozzá sok savanyúságot kevés kenyérrel! Ugyan azt fogják kapni mint mindenki más 2x2x1 métert majd!
Van egy Henry Ford idézet axial oldalán: a profit nem cél hanem a szolgáltatás eredménye, vagy valami hasonló. Na ez már megbukott régen. Igaz a másik napra is. Pofátlanul kell alkudni! És minden olcsóbb lesz, szerencsénk van mert vannak alternatív beszerzési források új gép eseten is, így lehet mihez tartani.
Válasz envagyok2 #3073. hozzászólásáraDe ugyan ez lenne azzal a másik négybetűs céggel is ha kevesebb lenne a forgalom gondolkoznának! de amíg adnak a gazdák 50 millát egy 200 lovas masináért addig tényleg hülyék lennének nem ennyit kérni érte! Ezekkel az árakkal feszegetik a vevők tűrőképességének a határát a kereskedők!
Válasz envagyok2 #3073. hozzászólásáraHát az a húsz év az már lassan harminc baráton! Ott a filmje hogy a kispolákkal kezdte az ipart anno zetor cuccokkal! Azt gondolom túl nagyra nőtt belekerült a mókuskerékbe és annyi fizetnivalója van hogy mindent horror áron kell adnia! Igaz addig tudja csak ennyiért adni a dolgokat míg megveszik tőle. Ha a forgalma mondjuk csökkenne a harmadával szerintem azért elgondolkozna a dolgon hogy ez miért is alakult így!
Válasz vén cigány #3072. hozzászólásáragondolom úgy, h mindig kapott jóárasított hitelt, amikor csak kellett a pénz, és tudott növekedni, nem volt akadálya a saját tőke hiánya. aki itt 20 évvel ezelőtt forráshoz jutott, annak igen böszmének kellett lennie, hogy ma ne csilliárdos legyen...
Válasz Bárány #3068. hozzászólásáraNéha nem tudom eldönteni, hogy a gyártó adja eleve irreálisan drágán, és a kereskedő csak ráteszi a fix szorzószámot a beszerzési árra, vagy némelyik alkatrészt egyedileg áraznak be ilyen 5x-ös szorzóval..
Válasz Bárány #3068. hozzászólásáraEzekben igazad van, de sokszor kicsi keresgéléssel komoly pénzeket lehet spórolni. Berthoud permetező keverő szivattyú felújítás 130000 Ft helyett 25000-be került, Class olajzócső x ezer helyett 4000 Ft.
Nem azt mondom hogy ne dolgozzon haszonnal, de a többszörös ár az már durva
1. A gépek mindig munka közben romlanak el, és ilyenkor azonnal kell az alkatrész. A Claashoz azonnal, vagy legkésőbb másnapra van minden a Axiálnál. Ez a részükről nyilván elég sok befektetett pénzt igényel, raktárakat, fuvarozást, boltot, szervizt, stb.
2. A példádnál maradva: cső és cső között is lehet elég nagy különbség, és természetesen a jó minőséget szeretnénk kapni, hogy ne kelljen hamarosan újra leállni és szerelni.
Amire az van írva, hogy Claas, arról tudhatod, hogy nem nyúltál mellé.
Ezeket (is) mind meg kell fizetni.
Ha nem tetszik, akkor meg lehet órákig, napokig keresgélni a neten, kisebb kereskedőknél. És vagy találsz, vagy nem, vagy jót kapsz, vagy nem.
Már leírták jópárszor: nem az a drága, ami sok pénzbe kerül, hanem ami szar, ami miatt akadozik, áll a munka.
Válasz Ares 826 #3061. hozzászólásáraAzért komoly baj van a te fejedben hogy rendben van hogy valakinek a céget erővel elveszik de baj hogy ugyanannyiért adja az alkatrészt mint bárhol máshol szomszédos országokban...
Válasz bandigh #3063. hozzászólásáraNa ott is voltak érdekes dolgok annál a 4 K betűs cég életében, ugye emlékszel még rá??? Vajon honnét is kezdte a mostani tulaja, arra is van sejtésed ugye?????
Válasz envagyok2 #3054. hozzászólásáraNekem a mélypont az volt, amikor a sötétzöld gépre egy tízcentis darab, colos, vásznas hütőfolyadékcsőre mondott 24k forintot a 4betűs gépértékesítő.
Válasz bandigh #3053. hozzászólásáraIgen csiripelnek a verebek valami hasonlót! De engem nem igazán érdekel hogy ki a tulaja ennek a cégnek, csak az érdekel hogy ne legyen ekkora "rablás" az árakban!
Válasz pali ares 07 #3055. hozzászólásáranekem is, tudsz valami okosságot?
nekem teletanknál fél tankot mutat, ha van kedve, ha nincs akkor semmit. fél tanknál semmit, de ha kicsit lötykölődik a traktor, akkor egy vonalnyit mutat.
Válasz Ares 826 #3051. hozzászólásáraNe haragudj de azzal a claasos üzemanyagszintjelzövel van bajod ami a fülke alatt van és két vezeték megy rá és bennt van a tankba?
Válasz Ares 826 #3046. hozzászólásáraszerintem nincs más, és hívhatjuk erőfölénnyel való visszaélésnek, akárminek, de akkor sem lesz más. így épül fel ez a gépgyártás-gépértékesítéses piramisjáték, nem szól másról, mint a lehető legtöbb pénzt elszedni a termelőtől. ezért vannak országra/régira szóló értékesítési jogok,ezért nem megy át egyik kereskedő a szomszédja területére, ha úgy vesszük, a jog írott szellemével totálisan összeegyeztethetetlen a kiépült rendszer. kizárólag a profit maximalizálást szolgálja, és ezt az összes gyár elmagyarázza a kereskedőjének, hogy ha hosszú távon akar rohadt nagy halom pénzt keresni, akkor tartsa be a szabályokat, és ne verje szét se a saját, se a szomszédja piacát. hogy van az, hogy egy piros traktor ügyében megyénként más a kereskedő, és "nem az ő területéről" hiába is keresed, nem ad ajánlatot, vagy hogy ne lógjon ki túlságosan a lóláb, olyat ad, amit biztosan nem fogadsz el... hogy lehetséges ez? nincs versenytörvény, nincs versenyfelügyelet? dehogynincs...
visszatérve a jeladódra, dehogynem húzós, de ha keresgélsz neten cikkszám alapján, akkor mindenhol ezt a számto fogod találni. ne tudd meg hány lengyel meg angol honlapot végigtúrtam mi minden pöcösmszaromságért, és végül mindig arra jutottam, hogy az axi ezektől sem drágább (nagyon), b. verzió hamégse az a cucc kell, akkor visszaviheted... hameg pirsba veszed meg ugyan azt, akkor meg 130. legutóbb egy kb. 10×1-es O gyűrűért fizettem 13ezret, dehát mit tudsz tenni, ugyan ez a gyűrű neten kb. 600 ft, ott is ígérik a 200 bar nyomást, namost berakod helyette, vagy nem a váltóba?
szóval dehogynem, tróger egy láncolat ez, de az egész világ, annak minden procikája így működik, mese habbal a tiszta verseny, meg légy okosbab meg ügyesebb, és akkor... persze, és akkor bekerülhetsz egy láncba, és akkor te is szívhatod a többiek vérét...
Válasz Ares 826 #3048. hozzászólásáraÁllítólag Lölőke közölte H-val h akkor kellene neki az Axi..
Ő elzárkózott, erre közölve lett h akkor is így lesz.
Erre tán az lett a válasz hogy akkor kivonul romániába az axi..
Ha más hazudta, akkor én is hazudom, de ne lepődjünk meg ha a magyar telepek csak fióktelepek lesznek..
Gondolom az árakban is látszani fog, méginkább.
Válasz jozef19 #3050. hozzászólására2003-ban a Renault ares 826 volt 14,5 milla fonthidraulikával 15,3 milla, most ez Claas gyártmányban 45 milla ! Hogy a faszomban lett ez ennyi??????? Ha ezt hihetően tisztességesen valaki levezeti nekem emelem előtte a kalapom!!!
Válasz Ares 826 #3041. hozzászólásáraMár a 80-as években a személyautókon kerámialapos ellenállat volt.Az ellenállás értéke Vw,Audi 280 ohm volt.A tekercselt ellenállásos megoldás a legrégebbi kivitel...
Válasz envagyok2 #3044. hozzászólásáraMost akkor ki kaszál a friccek vagy a Harsányi??? Április 01-től minden kiszállás alkatrés vitelnél 2000 ft címenként, mondjuk megy egy faluban négy vevőhöz az akkor nyolc rugó meg persze az áfa azt gondolom! Akivel beszéltem mindenki fel van háborodva, hogy arany áron van az alkatrész és még ezt is kiszámlázza!
Válasz envagyok2 #3044. hozzászólásáraSzerinted olcsó az a cég amit írtál??? Már nincs akció de ha még levenné a 20% akkor is horror az ár! Egy MTZ tank jeladó 2700 ft ők meg kérnek a Claas tank jeladóért 64.000 ft meg persze az áfát! Szerinted ér annyit ez a szar???? Szerintem ez már szabad rablás, remélem a Harsányi is elolvassa ezt az írást! Maradni fog a "söprű nyeles" megoldás ha nem tudom megtekertetni. Beszéltem tegnap egy villamos "szakival" vigyem el és egypár ezresért megtekeri! Ha négy rugót is kér megmarad egy 60-as! Most akkor ki kaszál nagyot a friccek vagy a Harsányi?? Mert mi nem mert az árak nem hogy fentebb mennének nálunk a terményeknél hanem mindenki még olcsóbban akar vásárolni!
Válasz Ares 826 #3043. hozzászólásáraKitalálod mi az ellenállása, elviszed a rosszat egy motortekercselőhöz, meg nézi a drótátmérőt miegymást, visszafejti h legyen csévetest és újra tekeri.
Rakodó mágnesszelepet csináltunk már így
Válasz Ares 826 #3043. hozzászólásáramiért nem veszel újat, ha beszart, mi pénzért adnak egyet? axi claasban olcsóbb, mint fergában más valaki, ráadásul nekik volt és lehet h mé gmindig tart az előrendelési akciójuk, 20%okat dobtak le árból, igaz nincs itt másnapra a cucc, de egy szintjelző esetében talán nem is érdekes...
4843 hozzászólás
Válasz F-A-R-M-E-R \ #3092. hozzászólásáraA kezelesi konyvbe A 280 .oldalon utal ra,de kodot nem elemez.A fogaskerek mindig valami hajtomű dolog.Ugy irja allitsa le varjon indítsa s ha jelez menjen a forgalmazohoz.(szerintem valami erzekelő gomba.Jobb oldalon a vallto aljan van egy azt tudom.(ha dugattyu lenne megjelenitve motort jelent..)Ennyit ir a konyve
Valaki találkozott már ezzel a hibakóddal, vagy ami felette van ikon mit jelenthet??
Válasz mate21 #3089. hozzászólásáraFelhívod a szervizesedet és megmondja.
Válasz mate21 #3089. hozzászólásáraHát Mo-on ilyet csak az axiál tud megmondani szerintem, de ha tévedek akkor engem is érdekelne ki más tudhat ilyen dolgokat.
Sziasztok!
Valaki meg tudná mondani mit jelent ez a hibakód:E762D
Arion 420
Válasz Ares 826 #3087. hozzászólásáraidenézz mit találtam, bár nem tudom, hogy neked jó lesz-e. elvileg atles 936-é, ha cikkszám alapján stimmelhet, akkor talán...
Válasz Sz_Pisti #3086. hozzászólásáraTudod egy idő után azt mondja az ember hogy a fa.....mat megyek valahova máshová és keresek olcsóbb megoldást. Na akkor mi lesz csökken a forgalom és remélem gondolkoznak hogy valamit másként kellene csinálni! Szerinted mi a jó megoldás???
Válasz Ares 826 #3085. hozzászólásáraJellemző probléma, hogy sok az adóteher, meg a cégméret miatt sok az olyan alkalmazott/ügyintéző, akik a háttér munkákat végzik, ez is emeli a rezsit, meg a telephelyek rezsije.
Mindegy, hogy KiTE, Axiál szerintem a kettő együtt simán 8-10% egy-egy ilyen kaliberű cégnél
Válasz _NB_ #3083. hozzászólásáraDe azt a bért nem sokan kapják, hanem annál sokkal több üti a markukat! Ezt a lét szánták a migriknem de azok is beintettek nekik mert az nagyon evés!
Válasz .Feco. #3082. hozzászólásáraÉn nem azt mondom hogy a Harsányi nem járta meg a "szamárlétrát" a vállalkozásával, hanem azt hogy nem bír magával mikor képzi az árakat! Sajnos ez az összes cégre érthető, persze vannak szerényebb árréssel dolgozó cégek! Tudom a rengeteg embert fizetni kell meg a sok telephely után az adót meg az ipát is meg súlyadót stb::::: ! Azt gondolom hogy azt is kellene mérlegelni a kereskedőknek hogy a termelői oldalon nincs "kóóóóbászból a kerítés" Persze nálad is más a történet szerintem mert elég jó minőségű földeken dolgozol, vagy esetleg tévedek???
Szerintem a nyugati bérek + a teljes raktár logisztika rezsije, feldobják egy-egy alkatrész árát, rendesen.
Német és Francia minimálbér
1 498 EUR havonta (2018. júl.)
Válasz Ares 826 #3081. hozzászólásáraEnnek fényében meg kevésbé értem, hogy hogy lehet ilyen könnyen legyinteni hogy “nekem mindegy ki a tulaj csak”
Nekem az az elvek hogy a magántulajdon szent és sérthetetlen, amiért valaki tisztességesen megdolgozik, felépít összerak, azt nincs olyan legitim elv hogy tisztességesen el lehessen venni tőle. Ugyanez fordítva is igaz: az elvtelenül harácsolt, ingyen, osztogatáskor kapott vagyonokra nincs tolerancia és nincs türelem! Hány olyan mai “nagyvállalkozó” meg “agrárbáró” van aki henceg a nehezen lopott vagyonával... egyet sem nézek semmibe hiába a sokezer ha meg a milliárdos vagyon. Akk megindult pár ha örökölt földön és megépített belőle egy birodalmat az előtt megemelem a kalapom, nem a vagyon hanem az oda vezeto út számít!
Válasz .Feco. #3065. hozzászólásáraTőlem is vettek el tulajdonomat az "elvtársak" pedig nem akartam eladni, akkor azt a tényt minek neveznéd vazeeeee???????? Akkor kinek van baj a fejében, ha azt rendben találod???
Válasz csontii #3079. hozzászólásáravagy amit az ismerős mond a "koporsónak nincs zsebe" szerintem ez is nagyon jó mondás!
Válasz Ares 826 #3078. hozzászólásáraA halottas kocsi után sosincs utánfutó!!!!
Válasz Drisa #3076. hozzászólásáraSajnos minden az extra profitról szól! Csak azt nem értem minek ez a nagy harácsolás mindenhol, hiszen a milliárdosok sem tudnak megzabálni naponta 50 kg kolbászt és hozzá sok savanyúságot kevés kenyérrel! Ugyan azt fogják kapni mint mindenki más 2x2x1 métert majd!
Válasz Drisa #3076. hozzászólásáraIgen ez a szöveg az ő "szlogenje" de szerintem sem igaz, csak ködösítés az egész!!
Van egy Henry Ford idézet axial oldalán: a profit nem cél hanem a szolgáltatás eredménye, vagy valami hasonló. Na ez már megbukott régen. Igaz a másik napra is. Pofátlanul kell alkudni! És minden olcsóbb lesz, szerencsénk van mert vannak alternatív beszerzési források új gép eseten is, így lehet mihez tartani.
Válasz envagyok2 #3073. hozzászólásáraDe ugyan ez lenne azzal a másik négybetűs céggel is ha kevesebb lenne a forgalom gondolkoznának! de amíg adnak a gazdák 50 millát egy 200 lovas masináért addig tényleg hülyék lennének nem ennyit kérni érte! Ezekkel az árakkal feszegetik a vevők tűrőképességének a határát a kereskedők!
Válasz envagyok2 #3073. hozzászólásáraHát az a húsz év az már lassan harminc baráton! Ott a filmje hogy a kispolákkal kezdte az ipart anno zetor cuccokkal! Azt gondolom túl nagyra nőtt belekerült a mókuskerékbe és annyi fizetnivalója van hogy mindent horror áron kell adnia! Igaz addig tudja csak ennyiért adni a dolgokat míg megveszik tőle. Ha a forgalma mondjuk csökkenne a harmadával szerintem azért elgondolkozna a dolgon hogy ez miért is alakult így!
Válasz vén cigány #3072. hozzászólásáragondolom úgy, h mindig kapott jóárasított hitelt, amikor csak kellett a pénz, és tudott növekedni, nem volt akadálya a saját tőke hiánya. aki itt 20 évvel ezelőtt forráshoz jutott, annak igen böszmének kellett lennie, hogy ma ne csilliárdos legyen...
Válasz jozef19 #3071. hozzászólásáraHogy csinálta a H?
Válasz vén cigány #3067. hozzászólásáraHa Kolombusznak ilyen hátszele lett volna,akkor hangsebességgel menne a mai napig...
Válasz Bárány #3068. hozzászólásáraNéha nem tudom eldönteni, hogy a gyártó adja eleve irreálisan drágán, és a kereskedő csak ráteszi a fix szorzószámot a beszerzési árra, vagy némelyik alkatrészt egyedileg áraznak be ilyen 5x-ös szorzóval..
Válasz Bárány #3068. hozzászólásáraEzekben igazad van, de sokszor kicsi keresgéléssel komoly pénzeket lehet spórolni. Berthoud permetező keverő szivattyú felújítás 130000 Ft helyett 25000-be került, Class olajzócső x ezer helyett 4000 Ft.
Nem azt mondom hogy ne dolgozzon haszonnal, de a többszörös ár az már durva
Válasz bandigh #3063. hozzászólásáraEgyetértek azzal, hogy drága az alkatrész, de két megjegyzés:
1. A gépek mindig munka közben romlanak el, és ilyenkor azonnal kell az alkatrész. A Claashoz azonnal, vagy legkésőbb másnapra van minden a Axiálnál. Ez a részükről nyilván elég sok befektetett pénzt igényel, raktárakat, fuvarozást, boltot, szervizt, stb.
2. A példádnál maradva: cső és cső között is lehet elég nagy különbség, és természetesen a jó minőséget szeretnénk kapni, hogy ne kelljen hamarosan újra leállni és szerelni.
Amire az van írva, hogy Claas, arról tudhatod, hogy nem nyúltál mellé.
Ezeket (is) mind meg kell fizetni.
Ha nem tetszik, akkor meg lehet órákig, napokig keresgélni a neten, kisebb kereskedőknél. És vagy találsz, vagy nem, vagy jót kapsz, vagy nem.
Már leírták jópárszor: nem az a drága, ami sok pénzbe kerül, hanem ami szar, ami miatt akadozik, áll a munka.
Válasz bandigh #3053. hozzászólásáraAz Axiál szépen fejlődött nem tudom önerőből, nulláról kezdve csinálta a Harsányi vagy valaki áll mögötte?
Lehet Bigének is már szóltak, hogy mehet vissza Romániába.
Válasz .Feco. #3065. hozzászólásáraEzt te írod én soha nem mondtam amit te írtál!
Válasz Ares 826 #3061. hozzászólásáraAzért komoly baj van a te fejedben hogy rendben van hogy valakinek a céget erővel elveszik de baj hogy ugyanannyiért adja az alkatrészt mint bárhol máshol szomszédos országokban...
Válasz bandigh #3063. hozzászólásáraNa ott is voltak érdekes dolgok annál a 4 K betűs cég életében, ugye emlékszel még rá??? Vajon honnét is kezdte a mostani tulaja, arra is van sejtésed ugye?????
Válasz envagyok2 #3054. hozzászólásáraNekem a mélypont az volt, amikor a sötétzöld gépre egy tízcentis darab, colos, vásznas hütőfolyadékcsőre mondott 24k forintot a 4betűs gépértékesítő.
Válasz Ares 826 #3060. hozzászólásáraAgrogalaxynál kérdezted?
Válasz bandigh #3053. hozzászólásáraIgen csiripelnek a verebek valami hasonlót! De engem nem igazán érdekel hogy ki a tulaja ennek a cégnek, csak az érdekel hogy ne legyen ekkora "rablás" az árakban!
Válasz pali ares 07 #3055. hozzászólásáraIgen azzal ami a tankban van, szar semmi az egész anyagból van az egész!
Válasz pali ares 07 #3057. hozzászólásáraaz fasza.
és mi a megoldás?
Válasz envagyok2 #3056. hozzászólásáraCsak a 64 ezres árnak a negyedéért vettem én abban tudok esetleg segíteni
Válasz envagyok2 #3056. hozzászólásáraSemmi jót nekem is összevissza mutogat pedig új a jeladó
Válasz pali ares 07 #3055. hozzászólásáranekem is, tudsz valami okosságot?
nekem teletanknál fél tankot mutat, ha van kedve, ha nincs akkor semmit. fél tanknál semmit, de ha kicsit lötykölődik a traktor, akkor egy vonalnyit mutat.
Válasz Ares 826 #3051. hozzászólásáraNe haragudj de azzal a claasos üzemanyagszintjelzövel van bajod ami a fülke alatt van és két vezeték megy rá és bennt van a tankba?
Válasz Ares 826 #3046. hozzászólásáraszerintem nincs más, és hívhatjuk erőfölénnyel való visszaélésnek, akárminek, de akkor sem lesz más. így épül fel ez a gépgyártás-gépértékesítéses piramisjáték, nem szól másról, mint a lehető legtöbb pénzt elszedni a termelőtől. ezért vannak országra/régira szóló értékesítési jogok,ezért nem megy át egyik kereskedő a szomszédja területére, ha úgy vesszük, a jog írott szellemével totálisan összeegyeztethetetlen a kiépült rendszer. kizárólag a profit maximalizálást szolgálja, és ezt az összes gyár elmagyarázza a kereskedőjének, hogy ha hosszú távon akar rohadt nagy halom pénzt keresni, akkor tartsa be a szabályokat, és ne verje szét se a saját, se a szomszédja piacát. hogy van az, hogy egy piros traktor ügyében megyénként más a kereskedő, és "nem az ő területéről" hiába is keresed, nem ad ajánlatot, vagy hogy ne lógjon ki túlságosan a lóláb, olyat ad, amit biztosan nem fogadsz el... hogy lehetséges ez? nincs versenytörvény, nincs versenyfelügyelet? dehogynincs...
visszatérve a jeladódra, dehogynem húzós, de ha keresgélsz neten cikkszám alapján, akkor mindenhol ezt a számto fogod találni. ne tudd meg hány lengyel meg angol honlapot végigtúrtam mi minden pöcösmszaromságért, és végül mindig arra jutottam, hogy az axi ezektől sem drágább (nagyon), b. verzió hamégse az a cucc kell, akkor visszaviheted... hameg pirsba veszed meg ugyan azt, akkor meg 130. legutóbb egy kb. 10×1-es O gyűrűért fizettem 13ezret, dehát mit tudsz tenni, ugyan ez a gyűrű neten kb. 600 ft, ott is ígérik a 200 bar nyomást, namost berakod helyette, vagy nem a váltóba?
szóval dehogynem, tróger egy láncolat ez, de az egész világ, annak minden procikája így működik, mese habbal a tiszta verseny, meg légy okosbab meg ügyesebb, és akkor... persze, és akkor bekerülhetsz egy láncba, és akkor te is szívhatod a többiek vérét...
Válasz Ares 826 #3048. hozzászólásáraÁllítólag Lölőke közölte H-val h akkor kellene neki az Axi..
Ő elzárkózott, erre közölve lett h akkor is így lesz.
Erre tán az lett a válasz hogy akkor kivonul romániába az axi..
Ha más hazudta, akkor én is hazudom, de ne lepődjünk meg ha a magyar telepek csak fióktelepek lesznek..
Gondolom az árakban is látszani fog, méginkább.
Válasz Ares 826 #3051. hozzászólására826-os hány lovas???
Válasz jozef19 #3050. hozzászólására2003-ban a Renault ares 826 volt 14,5 milla fonthidraulikával 15,3 milla, most ez Claas gyártmányban 45 milla ! Hogy a faszomban lett ez ennyi??????? Ha ezt hihetően tisztességesen valaki levezeti nekem emelem előtte a kalapom!!!
Válasz Ares 826 #3046. hozzászólásáraTeljesen hülyére vesznek minket,egy 25 éves használt traktor ára most magasabb,mint újonnan volt...
Válasz Ares 826 #3041. hozzászólásáraMár a 80-as években a személyautókon kerámialapos ellenállat volt.Az ellenállás értéke Vw,Audi 280 ohm volt.A tekercselt ellenállásos megoldás a legrégebbi kivitel...
Válasz envagyok2 #3044. hozzászólásáraMost akkor ki kaszál a friccek vagy a Harsányi??? Április 01-től minden kiszállás alkatrés vitelnél 2000 ft címenként, mondjuk megy egy faluban négy vevőhöz az akkor nyolc rugó meg persze az áfa azt gondolom! Akivel beszéltem mindenki fel van háborodva, hogy arany áron van az alkatrész és még ezt is kiszámlázza!
Válasz ND #3045. hozzászólásáraPont ez lesz, már beszéltem szakival ki megtekeri ha minden igaz!
Válasz envagyok2 #3044. hozzászólásáraSzerinted olcsó az a cég amit írtál??? Már nincs akció de ha még levenné a 20% akkor is horror az ár! Egy MTZ tank jeladó 2700 ft ők meg kérnek a Claas tank jeladóért 64.000 ft meg persze az áfát! Szerinted ér annyit ez a szar???? Szerintem ez már szabad rablás, remélem a Harsányi is elolvassa ezt az írást! Maradni fog a "söprű nyeles" megoldás ha nem tudom megtekertetni. Beszéltem tegnap egy villamos "szakival" vigyem el és egypár ezresért megtekeri! Ha négy rugót is kér megmarad egy 60-as! Most akkor ki kaszál nagyot a friccek vagy a Harsányi?? Mert mi nem mert az árak nem hogy fentebb mennének nálunk a terményeknél hanem mindenki még olcsóbban akar vásárolni!
Válasz Ares 826 #3043. hozzászólásáraKitalálod mi az ellenállása, elviszed a rosszat egy motortekercselőhöz, meg nézi a drótátmérőt miegymást, visszafejti h legyen csévetest és újra tekeri.
Rakodó mágnesszelepet csináltunk már így
Válasz Ares 826 #3043. hozzászólásáramiért nem veszel újat, ha beszart, mi pénzért adnak egyet? axi claasban olcsóbb, mint fergában más valaki, ráadásul nekik volt és lehet h mé gmindig tart az előrendelési akciójuk, 20%okat dobtak le árból, igaz nincs itt másnapra a cucc, de egy szintjelző esetében talán nem is érdekes...