Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD390.93 FtCHF441.89 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz fexco #4575. hozzászólásárajók a gumik tesó, nem eladó? hahaha
erre a golyóra tegyél ilyen műanyag kupakot, kapható rá gyári, sose lehet tudni használod-e, ne porosodjon, rohadjon fölöslegesen.
Válasz Ares 826 #4573. hozzászólásárapont ezt írtam, hogy cserélgetni én is tudok, szervízdíj nélkül.
a másik lényege a mondandómnak, hogy a szervíz utasításban csomó határérték benne van, csomó szenzor üzemitartománya, mikor, milyen hibára milyen hibakódot ad, szóval lehet okoskodni is, nem vaktába repülni. de lassan oda jutunk, hogy egy sima rutin javításnál az alkatrész ára lesz a kisebb, a szervíz díj a nagyobb.
Válasz envagyok2 #4527. hozzászólásáraAzért ennyire nem egyszerű ez a dolog, hogy csak cserélgetünk s majd jó lesz! ezt szokták csinálni a szervizesek is aztán vagy jó vagy nem közben meg dobálod kifelé a 100.000 forintokat! Sokan csak találgatnak a gazda pénzén vagy bírod anyagilag meg idegekkel vagy nem!
Válasz envagyok2 #4571. hozzászólásáraJó, hát a hátsó tengelynek simán el kell bírni a pótkocsizást, ez igaz. Most eddig a statikus súlyokról volt szó, de pl ha dolgozik a gép, ebben a kategóriában kb 90 kN vonóerőt letudnak adni a traktorok, ami kb 9 tonnának felel meg, ebből legalább 6 a hátsó hídon ébred, még ezeken a statikus tömegadatokon felül.
Válasz hashtag #4565. hozzászólásáranem lehet előbbre tenni, fixen van hegesztve a tandem közepe. rugózott a rúdja, annyira nem hintáztatja egyébként, egészen simán gurul. de nyilván nem kellemes állapot. terheletlen eleje kb 4 tonna tövébe, hátulja 6 fölött kicsivel, terhelten eleje 3100, hátulja 11, mondjuk 23-24 tonna rakománynál + 7 tonna a kocsi. azért nem olyan súlyos ez a tengelynek, gondolj bele, 9 tonnát emelhetsz a kar végén, és az sokkal hátrébb van, mint a sín. és a gribber támaszsúya is mondjuk 2 tonna nyugalmi helyzetben, munkahelyzetbe lehet 4, nem tudom, fogalmam sincs mennyire húzzák lefelé a kapák. és ott az erőkar legalább a duplája, tehát ha ez átemel az elejéről 8 mázsát, az akkor 16ot + 40, az is ott van 56 mázsa plusz a tengelynek. és ezek a nagy gépek azért erre készültek, húzni a vasat a földbe.
jó búzából persze felmenne rá 26,5 is agyig rakva, de ahogy mondod, hátsó felére megy pup, elejére nem, és így 23 körül megáll.
Válasz hashtag #4569. hozzászólásáraEnyém mind kettőbe vehető, lehetne az alsórészére is csavarozni. De nem akarom túl komlikálni, meg csak a henger vontatásával eddig a gond.
Válasz mtz1221 #4563. hozzászólásáraAlsó húzó két részből áll. Ha beledugsz valamit, akkor pont a felső része kapná a terhelést oldalra, ami nem a legjobb neki. Persze minden működik, amíg el nem nyő.
Válasz envagyok2 #4561. hozzászólásáraÉn ezt a sines k80-at sose értettem, aki pótkocsizott rendes pótkocsival az tudja hogy a sint előbb utóbb kikoptatja az adapterlap, és lötyög majd benne. Gondolom ez is. Bár lehet a támaszsúly miatt nem tud úgy billegni benne, ezt ugye nemtudom. Szerintem az 5 tonna a golyón az brutál sok, főleg egy 25 tonna raksúlyból. Mert ha összbe több annyival, akkor azt csak ott kaphatja meg a gép, plussz amit még az elejéről átemel, a hátsó hídon kitudja mennyivel több így a terhelés, nem hanzik jól. Amikor közlekedsz, billegtetheti a traktort rendesen. Milyen ez a vontatmány? Ha mozgatható a híd alatta, jobb lenne előbbrehúznod legalább egy lyukkal, ne támasszon ekkorát a gépre.
Válasz mtz1221 #4563. hozzászólásárapont ezt mondom én is, lehet kapnio csak golyót, bele kell műteni nh hashúzójába, é skész, ha a magasságok éppen jók. ha nem, akkro a sínbe valót kell megvenni, és szintbe rakni, aztán mehet.
Válasz hashtag #4559. hozzászólására25 tonna nettó súly. az elejéről kb 8 mázsát vesz le, és összbe 4800-5000rel van több.
talajon én mindent vonószáron húzok otthon, nagy cégbe meg mindent k80on megy. nem csattog, nem zuhog, nem kottyan, de lehet hashúzón se, azt hoszem sose tapasztaltam meg azmilyen, sose volt ilyen gépbe részem.
Válasz envagyok2 #4557. hozzászólásáraSzerintem talajmunkára nem való a k80, csak a tandemkocsira. Idejekorán szétkopna, meg a tárcsa azért nem szokott előrefelé lökdösni úgy mint egy pótkocsi. Az 5 tonnás támaszsúly meg szerintem nem valós, akkor valami vagy nagyon rosszúl van rakva a kocsin, vagy szimplán rossz a súlyelosztása az egésznek.
De leginkább az van, hogy 2,5 tonnát rátesz a golyóra, aztán az átemel még a traktor elejéről is némi súlyt a hátsó hídra. A pótkocsit úgy kéne rakni, hogy először az első tengelynél tele, utána a farát púposra, aztán az elejét a végén, persze látni kéne hogy konkrétan milyen kocsi.
Válasz envagyok2 #4557. hozzászólásáraAzt mondta csak a hengert akarja közösködni velük, arra gondoltam hogy megoldja egy golyóval a nyuszira meg egy fagyissal a hengerre, felesleg alsóhúzót vennie.
Válasz mtz1221 #4556. hozzászólásárami az a rendes anyag? szerintem itt a keménységnek kulcs szerepe van, ez a golyó lehet a puhább, hogy inkább ez kopjon, ne a fagyiskanál. namost mennyire legyen puha? és mennyire legyen kemény, merev? nyilván talajos munkagépnél nincs jelentősége, henger nem fog leszakadni róla, de 30+ tonnás kocsit nem mernék maszek golyón húzni, tudod, ha ebből baj lenne, akkor sok év kukucska. pár százezer egy gyári cucc, annyi azért legyen.
de lehet venni csak golyót is, hashúzóba is bele leht tenni valahogy nyilván, de kérdés a tehrbírása. hashuzónak a max függőleges támterhelése nem tudom mennyi, mondjuk 1 tonna legfeljebb. talajozni nyilván lehet így, de kocsit tenni rá 4-5 tonna súllyal megint azt mondom, hogy annyit nem ér meg a kukucska.
nyáron voltam síkban lévő mérleges helyen, és néztem a tengelyterheléseket, simán rajta van a traktor seggén +5 tonna nem agyig rakott kocsival is, ez egy hashúzónak szerintem rohadt sok. lehet kolléga tesz fel képet a k80-asáról, tepsi széles 60-as laposvas, ehhez képest a hashűzó meg mittomén 100-as széles kis valami...
Válasz fexco #4553. hozzászólásáraa tiprollerre a legkönnyebb k80at tenni, ezerszer jobb érzés, és könnyebb akasztani, és minden más. nhnak ráaádsul ha jól tudom, egész leér a sínje, sőt talán még állítható is, rakható lefelé, szóval ha össze tudod hozni a két gépet egy magasságra, végy arra inkább egy k80at ennek a hashúzója ára helyett, és nyert ügyed van.
jut eszembe, a két gép olajának a keveredését hogy fogod megoldani? abba ennek az olaja nem jó? melyik a magasabb előírású? azzal kéne ám üzemeltetni mind a kettőt, ha akasztgatsz keresztbe.
Válasz mtz1221 #4552. hozzászólásáraazért annyit hozzá kell tenni, hogy sokáig, nagyon, nagyon. nagyon sokiág 18 év volt a korhatár nálam. és bő 20 évvel ezelőtt, amikor még menő blogosok voltunk (haha), akkor a megrontás szóra a mi blogunkat dobta fel első találatként a gugli. haha
Válasz envagyok2 #4549. hozzászólásáramég ha lenne piton fixem,de nincs.igen betolhato a helyére,tehát akkor igazad van.sőt---ez még jobban kilóg.
tiproller,tárcsa.a tiprollert a t6al is huzom majd.azon meg sima hich van.
Válasz mtz1221 #4550. hozzászólásáraapósom volt így tavaly télen, reggel elment dolgozni, összesett, meghalt. előtte vasárnap még focizott. semmi előjele, semmi baja. hátsó fali infarktus, újraéleszthetetlen. hagyni nem hagyott maga után gondot, de hogy baszki itt kopog az ajtón. az az igazság, ez már a b oldal, már közelebb van a vége, mint az eleje, értelmes, alkotó, tevékeny munkából már nincs több 10 évnél. nah ezt kéne beosztani...
Válasz envagyok2 #4546. hozzászólásáraPár hónapja halt meg egy falumbeli 44 évesen, tizenperc alatt. Tóbb mint félmilla eu hitellel, vannak idegek azóta az itt maradtaknak.
Válasz fexco #4548. hozzászólásáraneked akkor hogy van, a sín alján piton fixed van, és ez meg betolható a hashúzó heylére? ezt is a sín alja tartja, meg az a 4 csavar, de gondolom az szakadni ki onnan, ha lefittyenne a sín.
mít akarsz hashúzón húzni? akkor inkább a k80, cseréld le a munkaeszközökön a vonórészt, ez kevésbé csattog, zuhog, rángat.
Válasz mtz1221 #4545. hozzászólásárahanem a fagyiskanál törne, azt mondod? nm tudom, azér az a 8 db 14es csavar vagy hány se valami nagy dolog, ami fölfogja.
Válasz mtz1221 #4543. hozzászólásárama szártépőt akasztottam föl, ilyen még nem volt, hogy alig bírtam egyenesbe fölállni utána... azóta is féloldalasan ülök itt a székbe. kvaéletbe. szóval igen, az biztos, hogy szart csak elásva hagyunk magunk mögött, de elég baj lenne, ha beadnánk a kulcsot anélkül is...
egyébként épp egy gépkereskedővel beszéltem napokban, hozott volna valakit meglesni egyik vasat, és szóba jött, hogy tratort nézegetek, ileltve nézegetnék, ha árvíz nem vitte volna el a fele árbevételt, és mondjuk a tlejes nyereséget, és mondja, hogy várjak azzal, régóta szakmába van, de nem nagyon talákozott ilyen helyzettel, hogy sokan vannak bajság szélén. nyilván, aki odakerül, azt sem szokták belelökni a szakadékba azonnal, de mondja, hogy ők is érzik, hogy sok helyütt nagy a baj.
én nem ellenzem a hitelt, nem rossz dolog az, ha a hiteltárgy megtérül, ha pénzt hoz. de csak azért, hogy ilyenolyan zöld legyen meg sárga, hmm, akkor inkáébb veszek a különbözetből egy lakást, és kiadom, és hozza a lóvét. én megy végre költözhetek a gardára, hahahah
Válasz fexco #4542. hozzászólásáracserélni nem tudok, mer nincss hashúzóm, nekem sínbe van k80, de van halálfélelmem, mikor agyig van rakva. mondjuk nem tudom ez a verzió mennyivel volna jobb, hahahah
Válasz envagyok2 #4534. hozzászólásáraMiben akarsz fogadni hogy az ilyenek fogják a legtovább húzni, nem pedig a 100 milllás hitelesek ? Családról nem is beszélve ha egyik napról a másikra történik veled valami. Habár ha jól karbantartott fiatal ......
Válasz envagyok2 #4533. hozzászólásárade occsók, szarér nem adunk sok pénzt, hahahah
évente nagygenerálozok, de meg vagyok nyugodva, mert ezek már összes pénzüket duplán megkeresték. ez is egy hozzáállás, ha ugyan ezeket vettem volna tízszer ennyi pénzér, akkro mgé tíz évig rágnám a gittet, hogy mikor lesz nulla. így meg ha holnap nem indul el, csak az foglalkoztat, hogy a getvába tüntessem el... lehet szeretni ezt a szakmát, de pénzt kell keresnünk, ha tetszik, ha nem. persze csak annak, aki nem aranykanállal a kezébe született...
Válasz fexco #4529. hozzászólásárabiztos így van, nem ismerem ezt, de ha van ilyen, és ezt a gyártó nem tette lehetetlenné, akkor ez kurva nagy hiba. nem hiszem, hogy ez ennyire sima ügy lenne, nyilván kezelésijét meg kell nézni, de ezt gyárnak is meg kellett volna oldania, hogy egyszerűen ne lehessen így beállítani.
https://www.tradebit.com/
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraez így van, vagy megy, vagy nem. előjele annyi lesz, hogy elkezd sípolni meg hibajeleke dobni, de annyit, hogy két kézzel se bírod leokézni. nah akkor kell megállni. menj be hozzájuzk, aztán vedd meg, meglátod. pár tízezer. de mondom, az alakrészkatalógus se rossz dolog., csomó biszbasz benne van, itt egy kapcosló, ott egy vezetékköteg, amoda egy kallantyú, csomó dolog, amivel majd találkozol, hogy előző tulaj baszott rá, és rendbe fogod hozni. nyilván váltóhoz nem nyúlsz hozzá, de rohadt sok pénzbe kerül mindenhez szervízt hívni, meg nem is fog jönni, kényszerből meg kell oldani. nem olyan bonyolult gépek ezek, ugyan úgy bírják a "gányolást", mint a ruszki, nyilván nem a vátlót kell gányolni, de csomó mindent meg lehet oldani. és olcsóbb, ha kapásból veszel egy szenzort, és kicseréled, mintha szervizest hívsz, ott tipródik 2 órát, és aztán kicseréli próbából...
a szervízutasításban a hibakódok is benne vannak, mondom érdemes megkeresni a konlrét típusét, lesz olyan, hogy ott a kód, és miaz, nem tudom milyen a kapcsoalt, de szervízes általában nem mondja meg telefonba elsőre, szóval 20 dollár nem pénz...
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraállitólag ez a poversiftes kombó azért nem a legjobb,mert ha egy kicsit süket a pilota,akkor olyan tempót válasz ki,amikor épp mindig épp vált a poversift.állitólag a kezelésijébe bent van,hogy ezeket a sebességeket,vagy motorterhelés beállitásokat kerülni,vagy beállitani kell...
szóval ja...
4778 hozzászólás
Válasz fexco #4577. hozzászólásáraa hátsók, én ilyen jó gumit eddig csak képen láttam.
Válasz envagyok2 #4576. hozzászólásáramilyen gumik?
tesz a gyász.nembánnám,ha valaki elcserélné velem egy sima huzóra.a tárcsa is arrol menne...
Válasz fexco #4575. hozzászólásárajók a gumik tesó, nem eladó? hahaha
erre a golyóra tegyél ilyen műanyag kupakot, kapható rá gyári, sose lehet tudni használod-e, ne porosodjon, rohadjon fölöslegesen.
Válasz Ares 826 #4573. hozzászólásárapont ezt írtam, hogy cserélgetni én is tudok, szervízdíj nélkül.
a másik lényege a mondandómnak, hogy a szervíz utasításban csomó határérték benne van, csomó szenzor üzemitartománya, mikor, milyen hibára milyen hibakódot ad, szóval lehet okoskodni is, nem vaktába repülni. de lassan oda jutunk, hogy egy sima rutin javításnál az alkatrész ára lesz a kisebb, a szervíz díj a nagyobb.
Válasz envagyok2 #4527. hozzászólásáraAzért ennyire nem egyszerű ez a dolog, hogy csak cserélgetünk s majd jó lesz! ezt szokták csinálni a szervizesek is aztán vagy jó vagy nem közben meg dobálod kifelé a 100.000 forintokat! Sokan csak találgatnak a gazda pénzén vagy bírod anyagilag meg idegekkel vagy nem!
Válasz envagyok2 #4571. hozzászólásáraJó, hát a hátsó tengelynek simán el kell bírni a pótkocsizást, ez igaz. Most eddig a statikus súlyokról volt szó, de pl ha dolgozik a gép, ebben a kategóriában kb 90 kN vonóerőt letudnak adni a traktorok, ami kb 9 tonnának felel meg, ebből legalább 6 a hátsó hídon ébred, még ezeken a statikus tömegadatokon felül.
Válasz hashtag #4565. hozzászólásáranem lehet előbbre tenni, fixen van hegesztve a tandem közepe. rugózott a rúdja, annyira nem hintáztatja egyébként, egészen simán gurul. de nyilván nem kellemes állapot. terheletlen eleje kb 4 tonna tövébe, hátulja 6 fölött kicsivel, terhelten eleje 3100, hátulja 11, mondjuk 23-24 tonna rakománynál + 7 tonna a kocsi. azért nem olyan súlyos ez a tengelynek, gondolj bele, 9 tonnát emelhetsz a kar végén, és az sokkal hátrébb van, mint a sín. és a gribber támaszsúya is mondjuk 2 tonna nyugalmi helyzetben, munkahelyzetbe lehet 4, nem tudom, fogalmam sincs mennyire húzzák lefelé a kapák. és ott az erőkar legalább a duplája, tehát ha ez átemel az elejéről 8 mázsát, az akkor 16ot + 40, az is ott van 56 mázsa plusz a tengelynek. és ezek a nagy gépek azért erre készültek, húzni a vasat a földbe.
jó búzából persze felmenne rá 26,5 is agyig rakva, de ahogy mondod, hátsó felére megy pup, elejére nem, és így 23 körül megáll.
Válasz hashtag #4569. hozzászólásáraEnyém mind kettőbe vehető, lehetne az alsórészére is csavarozni. De nem akarom túl komlikálni, meg csak a henger vontatásával eddig a gond.
Válasz mtz1221 #4563. hozzászólásáraAlsó húzó két részből áll. Ha beledugsz valamit, akkor pont a felső része kapná a terhelést oldalra, ami nem a legjobb neki. Persze minden működik, amíg el nem nyő.
Válasz mtz1221 #4567. hozzászólásáraHa úgy de én nyugodtan akarok aludni
Válasz Drisa #4566. hozzászólásáraEzt nem mindenki így látja. Ha úgy éled az életed egy madzag is megtartja.
Válasz mtz1221 #4556. hozzászólásáraEgy húzó és egy ellen oldal kb 4 kiló volt pár éve, annyiért én nem megyek börtönbe
Válasz envagyok2 #4561. hozzászólásáraÉn ezt a sines k80-at sose értettem, aki pótkocsizott rendes pótkocsival az tudja hogy a sint előbb utóbb kikoptatja az adapterlap, és lötyög majd benne. Gondolom ez is. Bár lehet a támaszsúly miatt nem tud úgy billegni benne, ezt ugye nemtudom. Szerintem az 5 tonna a golyón az brutál sok, főleg egy 25 tonna raksúlyból. Mert ha összbe több annyival, akkor azt csak ott kaphatja meg a gép, plussz amit még az elejéről átemel, a hátsó hídon kitudja mennyivel több így a terhelés, nem hanzik jól. Amikor közlekedsz, billegtetheti a traktort rendesen. Milyen ez a vontatmány? Ha mozgatható a híd alatta, jobb lenne előbbrehúznod legalább egy lyukkal, ne támasszon ekkorát a gépre.
Válasz mtz1221 #4563. hozzászólásárapont ezt mondom én is, lehet kapnio csak golyót, bele kell műteni nh hashúzójába, é skész, ha a magasságok éppen jók. ha nem, akkro a sínbe valót kell megvenni, és szintbe rakni, aztán mehet.
Válasz envagyok2 #4560. hozzászólásáraÉn az alsóhúzón gondoltam hogy bármilyen kivehető golyó megbírná a hengert.
Válasz hashtag #4559. hozzászólásárameg persze ott a szivacs, meg a zsír. csak használni kell mindkettőt.
Válasz hashtag #4559. hozzászólására25 tonna nettó súly. az elejéről kb 8 mázsát vesz le, és összbe 4800-5000rel van több.
talajon én mindent vonószáron húzok otthon, nagy cégbe meg mindent k80on megy. nem csattog, nem zuhog, nem kottyan, de lehet hashúzón se, azt hoszem sose tapasztaltam meg azmilyen, sose volt ilyen gépbe részem.
Válasz mtz1221 #4558. hozzászólásáraén is ezt mondom, hogy így csinálja meg
Válasz envagyok2 #4557. hozzászólásáraSzerintem talajmunkára nem való a k80, csak a tandemkocsira. Idejekorán szétkopna, meg a tárcsa azért nem szokott előrefelé lökdösni úgy mint egy pótkocsi. Az 5 tonnás támaszsúly meg szerintem nem valós, akkor valami vagy nagyon rosszúl van rakva a kocsin, vagy szimplán rossz a súlyelosztása az egésznek.
De leginkább az van, hogy 2,5 tonnát rátesz a golyóra, aztán az átemel még a traktor elejéről is némi súlyt a hátsó hídra. A pótkocsit úgy kéne rakni, hogy először az első tengelynél tele, utána a farát púposra, aztán az elejét a végén, persze látni kéne hogy konkrétan milyen kocsi.
Válasz envagyok2 #4557. hozzászólásáraAzt mondta csak a hengert akarja közösködni velük, arra gondoltam hogy megoldja egy golyóval a nyuszira meg egy fagyissal a hengerre, felesleg alsóhúzót vennie.
Válasz mtz1221 #4556. hozzászólásárami az a rendes anyag? szerintem itt a keménységnek kulcs szerepe van, ez a golyó lehet a puhább, hogy inkább ez kopjon, ne a fagyiskanál. namost mennyire legyen puha? és mennyire legyen kemény, merev? nyilván talajos munkagépnél nincs jelentősége, henger nem fog leszakadni róla, de 30+ tonnás kocsit nem mernék maszek golyón húzni, tudod, ha ebből baj lenne, akkor sok év kukucska. pár százezer egy gyári cucc, annyi azért legyen.
de lehet venni csak golyót is, hashúzóba is bele leht tenni valahogy nyilván, de kérdés a tehrbírása. hashuzónak a max függőleges támterhelése nem tudom mennyi, mondjuk 1 tonna legfeljebb. talajozni nyilván lehet így, de kocsit tenni rá 4-5 tonna súllyal megint azt mondom, hogy annyit nem ér meg a kukucska.
nyáron voltam síkban lévő mérleges helyen, és néztem a tengelyterheléseket, simán rajta van a traktor seggén +5 tonna nem agyig rakott kocsival is, ez egy hashúzónak szerintem rohadt sok. lehet kolléga tesz fel képet a k80-asáról, tepsi széles 60-as laposvas, ehhez képest a hashűzó meg mittomén 100-as széles kis valami...
Válasz envagyok2 #4555. hozzászólásáraRendes anyagból nem lehetne gömböt esztergáltatni a hasihúzóra ?
Válasz fexco #4553. hozzászólásáraa tiprollerre a legkönnyebb k80at tenni, ezerszer jobb érzés, és könnyebb akasztani, és minden más. nhnak ráaádsul ha jól tudom, egész leér a sínje, sőt talán még állítható is, rakható lefelé, szóval ha össze tudod hozni a két gépet egy magasságra, végy arra inkább egy k80at ennek a hashúzója ára helyett, és nyert ügyed van.
jut eszembe, a két gép olajának a keveredését hogy fogod megoldani? abba ennek az olaja nem jó? melyik a magasabb előírású? azzal kéne ám üzemeltetni mind a kettőt, ha akasztgatsz keresztbe.
Válasz mtz1221 #4552. hozzászólásáraazért annyit hozzá kell tenni, hogy sokáig, nagyon, nagyon. nagyon sokiág 18 év volt a korhatár nálam. és bő 20 évvel ezelőtt, amikor még menő blogosok voltunk (haha), akkor a megrontás szóra a mi blogunkat dobta fel első találatként a gugli. haha
Válasz envagyok2 #4549. hozzászólásáramég ha lenne piton fixem,de nincs.igen betolhato a helyére,tehát akkor igazad van.sőt---ez még jobban kilóg.
tiproller,tárcsa.a tiprollert a t6al is huzom majd.azon meg sima hich van.
Válasz envagyok2 #4551. hozzászólásáraÜdv a klubban.
Válasz mtz1221 #4550. hozzászólásáraapósom volt így tavaly télen, reggel elment dolgozni, összesett, meghalt. előtte vasárnap még focizott. semmi előjele, semmi baja. hátsó fali infarktus, újraéleszthetetlen. hagyni nem hagyott maga után gondot, de hogy baszki itt kopog az ajtón. az az igazság, ez már a b oldal, már közelebb van a vége, mint az eleje, értelmes, alkotó, tevékeny munkából már nincs több 10 évnél. nah ezt kéne beosztani...
Válasz envagyok2 #4546. hozzászólásáraPár hónapja halt meg egy falumbeli 44 évesen, tizenperc alatt. Tóbb mint félmilla eu hitellel, vannak idegek azóta az itt maradtaknak.
Válasz fexco #4548. hozzászólásáraneked akkor hogy van, a sín alján piton fixed van, és ez meg betolható a hashúzó heylére? ezt is a sín alja tartja, meg az a 4 csavar, de gondolom az szakadni ki onnan, ha lefittyenne a sín.
mít akarsz hashúzón húzni? akkor inkább a k80, cseréld le a munkaeszközökön a vonórészt, ez kevésbé csattog, zuhog, rángat.
Válasz envagyok2 #4544. hozzászólásáranekem meg kellene,hogy ezt rakhatnád 2xagyig,akkor se törne,azis biztos.kb 6cm vastag,30centi széles,meg ilyenek.holnap,ha tudom csinálok képet.
Válasz mtz1221 #4545. hozzászólásárahanem a fagyiskanál törne, azt mondod? nm tudom, azér az a 8 db 14es csavar vagy hány se valami nagy dolog, ami fölfogja.
Válasz mtz1221 #4543. hozzászólásárama szártépőt akasztottam föl, ilyen még nem volt, hogy alig bírtam egyenesbe fölállni utána... azóta is féloldalasan ülök itt a székbe. kvaéletbe. szóval igen, az biztos, hogy szart csak elásva hagyunk magunk mögött, de elég baj lenne, ha beadnánk a kulcsot anélkül is...
egyébként épp egy gépkereskedővel beszéltem napokban, hozott volna valakit meglesni egyik vasat, és szóba jött, hogy tratort nézegetek, ileltve nézegetnék, ha árvíz nem vitte volna el a fele árbevételt, és mondjuk a tlejes nyereséget, és mondja, hogy várjak azzal, régóta szakmába van, de nem nagyon talákozott ilyen helyzettel, hogy sokan vannak bajság szélén. nyilván, aki odakerül, azt sem szokták belelökni a szakadékba azonnal, de mondja, hogy ők is érzik, hogy sok helyütt nagy a baj.
én nem ellenzem a hitelt, nem rossz dolog az, ha a hiteltárgy megtérül, ha pénzt hoz. de csak azért, hogy ilyenolyan zöld legyen meg sárga, hmm, akkor inkáébb veszek a különbözetből egy lakást, és kiadom, és hozza a lóvét. én megy végre költözhetek a gardára, hahahah
Válasz envagyok2 #4544. hozzászólásáraNem a sínt törné.
Válasz fexco #4542. hozzászólásáracserélni nem tudok, mer nincss hashúzóm, nekem sínbe van k80, de van halálfélelmem, mikor agyig van rakva. mondjuk nem tudom ez a verzió mennyivel volna jobb, hahahah
Válasz envagyok2 #4534. hozzászólásáraMiben akarsz fogadni hogy az ilyenek fogják a legtovább húzni, nem pedig a 100 milllás hitelesek ? Családról nem is beszélve ha egyik napról a másikra történik veled valami. Habár ha jól karbantartott fiatal ......
Válasz envagyok2 #4541. hozzászólásáraholnapra megtudom nézni,a rossebb tuggya hány tonnás,de szerintem a legnagyobb.érdekel?
Válasz fexco #4540. hozzászólásáraplakett rajta van? hány tonnás?
fotód nincs róla?
valakinek nincs eladó alsó vonólapja axion ra?érdekelne.az enyémen k80 alsó vonólap van.a gömb kb vadiúj.el is cserélném akár.mivel nekem nem kell.
Válasz envagyok2 #4538. hozzászólására
Válasz fexco #4537. hozzászólásárafordítva járom az utat, mint te, én most a kék felé megyek onnan ahova te most érkeztél meg...
Válasz envagyok2 #4536. hozzászólásáraén meg nem azt kérdeztem mitcsinálsz,hanem milyen szinüek a vasaid!
Válasz fexco #4535. hozzászólásárahello, nem a tiédet húztam, te!!!
én a sajátjaimra mondtam, hogy szarok, de cserébe occsók, hahah
Válasz envagyok2 #4533. hozzászólásárajóvan,azé jól húzd le....
Válasz envagyok2 #4533. hozzászólásárade occsók, szarér nem adunk sok pénzt, hahahah
évente nagygenerálozok, de meg vagyok nyugodva, mert ezek már összes pénzüket duplán megkeresték. ez is egy hozzáállás, ha ugyan ezeket vettem volna tízszer ennyi pénzér, akkro mgé tíz évig rágnám a gittet, hogy mikor lesz nulla. így meg ha holnap nem indul el, csak az foglalkoztat, hogy a getvába tüntessem el... lehet szeretni ezt a szakmát, de pénzt kell keresnünk, ha tetszik, ha nem. persze csak annak, aki nem aranykanállal a kezébe született...
Válasz fexco #4531. hozzászólásáraszarok, hahaha
Válasz fexco #4529. hozzászólásárabiztos így van, nem ismerem ezt, de ha van ilyen, és ezt a gyártó nem tette lehetetlenné, akkor ez kurva nagy hiba. nem hiszem, hogy ez ennyire sima ügy lenne, nyilván kezelésijét meg kell nézni, de ezt gyárnak is meg kellett volna oldania, hogy egyszerűen ne lehessen így beállítani.
https://www.tradebit.com/
Válasz envagyok2 #4530. hozzászólásáraha publikus,neked milyen vasaid vannak?
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraez így van, vagy megy, vagy nem. előjele annyi lesz, hogy elkezd sípolni meg hibajeleke dobni, de annyit, hogy két kézzel se bírod leokézni. nah akkor kell megállni. menj be hozzájuzk, aztán vedd meg, meglátod. pár tízezer. de mondom, az alakrészkatalógus se rossz dolog., csomó biszbasz benne van, itt egy kapcosló, ott egy vezetékköteg, amoda egy kallantyú, csomó dolog, amivel majd találkozol, hogy előző tulaj baszott rá, és rendbe fogod hozni. nyilván váltóhoz nem nyúlsz hozzá, de rohadt sok pénzbe kerül mindenhez szervízt hívni, meg nem is fog jönni, kényszerből meg kell oldani. nem olyan bonyolult gépek ezek, ugyan úgy bírják a "gányolást", mint a ruszki, nyilván nem a vátlót kell gányolni, de csomó mindent meg lehet oldani. és olcsóbb, ha kapásból veszel egy szenzort, és kicseréled, mintha szervizest hívsz, ott tipródik 2 órát, és aztán kicseréli próbából...
a szervízutasításban a hibakódok is benne vannak, mondom érdemes megkeresni a konlrét típusét, lesz olyan, hogy ott a kód, és miaz, nem tudom milyen a kapcsoalt, de szervízes általában nem mondja meg telefonba elsőre, szóval 20 dollár nem pénz...
Válasz fexco #4528. hozzászólásáraállitólag ez a poversiftes kombó azért nem a legjobb,mert ha egy kicsit süket a pilota,akkor olyan tempót válasz ki,amikor épp mindig épp vált a poversift.állitólag a kezelésijébe bent van,hogy ezeket a sebességeket,vagy motorterhelés beállitásokat kerülni,vagy beállitani kell...
szóval ja...