Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz shr.miklos #2748. hozzászólásáraIgen. Hát nem emléxem pontosan 220-250 valahogy így, de megmondom őszinténn nem is kérdeztem a bolti árát. 657-es aresomba cseréltem. Beszerzési helye ismeretlen de uj és működik.
Válasz shr.miklos #2744. hozzászólásáraNekem is hasonló gondom volt, meg hogy össze vissza kapcsolgatott, kimentem tárcsázni 1 óra mulva szarakodott, bementem nagy nehezen alapjáraton meg épp hogy beértem, vezetékeket átnéztem újra ki, 20 percig jó aztán újra, ezt eljátszotta 3-4szer, senki nem ért rá rádugni a gépet, aztán nem volt más mint hogy kicseréljem hátha bejön, mázlira az lett a baja.
Válasz Ares 826 #2741. hozzászólásáraA motor egy kis idö után kényszer üzembe ugrik átt és alig megy, állítólag az egység motortúlhevülés információval dolgozik. Hömérséklet érzékelök rendben... ezt mondták a szerviszben...
Valódzinüleg... vezetékek,csatlakozók le vannak próbálva.
Válasz dafpityu #2738. hozzászólásáraSzevasz! Van egy Ares 617 nálunk. 2007 es, ujonnan vásárolt, jelenleg 6000 óra van rajta.Leegyszerusitve kényelmes de kényes traktor, összehasonlitva pl.,JD 6150 essel. Fogyasztás hasonló mint Deere traktoroknál, nem szabad 1850 fölé taposni mert akkor eléggé zabál. Szántás 5-7 km/ó,kverneland vx 100/4 fejes ,25-28 cm mélység,24-28 L, vetés 4,5 m accord vagy 6 soros kv optima nt+ starter .....4-4,5 l,/ha, tárcsa,kompaktomat magágykészítö kb. 7-10l/ha.
Hibák : 2x fúvóka csere( vizes gázolaj miatt), elsö meghajtáson szemering csere,fordulatmérö érzékelö csere,fötengely szemering csere, tce15 modul csere ( kb 250 euro) ....jelenleg a motor vezérlö egység raplizik....ilyen a Claas Ares
Válasz Bárány #2730. hozzászólásáraMár húzta a rábaverk condor ekét próbából (5fej),úgy néz ki vehetek rá még egy fejet.de ha jól viseli magát kap egy 6fejes váltva forgatósat.és akkor megnézzük a hasát,amúgy a rába cuccait kapja egyenlőre gyakorlás képen,csak ,hogy szokja a klímát.620 ih tárcsa 5fej eke 7kés kühne lazító,,majd megy gyorsabban,gondolom nem véletlen az a 50-es marica ott a farán.
Válasz Diesel Tibor #2728. hozzászólásáraHát az tuti hogy nem! Nekem a jojó is beveri a 12 órás műszakban a 300 litykót ez meg nagyobb motorú. A jojó mocija az 6800 3cm szarvas hajtja a lelkét!
Válasz lala1 #2723. hozzászólásáraMostanában nem foglalkoztam vele, kicsit jobb lesz az idő az összes tyúkbelet leszedem és átnézem. Azt gondolom valahol törés vagy dörzsölődés miatt csinálja a "káoszt"! Ilyenkor nagyon kemények a kábelek hamar törik reped a műanyag rajtuk.
Válasz Drisa #2709. hozzászólásáraSzia ez a hiba jelenség melegben hamarabb előfordul, akár előzmény nélkül is. Egy kis rudazaton kell állitani a bal oldalon a kerék mögött. A rudazat a kfékhez kapcsolódik.
Válasz Ares 826 #2716. hozzászólásáraEz is épületből indult, pár kilométeren keresztül csak azt vettem észre hogy nem pörög ki rendesen, (gondoltam szűrő dugulás) visszamentem és a légtelenítő csavart meglazítottam és rendesen folyt a Gázolaj nem dugulás volt. A másik ha dugulás van nincs anyag/füst, ezen akadtam meg hirtelen mi lehet a baja. Este tankoltam szerintem televágta a rendszert valami nem odavalóval. Aki IBC-be tartja a gázolajat láthatja mi ülepedik le párnap alatt a tartály aljára, és lehet ezt kapta fel nekem.
Válasz gergő07 #2715. hozzászólásáraA szűrők tiszták, ez inkább melegben csinálja a szarakodását. A gép mindig épületben van tárolva, nem lehet dugulása mint a tiédnek. A hiba amit csinál az nem gázolaj hiányra mutat. De köszi a segítséget.
Válasz Ares 826 #2685. hozzászólásáraNekem az NH csinálta ma. Elindultam dolgozni és 1500 fordulatig semmi gond, de felette elkezdett kékes fehéren füstölni/dadogni, alapjárat negyed kézi gáznál volt. Gázolaj szűrő csere után minden helyre állt. Lehet semmi hasonlóság a két gép hibája közt, de sosem tudni.
Válasz jodeefoster #2712. hozzászólásáraPont erre gondolok én is hogy valahol a 12 év alatt történhetett valami hasonló a kábelekkel, mert sajnos a fülke rugózik a motor rázkódik és a vékony kábelek kidörzsölődhettek nem is egy helyen. Nézek rá másik kábelköteget, vagy leszedem az egészet a télen és végignézem az egészet hogy hol lehet sérült a "tyúkbél". Köszi a tanácsokat neked is és másoknak is!
Válasz Ares 826 #2685. hozzászólásáraNem biztos, csak egy tipp.
Nekem nem a traktor, hanem a kocsim csinálta hasonlóan. 10-20 km után amikor a motor már bemelegedett akkor 90 km - től ez kb 1800 1/min fordulattól el kezdett a motor dadogni. Semmi kódot nem lehetett kiolvasni a komputerből. kb. 3-4 szerelő is az automata váltómat akarta kicserélni vagy felújíttatni. Én tudtam, hogy nem az a baja, addig vittem míg egy szaki meg nem mondta a tutit. A lényeg, hogy a motorvezérlő és a motor között lévő kábelköteg volt elöregedve vagy megrágva. Valahogy rázkódás közben összeérhetett a vezeték olyan helyen ahol meg volt sérülve és ez okozta a dadogást. Kicserélték azóta ketyeg mint egy Schaffhausen.
Arion 520 következő hibát dobja:
Cis kijelzőn zárójelben karika benne felkiáltó jel, tehát fék hiba, ütemesen sípol és kilépni sem lehet belőle. Szervíz szerint nincs hiba kód ilyenkor, és fék henger hibája, közben a fék tökéletesen működik úgy mint máskor olajszint megvan, légtelenítve volt...
Ötlet?
Válasz Büresz #2707. hozzászólásáraNa pont ezért vagyunk megcumiztatva, mert tudják hogy kell a gép és mindent kifizet az ember csak mehessen dolgozni mert ha elmarad a meló nagy bukta is lehet!
Válasz Büresz #2699. hozzászólásáraCsak lassan mondom van aki ezeket szétkapja és javítja őket. A havernak a JD turbó vezérlő gyufás doboz méretű panejja fosta össze magát és javították és jó lett. Persze újonnan meg 500+fa volt a hirtelen csere, mert nagyon kellett neki a gép a munkában tavasszal!
Válasz Celtises #2698. hozzászólásáraSzervizes olvasta az agyát gyári programmal, és semmit nem mutatott, Előtte való napokban húztam le a csatlakozót a termosztát alatti jeladóról csak azt mutatta ki hogy nincs rajta a csatlakozó de semmi mást. Vagy fél órán keresztül nyomtuk neki a gázt alapjáratból lőcs gázig de semmi hibakódot nem mutatott ki. Én azt mondom megbaszhatják az eu vezérek ezeket a Tier követelményeiket amit kitaláltak hogy más ne tudjon gépet értékesíteni amelyek nincsenek teli minden szar tatű elektronikávan. Régi jó motoroknál volt egy gázrúd vagy épp egy bovden és rátette az ember as lábát nyomott egy kövéret és még volt üzemanyag a motorban addig ment a motor rendesen!
Válasz Celtises #2701. hozzászólásáraBiztos lehetne csak nem lehet szétszedni, az egész közepe olyan mint a szilikon ki van öntve, amikor szét vágtam óvatosan, leszedtem róla ezt a szilikonos cuccot, szedett le vele pár apróságot ami leszakadt a panelről.
4849 hozzászólás
Válasz shr.miklos #2748. hozzászólásáraIgen. Hát nem emléxem pontosan 220-250 valahogy így, de megmondom őszinténn nem is kérdeztem a bolti árát. 657-es aresomba cseréltem. Beszerzési helye ismeretlen de uj és működik.
Válasz Büresz #2746. hozzászólásáraKicserélted a motorvezérlöegyseget ? Hol vetted , mennyibe került ?
Köszi
A nagy cégen kívül tudhat valaki számítógépes diagnosztikát csinálni?
Válasz shr.miklos #2744. hozzászólásáraNekem is hasonló gondom volt, meg hogy össze vissza kapcsolgatott, kimentem tárcsázni 1 óra mulva szarakodott, bementem nagy nehezen alapjáraton meg épp hogy beértem, vezetékeket átnéztem újra ki, 20 percig jó aztán újra, ezt eljátszotta 3-4szer, senki nem ért rá rádugni a gépet, aztán nem volt más mint hogy kicseréljem hátha bejön, mázlira az lett a baja.
Válasz shr.miklos #2744. hozzászólásáraJelzi, hogy forr a víz? Én most javíttattam, de még nem jó.
Válasz Ares 826 #2741. hozzászólásáraA motor egy kis idö után kényszer üzembe ugrik átt és alig megy, állítólag az egység motortúlhevülés információval dolgozik. Hömérséklet érzékelök rendben... ezt mondták a szerviszben...
Valódzinüleg... vezetékek,csatlakozók le vannak próbálva.
Válasz Fiat traktor #2742. hozzászólásáraKöszönöm
Üdv Tiszavasváriban a Szabit Kft javít vezérlöket ha nincs teljesen tropára menve.
Válasz shr.miklos #2740. hozzászólásáraMi a gondod vele, tuti ez a szar??? Nem egy olcsó játék.
Sziasztok ! Tudtok valakiröl aki cserél vagy javít Claas Ares motorvezérlöegységeket ?
Köszönöm
Válasz dafpityu #2738. hozzászólásáraSzevasz! Van egy Ares 617 nálunk. 2007 es, ujonnan vásárolt, jelenleg 6000 óra van rajta.Leegyszerusitve kényelmes de kényes traktor, összehasonlitva pl.,JD 6150 essel. Fogyasztás hasonló mint Deere traktoroknál, nem szabad 1850 fölé taposni mert akkor eléggé zabál. Szántás 5-7 km/ó,kverneland vx 100/4 fejes ,25-28 cm mélység,24-28 L, vetés 4,5 m accord vagy 6 soros kv optima nt+ starter .....4-4,5 l,/ha, tárcsa,kompaktomat magágykészítö kb. 7-10l/ha.
Hibák : 2x fúvóka csere( vizes gázolaj miatt), elsö meghajtáson szemering csere,fordulatmérö érzékelö csere,fötengely szemering csere, tce15 modul csere ( kb 250 euro) ....jelenleg a motor vezérlö egység raplizik....ilyen a Claas Ares
Sziasztok!
Érdeklödni szeretnék a Claas Arra 557 típusú traktorokat ól.Kinek milyen tapasztalatai vannak vele.
Válasz Diesel Tibor #2736. hozzászólásáraA 30-as Marica az jobb mint az 50 Marika már értem.
Válasz Bárány #2734. hozzászólásáraMost látom,hogy elírtam.matrica=marica
Válasz Bárány #2734. hozzászólásáraA 30-as Marica fara, na azon már elgondolkoznék.
Válasz Diesel Tibor #2733. hozzászólásáraMá megint az 50-es Marica farán jár az eszed!
Válasz Bárány #2730. hozzászólásáraMár húzta a rábaverk condor ekét próbából (5fej),úgy néz ki vehetek rá még egy fejet.de ha jól viseli magát kap egy 6fejes váltva forgatósat.és akkor megnézzük a hasát,amúgy a rába cuccait kapja egyenlőre gyakorlás képen,csak ,hogy szokja a klímát.620 ih tárcsa 5fej eke 7kés kühne lazító,,majd megy gyorsabban,gondolom nem véletlen az a 50-es marica ott a farán.
Válasz Diesel Tibor #2731. hozzászólásáraAkkor csak tolatási melót csinálj vele akkor még vissza is termeli a naftát, sőt még eladásra is jut majd!
Válasz Ares 826 #2729. hozzászólásáraEbbe 8.8 cat egy idő után termeli a naftát ,úgy adták el.A rába is 300-at ivott 12órába.
Válasz Diesel Tibor #2725. hozzászólásáraPont a kúton kezdi? Ennek is csak a hasán jár az esze!
Válasz Diesel Tibor #2728. hozzászólásáraHát az tuti hogy nem! Nekem a jojó is beveri a 12 órás műszakban a 300 litykót ez meg nagyobb motorú. A jojó mocija az 6800 3cm szarvas hajtja a lelkét!
Válasz Ares 826 #2726. hozzászólására600 l-rel beéri ,hogy aztán ez elég lesz-e 24 órára az még kérdés??
Válasz Diesel Tibor #2725. hozzászólásáraMeg állsz a kúton a tulaj már dörzsöli a markát!
Válasz Diesel Tibor #2725. hozzászólására Ez kicsi drága amit meg belééééé tankolsz az meg nagyon drága, mennyi fér beléééééééé 1000 litykó????
Ismerkedik a faluval a kis drága.
Válasz lala1 #2723. hozzászólásáraMostanában nem foglalkoztam vele, kicsit jobb lesz az idő az összes tyúkbelet leszedem és átnézem. Azt gondolom valahol törés vagy dörzsölődés miatt csinálja a "káoszt"! Ilyenkor nagyon kemények a kábelek hamar törik reped a műanyag rajtuk.
Válasz Ares 826 #2716. hozzászólásáraHogy állsz a hibával? Milyen adagoló van rajta? (nem típus,hanem rendszer)
Válasz Drisa #2709. hozzászólásáraSzia ez a hiba jelenség melegben hamarabb előfordul, akár előzmény nélkül is. Egy kis rudazaton kell állitani a bal oldalon a kerék mögött. A rudazat a kfékhez kapcsolódik.
Aresokban van fordulatszám memória? (nyomógomb, vagy kapcsoló)
Válasz Ádám Zoltán_58033 #2718. hozzászólásáraIgen.
Válasz gergő07 #2717. hozzászólásáraNekem még ott is van rajta szűrő, nem tud átmenni rajta a kosz, benne a szivattyúban a nagy szűrő.
Claac celtis 446 rx traktoron cserélt már valaki thermostatot?
Válasz Ares 826 #2716. hozzászólásáraEz is épületből indult, pár kilométeren keresztül csak azt vettem észre hogy nem pörög ki rendesen, (gondoltam szűrő dugulás) visszamentem és a légtelenítő csavart meglazítottam és rendesen folyt a Gázolaj nem dugulás volt. A másik ha dugulás van nincs anyag/füst, ezen akadtam meg hirtelen mi lehet a baja. Este tankoltam szerintem televágta a rendszert valami nem odavalóval. Aki IBC-be tartja a gázolajat láthatja mi ülepedik le párnap alatt a tartály aljára, és lehet ezt kapta fel nekem.
Válasz gergő07 #2715. hozzászólásáraA szűrők tiszták, ez inkább melegben csinálja a szarakodását. A gép mindig épületben van tárolva, nem lehet dugulása mint a tiédnek. A hiba amit csinál az nem gázolaj hiányra mutat. De köszi a segítséget.
Válasz Ares 826 #2685. hozzászólásáraNekem az NH csinálta ma. Elindultam dolgozni és 1500 fordulatig semmi gond, de felette elkezdett kékes fehéren füstölni/dadogni, alapjárat negyed kézi gáznál volt. Gázolaj szűrő csere után minden helyre állt. Lehet semmi hasonlóság a két gép hibája közt, de sosem tudni.
Válasz jodeefoster #2712. hozzászólásáraPont erre gondolok én is hogy valahol a 12 év alatt történhetett valami hasonló a kábelekkel, mert sajnos a fülke rugózik a motor rázkódik és a vékony kábelek kidörzsölődhettek nem is egy helyen. Nézek rá másik kábelköteget, vagy leszedem az egészet a télen és végignézem az egészet hogy hol lehet sérült a "tyúkbél". Köszi a tanácsokat neked is és másoknak is!
Válasz jodeefoster #2712. hozzászólására Egy Renault megane-val jártam így.
Válasz Ares 826 #2685. hozzászólásáraNem biztos, csak egy tipp.
Nekem nem a traktor, hanem a kocsim csinálta hasonlóan. 10-20 km után amikor a motor már bemelegedett akkor 90 km - től ez kb 1800 1/min fordulattól el kezdett a motor dadogni. Semmi kódot nem lehetett kiolvasni a komputerből. kb. 3-4 szerelő is az automata váltómat akarta kicserélni vagy felújíttatni. Én tudtam, hogy nem az a baja, addig vittem míg egy szaki meg nem mondta a tutit. A lényeg, hogy a motorvezérlő és a motor között lévő kábelköteg volt elöregedve vagy megrágva. Valahogy rázkódás közben összeérhetett a vezeték olyan helyen ahol meg volt sérülve és ez okozta a dadogást. Kicserélték azóta ketyeg mint egy Schaffhausen.
Válasz Bárány #2710. hozzászólásáraNa mondtál valamit azt még nem néztük, köszi lehet csak érintkezési baja van
Válasz Drisa #2709. hozzászólásáraOlajszint érzékelője, kábelei?
Arion 520 következő hibát dobja:
Cis kijelzőn zárójelben karika benne felkiáltó jel, tehát fék hiba, ütemesen sípol és kilépni sem lehet belőle. Szervíz szerint nincs hiba kód ilyenkor, és fék henger hibája, közben a fék tökéletesen működik úgy mint máskor olajszint megvan, légtelenítve volt...
Ötlet?
Válasz Büresz #2707. hozzászólásáraNa pont ezért vagyunk megcumiztatva, mert tudják hogy kell a gép és mindent kifizet az ember csak mehessen dolgozni mert ha elmarad a meló nagy bukta is lehet!
Válasz Ares 826 #2706. hozzászólásáraElőfordul de amikor kell kinek van ideje 1 hetet várni?
Válasz Büresz #2699. hozzászólásáraCsak lassan mondom van aki ezeket szétkapja és javítja őket. A havernak a JD turbó vezérlő gyufás doboz méretű panejja fosta össze magát és javították és jó lett. Persze újonnan meg 500+fa volt a hirtelen csere, mert nagyon kellett neki a gép a munkában tavasszal!
Válasz Celtises #2698. hozzászólásáraSzervizes olvasta az agyát gyári programmal, és semmit nem mutatott, Előtte való napokban húztam le a csatlakozót a termosztát alatti jeladóról csak azt mutatta ki hogy nincs rajta a csatlakozó de semmi mást. Vagy fél órán keresztül nyomtuk neki a gázt alapjáratból lőcs gázig de semmi hibakódot nem mutatott ki. Én azt mondom megbaszhatják az eu vezérek ezeket a Tier követelményeiket amit kitaláltak hogy más ne tudjon gépet értékesíteni amelyek nincsenek teli minden szar tatű elektronikávan. Régi jó motoroknál volt egy gázrúd vagy épp egy bovden és rátette az ember as lábát nyomott egy kövéret és még volt üzemanyag a motorban addig ment a motor rendesen!
Válasz Celtises #2703. hozzászólásáraPassz. Inkább cikszámok ez az.
Válasz Büresz #2702. hozzászólásáraVolt ráítlrva valami gyártmány,ilyesmi?
Válasz Celtises #2701. hozzászólásáraBiztos lehetne csak nem lehet szétszedni, az egész közepe olyan mint a szilikon ki van öntve, amikor szét vágtam óvatosan, leszedtem róla ezt a szilikonos cuccot, szedett le vele pár apróságot ami leszakadt a panelről.
Válasz Büresz #2699. hozzászólásáraAkkor csak mende-monda a javíthatósága.
Válasz Celtises #2698. hozzászólásárahttp://www.autodiesel13.com/upload/de.jpg