Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 403.55 Ft USD 391.08 Ft CHF 429.92 Ft GBP 484.5 Ft

Fórum

Claas traktorok

Létrehozta: Vendég , 2007-12-21 10:09:25

Kedvencekhez Segítség

4849 hozzászólás
#2699 Büresz
2016-12-11 20:24:01

Válasz Celtises #2695. hozzászólásáraKicsit el is ment a kedvem. 220volt okosban. Nem lehet javítani mert nem lehet szétszedni. Úgy vágtam szét.

Nincs profilkép
#2698 Celtises
2016-12-11 20:21:56

Válasz Ares 826 #2696. hozzászólásáraHátulról középen van becsavarva, ha jól emlékszem az adagoló tetején. Gázolaj hőmérséklet jeladó. Megnézem mégegyszer azért én is.
Szervizes olvasta az agyát gyári programmal vagy jó hozzá valami egyszerű hibakód olvasó?

Nincs profilkép
#2697 Ares 826
2016-12-11 20:20:52

Válasz Celtises #2691. hozzászólásáraNem levegős a rendszer mert mindig indul rendesen hidegben és melegben is, fordulatszám emelésnél csinálja. Van amikor kipörög 2000 fölé rendesen de sokszor miután felpörög visszaejti a fordulatot és elkezd kéken füstölni és "bedadog" a motor.smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#2696 Ares 826
2016-12-11 20:17:48

Válasz Celtises #2691. hozzászólásáraAz adagolón hol van a hőmérséklet jeladó?? A motorvezérlőt azt kölcsön kaptam az ismerőstől neki van tartalékba másik azt tettem fel de nem javult. Az lehet hogy az adagoló hőmérséklet jeladó a szar mert inkább melegben csinálja mint ilyenkor mikor vannak fagyos hideg napok.smile blinksmile blink

Nincs profilkép
#2695 Celtises
2016-12-11 20:00:31

Válasz Büresz #2694. hozzászólásáraJavítani nem lehet a panelt?
Mi pénz?

Hát sztem siralmas a használt piac. Súlyos pénzekért ilyenek. Pár ilyen után elmegy az ember kedve.

#2694 Büresz
2016-12-11 19:56:40

Válasz Celtises #2693. hozzászólásáraNem. Hanem mert összevissza kapcsolgatott a gép magától, az elejét ki be kapcsolgatta, majdnem kiestem a kabinból, meg a fordulat is ugrált. Alig értem vele haza. Amit tudtam csatlakozókkal próbálkoztam de semmi változás, de érdekes mert mikor újrakimentem akkor 1 óra múlva jött elő. Ezt eljátszotta 3-4szer velem. A tápszivattyú csak szimlán eresztett. Voltam nézni 2 celtist 1 hete. 1 külföldit, egy magyar. Hát elszomorított a külföldi. 5500 óránál levolt kopva a kupplungpedál meg a gázpedál, pedig rxes volt, a gumiszőnyeg szét volt kopva meg töredezve. Nem tudom mit csináltak vele, ja meg a mutatók letörve.

#2692 Büresz
2016-12-11 19:46:34

Válasz Celtises #2691. hozzászólásáraAres 657esemen most csereltem tápszivattyút meg motorvezérlőt.

Nincs profilkép
#2691 Celtises
2016-12-11 19:34:40

Válasz Ares 826 #2690. hozzászólásáraÉn most rendeltem tápszivattyút. Még nem cseréltem ki. A gumicsöveket már igen egyelőre nem csinálta, bár van hogy hetekig nem csinálja. Meggyőződésem volt eddig az üzemanyag probléma.
Adagolón hőmérséklet jeladó?
Miért cseréltél motorvezérlőt?
Milyen árban mozog?

Nincs profilkép
#2690 Ares 826
2016-12-11 18:33:30

Válasz Marci8908 #2687. hozzászólásáraTápszivattyú cserével kezdtem a dolgot, majd az összes gumicsövet is kicseréltem, utána a motorvezérlő is cserés lett. Aztán a főtengely végén elöl a jeladót is kicseréltem, utána a biztosíték táblát is szétszedem és mindent befújtam tisztítóval, hogy még ott is minden érintkezzen. Az adagolón lévő műanyag hátsó fedelet is leszedtem kitisztítottam hogy jó legyen az érintkezés. Néha megy a motor egész nap rendesen néha meg gondol egyet és elkezd szarakodni. A kék füst szerintem a gázolaj befecskendezési idő eltolódása miatt van, az olajat nem eszi a motor nincs karter gáza sem a motornak, ha megy akkor nagyon erős a motor húz rendesen van ereje!

Nincs profilkép
#2689 Celtises
2016-12-11 08:56:42

Válasz Marci8908 #2687. hozzászólásáraA tökéletlen gázolaj is okozhat kék füstöt.

Nincs profilkép
#2688 Celtises
2016-12-11 08:55:20

Válasz Ares 826 #2685. hozzászólásáraEgyébként meg nincs kék füst?
Tápszivattyúnál a rövid gumi gázolajcső rendben van?
Két gázolajszűrőt összekötő gumicső?(szűrőházak mögött).
Több gép csinálta, csinálja a dadogást, de füst nélkül. Szerintem nincs gázolaj.

#2687 Marci8908
2016-12-11 08:41:20

Válasz Ares 826 #2685. hozzászólásáraÜdv Ares 826!!

Akkor ez egy DPS 4045 TRT tip.jelzésű motor 4,5 literes motor ha jól gondolom.

A Kék füst hengerbe került motorolaj jele.
Kétféleképpen juthat a motorba.Vagy felülről ha szelepszár szimmering baj van. De ilyenkor inditáskor is lenne egy kis kék füst mert leállítás után visszacsorogna a hengerbe.
Vagy alulról az olajlehúzó gyűrű problémája miatt...
Ezek esetében viszont lenne valamennyi olajfogyasztás, lehet csak minimális is..
De mivel fordulathoz függő irásod szerint lehet motorvezérlő és turbó probléma is...
Mennyi üó van a gépben?
A turbód milyen állapotban van?? ez viszonylag könnyebb bontás.. tudok egy hasonló kategóriáju jd motorról is aminek hasonló gondjai voltak...
De lehet motorvezérlő probléma is.
ha gondolod irj prvátban lehet tudok segíteni..

Üdv

Nincs profilkép
#2685 Ares 826
2016-12-10 18:47:33

Ha már ennyire szerel mindenki akkor lenne egy kérdésem az Ares 566 trakim motorja olyat csinál hogy ahogy bemelegszik a motorja valami miatt egy ezred másodpercre elveszi a kaját a motortól és 1800 fordulat felett bedadog és elkezd kéken füstölni. Olajat nem eszi olyan mint ha eltolná valamiért a vezérlést, szerintetek ,mi lehet a gond??? Amikor rá volt dugva a műszer semmi hibakódot nem mutatott. Indul rendesen hidegen és melegen is, tanácstalan vagyok mit is kellene cserélni rajta.smile blinksmile blinksmile blink

#2684 Marci8908
2016-12-10 18:24:08

Szia. Én csinálom igen a szervizt az axiált nem hivjuk mert egy ki...ott szervizt 3x os áron csinál meg mint mi.

Amikor megjött azt mondta a szervizes minden 1000 üó után érdemes kalibrálást csinálni mert akkor nem rángat annyira a kapcsolások között.. mindig csináltuk de igazából semmit nem éreztem ugyanolyan volt. Ha segíthetek bármiben irj egy két napon belül tudok válaszolni.


Moderátor által módosítva: 2017-04-06 10:23:16

Nincs profilkép
#2683 Fodi77
2016-12-09 11:58:31

Válasz Bárány #2682. hozzászólásáraAzért köszi a segítő szándékot!

#2682 Bárány
2016-12-09 10:34:28

Válasz Fodi77 #2666. hozzászólásáraLátom, feri6 már megadta a választ, és ezzel jobban is jártál, mert így konkrétan az Axionra kaptad meg.
Eddig csak sejtettem, de így most biztosan látszik, hogy a különböző típusoknál azért eltér ez a procedúra:
A 600-as Arionhoz kell a laptop, mert az olajhőmérsékletet azon kell ellenőrizni, mivel a traktor bármilyen hőmérsékletnél végrehajtja a kalibrálást. A 400-as meg ugyanaz, mint a Büresz által feltett Ares.

#2681 feri6
2016-12-08 20:54:56

Válasz Fodi77 #2680. hozzászólásáraAkkor semmi, ugy jöttek ki h nem volt felrakva de ki van vezetékelve....

Nincs profilkép
#2680 Fodi77
2016-12-08 20:50:29

Válasz feri6 #2679. hozzászólásáraIgen, ott is van munkalámpa. Miért?

#2679 feri6
2016-12-08 20:44:26

Válasz Fodi77 #2677. hozzászólásáraMunkalámpák fenn vannak az első indexeknél?

#2678 feri6
2016-12-08 20:40:26

Válasz Fodi77 #2677. hozzászólásáraJo a légkondi benne , max a 35 fokban ha betűz a nap az lehet érdekes, rá kell figyelni a fűtéscsapra hogy el zár e rendesen, az elpár takarítása macera kicsit, szűröházban le kell szerelni a befúvó ventillátort es ugy férsz hozzá, nem kizárt hogy retkes ha előző gazda nem küszöbölte ki hogy a fedél ne engedje be a port. De nem kizárt egy töltet ellenőrzés 1650g kell bele.

Nincs profilkép
#2677 Fodi77
2016-12-08 20:30:09

Válasz feri6 #2676. hozzászólásáraKöszi!
Amit még észrevettem, hogy mintha a klíma nem dolgozna megfelelő hatásfokkal, legalábbis a másik géphez képest. Nem tudom, hogy ennél a típusnál mennyire problémás a klíma rendszer karbantartása, tisztítása /elpárologtató, hűtő,stb./ Ezzel volt már problémád?

#2676 feri6
2016-12-08 20:09:07

Válasz feri6 #2675. hozzászólásáraAmit nagyon szidni lehet a fülkeszűrés megoldása legalábbis a doboz egy okádék, fedél nem zár rendesen alapból erre ra kell figyelni.

#2675 feri6
2016-12-08 20:05:04

Válasz Fodi77 #2674. hozzászólásáraMindenképp csináltasd meg ráfér, az apró bosszantó hibák már ki lettek küszöbölve sztem gari időben, fűtéscső folyás stb, vszinű nem találkozol semmi ilyesmivel, macera max szántáskor nyer talajon a munkahenger mögé berakja a földet es egyszercsak azt veszed észre, hogy nem enged le amennyire kellene, üzemeltetésben 1800 és 2050 fordulat közt szereti terheléstől es sebességfokozattól függően, légszűrő nem tisztitható ugyhogy cseréld előírás szerűen. Motor nagyon jó, optimalizálás sosem jusson eszedbe... Fokozatok munkára igy sorban b3,b4,c1,b5,c2... Jelentősen észrevenni c től a plusz le-t.

Nincs profilkép
#2674 Fodi77
2016-12-08 19:42:44

Válasz feri6 #2673. hozzászólásáraA korábbin kívül nincs konkrét, ugyanis csak 3-4 napot dolgoztam még csak vele amióta meg van. Üzemóra 2100, úgyhogy a szelephézag állítás aktuális lesz. Inkább olyan üzemeltetési tapasztalataidra lennék kíváncsi, ami miatt esetleg erre a típusra különösen figyelni kell, jellemző meghibásodások, bosszantó apró hibák, stb.

#2673 feri6
2016-12-08 19:33:08

Válasz Fodi77 #2672 hozzászólásá

Van konkrét kérdésed? Lehet könnyebb lenne mint általánosságban firkálni.

Nincs profilkép
#2672 Fodi77
2016-12-08 19:16:45

Válasz feri6 #2671. hozzászólásáraNem, csak merev hidas. A távolság és területmérés benne van a menüben.

#2671 feri6
2016-12-08 19:13:05

Válasz Fodi77 #2670. hozzászólásáraRugózott híd van?
Területmérés, távolság stb. Fel van telepítve?

Nincs profilkép
#2669 Fodi77
2016-12-08 18:49:18

Válasz feri6 #2667. hozzászólásáraKöszönöm!
Esetleg az üzemeltetési tapasztalataidról ha időd engedi és ide nem, de privátban írnál akkor a nevem alatti e-mail címre megteheted, szívesen fogadnám, de ezt is nagyon köszönöm.

#2668 Büresz
2016-12-08 18:23:34

Válasz Fodi77 #2664. hozzászólásáraAresomat így kell hátha a tiéd is.

#2667 feri6
2016-12-08 17:52:49

Válasz Fodi77 #2666. hozzászólásáraHa nem megfeleleő az olajhőmérséklet nem indul el a kalibrálás és ha a motor fordult nem fegfelelő akkor sem.

Beindítod kezifeket nem kell behúzni, legyen kikapcsolva légkondi, hidraulika legyen alapban, kartámaszon N gombal kiteszed üresbe, motorfordulat 1520, egyidejűleg irányváltót felemeledes előre teszed csak nem engeded el közben az összkerék gombot lenyomva tartod, megjelenik id..... Hibakód ekkor elengededminkettőt es vársz türelmesen, közben hallani a kuplungok müködését, amikor végez megjelenik az N betű az oldalsó konzolon, ekkor leállítod, vársz 3 percet indít es kipróbál, mnet közben az olaj hömersekletet irja az fülkeoszlopon.

Itt levő emailt nem tudom megnézni..
2000 óranként szelephézag állítás!!!

Nincs profilkép
#2666 Fodi77
2016-12-08 17:02:03

Válasz Bárány #2665. hozzászólásáraRendben. Előre is köszi!

#2665 Bárány
2016-12-08 17:00:29

Válasz Fodi77 #2664. hozzászólásáraÉn a 400-as és a 600-as Arionokét tudom. A 600-as elvileg ugyanaz, mint az Axion.
Fejből nem tudom, a gépkönyvbe van beírva. Majd megnézem, de nem ma, bocs!

Nincs profilkép
#2664 Fodi77
2016-12-08 16:48:48

Válasz Bárány #2662. hozzászólásáraSzia!
A szervízkönyvébe a volt tulaj felírta a lépéseket, de sajnos néhány kiolvashatatlan, ezért is érdekelne az egész teljes folyamat.

#2663 Bárány
2016-12-08 16:48:23

Válasz Bárány #2662. hozzászólásáraA lényeg: ha ezen a tartományon kívül csinálod, nem lesz tökéletes.

#2662 Bárány
2016-12-08 16:42:53

Válasz Fodi77 #2661. hozzászólásáraA váltókalibráláshoz azt hiszem, 40-60 Celsiusos olaj kell. Ezt van amelyik típusnál ki lehet íratni, van, amelyikhez laptop kell. Persze a szervizes prrogrammal.

Nincs profilkép
#2661 Fodi77
2016-12-08 16:34:36

Válasz Marci8908 #2660. hozzászólásáraSzia!
A szervizeket Ti végzitek rajta vagy az Axiál? A váltókalibrálást minden hajtómű olajcsere után el kell végezni? Ennek a menete is érdekelne, mert nekem most lesz aktuális az olajcsere és a kezelési könyve erről nem igazán tesz említést.

#2660 Marci8908
2016-12-08 16:25:32

Válasz Fodi77 #2654. hozzászólására
Szia.

Kategóriájában nagyon jó traktor. Fogyasztása az adott talajtipustól függő felénk nagyon kötött / a Sárréten vagyunk/ de igy 36-40liter/ ha.
Egy négy fejes Besson ekét húz most olyan 7,5-9 km rel- 30 centin kb.
Motorral és váltóval nem volt gond eddig 3000űó van benne de nagyon mostoha körülmények között.( szántás/ ih tárcsa, ih lazító és egy pronto 400 ast húz)
Fülkéje nagyon kényelmes. 4 ponton is rugózik.
ha van még kérdés irj!!!

Üdv!

#2659 Marci8908
2016-12-08 16:24:36

Szia.

Kategóriájában nagyon jó traktor. Fogyasztása az adott talajtipustól függő felénk nagyon kötött / a Sárréten vagyunk/ de igy 36-40liter/ ha.
Egy négy fejes Besson ekét húz most olyan 7,5-9 km rel- 30 centin kb.
Motorral és váltóval nem volt gond eddig 3000űó van benne de nagyon mostoha körülmények között.( szántás/ ih tárcsa, ih lazító és egy pronto 400 ast húz)
Fülkéje nagyon kényelmes. 4 ponton is rugózik.
ha van még kérdés irj!!!

Üdv!


#2658 Büresz
2016-12-08 16:20:35

Válasz feri6 #2655. hozzászólásáraHát ez az, minket is érdekelhet a dolog..

#2657 Bárány
2016-12-08 16:09:05

Válasz feri6 #2655. hozzászólásáraMiért? Gondolom, te is szívesen olvasod itt mások beazámolóit.

#2655 feri6
2016-12-08 13:13:32

Válasz Fodi77 #2654 hozzászólásár

Esetleg privátba......

Nincs profilkép
#2654 Fodi77
2016-12-08 11:52:38

Üdvözlet Mindenkinek!
Claas Axion 820 tip. traktor (JD motoros) üzemeltetési tapasztalataira lennék kíváncsi, esetleg a már felmerült műszaki problémákra és megoldásaikra.
Előre is köszönöm a segítő hozzászólásokat.

Nincs profilkép
#2653 Celtises
2016-07-25 06:59:45

Válasz Ádám Zoltán_58033 #2635. hozzászólásáraNeked a vízhömérséklet mérő óràd hova àll be általában?
Hol kezdi a csipogós vészjelzést?
Csak ellenőrizném az enyémet. Köszi előre is.

Nincs profilkép
#2652 Batka
2016-07-06 08:12:21

Válasz TPA #2650. hozzászólásáraAz ares akkor produkál valami hasonlót, ha hideg a hidraulikaolaj. Igaz akkor C4-be teszi magát és a gázpedál működik. Ennél fel lehet varázsolni a kijelzőre az olajhőmérsékletet, talán érdemes lenne kipróbálni, nem-e ennél van valami zavar, esetleg a hőmérséklet jeladónál.

#2651 bandigh
2016-07-05 22:50:07

Válasz traktorajtóhajtogató #2649. hozzászólásáraÉs a gyakorlatban mi lenne ez az "átalakítókészlet"? Mármint a gyári? Kapsz egy üres dobot vagy mi? smile confused

Nincs profilkép
#2650 TPA
2016-07-05 16:08:03

Claas Axion 820 traktorral van egy lassan már egy éve húzódó problémám.

Indítás után B2 sebességbe ugrik, a hidraulika nem működik (karokat nem mozgatja, gázpedál hatástalan.

Többszöri indítás (néha 2, néha 10 vagy annál is több) után a hiba megszűnik és amíg a le nem állítom, tökéletesen működik minden.
Leállítás után a következő indításnál, kezdődik minden elölről.

Több 100 000 Ft-os panelcserék sem segítettek, több szerelő is belebukott már.

Van valakinél hasonló hiba, vagy ötlet, hogy mi lehet a megoldás?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
Fertőzésveszély napraforgóban!
Fertőzésveszély napraforgóban!
A fertőzés ellen védekezni kémiai szerrel nem lehetséges.
Megváltozott napraforgóban a betegségprioritás
Megváltozott napraforgóban a betegségprioritás
A napraforgó eredményes termesztését a betegségek elleni megelőző és hatékony...
Eladó Claas Mega 204
Eladó Claas Mega 204

10.000.000 Ft

Dobkályha eladó
Dobkályha eladó

20.000 Ft

Hürlimann D90 veterán kis traktor
Hürlimann D90 veterán kis traktor

2.190.000 Ft

MTZ 50
MTZ 50

1.450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]