Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Mokári Ádám #2506. hozzászólásáraBéna a Rábás is mert egy kis rövid 1-1,5 méteres kötéllel rá kell emelni a gép seggére a súly ezzel ki is emeli kicsit a földből, és azonnal kihúzta volna a Claast. Nem négy méteressel kötéllel ráncigálni.
Válasz *** HM *** #2492. hozzászólásáraMilyen + sok milla? Mi most vettünk JD-t Kitétől és szerintem semmivel nem került többe mint egy claas 650. Vett mostanában valaki olyat?
Válasz Bárány #2493. hozzászólásáraPersze mindenki más cipőben van. Nekünk 70km-re van a legközelebbi Axiál. Amikor a kombájnt vettük még nem éreztük ennek hátrányait. Ráadásul volt szó egy esetleges kecskeméti kis bázis létrehozásáról, ami közben biztossá vált hogy nem lesz, helyette "paloták" épülnek a régi telepeken. Most már hogy van két traktorunk érezzük a távolság hátrányait. A kombájnnál egy kezemen meg tudom olvasni hányszor volt szervizes, a traktoroknál már főleg az újnál simán 20+ pedig fele idős sincsen.
Milehet a páréves xerionok körül?
Vannak a tanya körül, a faszinak múltkor 600 haja volt......
Lehet még bekebelezett valamit azóta......
600 800 on sokat nem izzad benne le az ember, aztán mehet diszkóba........
Válasz Bárány #2495. hozzászólásáraá az nagyon alternatív stílusú őrült szántóföldi zenész aki a gazdaságának a bevételeinek a izéjét nem a jdre bízza------- má Fecó is megírta
Válasz Drisa #2491. hozzászólásáraCsak az Axiál miatt nyilván nem szabad venni, de ez is egy szempont.
Mind más helyzetben vagyunk, egy-egy szempont más súlyú nálad és nálam.
Válasz Drisa #2491. hozzászólásáraakkor mondjuk úgy h. naonnsokat nyom a latba vagymi
és persze nagyon kevés nyeresége van hogy Fendtet vegyen
a kitének meg a sok + milla juttatásához szintén nincs lelki ereje
Válasz *** HM *** #2490. hozzászólásáraÓriási hiba ha valaki csak azért vesz ott gépet mert axi a háttér, gépet a munkára kell venni, legyen az traktor kombájn vagy munkagép. Biztos sokan vannak, de bízok benne azért nem annyira...
Válasz feri6 #2484. hozzászólásáraEgy nyomógomb, meg másik szoftver, ennyi.
Na jó, nyilván a fejlísztést is meg kell fizetni.
Meg végül visszaérünk ahhoz, amit Batka írt: minden annyiba kerüül, amennyit adnak érte. Az árakat nem a méónökök határozzák meg, hanem a közgazdászok, marketingesek, értékesítők.
Válasz Bárány #2475. hozzászólásáraAxialos progihoz nehéz hozzájutni v ha sikerül akkor sem sokáig használható, éves hozzáférési kulcs van, lejár meghal....
Válasz feri6 #2474. hozzászólásáraNem úgy értettem, hogy xar, hanem, hogy nemigen lehet hozzájutni.
(Ha ma már nem írok, végleg beszart a wifi. Ez még talán átmegy.)
Beszéltem én is más márka szerelőivel kék piros zöld.. Ök irigylik h a claas diagnosztikai programja az utolsó kapcsolóra meg mindenre kiterjed, állitólag a jd majdnem olan jó de annyimindent nem tud a program, ezek 9 szavaik ha nem igy van .......
Válasz feri6 #2469. hozzászólásáraA szoftverekhez, diagnosztikához nehéz (nem olcsó) hozzájutni, ráadásul gyorsan elavulnak.
Etekintetben amúgy pont az Axiál gépei a legnehezebb ügyek. Ők különösen ügyesen "ülnek rajtuk".
Válasz Ares 826 #2458. hozzászólásáraArról nem igazán tehetünk, minden ország felett repülnek a gazdagok felett meg még többet is mint felettünk.
De hogy azt miért engedték hogy telehordják az országot ezekkel a régi koromdízel szétkopott autókkal azt nem tudom.
Inkább az újakról vették volna le az áfát meg a regadót aztán akkor 2 milláért lehetne jó autót venni.
Vagy legalább rakattak volna rájuk utólag valami koromszűrő megoldást.
Válasz Bárány #2463. hozzászólásáraAz is érdekes, hogy ismerek maszek szerelőt, aki több márkával is foglalkozik és jó a szakmában, de ha megemlítem neki a claast, finoman kihátrál a feladatból.
Válasz 4964 #2462. hozzászólásáraEbben bízom én is, évi 500 óra, nem üti agyon, mikor meg lett véve szét volt nézve rendesen... Ár értékben meg amire kell akkor legjobb döntés volt, ez a " megvenném e most, elméleti kérdés, csak a jelenleg piacon lévő új típusokból már nem ezt választanám ha vásárlásról lenne szó.
Válasz 4964 #2462. hozzászólásáraAhogy egyre több az elkektronika, a maszek szerelőket el lehet felejteni.
Már most is így van sok gépnél.
Itt a fórumon is egyre gyakoribb válasz, hogy "fodulj az Axiálhoz"!
Ez már a jelen.
Válasz feri6 #2457. hozzászólásáraHa egy ilyen gépet az ember megkímél akkor 6-7 évig biztos nem kell komolyabban javítani.
Akkorra meg a javítás biztos hogy olcsóbb lesz mert a maszek szerelők is rá tudnak addigra állni a javításra.
Így 12-15 ezer óráig is elballaghat egy ilyen masina.
Lehet érdemesebb mint 5 évente újat venni, még ennél is egyre silányabbat.
Egy 90-es években gyártott 8000 jd 5x gazdaságosabb gép volt mint most akármelyik új gép.
Válasz Ares 826 #2459. hozzászólásáraEz nem kérdés.
NEM!
valószínűleg ennyiért nem fog elkelni, de valamiért ki merik írni ennyiért.
De még nem is ez a legrosszabb, egy 6170 R-t hirdetnek 1100 órával 39-ért, na azt megnézném ki fogja megvenni.
4807 hozzászólás
Válasz Mokári Ádám #2506. hozzászólásáraBéna a Rábás is mert egy kis rövid 1-1,5 méteres kötéllel rá kell emelni a gép seggére a súly ezzel ki is emeli kicsit a földből, és azonnal kihúzta volna a Claast. Nem négy méteressel kötéllel ráncigálni.
Válasz *** HM *** #2498 hozzászólásá
http://www.agroinform.com/geppiac/claas-arion-640/h_1350257
ez is ritka darab.
Sziasztok!
Ares 657ATZ kuplung-kalibraciojában tudna valaki segítteni?!
Válasz *** HM *** #2502. hozzászólásáraGondolom rajtuk is nagy a nyomás, mert sok a vetélytárs, így kényszerülnek engedni... de ez nekünk csak jó
Válasz Drisa #2501. hozzászólásáraoksi
úgylátszik csúsznak lefele kevés a hun-kun-csaft
Válasz *** HM *** #2492. hozzászólásáraMilyen + sok milla? Mi most vettünk JD-t Kitétől és szerintem semmivel nem került többe mint egy claas 650. Vett mostanában valaki olyat?
Válasz Bárány #2493. hozzászólásáraPersze mindenki más cipőben van. Nekünk 70km-re van a legközelebbi Axiál. Amikor a kombájnt vettük még nem éreztük ennek hátrányait. Ráadásul volt szó egy esetleges kecskeméti kis bázis létrehozásáról, ami közben biztossá vált hogy nem lesz, helyette "paloták" épülnek a régi telepeken. Most már hogy van két traktorunk érezzük a távolság hátrányait. A kombájnnál egy kezemen meg tudom olvasni hányszor volt szervizes, a traktoroknál már főleg az újnál simán 20+ pedig fele idős sincsen.
Válasz Batka #2497. hozzászólásáranemtom
kevés a 7 év itt hogy bekategorizáljalak benneteket
de az Qélet hogy mi itten beletartozunk!!!!!
Milehet a páréves xerionok körül?
Vannak a tanya körül, a faszinak múltkor 600 haja volt......
Lehet még bekebelezett valamit azóta......
600 800 on sokat nem izzad benne le az ember, aztán mehet diszkóba........
Válasz *** HM *** #2496. hozzászólásáraÉs szerinted itt melyikőnk nem fér bele az "őrült szántóföldi zenész" kategóriájába gépszíntől függetlenül?
Válasz Bárány #2495. hozzászólásáraá az nagyon alternatív stílusú őrült szántóföldi zenész aki a gazdaságának a bevételeinek a izéjét nem a jdre bízza------- má Fecó is megírta
Válasz *** HM *** #2494. hozzászólásáraDehogynem. Az összes többi mind alternatíva.
Kinek mi.
a jd helyett semmi más alternatíva ellenfélként jobb ha belátjátok
Válasz Drisa #2491. hozzászólásáraCsak az Axiál miatt nyilván nem szabad venni, de ez is egy szempont.
Mind más helyzetben vagyunk, egy-egy szempont más súlyú nálad és nálam.
Válasz Drisa #2491. hozzászólásáraakkor mondjuk úgy h. naonnsokat nyom a latba vagymi
és persze nagyon kevés nyeresége van hogy Fendtet vegyen
a kitének meg a sok + milla juttatásához szintén nincs lelki ereje
Válasz *** HM *** #2490. hozzászólásáraÓriási hiba ha valaki csak azért vesz ott gépet mert axi a háttér, gépet a munkára kell venni, legyen az traktor kombájn vagy munkagép. Biztos sokan vannak, de bízok benne azért nem annyira...
mennyi Claast ad el a axi évente?
ebből hány % lehet aki csak azért veszi mert a axi a háttér?
(amúgy a jd az ÁLMA )
Válasz 4964 #2441. hozzászólásáraÉrdekes nekem is ugyanezek a gondok vannak... meg a többi...
Csáó
Válasz Bárány #2485. hozzászólásáraAnno gépész tanárom mondogatta, a közgazdászokkal és a politikusokkal van csak a baj. Xd
Na jóccakát, most már lépek. Jó beszélgetés volt.
Válasz feri6 #2484. hozzászólásáraEgy nyomógomb, meg másik szoftver, ennyi.
Na jó, nyilván a fejlísztést is meg kell fizetni.
Meg végül visszaérünk ahhoz, amit Batka írt: minden annyiba kerüül, amennyit adnak érte. Az árakat nem a méónökök határozzák meg, hanem a közgazdászok, marketingesek, értékesítők.
Válasz Bárány #2482. hozzászólásáraOk, az is csak hókuszpókusz és 400 at kérnek érte
Válasz Batka #2480. hozzászólásáraValószínű.
Válasz feri6 #2481. hozzászólásáraVan.
Válasz Bárány #2479. hozzászólásáraNa jah......
Hexaktív benne van neked?
Válasz Bárány #2478. hozzászólásáraNa lehet én is ezen buktam meg...
Válasz feri6 #2477. hozzászólásáraMeg van. Meg a háromponté is. Mert persze ezeket se írják bele a kezelésibe.
Menj a szeóvizbe! Pfff...
Válasz feri6 #2476. hozzászólásáraNa erről beszéltem. Itt vannak a maszek szerelők meglőve.
Váltókalibrálás menete ha esetleg kell vkinek.......
Válasz Bárány #2475. hozzászólásáraAxialos progihoz nehéz hozzájutni v ha sikerül akkor sem sokáig használható, éves hozzáférési kulcs van, lejár meghal....
Válasz feri6 #2474. hozzászólásáraNem úgy értettem, hogy xar, hanem, hogy nemigen lehet hozzájutni.
(Ha ma már nem írok, végleg beszart a wifi. Ez még talán átmegy.)
Beszéltem én is más márka szerelőivel kék piros zöld.. Ök irigylik h a claas diagnosztikai programja az utolsó kapcsolóra meg mindenre kiterjed, állitólag a jd majdnem olan jó de annyimindent nem tud a program, ezek 9 szavaik ha nem igy van .......
Válasz Batka #2470. hozzászólásáraVolt(ak), persze. De ezt hosszú lenne leírni. Sok szempont döntött sok rágódással.
Válasz Bárány #2468. hozzászólásáraHát egészen konkrétan nem indokol, csak közli, hogy ezzel nem akar foglalkozni.
Válasz feri6 #2469. hozzászólásáraA szoftverekhez, diagnosztikához nehéz (nem olcsó) hozzájutni, ráadásul gyorsan elavulnak.
Etekintetben amúgy pont az Axiál gépei a legnehezebb ügyek. Ők különösen ügyesen "ülnek rajtuk".
Válasz Bárány #2466. hozzászólásáraGondolom akkor is volt alternatíva, egy másik gyártmány.
Nálam szinte azonos áron volt az IH-val.
Nem lesz itt baj az elektronika javítással sem csak még nagyon nagyon kevesen tanulták ki meg jutottak hozzá szükséges felszereléshez,
Válasz Batka #2465. hozzászólásáraMit mond, miért?
Válasz Ares 826 #2458. hozzászólásáraArról nem igazán tehetünk, minden ország felett repülnek a gazdagok felett meg még többet is mint felettünk.
De hogy azt miért engedték hogy telehordják az országot ezekkel a régi koromdízel szétkopott autókkal azt nem tudom.
Inkább az újakról vették volna le az áfát meg a regadót aztán akkor 2 milláért lehetne jó autót venni.
Vagy legalább rakattak volna rájuk utólag valami koromszűrő megoldást.
Válasz feri6 #2464. hozzászólásáraNa igen, itt sántít a kérdés: akkori, vagy mostani körülmények között.
Én az akkori szerint válaszoltam.
Válasz Bárány #2463. hozzászólásáraAz is érdekes, hogy ismerek maszek szerelőt, aki több márkával is foglalkozik és jó a szakmában, de ha megemlítem neki a claast, finoman kihátrál a feladatból.
Válasz 4964 #2462. hozzászólásáraEbben bízom én is, évi 500 óra, nem üti agyon, mikor meg lett véve szét volt nézve rendesen... Ár értékben meg amire kell akkor legjobb döntés volt, ez a " megvenném e most, elméleti kérdés, csak a jelenleg piacon lévő új típusokból már nem ezt választanám ha vásárlásról lenne szó.
Válasz 4964 #2462. hozzászólásáraAhogy egyre több az elkektronika, a maszek szerelőket el lehet felejteni.
Már most is így van sok gépnél.
Itt a fórumon is egyre gyakoribb válasz, hogy "fodulj az Axiálhoz"!
Ez már a jelen.
Válasz feri6 #2457. hozzászólásáraHa egy ilyen gépet az ember megkímél akkor 6-7 évig biztos nem kell komolyabban javítani.
Akkorra meg a javítás biztos hogy olcsóbb lesz mert a maszek szerelők is rá tudnak addigra állni a javításra.
Így 12-15 ezer óráig is elballaghat egy ilyen masina.
Lehet érdemesebb mint 5 évente újat venni, még ennél is egyre silányabbat.
Egy 90-es években gyártott 8000 jd 5x gazdaságosabb gép volt mint most akármelyik új gép.
Válasz Ares 826 #2459. hozzászólásáraEz nem kérdés.
NEM!
valószínűleg ennyiért nem fog elkelni, de valamiért ki merik írni ennyiért.
De még nem is ez a legrosszabb, egy 6170 R-t hirdetnek 1100 órával 39-ért, na azt megnézném ki fogja megvenni.
Válasz Ares 826 #2459. hozzászólásáraÚjan is pont ennyi volt 3 éve.
Válasz Batka #2455. hozzászólásáraSzerinted ér egy JD 7210, 2500 órával 4 évesen 35 millát nettóban?????????
Válasz 4964 #2456. hozzászólásáraNaponta közel 100.000 repülő van fent menetrendszeri járatban, akkor szerintem nincs miről beszélni.