Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Tiszavasváriban van egy fiatal gyerek aki csinálta nekem ,rá van állva erre a dologra ha viszed a rosszat azonnal ad egy csere db-ot ,hogy tudjál dólgozni tovább amíg ő forrasztgassa, leptoppal ellenőrzi mielőtt vissza adná .
Köszi az infót!
A motorvezérlő valóban 400 rugó körül van?
Annyit tudhat egy ilyen, mint egy turbós Mtz?
Ezek a gépek Stanadyn mechanikus adagolósok elektromos töltésmennyiség szabályzóval?
Válasz #2358. hozzászólásra
Nekünk van egy 436-os Celtisünk , igaz Renault még de teljesen ugyanaz .
Jelenleg 5000 üzemórán felül jár , komolyabb hibája nem volt még. Idén tavasszal kellett nekünk cserélni a motorvezérlőt. A miénk az teljesen mechanikus . Megbízható gép és a teljesítménye is megfelelő. Idén került rá egy BB homlokrakódó is . Van nekünk még egy 546-os Ares-ünk. Az Ares bevált ezért is mertük megvenni a Celtist . Teljesen megvagyunk vele elégedve .
Ha van valami konkrét dolog, ami érdekel akkor irj nyugodtan !
Üdv!
Nem igazán találtam semmi infót a Celtis 436-os típusról.
Érdemes ilyet venni?
Van valami betegsége ezeknek a traktoroknak a motorvezérlő panelen kívül?
Válasz #2350. hozzászólásra
Már az üzemanyagra is gondoltunk, hátha levegős a rendszer vagy valami, de nem tűnik annak. Még valami: a tápszivattyút pumpálva csak az első pumpálás kemény, utána mintha semmit sem nyomna.
Hali!
Claas ares 557-es traktor olyat csinál, hogy gondol egyet és leáll a motor minden előjel nélkül, utána pedig nem indul, csak teker az önindító, de nem kapja el. A műszerfalon villog és sípol a diagnosztika lámpa. Lehet, hogy a befecskendezéssel van gond?
Hát janikám látszik, hogy nemvagy rendesen képben, ha arra gondolsz hogy miért csak 3késsel dolgozik.
Elmondanám, nemhogy az axion820-al, de még a 130mázsás 260lovas nagyfergával is van olyan amikor nem megy új a 3késes fralaz előtt mint a videón. Itt elég jó a talaj de amikor egy páncélként szakad fel a gép hasa alatt is akkor 100lóerő/kés ami zokszó nélkül elviszi persze az sem szaladna el vele.
Vannak olyan talajok meg állapotok amikor egy 150lovas gép is repül a 3késsel de általában egy masszívabb talajon 250lóerővel megy lazán a lazítás csak tudjad.
8330-as Johnival nem túl messze 5késest húznak nagy ikerkerekek is fent vannak de ha nehezebb talajon van kínlódik előtte, vergődik orrbaverődik.
Ezek nagy lazítók nem kis mtz-s háromkésesre kell gondolni
Heló claas tulajok ,infót szeretnék kérni ,van nekem egy ares617-sem és ma kirakott egy vagon hiba kódot ,ha valaki tudna egy kis infóval szolgálni megköszönném .Kódok 414, 314, 411, 311 .ezek lennének . A könyvében semmit nem írnak a kódokról ,,csak annyit ,hogy hívd fel a szerelőtFelhívtam majd egyszer ha ráér eljön,hát erről ennyit.
Kollégák, egészen életre kapott ez a topic, így még gyorsan kihasználva a dolgot, esetleg Claas arion 420-al kapcsolatban valakinek valami féle tapasztalata van -e a már leírtakon kívül, akár negatív akár pozitív???
Sokan segítettek a hozzászólásukkal amit ezúton köszönök, és ha még valakinek van a látókörében esetleg konkrétan ez a típus, annak a válaszát megköszönném! üdv L
Nem írogatok sokat, de sokat olvasom a hozzászólásaitokat, és látom sok itt a jd-s, nincs velük bajom, de egy kicsit elfogultak.A Tm egy igen is jó gép, 7000es kicsit problémásabb, de nem vészes, és senki ne mondja , hogy gyenge mert nem az és nem kell 2100-on pörgetni 1700-1900 bőven elég és 1000-ig simán leeshet és nem fullad le.
Ja meleg a váltó? És? Működik? Szerintem nem baj csak ne legyen jó.
Itt mindenki Jd, Valtra, Claas meg MF .
Hát volt szerencsém Valtrához T versu (kb 400 óra) jó az összeszerelés meg sok jó van benne, de kényelemben és erőben 7000es simán veri. Ezzel csak azt írom, ha nem próbáltad több ideig nem mond ,hogy ez ilyen az meg olyan.
Nem akartam senki gépét leszólni.
Válasz #2321. hozzászólásra
Elősször a Lévai képviseletnél voltam , kérdeztem a 7530, és a 7730 traktorokat. Erőszakkal azt akarták elérni, hogy vigyem el a raktáron levő 6630. Erre azt mondtam hogy nem, a 7530 alá nem megyek. Megint csak fojtatták. Erre azt mondtam hogy, majd gondolkozom, mert ez a traktor nem nagyon tetszik. Lementem Komáromba, ott azt mondták hogy területileg Lévaiakhoz tartozom. Megfordultam és hazamentem. 4 napra rá elmentem megint a Lévai képviselethez, mondtam nekik, hogy nem változott a véleményem, 7530 alá nem megyek. Erre kirukkoltat újabb árral ami több mint 6000 euróval volt több. Mondom nekik miért? Válasz felment az ára, van rá érdeklődés másoknál is. Hazamentem felhívtam a Komáromiakat, hogy nem tudok a Lévaiakkal zöld ágra vergődni. Válasz az volt megint hogy Lévaiakhoz tartozom. Ekkor elegem lett az eladókból. Nem a traktor rossz, mivel a JD jó márka amit én is elismerek, de az emberi tényező nagyon el tudja rontani az adott márka iránti érdeklődést.
A NH 7040-es 1400as fordulatnal is rendesen teljesit. Baromi nyomatekos, nem aszert szerelik be sok gepbe mert rossz. En New holland parti vagyok mas John Deereos. Egyebkent a T8.-os demozaskor meg nem alakult ki tenyleg, nem is vennek bevezeto gepet.
Válasz #2311. hozzászólásra
Laci a JD-nek milyen volt a hozzá állása hogy nem vedted pedig a mi kornyékunkon ( okr:MI ) nagyon elégedetek vagyunk veluk . Az tény hogy ithon ok adjak el a legtobb traktort erre buszkék is de ettol fugetlenul nagyon rendesek . Te a komáromiakal beszéltél?
Válasz #2317. hozzászólásra
Az nh-ból is jó széria volt a g széria, ha megnézed a nebraska teszt értékeit annak hasonlóak voltak a paraméterei mint a jd modelleknek.
250-270 g/kwó volt a fogyasztásuk elég szép teljesítmény mellett.
A tm-es szériáké meg mind 300 fölötti érték, ráadásul a motor teljesítmény 70%-át adják csak le a talajra.
A mostani új modelleknél már jók a fogyasztási értékek, de ha max teljesítményt nézünk akkor még mindig az van,
hogy ezekből nagyobbat kell venni mert nem tudja a ráírt számokat. Érdekes az is hogy az új nh szériák 1700-1800 fordulaton adják le a max teljesítményt. Vagy csak korlátozza őket a vezérlő hogy ne legyen sokkoló a fogyasztása. Azért jó a jd meg a claas mert azt lehet 2000-2100 fordulat körül járatni, onnan még van hová csökkenjen a fordulat ha nehéz neki. 1600 körül döglik meg a jd motor, afölött még kihúzza magát. A fogyasztása meg csak minimális mértékben függ a fordulattól.
Mikor vettük az axiont először 1700-1800 körül dolgoztam vele de hamarosan rájöttünk hogy ha jobban forgatva van akkor csak pár%-al eszik többet de sokkal többet teljesít.
Válasz #2315. hozzászólásra
Heci ha érdekel a 8040 NH akkor kédezd Fordot, ő jár-járt rajta, de már régen nem volt a fúrumon. De lehet hogy Kiskér is tudna neked ezzel a traktorral kapcsolatban valamit mondani.
Én 7060-as trakiban ültem többször. Miután megchippelték rapidozták okosították akkor már egészen jó volt a kraft de egy könnyű vakarózós gép volt nem símult a fődön tuning nélkl meg harmat ereje volt.
Így csalódás volt teljesen.
Ez szép és jó de nem ér semmit sokszor ami szép és .......
Majd ha évente 1000et belepakoltok és évek után is érdemes háznál tartani és fenntartani alkatrésszel meg szereltetéssel az ilyet....... akkor az mérvadó lesz..... s megfontolo..ő...andó.
200órát 1 szamár is kibir évente 100 hektón
4813 hozzászólás
Válasz #2362. hozzászólásra
Tiszavasváriban van egy fiatal gyerek aki csinálta nekem ,rá van állva erre a dologra ha viszed a rosszat azonnal ad egy csere db-ot ,hogy tudjál dólgozni tovább amíg ő forrasztgassa, leptoppal ellenőrzi mielőtt vissza adná .
Válasz #2361. hozzászólásra
Ha tényleg csak ennyi baja szokott lenni akkor én is bevállalnám a javítást.
Mindegyik fel van ttöltve zselével
Azt jól tudom, hogy Gima gyártmányú váltóval szerelték ezeket?
A Gima is francia cég?
Válasz #2359. hozzászólásra
Felesleges volt újat venni a vezérlőből, ugyanis rádio amatőrök megtudják csinálni,az icék kimozognak a forrasztásból ,csak ennyi a gondja.
Válasz #2359. hozzászólásra
Köszi az infót!
A motorvezérlő valóban 400 rugó körül van?
Annyit tudhat egy ilyen, mint egy turbós Mtz?
Ezek a gépek Stanadyn mechanikus adagolósok elektromos töltésmennyiség szabályzóval?
Válasz #2358. hozzászólásra
Nekünk van egy 436-os Celtisünk , igaz Renault még de teljesen ugyanaz .
Jelenleg 5000 üzemórán felül jár , komolyabb hibája nem volt még. Idén tavasszal kellett nekünk cserélni a motorvezérlőt. A miénk az teljesen mechanikus . Megbízható gép és a teljesítménye is megfelelő. Idén került rá egy BB homlokrakódó is . Van nekünk még egy 546-os Ares-ünk. Az Ares bevált ezért is mertük megvenni a Celtist . Teljesen megvagyunk vele elégedve .
Ha van valami konkrét dolog, ami érdekel akkor irj nyugodtan !
Üdv!
Nem igazán találtam semmi infót a Celtis 436-os típusról.
Érdemes ilyet venni?
Van valami betegsége ezeknek a traktoroknak a motorvezérlő panelen kívül?
Válasz #2355. hozzászólásra
Mivanmá kis arion se jó semmi se jó???
Igen új gép vásárlása
Válasz #2353. hozzászólásra
Az új vagy a régi érdekel, ha az új akkor ne érdekeljen... bővebben csak privátban...
Az axos is érdekelne :)
Sziasztok a segítségeteket kérném Class arion mennyire jó, bevállt darab könnyű munkákra kellene.
Válasz #2349. hozzászólásra
A nagynyomású csöven van két vezeték ami az ecuhoz megy nézzétek meg a vezetéket mer nem érintkezik jól énekem is így jár a kis jd-om.
Válasz #2350. hozzászólásra
Már az üzemanyagra is gondoltunk, hátha levegős a rendszer vagy valami, de nem tűnik annak. Még valami: a tápszivattyút pumpálva csak az első pumpálás kemény, utána mintha semmit sem nyomna.
Válasz #2349. hozzászólásra
Hasonló volt Arion 620-on. Egy kb. 1000 Ft-os relét kellett cserélni az ülés mögötti táblán. Tudom, más típus, de hátha segít.
Hali!
Claas ares 557-es traktor olyat csinál, hogy gondol egyet és leáll a motor minden előjel nélkül, utána pedig nem indul, csak teker az önindító, de nem kapja el. A műszerfalon villog és sípol a diagnosztika lámpa. Lehet, hogy a befecskendezéssel van gond?
Válasz #2345. hozzászólásra
ment email
Válasz #2346. hozzászólásra
Mára hanyagolom, majd holnap újra nekifutok!
Köszi a segítséget!
Válasz #2345. hozzászólásra
emailon küldj egy telszámot nincs kedvem irogatni
Válasz #2344. hozzászólásra
Sajnos nálam egy típus sincs benne, teljesen üres a lista, csak a fejléc van meg...
Válasz #2343. hozzászólásra
alurol a negyedik 547-577ig
Válasz #2342. hozzászólásra
Na az van, hogy bennt vagyok, csak nem hoz egy típust sem a listában.
Válasz #2341. hozzászólásra
majd irj ha siker
Válasz #2339. hozzászólásra
Közben át is jött!
Köszi még 1x!!!
Válasz #2338. hozzászólásra
ment megint
Válasz #2338. hozzászólásra
Lehet h. xar a freemail...
Megpróbálnád erre is: tamas.gaal91@gmail.com
Nagyon szépen köszönöm!
Válasz #2337. hozzászólásra
Még nem jött át.
Válasz #2336. hozzászólásra
ment email
Válasz #2335. hozzászólásra
Motorháztető, bal oldali lámpa+index tartó cső, bal oldali sárvédő.
Válasz #2334. hozzászólásra
melyik része kell?
Üdv.!
Ares 557 ATZ alkatrészkatalógusra lenne szükségem. Ha valaki teheti, kérem küldje el nekem a singsz@freemail.hu e-mail címre.
Köszönöm!
Sziasztok
Atles 936 RZhez kellene, hibakód magyarázat, van valakinek? hibakód bte087 bte084
Unfallschaden...
Válasz #2328. hozzászólásra
Hát janikám látszik, hogy nemvagy rendesen képben, ha arra gondolsz hogy miért csak 3késsel dolgozik.
Elmondanám, nemhogy az axion820-al, de még a 130mázsás 260lovas nagyfergával is van olyan amikor nem megy új a 3késes fralaz előtt mint a videón. Itt elég jó a talaj de amikor egy páncélként szakad fel a gép hasa alatt is akkor 100lóerő/kés ami zokszó nélkül elviszi persze az sem szaladna el vele.
Vannak olyan talajok meg állapotok amikor egy 150lovas gép is repül a 3késsel de általában egy masszívabb talajon 250lóerővel megy lazán a lazítás csak tudjad.
8330-as Johnival nem túl messze 5késest húznak nagy ikerkerekek is fent vannak de ha nehezebb talajon van kínlódik előtte, vergődik orrbaverődik.
Ezek nagy lazítók nem kis mtz-s háromkésesre kell gondolni
Heló claas tulajok ,infót szeretnék kérni ,van nekem egy ares617-sem és ma kirakott egy vagon hiba kódot ,ha valaki tudna egy kis infóval szolgálni megköszönném .Kódok 414, 314, 411, 311 .ezek lennének . A könyvében semmit nem írnak a kódokról ,,csak annyit ,hogy hívd fel a szerelőtFelhívtam majd egyszer ha ráér eljön,hát erről ennyit.
Válasz #2328. hozzászólásra
Gondolom, a három kés miatt írod. De ha elovasod a kommenteket, ott írják, hogy azóta 5 késessel dolgozik.
Válasz #2312. hozzászólásra Kiábrándító ez a videó a Claas Axion-ról : http://www.youtube.com/watch?v=uzpMBA1z7Mo
Kollégák, egészen életre kapott ez a topic, így még gyorsan kihasználva a dolgot, esetleg Claas arion 420-al kapcsolatban valakinek valami féle tapasztalata van -e a már leírtakon kívül, akár negatív akár pozitív???
Sokan segítettek a hozzászólásukkal amit ezúton köszönök, és ha még valakinek van a látókörében esetleg konkrétan ez a típus, annak a válaszát megköszönném! üdv L
Válasz #2323. hozzászólásra
Igy értem tiszta sor ,hát az biztos ne az elado mondja meg hogy mit vegyek meg ,hanem azt biztositsa amit én kérek .
Válasz #2323. hozzászólásra
fúúú
Nem írogatok sokat, de sokat olvasom a hozzászólásaitokat, és látom sok itt a jd-s, nincs velük bajom, de egy kicsit elfogultak.A Tm egy igen is jó gép, 7000es kicsit problémásabb, de nem vészes, és senki ne mondja , hogy gyenge mert nem az és nem kell 2100-on pörgetni 1700-1900 bőven elég és 1000-ig simán leeshet és nem fullad le.
Ja meleg a váltó? És? Működik? Szerintem nem baj csak ne legyen jó.
Itt mindenki Jd, Valtra, Claas meg MF .
Hát volt szerencsém Valtrához T versu (kb 400 óra) jó az összeszerelés meg sok jó van benne, de kényelemben és erőben 7000es simán veri. Ezzel csak azt írom, ha nem próbáltad több ideig nem mond ,hogy ez ilyen az meg olyan.
Nem akartam senki gépét leszólni.
Válasz #2321. hozzászólásra
Elősször a Lévai képviseletnél voltam , kérdeztem a 7530, és a 7730 traktorokat. Erőszakkal azt akarták elérni, hogy vigyem el a raktáron levő 6630. Erre azt mondtam hogy nem, a 7530 alá nem megyek. Megint csak fojtatták. Erre azt mondtam hogy, majd gondolkozom, mert ez a traktor nem nagyon tetszik. Lementem Komáromba, ott azt mondták hogy területileg Lévaiakhoz tartozom. Megfordultam és hazamentem. 4 napra rá elmentem megint a Lévai képviselethez, mondtam nekik, hogy nem változott a véleményem, 7530 alá nem megyek. Erre kirukkoltat újabb árral ami több mint 6000 euróval volt több. Mondom nekik miért? Válasz felment az ára, van rá érdeklődés másoknál is. Hazamentem felhívtam a Komáromiakat, hogy nem tudok a Lévaiakkal zöld ágra vergődni. Válasz az volt megint hogy Lévaiakhoz tartozom. Ekkor elegem lett az eladókból. Nem a traktor rossz, mivel a JD jó márka amit én is elismerek, de az emberi tényező nagyon el tudja rontani az adott márka iránti érdeklődést.
A NH 7040-es 1400as fordulatnal is rendesen teljesit. Baromi nyomatekos, nem aszert szerelik be sok gepbe mert rossz. En New holland parti vagyok mas John Deereos. Egyebkent a T8.-os demozaskor meg nem alakult ki tenyleg, nem is vennek bevezeto gepet.
Válasz #2311. hozzászólásra
Laci a JD-nek milyen volt a hozzá állása hogy nem vedted pedig a mi kornyékunkon ( okr:MI ) nagyon elégedetek vagyunk veluk . Az tény hogy ithon ok adjak el a legtobb traktort erre buszkék is de ettol fugetlenul nagyon rendesek . Te a komáromiakal beszéltél?
Válasz #2317. hozzászólásra
Az nh-ból is jó széria volt a g széria, ha megnézed a nebraska teszt értékeit annak hasonlóak voltak a paraméterei mint a jd modelleknek.
250-270 g/kwó volt a fogyasztásuk elég szép teljesítmény mellett.
A tm-es szériáké meg mind 300 fölötti érték, ráadásul a motor teljesítmény 70%-át adják csak le a talajra.
A mostani új modelleknél már jók a fogyasztási értékek, de ha max teljesítményt nézünk akkor még mindig az van,
hogy ezekből nagyobbat kell venni mert nem tudja a ráírt számokat. Érdekes az is hogy az új nh szériák 1700-1800 fordulaton adják le a max teljesítményt. Vagy csak korlátozza őket a vezérlő hogy ne legyen sokkoló a fogyasztása. Azért jó a jd meg a claas mert azt lehet 2000-2100 fordulat körül járatni, onnan még van hová csökkenjen a fordulat ha nehéz neki. 1600 körül döglik meg a jd motor, afölött még kihúzza magát. A fogyasztása meg csak minimális mértékben függ a fordulattól.
Mikor vettük az axiont először 1700-1800 körül dolgoztam vele de hamarosan rájöttünk hogy ha jobban forgatva van akkor csak pár%-al eszik többet de sokkal többet teljesít.
Válasz #2315. hozzászólásra
Heci ha érdekel a 8040 NH akkor kédezd Fordot, ő jár-járt rajta, de már régen nem volt a fúrumon. De lehet hogy Kiskér is tudna neked ezzel a traktorral kapcsolatban valamit mondani.
Én 7060-as trakiban ültem többször. Miután megchippelték rapidozták okosították akkor már egészen jó volt a kraft de egy könnyű vakarózós gép volt nem símult a fődön tuning nélkl meg harmat ereje volt.
Így csalódás volt teljesen.
Válasz #2312. hozzászólásra
Nálunk ez is fordítva van az Axiont csak a homokos foldekre lehet kiengedni szántani a nehéz talajokat a nyuszik szántják
Válasz #2313. hozzászólásra
nem hiszem, az ilyen kipróbálásokat mindig magam csinálom...
Amugy tényleg jelentkezhetne vlk akinek a 8030 8040 már 5ödik számjegybe csapott át.....
Válasz #2311. hozzászólásra
Ez szép és jó de nem ér semmit sokszor ami szép és .......
Majd ha évente 1000et belepakoltok és évek után is érdemes háznál tartani és fenntartani alkatrésszel meg szereltetéssel az ilyet....... akkor az mérvadó lesz..... s megfontolo..ő...andó.
200órát 1 szamár is kibir évente 100 hektón