Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD401.93 FtCHF439.37 FtGBP490.92 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2239. hozzászólásra
Ezt nem lehet kompenzálni a függesztőorsóval átmenetileg?
Az axionon remélem nem lesz ilyen gond, ennek ugyanaz a fara mint a 649- fergáké. Azokból van néhány ami a 10000 órát közelíti vagy elhagyta de ilyesmi problémákról még nem hallottam náluk.
Igen, azzal.
Egyébkén most, hogy mondod... A napokban a jobb oldalon, ott,ahol írod, kissé le volt lazulva, meghúztam a csavart, de jobban nem néztem meg. Plusz ugyanott van egy kis olajpára, szivárgás, ami majd a télen lesz orvosolva.
Tapasztalatból írtad ezt?
Hátsó 3pontnál a süllyesztés bármelyik köztes állásánál attól függően, hogy a bal, vagy a jobb karra esik nagyobb terhelés (vagy épp melyik tehermentesül?), a tényleges pozíció a karok végén kb. 3 centit változik.
Ha kézzel megemelem a jobb oldali kart, feljebb emelkedik 3 centit, ha ezután megemelem a balt, visszasüllyed. Váltvaforgató ekénél így a balos oldalt nehezebb húzni, mivel az eleje mélyebben jár.
Mitől lehet ez?
Mivel nem annyira sürgős, ezért csak holnap, hétfőn zaklatom a szervizest, addig is itt megosztom.
A tippem: valahol a karok tengelyébe épített erő szenzornál lehet a bibi.(A képen 3-assal jelölve.) A tengelyeket amennyire lehet kíhúztam, megzsíroztam, komolynak látszó kopást nem láttam. Bár egészen nem lehetett kihúzni, az kicsit több bontással járna.
Azért azt tudjad, hogy a sisu 7,4motorral szerelt piros kategóriatársa még alá tud menni fogyasztásban és még rugalmasabb szívósabb a motorja, többet tud magyarán szólva.
Próbáltam 820-as axit is meg 850-est is még régebben
Válasz #2228. hozzászólásra
erre 14500 volt egy forgásérzékelő az axiálnál, ez az előnye ha nagy szériába készül valami akkor kapni hozzá legalább alkatrészt.
Válasz #2226. hozzászólásra
az csak mese a jd motorról,
Nehéz talajmunkánál is összevetették a 8000-es jd ket a fendttel és szinte mindig a jd volt a jobb abba is hagyta az axiál az erőlködést.
Állítólag jobban fogy náluk a claas mint a fendt vagy a landini.
Válasz #2218. hozzászólásra
Akkor már vegyél 630-at a 4 hengeresek csak gyerekjátékok
Meg ha kidől a bogrács akkor be lehet vetni helyette.
Nekem a 820-on a jd motoron már 2 szenzort cseréltek de nem volt vészes árban meg ment is miatta csak lökte a hibakódot. Nekem tetszik ez a paripa 12 órában 40 hektárokat tárcsázunk vele 15 centi mélyen olyan 9 literes fogyasztással. Ahol az nh 40 literrel szántott ott ez 30 körül beéri meg van haladás is. Lehet hogy van ennél jobb gép de akkor talán ez volt az egyik legjobb vétel. Én a kéket is egyből odaadnám egy ilyen arionért.
Nem a bogrács helyet, hanem mellé, van banki bukott 420-as, 540-es, 630-as fullosak, rakodóval, egyet választhatok tavaszra, mert addigra tisztulnak le a papírjaik.
Válasz #2215. hozzászólásra
Axionból csak 800 meg 900 van tudtommal, nem arionra vagy kíváncsi?
A bogrács helyett akarsz valamit?
Én kezdek vele kibékülni, 4000 óra után érezhetően csökkent a fogyasztása igaz hogy talajmunkát nem csinál mert arra gyenge, csak vet meg műtrágyát szór meg kocsizik. Ezekre a munkákra meg nem veszek fendtet, közel 40 tonna össztömeget visz és még bírja a váltója.
Kössz,de a kérdésére is válaszolova,jó traktor a claas haveroknak is van ,igaz 820-as ,de nuku rugózott híd mert az nem jött össze még a claas-nak,és semmi cebis,meg elektromos kihelyezett hidraulika,mert még az se az igazi,egy full fapadost ,azzal kevés a gond
Igen,a mechanikus fokozatra. A powershift teljesen mindegy hogy melyik fokozatban van. Atteszem teknösbe, beteszem egyesbe vagy kettesbe,kiválasztom az irányt.pedál kienged és már villog is. Csak az nem értem hogy 3.ban meg 4.ben mért nem csinálja. Ma is egész nap Reptilleztem béka, 4., power 3.ban és ott nem csinálja.
Kicsit csavard ki a jeladó gombát ami a hatodik hengernél van hátul a hengerfejnél mert beszorulni levegő. Az egész 10 perces meló de nehogy megfőjön a motor, és kifújja a tömítést!!
Nem tettem alá semmit,zsírral raktam össze és képzeld nem folyik.
A pasztát nem akartam mert gyárilag se volt alatta semmi.Úgy voltam vele hogy tömíteni kell neki és be is vált a gondolatom.
A váltónál a terhelés alatti fokozatokra gondoltam.
Remélem arra ügyeltél hogy kevés tömítő pasztát tettél a termosztát háza alá, mert ha sok kinyomódik és beragad tőle megint a termosztát ,és nem fog kinyitni rendesen aztán megint melegszik majd??????
Köszi hogy megirtad ezt a hőmérséklet táblázatot!Én is ilyesmire tippeltem,de a 7 pálca sem melegedés még szerintem.Nyáron ha 35-40 fikban lazitózol vagy tárcsázol bisztos hogy 90 fok lesz alapból a hőfok,mivel eleve forró levegőt sziv a ventilátor!
Ezt akkor szokta csinálni ha valamelyik váltókapcsoló zárlatos vagy nincs meg benne feszkó.Tehát a teknős nyyúl kapcsoló,1 fokozat kapcs,2 fokozat kapcs.De én a teknős nyúlra gyanítok!
Adok egy telószámot(szervizesem száma:30/733-41-61)tőle kérdezd ő tud majd konkrét választ adni!
Lenne egy kérdésem ARESosok. Tudjátok e véletlen,hogy teknös, csoport 1 vagy 2 ben mért kezd villogni a villámos akkumulator? csoport 3-4ben nem csinálja,és nyulban sem.
4843 hozzászólás
Válasz #2240. hozzászólásra
Felújíttattad vagy cseréltetted, mert a télen nekünk is aktuális lesz a 8210-en.
Moderálási elveink miatt törölve.
Bakayd (3932)
2014-08-25 14:53:24
Válasz #2239. hozzászólásra
Ezt nem lehet kompenzálni a függesztőorsóval átmenetileg?
Az axionon remélem nem lesz ilyen gond, ennek ugyanaz a fara mint a 649- fergáké. Azokból van néhány ami a 10000 órát közelíti vagy elhagyta de ilyesmi problémákról még nem hallottam náluk.
Válasz #2239. hozzászólásra
sajnos igen,jd 6910 nél ugyan ez volt a szitu.
Válasz #2238. hozzászólásra
Igen, azzal.
Egyébkén most, hogy mondod... A napokban a jobb oldalon, ott,ahol írod, kissé le volt lazulva, meghúztam a csavart, de jobban nem néztem meg. Plusz ugyanott van egy kis olajpára, szivárgás, ami majd a télen lesz orvosolva.
Tapasztalatból írtad ezt?
Válasz #2237. hozzászólásra
szerintem a felső függesztőkarok lógnak a tengelyen,kikopott a ricni.
vf ekével dolgozik a gép?
Arion 620-on a következő a gond:
Hátsó 3pontnál a süllyesztés bármelyik köztes állásánál attól függően, hogy a bal, vagy a jobb karra esik nagyobb terhelés (vagy épp melyik tehermentesül?), a tényleges pozíció a karok végén kb. 3 centit változik.
Ha kézzel megemelem a jobb oldali kart, feljebb emelkedik 3 centit, ha ezután megemelem a balt, visszasüllyed. Váltvaforgató ekénél így a balos oldalt nehezebb húzni, mivel az eleje mélyebben jár.
Mitől lehet ez?
Mivel nem annyira sürgős, ezért csak holnap, hétfőn zaklatom a szervizest, addig is itt megosztom.
A tippem: valahol a karok tengelyébe épített erő szenzornál lehet a bibi.(A képen 3-assal jelölve.) A tengelyeket amennyire lehet kíhúztam, megzsíroztam, komolynak látszó kopást nem láttam. Bár egészen nem lehetett kihúzni, az kicsit több bontással járna.
Kis Xerion= 3300, 3800. De a 3800-ra jellemzőbb a hiba nyilván a nagyobb LE miatt.
Válasz #2214. hozzászólásra
Bocs de ennek a kommentnek pontosan az 1/4-e igaz. A híd, az is csak a "kis" xerionokba, és megvan rá a gyári megoldás.
Válasz #2233. hozzászólásra
Nemtudod meggyőzni.
Válasz #2229. hozzászólásra
Azért azt tudjad, hogy a sisu 7,4motorral szerelt piros kategóriatársa még alá tud menni fogyasztásban és még rugalmasabb szívósabb a motorja, többet tud magyarán szólva.
Próbáltam 820-as axit is meg 850-est is még régebben
Válasz #2231. hozzászólásra
Igen, kösz.
Válasz #2227. hozzászólásra
Küldtem mailt remélem oda ert
Válasz #2228. hozzászólásra
erre 14500 volt egy forgásérzékelő az axiálnál, ez az előnye ha nagy szériába készül valami akkor kapni hozzá legalább alkatrészt.
Válasz #2226. hozzászólásra
az csak mese a jd motorról,
Nehéz talajmunkánál is összevetették a 8000-es jd ket a fendttel és szinte mindig a jd volt a jobb abba is hagyta az axiál az erőlködést.
Állítólag jobban fogy náluk a claas mint a fendt vagy a landini.
Válasz #2222. hozzászólásra
Chalin Én is cseréltem egy computert...............kellemeset csalódtam, 361€ volt.kb 2500 ü.ó után nem haragszom, bele fér.
Válasz #2223. hozzászólásra
Címem tudod, leveleztünk már..............
Válasz #2222. hozzászólásra
akkor nálatok sem a JD motor eszik legtöbbet
Válasz #2224. hozzászólásra
Köszönet most olvastam.
Válasz #2221. hozzászólásra
Nem kaptál emailt?
Válasz #2220. hozzászólásra
Emailben szívesen irok
Válasz #2218. hozzászólásra
Akkor már vegyél 630-at a 4 hengeresek csak gyerekjátékok
Meg ha kidől a bogrács akkor be lehet vetni helyette.
Nekem a 820-on a jd motoron már 2 szenzort cseréltek de nem volt vészes árban meg ment is miatta csak lökte a hibakódot. Nekem tetszik ez a paripa 12 órában 40 hektárokat tárcsázunk vele 15 centi mélyen olyan 9 literes fogyasztással. Ahol az nh 40 literrel szántott ott ez 30 körül beéri meg van haladás is. Lehet hogy van ennél jobb gép de akkor talán ez volt az egyik legjobb vétel. Én a kéket is egyből odaadnám egy ilyen arionért.
Válasz #2219. hozzászólásra
Erröl nincs valami infód?
Válasz #2219. hozzászólásra
Az újabb szériák miben xarok ???
Válasz #2218. hozzászólásra
400as teljesen más tészta de a régi széria is jó, de az új már nem jó. Mindkettő van.
Boccsss Arion !!!
Nem a bogrács helyet, hanem mellé, van banki bukott 420-as, 540-es, 630-as fullosak, rakodóval, egyet választhatok tavaszra, mert addigra tisztulnak le a papírjaik.
Válasz #2215. hozzászólásra
Axionból csak 800 meg 900 van tudtommal, nem arionra vagy kíváncsi?
A bogrács helyett akarsz valamit?
Én kezdek vele kibékülni, 4000 óra után érezhetően csökkent a fogyasztása igaz hogy talajmunkát nem csinál mert arra gyenge, csak vet meg műtrágyát szór meg kocsizik. Ezekre a munkákra meg nem veszek fendtet, közel 40 tonna össztömeget visz és még bírja a váltója.
Válasz #2215. hozzászólásra
Arion-rá gondoltál? Ha az újra gondolsz felejtsd el ha nem akarsz bosszúságot magadnak.
Az 500-as 600-as axionokról kérnék friss véleményeket tulajdonosoktól, felhasználóktól, köszönöm.
Válasz #2213. hozzászólásra
Náunk gyártják a Xerion 5000 futóművét, és még mindig gondok vannak vele.. én kb 2 éve már itt a gyárban mentem vele, amúgy nem rossz cucc...
A váltóval is volt gond meg a kabin is kiszakadt de gondolom ezeket orvosolták de a futómű az gyenge pont, ez van!
Moderálási elveink miatt törölve.
Bakayd (3932)
2014-08-25 14:52:58
Válasz #2210. hozzászólásra
Ernő vagyok telefonon beszélhetnék
milyet hozattál jóklettek előrefizettél
Bényi Feribácsi Dusnokon már 2-őt is látatlanban
Érdeklödni szeretnék hogy valaki vásárolt-e már Angliábol traktort!
Válasz #2206. hozzászólásra
Vagy mondhatnánk, kihegyezve rendesen!!
Válasz #2206. hozzászólásra
persze,de itt mindenki 820-at vett,850-röl semmi tapasztalat errefelé
Válasz #2205. hozzászólásra
Azért az a motor (meg talán a váltó is?) abban már eléggé fel van húzva.
Válasz #2204. hozzászólásra
Kössz,de a kérdésére is válaszolova,jó traktor a claas haveroknak is van ,igaz 820-as ,de nuku rugózott híd mert az nem jött össze még a claas-nak,és semmi cebis,meg elektromos kihelyezett hidraulika,mert még az se az igazi,egy full fapadost ,azzal kevés a gond
Kivételesen nem BNC................:-)))))))))))
Moderálta: Szabi. (11018) 2013-10-25 08:44:06
Válasz #2201. hozzászólásra
Küldj egy levelet és keresünk megoldást.
A légtelenitést megcsináltam a jeladónál,ahogy írtad.Anélkül el sem indultam!
Válasz #2197. hozzászólásra
Igen,a mechanikus fokozatra. A powershift teljesen mindegy hogy melyik fokozatban van. Atteszem teknösbe, beteszem egyesbe vagy kettesbe,kiválasztom az irányt.pedál kienged és már villog is. Csak az nem értem hogy 3.ban meg 4.ben mért nem csinálja. Ma is egész nap Reptilleztem béka, 4., power 3.ban és ott nem csinálja.
Válasz #2199. hozzászólásra
Kicsit csavard ki a jeladó gombát ami a hatodik hengernél van hátul a hengerfejnél mert beszorulni levegő. Az egész 10 perces meló de nehogy megfőjön a motor, és kifújja a tömítést!!
Nem tettem alá semmit,zsírral raktam össze és képzeld nem folyik.
A pasztát nem akartam mert gyárilag se volt alatta semmi.Úgy voltam vele hogy tömíteni kell neki és be is vált a gondolatom.
A váltónál a terhelés alatti fokozatokra gondoltam.
Válasz #2193. hozzászólásra
Remélem arra ügyeltél hogy kevés tömítő pasztát tettél a termosztát háza alá, mert ha sok kinyomódik és beragad tőle megint a termosztát ,és nem fog kinyitni rendesen aztán megint melegszik majd??????
Válasz #2195. hozzászólásra
Ez az 1 vagy 2 ez a nagy sebesség váltó állásra gondolsz??????
Köszi hogy megirtad ezt a hőmérséklet táblázatot!Én is ilyesmire tippeltem,de a 7 pálca sem melegedés még szerintem.Nyáron ha 35-40 fikban lazitózol vagy tárcsázol bisztos hogy 90 fok lesz alapból a hőfok,mivel eleve forró levegőt sziv a ventilátor!
Ezt akkor szokta csinálni ha valamelyik váltókapcsoló zárlatos vagy nincs meg benne feszkó.Tehát a teknős nyyúl kapcsoló,1 fokozat kapcs,2 fokozat kapcs.De én a teknős nyúlra gyanítok!
Adok egy telószámot(szervizesem száma:30/733-41-61)tőle kérdezd ő tud majd konkrét választ adni!
Lenne egy kérdésem ARESosok. Tudjátok e véletlen,hogy teknös, csoport 1 vagy 2 ben mért kezd villogni a villámos akkumulator? csoport 3-4ben nem csinálja,és nyulban sem.
a hömérséklet pácikák megjelenése
1->2 50c
2->3 60c
3->4 70c
4->5 80c
5->6 90c
6->7 97c
7->8 106c
8->9 120c
ARES 826 neked hány pálcika van munka közben?