Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.39 FtUSD390.78 FtCHF427.9 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekem a Mol Transit TD-vel szervizelték elösször és ugy vettem észre hogy 200 oráig nem volt gond de utánna már csipegette. Amikor megjöttek a WTS ek azokba Mol Turbo dieselt rakott a szrviz. Azota nekem is az van benn ezt 200-nal cseréljük és nem fogy belöle!
Válasz #463. hozzászólásra
a 106-ost 12000orával adtam el 6 éve és szerintem még mindig müködik,ha jol kijavitod akkor nem okoz meglepetést tavaly 1.6 milliot költöttem rájuk és vágtam 1800ha-t ha vissza osztod nincs ezer forint hektáronként az alkatrész,de idén feleannyit kell rákölteni mert tavaly szalmarázotengelyeket vettem ami 200 darabja és kibir 5-6 évet
Válasz #461. hozzászólásra
igen a motornak semmi baja sőt két kisebb csapágycserével megusztuk a szezont kb 400ha de előtte alaposan átnéztük és kijavitottuk
Csak ne olyat mint amik itt vannak. Egyiknek a motorja állt be a másiknak a hidraulika szivattyuja és most szégyenszemre egy 69-es és egy 74-es évjáratú claas dolgozik helyettük.
a te pénzed a te döntésed ,én nem akarlak rábeszélni a claas-ra ,én JD-t nem vennék, jo kombájnok de az isten gázolaját megeszik ,3 márka közül lehet választani igazán ,az a JD ,a NH, és a Claas mert ezekhez van kiépitett alkatrészhálozat
Nekünk úgy jött ki a fogasztás, hogy csurdig tankoltuk a kombájnt kisétált 500m-re a gabona földre levágott 9,2 hektárt visszasétált a telepre az megint 500m és belement 191liter gázolaj!
191:9,2= 20,76liter/ha
Az elején megcsináltuk, menet közben egyszer a ferdefelhordó kaparóléc szegecset kelett cserélni,egy ürítőcsiga ékszíjat,menetvariátor gumigyűrűt/mostmár karmantyús és örökös/ két kaszapengét,lassan 100 ha vágunk
Válasz #430. hozzászólásra
Mdw-521-et nézzél az is jó gép lehet bárritka Mo.-on csak egyről tudok . Teljesítményben 14-es körüli de már hydro hajtásos gép
Nekem a JD elött 14-esem volt 300-hat vágtam vele évente kuki nélkül.A 14-esnek egy titka van szezon elött kell szerelni és ha mindent megnézel és kijavitasz rjta akkor nem nagyon van vele gond!
779 hozzászólás
Válasz #478. hozzászólásra
én Q8 as olajat használok de abbol a legjobbat
Válasz #475. hozzászólásra
Nekünk minden gépünkbe MOL TURBO DIESEL van.Több ezer üzemorák és semmi baj ez egy középkategoriás olaj és nagyon jó az ára.
Válasz #476. hozzászólásra
a kettőre
Válasz #472. hozzászólásra
a kettőre vagy darabjára?
Válasz #473. hozzászólásra
Mi nem mertük a MOL-os olajat belerakni. A Mobil elég drága de jól vizsgázik a traktorokban.
Válasz #472. hozzászólásra
Az az idétlen facsapágyazás,de már leszoknak róla lassan.
Válasz #470. hozzászólásra
Nekem a Mol Transit TD-vel szervizelték elösször és ugy vettem észre hogy 200 oráig nem volt gond de utánna már csipegette. Amikor megjöttek a WTS ek azokba Mol Turbo dieselt rakott a szrviz. Azota nekem is az van benn ezt 200-nal cseréljük és nem fogy belöle!
Válasz #463. hozzászólásra
a 106-ost 12000orával adtam el 6 éve és szerintem még mindig müködik,ha jol kijavitod akkor nem okoz meglepetést tavaly 1.6 milliot költöttem rájuk és vágtam 1800ha-t ha vissza osztod nincs ezer forint hektáronként az alkatrész,de idén feleannyit kell rákölteni mert tavaly szalmarázotengelyeket vettem ami 200 darabja és kibir 5-6 évet
Válasz #469. hozzászólásra
szólj ha tudsz 10 milláért
Válasz #468. hozzászólásra
Mobil 1-et de nem néztem a viszkozitását. A Valtrákba ugyanez van és semmi gond.
Válasz #463. hozzászólásra
Vegyél egy Lexiont,azok nagyon jó gépek.Nálam naprát vágnak bérbe vele,4-5000 óra van benne,de sehol semmi kopás.Pedig megnéztem rendesen.
Válasz #467. hozzászólásra
Milyen olajat használtok?
Válasz #461. hozzászólásra
A mi JD-nk már 3000 óra után is hörpinti rendesen az olajat.
Válasz #461. hozzászólásra
igen a motornak semmi baja sőt két kisebb csapágycserével megusztuk a szezont kb 400ha de előtte alaposan átnéztük és kijavitottuk
Válasz #457. hozzászólásra
Az 527-es elég fickós gépnek néz ki de az ára is az.
Válasz #462. hozzászólásra
nem elaásra lessz,ennyit megérdemel.
Válasz #459. hozzászólásra
és ez az óra mennyire sok egy kombánynak?
véres már a torka?
Válasz #460. hozzászólásra
Na a te gépedet se szabad megvenni,ha eladásra pingálod ki!
Válasz #459. hozzászólásra
És ennyi üzemora után is elég kevés gázolajat eszik! És motorolajat?
Válasz #452. hozzászólásra
még nem tudom,lehethogy 108-as merci motorost.
Válasz #455. hozzászólásra
Sok minden stimmel hozzá a 108-bol a megámban 5800óra körül és 13000ha van
Válasz #456. hozzászólásra
majd a román gazdák jönnek,megerősödnek az unióba.
Az Axiálhoz az Agromotív kft viszi az alkatrészt de a telephelyük ott van 500 méterrel arréb szeged felé én tőlük hordom az alkatrészt .
Zákányszéken tavasszal hoztak egy 521-est
Válasz #451. hozzászólásra
Csak ne olyat mint amik itt vannak. Egyiknek a motorja állt be a másiknak a hidraulika szivattyuja és most szégyenszemre egy 69-es és egy 74-es évjáratú claas dolgozik helyettük.
Válasz #442. hozzászólásra
a 98-ból kevesebb van, mint a 108-ból az alkatrészellátottsága a 98-nak milyen?
a megádban mennyi üó van?
Válasz #442. hozzászólásra
Claas mega 204-ről mi a véleményed?
Válasz #439. hozzászólásra
A szomszéd faluban nem panaszkodnak az 525-re pedig abból sincs sok . Az Agrometívnál Baján hoznak hozzá amit akarsz .
Válasz #451. hozzászólásra
hanyast?
Válasz #448. hozzászólásra
veszek jobbat.megát
Válasz #441. hozzászólásra
Itt nyíregyháza mellett is van egy 524-es tavaly lerobbant nem tudom mi kell bele de nem kap hozzá alkatrészt!
Válasz #443. hozzászólásra
Nem is ott kell venni,azok már drágák.
Válasz #446. hozzászólásra
Hány kilóméter van benne?:)
Miért adod el?
A claas-hoz olcsóbb az alkatrész, ugye?
Géza az enyém is eladó lesz,klima,festve,légkondi,bőr kárpit,jó műszaki állapot.
Válasz #438. hozzászólásra
Apám sokalja még a 16-ot is mióta nálunk van egy szerencsétlen 2065-ös sampo és 10-12 l-el vágja a 60-70 mázsás buzát.
Válasz #432. hozzászólásra
És minden tükörben, -kb. 10db.- magadat látod! :-))))))
Ma hallotam az Axiálba hogy lassan kifuttatják az E-gép alkatrészeket!
Válasz #436. hozzászólásra
a te pénzed a te döntésed ,én nem akarlak rábeszélni a claas-ra ,én JD-t nem vennék, jo kombájnok de az isten gázolaját megeszik ,3 márka közül lehet választani igazán ,az a JD ,a NH, és a Claas mert ezekhez van kiépitett alkatrészhálozat
Válasz #435. hozzászólásra
524 nem szabad nincs hozzá alkatrész az 514-é nem jó bele.nekem az mondta akinek voltalig tudott tőle megszabadulni.
106-os dominátor15-20liter/ha.
Válasz #435. hozzászólásra
akkor van is hozzá bőven alkatrész
Nekünk úgy jött ki a fogasztás, hogy csurdig tankoltuk a kombájnt kisétált 500m-re a gabona földre levágott 9,2 hektárt visszasétált a telepre az megint 500m és belement 191liter gázolaj!
191:9,2= 20,76liter/ha
Válasz #426. hozzászólásra
Az elején megcsináltuk, menet közben egyszer a ferdefelhordó kaparóléc szegecset kelett cserélni,egy ürítőcsiga ékszíjat,menetvariátor gumigyűrűt/mostmár karmantyús és örökös/ két kaszapengét,lassan 100 ha vágunk
különben meg a Fan nagyon beetetett a Claas-al és nem is értem, hogy miért is nézegetem őket, mikor felénk közel és távol csak Jd komnájn van
igaz trakiban sem volt errefele fergi
Válasz #430. hozzászólásra
Mdw-521-et nézzél az is jó gép lehet bárritka Mo.-on csak egyről tudok . Teljesítményben 14-es körüli de már hydro hajtásos gép
Válasz #426. hozzászólásra
Nekem a JD elött 14-esem volt 300-hat vágtam vele évente kuki nélkül.A 14-esnek egy titka van szezon elött kell szerelni és ha mindent megnézel és kijavitasz rjta akkor nem nagyon van vele gond!
Válasz #432. hozzászólásra
Meg össze van karistolva a hátulja
Válasz #423. hozzászólásra
...és nem női tulajtól, mert annak tuti szar a kuplungja:)).
Válasz #430. hozzászólásra
Kombájn vagy autó?
Válasz #421. hozzászólásra
az azonos kategóriájúak azonos árba vannak