Hirdetés
Fórum
- Kukorica vetőmagok új
- Altalajlazítás - altalajművelés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- SAXONIA vetőgépek kezelési útmutatók új
- EB7 - EB8 Pótkocsi új
- Baktérium trágya új
238 hozzászólás
Válasz Mf-es? #137. hozzászólásáraPersze főleg akkor van a csere ha beszarik rajta! De ha nagyon unatkozik az ember fia akkor lehet öt évente csapágyakat cserélni! Azt gondolom kevesen cserélik ki a régi csapágyakat mikor még működnek rendesen, mert lehet az új sokkal szarabb mint a régi volt! Az a baj hogy a nagy gépgyártók is használják előszeretettel az ÓCÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ román indiai stb. gyártók termékeit! Borzasztó egy látvány mikor egy claas jaguár sorfüggetlen asztalát megbontja az ember valamiért, és csak román csapágyat lát benne!
Kombájnnál,ki mennyi élettartammal számol,csapágy,lánc esetén?Mennyi hektárnál érdemes cserélni?
Van valahol ilyen adat?
Válasz jamo #135. hozzászólásáraJó lenne csonk nélkül is, de elsősorban csonkos érdekelne mert egy laposvasra lenne csavarozva
Válasz .Norbert #134. hozzászólásáraIlyen kell amibe benne van a tengelycsonk is? Tengelycsonk nélkül axinál van utángyártott carrier tárcsa csapágy. És abba cserélhető a csapágy. Ami csapágyboltba 2000ft.+ egy 100ftos szimering. Kite 1x ilyen tengelycsonokost hozott nekem a carierre jó áron. Ki kellett nyomni belőlük. Vot vagy 15db csonk. Nemrég vittem el az ócskavasba.
A képen látható vagy hasonló kialakítású csapágyhoz hol lehetne a legjobb áron hozzájutni? Nagyon hasonló mint a rövidtárcsa csapágy csak kisebb teherbírású is elegendő lenne számomra.
Segítséget előre is köszönöm.
Válasz Ares 826 #132. hozzászólásáraNekem csak a markanevet ird le a tobbit en megoldom.
Válasz dr.T #130. hozzászólásáraNekem még vissza is igazolta, akkor küld te levelet és válaszolok.
Nem tudok róla hogy lenne,esetleg a szabadkai piacon egy magyar csapágy árustól rendelésre.
Válasz Ares 826 #125. hozzászólásáraMost neztem de nemjott semmi.
Nalunk is aruljak tegnap kerdeztem az eggyik helyen 20 a masikon 30 euro ez am a piac.
Válasz mtz1221 #126. hozzászólásáraés hol van csapágybolt a határhoz közel ahol meglehet vásárolni e termékeket
Válasz mtz1221 #126. hozzászólásáraPersze filléres áron és mire a felhasználóhoz kerül meg horror lesz az ára!
Válasz csoppika #122. hozzászólásáraDe van,annyira hogy a híres SKF-k itt is készülnek.http://www.fkl-serbia.com/index.php/sr/
Válasz dr.T #124. hozzászólásáraMent levél.
Válasz Ares 826 #113. hozzászólásáraAz milyen markaju amit te mondasz?
Válasz csoppika #122. hozzászólásáraAkkor ezzel eloreb nem lettem.
Válasz dr.T #121. hozzászólásáraSzerintem ez a gyártó már nincs...elfekvő volt...
Válasz csoppika #118. hozzászólásáraMi a gyarto neve?
Beszeltek itt tobb tomitesesrol azoknak mi a gyartoi nevuk?mert en szetvagtam 1 cx amit csereltem abban is vilt rendesen tomites ,a szelein 1 tomites volt de tobb korommel meg meg ahogy a 2 drb le osszevan preselve ott is volt tomites.
Válasz medikus #115. hozzászólásáraPersze akkor mind tönkre megy. Nálam a tömítés döglik meg a hagyományos egy szimmeringesen!
Válasz dr.T #117. hozzászólásáraMade in yugoslavia
En arra lennek kivancsi tik milyen fajtakat ajanlotok tapasztalat alapjan pl.axial-os ister csomagolasos fbj ?
Tomitesi meg csapagy problema ,logyog a csapagy mindtha 30 eves lenne,kival lemezelve ez alap dolog.
Válasz 4964 #114. hozzászólásáraVálsz nincs hogy mi a baj vele!Ha feszül,tehet oda 8 tömítéseset is,akkor is tönkre megy!Ez azt nem bírja,nem szereti!
Válasz Ares 826 #113. hozzászólásáraMennyivel bír többet mint amiben csak egy tömítés van?
Válasz dr.T #111. hozzászólásáraIgen kell telószám?? Dupla tömítés van benne. Küldj egy levelet privibe és visszaírok.
Válasz dr.T #111. hozzászólásáraMi a baj vele?
Tud valaki valami st740 csapagyat ami er is valamit?
Válasz #107. hozzászólásra
Jó az ötlet, passzingatom!!
Válasz #105. hozzászólásra
Te meg 1 maszopost mert az ma .... nem holnap.
Válasz #104. hozzászólásra
Mondjuk a méreteiből!
Válasz #106. hozzászólásra
passzintgassad minden lukba háháhá
Válasz #104. hozzászólásra
Hogy lehet megállapítani egy szimeringről hogy mibe jó?????
Válasz #104. hozzászólásra
Hogy tudsz ekkora baromságot kérdezni??? Unatkozol és filozofálsz, keressél egy csajt és foglald el magad vele!!
Hogyan lehetne megállapítani 1 adott csapágyról hogy mi mindenbe való?
Válasz #100. hozzászólásra
Van egy a faluba amit nem használnak de nem is adják el,daráltam vele párszor,ott rohad az istállóba,így hát levettem a méreteket.
A gond hogy nincs 380 am de mtz-80 am vanÍgy hát akkor hajtsa meg az.
http://www.agroinform.com/aprohirdetes/2081115/D-24-daralo-RCW-3-szoro-Somkoro-mag-elado.htmlIlyen a belseje.
Válasz #100. hozzászólásra
Igen 24 kalapács szemes csöves és szálas takarmány darálására alkalmas ilyesmi lesz.http://www.agroinform.com/aprohirdetes/847649/D24-tipusu-gyari-daralo-felujitva-elado.html
Válasz #97. hozzászólásra
csutkásan vagy szemesen,milyenek a kések kalapácsos??
Válasz #82. hozzászólásra
Dominátorban vannak ilyenek 629193 629220 az utánverö tengelyen.Az is jó lenne amit már lecseréltek mert...
Válasz #95. hozzászólásra
Pedig van minden gyártónak C3 jelelésű csapágya elég sok helyen alkalmazzák.
Válasz #84. hozzászólásra
Hát igen tartok tőle hogy elszáll ezzel a csapággyal.
Jó lenne tudni hogy mit bír.Mert nem igen lenne jó az se hogy hetente csapágyat kellene cserélni.
D-24-es típusú daráló lesz ami ezzel a fordulattal a 3t/h darálásra lesz képes.
Helló! Érdeklödnék milyen csapágyat ajánlotok,hesston henger bálázóhoz,a heveder vezetö görgökbe?
Válasz #93. hozzászólásra
az meglehet,de vilanymotrokba mindig c3-ast hozattak velem,és soha nem kináltak kg vagy wbf-t hogy ezekböl is van
Válasz #92. hozzászólásra
Melegedés a surlódásból adódik egy csapágynál és ha surlódik akkor az azért van mert nem elégséges a kenés.
Válasz #88. hozzászólásra
Ezt rosszul tudod.
Válasz #90. hozzászólásra
és, én ugy tanultam azért nagyobb a nagyfordulatosoknál,mert jobban melegszenek
Válasz #89. hozzászólásra
pontosan. Akkor a radiális hézagnak mi köze a minőséghez?
C3as csapágyakat normál hőmérséklettől nagyobb hőmérsékleten működő szerkezetekbe szokták szerelni, hogy melegen is maradjon csapágyhézag. Pl kétütemű motorok főtengelye, vagy a ferga váltó ahol 80fok az üzemi hőmérséklet.
Válasz #88. hozzászólásra
Radiális hézag a normálnál nagyobb...
Válasz #86. hozzászólásra
http://www.lodixtrade.hu/modules.php?name=Leirasok&s_op=olvas&cnev=csapagyjelolesek