Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.5 FtUSD397.14 FtCHF434.97 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Mf-es? #1491. hozzászólásáraMf ezt a képet azonnal töröld ki mert elég ha csak mi tudjuk hogy nekünk csak vetni és aratni kell!!
A többiek meg csak "túrkálják a földet" meg a hiteleiket a mindig újabb traktorokra
Válasz szanberg #1488. hozzászólásáraTudod, amikor az ember veszi, akkor örülsz, de csak idővel tapasztalod ki mit vettél.
Osztálytársamék vettek mercit ML-t, ott is gond volt, Sk-ban a márkaszerviz azt mondta, vigye el Magyarországra javítani. Ez is jó hozzáállás.
Skodából benzines lessz. Nem akarok több hece-hucát naftarendszerrel, és amint figyelem az EU országok egyes nagyvárosait, néhol a dieseleket már ki is tiltották.
Válasz Sk Laci #1466. hozzászólásáraHú Laci akkor az nagyon gyenge minőségű szerkezet, a leg moslékabb francia vagy olasz vagy fene tudja milyen dieselek is sokkal tovább voltak gond mentesek, még a híresen xar változatok is.
A Skoda jó választás volt, annak a CR motorja nem beteges.
Válasz Bobo77 #1477. hozzászólásáraXXL de hogy kúton kapható ?!
Valami olyan rémlik, hogy adalék mentesen árulni kúton nagyon drága lenne a különböző törvények miatt. Régebben lehetett de ezen szigorítottak.
Ha most is van, akkor hajrá.....azért az a 13 kút az országban nem sok embernek vigasszzzzz.......
Válasz Nyomasek Bobo #1474. hozzászólásáraNem bizonyos hanem bizonyos mennyiség felett.Itt is ha 5000 litert vennék már nem lenne benne,csak annyit még sosem bírtam 1 x-re megvenni.
Válasz opticum. #1463. hozzászólásárajó kérdés, kukorica és napraforgó után még nem vetettem vele. átömlési keresztmetszet az van rendesen,de a sima grubernél is előfordul ,hogy összehúzza. a kelésről teszek majd fel képeket.
Válasz Sk Laci #1468. hozzászólásáraMég valamit. Amikor vettem az autót, akkor bio adalék nem volt. Rá is van ragasztva az autóra és a könyvben is, hogy semilyen arányba se engedélyezett a bioüzemanyag hozzáatása. Erre 1 évre vásárlás után az EU kötelezővé tette a min 5 % bioadalékot. Mára nem tudom nincsen e nagyobb arányban.
Én nem vagyok EU képviselő, hogy az aktuális hiszti szerint vegyek autót minden évben.
Válasz mtz1221 #1465. hozzászólásárakuplung 171-172 000 km után.
Motorral /üzemanyag rendszerrel/ első gond 44 000 km-nél volt, melyet a márkaszerviz javított 1900 euróért. 5 hetet volt a márkaszervizbe, mire megcsinálták. Nem bírt ki 10 000 km-t a javítás, de már nem vihettem vissza, mert addigra a márkaszervizt felszámolta a végrehajtó. Porlasztókat és adagolót ujítottak fel "állitólag".
54-55 000 km-nél mikor szétszóródott, akkor elkerült Magyarországra a Csomád diszelbe. Le a kalappal előttük megjavították majd a feléből mint a márkaszerviz és 2013-tól máig bírta a motor 171-172 000 km-ig. 2017-ben irányitóegységet-panelt kellett cserélni.
Jelenleg a szomszéd faluban levő szerviz csinálja, majd meglátjuk.
Kuplungnál egy-kettő megvolt. Egyik nap szétkapták, megrendelték. Másnap összerakták, kipróbálták, és hívtak, hogy mehetek érte.
Mostan nem tudtam elvinni a Csomáddiselbe a határcirkuszok és karanténzár miatt. Természetesen ha hoznám vissza, újbóli határcirkusz és karantén. Ezt nem tudom bevállalni.
Válasz Sz_Pisti #1462. hozzászólására
egy gruber utána én vetném, fater meg megjárja a tárcsával/vagy mégegyszer mélyebben a gruberral. Amúgy egyszer itt egy helyi nagy cég oros asztalokkal letarolták a szomszéd kukiját ott meghúztam kíváncsiságból azért volt hogy bedúrt de nem szabad vele meg állni a mellete lévő kerék szépen lehúzza a kapáról elengedi.... HA jó asztallal van vágva nincs az a szár tömeg amivel ne birkózzon meg
Válasz Bobo77 #1451. hozzászólásáraNekem Kyron van. Legnagyobb gond a szakszerviz. Minden drága ott és szó szerint buták a javításhoz. Attól, hogy valaki végigüli az iskolázást, attól még nem lessz szakember ha nincsen hozzá vonzalma. Felvesznek a munkaügyi hivatalon keresztül munkanélkülit, kap a cég támogatást utána, elküldik iskolázásra, visszajön, és ha olajcserén kívül mást kell csinálni ahol szakértelem is kell, akkor néz mint birka az új kapura. Az nem normális, hogy garázsszervizben többet tudjanak, mint márkazervizben.
A meglévő Kyronnal kapcsolatban 1000 euró volt a kuplung, előzetesen 1500 euró lessz az üzemanyagrendszer felujítása /általam nem ismert üzemanyag rendszer felijító cégnél/. De a szerviz aki csinálja már évek óta összedolgoznak. Majd meglátom.
Ha meglessz télen még járni fog, tavaszhoz meglátom, hogy fogom e még használni, vagy eladom. Januárban meg kellene érkeznia az új Karoqnak. Igaz, hogy csak 4x2 de sárban az utolsó 4 évben csak 1x voltam, mikor elcsesződött a NH. Muszáj volt utána kimenni szakadó esőben, és valahogyan hazahozni.
Válasz *** HM *** #1456. hozzászólásáraTegnap előtt telefonon beszéltünk úgy kínálta. Tegnap voltam nála levegőszürőké a Zetora. Újból felkínálta, árat nem mondott, mert mindjárt mondtam idén biztosan nem engedhetem meg magamnak, túl sok volt és még lesz a nem várt kiadás.
Válasz Nyomasek Bobo #1454. hozzászólásáraMi a 4 méterest 200le húzzuk a száraz a terep nincs is baj szalad vele mikor vizes akkor kezd rúgni/vágni akkor kell a ló erő meg a súly is.
Válasz p@pesz06 #1452. hozzászólásáraElhúzza akkor ez nem ragad be!ez nem rapid Azonos feltételek mellet a köckerlingel vetet többet terem. Hamarabb lehet kezdeni a munkát meg később is kell vele leállni. A kezdeti bokrosodás sokkal jobb intenzívebb mivel nem egymás hegyén/hátán vannak a magok hanem 6cm sávban szétszórva. Kelés egyenletesebb, mondhatni robbbanás szerű,viszont míg nem kezd el bokrosodni addig rosszabbul nézzki,nem ehhez vagyunk szokva.
Válasz Pilátus" #1448. hozzászólásáraNem udrill hanem Vogel-Noot peneumadrill! Igazából nem egy kategória a 2 gép, az előnye abban van a köckerlingnek hogy a nagy aszályban is belerakja a magot bár milyen a talaj is, a masik nagy előnye hogy vizes évben ha van traktor
Válasz Nyomasek Bobo #1442. hozzászólásáraNekünk ultimánk van meg vagyunk maximálisan elégedve, sokkal jobban bokrosodik/beindul a gabona amit evvel vetünk mint a masterdrillel. Es ha van ami lehúzza sokkal hamarabb lehet menni vele dolgozni sőt később is kell vele meg állni ez nem ragad be..... Nem erzékeny a vizes földre.
2544 hozzászólás
Válasz Pilátus" #1493. hozzászólásáraSzép is lenne, lazító, gruber, tárcsa, permetező, szemenkénti vető, henger, küllős kapa stb.... Azért nem árt. :D
Vetőgép is elkopik gyorsan.
Válasz Mf-es? #1491. hozzászólásáraMf ezt a képet azonnal töröld ki mert elég ha csak mi tudjuk hogy nekünk csak vetni és aratni kell!!
A többiek meg csak "túrkálják a földet" meg a hiteleiket a mindig újabb traktorokra
Nekünk elég 40 évig is egy gép!
Válasz Mf-es? #1491. hozzászólására
SU Jakubus
Aholl picit kevesebb volt a szár.
Válasz szanberg #1488. hozzászólásáraTudod, amikor az ember veszi, akkor örülsz, de csak idővel tapasztalod ki mit vettél.
Osztálytársamék vettek mercit ML-t, ott is gond volt, Sk-ban a márkaszerviz azt mondta, vigye el Magyarországra javítani. Ez is jó hozzáállás.
Skodából benzines lessz. Nem akarok több hece-hucát naftarendszerrel, és amint figyelem az EU országok egyes nagyvárosait, néhol a dieseleket már ki is tiltották.
Válasz Sk Laci #1466. hozzászólásáraHú Laci akkor az nagyon gyenge minőségű szerkezet, a leg moslékabb francia vagy olasz vagy fene tudja milyen dieselek is sokkal tovább voltak gond mentesek, még a híresen xar változatok is.
A Skoda jó választás volt, annak a CR motorja nem beteges.
Válasz Szabi. #1486. hozzászólásárahttp://Töltőállomások: Békéscsaba, Szegedi út Berettyóújfalu, 42.sz. út Budapest, Ócsai u. kimenő oldali töltőállomás Cegléd, 4.sz. főút 66,7 km I. jobb oldali töltőállomás Cegléd, 4.sz. főút 66,7 km II. bal oldali töltőállomás M1-es autópálya 22-es km Mosonmagyaróvár, M1-M15 I. jobb oldali töltőállomás Mosonmagyaróvár, M1-M15 II. bal oldali töltőállomás Nagykanizsa, Elkerülő út Rábafüzes Rédics Szeged, Dorozsmai út II. bal oldali töltőállomás Szombathely, Zanati út II. bal oldali töltőállomás Telephelyek: (Kizárólag tankautós kiszolgálás történik) Csepel Komárom Pécs Szajol Tiszaújváros Nagykereskedelmi rendelés esetén az XXL Diesel szállítás határideje megegyezik a normál gázolaj szállítási határidejével. *A termékben rejlő potenciál maximális kihasználása kizárólagos 100%-os használat esetén érhető el, járműtípustól és használat jellegétől függően, amennyiben nem keverik más típusú üzemanyaggal.
Válasz Bobo77 #1477. hozzászólásáraXXL de hogy kúton kapható ?!
Valami olyan rémlik, hogy adalék mentesen árulni kúton nagyon drága lenne a különböző törvények miatt. Régebben lehetett de ezen szigorítottak.
Ha most is van, akkor hajrá.....azért az a 13 kút az országban nem sok embernek vigasszzzzz.......
Válasz Nyomasek Bobo #1482. hozzászólásáraNem.Naprából 1-2 ezer,majd kukoricából a többi.
Válasz mtz1221 #1480. hozzászólásáraNekem májusig kb be van fizetve a nafta. Mostani áron kb 2260 liter.
Válasz Nyomasek Bobo #1482. hozzászólásáraIgaz én nem csak ebből élek.
Válasz mtz1221 #1480. hozzászólásáraŐsszel se?
Válasz Sütöri Márton #1476. hozzászólásáraÉrdekelhet a vetőgép. Csak mi gabonát főként tárcsázott kukorica és napraforgó után vetünk.
Válasz Nyomasek Bobo #1474. hozzászólásáraNem bizonyos hanem bizonyos mennyiség felett.Itt is ha 5000 litert vennék már nem lenne benne,csak annyit még sosem bírtam 1 x-re megvenni.
Válasz Nyomasek Bobo #1478. hozzászólásáraNem XXL t írják
Válasz Bobo77 #1477. hozzászólásáraAz lehet a "prémium gázolaj"?
Válasz Szabi. #1473. hozzászólásáraXXLdiesel? Ha erre gondoltok 13 kúton kapható az országban
Válasz opticum. #1463. hozzászólásárajó kérdés, kukorica és napraforgó után még nem vetettem vele. átömlési keresztmetszet az van rendesen,de a sima grubernél is előfordul ,hogy összehúzza. a kelésről teszek majd fel képeket.
Válasz Sk Laci #1466. hozzászólásáraNem olyan rossz ez egy kínai autótól .Szar a nafta,ez lesz a többivel is.
Válasz Szabi. #1473. hozzászólásáraJaja...annyira semmi problema a repcés gazolajjal, hogy bizonyos fontos fogyasztók anélkül kapják
Válasz Nyomasek Bobo #1472. hozzászólásáraÍgy van, kúton nem kapható.
Válasz Sk Laci #1471. hozzászólásáraValaki írta már... De asszem csak hozatni lehet.
Válasz Nyomasek Bobo #1470. hozzászólásáraHol? Melyik kúton? Mert Sk-ban nem tudom, hogy hol lehetne ilyet venni.
Válasz Sk Laci #1469. hozzászólásáraVan olyan gázolaj, ami adalék nelküli...
Válasz Sk Laci #1468. hozzászólásáraMég valamit. Amikor vettem az autót, akkor bio adalék nem volt. Rá is van ragasztva az autóra és a könyvben is, hogy semilyen arányba se engedélyezett a bioüzemanyag hozzáatása. Erre 1 évre vásárlás után az EU kötelezővé tette a min 5 % bioadalékot. Mára nem tudom nincsen e nagyobb arányban.
Én nem vagyok EU képviselő, hogy az aktuális hiszti szerint vegyek autót minden évben.
Válasz Nyomasek Bobo #1467. hozzászólásáraAmikor vettem nem ismertem a Delphi rendszer érzékenységét.
Válasz Sk Laci #1466. hozzászólásáraHát...se a kupling, se az üa rendszer nem ment el sokat...
Válasz mtz1221 #1465. hozzászólásárakuplung 171-172 000 km után.
Motorral /üzemanyag rendszerrel/ első gond 44 000 km-nél volt, melyet a márkaszerviz javított 1900 euróért. 5 hetet volt a márkaszervizbe, mire megcsinálták. Nem bírt ki 10 000 km-t a javítás, de már nem vihettem vissza, mert addigra a márkaszervizt felszámolta a végrehajtó. Porlasztókat és adagolót ujítottak fel "állitólag".
54-55 000 km-nél mikor szétszóródott, akkor elkerült Magyarországra a Csomád diszelbe. Le a kalappal előttük megjavították majd a feléből mint a márkaszerviz és 2013-tól máig bírta a motor 171-172 000 km-ig. 2017-ben irányitóegységet-panelt kellett cserélni.
Jelenleg a szomszéd faluban levő szerviz csinálja, majd meglátjuk.
Kuplungnál egy-kettő megvolt. Egyik nap szétkapták, megrendelték. Másnap összerakták, kipróbálták, és hívtak, hogy mehetek érte.
Mostan nem tudtam elvinni a Csomáddiselbe a határcirkuszok és karanténzár miatt. Természetesen ha hoznám vissza, újbóli határcirkusz és karantén. Ezt nem tudom bevállalni.
Válasz Sk Laci #1461. hozzászólásáraHány km- után adta meg magát a kuplung meg az üzemanyag rendszer ? Porlasztók vagy a Cr pumpa is kuka ?
Válasz Sz_Pisti #1462. hozzászólására
egy gruber utána én vetném, fater meg megjárja a tárcsával/vagy mégegyszer mélyebben a gruberral. Amúgy egyszer itt egy helyi nagy cég oros asztalokkal letarolták a szomszéd kukiját ott meghúztam kíváncsiságból azért volt hogy bedúrt de nem szabad vele meg állni a mellete lévő kerék szépen lehúzza a kapáról elengedi.... HA jó asztallal van vágva nincs az a szár tömeg amivel ne birkózzon meg
Válasz Sütöri Márton #1341. hozzászólásáraSzármaradvánnyal hogy birkózik meg a gép? Kelés milyen utána?
Válasz p@pesz06 #1459. hozzászólására Hogyan szoktatok talajt készíteni az Ultima elé? Mondjuk kukorica, napraforgó után érdekesebb
Válasz Bobo77 #1451. hozzászólásáraNekem Kyron van. Legnagyobb gond a szakszerviz. Minden drága ott és szó szerint buták a javításhoz. Attól, hogy valaki végigüli az iskolázást, attól még nem lessz szakember ha nincsen hozzá vonzalma. Felvesznek a munkaügyi hivatalon keresztül munkanélkülit, kap a cég támogatást utána, elküldik iskolázásra, visszajön, és ha olajcserén kívül mást kell csinálni ahol szakértelem is kell, akkor néz mint birka az új kapura. Az nem normális, hogy garázsszervizben többet tudjanak, mint márkazervizben.
A meglévő Kyronnal kapcsolatban 1000 euró volt a kuplung, előzetesen 1500 euró lessz az üzemanyagrendszer felujítása /általam nem ismert üzemanyag rendszer felijító cégnél/. De a szerviz aki csinálja már évek óta összedolgoznak. Majd meglátom.
Ha meglessz télen még járni fog, tavaszhoz meglátom, hogy fogom e még használni, vagy eladom. Januárban meg kellene érkeznia az új Karoqnak. Igaz, hogy csak 4x2 de sárban az utolsó 4 évben csak 1x voltam, mikor elcsesződött a NH. Muszáj volt utána kimenni szakadó esőben, és valahogyan hazahozni.
Válasz *** HM *** #1456. hozzászólásáraTegnap előtt telefonon beszéltünk úgy kínálta. Tegnap voltam nála levegőszürőké a Zetora. Újból felkínálta, árat nem mondott, mert mindjárt mondtam idén biztosan nem engedhetem meg magamnak, túl sok volt és még lesz a nem várt kiadás.
Válasz Nyomasek Bobo #1454. hozzászólásáraMi a 4 méterest 200le húzzuk a száraz a terep nincs is baj szalad vele mikor vizes akkor kezd rúgni/vágni akkor kell a ló erő meg a súly is.
Válasz Nyomasek Bobo #1457. hozzászólására115el is "jól fut, ha nem jön hegy"
De ez a koma is 145 pacival használta üzemszerűen.
Válasz Sz_Pisti #1455. hozzászólásárahttps://www.deutzforum.de/index.php?thread/35819-dx-6-30-mit-k%C3%B6ckerling-at300/
Válasz Sk Laci #1443. hozzászólására40et küldött neked árajánlatot rá?
Válasz Nyomasek Bobo #1454. hozzászólására A 3 méretesebb 140 lovat írnak
Válasz p@pesz06 #1453. hozzászólásáraMekkora traktor kell hozzá?
Válasz p@pesz06 #1452. hozzászólásáraElhúzza akkor ez nem ragad be!ez nem rapid Azonos feltételek mellet a köckerlingel vetet többet terem. Hamarabb lehet kezdeni a munkát meg később is kell vele leállni. A kezdeti bokrosodás sokkal jobb intenzívebb mivel nem egymás hegyén/hátán vannak a magok hanem 6cm sávban szétszórva. Kelés egyenletesebb, mondhatni robbbanás szerű,viszont míg nem kezd el bokrosodni addig rosszabbul nézzki,nem ehhez vagyunk szokva.
Válasz Pilátus" #1448. hozzászólásáraNem udrill hanem Vogel-Noot peneumadrill! Igazából nem egy kategória a 2 gép, az előnye abban van a köckerlingnek hogy a nagy aszályban is belerakja a magot bár milyen a talaj is, a masik nagy előnye hogy vizes évben ha van traktor
Válasz Sk Laci #1444. hozzászólásáraAzért egy Rexton-t vagy egy Musso Grand ot nem dobnék ki az udvarból!
Válasz Pilátus" #1448. hozzászólásáramasterdrill
Válasz *** HM *** #1447. hozzászólására"Hozzád ért" az u drill!? :)))
Válasz p@pesz06 #1446. hozzászólásáraNa ne kimélj minket és szórj meg képekkel is!! Termesről is! info! U drill- ultima mi különbség??
Válasz Sk Laci #1443. hozzászólásáraTegnap a holnap
Válasz Nyomasek Bobo #1442. hozzászólásáraNekünk ultimánk van meg vagyunk maximálisan elégedve, sokkal jobban bokrosodik/beindul a gabona amit evvel vetünk mint a masterdrillel. Es ha van ami lehúzza sokkal hamarabb lehet menni vele dolgozni sőt később is kell vele meg állni ez nem ragad be..... Nem erzékeny a vizes földre.
Válasz Sk Laci #1444. hozzászólásáraVan gyermek is?