Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Földeladás új
- Landini traktorok új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- AKG támogatás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Kukorica vetőmagok új
Cikkajánló
Hirdetés
868 hozzászólás
Válasz gjoni #617. hozzászólásáraA héten gondoltam rád! Rádióban hallom, hogy Kótajban traktoros baleset volt, rögtön néztem a szon-t. Aztán láttam hogy john deere, megnyugodtam, hogy gjoninak semmi baja.
Készűl
Ismét pótkocsi projekt!
http://www.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Eb_7_potkocsi_2021__08_ig_muszaki_60548340.htm
Eb 7 kerék 27000
Válasz Kolláth Tamás #610. hozzászólásáraAz OK, de nem hiszem hogy lehet venni külön membránt...
Lehet jár hozzá egy fékszelep is..
Vagy tévedek?
Válasz Kolláth Tamás #611. hozzászólására15000 postával együtt!
Válasz gjoni #607. hozzászólásáraMennyi az ára? Ismerősöm keres ilyet.
Válasz zsoltrs #606. hozzászólásáraMembrán ki van szakadva lehet. Bonts meg a 4db 10-es csavart vedd le a deklit és rögtön meglátod mi baja.
Válasz zsoltrs #608. hozzászólásáraszabolcs megye
Válasz gjoni #607. hozzászólásáraHolnap ráállok, küldök bele levegőt, megnézem sprayvel h pontosan hol ereszt.
Szétszedem, ha nem bírok vele, akkor majd beszélünk.
Egyébként merre felé laksz?
Válasz zsoltrs #606. hozzászólásáraNa pont ilyenem van eladó!Új természetesen!
Válasz Kolláth Tamás #605. hozzászólásáraSikerült fotóznom. A hibás eszköz a tartály oldalára csatlakozik és piros a teteje. Alul ereszt, ahol össze van csavarozva .
Válasz zsoltrs #604. hozzászólásáraRozsda vagy kosz ment a fékszelepbe lehet. Egy szétszerelés és tisztítás is elég lehet. De azért fotózd le honnan jön a levegő.
Válasz Kolláth Tamás #603. hozzászólásárahúúú
kutyafej?
Vezeték és tartály kilőve, azok jók.
Az az egység 2 részből van összetéve csavarkötéssel és ott ereszt,de hülyeséget nem akarok mondani, majd inkább fotózok.
Talán a fékszelep?
Addig is Boldog Karácsonyt Nektek!
Válasz Kolláth Tamás #602. hozzászólásáraTömlő? Tartály?
Válasz zsoltrs #599. hozzászólásáraKutyafejen vissza jön? Munkahenger? Működtető szelep?
Válasz zsoltrs #599. hozzászólásáraElőször is mi ereszti a levegőt?
Válasz zsoltrs #599. hozzászólásáraInkább a nyolcassal kompatibilis.Axiál kft forgalmaz hozzá fékszelepet,de nekem is van hozzá egy új 15000 ft
Sziasztok
Olyan problémám van, hogy az EB4-esnek ereszt a levegője.
Hol tudnék hozzá alkatrészt találni?
Talán kompatibilis lehet a 7-el ill. a 8-al?
Remélem tudtok segíteni, mert a traki nem bírja levegővel...
Van egy pótkerék eladó eb 7 kocsihoz 45 rugó!
Válasz gjoni #594. hozzászólására
Válasz Dozer #593. hozzászólásáraNa ezért nem megyek erdőbe lusták kitisztítani a felálló bütyköket és töri le a gumi sarkait szúrja az oldalát ! Ja és pakolni mindenki szeretne az égig hát meg a fa..omat!
Válasz Kolláth Tamás #591. hozzászólásáraTeljesen így van minden amit leírtál, nagyon elvannak kapatva az emberek. Először bemész egy olyan helyre ami nagyon szar te vagy az isten, aztán meg elvárják, hogy mindig bemenj. Az udvarok 90 %-a tele van mindenféle tujákkal fákkal ami nincs levágva, pedig tudják, hogy mész. A kapuból nem hordja be a többség az az idő elmúlt, akkor inkább hív mást aki betolat. Szakadtam már bele pöcegödörbe, kútba ami addig ott sem volt (rákérdeztem előtte ) aztán meg, ja tavaly temettem be. Ha anyagi kár ér azt soha senki nem fizette ki, még rá sem kérdeznek.
Válasz Kolláth Tamás #591. hozzászólásáraOFF
Nyitva hagysz egy piaci rést és Dozer ügyesen kihasználja "Minden szűk helyre behatolok" jelmondattal tele is van dellával
OFF
Válasz Dozer #589. hozzászólásáraNa ezért kell mérlegelni és nem minden melót bevállalni. Ha olyan az udvar hogy veri a tükröt akkor majd behordja a kapuból a gazda, vagy tegye olyanná az udvart hogy be lehessen normálisan tolatni. Én is csináltam ilyet amit írtál de belefáradtam mert azt vették természetesnek. Meg a faszomat. Ha beszakad egy tükör az ostoba orgonafa miatt azt nem fizeti ki a paraszt. Akkor hordja be a kapuból.
Válasz Dozer #589. hozzászólásáraMax 10 km a szárító hozzánk és legmesszebb 25 km volt amit fuvarban kellett megtenni! Az ural gumikat eladtam 100 rugóért azt ennyi, ez 74 ropiba van eddig kamion gumival .Az új gumi meg rá ér majd ,ha dolgozik egy kicsit majd kap legfontosabb most egy pótkerék ,mert a közelemben nincs ilyen pótkocsi kerék amit kölcsön kérhetnék ,ha defekt van
Válasz Kolláth Tamás #586. hozzászólásáraÉn ha szállítási nap van 100-150 km is megyek vele, de volt már 210 km is egy nap az már nagyon durva volt. Nagyon sok a szűk udvar, volt hogy a hátsó ablakon másztam ki mert az ajtót nem tudtam kinyitni. Kéttengelyes jobb lenne szállításra, de a szűk helyekre való tolatás miatt ez kizáró tényező.
Válasz Kolláth Tamás #586. hozzászólására72000 ft darabja most kérdeztem tegnap a gumisnál!
Válasz Dozer #579. hozzászólásáraTartós aszfalt használatra lettek tervezve, de vannak agrár változatok is mennyivel jobbak nem tudom, használtan biztos ritkábbak.
agrár R22,5
Válasz gjoni #583. hozzászólásáraÉn biztos nem költenék 200-250 ezret azért hogy jól nézzen ki és a garázsban áljon. Hosszútávú szállításra nem való. Arra venni kell 2 tengelyest. Terepen verhetetlen meg tolatni arra viszont jó az ural gumi is.
Válasz Dozer #579. hozzászólására
Válasz Kolláth Tamás #582. hozzászólásáraEstleg ,ha új gumikkal megtetszik valakinek 1.6 millába odadom
Válasz Kolláth Tamás #582. hozzászólásáraÉn nem állom ha nincs rendbe valami akkor sem ,ha ott áll a garázsban!
Válasz gjoni #580. hozzászólásáraNen sok melóra veszel új gumit? Érdekes.
Válasz Dozer #579. hozzászólásáraEzt a hátrányát én is észrevettem...még jó, hogy nem vagyok nagy fafuvaros...
Egyértelmű ,hogy nem erdőre való ,de már az megszűnt nálunk így csak terményhordás lesz vele .Most kopott gumik vannak rajta ,de ősszel mennek alá újak
Válasz tuborg #578. hozzászólásáraÚton jobb, de sárban nagyon csúszkál (életveszélyes) semmi oldaltartás, dombon lefele a pót néha beelőz az nem jó érzés. Oldalfala nagyon gyenge erdőbe nem jó, nekem volt hogy 2 hét alatt 3
kuka lett akkor dobáltam le őket. Ha valaki jobban csak szállít vele zömében úton és lapos területen él annak tök jó.
Válasz gjoni #576. hozzászólásáraSzerintem nagyon vagány Könnyebb vele fordulni,tolatni hátra fele is billent én is szeretnék venni egy hasonló kis stabil kocsit a 2 tengelyes mellé. Ne mondja senki hogy a kamion gumi nem jobb mint az eredeti, annyi hogy jobban csúszkál
Válasz gjoni #574. hozzászólásáraHosszú távon nem sínyli meg a kocsi? Hisz ez az egyetlen rugózása...
Válasz Jakabjóska #575. hozzászólásáraErre mit mondjak? Nem sok meló van errefelé ,elég ez is sajnos !
Válasz gjoni #574. hozzászólásáraDe ez meg bután néz ki alatta.... :)
Nekem sem az üres kocsival való szaladgálásnál van bajom, hanem amikor meg van rakva. Én maradok a kéttengelyesnél.
Válasz Jakabjóska #572. hozzászólásáraMár most üresen csaptam egy kört vele és nem ugrál utánam ,mint az ural gumival!
Válasz Jakabjóska #572. hozzászólására
Válasz gjoni #570. hozzászólásáraTehetsz ezek alá bármilyen kereket, az egytengelyes akkor is rángat. Hintaló, felnőtteknek.......
Válasz gjoni #570. hozzászólásáraSokat szálítasz vele? Miért nem 2 tengelyes kocsival jársz?
Válasz Kolláth Tamás #569. hozzászólásáraEzt az utak minősége miatt kellett cserélni ,mert aszfalton úgy pattog rángat hogy besza.ok .Földúton meg sárban megint jobb nem vág bele a földbe .Tarlón betakarításkor nem tapos úgy , mint az ural gumi.
Válasz gjoni #568. hozzászólásáraSokat mész aszfalton hosszútávon? Terepen jobb az ural gumi. Bár nálatok nemtudom vannak e dombok, de felénk a nagyobb futó jobb terepen, pláne ha mancsos kicsit.