Hirdetés
Fórum
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Direktvetés, no-till. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen pótkocsit vegyek? új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Körbálázót, de milyet? új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Kecsketenyésztés új
- Dohánytermesztés új
- Erdőgazdálkodás, szakirányítás új
Cikkajánló
Hirdetés
885 hozzászólás
Válasz Dozer #579. hozzászólására
Válasz Kolláth Tamás #582. hozzászólásáraEstleg ,ha új gumikkal megtetszik valakinek 1.6 millába odadom
Válasz Kolláth Tamás #582. hozzászólásáraÉn nem állom ha nincs rendbe valami akkor sem ,ha ott áll a garázsban!
Válasz gjoni #580. hozzászólásáraNen sok melóra veszel új gumit? Érdekes.
Válasz Dozer #579. hozzászólásáraEzt a hátrányát én is észrevettem...még jó, hogy nem vagyok nagy fafuvaros...
Egyértelmű ,hogy nem erdőre való ,de már az megszűnt nálunk így csak terményhordás lesz vele .Most kopott gumik vannak rajta ,de ősszel mennek alá újak
Válasz tuborg #578. hozzászólásáraÚton jobb, de sárban nagyon csúszkál (életveszélyes) semmi oldaltartás, dombon lefele a pót néha beelőz az nem jó érzés. Oldalfala nagyon gyenge erdőbe nem jó, nekem volt hogy 2 hét alatt 3
kuka lett akkor dobáltam le őket. Ha valaki jobban csak szállít vele zömében úton és lapos területen él annak tök jó.
Válasz gjoni #576. hozzászólásáraSzerintem nagyon vagány Könnyebb vele fordulni,tolatni hátra fele is billent én is szeretnék venni egy hasonló kis stabil kocsit a 2 tengelyes mellé. Ne mondja senki hogy a kamion gumi nem jobb mint az eredeti, annyi hogy jobban csúszkál
Válasz gjoni #574. hozzászólásáraHosszú távon nem sínyli meg a kocsi? Hisz ez az egyetlen rugózása...
Válasz Jakabjóska #575. hozzászólásáraErre mit mondjak? Nem sok meló van errefelé ,elég ez is sajnos !
Válasz gjoni #574. hozzászólásáraDe ez meg bután néz ki alatta.... :)
Nekem sem az üres kocsival való szaladgálásnál van bajom, hanem amikor meg van rakva. Én maradok a kéttengelyesnél.
Válasz Jakabjóska #572. hozzászólásáraMár most üresen csaptam egy kört vele és nem ugrál utánam ,mint az ural gumival!
Válasz Jakabjóska #572. hozzászólására
Válasz gjoni #570. hozzászólásáraTehetsz ezek alá bármilyen kereket, az egytengelyes akkor is rángat. Hintaló, felnőtteknek.......
Válasz gjoni #570. hozzászólásáraSokat szálítasz vele? Miért nem 2 tengelyes kocsival jársz?
Válasz Kolláth Tamás #569. hozzászólásáraEzt az utak minősége miatt kellett cserélni ,mert aszfalton úgy pattog rángat hogy besza.ok .Földúton meg sárban megint jobb nem vág bele a földbe .Tarlón betakarításkor nem tapos úgy , mint az ural gumi.
Válasz gjoni #568. hozzászólásáraSokat mész aszfalton hosszútávon? Terepen jobb az ural gumi. Bár nálatok nemtudom vannak e dombok, de felénk a nagyobb futó jobb terepen, pláne ha mancsos kicsit.
Válasz Kolláth Tamás #567. hozzászólásáraNem fog fájni a hátam az eb 8 pótomon is kamion gumik voltak sokkal kényelmesebb húzni!
Válasz gjoni #566. hozzászólásáraEzzel jobb?
Pótkocsi átgumizás kamion felni és gumi eb 7 pótra.
Válasz cashnetcity5 #564. hozzászólásáraEredj a hiteleddel a búsba ,ne itt hirdesd magad!
Moderálási elveink miatt törölve: 2016-08-31 09:57:04
Válasz Gábor81 #562. hozzászólásáraAz eb 8 pótkocsimon ugyan így volt viszont volt drótkötél meg tiltó szelep! Igazad van imbuszos volt és kilazult sokszor
Válasz gjoni #561. hozzászólásáraEbben imbusz csavarok fogtak két fél csészét. ami rendre kilazult... meg valszeg a kopott is volt megfelelően :)
Válasz Gábor81 #560. hozzászólásáraA munkahenger azért ugrik ki .mert a biztosító gyürü nincs benne!
Válasz Kolláth Tamás #553. hozzászólásáraNekem is rántotta hátra már gyökér meg kavics is, rendre kiugrott a platón lévő csészéből a munkahenger.. De ezen nem is volt se kötél se határoló szelep.
Sajna extrém esetek vannak... de hát gyanítom ott is súlyban volt használva :)
Válasz Kolláth Tamás #558. hozzászólásáranem adom el
Válasz gjoni #557. hozzászólásáraNem leszakította hanem lenyomta a helyéről. Akkor nem adod el a kocsit?
Válasz Kolláth Tamás #553. hozzászólásáraEz a szelep nincs összekötve a drótkötéllel a gyárin sincs így nem tudja kitépni!
Válasz Kolláth Tamás #554. hozzászólásáraIgen M zárolt új a kettő egyben annyi! Kamion gumik mennek alá!
Válasz Kolláth Tamás #554. hozzászólásáraLehet M zárolt volt...
Válasz gjoni #551. hozzászólásáraA gumikat egybe vagy darabonként adod a meghírdetett áron? És miért adod el? Nagyon újnak tűnnek.
Válasz Gábor81 #552. hozzászólásáraTudom mi a szerepe a végállás szelepnek. Nekem sosem volt rajta de még nem sikerült szétnyomatni az ágyút pedig 22 éve meg van a szekér. Viszont láttam olyat amikor a trágya fölrántotta a platót és ez a szelep megsemmisült úgy, hogy utánna vissza zuhant a plató.
Válasz Kolláth Tamás #548. hozzászólásáraHa a határoló szelep zár le, nem a munkahenger megy végállásba, akkor legalább nem kapja meg a rendszer csúcsnyomását. Már ha nincs sz@rásig pakolva... :)
Válasz Kolláth Tamás #549. hozzászólásáraA munkahenger már fosta az olajat öregek voltak a szimeringek!
Válasz Kolláth Tamás #549. hozzászólásáraHogy ne érte volna meg mikor a régi szelepét 25000 + áfáért akarták csinálni és ez meg új ! A forgalmi már nem lényeges ez a másik pótkocsié volt már eladtam!
Válasz gjoni #547. hozzászólásáraMi volt a baja a munkahengernek? A forgalmi és az adattábla miért nem egyezik? Szerinted megérte azt a pénzt az a szelep? Bocs a sok kérdésért.
Válasz gjoni #547. hozzászólásáraMi volt a baja a munkahengernek? A forgalmi és az adattábla miért nem egyezik? Szerinted megérte azt a pénzt az a szelep? Bocs a sok kérdésért.
Válasz Kolláth Tamás #546. hozzászólására14000 Ft volt a munkahenger komplett munka díjjal!A határoló szelep 35000 Ft !
Válasz gjoni #543. hozzászólásáraMennyibe fájt?
Munkahenger felújítva!
http://www.eurowindgroup.com/hu A szelepet tőlük rendeltem!
Munkahenger véghatároló szelep beépítve!
Válasz Kolláth Tamás #539. hozzászólásáraLátod nekem belefért volna a tíz tonnába .de a forgalmiba 2020 kg saját tömeg volt írva !
Válasz Kolláth Tamás #532. hozzászólásáraAz eb 8 nekem 10030 volt össztömegbe és ezért kellett tízezrekért többet fizetni rá
Válasz Kolláth Tamás #539. hozzászólásáraNem érem el nem tudom mi van vele?
Válasz gjoni #538. hozzászólásáraA múltkori kérdésekre sem válaszolt a kolléga.
Válasz steca #523. hozzászólásáraHali nem érlek el telefonon ! Meg van még a hét tonnás pótkocsid?
Megvannak ezek a biztositok zavarodva. Egy eve emelkedett 8 ezerrol 31-re az en EB8-as potkocsim biztositasa. Akkor az volt a legolcsobb.
Most kikuldik az ertesitest, hogy 39 ezer a biztositas + 11.7 a baleseti ado. Videk, 40 eves tulajdonos, eves csekkes befizetes. Balesetet soha semmivel nem okoztam.
Válasz Kisvuk #536. hozzászólásáraHú jó sokat fizetsz rá!