Én gondolkozok egy új ekében,szerintetek melyik lenne jó egy Szőke 82 után?
3x30
vagy 3x35
vagy 3x40
esetleg 2x40
Vogel IH Kühne Csólyosi ?
Melyik jönne ki kevesebb gázolajba és Őszi szántás bármilyen körülmények közt?
Köszi
Válasz zoli336 #6137. hozzászólásáraugy tudom, h minden furata azonos, csak a 200 félig függesztett, mig b123, b125, b126 függesztett, a b175 váltvaforgató eke
Nem tudja valaki véletlenül, hogy van-e valami különbség a Fortschritt b125-ös és b200-as kormánylemez között?
b125-ös ekére keresek egy kormánylemezt, most láttam hirdetést b200-ra, és érdekelne, hogy az jó lenne-e nekem
Válasz *** HM *** #6131. hozzászólásáraAz én meglátásom szerint is elég a 3x40... Pedig nincsenek kötött földjeim...
Itt egy koma 162-vel "saját elmondása" szerint 210-es fogat a 4-es ekéjével...igaz az ekéje a vasak hosszát összeadva sincs olyan széles...
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraértelek,szóval úgyérzed megfelelően le van terhelve.(közben rájöttem,hogy neked 12245-ösöd van)azt tudom erre csak mondani neked,hogy hadmennyen,inkább kissebb ekével gyorsabban(10-11km/h)mint nagyobbal lassabban.felénk ez a befutó.ui:itt nálunk a 12145 3 ih féligfüggesztettel dolgozik.a 4 ihkat,csak ugy vitték anno,hogy rárakták a turbót,akkor meg mindig a váltó reccsent szétt,szóval maradt a 3 eke...
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraHát nem tudom,van e Könnyen húzható eke?
Mert mindenki azt mondja amikor vesz az ember egy ekét ez könnyen lehet húzni!
Tán a Vogel Regent de nem vagyok benne biztos ,hogy mit is kell nézni hogy könnyen mennyen!
Mert nem mindegy két fej vagy három,vagy 30as fejek vagy 40 deszkák!
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraNo ma voltam karcolgatni. 35-ös váltóval terep 3-ban tudja húzni ezt az ekét. Kb 23centin... 3x40-re nyitva, de 30-as vasakkal... Igaz sárban aratta az 514-es (lefeküdt a búza)...meg most is nyers a legtöbb helyen...a végén rúgja is magát ,néha a béka is bejátszik... A beállítás is vicces, mert az alsó vonószárakba a cserélhető betétet behegesztette vmi baromállat...Ott van 4mm kotty, a függ lakatnál alul kb 4mm, felül a golyónál újabb kb 4-6mm...ez mindegyik oldalon...nem is kell "úszóba tennem őket, mint a Gabesznak... Az egyetlen ami nem lötyög az a hidraulikus felső "orsó"...
Ami még fura...hogy az első kerekek közül a barázdás kapar...ha gond van...
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraa gond az a lajta-kühne ekefejjel, hogy eléggé meredekszögű , és nyitott fejű nehezen húzható alapkonstrukció, kb minimum 60 éves fejlesztés.
furcsa módon a pln eketörzsére felvariálva a kormánylemez sokkal jobban dolgozik mint a pln-é.
Sziasztok.
Azt kérdezném Tőletek,hogy kühne 2 fejes ágyekére lehet-e más,könnyebben húzható kormánylemezt tenni?
A kormánylemez most úgy is cserés,legalábbis az egyik.
Köszönöm.
Válasz erdőmérnök #6107. hozzászólásáravegyél rá vn váltvargatóét és csináljatok hozzá egy konzolt a hosszanti segédvázra, hogy a derelyevágó éle az utolsó ekefej szélének irányába álljon
Válasz JOSEY #6097. hozzászólásáraKb hány nap lenne az átfutás? Az ózdiakat meg kell kérdeznem, hátha itt csinálják a vasat, mert akkor azonnal van...(kormánylemezzel szerencsém volt akkor) Ha németből hozzák vissza mint a nádat annak idején, akkor nem lenne olcsóbb, mint máshol...
Válasz JOSEY #6072. hozzászólásáraHa lehetek pofátlan a kormányhoz való kormánylemez 3szög betét számát is tudod? Egybe kéne rendelnem, lassan cserés lesz. Nálad amúgy vannak ilyenek? Vagy csak rendelésre?
Más: A stilizált S betűs kormány az salgótarjáni lehet? Jó minőség az? Találtam bontott félidős kormányokat talán kühne lehet...
Válasz Tomi81 #6093. hozzászólásáraJó ismerős árulta...egy haver megvette...vettem volna meg előle? Olyannal nem vagyok kupec...amúgy sem volt lé fölös akkor... Meg ha meg is vettem volna, minek adtam volna el?
Amúgy a UN350 szerelékkel(volt) hamarabb betúr, mint az enyém... persze a 400-as deszka már más...van olyan is a faluban...
8293 hozzászólás
Válasz Gabesz 01 #6142. hozzászólására4x25

Én gondolkozok egy új ekében,szerintetek melyik lenne jó egy Szőke 82 után?
3x30
vagy 3x35
vagy 3x40
esetleg 2x40
Vogel IH Kühne Csólyosi ?
Melyik jönne ki kevesebb gázolajba és Őszi szántás bármilyen körülmények közt?
Köszi
Válasz *** HM *** #6129. hozzászólására3x44
de már végeztem az idén.tavaly ilyenkor még volt keverés+fejvakarás...
Válasz zoli336 #6137. hozzászólásáraugy tudom, h minden furata azonos, csak a 200 félig függesztett, mig b123, b125, b126 függesztett, a b175 váltvaforgató eke
Válasz zoli336 #6137. hozzászólásáraKeletagró oldalán nèzd meg. Régi/új típust ír...
Válasz zoli336 #6137. hozzászólásáraA hátán kell lenni kódnak szerintem. Az megmondja...
Üdv!

Nem tudja valaki véletlenül, hogy van-e valami különbség a Fortschritt b125-ös és b200-as kormánylemez között?
b125-ös ekére keresek egy kormánylemezt, most láttam hirdetést b200-ra, és érdekelne, hogy az jó lenne-e nekem
Válasz djohn #6133. hozzászólásáraSzerintem hegeszd be... Az eketestre hegessz púpot...
Válasz djohn #6133. hozzászólásáraha az eketörzsön nincs furat, akkor, az még lajtáé, a kühnének lettek osztott kormánylemezei, ha jól emléxem
Válasz djohn #6133. hozzászólásáraTegyél bele egy csavart és kész!
Van plusz 1 csavarhely ami nekem nem játszik a gyári kühne lemezen és elkezdett azonnal bemarni. Mit ajánlott kezdeni ezzel?

Válasz *** HM *** #6131. hozzászólásáraAz én meglátásom szerint is elég a 3x40... Pedig nincsenek kötött földjeim...


Itt egy koma 162-vel "saját elmondása" szerint 210-es fogat a 4-es ekéjével...igaz az ekéje a vasak hosszát összeadva sincs olyan széles...
Válasz csoppika #6130. hozzászólásáraCsak 3at
Csorók voltunk nem volt piz nagytrakira
Válasz *** HM *** #6129. hozzászólásáraTe zsenge ifjú korodban mennyit húztál a kristállyal???

Válasz fexco #6128. hozzászólásáraOszt te mekkorát huzol 11ekkel?
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraértelek,szóval úgyérzed megfelelően le van terhelve.(közben rájöttem,hogy neked 12245-ösöd van)azt tudom erre csak mondani neked,hogy hadmennyen,inkább kissebb ekével gyorsabban(10-11km/h)mint nagyobbal lassabban.felénk ez a befutó.ui:itt nálunk a 12145 3 ih féligfüggesztettel dolgozik.a 4 ihkat,csak ugy vitték anno,hogy rárakták a turbót,akkor meg mindig a váltó reccsent szétt,szóval maradt a 3 eke...
Válasz mtz1221 #6126. hozzászólásáraAz enyém nem jó...olyat vegyen ami jó...


Válasz csoppika #6125. hozzászólásáraDe gyorsan elkezdted a kristált kínálgatni.
Válasz Gabesz 01 #6122. hozzászólásáraRá se b@ssz...vegyél egy krisztált...annak mindegy hogy megy utána ez az eke...akár keresztbe is felteheted...
Nekem is az kéne,Vogel Nootra befordítólemez,ami rávaló P-80


ez ?
Vajon lehet még kapni most egy IH van rajta de 5-8cm beljebb van
Válasz JOSEY #6108. hozzászólásáraKöszi!
Valami VN elérhetőséged van? Név, telefonszám?
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraHát nem tudom,van e Könnyen húzható eke?
Mert mindenki azt mondja amikor vesz az ember egy ekét ez könnyen lehet húzni!
Tán a Vogel Regent de nem vagyok benne biztos ,hogy mit is kell nézni hogy könnyen mennyen!
Mert nem mindegy két fej vagy három,vagy 30as fejek vagy 40 deszkák!
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraNo meg jó kopottak a vasak, kivéve a vésőorr...
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraÚton kb 8kmph, melóban ez most 6-6.5-7kmph-ra lemegy... Ez nekem a terep 3.
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraNo ma voltam karcolgatni. 35-ös váltóval terep 3-ban tudja húzni ezt az ekét. Kb 23centin... 3x40-re nyitva, de 30-as vasakkal
... Igaz sárban aratta az 514-es (lefeküdt a búza)...meg most is nyers a legtöbb helyen...a végén rúgja is magát ,néha a béka is bejátszik... A beállítás is vicces, mert az alsó vonószárakba a cserélhető betétet behegesztette vmi baromállat...Ott van 4mm kotty, a függ lakatnál alul kb 4mm, felül a golyónál újabb kb 4-6mm...ez mindegyik oldalon...nem is kell "úszóba tennem őket, mint a Gabesznak... Az egyetlen ami nem lötyög az a hidraulikus felső "orsó"...
Ami még fura...hogy az első kerekek közül a barázdás kapar...ha gond van...
Válasz Mtz 550E #6116. hozzászólásáraPersze... Szerkesztettem alá egy könnyebb húzású más gyártású ekét



Üdv!
Valaki csinált már olyat hogy az ekevas alá szerkesztett valamit hogy ne úgy álljon mint a gléderlap?
Köszönöm a választ.
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraa gond az a lajta-kühne ekefejjel, hogy eléggé meredekszögű , és nyitott fejű nehezen húzható alapkonstrukció, kb minimum 60 éves fejlesztés.
furcsa módon a pln eketörzsére felvariálva a kormánylemez sokkal jobban dolgozik mint a pln-é.
Válasz csoppika #6112. hozzászólásáraJövőhét elején péntek szombat körül!
Válasz Filler #6111. hozzászólásáraEhhez van cucc...a kérdés, hogy keddre, péntekre vagy jövő hét kiskeddre j9n meg a szajré...
Válasz csoppika #6105. hozzászólásáraPutnokra érdemes lenne átugranod. Hidromechanika ha nincs legyártanak mindent.
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraAttól könnyebb húzható hol kell?
Sziasztok.
Azt kérdezném Tőletek,hogy kühne 2 fejes ágyekére lehet-e más,könnyebben húzható kormánylemezt tenni?
A kormánylemez most úgy is cserés,legalábbis az egyik.
Köszönöm.
Válasz erdőmérnök #6107. hozzászólásáravegyél rá vn váltvargatóét és csináljatok hozzá egy konzolt a hosszanti segédvázra, hogy a derelyevágó éle az utolsó ekefej szélének irányába álljon
Tisztelt Urak!
Kérdezném honnan, kitől lehetne beszerezni egy pár barázdavágó tárcsát Helti plutó váltvaforgató ekére?
Köszönöm.
Válasz csoppika #6105. hozzászólásárabóracélból készültek annó
Válasz JOSEY #6103. hozzászólásáraJó. Akkor 1kört megyek Ózdon, aztán ha nincs szerencsém, megkereslek. Emailt írhatnál privátba...
Válasz JOSEY #6102. hozzászólásáraLehet magyarul is? Az az anyag szar vagy nem?
Ezek szerint tárcsalevelem volt tőlük olcsón...
Válasz csoppika #6100. hozzászólásáraáltalában 1-2 nap mig megjön utánna a futár szolgálat függvénye a dolog
Válasz csoppika #6099. hozzászólásáraa szántóvasaik rettenetesen gyorsan koptak, a kormánylemez drh-48 bolkészült... annó
Válasz csoppika #6099. hozzászólásáraa szántóvasaik rettenetesen gyorsan koptak, a kormánylemez drh-48 bolkészült... annó
Válasz JOSEY #6097. hozzászólásáraKb hány nap lenne az átfutás? Az ózdiakat meg kell kérdeznem, hátha itt csinálják a vasat, mert akkor azonnal van...(kormánylemezzel szerencsém volt akkor) Ha németből hozzák vissza mint a nádat annak idején, akkor nem lenne olcsóbb, mint máshol...
Válasz JOSEY #6098. hozzászólásáraMinőségre milyenek a tarjáni cuccok?
Válasz csoppika #6096. hozzászólásáraa talpa felé szélesedő es betű az több mint valószinű, h salgótajáni alkatrész
Válasz csoppika #6096. hozzászólásáraszia! lehet nálam is rendelni, 063240 nek néztem
Válasz JOSEY #6072. hozzászólásáraHa lehetek pofátlan a kormányhoz való kormánylemez 3szög betét számát is tudod? Egybe kéne rendelnem, lassan cserés lesz. Nálad amúgy vannak ilyenek? Vagy csak rendelésre?
Más: A stilizált S betűs kormány az salgótarjáni lehet? Jó minőség az? Találtam bontott félidős kormányokat talán kühne lehet...
Válasz Tomi81 #6093. hozzászólásáraJó ismerős árulta...egy haver megvette...vettem volna meg előle? Olyannal nem vagyok kupec...amúgy sem volt lé fölös akkor... Meg ha meg is vettem volna, minek adtam volna el?
Amúgy a UN350 szerelékkel(volt) hamarabb betúr, mint az enyém... persze a 400-as deszka már más...van olyan is a faluban...