Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraértelek,szóval úgyérzed megfelelően le van terhelve.(közben rájöttem,hogy neked 12245-ösöd van)azt tudom erre csak mondani neked,hogy hadmennyen,inkább kissebb ekével gyorsabban(10-11km/h)mint nagyobbal lassabban.felénk ez a befutó.ui:itt nálunk a 12145 3 ih féligfüggesztettel dolgozik.a 4 ihkat,csak ugy vitték anno,hogy rárakták a turbót,akkor meg mindig a váltó reccsent szétt,szóval maradt a 3 eke...
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraHát nem tudom,van e Könnyen húzható eke?
Mert mindenki azt mondja amikor vesz az ember egy ekét ez könnyen lehet húzni!
Tán a Vogel Regent de nem vagyok benne biztos ,hogy mit is kell nézni hogy könnyen mennyen!
Mert nem mindegy két fej vagy három,vagy 30as fejek vagy 40 deszkák!
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraNo ma voltam karcolgatni. 35-ös váltóval terep 3-ban tudja húzni ezt az ekét. Kb 23centin... 3x40-re nyitva, de 30-as vasakkal... Igaz sárban aratta az 514-es (lefeküdt a búza)...meg most is nyers a legtöbb helyen...a végén rúgja is magát ,néha a béka is bejátszik... A beállítás is vicces, mert az alsó vonószárakba a cserélhető betétet behegesztette vmi baromállat...Ott van 4mm kotty, a függ lakatnál alul kb 4mm, felül a golyónál újabb kb 4-6mm...ez mindegyik oldalon...nem is kell "úszóba tennem őket, mint a Gabesznak... Az egyetlen ami nem lötyög az a hidraulikus felső "orsó"...
Ami még fura...hogy az első kerekek közül a barázdás kapar...ha gond van...
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraa gond az a lajta-kühne ekefejjel, hogy eléggé meredekszögű , és nyitott fejű nehezen húzható alapkonstrukció, kb minimum 60 éves fejlesztés.
furcsa módon a pln eketörzsére felvariálva a kormánylemez sokkal jobban dolgozik mint a pln-é.
Sziasztok.
Azt kérdezném Tőletek,hogy kühne 2 fejes ágyekére lehet-e más,könnyebben húzható kormánylemezt tenni?
A kormánylemez most úgy is cserés,legalábbis az egyik.
Köszönöm.
Válasz erdőmérnök #6107. hozzászólásáravegyél rá vn váltvargatóét és csináljatok hozzá egy konzolt a hosszanti segédvázra, hogy a derelyevágó éle az utolsó ekefej szélének irányába álljon
Válasz JOSEY #6097. hozzászólásáraKb hány nap lenne az átfutás? Az ózdiakat meg kell kérdeznem, hátha itt csinálják a vasat, mert akkor azonnal van...(kormánylemezzel szerencsém volt akkor) Ha németből hozzák vissza mint a nádat annak idején, akkor nem lenne olcsóbb, mint máshol...
Válasz JOSEY #6072. hozzászólásáraHa lehetek pofátlan a kormányhoz való kormánylemez 3szög betét számát is tudod? Egybe kéne rendelnem, lassan cserés lesz. Nálad amúgy vannak ilyenek? Vagy csak rendelésre?
Más: A stilizált S betűs kormány az salgótarjáni lehet? Jó minőség az? Találtam bontott félidős kormányokat talán kühne lehet...
Válasz Tomi81 #6093. hozzászólásáraJó ismerős árulta...egy haver megvette...vettem volna meg előle? Olyannal nem vagyok kupec...amúgy sem volt lé fölös akkor... Meg ha meg is vettem volna, minek adtam volna el?
Amúgy a UN350 szerelékkel(volt) hamarabb betúr, mint az enyém... persze a 400-as deszka már más...van olyan is a faluban...
Válasz Tomi81 #6087. hozzászólásáraHavernak is volt vogel l750, mtzre mezítlábasra ideális volt... 28-30-32-re lehetett belőni... Így a tuti, úgy a tuti, most meg mondja, hogy azért nem voltak a szárai hibátlanok...meg a mostani 950-ese sem tökéletes már....szóval minek cseréljem le? Jó, ha lenne kötött, akkor vennék lajtát...
Itt azért a vogel schwarz virágzott régebben. Tudtam volna legális helyről 150-ért L-950-est, de akkorra már ráköltöttem erre a lét... 3 új kormánylemez, 3 (vogel) vas, 3 új nád. Original Frank... A toldat megmaradt, a beforgató meg a jó öreg kühne
Válasz csoppika #6083. hozzászólásáraa váltvaforgatóval meg majd megleszel lőve,mert a krisztálodra nembirod felakasztani,felakasztani feltudod,csak áttforditani nem,mert kilöki a hátsó ablakot...ugyhogy lesz fejvakarás bőven...
Válasz csoppika #6085. hozzászólásáraÉrtem a gondod. Én is ebbe vagyok. Nekem is jól jönne egy nagyobb eke. Sőt. Én egy taggal is kiegyeznék, a többit itthon megoldanám.
Csak gondoltam neked azért onnan könnyebb. Nekem csak a határ 500km
Válasz csoppika #6086. hozzászólásáraApósnak vmi nagyon hasonló van, (4 fejes) szóval leesett.
A jó-ra arra gondolatam hogy amihez van alkatrész jó áron. Pl vogel
Válasz Tomi81 #6084. hozzászólására1: Kint kevés a nagyobb traktor...
2: Ami tényleg nincs meghuzatva, javítva, meg esetlegesen nem kell 20ha után nagy generálozni, no az lehet drágább, mint itt...
3: Kint, aki nem foglalkozik a régi ekéjével, az olcsón adja, de nem hirdetgeti, otthagyja az új helyett a lagerhausban a keselyűknek... Aki hirdetgeti, az a jót drágán adja...
Csupán ennyi...
Vettem tavaly egy 3m széles kis cambridge hengert, 500juró, olcsó volt... Mellette egy brutál vázú 4-es Heger(4x35 fix) eke 1000 juró lett volna...(a kopókat nem is néztem rajta, mert nem érdekelt)
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraMásik ekére nincs keret... Ha lesz, akkor váltvaforgó lesz. Ha mindenképp muszáj bővítenem, akkor megtoldom ezt, kb 50-70 ropi lenne...megvan hozzá a toldó, meg a felső hosszú harmadpontról támasztó/tartókonzol...
28ha-ra meg minek...
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraA hátsót már kicseréltem...az hegesztve volt... Van 2 bontott vázam, csak sajna mint kiderült, az elhuzatott bontottból sikerült első körben alkatrészt kinyerni...ki az az agyas, aki a nyírócsap helyett felülről megtámasztott kontracsavarral használja az ekét? Mindhárom szár elcsavarodott ennek hála... Múltkor az első lötyögőset sajna sikerült egy csavarodottra cserélnem...
Válasz csoppika #6080. hozzászólásárabasszus ez az eke elég furcsán néz ki,a 3.ekeszár nincs meghuzatva,azt irtad,hogy az elsővel valami van,de a képen a 3.elég gyatra...szerintem a krisztálodhoz fogsz venni egy másik ekét...
8278 hozzászólás
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraértelek,szóval úgyérzed megfelelően le van terhelve.(közben rájöttem,hogy neked 12245-ösöd van)azt tudom erre csak mondani neked,hogy hadmennyen,inkább kissebb ekével gyorsabban(10-11km/h)mint nagyobbal lassabban.felénk ez a befutó.ui:itt nálunk a 12145 3 ih féligfüggesztettel dolgozik.a 4 ihkat,csak ugy vitték anno,hogy rárakták a turbót,akkor meg mindig a váltó reccsent szétt,szóval maradt a 3 eke...
Válasz mtz1221 #6126. hozzászólásáraAz enyém nem jó...olyat vegyen ami jó...
Válasz csoppika #6125. hozzászólásáraDe gyorsan elkezdted a kristált kínálgatni.
Válasz Gabesz 01 #6122. hozzászólásáraRá se b@ssz...vegyél egy krisztált...annak mindegy hogy megy utána ez az eke...akár keresztbe is felteheted...
Nekem is az kéne,Vogel Nootra befordítólemez,ami rávaló P-80
ez ?
Vajon lehet még kapni most egy IH van rajta de 5-8cm beljebb van
Válasz JOSEY #6108. hozzászólásáraKöszi!
Valami VN elérhetőséged van? Név, telefonszám?
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraHát nem tudom,van e Könnyen húzható eke?
Mert mindenki azt mondja amikor vesz az ember egy ekét ez könnyen lehet húzni!
Tán a Vogel Regent de nem vagyok benne biztos ,hogy mit is kell nézni hogy könnyen mennyen!
Mert nem mindegy két fej vagy három,vagy 30as fejek vagy 40 deszkák!
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraNo meg jó kopottak a vasak, kivéve a vésőorr...
Válasz csoppika #6119. hozzászólásáraÚton kb 8kmph, melóban ez most 6-6.5-7kmph-ra lemegy... Ez nekem a terep 3.
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraNo ma voltam karcolgatni. 35-ös váltóval terep 3-ban tudja húzni ezt az ekét. Kb 23centin... 3x40-re nyitva, de 30-as vasakkal... Igaz sárban aratta az 514-es (lefeküdt a búza)...meg most is nyers a legtöbb helyen...a végén rúgja is magát ,néha a béka is bejátszik... A beállítás is vicces, mert az alsó vonószárakba a cserélhető betétet behegesztette vmi baromállat...Ott van 4mm kotty, a függ lakatnál alul kb 4mm, felül a golyónál újabb kb 4-6mm...ez mindegyik oldalon...nem is kell "úszóba tennem őket, mint a Gabesznak... Az egyetlen ami nem lötyög az a hidraulikus felső "orsó"...
Ami még fura...hogy az első kerekek közül a barázdás kapar...ha gond van...
Válasz Mtz 550E #6116. hozzászólásáraPersze... Szerkesztettem alá egy könnyebb húzású más gyártású ekét
Felszántva,elteleltetve...
Üdv!
Valaki csinált már olyat hogy az ekevas alá szerkesztett valamit hogy ne úgy álljon mint a gléderlap?
Köszönöm a választ.
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraa gond az a lajta-kühne ekefejjel, hogy eléggé meredekszögű , és nyitott fejű nehezen húzható alapkonstrukció, kb minimum 60 éves fejlesztés.
furcsa módon a pln eketörzsére felvariálva a kormánylemez sokkal jobban dolgozik mint a pln-é.
Válasz csoppika #6112. hozzászólásáraJövőhét elején péntek szombat körül!
Válasz Filler #6111. hozzászólásáraEhhez van cucc...a kérdés, hogy keddre, péntekre vagy jövő hét kiskeddre j9n meg a szajré...
Válasz csoppika #6105. hozzászólásáraPutnokra érdemes lenne átugranod. Hidromechanika ha nincs legyártanak mindent.
Válasz fagyis #6109. hozzászólásáraAttól könnyebb húzható hol kell?
Sziasztok.
Azt kérdezném Tőletek,hogy kühne 2 fejes ágyekére lehet-e más,könnyebben húzható kormánylemezt tenni?
A kormánylemez most úgy is cserés,legalábbis az egyik.
Köszönöm.
Válasz erdőmérnök #6107. hozzászólásáravegyél rá vn váltvargatóét és csináljatok hozzá egy konzolt a hosszanti segédvázra, hogy a derelyevágó éle az utolsó ekefej szélének irányába álljon
Tisztelt Urak!
Kérdezném honnan, kitől lehetne beszerezni egy pár barázdavágó tárcsát Helti plutó váltvaforgató ekére?
Köszönöm.
Válasz csoppika #6105. hozzászólásárabóracélból készültek annó
Válasz JOSEY #6103. hozzászólásáraJó. Akkor 1kört megyek Ózdon, aztán ha nincs szerencsém, megkereslek. Emailt írhatnál privátba...
Válasz JOSEY #6102. hozzászólásáraLehet magyarul is? Az az anyag szar vagy nem?
Ezek szerint tárcsalevelem volt tőlük olcsón...
Válasz csoppika #6100. hozzászólásáraáltalában 1-2 nap mig megjön utánna a futár szolgálat függvénye a dolog
Válasz csoppika #6099. hozzászólásáraa szántóvasaik rettenetesen gyorsan koptak, a kormánylemez drh-48 bolkészült... annó
Válasz csoppika #6099. hozzászólásáraa szántóvasaik rettenetesen gyorsan koptak, a kormánylemez drh-48 bolkészült... annó
Válasz JOSEY #6097. hozzászólásáraKb hány nap lenne az átfutás? Az ózdiakat meg kell kérdeznem, hátha itt csinálják a vasat, mert akkor azonnal van...(kormánylemezzel szerencsém volt akkor) Ha németből hozzák vissza mint a nádat annak idején, akkor nem lenne olcsóbb, mint máshol...
Válasz JOSEY #6098. hozzászólásáraMinőségre milyenek a tarjáni cuccok?
Válasz csoppika #6096. hozzászólásáraa talpa felé szélesedő es betű az több mint valószinű, h salgótajáni alkatrész
Válasz csoppika #6096. hozzászólásáraszia! lehet nálam is rendelni, 063240 nek néztem
Válasz JOSEY #6072. hozzászólásáraHa lehetek pofátlan a kormányhoz való kormánylemez 3szög betét számát is tudod? Egybe kéne rendelnem, lassan cserés lesz. Nálad amúgy vannak ilyenek? Vagy csak rendelésre?
Más: A stilizált S betűs kormány az salgótarjáni lehet? Jó minőség az? Találtam bontott félidős kormányokat talán kühne lehet...
Válasz Tomi81 #6093. hozzászólásáraJó ismerős árulta...egy haver megvette...vettem volna meg előle? Olyannal nem vagyok kupec...amúgy sem volt lé fölös akkor... Meg ha meg is vettem volna, minek adtam volna el?
Amúgy a UN350 szerelékkel(volt) hamarabb betúr, mint az enyém... persze a 400-as deszka már más...van olyan is a faluban...
Válasz csoppika #6090. hozzászólására150ért L950!?
Üzletnek megérte volna megvenni
Válasz csoppika #6091. hozzászólásáraaz nem.
Válasz fexco #6089. hozzászólásáraA 122-es is?
Válasz Tomi81 #6087. hozzászólásáraHavernak is volt vogel l750, mtzre mezítlábasra ideális volt... 28-30-32-re lehetett belőni... Így a tuti, úgy a tuti, most meg mondja, hogy azért nem voltak a szárai hibátlanok...meg a mostani 950-ese sem tökéletes már....szóval minek cseréljem le? Jó, ha lenne kötött, akkor vennék lajtát...
Itt azért a vogel schwarz virágzott régebben. Tudtam volna legális helyről 150-ért L-950-est, de akkorra már ráköltöttem erre a lét... 3 új kormánylemez, 3 (vogel) vas, 3 új nád. Original Frank... A toldat megmaradt, a beforgató meg a jó öreg kühne
Válasz csoppika #6083. hozzászólásáraa váltvaforgatóval meg majd megleszel lőve,mert a krisztálodra nembirod felakasztani,felakasztani feltudod,csak áttforditani nem,mert kilöki a hátsó ablakot...ugyhogy lesz fejvakarás bőven...
Válasz csoppika #6085. hozzászólásáraÉrtem a gondod. Én is ebbe vagyok. Nekem is jól jönne egy nagyobb eke. Sőt. Én egy taggal is kiegyeznék, a többit itthon megoldanám.
Csak gondoltam neked azért onnan könnyebb. Nekem csak a határ 500km
Válasz csoppika #6086. hozzászólásáraApósnak vmi nagyon hasonló van, (4 fejes) szóval leesett.
A jó-ra arra gondolatam hogy amihez van alkatrész jó áron. Pl vogel
Válasz Tomi81 #6084. hozzászólásáraJa ha nem esett volna le, az ekém gyárilag létezik 4-esben...
Válasz Tomi81 #6084. hozzászólására1: Kint kevés a nagyobb traktor...
2: Ami tényleg nincs meghuzatva, javítva, meg esetlegesen nem kell 20ha után nagy generálozni, no az lehet drágább, mint itt...
3: Kint, aki nem foglalkozik a régi ekéjével, az olcsón adja, de nem hirdetgeti, otthagyja az új helyett a lagerhausban a keselyűknek... Aki hirdetgeti, az a jót drágán adja...
Csupán ennyi...
Vettem tavaly egy 3m széles kis cambridge hengert, 500juró, olcsó volt... Mellette egy brutál vázú 4-es Heger(4x35 fix) eke 1000 juró lett volna...(a kopókat nem is néztem rajta, mert nem érdekelt)
Válasz csoppika #6083. hozzászólására"28ha-ra meg minek..."
Tanulsz a szürkétől?
Komolyra fordítva. Te közel vagy a sógorokhoz. Miért nem nézel egy fasza 4es ekét náluk?
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraMásik ekére nincs keret... Ha lesz, akkor váltvaforgó lesz. Ha mindenképp muszáj bővítenem, akkor megtoldom ezt, kb 50-70 ropi lenne...megvan hozzá a toldó, meg a felső hosszú harmadpontról támasztó/tartókonzol...
28ha-ra meg minek...
Válasz fexco #6081. hozzászólásáraA hátsót már kicseréltem...az hegesztve volt... Van 2 bontott vázam, csak sajna mint kiderült, az elhuzatott bontottból sikerült első körben alkatrészt kinyerni...ki az az agyas, aki a nyírócsap helyett felülről megtámasztott kontracsavarral használja az ekét? Mindhárom szár elcsavarodott ennek hála... Múltkor az első lötyögőset sajna sikerült egy csavarodottra cserélnem...
Válasz csoppika #6080. hozzászólásárabasszus ez az eke elég furcsán néz ki,a 3.ekeszár nincs meghuzatva,azt irtad,hogy az elsővel valami van,de a képen a 3.elég gyatra...szerintem a krisztálodhoz fogsz venni egy másik ekét...
Válasz csoppika #6079. hozzászólására
Válasz JOSEY #6078. hozzászólásáraEketáskák, szárak ilyenek, a gerenda másabb...