Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.88 FtUSD404.37 FtCHF439.95 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Feco. #23641. hozzászólásáraJó anyag a fénymag, mindig keresik. Búvár ruha+gázálarc kell hozzá, mert aki még nem vakarozott valamitől istenesen, az estére megnyúzza magát! Szanberg! Keress rá magadnak piacot, van, és termelheted is.
Válasz medikus #23640. hozzászólásáraKegyetlenül haladós! Életemben nem mentem még kombajnnal olyan gyorsan mint fenymagban! Délután 1-tol 6-ig 23 hektár ment le a 6 m-es asztallal! Átlag tempo 10-11 km/h... es kb 6-7 hektár termése belefér a tartályba! Mindig ezt vagnam ha lehetne!
Válasz medikus #23638. hozzászólásáraVolt jó régen meg fénymag is, vadveszélyes helyre kéne valami növényt találnom, de olyat amit 50 hektárról is elvisznek és nem marad rajtam.
Sziasztok!
Ma becsigáztunk meg hólapátoztunk 70q kölest, 24 én meg ugyan ez csak kifele, mert elviszik az egészet. Hát ezért kínlódtunk vele egész éven, hogy csak úgy egyszerre?
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraMost jöttem haza a mezőről, itt meg egy nagyon okos a fölösleges földjét hordta ki a dűlőútra. Ezzel még akár jót is tehetett volna, de:
1. Nem terítette szét, hanem ahogy leborult, úgy ott is maradt, traktorral is kerülgetni kell,
2. a zúzottköves, kb. 30 méter hosszú sárrázóra öntötte.
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraNekem a parcella sarkánál öreg aszfaltot szórtak ki az útépitők. Lényeg, hogy a felujítot útszakasz mindkét szélén kibigyesztették a táblát, hoygy EU pénzből finanszírozott útfelujítás. Az EU biztos támogatja, hogy a gazdák földjén itt-ott kiborítsanak pár M3 kifrézált aszfaltot.
Válasz kis Zombi #23616. hozzászólásáraVan az mtzhez is állíthatós -nekem is olyan van- be is akartam linkelni, de mikor megláttam az árát dobtam egy hátast...
Válasz csoppika #23591. hozzászólásáraGyártsál hozzá rövidített vonórúdtoldatot. A gyáritól 13 centivel rövidebbre vettük, igaz így majdnem teljesen össze kell tekerni az orsót.
Egy pár régi vonórùdtoldatot beáldoztam, diót levágtuk, leköszörültük, lánggal ívesre kikanyarítottuk, és CO heggesztövel bevarrtuk.
NDK exportra gyártottak a ruszkik 8 centivel rövidebb toldatot is, ha tudsz szerezni az is sokat segít.
Válasz envagyok2 #23611. hozzászólására Van erős felső orsóm. De a muszkán az alsó fix furatba nem fér oda. A lengőn hazardíroztam hazafelé..
A tárcsán a felső furat kat 3 A középső is. Az alsó kat 2... A csap meg lemaradt a rakodásnál...ahogy láttam... Kíváncsi lettem volna, hogy milyen csapjuk van, ami mindhárom helyre jó, és a kat2 orsóhoz is passzol...
Válasz envagyok2 #23610. hozzászólásáraHa ebben a furatban van, olyan, mint egy sima függesztett gép . Orsó meg a henger tartaná... De ez olyan jó erőben van, hogy tartja magát a tányérokon, köszöni szépen.
A hosszanti furatban lenne, engedné jobban követni a talajt, ennyi. Végülis onnan lenne mit koptatni, mert nekik se sikerült a 3 lemezen a furatok felületét egy síkra hozni... (Ez nálunk se megy... 2 szélső lézervágott, meg a középső lyukasztott furatot akarja a konstruktőr egy síkba hozni, amikor mindháromnak van + - ba tűrése...És nem érti, hogy miért nem lehet!!!
Ahogy jelenleg van a földhasználat az alapján kimérni 1/1 részekre.
Nem az lenne a legegyszerűbb megoldás?
Azt már a többség elfogadta. Vagy legalábbis nem jelzett hogy valami nem egyenes.
A területalapú igénylésekor mindenki berajzolta valahova a területét.
Ott milyen rajzokat csináltak az igénylők?
Válasz envagyok2 #23610. hozzászólásárade mondjuk ha ennyire kemény a pálya, én próbaként a fölső furatba tenném, a gépen meg a legalacsonyabba, vagyis hogy az orsó lehető legfüggőlegesebben álljon. pesze az nem hátrány, ha valami erősebb orsó is van erre a célra.
Válasz J.D. Borda #23598. hozzászólásáraIlyen szárazban ez a masina szinte csak magágyat csinalni lesz jó... Meg esetleg 2.szor lefutni, meg a lazítást eltakarni... 6.on vitte a muszka... De úton parádézni nem ez a gép lesz a kedvence...
Alapjáraton emeli, de hirtelen kuplungra ágaskodik... Barázdánal meg ropog ez az...
Persze nem mindegy hogy 1000kg/m vagy 420kg/m...
Válasz csoppika #23597. hozzászólására Felemeltem a hengert. A lucerna egy fokkal jobb, de még csíkoz. A henger elpörög a levegőben. A felső orsó laza lett. Ehhez a melóhoz erre felesleges a henger ilyen időben.
A tárcsázott placc végre süppedős lett... A henger itt se feszül, meg az orsó is alig... Kézzel tekerhető. Tehát magágynak a kettő közti beállítás kellhet...
Sötétedett, nem kapartam meg, hogy csikoz-e. Meghogy mennyire van beázva a tárcsával lazított rész alatt... (gyanítom semennyire, bár a tárcsa nem hozott fel szárazat)
30245 hozzászólás
Válasz csontii #23647. hozzászólásáraSajnos minden króne bálázó átéli ezt.
A bálázó jobb hátsó kereke ma megelőzött. Így került haza.
Válasz medikus #23645. hozzászólásáraA facéliához nem kell vakaródni. Ahol összeér a bőr, ott kivörösödik...
Válasz csoppika #23644. hozzászólásáraAhhoz még nem volt szerencsém!A fénymagot ketten vágtuk,egyikőnk mindig a fürdőkádban ült!
Válasz medikus #23643. hozzászólásáraJobban, mint a facélia?
Válasz .Feco. #23641. hozzászólásáraÉn nem vagyok allergiás semmire de az kegyetlenül csíp!
Válasz .Feco. #23641. hozzászólásáraJó anyag a fénymag, mindig keresik. Búvár ruha+gázálarc kell hozzá, mert aki még nem vakarozott valamitől istenesen, az estére megnyúzza magát! Szanberg! Keress rá magadnak piacot, van, és termelheted is.
Válasz medikus #23640. hozzászólásáraKegyetlenül haladós! Életemben nem mentem még kombajnnal olyan gyorsan mint fenymagban! Délután 1-tol 6-ig 23 hektár ment le a 6 m-es asztallal! Átlag tempo 10-11 km/h... es kb 6-7 hektár termése belefér a tartályba! Mindig ezt vagnam ha lehetne!
Válasz szanberg #23639. hozzászólásáraA fénymag az kegyetlen!!!Aratni!!!
Válasz medikus #23638. hozzászólásáraVolt jó régen meg fénymag is, vadveszélyes helyre kéne valami növényt találnom, de olyat amit 50 hektárról is elvisznek és nem marad rajtam.
Válasz szanberg #23637. hozzászólásáraFizet,mint a köles!!Nem hallottad még?
Válasz Josku #23636. hozzászólásáraJó szokott lenni a köles?
Sziasztok!
Ma becsigáztunk meg hólapátoztunk 70q kölest, 24 én meg ugyan ez csak kifele, mert elviszik az egészet. Hát ezért kínlódtunk vele egész éven, hogy csak úgy egyszerre?
Válasz kis Zombi #23621. hozzászólásáraNDK stílusú rövid "hosszabító"
Válasz Bobo77 #23633. hozzászólásáraAha!
Válasz atisgyulai #23632. hozzászólásáraSzilvórium?
Készül a kocsikenőcs!
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraMost jöttem haza a mezőről, itt meg egy nagyon okos a fölösleges földjét hordta ki a dűlőútra. Ezzel még akár jót is tehetett volna, de:
1. Nem terítette szét, hanem ahogy leborult, úgy ott is maradt, traktorral is kerülgetni kell,
2. a zúzottköves, kb. 30 méter hosszú sárrázóra öntötte.
Nem csak trehány, hanem hülye is.
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraEzen vagy kiakadva??? Van ennél szörnyűbb kép is ami néha az embert fogadja kint a határban!
Válasz Sz_Pisti #23624. hozzászólásáraJa van olyan is akinek bokáig ér....
A heréje.
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraÖrülj neki mem tökig iszapban kell járni
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraNekem a parcella sarkánál öreg aszfaltot szórtak ki az útépitők. Lényeg, hogy a felujítot útszakasz mindkét szélén kibigyesztették a táblát, hoygy EU pénzből finanszírozott útfelujítás. Az EU biztos támogatja, hogy a gazdák földjén itt-ott kiborítsanak pár M3 kifrézált aszfaltot.
Válasz Gepi #23625. hozzászólásáraSzimplán bűncselekménynek tűnik.
Hogy lehet valaki ilyen bunkó?!
Válasz *** HM *** #23623. hozzászólására Kinek heréig, kinek bokáig...
Válasz zotya71 #23622. hozzászólásáraAnnál voltam múltkor ott heréig lehet gázolni a kincsekben...
Válasz kis Zombi #23621. hozzászólásáravér jános tápióbicske mtz.alkatrész új használt.eredeti orosz
Válasz zotya71 #23619. hozzászólására?????
Érthetöbben kifejtenéd
Válasz kis Zombi #23616. hozzászólásáraVan az mtzhez is állíthatós -nekem is olyan van- be is akartam linkelni, de mikor megláttam az árát dobtam egy hátast...
Válasz kis Zombi #23616. hozzászólásáragyári rővid vér. tápióbicske
Válasz kis Zombi #23616. hozzászólásáragyári rővid vér. tápióbicske
Válasz kis Zombi #23616. hozzászólásáraIlyet lehet kapni gyáriban. Legalábbis régebben biztos volt. Emlékeim szerint nem mtz alkatrész, de tökéletes volt.
Válasz csoppika #23591. hozzászólásáraGyártsál hozzá rövidített vonórúdtoldatot. A gyáritól 13 centivel rövidebbre vettük, igaz így majdnem teljesen össze kell tekerni az orsót.
Egy pár régi vonórùdtoldatot beáldoztam, diót levágtuk, leköszörültük, lánggal ívesre kikanyarítottuk, és CO heggesztövel bevarrtuk.
NDK exportra gyártottak a ruszkik 8 centivel rövidebb toldatot is, ha tudsz szerezni az is sokat segít.
Válasz szanberg #23427. hozzászólására355 centi
Válasz envagyok2 #23611. hozzászólására Van erős felső orsóm. De a muszkán az alsó fix furatba nem fér oda. A lengőn hazardíroztam hazafelé..
A tárcsán a felső furat kat 3 A középső is. Az alsó kat 2... A csap meg lemaradt a rakodásnál...ahogy láttam... Kíváncsi lettem volna, hogy milyen csapjuk van, ami mindhárom helyre jó, és a kat2 orsóhoz is passzol...
Válasz envagyok2 #23610. hozzászólásáraHa ebben a furatban van, olyan, mint egy sima függesztett gép . Orsó meg a henger tartaná... De ez olyan jó erőben van, hogy tartja magát a tányérokon, köszöni szépen.
A hosszanti furatban lenne, engedné jobban követni a talajt, ennyi. Végülis onnan lenne mit koptatni, mert nekik se sikerült a 3 lemezen a furatok felületét egy síkra hozni... (Ez nálunk se megy... 2 szélső lézervágott, meg a középső lyukasztott furatot akarja a konstruktőr egy síkba hozni, amikor mindháromnak van + - ba tűrése...És nem érti, hogy miért nem lehet!!!
Válasz envagyok2 #23554. hozzászólásáraÉn úgy értettem, hogy az osztatlan közös megszüntetése a cél.
Ahogy jelenleg van a földhasználat az alapján kimérni 1/1 részekre.
Nem az lenne a legegyszerűbb megoldás?
Azt már a többség elfogadta. Vagy legalábbis nem jelzett hogy valami nem egyenes.
A területalapú igénylésekor mindenki berajzolta valahova a területét.
Ott milyen rajzokat csináltak az igénylők?
Válasz envagyok2 #23610. hozzászólásárade mondjuk ha ennyire kemény a pálya, én próbaként a fölső furatba tenném, a gépen meg a legalacsonyabba, vagyis hogy az orsó lehető legfüggőlegesebben álljon. pesze az nem hátrány, ha valami erősebb orsó is van erre a célra.
Válasz Bobo77 #23609. hozzászólásáraviccnek szántam, de tény, hogy baszkurálni fogja azt a furatot, nem kicsit, ha abba kerül.
Válasz envagyok2 #23608. hozzászólásáraMost mire gondolsz?
Válasz Bobo77 #23607. hozzászólásáraúgy fog csak igazán zuhogni, hahaha
Válasz csoppika #23599. hozzászólásáraHarmadik pontot tedd a hosszanti luk közepére. Szerintem!
Válasz csoppika #23592. hozzászólásáraaz picsa,nyomjad fel nyugottan akár 2,5ig.majd akkor neféd nemlapul...
Válasz csoppika #23602. hozzászólásáraTe is eladtad az ekét?
Válasz csoppika #23600. hozzászólásáraHa gyorsabban húznád nem lenne jobb? Persze nem a muszkával.
Válasz csoppika #23602. hozzászólásáraNem tudták eldönteni, hogy prospektust írnak, vagy kezelésit.
Aztán se ez nem lett, se az...
Válasz csoppika #23600. hozzászólásáraAz utolsó sor az komoly szöveg
Válasz J.D. Borda #23598. hozzászólásáraJa... por már itt is volt...
Válasz J.D. Borda #23598. hozzászólásáraIlyen szárazban ez a masina szinte csak magágyat csinalni lesz jó... Meg esetleg 2.szor lefutni, meg a lazítást eltakarni... 6.on vitte a muszka... De úton parádézni nem ez a gép lesz a kedvence...
Alapjáraton emeli, de hirtelen kuplungra ágaskodik... Barázdánal meg ropog ez az...
Persze nem mindegy hogy 1000kg/m vagy 420kg/m...
Válasz csoppika #23597. hozzászólására Felemeltem a hengert. A lucerna egy fokkal jobb, de még csíkoz. A henger elpörög a levegőben. A felső orsó laza lett. Ehhez a melóhoz erre felesleges a henger ilyen időben.
A tárcsázott placc végre süppedős lett... A henger itt se feszül, meg az orsó is alig... Kézzel tekerhető. Tehát magágynak a kettő közti beállítás kellhet...
Sötétedett, nem kapartam meg, hogy csikoz-e. Meghogy mennyire van beázva a tárcsával lazított rész alatt... (gyanítom semennyire, bár a tárcsa nem hozott fel szárazat)