Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR408.16 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP487.8 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Ha van valakinek bálázó használt gumiheveder,amit már nem használ,szívesen megvásárolnám.Pótkocsira akarom tömítésnek a plató és az oldal találkozásához.Újat nem akarok,mert drága.Sürgős lenne.Előre is köszönöm!
tamas.treba@gmail.com
lefeküdtek mint állat kaptak kaját is rendesen meg tudod a sok esö volt egy tábla ami borsó után volt az ugy nézett ki a kalászhányásig hogy 8-10 tonna között adja majd jött egy viharos zivatar lehengerelte a kb. 70 % át alig adott 58 ól többet
nem kapott de meg is fogadtam hogy innentöl fogva nem hagyom ki pedig volt hogy már szórtam!!2008-ban megszivtuk nagyon akkór fajtát váltottam...annyit elmondok hogy IKR-es német fajtából valókkal dolgozunk.....
nincs cseresznye csak meggy van de az is úszni tanul lassan, de majd lesz ami lesz belölle már az aratás miatt idegeskedek most próbáltak árpát vágni hát az eredmény elszomorító hatalmas elakadás a vége
cseresznye termés milyen nálad???????,nálunk a kertben meg a ismerösöknek lerothadt-fekélyes lett szinte cefre szaga van a tálban jóbb lenne pálinkát csinálni belöle
nyugi én ezt tudom jól!
Nem területteljesítményre gondoltam, ennek különben akkora belső keresztmetszetei vannak, hogy nem véletlenül az újabbak sem nagyobbak, csak éppen a motor 100lóerőkkel...mert elbírja sőt pont akkor tudod leterhelni!
Azért tartom egészságesnek,mert a tüzes turbó forró levegője helyett egy visszábbhűtött alacsonyabb hőfok fújja egész áldott nap a hengerfejet.
Persze ez ad némi plussz lóerőt is, de nem ez érdekel, nem éreztem még soha hogy kevés lenne a motor bele, bár nyáron 90-92fokon üzemel a motor leterhelve vagyis nyomva neki szecskázóval, nagy partokon. Ez nem sok de nekem mégsem teccik, dízel motor 90fok alatt maradjon én így érzem ezt.
Mondjuk a többi kombájn is 90-körül fut, sőt a dominátorok commandorok meg majdnem 100fokon, ők már nem is tudnak üríteni menetközben hiába a jóféle régi mercimotor bennük, melegszenek.
A megát ilyentéren már sokkal jobbnak ítélte a szomszéd kombájnos, most 208-ast hajt
Ezen a táblán a 600db fából 300at elfektetett, a rázás is érdekes lesz mert ha kikarózom a ponyvát nem fogjuk tudni aláhúzni, ha a törzséhez teszek karót akkor meg nem fogom tudni megfogni.
Válasz #5579. hozzászólásra meg 581-esre: gyárilag már kivannak találva a teljesitmények, minőségibb munkát, többet, csak figyelemmel tudsz elérni, minden fajta gabona aratásakor egyik legfontosabb a menetsebesség,s hiába hajtasz az a minőség rovására megy!!
hát igen...
De ha jól menne a szeker folyamatosan megérné 150-200hektár kukoricára venni egy jobb asztalt. Mégha nem is egy kegyetlen drága geringhoff-ot, egy újfajta oros HSA is előrelépés a régiekhez képest azt tapasztaltam.
Amikor szenvedés van az adapter végett mert nem eszi az anyagot meg megragadt a nedves száranyag meg megállni mert lelöki a láncot idpnként meg eszemfaxom megáll miatta... akkor a fogyasztás is kb 5literrel magasabb volt hektáronként. Volt olyan nap, bár 120mázsás kukoricában, jó nedves állapotban, esett az eső... szóval egész nap kb 500-szor ugrotam ki kipucolni a megragadt törőhengereket. Na akkor majd 20litert bevágott hektáronként. Este nemkellett altatnia az asszonynak engemetsem
Amikor meg sütött a nap és száraz volt és tök jólment nemvolt hiba meg semmi az asztallal akkormeg 13liter alatt kijöttem kukoricában is mint a sicc és nagyon nagy volt a területteljesítményem.
Napraforgót tavalyelőtt gabona asztalt feltárcázva 8sorral arattam. 25-30mázsás napraforgók vannak errefelé általában nekünk, egy nap 35-40hektár felett vágtam amikor nemkellett vonulni, nagy táblában dolgoztam. Nagyon ette! 8sorral majdnem 10-el tudtam menni, főleg ahol nemvolt zöld szárrész a növényeken. Volt olyan üdébb tábla ahol lassabban kellett menni mert sok volt a zöld a kalapok végett. Érdekes,hogy a szem vize 8-tól itt sem volt magasabb, az meg már bőven jó...
No a lényeg,hogy kegyetlen területteljesítményem volt akkor, az állami gazdaság 3 106-os dominatorral kukorica asztallal nem tudott többet levágni de tényleg!!! És nem szórt a gép és megfelelő tisztaságú volt az anyag! No ilyenkor jött ki a hatalmas bele keresztmetszeteinek előnyei a Ferga kombájnnak. Fogyasztás 10liter sem volt hektáronként.
Aztán tavalyra összeállt a TC56 is, arra kellettek a tálcák, hát én feltettem az orost felpengézve... Baxus a kombájn üresen ment szinte, legalábbis félig telítve mindössze... 7-8-tól gyorsabban nemtudtam menni az asztal végett, a gép meg őrült meg annyira éreztem,hogy üresen ment. eGyszerűen nemvolt elsímúlva, pedig tavaly 4tonna feletti táblák is voltak dögivel naprából!
Az idén is ez lesz bár most nagyon kevés a makuka, azt a 80hektárt letoljuk nagyon hamar ezért nem is érdekel.
De ha csak maga a ferga lenne rá akkor feltárcáznám, rászánnám a félnapot ám!
és még a szórás is kevesebb határozottan.
Ha egyszer úgylesz külön lesz 8soros napra adapterem is összecsukhatós bizony!
Látom érted miröl beszélek!! Az a baj ezel az oros adapteres témával hogy hoszura nyult enek a tipusnak a kifutása...Mert ami egy 516 osra vagy egy 106 os ra jó és modern volt az már most vagy a jövöben kicsit sem az..Ez amojan magyar buhera hogy ez van és rakjuk rá!! És jó lesz az ugy is..Mihejt kicsit joban ment az üzlet a termelöknek joban is szinesedet a képfelhozatal is!!De most szerintem ijen adotságok melett lasan egy teljesen katasztrofa sujtota országban Nagy visza esés lesz!!! Néhol kuki sem marad nem hogy az adapter csunyán zuzon
valaki szerelt már fel nem cooleres turbómotorra utólag maszek intercoolert esetleg???
Személyautókon aranyat ér, lehet nemkéne csinálni az MF kombájnra elég sok hely van ott, aztán ha valami eredménye lenne pozitív irányba akkor a nyuszit is meglehetne patkolni
Bár nincsen baj a motorerővel, és melegedni sem szoktak, de azért szerintem egészséges a hűtött töltőlevegő
ja az asztalkuplung nekem is levan hegesztve mindkét oldalon az oroson. megindúlt aztán feszt csúszott, hát adtam neki körbe ahogy megkívánta
utána semmi baj nemvolt vele, nem csúszott meg nem ragadt meg.
Én már a zúzó végett nem is idegesítem magamat, lassú azis arányosan az asztallal...
leaprítja valamennyire, a Rebewerk eke egészen jól elboldogúl vele, de azért nem problémamentes a szántás utána. Jobb volt amikor elszakadt a hajtása az SA zúzónak és inkább mtz-kkel RZ zúzókkal letolattam a kombájn után. Annál is marad bőven egész szár, de jól leengedve jobbvolt talán szántani utána.
Ezért ha nem sikerűl felgyorsítani az asztalomat nem is fog menni a zúzóm rajta mert minek...
Azért titkos vágyam egy újfajta kocka Cerea Geringhoff horizonstar vagy ilyesmi asztallal
Válasz #5562. hozzászólásra
Igazságosan, 5 soros adapter kellene,mert azt jól bírná, de 4-es van, kinéztem már egy 5-st de nem gondoltam hogy tengeri lesz a tengeriböl! Lehet el kellene passzolni a 4-est.
Na hát tul sokra ne gondolj ezek max 2-3 fog eltérésü váltotztatások..!!Igazad van én sem igazán lenék a duplex lánc hejében!! PL nekem mostmár mind a két oldala fixre van hegesztve az adapteren!!Mondhatni széttoltam a JD-vel
Válasz #5555. hozzászólásra
És a gyorsított zúzónál a duplex lánc és csapágyai viselik a terhelést? mert nálam eredetiben is elég jó hőfokon van pedig a lánc és a csapágyak is folyamatosan karba vannak tartva.
30411 hozzászólás
Válasz #5610. hozzászólásra
Azt nedvesítő szernek használják jobb helyen.
Válasz #5609. hozzászólásra
szép ez akuki, kell azmég rá?
Válasz #5608. hozzászólásra
fitohorm kukorica 5liter
Válasz #5606. hozzászólásra
mit szortál rá?
Válasz #5602. hozzászólásra
Mentem 1 kört a kombival az árpába próba ként...
Necces lesz a betakarítás
Mai meló lombtrágya kijuttatás
Válasz #5603. hozzászólásra
kunsági szemnek szokatlan domborzat!
Sziasztok!
Ha van valakinek bálázó használt gumiheveder,amit már nem használ,szívesen megvásárolnám.Pótkocsira akarom tömítésnek a plató és az oldal találkozásához.Újat nem akarok,mert drága.Sürgős lenne.Előre is köszönöm!
tamas.treba@gmail.com
Jártam a határban!
Sajnos nem minden hibrid sikerült jól! Azért 1-2 táblán még most is víz áll!
Válasz #5601. hozzászólásra
Inkább szíverősítőt kell szívni, de azt is már csak vénásan, hogy hasson !!!!
Kibaxott jó évünk van.........volt !!!
Válasz #5600. hozzászólásra
Azt hittem a szárerősítővel szívtatok.
Válasz #5599. hozzászólásra
lefeküdtek mint állat kaptak kaját is rendesen meg tudod a sok esö volt egy tábla ami borsó után volt az ugy nézett ki a kalászhányásig hogy 8-10 tonna között adja majd jött egy viharos zivatar lehengerelte a kb. 70 % át alig adott 58 ól többet
Válasz #5598. hozzászólásra
Miért szívtad meg?
Válasz #5597. hozzászólásra
nem kapott de meg is fogadtam hogy innentöl fogva nem hagyom ki pedig volt hogy már szórtam!!2008-ban megszivtuk nagyon akkór fajtát váltottam...annyit elmondok hogy IKR-es német fajtából valókkal dolgozunk.....
Válasz #5596. hozzászólásra
Milyen fajta ?
Növekedésszabályzót kapott?
Válasz #5595. hozzászólásra
jó lenne ha kibirná a mieink 7-9 tonnás buzák lennének .....
Válasz #5594. hozzászólásra
Kalászos legyen a talpán amelyika mai napot kibírja!
Siófok környékén 60 km/h szél fúj megállás nélkül, de vannak 80 km/h -ás lökések
Válasz #5593. hozzászólásra
értelek!!na igen a aratás izgalmas lesz az istenit neki plusz még most beledöntött vagy 5-15 % ott a vihar a búzákba
Válasz #5592. hozzászólásra
nincs cseresznye csak meggy van de az is úszni tanul lassan, de majd lesz ami lesz belölle már az aratás miatt idegeskedek most próbáltak árpát vágni hát az eredmény elszomorító hatalmas elakadás a vége
Válasz #5590. hozzászólásra
cseresznye termés milyen nálad???????,nálunk a kertben meg a ismerösöknek lerothadt-fekélyes lett szinte cefre szaga van a tálban jóbb lenne pálinkát csinálni belöle
hol vagy maszek??????????????????????????????????????,,
csak nem huzatsz most is ??????????????,
gyere már ne csak sasolj
Válasz #5589. hozzászólásra
hát itt lett egy kis lyuk
Nekünk mini Niagaránk is lett
Válasz #5587. hozzászólásra
Nyugodt vagyok ,de az 581 hsz-ból nálam kollokviumoztál volna, az ellentmondás miatt nem tudtam volna megfelelőt adni!De javítani lehet!!
Válasz #5583. hozzászólásra
nyugi én ezt tudom jól!
Nem területteljesítményre gondoltam, ennek különben akkora belső keresztmetszetei vannak, hogy nem véletlenül az újabbak sem nagyobbak, csak éppen a motor 100lóerőkkel...mert elbírja sőt pont akkor tudod leterhelni!
Azért tartom egészságesnek,mert a tüzes turbó forró levegője helyett egy visszábbhűtött alacsonyabb hőfok fújja egész áldott nap a hengerfejet.
Persze ez ad némi plussz lóerőt is, de nem ez érdekel, nem éreztem még soha hogy kevés lenne a motor bele, bár nyáron 90-92fokon üzemel a motor leterhelve vagyis nyomva neki szecskázóval, nagy partokon. Ez nem sok de nekem mégsem teccik, dízel motor 90fok alatt maradjon én így érzem ezt.
Mondjuk a többi kombájn is 90-körül fut, sőt a dominátorok commandorok meg majdnem 100fokon, ők már nem is tudnak üríteni menetközben hiába a jóféle régi mercimotor bennük, melegszenek.
A megát ilyentéren már sokkal jobbnak ítélte a szomszéd kombájnos, most 208-ast hajt
Válasz #5585. hozzászólásra
Ezen a táblán a 600db fából 300at elfektetett, a rázás is érdekes lesz mert ha kikarózom a ponyvát nem fogjuk tudni aláhúzni, ha a törzséhez teszek karót akkor meg nem fogom tudni megfogni.
Válasz #5584. hozzászólásra
majdnem infarktust kaptam a látványtól nem semmi kár
A múlthét hétfői vihar után ilyen képet festett a meggyesem
http://www.youtube.com/watch?v=TWb68BeEEWw
Válasz #5579. hozzászólásra meg 581-esre: gyárilag már kivannak találva a teljesitmények, minőségibb munkát, többet, csak figyelemmel tudsz elérni, minden fajta gabona aratásakor egyik legfontosabb a menetsebesség,s hiába hajtasz az a minőség rovására megy!!
Pl:EZ
Válasz #5579. hozzászólásra
Ha jól tudom a hűtött levegőnek csak teljesítménynövelő a szerepe,mert a turbó hideg levegőből többet bír benyomni.
hát igen...
De ha jól menne a szeker folyamatosan megérné 150-200hektár kukoricára venni egy jobb asztalt. Mégha nem is egy kegyetlen drága geringhoff-ot, egy újfajta oros HSA is előrelépés a régiekhez képest azt tapasztaltam.
Amikor szenvedés van az adapter végett mert nem eszi az anyagot meg megragadt a nedves száranyag meg megállni mert lelöki a láncot idpnként meg eszemfaxom megáll miatta... akkor a fogyasztás is kb 5literrel magasabb volt hektáronként. Volt olyan nap, bár 120mázsás kukoricában, jó nedves állapotban, esett az eső... szóval egész nap kb 500-szor ugrotam ki kipucolni a megragadt törőhengereket. Na akkor majd 20litert bevágott hektáronként. Este nemkellett altatnia az asszonynak engemetsem
Amikor meg sütött a nap és száraz volt és tök jólment nemvolt hiba meg semmi az asztallal akkormeg 13liter alatt kijöttem kukoricában is mint a sicc és nagyon nagy volt a területteljesítményem.
Napraforgót tavalyelőtt gabona asztalt feltárcázva 8sorral arattam. 25-30mázsás napraforgók vannak errefelé általában nekünk, egy nap 35-40hektár felett vágtam amikor nemkellett vonulni, nagy táblában dolgoztam. Nagyon ette! 8sorral majdnem 10-el tudtam menni, főleg ahol nemvolt zöld szárrész a növényeken. Volt olyan üdébb tábla ahol lassabban kellett menni mert sok volt a zöld a kalapok végett. Érdekes,hogy a szem vize 8-tól itt sem volt magasabb, az meg már bőven jó...
No a lényeg,hogy kegyetlen területteljesítményem volt akkor, az állami gazdaság 3 106-os dominatorral kukorica asztallal nem tudott többet levágni de tényleg!!! És nem szórt a gép és megfelelő tisztaságú volt az anyag! No ilyenkor jött ki a hatalmas bele keresztmetszeteinek előnyei a Ferga kombájnnak. Fogyasztás 10liter sem volt hektáronként.
Aztán tavalyra összeállt a TC56 is, arra kellettek a tálcák, hát én feltettem az orost felpengézve... Baxus a kombájn üresen ment szinte, legalábbis félig telítve mindössze... 7-8-tól gyorsabban nemtudtam menni az asztal végett, a gép meg őrült meg annyira éreztem,hogy üresen ment. eGyszerűen nemvolt elsímúlva, pedig tavaly 4tonna feletti táblák is voltak dögivel naprából!
Az idén is ez lesz bár most nagyon kevés a makuka, azt a 80hektárt letoljuk nagyon hamar ezért nem is érdekel.
De ha csak maga a ferga lenne rá akkor feltárcáznám, rászánnám a félnapot ám!
és még a szórás is kevesebb határozottan.
Ha egyszer úgylesz külön lesz 8soros napra adapterem is összecsukhatós bizony!
Válasz #5575. hozzászólásra
Látom érted miröl beszélek!! Az a baj ezel az oros adapteres témával hogy hoszura nyult enek a tipusnak a kifutása...Mert ami egy 516 osra vagy egy 106 os ra jó és modern volt az már most vagy a jövöben kicsit sem az..Ez amojan magyar buhera hogy ez van és rakjuk rá!! És jó lesz az ugy is..Mihejt kicsit joban ment az üzlet a termelöknek joban is szinesedet a képfelhozatal is!!De most szerintem ijen adotságok melett lasan egy teljesen katasztrofa sujtota országban Nagy visza esés lesz!!! Néhol kuki sem marad nem hogy az adapter csunyán zuzon
valaki szerelt már fel nem cooleres turbómotorra utólag maszek intercoolert esetleg???
Személyautókon aranyat ér, lehet nemkéne csinálni az MF kombájnra elég sok hely van ott, aztán ha valami eredménye lenne pozitív irányba akkor a nyuszit is meglehetne patkolni
Bár nincsen baj a motorerővel, és melegedni sem szoktak, de azért szerintem egészséges a hűtött töltőlevegő
Válasz #5569. hozzászólásra
Akkor eredetiben lánccsere 3 évente az nem is sok.
jól láttam a végén itt már nem ment a zúzó...
a képen látszik a bűnös felni is ami ki akart és ki is repedt az anyja valagát néki
várjunk itt lehet már nem is működött a zúzója, hiába mondtam néki hogy : "múkodj-múkodj kocsog"
ja az asztalkuplung nekem is levan hegesztve mindkét oldalon az oroson. megindúlt aztán feszt csúszott, hát adtam neki körbe ahogy megkívánta
utána semmi baj nemvolt vele, nem csúszott meg nem ragadt meg.
Én már a zúzó végett nem is idegesítem magamat, lassú azis arányosan az asztallal...
leaprítja valamennyire, a Rebewerk eke egészen jól elboldogúl vele, de azért nem problémamentes a szántás utána. Jobb volt amikor elszakadt a hajtása az SA zúzónak és inkább mtz-kkel RZ zúzókkal letolattam a kombájn után. Annál is marad bőven egész szár, de jól leengedve jobbvolt talán szántani utána.
Ezért ha nem sikerűl felgyorsítani az asztalomat nem is fog menni a zúzóm rajta mert minek...
Azért titkos vágyam egy újfajta kocka Cerea Geringhoff horizonstar vagy ilyesmi asztallal
Válasz #5572. hozzászólásra
arról most nincs de majd készítek
Válasz #5571. hozzászólásra
A zuzórol légyszives, dobjál már egy képet!
Válasz #5570. hozzászólásra
Megvan , de nem eladó, de volt alatta egy vízszintes tengelyü szárzúzó amit ledobtunk róla , hogy gyorsabban haladjon a kombájn ...
Válasz #5566. hozzászólásra
Meg van még?
Válasz #5563. hozzászólásra
Szezononként 1 pár lánckerék,meg hetente lánc csere.42 fogas a hajtó kerék.(asszem)
Válasz #5562. hozzászólásra
Igazságosan, 5 soros adapter kellene,mert azt jól bírná, de 4-es van, kinéztem már egy 5-st de nem gondoltam hogy tengeri lesz a tengeriböl! Lehet el kellene passzolni a 4-est.
Válasz #5561. hozzászólásra
Nekünk volt.Egyszerű,jó,DE AZ NEM ZÚZOTT!!!!!!! És most azzal van a baj!
Válasz #5561. hozzászólásra
ilyesmit?
Válasz #5563. hozzászólásra
Na hát tul sokra ne gondolj ezek max 2-3 fog eltérésü váltotztatások..!!Igazad van én sem igazán lenék a duplex lánc hejében!! PL nekem mostmár mind a két oldala fixre van hegesztve az adapteren!!Mondhatni széttoltam a JD-vel
Válasz #5560. hozzászólásra
Persze ez csak vicc volt!!Kb ugy néz ki mintha valami napszámos brigád megböngézte volna...
Válasz #5555. hozzászólásra
És a gyorsított zúzónál a duplex lánc és csapágyai viselik a terhelést? mert nálam eredetiben is elég jó hőfokon van pedig a lánc és a csapágyak is folyamatosan karba vannak tartva.
Válasz #5557. hozzászólásra
van egy vízszintes tengelyű zúzóm ami egy 5 soros kukiasztalon volt de az 5 soros