Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Vizszintes tengelyű szárzúzó új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Gyümölcs és kertészeti ültetvények korszerűsítése, létesítése új
- AKG támogatás új
- Zetor traktorok új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
951 hozzászólás
Sziasztok!
Arról ki mit hallott, hogy a pótkocsikat eredeti oldalakkal lehet majd csak műszakiztatni, és hogy fekete rendszámos traktorral nem lehet piros rendszámos pótkocsit húzni?
Válasz #599. hozzászólásra
Első forgalomba helyezés mindig NKH. Ha ki volt vonva forgalomból és újra vissza kell helyezni akkor is. Felénk Fejérben mindent végignéznek. Ráadásul típus azonosnak kell mindennek lennie.
A piros rendszámra vizsgáztatást hol lehet csinálni ? Bárhol, vagy csak a megyei kpmeknél ? Első forgalomba helyezés lenne !Milyen kritériumoknak kell megfelelnie a gépnek vagy mit néznek nagyon !
40 volt a pót műszakiztatása itt írták be a forgalmiba hogy vontathat és a traki kpm vizsga 45 pirosról feketére
Válasz #596. hozzászólásra
Felénk elvileg nem lehet pirosból fekete traktort csinálni. Viszont a pótkocsi vontatás bejegyzés ismert erre fele is. Azért vagyok kíváncsi máshol hogy van ez?
Válasz #592. hozzászólásra
Huha, ez most kicsit össze vissza van. Szóval a traktort átvizsgáztattad feketére. A pótkocsi pedig piros maradt, de beírták a vontatást a forgalmiba?
Válasz #592. hozzászólásra
Nem is hallottam ilyet, hogy piros pótnál van ilyen.
Ez érdekel!
Válasz #592. hozzászólásra
Szia! Mennyibe került ez az ügyintézés?
Ha fekete a traki és az első pót vontathat és a vontató vontatásába ösztömegébe belefér a súly akkor tuti hogy nem kötnek bele
Sziasztok! Én most műszakiztattam àt a trakit feketére 892,2 est plusz a pótot is hw6011 beírtàk hogy vontathat plusz egy ugyan olyan tömegű pótot vagy kisebbet. De piros rendszàmos maradt a pót. Így màr lehet 2 potozni
Válasz #590. hozzászólásra
Gondolom 1-et és a piros rendszámra vonatkozó sebességkorláttal.
Válasz #589. hozzászólásra
Lehet.
Fekete rendszámossal lehet vontatni piros rendszámos gépet?
Válasz #586. hozzászólásra
Képek?
Válasz #586. hozzászólásra
nem
Fekete rendszámos traktornak milyen plusz költsége van a piroshoz képest?? Például súlyadót kell-e fizetni??
Válasz #584. hozzászólásra
ugyan igy visszafelé is
Válasz #583. hozzászólásra
A tsz időkben minden MTZ-n fekete rendszám volt, a pétervásárai szakiskolás tanuló traktorokon is. De amikor bejött a piros rendszám, akkor a mgv-ként forgalomban lévő MTZ-ket véglegesen kivonták forgalomból, majd lassú járműként újra forgalomba lehetett helyezni. De ez fordítva nem hiszem, hogy működik, mert szerintem csak akkor lehetne újra vizsgáztatni, ha megfelelne az EU környezetvédelmi normáknak. Egy közel 30 éves MTZ meg nem biztos, hogy ebbe beleférne. De meg fogom érdeklődni az NKH-nál.
Válasz #581. hozzászólásra
Valahogy biztos, mert én is egy kisebb zetoron vizsgáztam és az is fekete rendszámos volt.
Valahol olvastam,hogy a piros rendszámu traktorokra potkocsikra adot lehet majd kironi kw +suly után
Válasz #578. hozzászólásra
"most sokan azon kínlódnak, hogy a pirosat átrendszámozzák feketére."
Ez egy MTZ82-nél hogy kivitelezhető?
Válasz #579. hozzászólásra
Először is azért mert senkit nem kell lefizetni, hogy pirosat kapjon A pirosnak az volt az egyetlen előnye, hogy 5 év műszakit kapott. Mióta a fekete is 5 évet kap, semmi értelme a kavarásnak. A feketével mehetsz 25 km/h-nál gyorsabban
Vontathatsz fekete rendszámos pótot, akár kettőt is. Lehet utasod is stb.
Válasz #578. hozzászólásra
Szia!
Miért jobb a fekete?
Válasz #577. hozzászólásra
Miért akarod piros rendszámosra? A fekete sokkal előnyösebb, most sokan azon kínlódnak, hogy a pirosat átrendszámozzák feketére.
Üdv!
Külföldről behozott 100 LE feletti teljesítményű traktor szeretnék piros rendszámra levizsgáztatni. Milyen menete van ennek? Illetve lehetséges e a dolog?!
Köszönöm előre is!
Az lenne a kérdésem hogy piros rendszámos potkocsimnak ra3 kategoriája van és a bisztosító nem köti meg lasujárműre a bisztosítást csak potkocsira ami 18000 ft al töb mit tegyek?
Válasz #574. hozzászólásra
Köszönöm!
Válasz #573. hozzászólásra
itt
Válasz #572. hozzászólásra
És ha megtudom a pontos adatokat a pótkocsikról akkor hol tudnak nekem összeget mondani, helyi önkormányzatnál?
Válasz #570. hozzászólásra
az ifa HW 6011 pótnak 80e ft évente a súlyadó
az valóban igaz, hogy homlokrakodós traktort már nem lehet piros rendszámra vizsgáztatni?
mert olyat hallottam , hogy a piros és fekete rendszám helyett zöldet kap tehát nem vontathat!?
Válasz #569. hozzászólásra
És ez kb mennyi lehet?
Az egyik egy Ifa pót, a másik egy kamion után való, 7,5 méter hosszú 2 tengelyes!
Az előbb próbáltam biztosítás kalkulátort böngészni, 3-4 e ft/év jött ki legolcsóbbnak + adó.
A kis 3 és 5 tonnásra is 2880/év a biztosítást fizetek csupaszon.
Válasz #568. hozzászólásra
a súlyadó terheli a fehérrendszámost,és évenkénti műszaki
Válasz #567. hozzászólásra
Csak ideiglenesen van kivonva, azóta beszéltem az NKH val, oda kell vinni, és összegszerűen kb 60.000 ft (mint ha nem is lenne rendszáma).
Mivel 2 pótról van szó, ez most nekem nagyon megterhelő lenne, így lehet maradok a fekete rendszámnál ami rajta van....
Azt akarom kideríteni, hogy milyen negatívumokkal jár , ha ezzel vizsgáztatom le (biztosítási díj hogyan alakul a piros rendsz. hoz képest, kell e bármilyen plusz adót fizetnem (gépjárműadó?) és mennyiből jön ki a vizsgáztatás, ha maradok a fekete rendszámnál?
2 év múlva meg legfeljebb megkapja a pirosat, hátha addig nyerek a lottón, és rá tudom festeni a farára, hogy Krone
Válasz #566. hozzászólásra
NKH-hoz kell menned (kpm már nincs). Ha egyszer valamit véglegesen kivontak azt mindig új forgalomba helyezésként kezelnek. Érdemes rendesen felkészíteni műszakira. Egy pót amúgy sem nagy dolog, fék, villany működjön, gumik jók legyenek. Ha szar a festése akkor nyakon kell önteni és mehet is.
Válasz #565. hozzászólásra
Arra célzol, hogy lehet nem kell a kpm-be becibálnom, hanem egy külsős vizsgabázison is vizsgázhat pirosra, miután kivonták?
Egy ilyen pótkocsinál forintosítva ez mint jelenthet?
kivonás+vizsgaköltség+névre íratás? Mert az okmányiroda tavasszal első forgalomba helyezésnél 11000 ft ot kért el rendszám, forgalmi, matrica, ilyen-olyan illetékkel együtt.
köszi
Válasz #564. hozzászólásra
Elvileg ki kell vonatni forgalomból, aztán pirosként új forgalomba helyezés. Ha szerencséd van , nem csak kpm rughat itt labdába... Nem tudom ,hogy a mezőgazdasági felhasználás miatt eltekintenek-e a súlyadótól, ha fekete rsz marad. Azt hiszem önkormányzat függő...
Üdv!
Ki van nézve egy ifa pótkocsi, most ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, de fekete rendszámos. Én ebből tudok e, és ha igen milyen feltételekkel pirosra vizsgáztatni?
Kb mennyi ennek a vizsgadíja,átírása és ha esetleg a macera miatt marad fekete, akkor azon kívül, hogy csak 2 évre kapja milyen egyéb hátrányai vannak? Kell e valamiféle adót fizetnem évente rá?
köszönöm
Válasz #557. hozzászólásra
Miért kell a Piros?
Válasz #561. hozzászólásra
Ez attól függ kinek meddig ér el a keze.
Ismerősöknek 8320-as JD piros rendszámos.
Tehát minden megoldható.
Azt ha jól tudom első forgalomba helyezés esetén Debrecenben lehet pirosra vizsgáztatni bármit haver szerint.
Bár ez hülyeség szerintem.
Válasz #557. hozzászólásra
Ha nem éri el a kilowatt határt ,akkor gondolom forgalomból kivonás, aztán lassú járműként vissza...
Válasz #558. hozzászólásra
Szerintem világítással simán.
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni rendszámügyben, aki ért hozzá kérem szépen írjon!!!!Előre is köszönöm!!!
Válasz #556. hozzászólásra
Tehát akkor egy kiskockabálázó,vontatott rendsodró ,kombinátor simán mehet.
Üdv,hogy lehet fekete rendszámos 952.2 -es mtzt átvizsgáztatni piros rendszámosra?
Válasz #555. hozzászólásra
Míg nem változik: B kategóriával: Azzal az 50-essel: 1db piros rendszámos pótkocsit, légfékest, a traktor forgalmiban megengedett legnagyobb össztömegig(valószínű 9000kg). Ha van rajta fix vonófej és a forgalmiban van vontatás beírva.
Fekete rsz utánfutó(750kg össztömegig)
Vontatott munkagépeket elvileg bármilyent(vagy 3500kg-ig?), 10, 15, 20, 25km/h sebességgel, a munkagépen elvileg ki van matricázva, kiépített világítással.
Függesztve bármit, amit biztonságosan elbír, és tudsz vele közlekedni. Persze a szélességi határokat figyelembe kell venni.
Sziasztok !
Kérdésem lenne.
Most vettem egy traktort. Életem első gépe. Mtz 50 PIROS rendszámmal.
B kat. jogosítványom van.
Mit húzhatok vihetek a géppel ?
Függesztett ,vontatott ??
Sajnos az okos rendőrünk nincs képben hiába is kérdeztem.
NA Kedves Kamara meg jogalkotók ezt lovagoljátok meg ha akartok jó pontot szerezni a tagság szemében!!!
Mentességet adhatnak a tagállamok a kötelező, rendszeres műszaki vizsgáztatás alól a veteránautóknak, a diplomáciai testületek autóinak, a mezőgazdasági és erdészeti járműveknek, és az olyan gépkocsiknak, amelyeket kizárólag kis szigeteken használnak.
Válasz #542. hozzászólásra
Fehér rendszámos MGV-pórkocsikra ,esetemben az okmányiroda kiszabta a v. illetéket,ahhoz,hogy forgalomba helyezhessem,nem volt választásom ki kellet fizetni!Utólag reklamáltam az APEH-nél,várom a T,hivatal állásfoglalását! Arra hivatkoztam,hogy a MGV. nem tartozik a gépjármű kategóriába,akkor a pótkocsiját milyen indokkal sorolják oda!
Ha nem gépjármű a MGV.pótkocsija.(forgalmi eng Ra3 kargória),akkor milyen alapon vetik ki a gépjármű súlyadót!
Vélemény??????
Válasz #549. hozzászólásra
Csak a 40km-s váltóra adjá
k meg az 5 évet,az 50-s váltójú trakit 2 évre adják!