Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Használt szántóföldi permetező új
- Ingyenes RTK korrekció közösségi alapon új
- Haszonbérleti szerződés új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Talajközpontú művelés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Vinasz - melasz felhasználás szántóföldi növénytermesztésben új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MBP 6,5 pótkocsi új
Cikkajánló
Hirdetés

1434 hozzászólás
Válasz #981. hozzászólásra
42 a felni, osztókör 335 vagy 336 mm nem láttam jól, mert mostan söttben mértem, 10 csavaral van felfogatva a kerék. Nem sürgős, idénre a munkák már meg vannak. Nyugodtan töltsed a szeretteid között az ünnepeket. Ráérsz megnézni az új évben is. Kiégett NH traktorról meg nem tudok amit eladnának. Ezért próbálok valamilyen alternatívát.
Válasz #981. hozzászólásra
Szia!
Keresztapámat érdekelnék a keréksulyok! Ezek ugye 900-as fendtre vannak? Tudsz már rá árat mondani? Neki van 2db 300 kilós súlya azokat nem számolod be esetleg? Valami csere esetleg érdekelne?
Üdv!
Válasz #981. hozzászólásra
Google-ba írd be, hogy Fendt frontgewicht 2500 erre egy csomó eladó súlyt hoz ki.
A kerékre:Fendt Radgewichte
Válasz #980. hozzászólásra
Tényleg nem tudom még mennyit kérjek értük. Azért is tettem fel a kérdést mert tényleg nem tudom még.
Árat ne kérdezz
Szerintem amúgy a tiédre nagyok lesznek minden szempontból. Súlyban is meg átmérőben is. Azt hiszem 42" az átmérőjük. Mekkora a tiéd felnije?
Nem közvetlen a felnire van rakva hanem a felni és a súly között van még egy tárcsa. Azt is adnám velük természetesen.
Azt a tárcsát kell a kerékcsavarokkal együtt felcsavarozni aztán a tárcsához hozzá a súlyokat. Na most hogy ennek a tárcsának mennyi az osztóköre azt megnem mondom így. Ma meg már a telepre se akartam kimenni lemérni. De ha érdekel holnap vagy holnap után megmérem.
Válasz #977. hozzászólásra
Mennyit szeretnél kérni a 2 bd 1000 kg keréksúlyért? Fel tudnám rakni a NH T 7040-esre? Csak a diszkre van felcsavarozva, vagy valami tartó is van rajta?
Válasz #978. hozzászólásra
Ezek az árak talán már az új darabok áránál vannak. És a kréksúlyé már túl vannak lőve.
Válasz #977. hozzászólásra
http://de.tec24.com/c-18800/m-fendt/t-2500-kg/mid-2945062.html
Szerintetek mennyit lehetne elkérni 1db Fendt 2500 kg-os frontsúlyért és 2db Fendt 1000 kg-os keréksúlyért?
Lennének ilyen használt súlyaim eladók csak nem tudom milyen áron hirdessem.
Kerestem neten, de keréksúlyt egyáltalán nem találtam eladót. Frontsúlyból is csak egyet. Egy ár meg nem támpont.
Üdv: Keresek Fendt 412 vario motort, vagy olyan címet ahol lehetne venni.
Üdv.mindenkinek,érdeklődöm,hogy van-e valakinek Fend 250GT traktora,vagy javított már ilyet?
Válasz #972. hozzászólásra
Jól kell azt beállítani és használni. Van itt olyan gazda ki már a 2 -dik nagy fendet veszi az első mellé. A kis kiszolgáló gépei is azok. Tolják neki...olajcsere és kész ! Váltóval még az elmúlt 5 év alatt nem volt gondja. Pedig kutya földek vannak erre felé is. Egyébként nagy JD mániás volt....de váltott. 90 óta gyűri az ipart..volt már része egy két dologban. A varió pedig jó. Ezt igazán az tudja érezni ki már végig tolta az ipart. Az MTZ-Rába....JD-NH-után. Volt hozzájuk szerencsém a pályafutásom során. A kicsi 300-as széria a kategória igáslova.
Válasz #971. hozzászólásra
vetés permetezés bálázás, a könnyű munka. Talajmunkával óvatosan. Kereket vedd le és féltengelyt rángasd meg ki be fel le, nem szabad neki 1mm sem lógni!!!
Válasz #969. hozzászólásra
Azért neméppen.A 900 nál kisebb szériájúaknál nemigen hallanai váltóhibákat.A nagynál sajnos előfordul az tény.
Válasz #968. hozzászólásra
Mi az a könnyű munka 4fejes eke 5.6 kombinátor 4.5 tárcsa
stb stb nem én akarom húzgálni pénz meg idáig futja.
Ez a variováltó 1 kalap szar!!!! Mindegy hogy jd vagy fend !
Válasz #957. hozzászólásra
Ezt ne!!! Csak ha könnyű munkát szánsz neki...
Válasz #965. hozzászólásra


No azt a régit el ne add soha, az még traki, nem csak összedobált valami!!
Válasz #962. hozzászólásra


Persze mindent el lehet baxni, nagyon sok múlik a kezelőn is az biztos!! Én is tudok röncsit 1000 óránál megdöglött váltóban csapágy, de miért azt senki nem értette!! Szerintem kezelő volt fakx!!!!
Ez az hogy az ember el kötelezi magát egy márkánál ha az beválik neki. Mi pont így vagyunk. Van egy 70-66-os fiatagrink, 20 éves 7000 ü.ó és hibátlan gép. volt tl90 5000 ü.ó ment , és 100 %-on mert kicsi volt már nekünk pl tárcsázáshoz meg bálázáshoz és annak se volt soha semmi komoly baja. Most t6030-van, 2800 üó-lett most pont benne kombinátorozásnál és semmi baja nem volt még. A klímája egy szar mert minden évbe szét kell bontani azt kitakarítani a radiátorát. Szóval nekünk tökéletes de kellene most még egy 100 lovas gép. Csak a new hollandnál most már td van meg t5 ami jó lenne de a td az török olyat nem veszünk, a t5 meg eléggé drága, electro kommand váltóval 55000 euró meg még fülkerugót ígérnek hozzá hogy majd lehet bele kérni de akkor meg már 60 ezer euró. Nekünk megfelelne a t5 is de nagyon rá akarnak minket beszélni a 312-es varióra. Tény a fendt egy sokkal magasabb technikai színvonalat képvisel de fene tudja ér e ennyivel többet.
Válasz #961. hozzászólásra
A fődarabot ha sértelten kicserélik mind a fendt jd mf claas, de régen még a renault-nál is.Nem dobják el azért mert belül valami összehányta magát.
Válasz #953. hozzászólásra
900 asba 3 misi+ szerelés.
Válasz #950. hozzászólásra
Akor vettünk 700 as szériájút, amikor először belekerült a vario váltó.800 üzemóránál 100%os álapotban volt.Attól hogy a 900asban megdöglik a váltó, mert elszámolták magukat, vagy valaki balf@sz hozzá, és nem úgy kezeli ahogy kell, vagy gyári hibás(abban az esetben elég komoly összeget átvállal a gyár mint nálunk is látatlanba 50%) az megint egy más kérdés.Láttam már csornán renaultot atomjaira szedni.Minden tönkre tud menni.
Válasz #960. hozzászólásra


Szerintem meg igen, valahol szakszervízben vagy a gyárban!!! de igaz hogy viszik a szart hozzák a másik sz...t!!!
Válasz #953. hozzászólásra
Ezekbe nem újítják fel a váltókat, kompletten cserélik. 3 milla körül van.
Válasz #957. hozzászólásra


Ha az első üzembehejezés Magyarországi és valós az óra benne lehet jobban jársz ez még nem nagynyomású diesel motoros, egyszerűbb és olcsóbb a javítás!!
az nem rossz ár! és az M talán tartósabb mint az R a sok kütyümentes egyszerűsége miatt! TALÁN...

150-170 le traktor vásárlásán gondolkodunk vagy inkább ebben kellene??
Válasz #954. hozzászólásra

a 150 loavas JD 6150M rugózott hiddal,800kg orrsúlyyal,aut,vonófejjel,480/70r28 és 520/70r38 as gumikkal 72.000 euro múlthéten kértem rá ajánlatot.
ebből azért bőven lehetne alkudni ahogy hallottam vásárlóktól.
Válasz #954. hozzászólásra









Tudod erre feribátyám szokta mondani, az ilyen drága traktorozás női munka "csinálja a ku...a anja"!! Dugják fel meguknak ennyiért a tetves vasaikat!!
Válasz #952. hozzászólásra

130ezer Euróra gondoltam. Mert írták itt hogy egy 150-es JD 90ezer, akkor a 190-200 olyan 130ezer körül van. De ezt most Te is alátámasztottad
És egy ilyen váltó felújítás mibe kerülne ha mégis megállna??
Válasz #949. hozzászólásra


JD 130 ezer egy lóerő, nemá a 200 pacis 35 milla a kicsik meg 100 paci 18-20 milkacsocsi!!!
Igazad van! Én is ismerek olyat aki a Case Ih-t váltotta JD re és olyat is aki a JD-t Mf-re!
Válasz #948. hozzászólásra


Ismerősnek beszart már 4000 óránál, azt monda csak egyszer járjon le a hitel a büdös életben nem lesz többet ilyen trakija ezzel a váltóval!!! Feje akkora mint a 8 bőrbogyó a méregtől!!
Válasz #944. hozzászólásra
JD-ban annyi lóerő szerintem simán a 130 ezret nyalja ha nem többet. Nekik mondjuk volt is bajuk a kis JD-al. Itt van fateréknál két nagy fendt... az egyiknek most durják a váltót 4000 óránál a másikban meg épp nincs ülés, ráadásul mind a kettő volt már vezérmű tengely cserén is. Akinek claas van azok szeretik. Van aki eddig new hollandozott az most az mtz-ket JD-ra cserélte le. De itt akinek volt pl valtrája az attól akart szabadulni. De nagyon erős a gyanú, hogy itt már nem a márka hanem az ár játszik nagyobb szerepet vásárlásnál. Szóval márka mániásnak nem illik már lenni a mai világban. Mi pl szemezünk mtz helyére 3-4 félével is 
Azért nem is mindegy hogy 150 lovat kapsz annyi pénzért vagy 190-et
Ezeknél ilyenkor már nagyon várható vagy ki-ki hogy használta??
Válasz #946. hozzászólásra


Lehet először egy váltócserét!!!!
Ebből mit lehet még kihozni hosszútávon talajmunkánál????
Szerintem mindenki azt vegye meg ami tetszik neki meg amire van lóvéja .... :) Kár háborúzni!
Válasz #942. hozzászólásra









De ha jol figyeltél Drisa kolléga JD--röl váltott más márkára ,gondolom nem ok nélkül,és kicsit fel kell rázni a punnyadást
nekem még nem volt fendt trakim,meg nem is lesz szerintem
Válasz #941. hozzászólásra

Sok az amúgy meg...
Válasz #940. hozzászólásra
Amúgy meg szerintem árkategória összehasonlításra pont jó példát hozott fel. Amúgy meg elég nehéz márka függetlennek lenni. 
Van, de a környékbeli tapasztalatok szerint nem a fű zöld irányban.
Utálom ,ha valaki elszánja magát egy márka iránt azonnal jönnek a sötétzőldek,felhívnám a figyelmet van élet a sötétződön túl,és nem is akármilyen



Válasz #929. hozzászólásra
Miért veri ki annyira azt a biztosítékot? 
Elég rosszul tudtad, ráadásul elbeszéltetek egymás mellett
ilyen volt a kiállításon? Erre "feltenném a hótolót"!
Válasz #927. hozzászólásra

üdv.
nem akarok beleszólni, de szerintem másnak is van olyan márka amékkel nincs kibékülve és mégsem irogat róla főleg olyat amiben nincs is igaza.
Végig döcögtem én is a traki vonalat....MTZ-JD-NH-IH.....de a szívem csücske az a Fendt. Nekem tetszik és jól is bizonyít a 300-as széria.
Válasz #934. hozzászólásra

Mi többször hívunk "bértraktorost" kaszálásra!
Dolgoztunk már Fendt-el, Case Ih- val, John D-vel... és MTZ vel is! Ezek normális emberek normálisan karbantartott gépei mind! Amilyen a gazda olyan a gép is! Szerintem nagy különbségek már nincsenek... ( Nem MTZ _ Fendt különbségre gondolok )
De ha két gép között sokmilliós a különbség akkor az szerintem elgondolkodtatja a vásárlót erősen!