Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Akor vettünk 700 as szériájút, amikor először belekerült a vario váltó.800 üzemóránál 100%os álapotban volt.Attól hogy a 900asban megdöglik a váltó, mert elszámolták magukat, vagy valaki balf@sz hozzá, és nem úgy kezeli ahogy kell, vagy gyári hibás(abban az esetben elég komoly összeget átvállal a gyár mint nálunk is látatlanba 50%) az megint egy más kérdés.Láttam már csornán renaultot atomjaira szedni.Minden tönkre tud menni.
Ha az első üzembehejezés Magyarországi és valós az óra benne lehet jobban jársz ez még nem nagynyomású diesel motoros, egyszerűbb és olcsóbb a javítás!!
a 150 loavas JD 6150M rugózott hiddal,800kg orrsúlyyal,aut,vonófejjel,480/70r28 és 520/70r38 as gumikkal 72.000 euro múlthéten kértem rá ajánlatot.
ebből azért bőven lehetne alkudni ahogy hallottam vásárlóktól.
Ismerősnek beszart már 4000 óránál, azt monda csak egyszer járjon le a hitel a büdös életben nem lesz többet ilyen trakija ezzel a váltóval!!! Feje akkora mint a 8 bőrbogyó a méregtől!!
Azért nem is mindegy hogy 150 lovat kapsz annyi pénzért vagy 190-et JD-ban annyi lóerő szerintem simán a 130 ezret nyalja ha nem többet. Nekik mondjuk volt is bajuk a kis JD-al. Itt van fateréknál két nagy fendt... az egyiknek most durják a váltót 4000 óránál a másikban meg épp nincs ülés, ráadásul mind a kettő volt már vezérmű tengely cserén is. Akinek claas van azok szeretik. Van aki eddig new hollandozott az most az mtz-ket JD-ra cserélte le. De itt akinek volt pl valtrája az attól akart szabadulni. De nagyon erős a gyanú, hogy itt már nem a márka hanem az ár játszik nagyobb szerepet vásárlásnál. Szóval márka mániásnak nem illik már lenni a mai világban. Mi pl szemezünk mtz helyére 3-4 félével is
Van, de a környékbeli tapasztalatok szerint nem a fű zöld irányban. Amúgy meg szerintem árkategória összehasonlításra pont jó példát hozott fel. Amúgy meg elég nehéz márka függetlennek lenni.
Mi többször hívunk "bértraktorost" kaszálásra!
Dolgoztunk már Fendt-el, Case Ih- val, John D-vel... és MTZ vel is! Ezek normális emberek normálisan karbantartott gépei mind! Amilyen a gazda olyan a gép is! Szerintem nagy különbségek már nincsenek... ( Nem MTZ _ Fendt különbségre gondolok )
De ha két gép között sokmilliós a különbség akkor az szerintem elgondolkodtatja a vásárlót erősen!
Szia. Mi is tavaly voltunk ebben a 100 lóerő kategóriás traktor vásárlásában, ugyan így kaszálni,rend képezni, bálázni, szállítani, stb stb megnéztük a New holland-ot de az volt a baj igaz akkor még nem a td 5 ös volt hanem a t5- t6 ,hogy nem volt bennük takarékos kardán fokozat,semmilyen!! Nem tudom azóta lehet e kapni bele de akkor nem is lehetett!! Voltaképp mivel Deutz-Fahr pártiak vagyunk így meg is vettünk egy Agrotron K 410 est, Abban van fülke, híd rugó 50 es váltó és az össze kardán fokozat eco változata is. Érdemes megnézni már most kinemő széia mert Az Agrotron K helyett megjelent az 5 ös széria. Ez csak egy ötlet! Én 11 éve dolgozok Deutz-Fahr ral és én nagyon szeretem! Sok sikert a vásárláshoz!! Az mindig olyan jó érzés ha az ember vesz valamit legyen az egy eke vagy csak egy műtrágyaszóró de csodálatos érzés!! :D Üdv Ákos
De az árukat megérik? Mert most lehet lenne 9 darab valami más gép, mondjuk 9 db 100 lovas deutz-fahr és azok is megfelelnének. Vagy azért a fendt az fendt, és kimagasló a minőség?
9 db. az igen. ha lenne velük baj akkor ott tuti elő jött volna már valami. amúgy a 312-ről most kapunk majd árajánlatot, front hidraulika, minden rugózás meg 1-2 dolog van még benne és így 90 ezer euró!
1414 hozzászólás
Válasz #961. hozzászólásra
A fődarabot ha sértelten kicserélik mind a fendt jd mf claas, de régen még a renault-nál is.Nem dobják el azért mert belül valami összehányta magát.
Válasz #953. hozzászólásra
900 asba 3 misi+ szerelés.
Válasz #950. hozzászólásra
Akor vettünk 700 as szériájút, amikor először belekerült a vario váltó.800 üzemóránál 100%os álapotban volt.Attól hogy a 900asban megdöglik a váltó, mert elszámolták magukat, vagy valaki balf@sz hozzá, és nem úgy kezeli ahogy kell, vagy gyári hibás(abban az esetben elég komoly összeget átvállal a gyár mint nálunk is látatlanba 50%) az megint egy más kérdés.Láttam már csornán renaultot atomjaira szedni.Minden tönkre tud menni.
Válasz #960. hozzászólásra
Szerintem meg igen, valahol szakszervízben vagy a gyárban!!! de igaz hogy viszik a szart hozzák a másik sz...t!!!
Válasz #953. hozzászólásra
Ezekbe nem újítják fel a váltókat, kompletten cserélik. 3 milla körül van.
Válasz #957. hozzászólásra
Ha az első üzembehejezés Magyarországi és valós az óra benne lehet jobban jársz ez még nem nagynyomású diesel motoros, egyszerűbb és olcsóbb a javítás!!
az nem rossz ár! és az M talán tartósabb mint az R a sok kütyümentes egyszerűsége miatt! TALÁN...
150-170 le traktor vásárlásán gondolkodunk vagy inkább ebben kellene??
Válasz #954. hozzászólásra
a 150 loavas JD 6150M rugózott hiddal,800kg orrsúlyyal,aut,vonófejjel,480/70r28 és 520/70r38 as gumikkal 72.000 euro múlthéten kértem rá ajánlatot.
ebből azért bőven lehetne alkudni ahogy hallottam vásárlóktól.
Válasz #954. hozzászólásra
Tudod erre feribátyám szokta mondani, az ilyen drága traktorozás női munka "csinálja a ku...a anja"!! Dugják fel meguknak ennyiért a tetves vasaikat!!
Válasz #952. hozzászólásra
130ezer Euróra gondoltam. Mert írták itt hogy egy 150-es JD 90ezer, akkor a 190-200 olyan 130ezer körül van. De ezt most Te is alátámasztottad
És egy ilyen váltó felújítás mibe kerülne ha mégis megállna??
Válasz #949. hozzászólásra
JD 130 ezer egy lóerő, nemá a 200 pacis 35 milla a kicsik meg 100 paci 18-20 milkacsocsi!!!
Igazad van! Én is ismerek olyat aki a Case Ih-t váltotta JD re és olyat is aki a JD-t Mf-re!
Válasz #948. hozzászólásra
Ismerősnek beszart már 4000 óránál, azt monda csak egyszer járjon le a hitel a büdös életben nem lesz többet ilyen trakija ezzel a váltóval!!! Feje akkora mint a 8 bőrbogyó a méregtől!!
Válasz #944. hozzászólásra
Azért nem is mindegy hogy 150 lovat kapsz annyi pénzért vagy 190-et JD-ban annyi lóerő szerintem simán a 130 ezret nyalja ha nem többet. Nekik mondjuk volt is bajuk a kis JD-al. Itt van fateréknál két nagy fendt... az egyiknek most durják a váltót 4000 óránál a másikban meg épp nincs ülés, ráadásul mind a kettő volt már vezérmű tengely cserén is. Akinek claas van azok szeretik. Van aki eddig new hollandozott az most az mtz-ket JD-ra cserélte le. De itt akinek volt pl valtrája az attól akart szabadulni. De nagyon erős a gyanú, hogy itt már nem a márka hanem az ár játszik nagyobb szerepet vásárlásnál. Szóval márka mániásnak nem illik már lenni a mai világban. Mi pl szemezünk mtz helyére 3-4 félével is
Ezeknél ilyenkor már nagyon várható vagy ki-ki hogy használta??
Válasz #946. hozzászólásra
Lehet először egy váltócserét!!!!
Ebből mit lehet még kihozni hosszútávon talajmunkánál????
Szerintem mindenki azt vegye meg ami tetszik neki meg amire van lóvéja .... :) Kár háborúzni!
Válasz #942. hozzászólásra
De ha jol figyeltél Drisa kolléga JD--röl váltott más márkára ,gondolom nem ok nélkül,és kicsit fel kell rázni a punnyadást
nekem még nem volt fendt trakim,meg nem is lesz szerintem
Válasz #941. hozzászólásra
Sok az amúgy meg...
Válasz #940. hozzászólásra
Van, de a környékbeli tapasztalatok szerint nem a fű zöld irányban. Amúgy meg szerintem árkategória összehasonlításra pont jó példát hozott fel. Amúgy meg elég nehéz márka függetlennek lenni.
Utálom ,ha valaki elszánja magát egy márka iránt azonnal jönnek a sötétzőldek,felhívnám a figyelmet van élet a sötétződön túl,és nem is akármilyen
Válasz #929. hozzászólásra
Elég rosszul tudtad, ráadásul elbeszéltetek egymás mellett Miért veri ki annyira azt a biztosítékot?
ilyen volt a kiállításon? Erre "feltenném a hótolót"!
Válasz #927. hozzászólásra
üdv.
nem akarok beleszólni, de szerintem másnak is van olyan márka amékkel nincs kibékülve és mégsem irogat róla főleg olyat amiben nincs is igaza.
Végig döcögtem én is a traki vonalat....MTZ-JD-NH-IH.....de a szívem csücske az a Fendt. Nekem tetszik és jól is bizonyít a 300-as széria.
Válasz #934. hozzászólásra
Mi többször hívunk "bértraktorost" kaszálásra!
Dolgoztunk már Fendt-el, Case Ih- val, John D-vel... és MTZ vel is! Ezek normális emberek normálisan karbantartott gépei mind! Amilyen a gazda olyan a gép is! Szerintem nagy különbségek már nincsenek... ( Nem MTZ _ Fendt különbségre gondolok )
De ha két gép között sokmilliós a különbség akkor az szerintem elgondolkodtatja a vásárlót erősen!
Válasz #929. hozzászólásra
A 6150R bőven 6 hengeres... Régen azt hívtak 6930-asnak...
Es mechanikus váltóval megáll 70 ropi körül, full felszerelve meg 100e körül....
Válasz #911. hozzászólásra
Szia. Mi is tavaly voltunk ebben a 100 lóerő kategóriás traktor vásárlásában, ugyan így kaszálni,rend képezni, bálázni, szállítani, stb stb megnéztük a New holland-ot de az volt a baj igaz akkor még nem a td 5 ös volt hanem a t5- t6 ,hogy nem volt bennük takarékos kardán fokozat,semmilyen!! Nem tudom azóta lehet e kapni bele de akkor nem is lehetett!! Voltaképp mivel Deutz-Fahr pártiak vagyunk így meg is vettünk egy Agrotron K 410 est, Abban van fülke, híd rugó 50 es váltó és az össze kardán fokozat eco változata is. Érdemes megnézni már most kinemő széia mert Az Agrotron K helyett megjelent az 5 ös széria. Ez csak egy ötlet! Én 11 éve dolgozok Deutz-Fahr ral és én nagyon szeretem! Sok sikert a vásárláshoz!! Az mindig olyan jó érzés ha az ember vesz valamit legyen az egy eke vagy csak egy műtrágyaszóró de csodálatos érzés!! :D Üdv Ákos
Válasz #931. hozzászólásra
gondolom Drisáék sem véletlenül nem vitték tovább a márkát
Válasz #930. hozzászólásra
A JD név üti ki a biztosítékot nálam,
Válasz #929. hozzászólásra
de rossz kedved van!
csak nem Pontát hallgatod a klubrádión?
Válasz #928. hozzászólásra
azt tudtam hogy a 150 lovas r 4 hengeres ki pöcs gondolta hogy a számozás nincs öszhangban a lóerővel
Válasz #927. hozzászólásra
Ok nyugi én csak mondtam nem kell rogton idegeskedni . Ha nem jon be akkor nem és kész .
Válasz #926. hozzászólásra
Ki a p..cst érdekel hogy milyen motor van a joniban
Válasz #925. hozzászólásra
A 6150M mikortol 4hengeres? Mert szerintem 6. Ja 90-ért meg mán R-is lehet kapni.
Válasz #924. hozzászólásra
Az csak egy 4hengeres foschtalicska
Válasz #916. hozzászólásra
90000 Euro? Annyiért 6150M is van már szerintem!
Asszem ma reggel láttam, hogy valakinek megjött a homlokrakodós kis fendtje.
De az árukat megérik? Mert most lehet lenne 9 darab valami más gép, mondjuk 9 db 100 lovas deutz-fahr és azok is megfelelnének. Vagy azért a fendt az fendt, és kimagasló a minőség?
Válasz #919. hozzászólásra
komly
Válasz #915. hozzászólásra
Üdv.MTZ 3db van,Szezonba kell ennyi kisgép.Dobokkal és Lineárokkal is öntözünk.Főleg ha 15-20 km ről szállitjuk a 3 LEXIONTOL a terményt.
Válasz #914. hozzászólásra
Üdv.2500ha van.Van mit csinálni a kicsiknek is egész évben.Tehenészetnek betakaritani a takarmányt,szemet hordani,stb...
Válasz #916. hozzászólásra
Azta k.va! Annyiért 2db középkategóriás 110 lovas traktort lehet kapni!!
Válasz #916. hozzászólásra
jó,hogy lehet kapni
9 db. az igen. ha lenne velük baj akkor ott tuti elő jött volna már valami. amúgy a 312-ről most kapunk majd árajánlatot, front hidraulika, minden rugózás meg 1-2 dolog van még benne és így 90 ezer euró!
Válasz #913. hozzászólásra
9 kis fendt van, a videón meg mtz húzza pótkocsit?