Hirdetés
- Kukorica terményárak új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Talajmegújító Mezőgazdaság új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Ingyenes RTK korrekció közösségi alapon új
- gaspardo vagy agrion új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Talajélet! Miért fontos? Mit ad neked? Mivel tudod serkenteni? új
Cikkajánló
Támogatott tartalom

1434 hozzászólás
Válasz #869. hozzászólásra
Minek kell művkerék,vegyszerezéshez?
Válasz #881. hozzászólásra


Válasz #881. hozzászólásra



Válasz #880. hozzászólásra

míg ők shoppingolnak te tökölsz egyet.Csak a kártyát hagyd ott nekik.Szerintem nem unatkoznának.
Válasz #879. hozzászólásra




"Utánfutóval", gyerekekkel, schopping tervekkel megugrani ??
Válasz #878. hozzászólásra
Hogyne, ez is, az is, mint rendes háznál, Pesttől már csak 80 km, azt könnyen megugrod.......
Válasz #877. hozzászólásra

Van héjas és héj nélküli is ???
Pénteken tervezzük pest és környékét.
Válasz #875. hozzászólásra

Megyek majd nemsoká Bajára, útközbe beadom
Válasz #869. hozzászólásra

SKandináviában a Farm-profi adta eddig a legjobb árat traktorkerékre, nemhiába, csak ezzel foglalkozik.
Válasz #873. hozzászólásra

Nem tudsz beküldeni magot étkezésre ?
Válasz #870. hozzászólásra
nyílj meg nekünk
Válasz #871. hozzászólásra

Holnap SB, holnap indul be a mirelittökbetakaritás.
Ma hófödte , de holnap minden ok lesz
Válasz #870. hozzászólásra

Kinek kell mesélni vlmit? fogalmazz légyszi érthetőbben
Válasz #870. hozzászólásra




PL: Beindult...
a tök betakarítás.
Válasz #868. hozzászólásra

Máma mesél hecc végre vlm Fendtes sztorit hö?
Válasz #868. hozzászólásra
gyári méret 270/95 R38 300/95 R52 Aliance gumi
Válasz #867. hozzászólásra

Méretek?
820 ra.Ennyi pénzért nem leehetett othagyni.1 évembe került de megérte.1.5 volt tokkal vonóval.2.5 volt eddig a legjobb ajánlat amit kaptunk.
Válasz #863. hozzászólásra

Mennyi volt ??
Válasz #864. hozzászólásra

Maradjunk a 800ná
Válasz #863. hozzászólásra



A 900-ra???
.........és mit fogsz vele müvelgetni???
Az új szerzeményeim


Válasz #861. hozzászólásra



Hát innét a monitor elől ezt nem látni, de ott belül az adagolóban van a dolog "rákfenéje" !!!
Válasz #860. hozzászólásra
sima bosch adagoló van rajta
amúgy tényleg lágyan járnak ezek a motorok, terhelés alatt se "szegel" úgy mint a jd vagy a rába motor.
Válasz #858. hozzászólásra




Hát a 3 fok az nem sok ott valamit trükköznek az biztos, mert szerintem az élből kevés. Lehet sürítés végén pici kaját benyomnak, a keverék begyullad és miután van égés már felső hotponton rátolnak több "kakaót".
Válasz #858. hozzászólásra





Hát pont fordítva kellene lenni hidegben, a könnyű indítás érdekében vissza kellene venni a előtöltést picit, és kicsit több kaját adni neki.
Válasz #857. hozzászólásra
Ez a fajta nh motor 3 fok előbefecskendezési szöggel működik, csak hidegen ad neki nagyobbat ,akkor jobban is kopog. Csak összehasonlításként írom hogy az mtz 82 17 fokon megy.
Lehet hogy így kisebb az égési nyomás és így teljesítette az euro 2 normát a régi konstrukciójú blokkal.
Válasz #856. hozzászólásra



Ez így igaz, de én az elméletit írtam, az égés ideje miatt be kell gyujtani a keveréket a felső holtpont előtt, ezzel csökken a teljesítmény valamit mert fékeződik a dugó!! Azért írtam, az lenne a jó ha csak először a felső ponton lenne nyomás a dugón először. Régebben volt riport rádióban, hogy vagy a Mazda vagy a Toyota dieselhez közeli kopresszió viszonnyal csinált benzines motort, talán 8 részben fecskendezik be a benzint, úgy alkították ki az égésteret, hogy van levegőben szegényebb rész a motorban a sűrités végén és oda fecskendezik bele a benzint!! Ennek következtében lágyabban jár a motor "nem kopog", és hosszabb lesz az égési idő a 8 részben történő befecskendezéz miatt!! Azért érdekes miket kitalálnak már a japik!!
Válasz #855. hozzászólásra
A befecskendezésnek a felső holtpont előtt kell lenni, és minnél nagyobb a fordulat annál nagyobb előtöltés kell hogy mire a dugattyú a felső holtpontra ér az üzemanyag betudjon gyulladni
Válasz #837. hozzászólásra



Szerintem az baromság hogy az előtöltést elálítod, annak lenne értelme hogy fordulatszám növekedésnél maga állítaná a gép az előtöltést!!! Tudod az égéshez idő kell a motornál is, ha visszaveszed erőtlen lesz és kékek fog füstölni ha meg adol neki előtöltést akkor meg kopogni fog a motor!! Az lenne az igazi ha a felső holdponton lenne a befecskendezés mert akkor tudna a legtöbb erő hatni a dudóra, ez ezt nem lehet megtenni mert az égési idő miatt már megy a dugó lefelé és teljesítmény csökkenés lesz!! Sok morotnál 4-5 szööre fecskendezik be a gázolajat ezáltal lágyabban járású a motod és mindig nyonja a dugót lefelé az állandó égés!!
Válasz #848. hozzászólásra
Kilencven nap őrzés,saját költségen minden táblát...nem fizet itt senki egy fillért se
Ha jóltudom 700 nál járnak.Nekük legalábbis az van fent mert az 500 as nem bírta tartani a mélységet és folyton "oldott" állapotban voltak.Ki i nyúlott a kapaszár 7 centivel hosszabbra.Amúgy 9 misi volt az ára ennek.
Válasz #828. hozzászólásra
Eddig nem tapasztaltunk gombás fertőzést.5 év alatt pedig már előfordult mindenféle kombináció.
Válasz #850. hozzászólásra
meg a nyulak, meg az őzek.
errefelé is kapufa a téma erősen...
Válasz #849. hozzászólásra
hát túrás az nincs ,de hogy szarvasok qrvára kirágják a közepét virágzáskor
Válasz #848. hozzászólásra
Nincs akkora vadkár naprában nálunk legalábbis,mert tapasztalatom szerint kifejezetten nem keresi a vaddisznó a napraforgót. Csak ha a vonulási útvonalában van akkor túrja fel.
Válasz #842. hozzászólásra
szerinted szotyiba nem lesz vadkárod?
ugyan annyi...
ARES-826 véleményt mondott a fendtröl,én is irtam hogy felénk hogy muzsikálnak,aztán kérdezte tölem hogy megy a gépem,mert neki is ilyen van!Erre te szarrakás mind,meg a konkurencia motorjával bir eladni!Én erre reagáltam mert a RENAULT jo gép,felénk soknak van ilyen gépe és nemnagyon szarozzák!!Nem lekezelöen beszéltem veled szerintem!Dehát hiába mondunk mi a-t te b-t mondaszz mindig!De ha rosszat mondtam akkor sorry!Ezen kár veszekedni!
Válasz #845. hozzászólásra



Igen, mert ha nem az vagy az észjárásod az
classtra!A "suttyó kölök" ezt nekem mondod?
Válasz #795. hozzászólásra
én nem vagyok biztos abban,hogy a fendt lenne az etalon fogyasztásban mert hallani sok mindent lehet,hogy ez kevesebbet fogyaszt mint amaz. szerintem az optimális gepkapcsolat sokat bszámít és több márkának is vannak tipusai amit jók fogyasztásban de igazán ha ugyanazt a munkagépet akasztanánk ugyan olyan földbe ugyanazon beállításal akkor kapnánk hitelesebb képet a fogyasztásról
Válasz #839. hozzászólásra

kiváncsi volnék egy kisérlet eredményeire,
mondjuk egymás mellett két-két hektárt megcsinálni eke+lezáróhenger 28cm
vader cultus 28cm
meg valami olasz lazítóval 35cm
kukit, naprát elővetemény búza lenne ami egyszer le lenne rendesen tárcsázva
Válasz #841. hozzászólásra
Oké lenne ez is, CSAK vadkár, vadkár,vadkár a kérdése területeken ezért kukorica kizárva...de nem vetek naprát tavaszi tarlókezelés nélkül,zzel szerintem meg is oldható a lazítózott felsőrészben maradt gyommagvak gyors kellésének a próblémája...az eke után viszont garantáltan nyogodt az élet ez tény(tényleg te szántasz napr előtt?)
Válasz #839. hozzászólásra
Figyelj csak!
Először is itt annyian, annyi mindent írnak, aminek nem ismerjük a pontos hátterét...
Amire én gondolnék, az a gyom. A napraforgó amúgy is macerás gyomkezelési szempontból, a forgatás nélküli rendszerben pedig fokozottan jöhet a probléma. Tény és való, hogy a szántás eleve felérhet ilyen szempontból egy fél gyomirtással. Idén pedig a szárazság miatt a gyomprobléma dupla kiesést tudott csinálni.
Másodszor én búza után eleve kukoricát vetnék (Baranyában pláne), ott könnyebb kezelni a problémásabb területeket is, aztán majd jöhet a napra.
Válasz #839. hozzászólásra

Szerintem talaj függő és ezt sajnos nekünk kell kitapasztalni ami fájni fog míg rájövünk.......vagy tavaszi alá csak szántás(még csak így tudom ezt elképzelni)
Válasz #830. hozzászólásra
Okéé,de épp tegnap írta itt valaki hogy üzemi méretekben a lazított talajos napra 1,2 a szántott meg 2,5 tonnát termet idén...akkor most mi van?Jó lenne ezt tisztázni mielőtt még elkezdünk játszani a tűzzel
Válasz #837. hozzászólásra


Passz.....ilyenekhez hül.e vagyok. Szerelő erre mit reagál ?? Már, mint nem ikr-es....... Azt mutatták, hogy hol lehet adni neki kakaót de erről nem hallottam. Volt már adagoló állításon de azóta meg nem végezz nehéz munkát. Valamit csináltak vele, mert a hangja megváltozott, ennyit észre vettem.
Válasz #836. hozzászólásra
Volt szó itt a fórumon arról hogy a tm es nyuszi motorján az előtöltési szöget kell valami tizenvalahány fokra állítani és akkor érzékelhetően csökken a fogyasztása.
Ez kamu lehet vagy van valami valóságalapja?
Válasz #833. hozzászólásra

Az as gyakorlatilag terrano csak gondolom 3xos áron.
Válasz #832. hozzászólásra
Elméletben lehet vele gond, de a zöldtrágya nem sok ideig van a területen úgyhogy kisebb az esélye!