Hirdetés
- Faapríték fűtés-tüzelés új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Claas traktorok új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Körbálázót, de milyet? új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
- Bérmunka tarifák szántóföldön! új
- Direktvetés, no-till. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
1414 hozzászólás
Urak.
Az miért van, hogy egy 936-os alvázszáma és típusának megnevezése 934? Nézegettem most egy ilyen gépet és nem értettem. A legjobb tudomásom szerint ilyen típus nincs, csak 933 meg 936.
Heló!
köszi a segítséget.
Válasz #460. hozzászólásra
Üdv.Nekem 2hengeres van,ott az adagoló és a bütyköstengely között hézagoló lemezek vannak.Keresd meg alendkeréken van fhp meg előbefecskendezés is bejelölve.Kapilláris csővel betudod álitani.
Válasz #460. hozzászólásra
Üdv.Nekem 2hengeres van,ott az adagoló és a bütyköstengely között hézagoló lemezek vannak.Keresd meg alendkeréken van fhp meg előbefecskendezés is bejelölve.Kapilláris csővel betudod álitani.
Tom hogy nehéz életre kelten az ilyen öreg vasakat(ő 55éves) télen de ő szegény indulna, csak a robbanás nem előre fordítja a főtengelyt hanem visszafelé.Kb 100-as fordulaton pöfög 6-7 mp-ig és nem veszi a lapot hanem
leáll Ebből gondolom hogy a z előtöltéssel lehet valami
(ha ezeken egyáltalán van ilyen állítási lehetőség)
Válasz #458. hozzászólásra
csodálkozol, hogy egy neve alapján hatvan-hetven éves, 1 vagy 2 hangeres traki nehezen indul tél közepén, amikor a másik topicban a sokkal fiatalabb 6 hengeres John Deere-t alig lehetett felébreszteni???
Kíváncsi leszek, te hogy ébredsz reggelente az ő korában! (a várható élettartamot arányosítva emberben már lenne vagy 150 éves...)
ne vegyél komolyan... késő van
Van valaki aki ismeri a Dieselross traktorokat?
Egy MWM motoros 1 hengeres F 15 ösöm van.
Hogyan működik az előtöltés állítása ?
Marha nehezen lehet elindítani Ha el indul, nem veszi fel a fordulatot ,olyan mintha nagyon korán kapná az anyago 3 akksival kell forgattatni hogy elérjen egy bizonyos fordulatot . Hol lehet előtöltést állítani rajta?Esetleg ha lenne valakinek gépkönyve hozzá....
Válasz #455. hozzászólásra
na én nem fikáztam
de nem is dicsértem
Válasz #452. hozzászólásra
Nem kár ez !!!!!
Amúgy fergit meg challengert nézegetek......db-db......
Ez vicces: A Fendt-es topicot elárasztották a John Deere tulajok, és fikázzák a fendtet...
nekem szabad, mert van is-is!
amúgy én szeretem a fokozatmentes váltókat, szerintem ezé a jövő!
Viszont nekem a JD-é sokkal szimpatikusabb, különösen a 8530-é, ahol egy karon van a sebességváltó, és az irányváltó!
A mögött elbújhat a vario TMS...
Válasz #453. hozzászólásra
bezony ám
Válasz #451. hozzászólásra
psszt
sztem biztos azé mondta neki, h. szarvast v1n inkább
a kis jóakaró mi heheehehehhee
Válasz #449. hozzászólásra
Értelek !!! Kár volt szolnom !!!
Válasz #450. hozzászólásra
mik vannak
Válasz #447. hozzászólásra
Sajna a jd szerelőm monda semi pénzért ne vegyem meg !!!
Nincsen rendesen kiforva még!!
Válasz #445. hozzászólásra
Szo-szo....én sem rajongok érte......de ez van jelenleg a legjobb árban....
Válasz #447. hozzászólásra
Válasz #445. hozzászólásra
Maszek !
Ne bax fel !!!!
Most alkudok 1-re !!!
Válasz #444. hozzászólásra
az olajnyomás hiba /esés/ a Power veszte !!!
Válasz #444. hozzászólásra
Szerintem a vario váltó 1 kalap sz..r!!!!
Ez lehet jd vagy fendié !!!
Válasz #442. hozzászólásra
Mindenki a maga lovát dicséri, de a 8000 szériás Jhoni itt nálunk két év alatt 3 szor lett váltó javítva .
1. olaj cserénél ki esett egy csavar amit a szervizes vett észre.
2. kinyomta a zégergyűrűt
3. valami olaj nyomás probléma volt.
Minden márkának meg van a saját szégyene egyiknek kisebb másiknak nagyobb, de egyik gép eladásakor sem mondják el , hogy az eladott gépeknek milyen hibái voltak , csak mindegyiket dicsérik amíg meg nem veszed.
Válasz #442. hozzászólásra
A TSZ két 930-asa még megy...pedig ők szántással indították őket az ősszel, bár igaz hogy csak a szántás végére értek ide. A következő évben meglátjuk mit produkálnak teljes szezonban.
A falunkbol az egyetlen 1 FEND 936-os trakit is elvite az axiál!!!!!!De tréleren!!!!!!! A híres váltó a gond !!!!
jó a JD a fendt meg mégjobb
Válasz #439. hozzászólásra
Pedig nem.
6030 - 7030Premimum között kb. 1 tonna
7030Premium - 7030Waterloo között kb 1,5-2 tonna.
a 700-as Fendt és az új 800-as között meg lesz kb. 2,5-3.
Úgy is nézheted, hogy az új 800-as tömegben/teljesítményben közelebb van a NH T8000-hez, mint a 900-as Fendt.
Válasz #438. hozzászólásra
A 6000-es és 7000-es JD között nagyobb a különbség szerintem.
Válasz #437. hozzászólásra
Hát nem lessz olyan nagy lépcső mert a 718-as kb 180 lovas. A 818 vagy 819-es is valami olyasmi lessz.
Válasz #435. hozzászólásra
Pláne annak fényében, hogy így túl nagy lépcső lesz a 700 és 800 között.
Válasz #433. hozzászólásra
A motor nem túl nagy. De azért kéne.
Válasz #433. hozzászólásra
Most olvastam egy tesztet. Nem rossz de nagyon drága. És a tesztben se nagyon értik, hogy miért kellett enyire belelógatni a 900-as szériába. Elég nagy az átfedés mint teljesitményben,mint árban.
Válasz #432. hozzászólásra
Ha nem folyik az olaj akkor nem is mtz Olyankor valami nem jó rajta és meg kell lazítani egy csövet, hogy follyon
Vissza a Fendt traktorokhoz:
új 800-as sorozat 200-280(!) LE.
motor: 6,1 liter(!) Deutz
Válasz #430. hozzászólásra
Nálunk mondjuk 6-800üó-át mennek , és év végére ömlik az olaj belőlük... Tavaszon generál és mehet tovább!
Válasz #429. hozzászólásra
Nem is igazán az ülés a szar, hanem csak a lengéscsillapító. Anno a réginek szétszedtem ,és tettem a dugattyúba egy sokkal kisebb furatú lemezt, így nem mozgott már olyan gyorsan, lényegesen kényelmesebb is lett.
Válasz #427. hozzászólásra
Egyetértek. Aki csak évi 100 ü.órát hajtja annak tökéletes. 1 -1,5 milla körüli kategóriában biztosan azt vennék, egy régi 15-20 éves 82-t. Bár ma már nem ér 4-5 millát egy új, annyiért 2-3000 ü.órás jó gépet lehet venni.
Válasz #428. hozzászólásra
Majd csak hoz a Jézuska...
Válasz #427. hozzászólásra
hát akkor vegyél bele,
Válasz #426. hozzászólásra
Hát azt speciel nem imádom , de meg kell hagyni , kategóriájában az árával és a strapabíróságával viszi a prímet... 820.2 -nk van , ha lenne rajta egy turbó meg egy kurva komoly ülés... Elmenne...
Válasz #423. hozzászólásra
És az mtz hol szerepel?
Válasz #422. hozzászólásra
Nekem még a nagy lámpás scenic van, 2001-es, ha jól tudom abba nem is volt még grand.
Válasz #421. hozzászólásra
1.9 dci
Válasz #397. hozzászólásra
Még egy pár éve nálam a: Fendt, JD ,IH,Valtra, Jd motoros Rába:) volt a sorrend .
Ma már:JD , IH , Valtra, Jd motoros Rába , Fendt ... A véleményem csak az életkorom haladtával változott erre . S talán mire öreg leszek csak a JD meg a Rába marad... + remélhetőleg a Fendt -nek az ára is ...:) Ha a megmaradt pénzt meg el akarom költeni mégis akkor , veszek az árán egy gépparkot a Rába után! Sx mulcs lazító ,Multitiller , Sterntiller , Rapid és társait... Na ez van!
Válasz #420. hozzászólásra
Mid van grand scenic 1500, mert az tényleg nem megy. Ahhoz kell a 120 paci!!!!!
Válasz #420. hozzászólásra
Akkor ugy a legkönnyebb ha leveszed a légszüröt meg a müanyag szivótork. Utánna meglátod meg jol hozzá is férsz az EGR szelepet tápláló csőhőz, ott ahhol a torok rol leágazik el oldod a tömitő lemezkét kiveszed annak mintájára csinálsz egy ugyan olat csak tömöret vörösréz lemezből és berakod. A müanyag szivótorkot ki fujod meg kimosod a koromtól és kész.
A te Senic-ed 1,5dci vagy 1,9dci.
Válasz #416. hozzászólásra
Renault kangoo, de mint már írtam, a 80 lovával sokkal jobban megy, mint az én 100 lovas dci scenicem, főleg 1800-as fordulat alatt.
Válasz #418. hozzászólásra
Ez nem rizsa (sajnos)
Válasz #408. hozzászólásra
Na kezd el nyomni a "zöld" rizsát.
Válasz #412. hozzászólásra
Hol itt a mellébeszélés????????????
Válasz #405. hozzászólásra
Milyen márka a faterod 1,9DTI-je?
Válasz #414. hozzászólásra
H. öszinte l1k IGEEEEEEEEEEN!!!!!! hehehehehe