Hirdetés
Fórum
- Kukorica terményárak új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- New Holland traktorok új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Ügyfélkapu-problémák új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Vadkártérítés új
- Talajvizsgálat és tápanyag-gazdálkodási terv új
- Műtrágya árak új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Milyen támogatásokra számíthat a juhágazat?
Jövőre emelkedik az anyajuhtartás támogatására fordítható összeg.
Sajtóközlemény
444 hozzászólás
Válasz lupijani84 #393. hozzászólására
Válasz hunteer2 #391. hozzászólására
Válasz hunteer2 #391. hozzászólásáraSzia nézd vissza a hozzá szóllásaimat ott már egyszer leírtam. Mindenesetre tudok segíteni csak nem mindig nézem a fórumot mert sokféle tevékenységünk van.
Válasz lupijani84 #344. hozzászólásáraHeló, abban tudnál segíteni hogy milyen kormány mű és munkahenger kell a szervósításhoz illetve hogy a traktor saját hidraulika rendszerére hol van rákötve. Ha lehet akkor kérek fotókat is :)
Válasz janglij #389. hozzászólásáraSzerintem hengerfej tömítés lesz a probléma.
Válasz t-16m #271. hozzászólásáraSzia Jani vagyok és érdekelne, hogy mi volt a baj mikor belepufogott a hűtővízbe mert hasonló helyzetben vagyok.Köszi.
Üdv!
180/3 géphöz keresek használati utasítást vagy gépkönyvet !
Előre is köszi !
jbertalan 17@gmail.com
Üdv!
184-4 traki sebváltó nívópálca méreteiben tudna valaki segíteni?
Került egy a tanyára, olajakat cserélnénk de a nívót megrágták a fogaskerekek így nem derül ki hogy mennyi kell bele.
Köszi!!!
Válasz Horváth Róbert_55088 #384. hozzászólásáraJelenleg a hidraulikát csinálom sajnos továbbra is vissza enged de most már tudom, hogy a vezértömb a kopott. Anyagából készült és lassan de átszivárog sajnos ez csere, mert nem látom hogy javítható lenne elég egyszerűen készült de javításra nem gondoltak. Gondolkodtam rajta hogy eszterga padon felszúratom és teszek rá O gyűrűt de vagy-vagy lenne. Nagy eséllyel a gyűrűt elcsípné és akkor teljesen használhatatlan lenne. Néztem hogy Kínából megrendelhetem 25ezer + posta ami 27 ezer lenne, mert idehaza forgalmazónál hiány van belőle. Esetleg kiváltani más típusú vezértömbre igényes megoldással ezen még keresgélek és méregetek szóval ez lenne a végső megoldás ha más nincs.
Közben kicsit letörtek a kormány ablakban mert 2002 ben vásárolták a gépet újonnan (AGROBIX-től) akkor kaptak egy műszaki adatlapot amit Veszprémi megyei Közlekedés Felügyelet adott ki mondom amúgy is ez a hobbim (gépek felújítása) rendszámoztatóm. Persze hogy nem lehet mert hiába van típusengedélye az EK vagy COC engedélye nincs ezáltal mind új jármű sosem kerülhet forgalomba állítólag még levelezgetek a témában de bürokratikus állam ez én mondom. Persze ha kiderülne, hogy volt forgalomba esetleg akkor könnyebb lenne de az elöző tulaj nem tudott használható információval szolgálni ez ügyben szóval egyenlőre sok esélyem nincs rá sajnos. (3. tulaj lennék)
Válasz jbertalan17 #382. hozzászólásáraolaj le, váltófödél le és szétnézni. de valszeg vashulladékból - méh- hegeszteni széthúzókocsit és szétgurítani! aztán okosabb lesz az ember!
Válasz Füleki_A #381. hozzászólásáraaz ábrás katalógust nem én töltöttem fel. nekem van egy öreg, rongyos azt tudtam volna lemásoltatni, ha közelebb vagy, de ez így neked egyszerűbb, ha kinyomtattatod.
milyen alkatrész kellene hozzá?
Üdv mindenkinek
Érdeklődnék van e vagy volt e valakinek 180/3 gépe kis információra lenne szükségem
Előre is köszönöm!
jbertalan17@gmail.com
Válasz Horváth Róbert_55088 #379. hozzászólásáraKöszi a választ van pöcök de mechanikusan nem tudom eltolni erőre a helyére hátra simán beakad de így nem működik semmi.
Válasz Horváth Róbert_55088 #373. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget már a robbantott ábrák is sokat segítenek képekben találtam ezt azt de egy sokkal jobb. Hát inkább kiskerti munkák saját részre nem nagy terhelésre szánom. Agrobix több hónapja ígérget mindent de se híre se hamva hagyom is őket.
Válasz gosztro #378. hozzászólásáragoogle keress céget, aki tud hegeszteni törött motorblokkot! ha mégse járható- bár vannak nagyon profi cégek- keress egy lelakott 180-3- ast, amit szétbonthatsz! öntetést nem ajánlom, mert nem fogja bírni! kuplung 200- as, vagy 240- es?
Válasz jbertalan17 #377. hozzászólásáramost az a gubanc, hogy ahány annyiféle. most 254- esünk van, azon elöl van bekapcsolva, de régen/tizenéve/ a 184 úgy rémlik hátul kapcsolt. a lemezkar oldalán van egy lyuk, amibe beakad egy pöcök- ami a sebváltó oldalából áll ki-ha oldalra hajlítod. csak rögzített állásban használható! elöl és hátul is meg kell legyen ez a pöcök!! többször megviccelt engem is!
Feng-Shou 254-es traktorhoz keresek:
Sebessegvalto kuplungharang hazat vagy sebessegvaltot egyben.
Eltorott a kuplungharang. Heggeszteni nem lehet.
Esetleg rossz vagy javithatatlan traktort is keresek, aminek jo a kupungharang haza.
Válasz Horváth Róbert_55088 #376. hozzászólásáraKöszi .Ha tudnál abban segíteni hogy merre fele van bekapcsolva.Előrefele nem tudom beakasztani a helyére csak hátul akad meg. Köszi az infót.
Válasz jbertalan17 #375. hozzászólásárasebváltó bal oldalán van egy kis lemez kar ,ha abba véletlenül belerugsz amikor le- felszálsz, az kikapcsolja a szivattyút. csak 1 ötlet!
Tisztelt felhasználók.
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok: 180-3 típusú gép, kardán és szivattyú meghajtása eggyik pillanatról a másikra megszűnt létezni valakinek valami ötlet. előre is köszönöm.
Válasz fattila88 #371. hozzászólásáraOrosz forrásból egy pdf, semminél több (magyar úgyis csak használati):
https://vk.com/doc-191316382_640963304?hash=9XPKDq4rqQNPVtKZrokT8UmElBaCdcZzf4bQ6O8Tej8
https://vk.com/doc-191316382_640963304?hash=9XPKDq4rqQNPVtKZrokT8UmElBaCdcZzf4bQ6O8Tej8
Válasz fattila88 #372. hozzászólásárahello! hátjó messze. nekem volt 184- es és a kezelésije gyakorlatilag semmi az alkatrészkatalógus csak a javításhoz segítség, mert az agrobix szinte semmit nem tart hozzá és az oraker se. a gyárat eladták a kínaiak a mahindrának, akik kicsit áttervezték és semmi se stimmel a régebbi tipusokba! az indiaiak csak a 254- est gyártják és a többi kínai is leállt a 18 lovasokkal. úgyhogy a csapágy, szimering, stb boltban kapható, de ha nehézmunkára hosszútávon akarod használni célszerű venni egy hátsókerekest bontásra.
Válasz Horváth Róbert_55088 #370. hozzászólásáraA lényeg lemaradt fém motortetős és ráadásul fülkés.
Pontos típusa Feng Shou 184-4
2002-es
Válasz Horváth Róbert_55088 #370. hozzászólásáraHelló!
Fejér megye, Pusztaszabolcs
Vészjelző átállás folyamatban én is hasonlóképp erre gondoltam kedden megjönnek az alkatrészek és elméletileg azt orvosolom is.
A vezértömbre gondoltam, hogy átenged de akkor a karmantyúra is szemet vetek a topicban is olvasgattam sokszor elő is jött így akkor előre veszem.
Órákat szántam már rá, hogy keresek szerviz könyvet meg gépkönyvet megannyi féle módon jianxi, donfeng, fs180....184 meg ki tudja egy alapot találtam ami 37 oldal paraméterekkel azt se többet. A jinma 254 hasonló e-hez a típushoz akkor?
Válasz fattila88 #369. hozzászólásáraHello! merrefelé laksz?
A hidraulika munkahenger karmantyút csináltatsz vagy veszel méretre, a kínai gagyi!
vészjelzőt kikötöd vagy raksz mtz órát, a szelephézagra visszaolvasol itt
jinma 254- hez van a magyar kezelési fent, a google kiadja
a fengshou- d fém vagy műanyag motortetős, mert a műanyagos fenn van a neten az alkatrészkatalógus!
Sziasztok esetleg lenne-e valakinek 180-as kézikönyve vagy szervizkönyve?
Orosz szervizkönyvet találtam robbantott ábrákkal meg mindent de sajna fotózott verzió emiatt a fordítása nem hogy rémálom, hanem szinte képtelenség főleg hogy egy-egy szóra több dolgot is kiad.
Agrobix Kft. mondta hogy van de sokszori felkeresés után is csak ígéreteket kaptam és azóta sem jött semmi szinte már inkább leráznak mintsem segítenének így pedig lenne alkatrész rendelésem.
2 főbb hibám van jelenleg (Feng Shou 184 )
- Hidraulika vissza enged (gyorsan lassan olaj hőmérséklettől függ)
- Vészjelző folyamatosan világít (olaj adó cserélve és a nyomás is jó szóval sok ???? )
Illetve szabályoznák szelepet stb csak e-hez kellene ugye a könyve, de még a neten sem találok semmit hozzá így ha valakinek lenne kérem jelezze.
Előre is köszönöm
Tisztelt Kollégák!
Feng Shou 254-4 fém motortetős régebbi tipushoz kellene alkatrészkatalógus.
PDF- ben ha el tudná valaki küldeni a horvath.r68@gmail.com címre megköszönném!
Váltójavításhoz ennek hiányában nem merünk hozzáfogni.
A hűtőt kicseréltük kis Ursuséra, ami kb dupla felület, úgyhogy mostmár nem melegszik. Kuplung kinyomóvillát és hidraulika papírszűrőt keresnék még hozzá!
Válasz veszti #365. hozzászólásáraMÉH telep 12- es szgk felni és egy ügyes esztergályos átközepeli.
Jonapot mindenkinek nekem is feng sohoum van ojan után érdeklödnék valaki tene fel képet hogy van kialakitva a potkócsi bilentés mert az enyémen nincs
Sziasztok.
a)Tudja valaki, az adagoló mennyi gázolajat kell nyomjon 100 lökésenként?
b) Hogy oldjam meg, hogy legyen egy tartalék első kerekem az első kerék hajtású gépemhez? (Van vkinek, stb?)
Válasz Szultan76 #282. hozzászólásáraSzia. Mi is ugyan így jártunk,de nem húzhatnám a trakival a bagodi pótkocsit. Én le,,,,om. Húzom,rendőr állítot már meg minden papír rendben volt így nem kötekedett. Húzzad nyugodtan.
Sziasztok! Feng-Shou 254 traktorhoz valakinek elfekvőben nincsen elsőhajtáshoz bolygóház,vagy alkatrésze?
Válasz nagykszabolcs #360. hozzászólásáraÖrülök neki hogy sikerült megoldani.
8
Találtam méretazonost. Kimondott kínai traktor önindító. Mostmár indul.
Válasz lupijani84 #357. hozzászólásáraSzia! Megtaláltam! Köszi
Válasz nagykszabolcs #356. hozzászólásáraSzerbusz Szabolcs nézd meg a hozzá
szólásaimat ott megnézheted,hogy én milyet tettem fel.
Sziasztok.Sikerült felújítani az adagolómat. Elemek és fejszelepek cserélve, üzemanyag mennyiség beállítva.Most meg az önindítóm megadta magát. Érdemes felújítani, vagy van olyan más fajta ami jó hozzá?
Válasz lallleee25 #354. hozzászólására
Üdv.Sziasztok. tudnátok nekem segíteni ? 180-3-asomnak eltört a kardán kapcsolónak a léptető karja..... bont valaki az országban ilyesmit? esetleg hol tudnám legyártatni ? bár mintám sincs mert már hegesztgetve van :/
Sziasztok!Adagoló problémám van. Nincs nyomás. Levettem a nagy nyomású csöveket az adagolóról, de semmit sem nyom. Valami állítási lehetőség van? Vagy javítható-e,esetleg csak cserével tudom megoldani?
Válasz farkasandras71 #351. hozzászólásáraSzerbusz András a szívó szelep 0.25 a kipufogó 0.30 mm. Esetleg mérjetek kompressziót, a 30 bár az optimális 25-nél már gyengül 25 alatt már lehet kartergáz is. Meglehetősen magas neki a sűrítési végnyomása.
szepnapot mindenkinek! azlenne a kerdesem,hogy nagy a karter gaz,olajat nemeszi,erö gyenge orszagutiban,mi a teendö ebben az esetben?alany feng shui 184!mekkorának kell lenni a szelephezagnak?valaszokat elöre is köszönöm!
Válasz nagykszabolcs #349. hozzászólásáraEgy kiállás van a régi szivattyú helyén,belül rézszita szűrőt tettem onnan megy a szivattyú szívó oldalára.A váltóba multi G olaj ment az valto- hidraulika olaj.
Válasz lupijani84 #347. hozzászólásáraA váltóban hajtómű olajat használsz? Nem sűrű a szivattyúnak? A régi szivattyú helyén csak egy kiállást csináltál a cső csatlakozásnak? Belülre tettél valami szűrőt?
Válasz lupijani84 #347. hozzászólásáraKöszi szépen a segítséget!
Válasz nagykszabolcs #346. hozzászólásáraBalra forgó szivattyú kell mert szembe fordítod a főtengelynek. A hidraulikának elég a 10 ccm-es szivattyú (orosz esetében ns10-re halgat).
Válasz lupijani84 #344. hozzászólásáraMennyi legyen a szállítási teljesítmény? Jobbos vagy balos kell ha úgy rakom fel ahogyan te? Sajnos messze van tőlem a traki hogy a forgás irányt meg tudjam nézni.
Válasz lupijani84 #344. hozzászólásáraKöszi szépen! Majd jelzek még ha elakadok valahol.