Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
809 hozzászólás
Hüvely alatt megy be a viz üzem közben, rgasztással van tömítve, ez csak akkor derül ki mikor szét van szedve, igy van mint előzö hozzászóló mondja, elpárologtatja és észre se venni, max beöntő kupakján szürke takony.
Válasz #206. hozzászólásra
Nem volt benne semmi,most hogy ott voltunk!
Válasz #204. hozzászólásra
Intenzíveben párologtat de mivel folyamatosan töltesz utána nem tud nagyon megmelegedni .
Válasz #204. hozzászólásra
amúgy fiat betegség...
volt benne fagyálló amíg állt,vagy le volt engedve?
Válasz #202. hozzászólásra
az olajba megy máshová nem mehet,csak nem látod,mert kigőzöli a kartergázcsövön.
Válasz #203. hozzászólásra
Hát nem tom,majd kiderül,ha lesz biznisz!Mondta,h bemérték a hengereket,nézték,h nem e látni vizfolyást valahol,de semmi!Ha vizköves a hütő,akkor nem tünne el viz szerintem!Meg akkor lenne melegedési probléma,de semmi baj nem volt vele,vagy csak nem mondta!
Válasz #202. hozzászólásra
De akkor bele kellene fújni is a víztérbe a motornak .
Lehet hogy csak egy jó alapos takarítás kell neki mert nagyon vízköves .
Válasz #198. hozzászólásra
Hát csak az,más mi?!
Válasz #199. hozzászólásra
Ha tudsz rá rendszámot intézni az jó .
Válasz #199. hozzászólásra
Ha tudsz rá rendszámot intézni az jó .
Válasz #196. hozzászólásra
Adásvételi ha jól emlékszem!7 éve van nála ha jól emlékszem!A papirt el tom intézni,ha minden igaz!!!
Válasz #195. hozzászólásra
Az víz elégéssel arra gondolsz hogy bejut a henger térbe ?
Válasz #193. hozzászólásra
Értelek!Oké,köszi!Annyi,h majd elolvasom valamikor,mert kint nincs netem!Annyiért már most úgyse lehet venni gépet szerintem!
Válasz #194. hozzászólásra
Az jó ha úgy indul . Valami papírja azért van ?
Válasz #191. hozzászólásra
Szia!Volt eszembe,h feltankolom,s beszélek majd a fószerral,h szántásba próbáljuk ki,h mit mutat!
A viz szerintem elpárolog vagyis elég!Az olajba nem megy!Próbálták a hengereket nyomáspróbázni,de semmi hibát nem vettek észre!
Válasz #190. hozzászólásra
Első pöcre indult!!!A fószer eladta a földeket,azért nem használja!Lenne vele maszekja,de nem mer vele közlekedni az ikerkerék tengelye miatt,meg,h nincs rendszám!
Válasz #189. hozzászólásra
Az ittenit 800ért vették de 15000 órával,meg rossz kopogós difivel,kb 300at költöttek rá,azóta nem tudom mennyit vagy hogy ,de vagy 2-3 éve megvan nekik és dícsérik,mondom holnapra megírom hogy mizu ,mondjuk 2 millát ha azt nézzük a megér mert a felszerelések érnek 1 millát ha nem többet.a váltó az már próblémásabb mint a víz,nem tudom milyen az alkatrész ellátottsága.
Válasz #189. hozzászólásra
hová lesz belőle a viz?olajba?
Válasz #186. hozzászólásra
mielőtt megveszed próbáld ki,akasszatok utána valamit amivel lehet vallatni.gondolom van valami oka,hogy áll jó pár éve.
Válasz #186. hozzászólásra
Köszi én is meg vagyok csinálgatom a domit
Nem használja már ennyi ideje ? Sikerült beindítani ?
Válasz #185. hozzászólásra
Szia!2 milla az ára duplakerékkel,egy 5,4 v 5,6 kombival,egy 4 fejes alig használt,szinte új lengyel ekével!
Annyi a hibája,h nincs rendszám,ha erőltetve van,akkor hozzá nyúl a vizhez,meg az 1-est kilöki!
Válasz #186. hozzászólásra
ha 800 alatt van az ára ne gondolkodj rajta,annyit megér ,de mondom holnapra rákérdezekmizu.
Válasz #183. hozzászólásra
Figyu ma este találkozoim úgyis a gyerek apjával akié a fiat majd rákérdezek mizu vele milyen hány órás mi baja volt eddig majd holnap megírom ,de én azt látom hogy jól halad nekik vele a muka ,meg nem láttam még hazavontatni ,ellenben rönó trakit már igen,mtz 50 húzta haza.
Válasz #184. hozzászólásra
Megvan az órrlemeze is!4-5 éve nem használta a fószer!
Megvagyok köszi,kint voltam németbe 5 hetet!Ma este megyek vissza németbe!vagy 2 hét vagy 4 hét múlva jövök megint haza!Veled mi a helyzet?
Válasz #183. hozzászólásra
Ugyaniklyen van a gyereknek is mennyiért kinálják van vmi baja?szerintem nem néz ki rosszul.
Válasz #183. hozzászólásra
Szeva .
kicsit lepukantnak tűnik .
Amúgy hogy vagy ?
Szia!Ő lenne az!!!
Válasz #180. hozzászólásra
Egyet biztosra mondhatok neked,itt is van egy ilyen fiat,pedig azt nem ujjonnan vették hanem vagy 15 ezer óürával ,felújították,azóta is használják,én csak azt írom amit látok 150 hekit művelnek vele vagy is szántanak meg kombinátoroznka illetve tárcsáznak apróbb munkára van nekik egy 50es meg egy 82es ,de mondták nagyon meg vannnak vele légedve,ha nekem is lenne még vagy 30 heki szántom bitos ilyet venneék vagy t-150et,a kettő közül választanék az bizti.
Válasz #180. hozzászólásra
Hali
Dobj képet róla , a többi részét meg te láttad hallottad .
Hali!Amit én néztem Fiat 1985-86 kiadás!9600 üzemóra volt benne,mikor kapott egy új motort,most abban 3112 üzemóra van!Sárga-fehér szinű a gép!Meglátások?!
Válasz #178. hozzászólásra
Kösz.
bocsi nem 56,1 hanem 46,1...
54,8 liter/perc, 170 bar, emelőképesség 56,1kN
Hali!
Csak pár gondolat a Fiattal kapcsolatban.Az "én" FIATom
egy 12600 üo-val rendelkező,"brasil" Fiat.Új korától én hajtom, a bakancsom nem nagy, így túlzottan sokat nem kellett rá költeni.A motorja még eredeti,csak a hengerfej lett teljesen felújitva elmúlt télen.A válto csak hézagolva.A gyenge pontja a difi,melyet már cserélni kellett.Víz fogyás nálam is volt,de ezt a hűtő dugulása okozta,mivel nem volt normális a keringés.Csere után,kb 12000-óra,a probléma megszünt.Tehát az én véleményem
Fiúk 180/90-es hidraulika teljesítményét tudjátok ? Liter ...
Válasz #173. hozzászólásra
Mert most számolgattam, hogy lehet inkább műkakiba tolom a pénzt, na meg kicsit félek is a fiat trakitól, mert eddig csak a kozákkal volt dolgom,és néha még az is tud meglepetéseket okozni,hát akkor még a digó traki, ami ugye kicsit bonyolultabb. Plusz még nincs amit utána köthetnék, habár egy ih eke nem olyan drága hozzá...
Válasz #172. hozzászólásra
Szia!És akkor miért nem veszed meg?
Válasz #171. hozzászólásra
Hali!
Én is néztem egy sárga fityót, de azon működik minden. 1,4-ért adnák....
Válasz #170. hozzászólásra
Irtam tegnap emailt Fiatos Tom-nak,de még nem kapta meg!Kiváncsi vagyok,h ő mit szól hozzá!Lépek!Jó éjt!Szia
Válasz #168. hozzászólásra
pedig elvileg 9évvel fiatalabb,mint amit te néztél........
Válasz #168. hozzászólásra
ha tetszik vigyed,de figyelj oda a részletekre.
az enyémre azt mondták,hogy minden jó csak valami kapcsolóval van gond a EHR-nél ...ahhoz képest....és ki tudja mi jöhet még.....
Válasz #167. hozzászólásra
Akié a gép,ő hozta haza Bábolnáról,s ő hajtotta végig!Vetett,keveset szántott a tszben!Azt mondta,h ez a motor egy új motor benne!Nem találom a papirt,h mikori kiadás,s azon le van irva,h mennyi üzemóra van a motorban,s mennyi a gépben!Azt mondta,h meg volt becsülve a gép!
Válasz #166. hozzászólásra
a lényeg,hogy volt-e gazdája.a javításokra gyorsan mennek a százezrek hidd el.az enyém ma lett kész holnap teszt ,ha nem tetszik megy a háztól az tuti,többet nem akarok szerelni rajta.elég volt!
Válasz #165. hozzászólásra
Mikor volt az első forma1?!Sárga-fehér szinű!Nincs rendszáma,gumik elől 70,hátúl a gépen 80,de körbe vannak repedezve,a duplán 80,de nem lkátszott hiba rajtuk!A fülke kicsit lepukkant,de ki lehet pofozni!Első pöcre indult!Hidegen 3-3,5 volt az olajnyomás!
Válasz #164. hozzászólásra
évjárat,üzemóra,gumik,általános állapot,fülke?
Válasz #163. hozzászólásra
2 milla a gép,ikerkerékkel,4 fejes lengyel,szinte új ekével,s egy függesztett 5,6-os kombival,amihez adja a ludkapás boronákat is!Megéri?
Válasz #162. hozzászólásra
sok pézt ne adj érte!
Válasz #161. hozzászólásra
Okés!
Válasz #160. hozzászólásra
az forog állandóan.
Válasz #159. hozzászólásra
Szia!Okés,köszi szépen!Az a fogaskerék csak bekapcsolt állapotban mehet hegyre vagy üres állapotban is?!