Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Napraforgó vetőmag új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- Nádas árak eladásra új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
828 hozzászólás
Válasz #626. hozzászólásra
a traktoron van 1000-es
Válasz #623. hozzászólásra
Mekkora kerettel és milyen felszereltséggel? Igaz, hogy egy nagyon alap 15 méterest viszünk, de 1000 lityós és MTZ szalad vele.
Válasz #624. hozzászólásra
Ezt nem tudtam, hogy az 1000 lityos permetezok nem 540-en mukodnek....
Válasz #624. hozzászólásra
Válasz #623. hozzászólásra
csak 1000-es PTO van .nem gond?
Válasz #622. hozzászólásra
1000 literes fugesztett permetezovel csak szaporabb lenne a permetezes ugy kalaszosban, mint kukoricaben/napraforgoban ...
Válasz #621. hozzászólásra
ne akarjál azzal sorközbe menni arra ott az MTZ,vagy az UTB!
Nem tudja valaki veletlenul milyen meretu sorkozmuvelo-kerekgarnitura kell ezekre a gepekre?
Elore is koszonom a valaszokat!!!!!
Válasz #618. hozzászólásra
Vigyázni kell ám épp így küldözgetéssel tűnt el 15kg co drótom
Válasz #617. hozzászólásra
Uzemkepes volt. Vegigdolgoztam vele a tavaszt es az oszt, csak mikor szantani kezdtem a tavaly osszel-telen, atfolyt a hutofolyadek az olajba...
Huvelycsere, dugattyucsere, hengerfejcsiszolas, hengerfejtomites-,olajtekno tomites-,olaj, szurocsre...
Ezek mind ujaj voltak. Ugy emlekszem 700ezer es egy kicsi volt a "beavatkozas"...
Válasz #616. hozzászólásra
Nem kellene atkuldeni a hataron, eleg lenne ide a hatarhoz kozel... Gacsalyba. Meg a zt alkatreszeket is igy oldottuk meg anno, lekuldtek Bajaraol Gacsalyba es en atmentem utana es kifizettem utanvetellel...
Válasz #612. hozzászólásra Nem volt üzemképes mikor megvetted? Csak nagy vonalakban, mit cseréltél ki a motorban és kb mennyibe kerültek az alkatrészek,bontott vagy uj alkatrészeket használtál?
Válasz #615. hozzászólásra
utána kellene nézni a futároknál,főleg hogy nem belföld vagy
Válasz #609. hozzászólásra
A postai/csomagszallitasi kuldes 100%-osan ki van love?
Nagyon maceras lenne?
Válasz #609. hozzászólásra
Nem tudom, hogy lesz-e valami a bugaci talibol...
Válasz #611. hozzászólásra
Szerintem jo kis gepek, nem modernek, de viszont egy kissebb gazdasagba megfelelok, ahol nincs lehetoseg uj gep vasarlasara. Nincs tulbonyolitva, alkatreszek viszont mar new holland arkategoriaba vannak... Erdemes eredeti alkatreszeket venni bele, mert eleg zsebbenyulos, ha nincs jol megcsinalva ami el van romolva.... Ha "jo kezekben" van megbizhato gep, persze minden az idejeben kell megcsinalni/ kicserelni....
Szerintem legjobban a motorra kell odafigyelni (olajnyomas, turbo,...)
Válasz #610. hozzászólásra
Ezt 2011 februarjaban vettem, 1,9 milla + hazaszallitas volt az ara. Azota rakoltottem kb 1 millat (motorfelujitas, szurokcsre, egy kis optikai tunning, stb). Fogyasztas talajtol es melysegtol fugg, 25 es 35 liter kozott mozog, hektarjat egy-masfel ora kozott forgat ki. Tavasszal egy tank uzemanyaggal (280 liter) 42 hektar kombinatoroztam le. (5,6 meteres). Konnyen kezelheto, gyors es eros gep...
Válasz #602. hozzászólásra
Hali!
A meglévő MTZ mellé szeretnénk venni egy nagyobb, komolyabb traktort, nehezebb munkákra,szántáshoz tárcsázáshoz,és érdeklődnék kinek milyen véleménye van a Fiatokról?
Megbízható?
A fogyasztása milyen,mondjuk szántáskor vagy tárcsával?
Ha hozzá kell nyúlni akkor szerelhető vagy agyon van bonyolítva?
Alkatrészárak milyenek?
Mennyire kezelőbarát,könnyű vele bánni?
Kisebb teljesítményűről 130-140 lóerősről van-e valakinek véleménye,mert nekünk annyi is elég lenne?
Vásárlás előtt mire kell odafigyelni,mit kell jól megnézni rajta?
Mindenféle véleményt várok, mert nagyban segítene eldönteni a kérdést hogy milyen típust válasszunk!
Előre is köszönöm!
Válasz #604. hozzászólásra Milyen gondjai voltak mennyiért vetted mit eszik szántásnál alkatrész árak? Ha van kedved irhatnál egy pár dolgot róla T-150 trakim van agyalok hogy venni kéne egy ilyen trakit helyette már 2.5 milláért is láttam hirdetve.
Válasz #607. hozzászólásra
az idén kimaradt ,de nem vagy elfelejtve,gyere le bugacra és bótolunk ,ahogy zoli irta
Válasz #607. hozzászólásra
Fórumtalálkozóra szokott jönni, bugacon átveheted ha leszervezitek , a műanyagot lecsavarozzák akkor lehet h befér az autóba .
Válasz #584. hozzászólásra
...azert sokat nem jartal a tavasz ota Debrecenbe...
Válasz #605. hozzászólásra
Igen a kombajn 3.
Válasz #604. hozzászólásra
Igen a kombájn a 3 jól gondolom.
Akkor már kiismered lassan minden porcikáját.
Válasz #603. hozzászólásra
Mukodik eleg jol, meg csak 2 eve van nalam.
Most a fek sz@r@kodik, elunik a "fekfolyadek", igy hat lassan es ugyelve kell vele nyomassam...
De amugy..... SZERETEM!!!!
Válasz #602. hozzászólásra
Jól működik a szerkezet, már vagy 3éve nyomod vele.
Ide senki sem ir?
Válasz #600. hozzászólásra
Picike,de jó itt volt egy ismerősnek,de kinőtte
A 80-90-es trakirol nincs valakinek tapasztalata? Ezért nem kéne nyitni egy új topikot gondolom.
Válasz #598. hozzászólásra
En az ikr-tol vettem hozzavalokat. Alltalaban van keszleten, a nem tul gyakran fogyo alkatreszeket pedig beszerzik.... Nekem a motorhoz jaro cuccokat raktarbol adtak...
Válasz #596. hozzászólásra
Értem!
Alkatrész ellátás milyen ezekhez a gépekhez, illetve Magyarországon nálunk mennyire beszerezhetők az alkatrészek?
köszönöm
Válasz #591. hozzászólásra
A 90-es jelzes csak siman a szeria, ebbol a szeriabol gyartottak 55 loerotol 180 loeroig.
A fiatagri meg csinalt 66-os, 88-as es 94-es szerias traktorokat is.
Meg kell venni a gyári cikkszámos tömítést azzal nem lesz gond.
Válasz #593. hozzászólásra
En ugy tudom, hogy az egesz rez, vastagsaga megegyezik mindegyiknek.
sziasztok
a segítségeteket szeretném kérni:
180/90 fiatnál a kipufogó torokhoz elvileg milyen tömítés jár sima réz vagy két rézlap között lenni kell még tömítőanyagnak összepréselve? illetve az összes egyforma e vagy a középső vastagabb mint a két szélső?
A 90 es az a újabb fiat, abban már erősebb a difije ,meg van benne irányváltó !! én ennyit tudok róla ,majd meg mondják akinek fiatja van !! a legszurö is magasabb án van, mást nem tok róla ,majd ki javítsák amit mondtam ha nem jó?!!
A 180-as jelzés után a 90 mit jelölne?
180 lóerős a gép.
Én úgy tudom 3 bar körül kellene hogy legyen.
Udv mindenkinek,
Azt szeretnem kerdezni, hogy alapjaraton mennyi az olajnyomas ezeknel a gepeknel, azt megtalaltam, hogy 2200 ford/perc-nel 4,7-5,2 bar kell legyen, de azt, hogy alapjaraton mennyi, sajnos nem....
Elore is koszonom a valaszokat!!
Engem érdekelne ha tudsz ilyet.
Válasz #586. hozzászólásra
Persze hogy létezik..
Üdv mindenkinek.Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy pl fiat 180-90hez létezik e magyar nyelvű javitási kézikönyv.
Válasz #584. hozzászólásra
Termeszetesen, csak elotte kellene egyeztetni...
Elore is koszonom!!!
Válasz #583. hozzászólásra
kitaláljuk,a sárvédő el van adva,járom az országot sokszor,lehet bejön arra is valami fuvar akkor lebonyolitjuk,debrecenbe azért le tudsz szaladni
Válasz #581. hozzászólásra
Megoldhato valahogy?
Válasz #581. hozzászólásra
Sajna nem....
Válasz #580. hozzászólásra
Bakker azthittem valahol itt lentebb vagy de megnéztem hát 518km hozzám
Válasz #578. hozzászólásra
Marmint Toled Gacsalyig
Válasz #578. hozzászólásra
Nekem okes lenne Magyarorszagra is, ide kozel hozzam Szabolcs-ba (Gacsaly)....kb 400 km