Hirdetés
Fórum
Fortschritt 524 kombájnról vélemények, tapasztalatok.
Létrehozta: Trakiszaki , 2008-11-10 20:00:59
Kedvencekhez
Segítség
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Massey Ferguson traktorok új
- Faapríték fűtés-tüzelés új
- Körbálázót, de milyet? új
- Claas traktorok új
- Búza termény felvásárlási árak új
- Horsch Terrano FX és Terrano FG kultivátorok új
Cikkajánló
Hirdetés
999 hozzászólás
Válasz medikus #748. hozzászólásáragondolom Debrecenben voltál a bontóban. Azok nem normálisak.
Válasz kori01 #747. hozzászólásáraMikor kerestem,sehol nem találtam!Voltam a környékeden is!A fedélzeti számítógép(ellenőrző műszer)egyikből baltával ki volt vágva!Jelszó,nem kell az!!Minek is motor kontroll?Nem beszélve a többi elektronikáról.Elektronika nélkül nem több mint egy jó 514!!
Válasz medikus #741. hozzászólásáraaz alkatrész másnapra legfeljebb ott van mindenhol.
de sok szét van barmolva belőlük ugyanugy mint az 514-esek.
Válasz Tomi81 #744. hozzászólásáraA kombájnt ma már a gyártók is keverik a szállító járművel!Azért törik össze pl a Claas híd is!Ez miatt megy szét a felni,gumi,kerékagy,tengely!
Válasz Tomi81 #744. hozzászólásáraAkkor mese nincs,Lexion!
Válasz medikus #743. hozzászólásáraKicsi a magatartály...
Válasz Tomi81 #742. hozzászólásáraJó E 514!Vagy S-t!
Válasz medikus #741. hozzászólásáraÉs akkor mit érdemes venni?
Válasz Tomi81 #738. hozzászólásáraFelejtsd el!!!!!!!Jót úgysem találsz!Ha nem jó az elektronika,végképp!!!Alkatrész nehézkes!Kinek vannak napjai aratásban arra hogy várja az alkatrészt!?
Válasz kori01 #739. hozzászólásáraKöszönöm!
Mi lenne az az egy-két hülyesége?
Válasz Tomi81 #738. hozzászólásáraVan minden hozzá csak pénz kérdése.
van egy két hülyesége amit ki kell javitani és akkor jó.
a motorja ha jó az mindent visz.
Válasz kori01 #737. hozzászólásáraŐszintén? Akkor lássak kombájnt az udvaron mikor a hátam közepét.
De sajnos úgy néz ki csak venni kellesz valamit.
512-es van, 514-esnek kicsi a magtartálya, így jutottam el a 524-ig.
Azt hittem passzol vmi legalább a 514-ből, de akkor rosszul gondoltam.
Mennyire van hozzá cucc?
Válasz Tomi81 #736. hozzászólására12böl semmi
14böl talán egy kettö
Most cserélünk ferde láncot az sem egyezik semmivel.
ilyet akarsz?
Üdv!
Elolvastam a topicot végig, de azért még lenne pár kérdésem.
Az 512-514-ből jó e valami ezekbe a kombájnokba, vagy ez már teljesen más? (a belére gondolok)
Vannak egy csereszabatos alkatrészek benne.
Illetve ami nem egyezik azt lehet e még hozzá kapni?
Válasz kori01 #734. hozzászólásáraCsak azt lehet észrevenni amelyik kitörik a pereméből.Azon látható a repedés.Amelyik belül,tőben törik le azt csak akkor lehet észrevenni mikor kidől a kerék.
Válasz szoltán #731. hozzászólásáraa féltengelyt hogy vetted észre hogy törni akar?
Válasz szoltán #731. hozzászólásáraigen sokat gyártanak is maszekban.
Válasz kori01 #728. hozzászólásáraMikor vissza engeded a kart kiold a kapcsoló?Nézd meg,hogy nem marad e bekapcsolt helyzetben.
Válasz kori01 #725. hozzászólásáraÉn Baján az AGROMOTIV -nál vettem.Ha jól tudom most is van náluk ez a tengely.Egyébként sok alkatrészük van még 524-hez.
Válasz kori01 #726. hozzászólásáraAz enyém sima 525-ös.Az 525-H a hidró motoros.
Válasz kori01 #728. hozzászólására98-ban eladtam,azt tudom,hogy nem szerette a hirtelen le-fel variálást mert akkor szakadt valami
Válasz Claaastra #727. hozzászólásáraAz sem rossz.
az mitől van hogy néha amikor variálnék picit fel egyből a maximumig szalad utána meg nem akarna vissza menni.
Válasz kori01 #725. hozzászólásáranekem annó gyártatnom kellett,
Válasz szoltán #724. hozzászólásárana akkor az sem hidrós?
hm
azt hittem az már az
a borda már ezen is elkopott.
Válasz Claaastra #723. hozzászólásáraigen az alsó azon is tárcsa van
vagy nyelestengely is lehet mert ugyanaz
Bócsán azt mondták még külföldön sincs,még szerencse hogy itt Debrecenben első helyről tudtam szerezni.
Válasz kori01 #720. hozzászólásáraNekem is kellett már cserélni az 525-ben,de ott a borda kopása miatt volt rá szükség.
Válasz kori01 #720. hozzászólásáraNekem a felső 2xtört el ,és alul 1x a nyelestengely,lehet az-az alsó?
Válasz kori01 #720. hozzászólásáraNálad melyik az alsó? A váltón levő?
Válasz kori01 #720. hozzászólásáraÜdv!Én beszéltem egy 524 tulajdonossal akinek volt ilyen hiba a gépén.Neki a szelelő
is tönkre ment mikor elszabadult a szíjtárcsa.
ma a legnagyobb munka közepette eltört az alsó variátor tengely a 524-en.
tiszta szopás.
járt már igy valakií?
Válasz hig86 #718. hozzászólására5e/db ????
Válasz Claaastra #717. hozzászólásáraMondj valamit te mennyibe tartod.
Válasz hig86 #716. hozzászólásáramondj árat
Válasz Claaastra #712. hozzászólásáraEladó???
Válasz Claaastra #714. hozzászólásáraAz én gépemen 2 van belőle összesen!
Válasz medikus #713. hozzászólásáraKell?Csak úgy,(amúgy valahol az volt az érzésem hogy az amit mondtál)van vékonyabb meg vastagabb
Válasz Claaastra #712. hozzászólásáraPersze!Forgás jeladók!
Anno a 24-eshez kaptam ezeket,jó ez valamire?
Válasz szoltán #709. hozzászólásáraDe lehet 50q-val nehezebb is!
Válasz csoppika #707. hozzászólásáraaz nem szokta
Válasz csoppika #707. hozzászólásáraAz 516-osban nem törik el,mert ha jól emlékszem ott 15-mm-rel vastagabb ez a tengely.
Válasz kori01 #705. hozzászólásáraMagát a tengelyt úgy készíti valaki.Én a kereskedőtől veszem.Kinézetre olyan mint a gyári.Ami gyári tengely volt benne,azon látszik,hogy hőkezelt volt.Az nem is tört el,mi is csak félkörben.Akkor nem esett ki a kerék,mert azt észre vettük.Az 516-osból készültek sem egyformák.amelyiket kívülről is leesztergálják,vagyis elvékonyítják a menesztő részét,az keresztül törik.Annál van esély rá,hogy észreveszem mielőtt teljesen kitörik.A másik variáció,hogy kívül nem esztergálják le,ott kivétel nélkül tőben tört el.Azt nem lehet észrevenni,csak mikor eltörött.
Válasz kori01 #705. hozzászólásáraKérdés, hohy a 16-os tördeli-é???
Válasz szoltán #704. hozzászólásáraHá' jóvan...ez a fáradásos törés...
Válasz szoltán #704. hozzászólásáraa 16osnak pedig birnia kellene,azt hogyan csináltátok?
Válasz Claaastra #702. hozzászólásáraNekem is 5 soros MFKA asztalom van zúzóval.Ezek a tengelyek valójában nem akkor törnek el teljes keresztmetszetben,mikor ki dől,hanem már korábban el kezd szépen lassan törni.Ez a mostani,már 25mm hosszan rozsdás volt a törés felülete,csak a maradé 4-5 mm volt friss törés.De a többi amelyik tőben tört ott is a tengely közepén egy kb.-30 mm átmérő a friss törés a többi már lehet,hogy évek óta törik.
Válasz kori01 #700. hozzászólásáraEzek egy kivételével mind 516-os tengelyből készültek.Egy pedig gyári tengely volt,annak a pereme tört le.Az 9 évig bírta.
Válasz szoltán #699. hozzászólásáranekem 5 soros mfka volt hozzá,azzal nem tört,egyszer gabonában bukott ki
Válasz szoltán #699. hozzászólásáraMi gondolkodtunk aláteszünk egy claas hidat.
Válasz szoltán #699. hozzászólásáraNehéz neki az asztal.az 516 osét belefaragtátok?
Mi is cseréltünk már egyszer.