Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR411.69 FtUSD395.26 FtCHF435.92 FtGBP487.09 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Wendelke #3845. hozzászólásáraÜdv!A ZIL szervó szivattyúja egy szárnylapátos szivattyú,amibe be van építve egy nyomás és szállítási mennyiség határoló szelep.Ezért nem kell külön nyomásszabályozót beépíteni.
Válasz csoppika #3799. hozzászólásáraszecskázót szeretnénk építeni küldenél még képeket a szíjtárcsák helyéről illetve ha tudsz szíjméretek érdekelnének előre is köszi
Válasz Wendelke #3842. hozzászólásáraNincs.A kormányon keresztül megy a hidraulika vezértömbbe az olaj!Kerülő vezeték az van.Biztosítja a kormány működésének az elsőbbségét!
Válasz medikus #3841. hozzászólásáraEgyik ismerős használ ilyen konfigurációt, csak kis Dutrán. Zil szervószivattyú, 512-s orbit.
Nem panaszkodott, hogy problémás lenne a szivattyú teljesítménye.
Konkrétan nála nincs biztonsági/ vagy megkerülő szelep. Éppen ezért érdeklődőm, hogy a gyári kiépítésben van-e?
Egy kis segítséget kérnék. Nem E-512, illetve csak annyiban, hogy T-25 trakira akarok szervót, és már meg is van hozzá sok minden, többek között az E-512 kombájn kormány orbitja, illetve kormány munkahengere. A szivattyú, majd egy Zil szervószivattyú lesz.
Az volna a kérdésem, hogy az orbitra menő szivattyú felőli ág, és a visszatérő ág között van-e biztonsági szelep, vagy túlnyomás szelep? Vagy ezt a funkciót maga az orbit látja el? Azért érdekelne, mert már mindkét verziót hallottam, csak nem tudom, hogy melyik a valós, működőképes.
Válasz Szabolcsi #3819. hozzászólásáraErre írtam,ha szar az adagoló,akkor adagolós,nincs mese...
Az az alap,hogy a fordulat meglegyen...ez is tiszta....
De hiába van meg a névleges fordulat,attól még az erő nem biztos,erre szolgál a füstcsavar,amit lehet állítani pad nélkül,hacsak nem ragaszkodsz a gyári értékekhez.
Van próbapadunk....
Válasz Bandita29 #3817. hozzászólásáraAz adagolós a 6os csavart ki felé csavarja ha kell a fordulat szabályzó házban a röpsúly csavarját és az adagolóelem fogasívét és az adagolóelem emelő tőke csavarját állítja ha kell de ezt próba padon ,ezért te ne "piszkáld" ahogy Medikus is írja !!!
Válasz Myrrdin #3815. hozzászólásáraNem kell a kaját piszkálni!Fordulat kell!!!!2200!!Akkor majd a tisztító szerkezet is jobb,és gyorsabb munkát végez!
Pirossal jelöltem a képen.Nemkell hozzá adagolós,de mindenképen olyan ember nyúljon hozzá,aki ért is hozzá.
Adagolós akkor kell,ha jelen állapotában is szar,tehát nagy a hengerek közti befecskendezett mennyiség különbség.Egyébként az adagolós sem csinál mást,csak beljebb tekeri a csavart....
De....én nem nyulnék hozzá. Arattam 512-essel,az volt nekünk is. 5,7 méteres asztallal nem fogyott el az erő,pedig sok rozsot is vágtunk. Motor hiába lesz erősebb,kicsi a tisztító felület,ha gyorsan mész,akkor vetni fog.
Kukoricában szokott csak pipálni feketén,de csak akkor mikor laposabb részeken dagonyázott a kerék....
Válasz lovasnorbi #3813. hozzászólásáraAz adagoló végén van egy fogasléc határoló csavar, 6 os csavar lekontrázva /kb a fogasléccel egyvonalba /megtalálod, de ott is csak úgy tudsz kaját adni ha még nem ütközik teljes gázon ha ütközik akkor adagolós, persze ha nincsenek szarrá kopva az elemek.
Válasz Myrrdin #3812. hozzászólásáraEn azt nagyon jol tudom h ahhoz pad kell amin az eggyes elementeket beallitsak megfelelo mennyisegre . Azert kerdeztem h szerinte otthon meg tudja oldani .
Válasz Bandita29 #3810. hozzászólásáraés ez a füstcsavar az adagolón merre található ?( egyébként át szeretném alakítani a lapos szíj hajtást az 514-esére )
Válasz lovasnorbi #3808. hozzászólásáraFüstcsavaron... de szerintem jó az úgy,ahogy van.Gondolom laposszíj hajtás van rajt ezért nem a motorerő korlátozza a teljesítményt.
Válasz medikus #3805. hozzászólásáramotorilag nem volt vele baj .... nem szokott melegedni , persze ha megrakodott a huto elott a szita akk termeszetes ,de amint leporoltam mar jo is volt. Nagyon tetszik az a forgodobos rendszer aamit kialakitottal a huto ele . Ha vszek uj hutot lehet megprobalok oszeutni eggyet ,hatha sikerul
Válasz medikus #3805. hozzászólásáraMondjuk ezt aláírom...haver mtz-jén 3 henger kuka volt...hetente takarította mosogatta, öblögette a hűtőt...akkor is melegedett...
Most generál után kíváncsi leszek...
4846 hozzászólás
Válasz Wendelke #3845. hozzászólásáraÜdv!A ZIL szervó szivattyúja egy szárnylapátos szivattyú,amibe be van építve egy nyomás és szállítási mennyiség határoló szelep.Ezért nem kell külön nyomásszabályozót beépíteni.
Válasz medikus #3843. hozzászólásáraKöszi szépen a választ! Ez annyiban megnyugtató, hogy nem kell bonyolítani a dolgokat.
Válasz csoppika #3799. hozzászólásáraszecskázót szeretnénk építeni küldenél még képeket a szíjtárcsák helyéről illetve ha tudsz szíjméretek érdekelnének előre is köszi
Válasz Wendelke #3842. hozzászólásáraNincs.A kormányon keresztül megy a hidraulika vezértömbbe az olaj!Kerülő vezeték az van.Biztosítja a kormány működésének az elsőbbségét!
Válasz medikus #3841. hozzászólásáraEgyik ismerős használ ilyen konfigurációt, csak kis Dutrán. Zil szervószivattyú, 512-s orbit.
Nem panaszkodott, hogy problémás lenne a szivattyú teljesítménye.
Konkrétan nála nincs biztonsági/ vagy megkerülő szelep. Éppen ezért érdeklődőm, hogy a gyári kiépítésben van-e?
Válasz Wendelke #3840. hozzászólásáraGondolom az a szervó szivattyú kicsi lesz
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék. Nem E-512, illetve csak annyiban, hogy T-25 trakira akarok szervót, és már meg is van hozzá sok minden, többek között az E-512 kombájn kormány orbitja, illetve kormány munkahengere. A szivattyú, majd egy Zil szervószivattyú lesz.
Az volna a kérdésem, hogy az orbitra menő szivattyú felőli ág, és a visszatérő ág között van-e biztonsági szelep, vagy túlnyomás szelep? Vagy ezt a funkciót maga az orbit látja el? Azért érdekelne, mert már mindkét verziót hallottam, csak nem tudom, hogy melyik a valós, működőképes.
Köszönöm!
Válasz dávidka234567 #3838. hozzászólásáraMeg annyit h euros fizetes nem gond?
Azért nemvettem fel mert ismeretlen szám volt probáld meg ujbol nekem mindegy mikor jösz nekem jo délután is
Válasz dávidka234567 #3836. hozzászólásáraOke koszi probaltalak hivni.. holnap akk delelott vagy delutan felelne meg?
Kocs kossuth lajos ut 111
06306598257
Válasz dávidka234567 #3833. hozzászólásáraHolnap nekunk nagyon megfelelne. Ha kapnak pontos cimet . Megneznenk a dolgot. Esetleg egy tel szamot.
Bármikor
Válasz dávidka234567 #3831. hozzászólásáraUdv. Engem is erdekelne a dolog. Mikor lehetne elmenni erte illetve megnezni pontositani
Bennevan minden az öszes szij spanolo ékszijtárcsa mega kihajtás
Válasz dávidka234567 #3829. hozzászólásáraÍrtam...
Havalakinek valami kell szoljon
Válasz dávidka234567 #3827. hozzászólásáraEbben pontosan mi van benne?
100.000
Válasz dávidka234567 #3825. hozzászólásáraA 14-es cshajtás mennyi?
Eedig hidegvolt meg sár fönök de a munka beosztást majd csinálom
Válasz dávidka234567 #3823. hozzászólásáraCsak most?
Akkor neki álltunk bontani a kombálynt
Válasz Bandita29 #3821. hozzászólásáraNekem is van !
Válasz Szabolcsi #3819. hozzászólásáraErre írtam,ha szar az adagoló,akkor adagolós,nincs mese...
Az az alap,hogy a fordulat meglegyen...ez is tiszta....
De hiába van meg a névleges fordulat,attól még az erő nem biztos,erre szolgál a füstcsavar,amit lehet állítani pad nélkül,hacsak nem ragaszkodsz a gyári értékekhez.
Van próbapadunk....
Válasz medikus #3818. hozzászólásáraEz a beszéd!
Válasz Bandita29 #3817. hozzászólásáraAz adagolós a 6os csavart ki felé csavarja ha kell a fordulat szabályzó házban a röpsúly csavarját és az adagolóelem fogasívét és az adagolóelem emelő tőke csavarját állítja ha kell de ezt próba padon ,ezért te ne "piszkáld" ahogy Medikus is írja !!!
Válasz Myrrdin #3815. hozzászólásáraNem kell a kaját piszkálni!Fordulat kell!!!!2200!!Akkor majd a tisztító szerkezet is jobb,és gyorsabb munkát végez!
Válasz lovasnorbi #3813. hozzászólására
Pirossal jelöltem a képen.Nemkell hozzá adagolós,de mindenképen olyan ember nyúljon hozzá,aki ért is hozzá.
Adagolós akkor kell,ha jelen állapotában is szar,tehát nagy a hengerek közti befecskendezett mennyiség különbség.Egyébként az adagolós sem csinál mást,csak beljebb tekeri a csavart....
De....én nem nyulnék hozzá. Arattam 512-essel,az volt nekünk is. 5,7 méteres asztallal nem fogyott el az erő,pedig sok rozsot is vágtunk. Motor hiába lesz erősebb,kicsi a tisztító felület,ha gyorsan mész,akkor vetni fog.
Kukoricában szokott csak pipálni feketén,de csak akkor mikor laposabb részeken dagonyázott a kerék....
Válasz lovasnorbi #3813. hozzászólásáraAz adagoló végén van egy fogasléc határoló csavar, 6 os csavar lekontrázva /kb a fogasléccel egyvonalba /megtalálod, de ott is csak úgy tudsz kaját adni ha még nem ütközik teljes gázon ha ütközik akkor adagolós, persze ha nincsenek szarrá kopva az elemek.
Válasz lorant90 #3814. hozzászólásáraMedikus a te embered
Válasz Myrrdin #3812. hozzászólásáraEn azt nagyon jol tudom h ahhoz pad kell amin az eggyes elementeket beallitsak megfelelo mennyisegre . Azert kerdeztem h szerinte otthon meg tudja oldani .
Válasz Bandita29 #3810. hozzászólásáraés ez a füstcsavar az adagolón merre található ?( egyébként át szeretném alakítani a lapos szíj hajtást az 514-esére )
Válasz lorant90 #3811. hozzászólásáraEz nem így működik, hogy csak ráállítasz az adagolón.
Válasz lovasnorbi #3808. hozzászólásáraGondolod otthoni korulmenyek kozott fel lehetne pockolni a pumpat ??
Válasz lovasnorbi #3808. hozzászólásáraFüstcsavaron... de szerintem jó az úgy,ahogy van.Gondolom laposszíj hajtás van rajt ezért nem a motorerő korlátozza a teljesítményt.
Válasz lovasnorbi #3808. hozzászólásáraSzerintem adagolós...
Sziasztok !
Az 512-esen hol és mit állítsak ahhoz , hogy motorikusan képes legyen az 514-es teljesítményére ?
Válasz medikus #3805. hozzászólásáramotorilag nem volt vele baj .... nem szokott melegedni , persze ha megrakodott a huto elott a szita akk termeszetes ,de amint leporoltam mar jo is volt. Nagyon tetszik az a forgodobos rendszer aamit kialakitottal a huto ele . Ha vszek uj hutot lehet megprobalok oszeutni eggyet ,hatha sikerul
Válasz medikus #3805. hozzászólásáraMondjuk ezt aláírom...haver mtz-jén 3 henger kuka volt...hetente takarította mosogatta, öblögette a hűtőt...akkor is melegedett...
Most generál után kíváncsi leszek...
Válasz lorant90 #3804. hozzászólásáraHa gyenge a motor,akkor új hűtőt is tehetsz bele,akkor is melegszik!
Válasz csoppika #3799. hozzászólásáraErosen spekulalok egy uj hűtőn ...kicsit felek az oreggel nem e fog melegedni a motor a zuzoval
Válasz monolit #3801. hozzászólására560kbyteos kép volt...
Válasz lorant90 #3800. hozzászólásáraPassz...
Válasz csoppika #3797. hozzászólásáraHasználd a Windows beépített,"képmetsző" funkcióját a feltöltendő képen, kivágva átméretezi automatikusan azt.
Így gyorsabban tudod a képet feltölteni és a látott kép mérete nem változik, nem lesz kisebb.
Válasz csoppika #3799. hozzászólásáraItt egyformak a tengelyen levo tarcsak ??
Válasz lorant90 #3796. hozzászólására5mp alatt felnyomta telóról
Válasz csoppika #3797. hozzászólásáraKitartaas
Azt mondja meg vki, hogy miért kell ide villámgyors net ahhoz , hogy képet töltsek fel???