Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dr.T #3694. hozzászólásáranem konkretan a zuzotol hanem ugy altalanossagban a lengyel dolgoktol ...viszont igy kepeken lattam mar tobb gepen hat bizom benne jo lesz nem szeretnek ablakon kidobott penzt
Válasz lorant90 #3693. hozzászólásáraHat ilyenekre nemtudok mar pontosan valaszolni mivel mar nincs meg,de miert felsz a lengyeltol?igen gyenge vagy mar hallotal rola valmi hibakat?
Válasz dr.T #3692. hozzászólásáraIgy h a motorrol van a meghajtas van felcsavarozva +egy szijtarcsa??? Ennek valami katalogus szama lehet ?? Oszinten en lengyel zuzon spekulalok hat nem tudom kicsit felek tole de mast nem igen talalni
Válasz lorant90 #3691. hozzászólásáraNekem is a 14 elektrokuplungos volt,nagyon joll mukodott soha nemvolt vele problema csak egyszer mikor megmostam osszel es osszeragadt valahogy,szetlett szedve aztan nemvolt vele problema utanna se sok evig,egyenest a motorrol volt a kuplungra aztan onnan hatra a zuzohaz,de szerintem inkabb vegyel ra utanngyartottat mert nemlessz annyi macerad vele.
Válasz lorant90 #3689. hozzászólásáraNagyon drága volt... Fortschritt gyári cucc. Az elektromos forgó kapcsolója is műkszik még... Haverén is illen van...csak ott esztétikusan lehegesztve a kapcsoló kuplung(van is fura hangja, gondolom 1-2tizedet üt).. Azt a forgókapcsolót jópár éve nem gyártják szerintem...
Válasz lorant90 #3687. hozzászólásáraVettem, de 14-esre valót. Elektronyos kuplungost... Vennem kell hozzá egy 514 alsó profilos segget. Azon minden felfogatási lyuk megvan. Valahogy majd felszerkesztem... Ha nem megy, legfeljebb eladom...
Válasz rsándor #3679. hozzászólásáraEgy éve,mindig valamelyik szelep nyitva. pl a szelep ülès,kicsit rozsdás, már vége is. Ha előtte jó volt,akkor most is jo lehet. Szelepdekni levétele után, sűrítèsre hajtva, gazolajatöntve a szívòba,tuti, hogy lefolyna a szelepnèl. Meg szerintem a kipufogònal is. Aztán meg is nyugodnal, hogy csak ez a baj. Gázolaj nem is ártana neki. Èn ezt csinálnám.
Válasz medikus #3681. hozzászólására Én is remélem,de ha gond van, és fent a kombájnba derül ki hogy rossz akkor újra kellesz éleszteni engem.Majd megpróbálom beindítani ha lesz kedvem,
Válasz Szabolcsi #3678. hozzászólására Tartaléknak vettem ifában volt nem ette az olajat jó erőben volt , áll már kb 1 éve, átakartam forgatni hogy össze ne rozsdáljon és meglepően könnyen ment, a lendkereket fogom úgy forgatom de nem /rúg/ vissza sehol ,alig érezni egy picit a sűrítést, vagy inkább nem is érezni.
Jó estét. Olyan létezik hogy egy /ifa/ motor ha sokáig áll akkor egy idő után kézzel is át lehet forgatni mert az olaj teljesen lefolyik a dugattyúról m,eg a gyűrűk közül???
Válasz lacika973 #3670. hozzászólásáratartalék motor.... hát konkrétan vásárolt egy pár ifa motort, azok vannak tartalékba. megkérdezhetem, vagy ha rámírsz egy emailt, megadom a számát.
Sziasztok.
Ha esetleg valakit érdekelne, nagyapámnak van egy eladó Fortschritt E 512 kombájnja, Kisvárda mellett jékén. 1,2 körülre tartja, de alkúképes. Kukorica és gabona vágóasztallal. Működő képes.Esetleg valakit ha érdekel tudok számot adni.tartalék motor is van neki.
Ugyanitt fortschritt 300as traktor is van eladó. 2darab. Egyik papíros, másik félig.
Üdv.Tamás
Válasz Claaastra #3653. hozzászólásáraRendben,köszönöm a segítséget.Nemrég vettem egy E-512-est,aztán ilyennel még nem arattam,csak nyugati géppel,tehát még majd lesznek kérdéseim,rutinosabb szakik majd adnak tanácsokat remélem,itt van jó pár hozzáértő szerencsére.Még egy kérdés,hogy egy 514-ről lenne egy dobfordulatcsökkentő,az felszerelhető a 12-re is,ugye? :)
Vágni vágtam már én is,de beállítási táblázatom nincs semmihez. Ha darálja a szemet,akkor túl szoros a dob,vagy nagy a fordulat.Ha rajt hagyja a fejen a magot,akkor fordítva. Aratsz egy 10-15 métert és kikell szállni megnézni mi van a tartályban,mi van a rend alatt,mi van a szalmában...és ez szerint állítom.
Üdvözlet!!
Olyan után érdeklődnék, hogy cirokhoz milyen beállítást szokott használni aki már vágott, mert a táblázatban nincs külön megadva. Előre is köszi!!
4846 hozzászólás
Válasz dr.T #3694. hozzászólásáranem konkretan a zuzotol hanem ugy altalanossagban a lengyel dolgoktol ...viszont igy kepeken lattam mar tobb gepen hat bizom benne jo lesz nem szeretnek ablakon kidobott penzt
Válasz lorant90 #3693. hozzászólásáraA 12-es lapos szíjtárcsához hogy fogatod majd a hajtó tárcsát?!
Válasz lorant90 #3693. hozzászólásáraHat ilyenekre nemtudok mar pontosan valaszolni mivel mar nincs meg,de miert felsz a lengyeltol?igen gyenge vagy mar hallotal rola valmi hibakat?
Válasz dr.T #3692. hozzászólásáraIgy h a motorrol van a meghajtas van felcsavarozva +egy szijtarcsa??? Ennek valami katalogus szama lehet ?? Oszinten en lengyel zuzon spekulalok hat nem tudom kicsit felek tole de mast nem igen talalni
Válasz lorant90 #3691. hozzászólásáraNekem is a 14 elektrokuplungos volt,nagyon joll mukodott soha nemvolt vele problema csak egyszer mikor megmostam osszel es osszeragadt valahogy,szetlett szedve aztan nemvolt vele problema utanna se sok evig,egyenest a motorrol volt a kuplungra aztan onnan hatra a zuzohaz,de szerintem inkabb vegyel ra utanngyartottat mert nemlessz annyi macerad vele.
Válasz csoppika #3690. hozzászólásáraEs ez a kuplu g resz mjndjart a motorrol volna meghajtatva vagy az utanvero szijtarcsarol valami modon ??
Válasz lorant90 #3689. hozzászólásáraNagyon drága volt... Fortschritt gyári cucc. Az elektromos forgó kapcsolója is műkszik még... Haverén is illen van...csak ott esztétikusan lehegesztve a kapcsoló kuplung(van is fura hangja, gondolom 1-2tizedet üt).. Azt a forgókapcsolót jópár éve nem gyártják szerintem...
Válasz csoppika #3688. hozzászólásáraMilyen aron sikerult venni ?tudnal rola par kepet kuldeni ? Enis spekulalok valamilyent tenni a gepre
Válasz lorant90 #3687. hozzászólásáraVettem, de 14-esre valót. Elektronyos kuplungost... Vennem kell hozzá egy 514 alsó profilos segget. Azon minden felfogatási lyuk megvan. Valahogy majd felszerkesztem... Ha nem megy, legfeljebb eladom...
Válasz csoppika #3643. hozzászólásáraPar oldallal odebb olvastam h zuzot szerettel volna tenni a 12re sikerult ??
Valakinek esetleg a gepen lengyel zuzo ?? Es ha volna hogy szuperal ?
Válasz N.. Tamás #3669. hozzászólásáraSzia! Megvan még a gép? Tudnál írni egy kicsit bővebben róla?
Válasz rsándor #3679. hozzászólásáraEgy éve,mindig valamelyik szelep nyitva. pl a szelep ülès,kicsit rozsdás, már vége is. Ha előtte jó volt,akkor most is jo lehet. Szelepdekni levétele után, sűrítèsre hajtva, gazolajatöntve a szívòba,tuti, hogy lefolyna a szelepnèl. Meg szerintem a kipufogònal is. Aztán meg is nyugodnal, hogy csak ez a baj. Gázolaj nem is ártana neki. Èn ezt csinálnám.
Válasz rsándor #3682. hozzászólásáraMajd az olaj meg oldja a problémád !
Válasz medikus #3681. hozzászólására Én is remélem,de ha gond van, és fent a kombájnba derül ki hogy rossz akkor újra kellesz éleszteni engem.Majd megpróbálom beindítani ha lesz kedvem,
Válasz rsándor #3679. hozzászólásáraJó lesz az!
Válasz rsándor #3679. hozzászólásáraJó lesz az!
Válasz Szabolcsi #3678. hozzászólására Tartaléknak vettem ifában volt nem ette az olajat jó erőben volt , áll már kb 1 éve, átakartam forgatni hogy össze ne rozsdáljon és meglepően könnyen ment, a lendkereket fogom úgy forgatom de nem /rúg/ vissza sehol ,alig érezni egy picit a sűrítést, vagy inkább nem is érezni.
Válasz medikus #3674. hozzászólásáraGondolom nem spájszerrel ,még az új motort is átlehet forgatni kézzel a lendkeréknél .
Válasz rsándor #3676. hozzászólásáraHonnan hajtod?
Válasz medikus #3674. hozzászólására emberi ,nem szakadok bele
Válasz rsándor #3673. hozzászólásáraIgaz hogy az olaj főleg ken de tömít is ,így inkább a szelepek nem zárnak rendesen vagy a gyűrűk ragadnak le .
Válasz rsándor #3673. hozzászólásáraKérdés hogy milyen erővel?
Jó estét. Olyan létezik hogy egy /ifa/ motor ha sokáig áll akkor egy idő után kézzel is át lehet forgatni mert az olaj teljesen lefolyik a dugattyúról m,eg a gyűrűk közül???
Válasz lacika973 #3670. hozzászólásáraMihalicsnak biztosan van 1 pár darab!!!!
Válasz lacika973 #3670. hozzászólásáratartalék motor.... hát konkrétan vásárolt egy pár ifa motort, azok vannak tartalékba. megkérdezhetem, vagy ha rámírsz egy emailt, megadom a számát.
Válasz N.. Tamás #3669. hozzászólásáraszia
A tartalék motor üzemképes? Ha igen az nem eladó esetleg? Üdv
Sziasztok.
Ha esetleg valakit érdekelne, nagyapámnak van egy eladó Fortschritt E 512 kombájnja, Kisvárda mellett jékén. 1,2 körülre tartja, de alkúképes. Kukorica és gabona vágóasztallal. Működő képes.Esetleg valakit ha érdekel tudok számot adni.tartalék motor is van neki.
Ugyanitt fortschritt 300as traktor is van eladó. 2darab. Egyik papíros, másik félig.
Üdv.Tamás
Válasz dutrancs #3667. hozzászólásáraKüldtek már 2db-ot!!! Köszi.
Keresek E-512-hez adagolót,lehet hibás is vagy csak a regulátorát!!
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/szantofoldi-betakaritogep/kombajn-e-512/h_6698617
Ha valakit érdekel,ne fogja vissza magát!
Válasz lovasnorbi #3664
Válasz dr.T #3663. hozzászólásáraki még nem bontottam , megnéztem kb 2mm-t mozog , de azért majd kibontom .
Válasz lovasnorbi #3661. hozzászólásáraMegnezted azt a kasza bohoctengelyt a tieden miert jarkall?
Válasz lovasnorbi #3661. hozzászólásáraJaj dehogy se nem de legalabb az slkatreszei tovabb elnek a tiedben meg a tobbiben ahova elvittek.
Válasz dr.T #3659. hozzászólásáraSzia , semmi gond majd valamit szerzek bele . Nem sajnáltad a gépet ?
Válasz dr.T #3659. hozzászólásárategnap bucsut vettunk tole,mar csak a vaz maradt.
Válasz lovasnorbi #3646. hozzászólásáraHello norbi neztem azt a filtert amit neztunk nalam de az nem az 512 valo.
Válasz K-István #3657. hozzászólásáraIgen az passzol ra
Válasz Claaastra #3653. hozzászólásáraRendben,köszönöm a segítséget.Nemrég vettem egy E-512-est,aztán ilyennel még nem arattam,csak nyugati géppel,tehát még majd lesznek kérdéseim,rutinosabb szakik majd adnak tanácsokat remélem,itt van jó pár hozzáértő szerencsére.Még egy kérdés,hogy egy 514-ről lenne egy dobfordulatcsökkentő,az felszerelhető a 12-re is,ugye? :)
Válasz Claaastra #3655. hozzászólásáraOké!Már értem!
Válasz medikus #3654. hozzászólásárapersze mint az E281
Válasz Claaastra #3653. hozzászólásáraA kombájn 3 sebességes!+ tolat.
Válasz K-István #3651. hozzászólásáraA kaszagép 2 sebességes,az e 281 silózóváltó stimmelhet a kombájnéval
Válasz K-István #3651. hozzászólásáraHello szerintem nem masok a villak is benne
Üdvözletem Mindenkinek!Olyan kérdésem lenne,hogy az E-302-es kaszálógép sebességváltója megegyezhet az 512-vel?
Válasz Bandita29 #3649. hozzászólásáraKöszi!!!!
Válasz számüzött #3648. hozzászólásáraHali.
Vágni vágtam már én is,de beállítási táblázatom nincs semmihez. Ha darálja a szemet,akkor túl szoros a dob,vagy nagy a fordulat.Ha rajt hagyja a fejen a magot,akkor fordítva. Aratsz egy 10-15 métert és kikell szállni megnézni mi van a tartályban,mi van a rend alatt,mi van a szalmában...és ez szerint állítom.
Üdvözlet!!
Olyan után érdeklődnék, hogy cirokhoz milyen beállítást szokott használni aki már vágott, mert a táblázatban nincs külön megadva. Előre is köszi!!
Válasz lovasnorbi #3646. hozzászólásáraGyenge a szivattyú!