Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak660 FtBenzin árak641 FtEUR410.68 FtUSD393.55 FtCHF434.4 FtGBP485.91 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #3294. hozzászólásáraMindegy...ez nem szanatórium...szerintem támla nélküli pad lesz...Lehet kiműtöm az eredetit aljat az udvaron veszteglőből... Most vmi Ifa ülés maradvány van benne...a támla értékes helyet visz el...
Lehet teszek vmi szivacspárnát a hátam mögé a lemezre...meg lehet a kormányt is ki kéne váltani vmi kisebbel... vagy leadok 40 kilót....de ez a legutolsó forgatókönyv alatt van... Ma jutott eszembe kiékelni a kuplungot...még nincs meg a helye a vasnak...letakarni is félig sikerült, mert egy b@szott nagy D10-es légszűrő van a tetőre applikálva
Válasz csoppika #3290. hozzászólásáraA fülkét nem tudom, kire tervezték(lehet egyeztettek a "púpos" mtz alkotójával), de hely nincs sok... Már értem, miért kellene bontott lehajtható mozi-széket guberálnom
Válasz csoppika #3288. hozzászólásáraOtt nem volt... Másfél heki búza,16 hesston bála.Csak hitegették a helyiek,már össze vissza sodorta,de persze senki nem szedte össze.Én vonultam érte oda vissza 40km-t.
Grúberral húztam a földeket,de volt ami ragadt,4km-el arrébb meg pattog a föld tetején a kapa,egyszerűen nem bír belekapni.
Megint szét offoljuk a topicot...
Csak azért hogy ne kössön belém senki,és témánál maradjunk...Ha majd vágod a szójád a 12-essel,szólhatnál...Megnézném.Jövőre lehet nekem is lenne egy kisebb darab.
Válasz Bandita29 #3287. hozzászólásáraSokáig nem báláztál akkor...elég hamar megeredt... Nálunk már előtte nap is esett...
Most a 2 szabadnapomon(tegnap-ma) tárcsáztam volna... Így megint marad a hajnali kelés, hogy a du műszak előtt tudjak menni... 7 végén irány Sitke(P-SZ-V)...ennyi "nyaralás" jut nekem idénre...
Válasz csoppika #3286. hozzászólásáraNem...én mint a kisgyerek csüngök a kerítésen,és ujjongok ha erre téved egy gép...
Akkor elvoltam bálázni bérbe valami szalma maradványt.
Itt volt a szomszéd faluban a kombájn évekig,de közelről nem láttam egyszer sem.Még a végén el kell ugranom hozzád megnézni!
Válasz Bandita29 #3285. hozzászólásáraMiért kellet volna látnod??? Netán egész nap kint ülsz a padon, mint az öregek???
Felétek mentünk, 10 óra körül(talán)...
Válasz medikus #3283. hozzászólásáraEsett az eső...meg amúgy is mentem aludni, éjszakásból mentem... Haver jött vele haza, mert én kihasználtam a 3/4 úttestet...a szembeforgalomnak kicsi esélye volt
Válasz Zetor6340 #3278. hozzászólásáraKöszi. Úgylátom olyan szögben(és ott) van a felfogatás, mint ahogy a 14-es seggén az U profil. Vennem kell egy olyant...az lesz a legegyszerűbb
A terelő lemezek meg egyebek helyét majd lelesem a faluban...ide hozták azt a kombinót, amiről való...(ha le nem festik addig)
Srácok! A 514 és a 516 napra tálcája ugyanolyan lehet???(516-os van raktáron...) Naprához a szalmarázót be kell lemezelni?
A többit már kihámoztam(gabona kosár, dob lemezelés nélkül, lassítóval, OK)
Gondolom nem árt, ha előtte a kaszát megreparálom...
Válasz Zetor6340 #3271. hozzászólásáraJó lenne....Bár nekem 514-re való lesz(van)... Lehet meg kellene vennem egy 514 seggéről az U-profilt... Azon rajta van az összes furat(elvileg)...
Válasz Myrrdin #3267. hozzászólásáraa gép eleje fele lehet kihúzni.ha kiveszed a kosarat könnyebben kijön,ha nem akkor a váltó tetejénél kicsit feszíteni kell,hogy ne akadjon.
Uraim, a rázóasztalt /vagy ahogy a gépkönyv írja lépcsős fenék 14-s/ hogyan lehet legegyszerűbben kivenni belőle? és melyik irányba kellene? és mi a szerelés menete?
Válasz medikus #3259. hozzászólásáraAz 514-esnél is a 86-os évjárat keskeny 87-es széles a magláda ,én gyorsítottam rajta felülre a toklászoló ékszíjtárcsát raktam ez kisebb átmérőjű és így gyorsabb a magfelhordás .
Válasz csoppika #3260. hozzászólásáraBocs,hogy megint beleszólok!
Magtartály nem likas? Üritéskor visszafolyik a törekasztalra,cséplő induláskor meg orrba-szájba magömlés....
Válasz Szabolcsi #3256. hozzászólásáraRostát azért nem kell cserélni,mert sok a mag a szelelőben!Ha ott sok a mag,akkor az mind átment a magrostán.Akkor kell rostát cserélni,ha a kalászcsiga van tele maggal.Én 6.3 -as rostával szoktam a zabot is vágni.Lehet ha teremne 70-80q,akkor kevés lenne!
Válasz csoppika #3254. hozzászólásáraA hoz hogy a szelelő megteljen először a magkihordó csigának kell megtelni mert az van közelebb a szelelőhöz ,kalász "toklász "csiga hátul van .de ha 6-os rosta vastagon megtelt akkor elől le hulhatott a magkihordó csigára és az megtelt és előre csorgott a szem ,9-es el még lehet vágni de 6-ossal nem,de írtam a gyári rostákat lejeb .
Válasz Bandita29 #3249. hozzászólásáraműhelykocsival a seregben jártam ilyennel,vitte ahogy kell a 160q-t pesti forgalomban is+ ami épp utána volt akasztva.amit írsz tökéletesen így van,csak ajánlani tudom ha ki kell váltani motort pl kombájnban.
Válasz Szabolcsi #3253. hozzászólásáraSzóval ha 6-ossal vágta a koma a zabot, akkor amiatt betelhet a szelelő? A kalászvisszahordóban is találtam elég sok szemet...
Válasz csoppika #3248. hozzászólásáraJó,hát elég csúnya rajt a szelepdekni a Roman felirattal.... Nem egy Merci motor az biztos.Azzal kezdtem,hogy adagolót beállíttattam,pedig m zárolt motor volt...Nincs vele gond.Indul könnyen,olajat nem eszi,nem melegszik...fogyasztása meg szerintem nagyon jó.
Válasz Bandita29 #3247. hozzászólásáraAzért apád elég optimista(meg fantáziadús) fajta lehet, hogy egy 120 lovast kis erősítéssel el tudott képzelni egy 228 lovas helyén...
Nem tudom...a Romant nem dícsérték annyira a honvédségnél...DAC-nevű román szörnyben volt...
Válasz csoppika #3246. hozzászólásáraEredetileg igen.Aztán egy szép napon szellős lett a blokk.Következő szezonra került bele a TD 4 hengeres,meg minden évben egy másik.Most meg MAN licencü Roman van benne,ez volt a 6.szezonja. Gyakorlatilag a Rába motor hasonmása,csak Bosch helyett Mefin adagoló,meg ez döntött motor,mert teherautóban volt. 123-as hüvelyátmérő, turbó nélkül melegedés,füst nélkül szépen megy.
4846 hozzászólás
Válasz csoppika #3295. hozzászólására1x majdnem vettem T-150-est...abban is sikerült a nagy fülke ellenére kis helyet kialakítani a vezetőnek...
Moderátor által módosítva: 2017-04-07 09:12:31
Válasz medikus #3294. hozzászólásáraMindegy...ez nem szanatórium...szerintem támla nélküli pad lesz...Lehet kiműtöm az eredetit aljat az udvaron veszteglőből... Most vmi Ifa ülés maradvány van benne...a támla értékes helyet visz el...
Lehet teszek vmi szivacspárnát a hátam mögé a lemezre...meg lehet a kormányt is ki kéne váltani vmi kisebbel... vagy leadok 40 kilót....de ez a legutolsó forgatókönyv alatt van... Ma jutott eszembe kiékelni a kuplungot...még nincs meg a helye a vasnak...letakarni is félig sikerült, mert egy b@szott nagy D10-es légszűrő van a tetőre applikálva
Válasz csoppika #3291. hozzászólásáraAkkor még nem ültél Dominator fülkében!!Azt kellett volna venned!!
Válasz csoppika #3292. hozzászólásáraVagy sípcsont alatt még egy ízületet fordítva beépíten
Válasz csoppika #3291. hozzászólásáraÉs támla nélkül beépíteni
Válasz csoppika #3290. hozzászólásáraA fülkét nem tudom, kire tervezték(lehet egyeztettek a "púpos" mtz alkotójával), de hely nincs sok... Már értem, miért kellene bontott lehajtható mozi-széket guberálnom
Válasz Bandita29 #3289. hozzászólásáraHehe... Vágom majd...ha megy...
Válasz csoppika #3288. hozzászólásáraOtt nem volt... Másfél heki búza,16 hesston bála.Csak hitegették a helyiek,már össze vissza sodorta,de persze senki nem szedte össze.Én vonultam érte oda vissza 40km-t.
Grúberral húztam a földeket,de volt ami ragadt,4km-el arrébb meg pattog a föld tetején a kapa,egyszerűen nem bír belekapni.
Megint szét offoljuk a topicot...
Csak azért hogy ne kössön belém senki,és témánál maradjunk...Ha majd vágod a szójád a 12-essel,szólhatnál...Megnézném.Jövőre lehet nekem is lenne egy kisebb darab.
Válasz Bandita29 #3287. hozzászólásáraSokáig nem báláztál akkor...elég hamar megeredt... Nálunk már előtte nap is esett...
Most a 2 szabadnapomon(tegnap-ma) tárcsáztam volna... Így megint marad a hajnali kelés, hogy a du műszak előtt tudjak menni... 7 végén irány Sitke(P-SZ-V)...ennyi "nyaralás" jut nekem idénre...
Válasz csoppika #3286. hozzászólásáraNem...én mint a kisgyerek csüngök a kerítésen,és ujjongok ha erre téved egy gép...
Akkor elvoltam bálázni bérbe valami szalma maradványt.
Itt volt a szomszéd faluban a kombájn évekig,de közelről nem láttam egyszer sem.Még a végén el kell ugranom hozzád megnézni!
Válasz Bandita29 #3285. hozzászólásáraMiért kellet volna látnod??? Netán egész nap kint ülsz a padon, mint az öregek???
Felétek mentünk, 10 óra körül(talán)...
Válasz csoppika #3284. hozzászólásáraMerre vonultatok,hogy nem láttam?
Válasz medikus #3283. hozzászólásáraEsett az eső...meg amúgy is mentem aludni, éjszakásból mentem... Haver jött vele haza, mert én kihasználtam a 3/4 úttestet...a szembeforgalomnak kicsi esélye volt
Válasz csoppika #3282. hozzászólásáraFotók??????????????????????????
No...
Ma hazajött a teknyika... egyben, ez már jó pont
Válasz Gyurkesz1 #3279. hozzászólásáraHa széthullik benne vmi...az lesz igazán érdekes
Nézegettem én is...
Válasz Zetor6340 #3278. hozzászólásáraKöszi. Úgylátom olyan szögben(és ott) van a felfogatás, mint ahogy a 14-es seggén az U profil. Vennem kell egy olyant...az lesz a legegyszerűbb
A terelő lemezek meg egyebek helyét majd lelesem a faluban...ide hozták azt a kombinót, amiről való...(ha le nem festik addig)
Hydro meghajtásu 12es . Érdekes lehet .
https://stroje.bazos.sk/inzerat/63510308/fortschritt-e512.php
Válasz csoppika #3272. hozzászólásáraItt vannak a képek, az enyémen itt van a felfogatás.
Válasz csoppika #3276. hozzászólásáraMi lemezeléssel és kukorica kosárral megyünk.
Srácok! A 514 és a 516 napra tálcája ugyanolyan lehet???(516-os van raktáron...) Naprához a szalmarázót be kell lemezelni?
A többit már kihámoztam(gabona kosár, dob lemezelés nélkül, lassítóval, OK)
Gondolom nem árt, ha előtte a kaszát megreparálom...
Válasz bogec76 #3269. hozzászólására
Válasz csoppika #3268. hozzászólásáranem
Válasz csoppika #3272. hozzászólásáraAkkor holnap lefényképezem
Válasz Zetor6340 #3271. hozzászólásáraJó lenne....Bár nekem 514-re való lesz(van)... Lehet meg kellene vennem egy 514 seggéről az U-profilt... Azon rajta van az összes furat(elvileg)...
Válasz csoppika #3263. hozzászólásáraNekem meg van a szecskázó felfogatásának a helye a gépen ha gondolod lefényképezem.
Válasz bogec76 #3269. hozzászólásáraKözben még van egy-két hely,amin át kell emelni a végét!!!Vagy ha nincs lenn a szelelő,azon is átemelni!
Válasz Myrrdin #3267. hozzászólásáraa gép eleje fele lehet kihúzni.ha kiveszed a kosarat könnyebben kijön,ha nem akkor a váltó tetejénél kicsit feszíteni kell,hogy ne akadjon.
Válasz Myrrdin #3267. hozzászólásáraVettél kombájnt?
Uraim, a rázóasztalt /vagy ahogy a gépkönyv írja lépcsős fenék 14-s/ hogyan lehet legegyszerűbben kivenni belőle? és melyik irányba kellene? és mi a szerelés menete?
Válasz Szabolcsi #3264. hozzászólásáraÉn is gondoltam ilyen megoldásra...csak még nem néztem, mi fér el... Köszi az 5letet...
Válasz medikus #3259. hozzászólásáraVagy elkopott a felhordó lapátja .
Válasz medikus #3259. hozzászólásáraAz 514-esnél is a 86-os évjárat keskeny 87-es széles a magláda ,én gyorsítottam rajta felülre a toklászoló ékszíjtárcsát raktam ez kisebb átmérőjű és így gyorsabb a magfelhordás .
512 szecskázóval... nem tudom én hogy suszterolom fel...
Válasz Bandita29 #3261. hozzászólásáraBelenéztem...talán nem...
Válasz csoppika #3260. hozzászólásáraBocs,hogy megint beleszólok!
Magtartály nem likas? Üritéskor visszafolyik a törekasztalra,cséplő induláskor meg orrba-szájba magömlés....
Válasz medikus #3259. hozzászólásáraMajd átnézem azt a rész... Kösz a tippeket...
Válasz Szabolcsi #3258. hozzászólásáraElevátor defekt,és az 512-nél a keskeny magláda!
Válasz medikus #3257. hozzászólásáraKérdés az hogy mért van mag a szelelőben ?
Válasz Szabolcsi #3256. hozzászólásáraRostát azért nem kell cserélni,mert sok a mag a szelelőben!Ha ott sok a mag,akkor az mind átment a magrostán.Akkor kell rostát cserélni,ha a kalászcsiga van tele maggal.Én 6.3 -as rostával szoktam a zabot is vágni.Lehet ha teremne 70-80q,akkor kevés lenne!
Válasz csoppika #3254. hozzászólásáraA hoz hogy a szelelő megteljen először a magkihordó csigának kell megtelni mert az van közelebb a szelelőhöz ,kalász "toklász "csiga hátul van .de ha 6-os rosta vastagon megtelt akkor elől le hulhatott a magkihordó csigára és az megtelt és előre csorgott a szem ,9-es el még lehet vágni de 6-ossal nem,de írtam a gyári rostákat lejeb .
Válasz Bandita29 #3249. hozzászólásáraműhelykocsival a seregben jártam ilyennel,vitte ahogy kell a 160q-t pesti forgalomban is+ ami épp utána volt akasztva.amit írsz tökéletesen így van,csak ajánlani tudom ha ki kell váltani motort pl kombájnban.
Válasz Szabolcsi #3253. hozzászólásáraSzóval ha 6-ossal vágta a koma a zabot, akkor amiatt betelhet a szelelő? A kalászvisszahordóban is találtam elég sok szemet...
Válasz csoppika #3250. hozzászólásáraZabhoz 12,5 vagy 4,5x20-as .
Válasz csoppika #3250. hozzászólásáraBocsi...meg a szelelőház...
Válasz csoppika #3250. hozzászólásáraZabhoz cserélem az alsó rostát. Talán 10,vagy 11-esre. Pontosan nem tudom. Ha gondolod,akkor megmérem.
Lenne egy kérdésem: 6-os rosta miatt zabbal feltelhet a kalászvisszahordó?
Válasz csoppika #3248. hozzászólásáraJó,hát elég csúnya rajt a szelepdekni a Roman felirattal.... Nem egy Merci motor az biztos.Azzal kezdtem,hogy adagolót beállíttattam,pedig m zárolt motor volt...Nincs vele gond.Indul könnyen,olajat nem eszi,nem melegszik...fogyasztása meg szerintem nagyon jó.
Válasz Bandita29 #3247. hozzászólásáraAzért apád elég optimista(meg fantáziadús) fajta lehet, hogy egy 120 lovast kis erősítéssel el tudott képzelni egy 228 lovas helyén...
Nem tudom...a Romant nem dícsérték annyira a honvédségnél...DAC-nevű román szörnyben volt...
Válasz csoppika #3246. hozzászólásáraEredetileg igen.Aztán egy szép napon szellős lett a blokk.Következő szezonra került bele a TD 4 hengeres,meg minden évben egy másik.Most meg MAN licencü Roman van benne,ez volt a 6.szezonja. Gyakorlatilag a Rába motor hasonmása,csak Bosch helyett Mefin adagoló,meg ez döntött motor,mert teherautóban volt. 123-as hüvelyátmérő, turbó nélkül melegedés,füst nélkül szépen megy.