Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak644 FtBenzin árak625 FtEUR415.97 FtUSD403.23 FtCHF443.85 FtGBP501 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ÖSzabi #2941. hozzászólásáraA szalmarazonal egy spanhuvely van,na most ha neked a tengelyen lotyog akkor tudsz huzni rajta,de ha tengelyen fixen all es ugy is lotyog akkor a csapagyaddal van a baj,proballd meghuzni az anyaval.
Sziasztok! neki áltam csinálgatni a gépet én is aratásra!
Lenne egy két kérdésem felétek mert még amatőr vagyok kombájnozás ügyben!
Tavaly olyan gondok voltak a géppel hogy sétált a hátulja ha 3.-ban felvariálva mentünk akkor szinte nem is lehetett megtartani az úton!
Észre vettük hogy az irányítókar lötyög, ma szét is szedtem és az lenne a kérdésem hogy a bekarikázott helyen az anya hogy van biztosítva eredetileg? Mert nekem az egyik oldalon nem is volt alatta alátét a másik oldalon volt egy deformált alátét , de oda meg kevés az 1 alátét, mert nem tudom lehúzni. Nekem gyanús hogy ott kéne legyen valamilyen biztosító alátétnek, de nem vagyok benne biztos!
a másik kérdésem hogy a kormány munkahengert hogyan tudom levenni? Alul volt egy koronás anya azt levettem és alatta pedig volt egy seger gyűrű azt is levettem, de mégsem jön le.
és végül a harmadik kérdésem pedig az lenne hogy hogy az egyik szalmarázó lötyög a tengely felfogatásnál. ott mi a teendő? a koronás anya alatt csapágy van? vagy ha szorítok a koronás anyán akkor megszűnik a lötyögés?
Válasz számüzött #2936. hozzászólásáraén most cseréltem benne olajat kb 5 liter ment bele . ( én is a könyvből néztem , látom , hogy 35 liter picit sokallottam de hát úgy voltam vele a gépköny csak nem hazudik . meg vettem a 40 liter olajat elkezdem önteni 5 liter után folyik a nívó csavarnál , azt hittem idegbajt kapok )
Válasz medikus #2937. hozzászólásáraKöszi!!úgy öntöttem, csak kíváncsi voltam mert a könyv szerint 35000 köbcenti menne bele, de szerintem kicsit elnyomtatták!
Válasz lovasnorbi #2927. hozzászólásáraA kosártartó csavaroknál!Mind két oldalon!Elöl,és hátul!Elöl a belépő rés a 3.dobsín!!!!Hátul a kilépő,az utolsó sín!fent a kosártartó karnál a 3.ricnin kell hogy álljon a kar.Te már kukoricával kezdesz?
Válasz medikus #2906. hozzászólásáraÍgy akkor kukorica / napraforgó aratásnál a dobkosár beömlésen, kiömlésen állítsak valamit vagy mehet úgy mint a gabona ?
Valaki tudna egy képet feltölteni arról, hogy a cséplőszíj /hosszbordás/ hogy van gyárilag úgy fent, hogy kikapcsolva nem koptatja?
Úgy értem hogy a belógást gátló keret vagy védőburkolat hol van gyárilag.
Nem könyvből kellene, hanem saját fotó, amin látnám hogyan kellene állnia.
Válasz medikus #2909. hozzászólásáraNincs létjogosultsága ebben a topicban enbek a kérdésnek. Továbbá ha 2 szelet száraz kenyeret kapok érte, az sem hordoz semmi lényeges információt a probléma megoldását illetően. Ennyi erővel az is kérdezhetted volna, hogy sérves -e a gazdája disznajának valamelyik malaca...
Ha csak annyit írsz egyszerűen, hogy ez az információ kevés, akkor sok felesleges gépeléstől kíméltük volna meg sok fórumtársunkat, beleértve engem is. Sajnos ezzel a hozzászólással se lett okosabb senki, aki az E512-esek világában szeretne eligazodni.
Válasz Hogel #2916. hozzászólásáraAmúgy ha már szem hokinsznál járunk , az illető valamit hihetetlenül jól csinál mert kb 1 éve valahányszor meghallom bárhol azt a két szót hogy morzsolt tengeri mindig ő jut az eszembe
Válasz Myrrdin #2914. hozzászólásáraÉn kérek elnézést. Piszkosul összekevertem a hozzászólásokat.
Mivel néhány sorral ezelőtt te is meg munkasember is arra panaszkodott hogy nincs kellő segítőkész ember a topicban, és utánna többször is volt egy csomó régebbi bejegyzésre való válasz, emiatt úgy értelemztem mintha a 2 név ugyanaz lett volna.
Visszaolvasva mostmár látom hogy nem.És bár nem vagyunk komák -de akár még lehetünk is- Sorry mégegyszer.
Válasz Hogel #2912. hozzászólásáraazért a határt húzzuk már meg. nem kéne össze keverni, komám. Kinek/Minek nézel te engem? Azért ennyire nem gondolod hogy hülye létemre ilyet csinálok komám Én nem a gabi33 és/vagy a szem hokinsz vagyok komám
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraLe veszed a váltófedelet elöl!Körbe nyolcas csavarok!Szemből nézve a 2középső csavar mellett jobb oldalon!A rugókat a lemez dekni fogja be!Óvatosan,csak a két középső csavart hagyd utoljára,a többit ki veheted!A 2 csavart utoljára óvatosan vedd ki,érezni fogod ahogy a rugók nyomják lefelé a lemez deknit.A rugóknak helyükön kell maradni,mert ha kimozdulnak,esetleg a reteszelő golyók,beesnek a váltóba.Rossz esetbe épp a difibe!
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraA dekni alatt, amit egy marék 8 as csavar fog.
De annak mi értelme hogy egyszer Myrrdin a nikneved, egyszer meg munkasember?
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraAzt hogy minek görcsölsz vele,még nem tudjuk mindig!!!!Csak azért kérdeztem így,mert (nem a tied)a gép,és nem derült ki,hogy akkor miért lett ennyire szívügyed!Persze,lehet dolgoznál vele,de ezt nem tudtuk meg!
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraSzerintem,próbáltam segíteni,de csak most adsz értékelhető információt!A távgyógyítás,főleg képek nélkül nagyon nehéz.Azt is csak most írod(vagy lemaradtam?)hogy ette a dobszíjat.Azt azért eszi,mert tátog valószínű a dobszíjtárcsa!!!Értem alatta,hogy a csúszó felek,lógnak az agyrészen!Ez lehet a hátsó(utóverő tengelyen) levő szíjtárcsától is.Mi a baja a dobtengelynek,hogy új kell!Görbe?A csúcshelyen látszik forgás közben!Kopott?Lóg rajta a dobszíjtárcsa 40mm átmérőjű vasperselye,amin a 2 csapágy van?
Válasz medikus #2893. hozzászólásáraEnnyi erővel a többi kérdezőnek is fel lehetne tenni ezt a szimpaikus "minek görcsölsz vele" kérdést, gyakorlatilag bármilyen problémájára, hiszen a sárga földtakaró csak idő kérdése és fölénk kerül. Nem lesz jelentősége a kérdező szenpontjából, hogy sikerült-e megoldani a problémáját, hiszen az az utókornak marad. Tényleg indokolt szerinted egy szimpla kérdésre így válaszolnod, ezzel is elrontva a fórum hangulatát? Szerinted segítőkész voltál? Ha esetleg előző kérdésemre "nem" a válasz, akkor leírnád, hogy mégis mi indokolja azt hogy ilyet írj a fórumba?
Lényeg, hogy a dobtengely ki volt a kérdés feltevése előtt véve, a gép új dobtengelyre és csapágyakra vár, közben meg próbáljuk kitalálni, hogy annak a hibája volt az hogy zabálta az ékszíjat a gép, vagy más beállítási probléma is van. Köszönöm, hogy elolvastad...
Válasz medikus #2900. hozzászólásáraaz átszereléstől akarok inkább megmenekülni
+ még annyi , hogy a szalmarázó ládákba tegyek betétet ? ha igen hányat ?
Válasz lovasnorbi #2894. hozzászólásáraLehet,de azért okozhat problémát!!A konzolcsiga erős kukoricában,nem biztos hogy szereti!Másik probléma az asztalos aratásnál,hogy minden gazat lekaszál,ez miatt szemetes(gaz magos) lehet a kukorica!
4846 hozzászólás
Válasz medikus #2945. hozzászólásáraMilyen lemezre gondolsz,van a kónuszos csapagy meg a kónuszos huvely hozza +alatet amivel lefixallod az anyat?
Válasz dr.T #2942. hozzászólásáraHamarabb billeg a lemez csapágyházban!
Válasz lovasnorbi #2940. hozzászólására
Válasz lovasnorbi #2940. hozzászólásáraCső megoldottad a kosar beallitast?
Válasz ÖSzabi #2941. hozzászólásáraA szalmarazonal egy spanhuvely van,na most ha neked a tengelyen lotyog akkor tudsz huzni rajta,de ha tengelyen fixen all es ugy is lotyog akkor a csapagyaddal van a baj,proballd meghuzni az anyaval.
Sziasztok! neki áltam csinálgatni a gépet én is aratásra!
Lenne egy két kérdésem felétek mert még amatőr vagyok kombájnozás ügyben!
Tavaly olyan gondok voltak a géppel hogy sétált a hátulja ha 3.-ban felvariálva mentünk akkor szinte nem is lehetett megtartani az úton!
Észre vettük hogy az irányítókar lötyög, ma szét is szedtem és az lenne a kérdésem hogy a bekarikázott helyen az anya hogy van biztosítva eredetileg? Mert nekem az egyik oldalon nem is volt alatta alátét a másik oldalon volt egy deformált alátét , de oda meg kevés az 1 alátét, mert nem tudom lehúzni. Nekem gyanús hogy ott kéne legyen valamilyen biztosító alátétnek, de nem vagyok benne biztos!
a másik kérdésem hogy a kormány munkahengert hogyan tudom levenni? Alul volt egy koronás anya azt levettem és alatta pedig volt egy seger gyűrű azt is levettem, de mégsem jön le.
és végül a harmadik kérdésem pedig az lenne hogy hogy az egyik szalmarázó lötyög a tengely felfogatásnál. ott mi a teendő? a koronás anya alatt csapágy van? vagy ha szorítok a koronás anyán akkor megszűnik a lötyögés?
Válaszaitokat előre is köszönöm!
Válasz számüzött #2936. hozzászólásáraén most cseréltem benne olajat kb 5 liter ment bele . ( én is a könyvből néztem , látom , hogy 35 liter picit sokallottam de hát úgy voltam vele a gépköny csak nem hazudik . meg vettem a 40 liter olajat elkezdem önteni 5 liter után folyik a nívó csavarnál , azt hittem idegbajt kapok )
Válasz számüzött #2938. hozzászólásáraAzzal a beőntőig lenne!
Válasz medikus #2937. hozzászólásáraKöszi!!úgy öntöttem, csak kíváncsi voltam mert a könyv szerint 35000 köbcenti menne bele, de szerintem kicsit elnyomtatták!
Válasz számüzött #2936. hozzászólásáraAkkor öntsd a nívóig!
Szép jó estét!! A váltónak mennyi az olaj töltése? mert amit a könyvben találtam kicsit sokallom
Válasz grubitskristof #2934. hozzászólásáraAz alumínium táblán,meg itt!
hol található E -512 alvázszáma
Tegnap megjött a zöldrendszámom.
Tényleg zöld...
Válasz munkasember #2922. hozzászólásáraHivtalak tegnap de nem vetted fel!?
Válasz dr.T #2930. hozzászólásáraoké holnap felhívlak
Válasz lovasnorbi #2927. hozzászólásáraMajd hivj fel en elmagyarazom neked,igy leirva meg ensem ertem.
Válasz medikus #2928. hozzászólásáratudod nekünk olyan jó kukoricáink vannak
Válasz lovasnorbi #2927. hozzászólásáraA kosártartó csavaroknál!Mind két oldalon!Elöl,és hátul!Elöl a belépő rés a 3.dobsín!!!!Hátul a kilépő,az utolsó sín!fent a kosártartó karnál a 3.ricnin kell hogy álljon a kar.Te már kukoricával kezdesz?
Válasz medikus #2926. hozzászólásárafényképet tudnátok küldeni , hogy hol tudom állítani ? és azt hogy mit jelent az , hogy pl beömlés 22 , kiömlés 30
Válasz lovasnorbi #2925. hozzászólásáraPersze,másak a beállítási értékek!
Válasz medikus #2906. hozzászólásáraÍgy akkor kukorica / napraforgó aratásnál a dobkosár beömlésen, kiömlésen állítsak valamit vagy mehet úgy mint a gabona ?
Valaki tudna egy képet feltölteni arról, hogy a cséplőszíj /hosszbordás/ hogy van gyárilag úgy fent, hogy kikapcsolva nem koptatja?
Úgy értem hogy a belógást gátló keret vagy védőburkolat hol van gyárilag.
Nem könyvből kellene, hanem saját fotó, amin látnám hogyan kellene állnia.
Válasz munkasember #2922. hozzászólásáraHello meg csak most neztem meg az email ,a mai nap hivni foglak.
Válasz medikus #2909. hozzászólásáraNincs létjogosultsága ebben a topicban enbek a kérdésnek. Továbbá ha 2 szelet száraz kenyeret kapok érte, az sem hordoz semmi lényeges információt a probléma megoldását illetően. Ennyi erővel az is kérdezhetted volna, hogy sérves -e a gazdája disznajának valamelyik malaca...
Ha csak annyit írsz egyszerűen, hogy ez az információ kevés, akkor sok felesleges gépeléstől kíméltük volna meg sok fórumtársunkat, beleértve engem is. Sajnos ezzel a hozzászólással se lett okosabb senki, aki az E512-esek világában szeretne eligazodni.
Köszönöm a tippet, holnap ránézek.
Válasz medikus #2920. hozzászólásáraakkor az odbasz az idegeknek....!
Válasz Hogel #2919. hozzászólásáraaddig emlegetitek,hogy megjelenik a 4 ládameggyével!(vagy cseresznye?)
Válasz Richard. #2918. hozzászólásáraÉs nem hiszem hogy van ezen a site on olyan fórumtag, aki ne tudná hogy: na hány holdja van?
Válasz Hogel #2917. hozzászólásáratudatmanipuláló. Meg a "hold" is ugyan ilyen!
Válasz Hogel #2916. hozzászólásáraAmúgy ha már szem hokinsznál járunk , az illető valamit hihetetlenül jól csinál mert kb 1 éve valahányszor meghallom bárhol azt a két szót hogy morzsolt tengeri mindig ő jut az eszembe
Válasz Myrrdin #2914. hozzászólásáraÉn kérek elnézést. Piszkosul összekevertem a hozzászólásokat.
Mivel néhány sorral ezelőtt te is meg munkasember is arra panaszkodott hogy nincs kellő segítőkész ember a topicban, és utánna többször is volt egy csomó régebbi bejegyzésre való válasz, emiatt úgy értelemztem mintha a 2 név ugyanaz lett volna.
Visszaolvasva mostmár látom hogy nem.És bár nem vagyunk komák -de akár még lehetünk is- Sorry mégegyszer.
Válasz medikus #2913. hozzászólásáraköszönöm!. majd rá nézek.
Válasz Hogel #2912. hozzászólásáraazért a határt húzzuk már meg. nem kéne össze keverni, komám. Kinek/Minek nézel te engem? Azért ennyire nem gondolod hogy hülye létemre ilyet csinálok komám Én nem a gabi33 és/vagy a szem hokinsz vagyok komám
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraLe veszed a váltófedelet elöl!Körbe nyolcas csavarok!Szemből nézve a 2középső csavar mellett jobb oldalon!A rugókat a lemez dekni fogja be!Óvatosan,csak a két középső csavart hagyd utoljára,a többit ki veheted!A 2 csavart utoljára óvatosan vedd ki,érezni fogod ahogy a rugók nyomják lefelé a lemez deknit.A rugóknak helyükön kell maradni,mert ha kimozdulnak,esetleg a reteszelő golyók,beesnek a váltóba.Rossz esetbe épp a difibe!
Válasz Myrrdin #2911. hozzászólásáraA dekni alatt, amit egy marék 8 as csavar fog.
De annak mi értelme hogy egyszer Myrrdin a nikneved, egyszer meg munkasember?
Válasz Hogel #2816. hozzászólásáraÉs az pontosan hol is találom? még csak most ismerkedem a géppel
Válasz medikus #2892. hozzászólására
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraAzt hogy minek görcsölsz vele,még nem tudjuk mindig!!!!Csak azért kérdeztem így,mert (nem a tied)a gép,és nem derült ki,hogy akkor miért lett ennyire szívügyed!Persze,lehet dolgoznál vele,de ezt nem tudtuk meg!
Válasz munkasember #2907. hozzászólásáraSzerintem,próbáltam segíteni,de csak most adsz értékelhető információt!A távgyógyítás,főleg képek nélkül nagyon nehéz.Azt is csak most írod(vagy lemaradtam?)hogy ette a dobszíjat.Azt azért eszi,mert tátog valószínű a dobszíjtárcsa!!!Értem alatta,hogy a csúszó felek,lógnak az agyrészen!Ez lehet a hátsó(utóverő tengelyen) levő szíjtárcsától is.Mi a baja a dobtengelynek,hogy új kell!Görbe?A csúcshelyen látszik forgás közben!Kopott?Lóg rajta a dobszíjtárcsa 40mm átmérőjű vasperselye,amin a 2 csapágy van?
Válasz medikus #2893. hozzászólásáraEnnyi erővel a többi kérdezőnek is fel lehetne tenni ezt a szimpaikus "minek görcsölsz vele" kérdést, gyakorlatilag bármilyen problémájára, hiszen a sárga földtakaró csak idő kérdése és fölénk kerül. Nem lesz jelentősége a kérdező szenpontjából, hogy sikerült-e megoldani a problémáját, hiszen az az utókornak marad. Tényleg indokolt szerinted egy szimpla kérdésre így válaszolnod, ezzel is elrontva a fórum hangulatát? Szerinted segítőkész voltál? Ha esetleg előző kérdésemre "nem" a válasz, akkor leírnád, hogy mégis mi indokolja azt hogy ilyet írj a fórumba?
Lényeg, hogy a dobtengely ki volt a kérdés feltevése előtt véve, a gép új dobtengelyre és csapágyakra vár, közben meg próbáljuk kitalálni, hogy annak a hibája volt az hogy zabálta az ékszíjat a gép, vagy más beállítási probléma is van. Köszönöm, hogy elolvastad...
Válasz lovasnorbi #2903. hozzászólásáraAz első lépcsőkre mindenképpen!!!
Válasz lovasnorbi #2904. hozzászólására
Válasz dr.T #2901. hozzászólásáraigen sikerült kicserélni azokat is
Válasz medikus #2900. hozzászólásáraaz átszereléstől akarok inkább megmenekülni
+ még annyi , hogy a szalmarázó ládákba tegyek betétet ? ha igen hányat ?
Válasz dr.T #2895. hozzászólására
Válasz lovasnorbi #2898. hozzászólásáraAkkor mar megoldottatok a dobleceket is?
Válasz lovasnorbi #2899. hozzászólásáraÚgy igen.De onnan már nem egy nagy beruházás egy dobkosár!Vagy a szereléstől akarsz megmenekülni?
Válasz medikus #2897. hozzászólásárakukorica adapterrel vágnám .
Válasz dr.T #2896. hozzászólására már haladok vele , múlt héten felkerült már a ferde is . nemsokára dobok fel róla képet .
Válasz lovasnorbi #2894. hozzászólásáraLehet,de azért okozhat problémát!!A konzolcsiga erős kukoricában,nem biztos hogy szereti!Másik probléma az asztalos aratásnál,hogy minden gazat lekaszál,ez miatt szemetes(gaz magos) lehet a kukorica!