Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #1696. hozzászólásáraPedig köztudottan a motorok üzemi hőfokon (általában 80-85 Celsius fokon) működnek tökéletesen ezért szerintem a működő termosztát elengedhetetlen! A hiánya miatt a motor alul hűtött lesz. Az E516 Ifa mocin 2db termoszát van, az E512-ön "általában" nincs. Hmmm, nem is tudom. Azt tudom,hogy erősen kormol, de a motor melegszik is ilyenkor, észrevehetően.
Válasz fabia63 #1695. hozzászólásáraÁltalában nincs termosztát!Az összekötő vízcsőnek forralás szempontjából semmi szerepe!!Nem azon keresztül forog a víz!Az csak azért van,hogy vízleeresztéskor a másik hengertömbből is kifollyon a víz.Ha a légszűrőn nem kap levegőt,erősen kormol!
Válasz polonkaibence94 #1692. hozzászólásáraÜdv.
Termosztát ellenőrzés első körben.( ezt már írták is) Légszűrő ellenőrzés, a blokk jobb oldalán ( a centrifugál és olaj szűrő ház környékén található) a két fél blokk vízterét összekötő csövecske ellenőrzése. Dugulás keresése valamely vékonyabb csőben.
Válasz polonkaibence94 #1692. hozzászólásáravedd le a hűtősapkát még járó hideg motornál aztán nézd a buborékot,ha van beledolgozik valahol hengerfej tömités stb.
ha nincs akkor melegszik valami miatt pl:termosztát,koszos motorblokk,hűtő.
Tanácsot szeretnék kérni miért forralja a vizet a kombájn motor?(4 hengeres Ifa) A hengerfej jó vizpumpa új a hűtő egy 516-é ami szintén új a hengerfej álvány is sík.
Esetleg a hüvely repedt lehet??
Értem már...köszönöm!
És még egy kis ömlengés: Remek emberek vannak itt a fórumon, hogy bármikor amikor valami nyűg,gond van rögtön jön a segítség és a megoldás.Önzetlenül mindenféle ellentételezés nélkül.Nem sok ilyen van a mai világban.Jó érzés ebbe a közösségbe tartozni. Na csak ennyi...
Válasz Hogel #1676. hozzászólásáraFerde felhordó lemeze ( ami a tetején lekanyarodik, követi a lánc ívét) meg van vetemedve, görbülve és beleér a dobba mikor felemeled, amikor leveszed a ferdét vissza kell kalapálni, vagy ha így szezon közbe akkor ott a szerelő ablakot levéve ami ugye a ferde felett van.
Vasárnap vágtam egy kis napraforgót, s már meg azt tapasztaltam, hogy ha az asztal fel van emelve kb 3/4 ig vagy magasabbra, akkor a ferde tetején valami belever valamibe.Mi lehet az?Klappog mint a nyavaja, ha lejjeb engedem akkor megszűnik.
Válasz Hogel #1665. hozzászólásáraAkkor szűrjük ki! A ferdefelhordóról vedd le a láncot,ami hajtja az asztalt.Csak a felhordó menjen.Ha akkor sem ráz,akkor konzolcsiga.Asztalhajtás tengelye mennyit lóg a csapágyakban?Oldal irányban.
Válasz Hogel #1661. hozzászólásáraKezdjük ott.Milyen asztal van fent.milyen ferdével?Gabona asztal?Ha annak a nagy szíjtárcsája üt,akkor eltörné a tengelyt.Gondolom én!Oldal irányba üt?Meghajtó tengellyel mi újság?
A ferdén lévő nagy szíjtárcsa, az valamikor valkinél eltört.És van rajta az egyik ágán egy nagy heggesztés.
Az okozhatja, hogy emiatt elment a kicentírozása?
Sziasztok , mitől szokott az 512 esen a kormányoszlop annyira berezonálni kb 1700 as fordulattól hogy szinte kikapja a kezemből a kormányt?
A dobhoz nincs köze az biztos, mert csak akkor teszi, ha az asztal hajt.
1700 nál kezdi és 2000 nél kiteljesedik a gyönyör. Kb 15 cm ert ugrál a kormány konzolostól jobbra-balra.
A ferde tetején lévő nagy szíjtárcsa okoz ilyet?
Mit lehet vele tenni?
Válasz lovasnorbi #1646. hozzászólásáradobkosarat elől 45 mm hátul 25 mm de ezt a munkája miatt esetleg állítanod kellhet,doblassító okvetlen így akár 340-re is leveheted a fordulatát s nem töri a szemet/morzsoló üzemmód/.rázóláda betét,ha lehet szalagok a ládába,16-os rosta,szelelőnél félállás,közvetlen a cső alatt tartva az asztalt, nyugodt tempóban aratva ritka szépen dolgozik.a naprát sosem termeltem majd a kollégák referálnak.
Válasz lovasnorbi #1647. hozzászólására Bele se kezdjél az átalakításba szerintem mert utólag úgy is megbánod mikor már dolgoztál 200 ótát és még mindíg nincs kész. Különben is a 12-es nek nem a fülke a baja a 14-es hez képest hanem a kisebb magtartály, a lapos szíj hajtás meg a keskeny magfelhordó. a kuki beállítás: dobfordulat 450-500,dobhézag be 30 ki25,a beőmlést az oldalsó dekninél amit 3 csavar fog ott kell mérni az első hozzáférhető lécnél,a kiömlést a kis ablaknál a dobkosár végénél.kukihoz van pikkelyes rosta felülre alulra 20-as lyukrosta kell de ha nincs akkor 18-16-is elmegy
, ha nincs pikkelyes rostád akkor a zsalust úgy állítsd be hogy a csutkavégek ne férjenek le rajta.
4846 hozzászólás
Válasz medikus #1696. hozzászólásáraPedig köztudottan a motorok üzemi hőfokon (általában 80-85 Celsius fokon) működnek tökéletesen ezért szerintem a működő termosztát elengedhetetlen! A hiánya miatt a motor alul hűtött lesz. Az E516 Ifa mocin 2db termoszát van, az E512-ön "általában" nincs. Hmmm, nem is tudom. Azt tudom,hogy erősen kormol, de a motor melegszik is ilyenkor, észrevehetően.
Válasz fabia63 #1695. hozzászólásáraÁltalában nincs termosztát!Az összekötő vízcsőnek forralás szempontjából semmi szerepe!!Nem azon keresztül forog a víz!Az csak azért van,hogy vízleeresztéskor a másik hengertömbből is kifollyon a víz.Ha a légszűrőn nem kap levegőt,erősen kormol!
Válasz polonkaibence94 #1692. hozzászólásáraÜdv.
Termosztát ellenőrzés első körben.( ezt már írták is) Légszűrő ellenőrzés, a blokk jobb oldalán ( a centrifugál és olaj szűrő ház környékén található) a két fél blokk vízterét összekötő csövecske ellenőrzése. Dugulás keresése valamely vékonyabb csőben.
Válasz polonkaibence94 #1692. hozzászólásáravedd le a hűtősapkát még járó hideg motornál aztán nézd a buborékot,ha van beledolgozik valahol hengerfej tömités stb.
ha nincs akkor melegszik valami miatt pl:termosztát,koszos motorblokk,hűtő.
Válasz polonkaibence94 #1692. hozzászólásáraVan buborék a vízben?Ha a hüvely repedt,akkor az olajban is víznek kellene lenni.Hogy kezdte?
Üdv!
Tanácsot szeretnék kérni miért forralja a vizet a kombájn motor?(4 hengeres Ifa) A hengerfej jó vizpumpa új a hűtő egy 516-é ami szintén új a hengerfej álvány is sík.
Esetleg a hüvely repedt lehet??
Igen az a méret kellene !
Válasz lovasnorbi #1689. hozzászólásáraÉrtem.Akkor a tengely hossz kell neked,és az az átmérő,ami a kocsiba belepasszol.
Válasz medikus #1688. hozzászólásáraAz az agy lenne rátéve ami a kombájn hátulján van !
Válasz lovasnorbi #1685. hozzászólásáraA tengelyhez kerékagy is kell,a kerékhez való osztókörrel.Tengelyt utána tud gyártani.50-es körüli köracél!
Válasz Myrrdin #1686. hozzászólásáraEgy hely nem elég ahol kapsz?
tud valaki linket ahol sok 512 alkatrészeket árulnak?
gáz bowden bajom van
Még egyenlőre nem vettem meg mert hiányzik belőle a tengely !
Azért érdekelne a mérete hogy tudjam esztergályos mennyiért csinálna bele .
Válasz lovasnorbi #1683. hozzászólásáraTalán kerék nélküli kocsit vettél?
Sziasztok !
Valaki tudna nekem küldeni egy vágóasztal kocsi tengely méretet ? (ha esetleg van valakinek az is érdekelne )
köszi
Válasz lovasnorbi #1680. hozzászólásáratessék:
Fortschritt E-512 Felszerelési Utasítás 1970
Fortschritt E-512 Felszerelési Utasítás 1983
Sziasztok !
Érdeklődnék , hogy nincs-e véletlenül valakinek kukorica adapter / kukorica átszerelő gépkönyve ?
Értem már...köszönöm!
És még egy kis ömlengés: Remek emberek vannak itt a fórumon, hogy bármikor amikor valami nyűg,gond van rögtön jön a segítség és a megoldás.Önzetlenül mindenféle ellentételezés nélkül.Nem sok ilyen van a mai világban.Jó érzés ebbe a közösségbe tartozni. Na csak ennyi...
Válasz Hogel #1676. hozzászólásáraEz ni!
Válasz Hogel #1676. hozzászólásáraFerde felhordó lemeze ( ami a tetején lekanyarodik, követi a lánc ívét) meg van vetemedve, görbülve és beleér a dobba mikor felemeled, amikor leveszed a ferdét vissza kell kalapálni, vagy ha így szezon közbe akkor ott a szerelő ablakot levéve ami ugye a ferde felett van.
Vasárnap vágtam egy kis napraforgót, s már meg azt tapasztaltam, hogy ha az asztal fel van emelve kb 3/4 ig vagy magasabbra, akkor a ferde tetején valami belever valamibe.Mi lehet az?Klappog mint a nyavaja, ha lejjeb engedem akkor megszűnik.
Válasz lovasnorbi #1674. hozzászólásáraGázkar koppra hátrahúz
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni , hogy nálatok a kombájnon hogyan van a motor leállítása ?
(nekem nagyon hülyén van megoldva)
Válasz lovasnorbi #1672. hozzászólásáraA kombájn hirdetések 1 oldalán van!
Válasz medikus #1671. hozzászólásáraEl tudnád küldeni a linket ?
Válasz lovasnorbi #1670. hozzászólásáraKerestél vágóasztal kocsit!Most hirdetnek!
Válasz medikus #1669. hozzászólására
A zártszelvény !
Válasz lovasnorbi #1668. hozzászólásáraA zártszelvény,vagy a ferde belseje érdekel?
Válasz Koszi. #1666. hozzászólásáraTudnál a belsejéről képet küldeni ?
Válasz Hogel #1665. hozzászólásáraAkkor szűrjük ki! A ferdefelhordóról vedd le a láncot,ami hajtja az asztalt.Csak a felhordó menjen.Ha akkor sem ráz,akkor konzolcsiga.Asztalhajtás tengelye mennyit lóg a csapágyakban?Oldal irányban.
Válasz lovasnorbi #1664. hozzászólásáraNem kell oda méret, ott a sablon a ferde, úgy kell hegeszteni hogy passzoljon
Válasz medikus #1663. hozzászólásáraAddig nem.
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni , hogy valaki csinált-e már ferde felhordó leszedőt , tudnátok-e méreteket küldeni ?
Válasz Hogel #1661. hozzászólásáraAddig amíg az asztal nem megy,nem ráz?
Válasz Hogel #1661. hozzászólásáraKezdjük ott.Milyen asztal van fent.milyen ferdével?Gabona asztal?Ha annak a nagy szíjtárcsája üt,akkor eltörné a tengelyt.Gondolom én!Oldal irányba üt?Meghajtó tengellyel mi újság?
A ferdén lévő nagy szíjtárcsa, az valamikor valkinél eltört.És van rajta az egyik ágán egy nagy heggesztés.
Az okozhatja, hogy emiatt elment a kicentírozása?
A behordó csiga?
Az a fura hogy mindkét asztalommal ezt csinálja.Persze lehet hogy mindegyiknek görbe, de szerintem más okozza.
Válasz medikus #1658. hozzászólásáraA konzolcsiga az mi?
Ja és már régebben kérdezni akartam, hogy neked miért van minden válaszod után a jel?
Válasz Hogel #1657. hozzászólásáraKasza meghajtótengely hossz irányú lógása,vagy konzolcsiga görbület!!!
Sziasztok , mitől szokott az 512 esen a kormányoszlop annyira berezonálni kb 1700 as fordulattól hogy szinte kikapja a kezemből a kormányt?
A dobhoz nincs köze az biztos, mert csak akkor teszi, ha az asztal hajt.
1700 nál kezdi és 2000 nél kiteljesedik a gyönyör. Kb 15 cm ert ugrál a kormány konzolostól jobbra-balra.
A ferde tetején lévő nagy szíjtárcsa okoz ilyet?
Mit lehet vele tenni?
Válasz lovasnorbi #1655. hozzászólásáraNem,mert az enyém nem az a típusú láda!Kivehető betétes,nincs fixre behegesztve a betét!
Válasz medikus #1654. hozzászólásáraTudnál képet küldeni ?
Válasz lovasnorbi #1653. hozzászólásáraRá kell csavarozni a lépcsőkre!
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni , hogy kukorica aratáskor a szalmarázó ládákba szoktatok betétet tenni? ( Hogyan kell beszerelni ? )
Válasz medikus #1651. hozzászólásáraKöszi
Válasz lovasnorbi #1650. hozzászólásáraJÓ!!!
Sziasztok !
Azt szeretném megkérdezni , hogy szerintetek az 524-es kombájn kukorica átszerelő készlete ( dobkosár ferdefelhordó stb. ) jó-e az 512-eshez
Válasz lovasnorbi #1646. hozzászólásáradobkosarat elől 45 mm hátul 25 mm de ezt a munkája miatt esetleg állítanod kellhet,doblassító okvetlen így akár 340-re is leveheted a fordulatát s nem töri a szemet/morzsoló üzemmód/.rázóláda betét,ha lehet szalagok a ládába,16-os rosta,szelelőnél félállás,közvetlen a cső alatt tartva az asztalt, nyugodt tempóban aratva ritka szépen dolgozik.a naprát sosem termeltem majd a kollégák referálnak.
Válasz lovasnorbi #1647. hozzászólására Bele se kezdjél az átalakításba szerintem mert utólag úgy is megbánod mikor már dolgoztál 200 ótát és még mindíg nincs kész. Különben is a 12-es nek nem a fülke a baja a 14-es hez képest hanem a kisebb magtartály, a lapos szíj hajtás meg a keskeny magfelhordó. a kuki beállítás: dobfordulat 450-500,dobhézag be 30 ki25,a beőmlést az oldalsó dekninél amit 3 csavar fog ott kell mérni az első hozzáférhető lécnél,a kiömlést a kis ablaknál a dobkosár végénél.kukihoz van pikkelyes rosta felülre alulra 20-as lyukrosta kell de ha nincs akkor 18-16-is elmegy
, ha nincs pikkelyes rostád akkor a zsalust úgy állítsd be hogy a csutkavégek ne férjenek le rajta.