Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak623 FtBenzin árak616 FtEUR393.7 FtUSD363.9 FtCHF404.53 FtGBP467.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Próbáld meg jobban kicsépeltetni , hogy ne legyen benne szem, Vagy vágd szemetesen /én is ugy szoktam/ inkább legyen szemetes mint elszord. Ugyis lefognak 3 százalékot ha van benne ha nincs. Ha meg valaki haza viszi a baromfinak majd a tyúk kiválogatja magának.
Van benne szem, próbaltam nyitni rajta de akkor mar szemetesebben vágott, lehet inkabb zárni kéne rajta? Toldatom sajnos nem álítható hanem csak olyan tökgyalus mint a 12esekben.
Sziasztok, miért rakódhat a zsalus rostám,de csak a hatsó része kalász darabokkal. Tőrekasztaltól való haromnegyed része tiszta. Menyire nyitjátok egyebként a zsalus rostát??
Így van
A fagyálló lényegesen vékonyabb, meg fel is oldja a dolgokat, a víz jobban megáll.
Javaslom téli állásra járatsd meg fagyállóval egy két percig, és engedd le
Szia, köszi a választ. Ma reggel megengettem az olajleeresztőt és csak olaj jött. Vágtam is vele ma, ha gond lenne akkor már csak jelentkezett volna nem??
Levegős volt
Az a fagyálló is a leeresztő csőbe volt csak, a sok állás után.
Különben elszinezte volna az olajat
Nyugi, Minden rendben lesz
De én most az új olajat azért nem öntöttem volna bele.
Lazitsd meg a leeresztőt reggel az a biztos, és ne indítsd be előtte,
Akkor még ha jön le víz, akkor meg tudod menteni az olajat ha baj van
Tegnap felöntöttem eső vízzel, kapott valami dynamaxos hűtőrendszee tömitőt is a vízbe meg új motorolajat. Járattam 10-15percig. Aztán felöntöttem nyakig a hűtőt hogy reggel lassam fogyott e. Sajnos 3deci hianyzott. Motor alatt nem vizes sehol nem szivarog. Átengedte volna az olajba vagy csak levegős volt még a vízrendszer és azért ment leljebb reggelre??
Ha eszergán szúratsz bele egy karmanytú hornyot . és teszel bele karmanytyút egy jó pár évre el lehet felejteni a javítását, de ha csak egy harmadik gyűrűt teszel bele az is segít.
Nagy a gond ! Segítséget kérek a kombájn motor nem kap üzemanyagot : a szívócső új ,ácézás után megy egy darabig és leáll ,szűrök tiszták,a tartályból tisztaüzem anyag folyik a rendszerbe . A kézi Á -c 15 -20 nyomkodás után keményedik be,utána könnyen indul ,de rövidesen leáll.Mi lehet a baj ,köszönöm előre is a válaszokat !
Válasz gabika82 #13571. hozzászólására
2 fajta spanolása van!Egyik olyan mint a 12-es,a másik verziónál van egy plusz szíjtárcsa,és egy rugós szíjtárcsa!Lényeg hogy ne húzd túl,mert elgörbül a variátor tengely!!!!!Ha laza,akkor meg beszorul a csiga,és van szopás!
Motorolaj cserénél jött kb 150ml fagyáló az olaj leengedő csőből, utána szépen az olaj. Eddig sosem volt benne fagyáló csak most télére. Reménykedek hogy tiszta eső vízzel jó lessz. Szerintetek??
Köszönöm Mester!!még a annyit hogy a üritőcsiga dupla ékszíjját mennyire kell spanolni van rá valami gyári adat vagy hogy kikapcsolt allapotba nem menjen?
Válasz 44claasgarantos #13567. hozzászólására
Meg se próbáld kivágni!!!!!!!!!!!!!! Nem tudod tömíteni,a törek és szalma fel jön a motor mellett és kigyullad! Okosabb akarsz lenni mint a gyártó?
Hát igen kell lesz tartalék ha beszarik akkor le és másik fel itt az át szerelést leröviteni föleg a motroknál az olaj teknö agaszt nem tudom hugy fér el a szalma rázonál nem e dugulást okoz az adagoló nem anyira gond
Köszörülik a fő tengely mert a ketes hajtókar csapágyas és keresek egy csere motrótt mert áll az aratás csere motoral meg kész lenne két három napot kelene kibirni most aratásban egy órát ment javitás több hét
KÖTELEZŐ CSERE AZ OLAJ TEKNŐ . MEG AZ ADAGOLÓ!!!! AZ IFA ADAGOLÓVAL NEM TUDSZ FORDULATOT TARTANI !!!!!! HA A LEMEZT KIVÁGOD SZERINTEM KI FOG GYULLADNI A KOMBÁJN.
Ki hogyan szerelt be ifa teher motort a kombájn ra kivágta a felső lemezt hogy be férjen az olaj dekni a teher autó adagoló hogy dolgozik a kombánjba jól tarcsa a fordulatot
13607 hozzászólás
Válasz Gyurkesz1 #13606. hozzászólására
ha van benne ha nincs. Ha meg valaki haza viszi a baromfinak majd a tyúk kiválogatja magának
.
Próbáld meg jobban kicsépeltetni , hogy ne legyen benne szem, Vagy vágd szemetesen /én is ugy szoktam/ inkább legyen szemetes mint elszord. Ugyis lefognak 3 százalékot
Válasz R Sándor #13605. hozzászólására
Van benne szem, próbaltam nyitni rajta de akkor mar szemetesebben vágott, lehet inkabb zárni kéne rajta? Toldatom sajnos nem álítható hanem csak olyan tökgyalus mint a 12esekben.
Válasz Gyurkesz1 #13601. hozzászólására
A kalász ki van csépelve ami benne van ? vagy van benne egy pár szem?
Válasz R Sándor #13602. hozzászólására
Szia, a felső
Válasz Gyurkesz1 #13601. hozzászólására
szelelő terelő lemez állás , esetleg kevés a szél?
Válasz Gyurkesz1 #13601. hozzászólására
alsó vagy felső?
Sziasztok, miért rakódhat a zsalus rostám,de csak a hatsó része kalász darabokkal. Tőrekasztaltól való haromnegyed része tiszta. Menyire nyitjátok egyebként a zsalus rostát??
Válasz ...:::Pisti:::... #13599. hozzászólására
Így lessz ahogy írod.
Válasz Gyurkesz1 #13597. hozzászólására
Így van
A fagyálló lényegesen vékonyabb, meg fel is oldja a dolgokat, a víz jobban megáll.
Javaslom téli állásra járatsd meg fagyállóval egy két percig, és engedd le
Válasz R Sándor #13595. hozzászólására
Okés.
Válasz ...:::Pisti:::... #13596. hozzászólására
Szia, köszi a választ. Ma reggel megengettem az olajleeresztőt és csak olaj jött. Vágtam is vele ma, ha gond lenne akkor már csak jelentkezett volna nem??
Válasz Gyurkesz1 #13594. hozzászólására
Levegős volt
Az a fagyálló is a leeresztő csőbe volt csak, a sok állás után.
Különben elszinezte volna az olajat
Nyugi, Minden rendben lesz
De én most az új olajat azért nem öntöttem volna bele.
Lazitsd meg a leeresztőt reggel az a biztos, és ne indítsd be előtte,
Akkor még ha jön le víz, akkor meg tudod menteni az olajat ha baj van
Válasz Gyurkesz1 #13594. hozzászólására
Csak addig öntsd hogy a bordakat kb 1 cm lepje el.
Válasz medikus #13579. hozzászólására
Tegnap felöntöttem eső vízzel, kapott valami dynamaxos hűtőrendszee tömitőt is a vízbe meg új motorolajat. Járattam 10-15percig. Aztán felöntöttem nyakig a hűtőt hogy reggel lassam fogyott e. Sajnos 3deci hianyzott. Motor alatt nem vizes sehol nem szivarog. Átengedte volna az olajba vagy csak levegős volt még a vízrendszer és azért ment leljebb reggelre??
Válasz R Sándor #13592. hozzászólására
Hallottam erről, 2019ben cseréltem tengelyt meg házat, azóta ment mostanáig,most is csak éppen elcseppent.
Válasz Gyurkesz1 #13590. hozzászólására
Ha eszergán szúratsz bele egy karmanytú hornyot . és teszel bele karmanytyút egy jó pár évre el lehet felejteni a javítását, de ha csak egy harmadik gyűrűt teszel bele az is segít.
Válasz medikus #13573. hozzászólására
Igen ez 2 spanolós már van egy fix és az a rugós amit maga mond! Árpánál jól be is szo.......tuk vele mert megcsuszott és nem akarta kivinni
Válasz R Sándor #13589. hozzászólására
Gyári kettő.
Válasz Gyurkesz1 #13586. hozzászólására
Hány gumigyürű van benne?
Válasz medikus #13587. hozzászólására
Értem, sima csavar van a legtelenitő helyén de valahogy megoldom, ha levegős attól visszaengethet ha felvariálom?
Válasz Gyurkesz1 #13586. hozzászólására
Jobb ha ki engeded! Felnyomatod,és álló helyzetben kiengeded!Benzin csövön!
Menet variátort gumigyűrü csere után szokás legteleníteni vagy kilégteleníti magát??
Válasz Gyurkesz1 #13583. hozzászólására
Köszi a választ .
Válasz Anicska #13582. hozzászólására
Nem!
Válasz Anicska #13580. hozzászólására
Cserelj egy komplett ac-t.
Válasz medikus #13581. hozzászólására
Köszi a választ .A kézi ÁC -t kell cserélni ?
Válasz Anicska #13580. hozzászólására![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
AC!
Nagy a gond ! Segítséget kérek a kombájn motor nem kap üzemanyagot : a szívócső új ,ácézás után megy egy darabig és leáll ,szűrök tiszták,a tartályból tisztaüzem anyag folyik a rendszerbe . A kézi Á -c 15 -20 nyomkodás után keményedik be,utána könnyen indul ,de rövidesen leáll.Mi lehet a baj ,köszönöm előre is a válaszokat !
Válasz Gyurkesz1 #13578. hozzászólására
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
Nem érdekes!
Válasz medikus #13577. hozzászólására
Ha jól figyeltem zöldes volt mint a fagyálo.
Válasz Gyurkesz1 #13576. hozzászólására
Víz,kondenz víz is szokott lenni! Csak annyi,ami a csőben van!
Válasz medikus #13574. hozzászólására
Történt már magával hasonló?? Vagy hallot ilyen esetről?
Válasz medikus #13574. hozzászólására
Úgy legyen.
Válasz Gyurkesz1 #13572. hozzászólására
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Jó lesz!
Válasz gabika82 #13571. hozzászólására
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
2 fajta spanolása van!Egyik olyan mint a 12-es,a másik verziónál van egy plusz szíjtárcsa,és egy rugós szíjtárcsa!Lényeg hogy ne húzd túl,mert elgörbül a variátor tengely!!!!!Ha laza,akkor meg beszorul a csiga,és van szopás!
Motorolaj cserénél jött kb 150ml fagyáló az olaj leengedő csőből, utána szépen az olaj. Eddig sosem volt benne fagyáló csak most télére. Reménykedek hogy tiszta eső vízzel jó lessz. Szerintetek??
Válasz medikus #13569. hozzászólására
Köszönöm Mester!!még a annyit hogy a üritőcsiga dupla ékszíjját mennyire kell spanolni van rá valami gyári adat vagy hogy kikapcsolt allapotba nem menjen?
Válasz 44claasgarantos #13567. hozzászólására
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Meg se próbáld kivágni!!!!!!!!!!!!!! Nem tudod tömíteni,a törek és szalma fel jön a motor mellett és kigyullad! Okosabb akarsz lenni mint a gyártó?
Válasz gabika82 #13568. hozzászólására
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
Kényelem!
Válasz gabika82 #13557. hozzászólására
Attól hogy nincs fent valami gondja lehet vagy csak kényelmi szempont?
Hát igen kell lesz tartalék ha beszarik akkor le és másik fel itt az át szerelést leröviteni föleg a motroknál az olaj teknö agaszt nem tudom hugy fér el a szalma rázonál nem e dugulást okoz az adagoló nem anyira gond
Válasz 44claasgarantos #13565. hozzászólására
![smile sweatdrop](/oldforum/images/smiles/sweatdrop.gif)
A bontottal meg már learattál volna!
Köszörülik a fő tengely mert a ketes hajtókar csapágyas és keresek egy csere motrótt mert áll az aratás csere motoral meg kész lenne két három napot kelene kibirni most aratásban egy órát ment javitás több hét
Válasz R Sándor #13563. hozzászólására
![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Olajszivattyú szívó csonkot is cserélni kell,szerintem! A kombájn nem ér le,az IFA olajteknőbe!
Válasz 44claasgarantos #13562. hozzászólására
Meg van a régi motor ,? Akkor rá kell szánni az időt nincs mese.
Válasz medikus #13561. hozzászólására
Ha megunom akkor igen de sajna nincsen más nekem nem adnak új kombánjt mis másnak
Válasz R Sándor #13560. hozzászólására
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Nem kivágni kell! Ketté vágni!
Válasz 44claasgarantos #13558. hozzászólására
KÖTELEZŐ CSERE AZ OLAJ TEKNŐ . MEG AZ ADAGOLÓ!!!! AZ IFA ADAGOLÓVAL NEM TUDSZ FORDULATOT TARTANI !!!!!! HA A LEMEZT KIVÁGOD SZERINTEM KI FOG GYULLADNI A KOMBÁJN.
Válasz 44claasgarantos #13558. hozzászólására
Cserélni kell ezeket, mint írták is pár napja.
Ki hogyan szerelt be ifa teher motort a kombájn ra kivágta a felső lemezt hogy be férjen az olaj dekni a teher autó adagoló hogy dolgozik a kombánjba jól tarcsa a fordulatot