Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #8241. hozzászólásáraA 90es évek közepétől, már váltás történt a gépparkokban. A még megmaradt 106-os. Nagyobb cellás vízhűtővel. És a mega ventilátor lapátjával már barátibb lett. (A meri motoros verzióról koppintva.)
Válasz medikus #8239. hozzászólásáraNem nagyobb kell...strapabíróbb és rugalmasabb. 90-es évek második felében mikor jöttek fel a termés átlagok. Elkopott a térségből az a pár még megmaradt E morzsoló. Szecskázóval már küszködött az IFA moci.
Válasz csoppika #8230. hozzászólásáraA perkins moci vízpumpát kb 5000 forintról felújítottam. Ez sem lenne akadály.Amúgy ez az üzlet sem a legolcsóbb. Ezért mondtam a kamion bontó-bolt. Ugyan annyi rizikó van benne mint a másikban. Kifogod...ki mész vele a világból. De egy Iván-Ifa motort is lehet generálozni minden év elején (az sem olcsóbb ilyenkor). Hála a hulladék UT alkatrészeknek. Egy új Iván moci árából veszel két ilyen használtat. Tehát már van donor is.De felesleges, mivel nem a 90-es évek elejét írjuk,minden kapható itt is, és a határ túloldalán is. Főleg lent délen.
Válasz csoppika #8229. hozzászólásáraMeg is van: Papa ettől is elmegy a kedved...
https://webshop.keletagro.hu/claas-mercedes-om-352-a-water-pump-3532005601_id23189?lang=en
Válasz 44claasgarantos #8212. hozzászólásáraAz Iván motoros verziót ne erőltesd,egy rakás pénz lesz mire minden összeáll. És akkor sem 120 paci. Nézz körbe kamion-kisteher bontókat. Merci OM 352 moci bőven elég lesz oda,az 130 paci körüli.
Válasz 44claasgarantos #8222. hozzászólásáraMtz motor az biztos hogy nem lessz elég bele.....ccm, lóerő, nyomaték mind kevés lessz....esetleg a 1221-es 6 hengeres motorja az jó lehetne, de az meg nem 2 forint....Ifa motort minden sarkon találsz....lehet nem a világ legjobb motorja, de ha lelkiismeretesen karban van tartva, akkor biztos hogy nem lessz vele baj egy darabig.
Válasz medikus #8208. hozzászólásáraAz mtz gondolom más rendszer, mert nekem mindkettőben a dióda hibás lehet, mert a 13 voltot alig tudják kiizzadni...
Válasz szoltán #8207. hozzászólásáraMondom NEM tölt!A szabályozó belülről nem kap áramot,nem tud rendesen gerjedni!Ha egy kis dióda kimegy,akkor sem tölt!Pedig attól még jó a generátor!Akkor csak külső gerjesztéssel tudod működtetni!
Válasz medikus #8203. hozzászólásáraAttól,hogy hiányzik egy fázis, még tölt,csak,ha komolyabb terhelést kap akkor nem tud elegendő áramot biztosítani a generátor.
Válasz Koszi. #8196. hozzászólásáraÜdv!A generátornak el kellene bírnia a klímát még maximális teljesítménnyel is.Mi bemértük az áramfelvételét,és 10-A alatt volt,igaz nekem csak 1 ventilátor van rajta.Nem hiányzik egy fázis a generátorból?
Válasz atisgyulai #8198. hozzászólásáraA gép nem akar, tehát lemeríti az akksit. Többet fogyaszt a klíma mint amennyit tölt a generátor. Igaz már az akkuk is 4 évesek de annyira nem rosszak ha még ezt is kibírják, mert ha pihen egy fél órát akkor elindul.
Válasz szoltán #8193. hozzászólásáraA fülkéből hoztam az áramot ( 24v) onnan megy az áram átalakítóra, a klímahűtőnél a két venti sorba van kötve és 24 v ról megy , relé kapcsolja. Jó a rendszer amúgy csak azért ha 35 fok körüli meleg van és ahogy dugul a klímahűtő, akkor folyamatosan megy a ventillátor, ha valamiért meg kell állítanom a gépet nem indul el, csak ha klíma nélkül járatom pár percig .
13741 hozzászólás
Válasz medikus #8241. hozzászólásáraA 90es évek közepétől, már váltás történt a gépparkokban. A még megmaradt 106-os. Nagyobb cellás vízhűtővel. És a mega ventilátor lapátjával már barátibb lett. (A meri motoros verzióról koppintva.)
Válasz Vinkó75 #8240. hozzászólásáraGyenge motorral!A 106-os is kávéfőzővé vált,szecskázóval!
Válasz medikus #8239. hozzászólásáraNem nagyobb kell...strapabíróbb és rugalmasabb. 90-es évek második felében mikor jöttek fel a termés átlagok. Elkopott a térségből az a pár még megmaradt E morzsoló. Szecskázóval már küszködött az IFA moci.
Felesleges ide az IFA motortól nagyobb!Erre a teljesítményre van kitalálva!
Válasz Claastra. #8235. hozzászólására
Válasz Claastra. #8236. hozzászólásáraMegában is az volt
Válasz Claastra. #8235. hozzászólásáraBocs OM366
Válasz Vinkó75 #8232. hozzászólására366 ,egészen 210 lóig elmennek ,a 352 turbós változatai,például MB 814-ben 136 ló
Válasz Vinkó75 #8233. hozzászólásáraEgyszerűbb mint az Iván mocit hekkelni.
Válasz csoppika #8228. hozzászólására
Válasz csoppika #8228. hozzászólásáraEzzel most megfogtál. Nincs ki zárva.
Válasz csoppika #8230. hozzászólásáraA perkins moci vízpumpát kb 5000 forintról felújítottam. Ez sem lenne akadály.Amúgy ez az üzlet sem a legolcsóbb. Ezért mondtam a kamion bontó-bolt. Ugyan annyi rizikó van benne mint a másikban. Kifogod...ki mész vele a világból. De egy Iván-Ifa motort is lehet generálozni minden év elején (az sem olcsóbb ilyenkor). Hála a hulladék UT alkatrészeknek. Egy új Iván moci árából veszel két ilyen használtat. Tehát már van donor is.De felesleges, mivel nem a 90-es évek elejét írjuk,minden kapható itt is, és a határ túloldalán is. Főleg lent délen.
Válasz csoppika #8229. hozzászólásáraMeg is van: Papa ettől is elmegy a kedved...
https://webshop.keletagro.hu/claas-mercedes-om-352-a-water-pump-3532005601_id23189?lang=en
Válasz Vinkó75 #8227. hozzászólásáraKérdés ugye...pl vízpumpa egyéb dolgok mennyibe fájnak ilyen mocikhoz?
Válasz Vinkó75 #8227. hozzászólásáraMB trac-okba is raktak ilyet, ugye?
Válasz 44claasgarantos #8212. hozzászólásáraAz Iván motoros verziót ne erőltesd,egy rakás pénz lesz mire minden összeáll. És akkor sem 120 paci. Nézz körbe kamion-kisteher bontókat. Merci OM 352 moci bőven elég lesz oda,az 130 paci körüli.
Válasz 44claasgarantos #8209. hozzászólásárafelejtse el bátyja.
Válasz 44claasgarantos #8222. hozzászólására3 hengerrel sem tudtam aratni!Felforr rögtön!!2 henger nem is megy!!!De csináld,ha úgy szereted!Mit mondjunk rá?
Válasz 44claasgarantos #8222. hozzászólásáraMajd ha megcsináltad tehetnél fel róla képet és majd a véleményedet is a végeredményről
Válasz 44claasgarantos #8222. hozzászólásáraMtz motor az biztos hogy nem lessz elég bele.....ccm, lóerő, nyomaték mind kevés lessz....esetleg a 1221-es 6 hengeres motorja az jó lehetne, de az meg nem 2 forint....Ifa motort minden sarkon találsz....lehet nem a világ legjobb motorja, de ha lelkiismeretesen karban van tartva, akkor biztos hogy nem lessz vele baj egy darabig.
Árban ez nem így van a nyomaték meg lóerő két hengerel is arattam kicsit füsztőlt de nagyon de a karter csövet a földön húzza az tuti
Válasz 44claasgarantos #8212. hozzászólásáraIfától egyszerűbb motor nincs!Nehogy kifogjon rajtad!!
Válasz 44claasgarantos #8217. hozzászólásáraEnnek már álló helyzetben is full az olajnyomása!
Válasz 44claasgarantos #8215. hozzászólásáraLóerő és NYOMATÉK is kevés lesz oda!
Válasz csoppika #8210. hozzászólásáraIgen így jelentkezik a hiba!
https://www.youtube.com/watch?v=uh0SkVxRBE8
AZ mtz alkatrészileg árban aksi egy
NEM bérmunkát nem végzek csak saját részre
Válasz 44claasgarantos #8212. hozzászólásáraMennyit lovat tudsz kipréselni a 80-as turbósból, ahol még stabil lesz??? (ugye a 120 lovacska gondolom kéne azért)
Válasz 44claasgarantos #8212. hozzászólásáraMost jó ára van a vasnak???
ÉN az ifa motor kiváltására akarom az mtz 80 ast rá turbo és az ifa kezdi kikezdeni az agyamat ha kukoricát nem vágja le mén SOLTRA a vas telepre
Válasz 44claasgarantos #8209. hozzászólásáraKevés lesz az oda... Szerintem...
Válasz medikus #8208. hozzászólásáraAz mtz gondolom más rendszer, mert nekem mindkettőben a dióda hibás lehet, mert a 13 voltot alig tudják kiizzadni...
Kobányos gépészek E 514 esz be mtz motor kinek van ilyen gépe
Válasz szoltán #8207. hozzászólásáraMondom NEM tölt!A szabályozó belülről nem kap áramot,nem tud rendesen gerjedni!Ha egy kis dióda kimegy,akkor sem tölt!Pedig attól még jó a generátor!Akkor csak külső gerjesztéssel tudod működtetni!
Válasz medikus #8203. hozzászólásáraAttól,hogy hiányzik egy fázis, még tölt,csak,ha komolyabb terhelést kap akkor nem tud elegendő áramot biztosítani a generátor.
Válasz medikus #8205. hozzászólásáraMajd 1200w!!
Válasz MIHI10045 #8204. hozzászólásáraErről van szóóóóóóó!!
Ha jól emlékszem 27,7 voltot mértem a generátornál is és az aksiknál is
Válasz szoltán #8202. hozzászólásáraAkkor nem tölt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Koszi. #8196. hozzászólásáraÜdv!A generátornak el kellene bírnia a klímát még maximális teljesítménnyel is.Mi bemértük az áramfelvételét,és 10-A alatt volt,igaz nekem csak 1 ventilátor van rajta.Nem hiányzik egy fázis a generátorból?
Válasz Koszi. #8199. hozzászólásáraKevés a töltés, vagy haldoklik az akksi..
Érdemes lenne egy kicsit méregetni...
Válasz jozef19 #8197. hozzászólásáraLehet összetévesztetted a hidraulika szivattyúval!!!
Válasz atisgyulai #8198. hozzászólásáraA gép nem akar, tehát lemeríti az akksit. Többet fogyaszt a klíma mint amennyit tölt a generátor. Igaz már az akkuk is 4 évesek de annyira nem rosszak ha még ezt is kibírják, mert ha pihen egy fél órát akkor elindul.
Válasz Koszi. #8196. hozzászólásáraÜdv!
Bocs, lehet hogy csak én vagyok értetlen, de a gép nem akar újra indulni, vagy a klíma?
Válasz szoltán #8191. hozzászólásáraAz enyémen két generátor van,akkor lehet ezért...
Válasz szoltán #8193. hozzászólásáraA fülkéből hoztam az áramot ( 24v) onnan megy az áram átalakítóra, a klímahűtőnél a két venti sorba van kötve és 24 v ról megy , relé kapcsolja. Jó a rendszer amúgy csak azért ha 35 fok körüli meleg van és ahogy dugul a klímahűtő, akkor folyamatosan megy a ventillátor, ha valamiért meg kell állítanom a gépet nem indul el, csak ha klíma nélkül járatom pár percig .
Válasz szoltán #8193. hozzászólásáraA baloldaliról!Amelyik - kivezetése testen
Válasz szoltán #8193. hozzászólásáraAz előző kérdéshez:Hogyan van bekötve,az egyik akkumulátorhoz?
Válasz Koszi. #8192. hozzászólásáraMelyik akkumulátorról van levéve az áram?