Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR410.85 FtUSD394.48 FtCHF436.3 FtGBP495.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz atti212. #13127. hozzászólásáraNézd a többihez , minél közelebb van a 0 hoz annál jobb Amelyik elkezdi feltekerni a lomot azonnal pucold ki és "hezagold össze" mint írtam kalapáccsal kocogtattam le a kést .Ha rossz volt a hézag. Lehet nem ez a legjobb megoldás de mást nem tudsz csinálni kint a földön, de ha vársz egy kicsit hogy száradjon akkor is kevésbé tekeri be a növényt,
Válasz atti212. #13125. hozzászólásáraIgen alulról begyököltem meg felülről is és aztán csak addig lett lekoszotulve hogy a csapágy elforduljon. Így alul felül fogja a hegesztés de egyébként hezagold össze mert azért szakad fel mert begyuri maga alá a zöld szárat. Kalapasscal úton le a felhaljott kést amíg nem jó a hézag
Tegnapi szórakozás. 5 óra alatt kb 15mm sikerült huzatni . Kutya nehezen adja meg magát , a lehúzót is elhajtottam. Féltem hogy nehogy kézzel jöjjön le mint a menetvariator de azért ezt nem vártam
Szép napot gazdatársak! Érdeklődnék,hogy Békés v.m.,vagy környékén,hol lehet E-514-hez elérhető áron alkatrészt vásárolni?Teljes nagy generál van tervben. Esetleg valakinek kezelési-javítási könyve elfekvőben nem-e lenne?Köszönöm E-mail:lajos.benko@outlook.com
Sziasztok, honnan juthat a szelelő tetejére a törek és a pelyva? Rázó asztal nem lyukas, szélejin van gumi . Nincs semmi tippem. Tik milyen széles gumit raktok a rázó asztal szélére??
Válasz rga #13120. hozzászólásáraNem egyforma a szíjhossz,20 mm a különbség.Én leszabályozva szoktam rendesen feszíteni ,így gyorsabb a gép.A váltó felfogató csavarokat ellenőrizd le,és a motortartó bakokat is.
A menetvariátor az utolsó napon megcsúszott párszor. Lehet állítani rajta?
Van különbség az 512 és 514 menetvariátor szíja között? Van a megcsúszásnak köze ahhoz, hogy az 512 kuplungrugója lett betéve, ami kicsit gyengébb?
Válasz rga #13116. hozzászólásáraA tengely végében ha a csúcshely üt,amit szemmel is látsz,akkor biztos üt.De egy indikátor órát ha rá teszel,az megmutatja 0.01 pontossággal!Ha üt,sűrűn ki megy a variátor gumigyűrű!Ha a másik oldal üt,lerázza a kipufogót a motorról!
Válasz Gyurkesz1 #13113. hozzászólásáraNe érjenek össze a ládák,sem az oldalfalakba,a billegésükre figyelni kell,amúgy ésszerűen lehet csúsztatni majd rögzíteni a kívánt helyen a csapágyakat.Könnyedén forgathatónak kell az egész szerkezetnek lennie.Semmilye állítási lehetőségnél a dobkosárba ne érjenek bele a ládák,kukorica betétlemezek szerelhetősége is fontos,ne hagyd belerohadni a csavarjait.
Válasz Gyurkesz1 #13113. hozzászólásáraA ládákat ha kézzel meghajtod,hangtalanul kell forogniuk!Azt elérni nem olyan egyszerű,mint kivenni a ládát!Legjobb ha nincs bent a rázóasztal esetleg a szelelő is!,Akkor jobban elérhető az első tengely!
Válasz medikus #13000. hozzászólásáraA macerás bealitás alatt itt mire gondolt mester úr?? Esetleg megírhatná a sok év alatt összegyült tapasztalatát mielőtt nekikezdek,nagyon megköszönném.
Válasz medikus #13107. hozzászólásáraÜdv
Így van
Jó a kút szövet
De ez még finomabb
Nekem is jó a 3 szűrő körben
De igaz az nem kút szövet, hanem valami film szerű
Válasz Lacihunt84 #13099. hozzászólásáraNekem a motor levegő szűrője van oda szorítva enyhén
Pont be illik oda abba a kis fészekbe
Persze a fűtés mechanikája ki van véve
Válasz Lacihunt84 #13099. hozzászólásáraHa a levegő utját elzárod akkor álltalában még könnyebben megy a ventillátor tehát ez miatt nem éghetett le. Elöször vedd ki a motort es nézd meg a szénkefét , meg mozgasd meg nem e szorul.
Üdv mindenkinek! Fülke szellőző motort keresnék kompletten! Esetleg vkinek nincs? Meg az után érdeklődnék hogy ki hogy oldotta meg a fülke levegő szűrését? Próbálkoztam h rátettem egy kisteher légszűrőjét de valószínűleg leégette a motort mert nem megy!
Válasz rga #13083. hozzászólásáraA kérdéssel egy időben egy 512-es rugóját tettük be, az gyengébb 3-4 centivel. Ezzel működik most. Ha végzünk, és addig kitart, javítjuk! Köszönöm a válaszokat!
Válasz R Sándor #13090. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy lehetett!Az egész kuplung 2 csapágyon forog a nyelestengelyen! A külső csapágy mellett van egy hézagoló alátét,aminek olyan szélesnek kell lenni,hogy a tengely végén levő zéger pontosan passzoljon egymás mellett! Ha nincs rendesen kihézagolva,akkor minden kuplungolásnál hossz irányba mozog az egész a nyelestengelyen!Ezért a zégert előbb utóbb lelöki a tengely végéről!Ott nem tudom hol lehetett neked menet! Menet a variátor agyban van,a csapágyon kívűl!A lehúzót abba lehet behajtani!
Válasz medikus #13089. hozzászólásáraAz egyémbe ott volt egy kb 12x 1 es belső menet és még az is biztosította az egészet. ez is megoldás lehet csak nem igazán tudja kifurni valószínű.
13739 hozzászólás
Válasz erik18 #13138. hozzászólásáraBár mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz medikus #13135. hozzászólásáraAkkor mondjuk egy kbs is jó?
Válasz erik18 #13136. hozzászólásáraJó!
Válasz medikus #13135. hozzászólásáraAkkor mondjuk egy kbs is jó?
Válasz erik18 #13134. hozzászólásáraAmit kapsz!
Válasz medikus #13133. hozzászólásáraMilyen márka a minimum amit érdemes belerakni?
Válasz erik18 #13132. hozzászólásáraCsere,főleg ha kifelé mozog!
Első kerékagy csapágyon lehet húzni vagy csapágycserés ha kicsit kottyan?
Válasz erik18 #13130. hozzászólásáraCsináld magad mozgalom!!!!!!!!!!!!
Üdv. Borsodban vagy környékén csinálnak valahol cséplödob felújítást?
Válasz R Sándor #13128. hozzászólásáraRendben! Köszönöm!
Válasz atti212. #13127. hozzászólásáraNézd a többihez , minél közelebb van a 0 hoz annál jobb Amelyik elkezdi feltekerni a lomot azonnal pucold ki és "hezagold össze" mint írtam kalapáccsal kocogtattam le a kést .Ha rossz volt a hézag. Lehet nem ez a legjobb megoldás de mást nem tudsz csinálni kint a földön, de ha vársz egy kicsit hogy száradjon akkor is kevésbé tekeri be a növényt,
Válasz R Sándor #13126. hozzászólásáraMennyi hézagot szoktál hagyni? Most max olyan 1 mm körül van amit megjavitottam. Sok?
Köszi
Válasz atti212. #13125. hozzászólásáraIgen alulról begyököltem meg felülről is és aztán csak addig lett lekoszotulve hogy a csapágy elforduljon. Így alul felül fogja a hegesztés de egyébként hezagold össze mert azért szakad fel mert begyuri maga alá a zöld szárat. Kalapasscal úton le a felhaljott kést amíg nem jó a hézag
Jártatok már úgy, hogy a napraforgó betétből kitört a kés tengelye? Ha igen, hogyan erősitettétek meg? Nekem már a második törik ki az alaplemezből.
Tegnapi szórakozás. 5 óra alatt kb 15mm sikerült huzatni . Kutya nehezen adja meg magát , a lehúzót is elhajtottam. Féltem hogy nehogy kézzel jöjjön le mint a menetvariator de azért ezt nem vártam
Szép napot gazdatársak! Érdeklődnék,hogy Békés v.m.,vagy környékén,hol lehet E-514-hez elérhető áron alkatrészt vásárolni?Teljes nagy generál van tervben. Esetleg valakinek kezelési-javítási könyve elfekvőben nem-e lenne?Köszönöm E-mail:lajos.benko@outlook.com
Sziasztok, honnan juthat a szelelő tetejére a törek és a pelyva? Rázó asztal nem lyukas, szélejin van gumi . Nincs semmi tippem. Tik milyen széles gumit raktok a rázó asztal szélére??
Válasz rga #13120. hozzászólásáraNem egyforma a szíjhossz,20 mm a különbség.Én leszabályozva szoktam rendesen feszíteni ,így gyorsabb a gép.A váltó felfogató csavarokat ellenőrizd le,és a motortartó bakokat is.
A menetvariátor az utolsó napon megcsúszott párszor. Lehet állítani rajta?
Van különbség az 512 és 514 menetvariátor szíja között? Van a megcsúszásnak köze ahhoz, hogy az 512 kuplungrugója lett betéve, ami kicsit gyengébb?
Válasz rga #13117. hozzászólásáraA szíjtárcsa öntött részét,ami nincs esztergálva,kár nézni!A szíjtárcsa külön ki van centírozva!
Válasz rga #13116. hozzászólásáraA tengely végében ha a csúcshely üt,amit szemmel is látsz,akkor biztos üt.De egy indikátor órát ha rá teszel,az megmutatja 0.01 pontossággal!Ha üt,sűrűn ki megy a variátor gumigyűrű!Ha a másik oldal üt,lerázza a kipufogót a motorról!
Válasz rga #13116. hozzászólásárahttps://youtu.be/FEaxk0eejQIhttps://youtu.be/FEaxk0eejQI
Válasz medikus #13112. hozzászólásáraNem. Bocs rosszul írtam - este volt már. Variátortengely.
Válasz Gyurkesz1 #13113. hozzászólásáraNe érjenek össze a ládák,sem az oldalfalakba,a billegésükre figyelni kell,amúgy ésszerűen lehet csúsztatni majd rögzíteni a kívánt helyen a csapágyakat.Könnyedén forgathatónak kell az egész szerkezetnek lennie.Semmilye állítási lehetőségnél a dobkosárba ne érjenek bele a ládák,kukorica betétlemezek szerelhetősége is fontos,ne hagyd belerohadni a csavarjait.
Válasz Gyurkesz1 #13113. hozzászólásáraA ládákat ha kézzel meghajtod,hangtalanul kell forogniuk!Azt elérni nem olyan egyszerű,mint kivenni a ládát!Legjobb ha nincs bent a rázóasztal esetleg a szelelő is!,Akkor jobban elérhető az első tengely!
Válasz medikus #13000. hozzászólásáraA macerás bealitás alatt itt mire gondolt mester úr?? Esetleg megírhatná a sok év alatt összegyült tapasztalatát mielőtt nekikezdek,nagyon megköszönném.
Válasz rga #13111. hozzászólásáraFőtengely a motorban van!Azt akarod mérni?
Válasz rga #13097. hozzászólásáraA gyengébb rugóval, összenyomott zégerrel végig működött.
Más: a főtengely kicsit üt. Hogy lehet ellenőrizni?
Válasz medikus #13107. hozzászólásáraköszönöm
Válasz ...:::Pisti:::... #13106. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz medikus #13107. hozzászólásáraÜdv
Így van
Jó a kút szövet
De ez még finomabb
Nekem is jó a 3 szűrő körben
De igaz az nem kút szövet, hanem valami film szerű
Válasz ...:::Pisti:::... #13106. hozzászólásáraNem baj,ha van hozzá normális fülkeszűrő!
Válasz Lacihunt84 #13099. hozzászólásáraNekem a motor levegő szűrője van oda szorítva enyhén
Pont be illik oda abba a kis fészekbe
Persze a fűtés mechanikája ki van véve
Válasz R Sándor #13104. hozzászólásáraKöszönöm! Így teszek
Válasz Lacihunt84 #13099. hozzászólásáraHa a levegő utját elzárod akkor álltalában még könnyebben megy a ventillátor tehát ez miatt nem éghetett le. Elöször vedd ki a motort es nézd meg a szénkefét , meg mozgasd meg nem e szorul.
Válasz medikus #13101. hozzászólásáraFogom figyelni, és az mitől lehet ??
Válasz Lacihunt84 #13099. hozzászólásáraHirdetnek bontást!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz Gyurkesz1 #13100. hozzászólásáraLátod a szíjtárcsán!Vagy forog melletted az állító kar!
Sziasztok, létezik olyan hogy a dobvariátor fel vagy le varialja a magát ? Vagy az órám hüjült volna meg??
Üdv mindenkinek! Fülke szellőző motort keresnék kompletten! Esetleg vkinek nincs? Meg az után érdeklődnék hogy ki hogy oldotta meg a fülke levegő szűrését? Próbálkoztam h rátettem egy kisteher légszűrőjét de valószínűleg leégette a motort mert nem megy!
Válasz medikus #13096. hozzászólásáraÜdv.
Az enyimben is volt menet amikor megvettem.
És egy csésze alátét a végén
A csapágyat az támasztotta
Válasz rga #13083. hozzászólásáraA kérdéssel egy időben egy 512-es rugóját tettük be, az gyengébb 3-4 centivel. Ezzel működik most. Ha végzünk, és addig kitart, javítjuk! Köszönöm a válaszokat!
Válasz R Sándor #13095. hozzászólásáraÍgy értem,megoldás lehet egy kikopott zéger horonynál!
Válasz medikus #13093. hozzászólásáraés igy tehermentesítette a seeger gyürüt.
Válasz medikus #13093. hozzászólásáraigen amelyiken a két csapágy van
Válasz R Sándor #13090. hozzászólásáraA nyelestengely végébe volt befúrva?
Válasz medikus #13091. hozzászólásáraA tengely belselyében volt a menet.
Válasz R Sándor #13090. hozzászólásáraAzt nem tudom hogy lehetett!Az egész kuplung 2 csapágyon forog a nyelestengelyen! A külső csapágy mellett van egy hézagoló alátét,aminek olyan szélesnek kell lenni,hogy a tengely végén levő zéger pontosan passzoljon egymás mellett! Ha nincs rendesen kihézagolva,akkor minden kuplungolásnál hossz irányba mozog az egész a nyelestengelyen!Ezért a zégert előbb utóbb lelöki a tengely végéről!Ott nem tudom hol lehetett neked menet! Menet a variátor agyban van,a csapágyon kívűl!A lehúzót abba lehet behajtani!
Válasz medikus #13089. hozzászólásáraAz egyémbe ott volt egy kb 12x 1 es belső menet és még az is biztosította az egészet. ez is megoldás lehet csak nem igazán tudja kifurni valószínű.