Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR405.84 FtUSD393.39 FtCHF431.97 FtGBP488.04 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #12443. hozzászólásáraÜdv Maestro
Ez valami filc vagy szivacs, vagy szövet anyag?
Én tettem egy motor légszűrőt a ventilátor elé.
Így még jobban szűr
Szinte 0 por
Csak a motor és a ventilátor közti egy centi hézagon szívhat be port, de az minimális.
Azt azért nem zártam le egy szivaccsal mert féltem hogy a motor hűtése akkor megszűnik.
Egy kérdésem lenne még
A motor fordulat spirál gyárilag hol van elvezetve?
Mert nekem rövidebb spirállal volt eddig működtetve a fejem mellett jobbra volt felmaszekolva az óra, de elszakadt a spirál és most hosszabbat vettem.
Visszatenném a helyére
Köszönöm
Válasz medikus #12441. hozzászólásáraÉrtem, meg azt akartam kérdezni hogy a motortartó vázat hogy kell beálítani hogy jó legyen,mert ugye hosszukás furat van a tartó váz felfogatásánál.
Nekem a magtartály melletti váz egyik széle teljesen előre volt csúszva ,volt kb 2centis eltérés a másik oldalhoz képest,képen is elég jól látni,legalább már tudom miert ért a kipufogó bele majdnem a magtartályba
Válasz Gyurkesz1 #12437. hozzászólására2mm lemez! Pontosan kiméred a helyét!Keresel egy 70-80mm furatú,csövet,lehetőleg vastagfalút!Rá fekteted a csőre a lehezt,ott ahol a mélyedés van,vagy lennie kell!Egy 60mm körüli vas pogácsával meg a lemezt belevered a csőbe!De ha tudod,egy olajemelővel belenyomod! Ennyi!
Hello
Motor alatt cserélt már valaki lemezt?? Hanyast érdemes oda tenni??
Karter alján lévő talpnak ha jól emlékszem az eredeti lemezen volt egy bemélyedés, elfér anélkül a mélyedés nélkül is??
Nemtudom hogy gyárilag is így volt e a lemezelés ahogyan a képen vagy ez már valaki más is csinálta előttem, de én most az uj lemezt úgy raknám hogy ráfeküdjön oldalt a kombajn vázára is ahová a motor tartó váz fogatódik fel es akkor az is tartaná a lemezt, jo ötlet?? Vagy úgy volt az eredetileg is??
Válasz medikus #12426. hozzászólásáraA df az a 18v gerjesztőtekercs?
d+ -ra ha 12 vagy 24v kapcsolok akkor lesz két fokozatom? Vagy a gerjesztést is kel változtatnom?
Útálom az egyenirányú motorokat
Válasz 44claasgarantos #12419. hozzászólásáraAzzal kezd!Fent a fülkében az állítókar csavarját addig tekerd,(felhúzott kosárnál) amíg a 3 ricnire nem mutat a tüske!Ha az jól áll,akkor elől 15-17mm a hézag a 3, kosár sínen,mind két oldalon!Párhuzamosan kell hogy álljon!Utána hátul az utolsó kosár sínem 5mm a hézag a verőléc és kosár között! Ha mind megvan,akkor ellenőrizd újra,mind a 4 sarkánál,addig amíg párhuzamosan nem áll az egész! Ez egy alap beállítás! Ha csökkenteni akarod a hézagot,akkor a kosarat leengeded,és a kar állító csavarját bentebb,vagy kintebb hajtod,a kívánt értéknek megfelelően! Utána a kart vissza lenyomod,felemelt kosár helyzetre!
Válasz Gyurkesz1 #12414. hozzászólásáraÉn menetessel még nem találkoztam,de elképzelhető hogy olyan is van.Gyártották-felújították kint is ,itthon is ,kis millióan.
Válasz Gyurkesz1 #12408. hozzászólásáraA három külső lyuk a le-fel húzató célszerszámé. Több helyre használtak ilyen vízszivattyút,lehetett fémlapátos is,a hajómotoron /sor 6/ volt az összesben csavar is,a tengelyvégben is.Felújító helyen nem húzatták,melegítették le és fel is,mint a Ladát.
Válasz medikus #12407. hozzászólásáraLeltem egy ilyen képet neten,maga erre gondolhatott.....de az enyémen olyan mint ha szijtárcsa csak siman ra lenne préselve a tengelyre
Válasz Gyurkesz1 #12405. hozzászólásáraAz a három furat az mire van,hogy passzoljon más venti lapát is?? A tengely furatában nemvolt semmi,de képeken lattam hogy ott csavarnak kéne lennie,vagy nem?
Válasz medikus #12404. hozzászólásáraTömszelence miatt szedném szét,leálított motornál mindég elcsepegett a víz,de azért már a csapágyak is lógnak szépen.
Válasz Gyurkesz1 #12403. hozzászólásáraHa nem eresztett a vízpumpa,akkor nem kell tömszelencét cserélni! A szíjtárcsa csak egy lemez tárcsa! Azt a lapátkerék fogja a peremes agyhoz,ami rá van préselve a tengelyre!A tengelyt kell az egészből kinyomni!!!
Válasz medikus #12353. hozzászólásáraVízpumpáról a szíjtárcsát húzzam le, vagy majd csak simán ki préselem a tengelyt a szijtárcsábol is?? Az uj tömszelencét egyszerű berakni?? Ketűtemu wartburgon játszottam sokat a tömszelencékkel mire rájöttem hogy hogy is kell, sokszor az volt a hiba hogy a tömszelence nemvolt a összecsiszolva a keverőlapáttal, de betenni a helyére sem volt egyszerű, ez az IFAs is ilyen bonyorult??
Válasz medikus #12398. hozzászólásáraKeresgeltem en mar, 275x5mm ezt a meretet adja atmerore , holnap beprobalkozok egy egy uzletben hatha . A cseh oldalak keresztmetszetre is sika gumigyurunek tuntetik fel.
Válasz medikus #12396. hozzászólásáraNalunk totiaban bajos ... 12nel csereltem regebben es ugy emlekszek h feher gumigyurut kuldtek nekem a csehek , csak a merete nem maradt meg
13744 hozzászólás
Válasz medikus #12443. hozzászólásáraÜdv Maestro
Ez valami filc vagy szivacs, vagy szövet anyag?
Én tettem egy motor légszűrőt a ventilátor elé.
Így még jobban szűr
Szinte 0 por
Csak a motor és a ventilátor közti egy centi hézagon szívhat be port, de az minimális.
Azt azért nem zártam le egy szivaccsal mert féltem hogy a motor hűtése akkor megszűnik.
Egy kérdésem lenne még
A motor fordulat spirál gyárilag hol van elvezetve?
Mert nekem rövidebb spirállal volt eddig működtetve a fejem mellett jobbra volt felmaszekolva az óra, de elszakadt a spirál és most hosszabbat vettem.
Visszatenném a helyére
Köszönöm
Fülkeszűrő készítés!Hasonló mint a gyári!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220611204652_img_20220611_083238.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220611204753_img_20220611_091401.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220611204833_img_20220611_092906.jpg)
Válasz medikus #12441. hozzászólásáraÉrtem, meg azt akartam kérdezni hogy a motortartó vázat hogy kell beálítani hogy jó legyen,mert ugye hosszukás furat van a tartó váz felfogatásánál.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220608205412_20220528_181432.jpg)
Nekem a magtartály melletti váz egyik széle teljesen előre volt csúszva ,volt kb 2centis eltérés a másik oldalhoz képest,képen is elég jól látni,legalább már tudom miert ért a kipufogó bele majdnem a magtartályba
Válasz Gyurkesz1 #12440. hozzászólásáraHegesztettem.A vázhoz furat hegesztéssel,a tartály felől meg végig,hogy ne ázzon be!
Válasz medikus #12439. hozzászólásáraKépeket nemcsinált a munkáról?? Heggesztette vagy csavarozta a lemezt??
Válasz medikus #12438. hozzászólásáraCsináltam már ilyet!!!!!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz Gyurkesz1 #12437. hozzászólására2mm lemez! Pontosan kiméred a helyét!Keresel egy 70-80mm furatú,csövet,lehetőleg vastagfalút!Rá fekteted a csőre a lehezt,ott ahol a mélyedés van,vagy lennie kell!Egy 60mm körüli vas pogácsával meg a lemezt belevered a csőbe!De ha tudod,egy olajemelővel belenyomod! Ennyi!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #12436. hozzászólásáraMivel tudnák olyan mélyedést csinálni itthon a lemezbe??
A 2mm a mélyedésre írta ?? Lemezből hanyast vegyek??
Válasz Gyurkesz1 #12435. hozzászólásáraHa elférne,akkor miért nyomott volna bele mélyedést? 2mm!
Hello![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220607182418_20220607_165707.jpg)
Motor alatt cserélt már valaki lemezt?? Hanyast érdemes oda tenni??
Karter alján lévő talpnak ha jól emlékszem az eredeti lemezen volt egy bemélyedés, elfér anélkül a mélyedés nélkül is??
Nemtudom hogy gyárilag is így volt e a lemezelés ahogyan a képen vagy ez már valaki más is csinálta előttem, de én most az uj lemezt úgy raknám hogy ráfeküdjön oldalt a kombajn vázára is ahová a motor tartó váz fogatódik fel es akkor az is tartaná a lemezt, jo ötlet?? Vagy úgy volt az eredetileg is??
Válasz medikus #12433. hozzászólásáraAkkor a leggyorsabb fokozat a 4-5 kapocs egyszerre való bekapcsolt helyzete?
Válasz VESZTES. :) #12432. hozzászólására 3!
Válasz medikus #12431. hozzászólására24v gerjesztem?
Azért kérdezem mert adattábla szerint 18v a gerjesztése.
2 vagy 3 fokozatú a motor?
Válasz VESZTES. :) #12427. hozzászólásáraDf a gerjesztő tekercs!
Ennyit a vízpumpa felujjitásról,megindult szépen de el is pattant![smile oops](/oldforum/images/smiles/oops.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220601222209_20220601_204126.jpg)
Válasz VESZTES. :) #12427. hozzászólásáraD+ ra van kötve mindkét ellenállás egyik vége!Azokon keresztül van fokozat!
Válasz VESZTES. :) #12427. hozzászólásáraEgyenáramú![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Válasz medikus #12426. hozzászólásáraA df az a 18v gerjesztőtekercs?![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
d+ -ra ha 12 vagy 24v kapcsolok akkor lesz két fokozatom? Vagy a gerjesztést is kel változtatnom?
Útálom az egyenirányú motorokat
Válasz VESZTES. :) #12425. hozzászólásáraAkkor mit akarsz,hogy működjön?
Válasz medikus #12424. hozzászólásáraCsak a motor van meg.
Válasz VESZTES. :) #12423. hozzászólásáraKapcsolója meg van? Ezek dinamó jelzések!Ez tulajdonképp egy 24 voltos dinamó,ami pozitív gerjesztésű!Ez neked lehet sokk!
Sziasztok!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220601204135_img_20220601_200026.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220601204135_img_20220601_200026.jpg)
Esetleg valaki tudja mi micsoda (d+. d-. df) mit hova?
Az előző gazda széttúrt mindent.
Válasz Buvargabi #12418. hozzászólásáraToklászos gabona!
Válasz 44claasgarantos #12419. hozzászólásáraAzzal kezd!Fent a fülkében az állítókar csavarját addig tekerd,(felhúzott kosárnál) amíg a 3 ricnire nem mutat a tüske!Ha az jól áll,akkor elől 15-17mm a hézag a 3, kosár sínen,mind két oldalon!Párhuzamosan kell hogy álljon!Utána hátul az utolsó kosár sínem 5mm a hézag a verőléc és kosár között! Ha mind megvan,akkor ellenőrizd újra,mind a 4 sarkánál,addig amíg párhuzamosan nem áll az egész! Ez egy alap beállítás! Ha csökkenteni akarod a hézagot,akkor a kosarat leengeded,és a kar állító csavarját bentebb,vagy kintebb hajtod,a kívánt értéknek megfelelően! Utána a kart vissza lenyomod,felemelt kosár helyzetre!
Válasz 44claasgarantos #12419. hozzászólásáraÁllítsd be elől a harmadik hátul az utolsó bordával a kosárhoz képest.
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220601192508_screenshot_2022_06_01_19_24_12_806_cn.wps.moffice_eng.jpg)
Ha nincs könyved felrakom szívesen
Mentorom A fülkében csavaros álitoval lehet tudom is én a csavarok alá távtartót gongoltam hogy kel e
Válasz medikus #12416. hozzászólásáraEsetleg megírná,hogy mikor kell,érdemes használni?előnye?
Válasz Gyurkesz1 #12414. hozzászólásáraÉn menetessel még nem találkoztam,de elképzelhető hogy olyan is van.Gyártották-felújították kint is ,itthon is ,kis millióan.
Válasz Buvargabi #12415. hozzászólásáraToklászoló lemez!Nem csak ezen a gépen van!Van nagyokon is!
Válasz medikus #12401. hozzászólásáraTisztelt Medikus!leírná,hogy mi a külömbség a két állás között?idáig nem is gondolkodtam,hogy miért vannak ott!
Válasz sanyi1965 #12410. hozzászólásáraAkkor jól értem hogy erről nemlehet lecsavarozni szíjtárcsát hanem csak egyben szépen lehúzni.
Válasz 44claasgarantos #12412. hozzászólásáraÁllítsd be méretre!
Medikus kosár fent van a helyén teljesen felhuzatva majd nem a dob hoz ér
Válasz R Sándor #12402. hozzászólásáraEz engem is érdekelne!
Válasz Gyurkesz1 #12408. hozzászólásáraA három külső lyuk a le-fel húzató célszerszámé. Több helyre használtak ilyen vízszivattyút,lehetett fémlapátos is,a hajómotoron /sor 6/ volt az összesben csavar is,a tengelyvégben is.Felújító helyen nem húzatták,melegítették le és fel is,mint a Ladát.
Válasz medikus #12407. hozzászólásáraLeltem egy ilyen képet neten,maga erre gondolhatott.....de az enyémen olyan mint ha szijtárcsa csak siman ra lenne préselve a tengelyre
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220530224423_0021.jpg)
Válasz medikus #12407. hozzászólásáraMágnes kuplung? Dehoogy. Volt több féle IFÁS vizpumpa??
Válasz Gyurkesz1 #12406. hozzászólásáraVan 3 csavaros lapát is! Ez milyen pumpa? Nem mágnes kuplungos?Fixes nem ilyen! Nincs a tengely végében menet!
Válasz Gyurkesz1 #12405. hozzászólásáraAz a három furat az mire van,hogy passzoljon más venti lapát is?? A tengely furatában nemvolt semmi,de képeken lattam hogy ott csavarnak kéne lennie,vagy nem?
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220530222027_received_675735783724804.jpg)
Válasz medikus #12404. hozzászólásáraTömszelence miatt szedném szét,leálított motornál mindég elcsepegett a víz,de azért már a csapágyak is lógnak szépen.
Válasz Gyurkesz1 #12403. hozzászólásáraHa nem eresztett a vízpumpa,akkor nem kell tömszelencét cserélni! A szíjtárcsa csak egy lemez tárcsa! Azt a lapátkerék fogja a peremes agyhoz,ami rá van préselve a tengelyre!A tengelyt kell az egészből kinyomni!!!
Válasz medikus #12353. hozzászólásáraVízpumpáról a szíjtárcsát húzzam le, vagy majd csak simán ki préselem a tengelyt a szijtárcsábol is?? Az uj tömszelencét egyszerű berakni?? Ketűtemu wartburgon játszottam sokat a tömszelencékkel mire rájöttem hogy hogy is kell, sokszor az volt a hiba hogy a tömszelence nemvolt a összecsiszolva a keverőlapáttal, de betenni a helyére sem volt egyszerű, ez az IFAs is ilyen bonyorult??
Válasz medikus #12401. hozzászólásáraLehet nem kéne ilyet kerdeznem ,de mi a különbség A két állás között , nekem mindig le van engedve.
Valaki kereste a toklászoló lemezeket! Ki,és bekapcsolva!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220530200141_img_20220530_192258.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20220530200222_img_20220530_192350.jpg)
Válasz lorant90 #12399. hozzászólásáraFeromax trapp,vagy Variens Kft!Biztos van mind kettőnél!Feromax-ot keresd először!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz medikus #12398. hozzászólásáraKeresgeltem en mar, 275x5mm ezt a meretet adja atmerore , holnap beprobalkozok egy egy uzletben hatha . A cseh oldalak keresztmetszetre is sika gumigyurunek tuntetik fel.
Válasz lorant90 #12397. hozzászólásáraGoogle! IFA W50 olajhűtő gumigyűrű!!! Ott találsz pár rajzot,Pl SÉRA kft! 5-600 ft!
Válasz medikus #12396. hozzászólásáraNalunk totiaban bajos ... 12nel csereltem regebben es ugy emlekszek h feher gumigyurut kuldtek nekem a csehek , csak a merete nem maradt meg
Válasz lorant90 #12395. hozzászólásáraIgazság szerint az egy ékgyűrű!De IFA boltban biztos kapsz eredetit!
Válasz medikus #12394. hozzászólásáraHőcserelonel kell cserelnem a tomitest , de a katalogban nem tallatam a szàmàt