Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD395.26 FtCHF439.37 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Igaz nem 514es, hanem sampo 2065, de mechanikailag igen hasonló. Olyan feladványt adott, hogy a jobb oldalán a felsőrosta berakódik. Semmi látványos torzulás nincs. Felújított kb tized mm-re beállított dobkosár, új doblécek, új felső rosta, új síkrosta, és az összes szilent kicserélve. Új lapátok és lapáttartók a szelelőbe. Mi lehet a baj akkor???
Válasz medikus #11433. hozzászólásáraHat gondolom ,de akkor mit kéne vele csinálnom?? Kb 10evvel ezelőtt volt utóljára ilyen a faternak hogy beragadt,akkor is belocsolta mindenfélével ,de most az sem segít.
Válasz Gyurkesz1 #11431. hozzászólásáraA motola emelés már beindult ,mar csak a variátoros kart muszaj bejáratni mert kaphatott egy kis nedvességet es összerozsdálhatott ,azón kívül hogy belocsom WD40el meg fékkolajjal és próbalom ide oda kopogtatni tudok még valamit csinálni?? Mert meģ sem akar mozdulni
Sziasztok, nemtudom lehet e összefüggés a kettő között,beragadt a menet variátor mozgató pöcök a hidraulika tömbön ,és tegnap amikor felasztaloztam a motolát sem akarta emelni,ha jol tudom egy pompáról mennek. A variátoros pöcköt vagy minek nevezzem már belocsoltam fékolajjal de nem akar megmozdulni sem,remélem nemkellessz lebontani a tömböt.
Válasz medikus #11428. hozzászólásáraHa van rajta kitámasztó,oldalt,azt is le kell venni,vagy lazítani,mert a szíjtárcsa éppen nem jön le tőle!Ha le veszed,valamivel meg kell nyomatni,horpasztani,hogy legközelebb ne okozzon problémát!A váltót hagyd a helyén!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz janihida #11426. hozzászólásáraVedd le a fékdobot,és a fék alaplapot is!A féket nem kell kikötni,csak egy dróton engedd lentebb,mint a portál tengelye!
Üdv. ! Medikus úr biztos tudja hogyan jön le legkönnyebben a E-514-nek a sebváltóról az ékszíjtárcsa(ák) ? A fékdobtól ránézése nem fér ki ....talán egyszerűbb a váltó felfogató csavarjainál megbontani?
Válasz medikus #11417. hozzászólásáraAzért írtam hogy stabil motor! Mert fix a fordulat, lőcs gáz a Medin is 2250 egész nap kivéve ürítés 1450, akkor annyi a fordulat, vagy csalva áttéve a váltó 3 fokozatba 1760! de ha ki van "herélve" akkor csak két fordulat van !
Válasz Ares 826 #11415. hozzászólásáraVan állítási lehetőség a közlő lamellán!De a beállított az utána fix! A motor fordulatához van belőve!1800.2000,2200!A kombájn motor fix fordulaton megy.
Válasz medikus #11413. hozzászólásáraAz előtöltést szerintem kell szabályozni, ha kicsit másként lett köszörülve az adagoló tengely kellene egy kicsit állítani az előtöltési fokon én azt gondolom.
Válasz medikus #11411. hozzászólásáraKinél van az a bolt?? Igazából nekem E 302 kaszába kellene ami szerintem ugyan az mind a két gépben, nem sokat variált anno a fricc szerintem.
Keresek főfékhengert E kombájnra egykörös fékhez, ha valakinek van elfekvő vagy felesleges új vagy használt de használható állapotban ha eladná írjon, előre is köszönöm.
Válasz figulagábor #11406. hozzászólására2-3mm-t azért adjál neki a rudazaton!A nyeles tengely féknek,állóra kell fognia a tengelyt,kinyomott kuplungnál!Úgy állítsd be!
Köszönöm Medikus a válaszodat. Megcsináltam, a variátor szíj felől raktam be egy új tárcsát, a másik a régi tárcsából a jobbik maradt. Azután már a villák kúposabban álltak be, csak annyi hézag maradt a villák és a kinyomó csapágy közt, hogy éppen nem forgatja a csapágyat. Még a fékre kell ráállítani és tökéletes.
Üdv Mindenkinek!
Visszaolvastam a fórumban, de kérnék egy megerősítést tapasztaltabbtól.
E-514-es kombájn kuplungja elkezdett megcsúszni, barázdáknál, tele tartállyal (nem túl meredek) domboldalon, sárban, nem kapart hanem megállt.
Raktam bele két új tárcsát és nem oldja a hajtást. A villa jelenleg kb. 2 mm-re van a kinyomó csapágytól, a villák szinte egyenesen állnak nincs benne kúp.
- Olvastam olyat, hogy nem bele való a tárcsa hanem valami hasonló Fortschritt gépé és nem pont ez kellene bele;
- Olvastam, hogy cserélte valaki az egyik tárcsát és a másikat nem, a régit rakta vissza; csak ez sikerült-e valakinek, megoldotta-e a problémát. Egyébként ezt szeretném következőben kipróbálni.
- Vagy esztergáltassam le a közbetétet ami a két tárcsa között van;
- Vagy a rögzítő csavarok alá ( ami a villás tárcsát rögzíti), a tárcsa alá tegyek alátétet;
Válaszokat köszönöm.
Válasz medikus #11399. hozzászólásáraMűködöt is hiba nélkül, de mar elég jól megkopott a házilag csinált kasza fej is,meg nincs kedvem átnyitelgetni álandoan a fejet amikor új kaszát veszek.
Válasz medikus #11396. hozzászólásáraÉn az asztalt így vettem,hogy valaki házilag átcsinálta a 12es meghajtást nem 14es re ,hanem ez valami a kettő között,ezért szeretném átcsinálni a meghajtást most már rendesen.
Válasz medikus #11395. hozzászólásáraA képen látható a himba kar bekötése.Ott minden erősebb az 512-nél,és még van hogy így is kiszakítják az asztal oldalát,akik" odafigyelnek" rá!
Űdv, egyszer már kérdeztem hogy lehet e 512es asztalra rakni 514es kasza meghajtást. A válasz az volt hogy nem érdemes mert nem birná ,mert a 14es asztala erősített.
A kérdés az lenne hogy melyik részen van a 14es asztala jobban megerősítve meg hogy miért viseli meg az asztalt jobban a 14es kasza meghajtása??
Az én asztalom egy 1987es 512é volt szóval nem a legrégebbi 512es kombajné,ha ez számít valamit .
.
13739 hozzászólás
Igaz nem 514es, hanem sampo 2065, de mechanikailag igen hasonló. Olyan feladványt adott, hogy a jobb oldalán a felsőrosta berakódik. Semmi látványos torzulás nincs. Felújított kb tized mm-re beállított dobkosár, új doblécek, új felső rosta, új síkrosta, és az összes szilent kicserélve. Új lapátok és lapáttartók a szelelőbe. Mi lehet a baj akkor???
Válasz R Sándor #11436. hozzászólásáraLehet napi teljesítmény is.
Meg szezoni is.
Válasz Gyurkesz1 #11434. hozzászólásáraPetrolejum(WD40)....
Válasz SanyiII #11435. hozzászólásáraNaponta ?? szezonban??
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy szerintetek mekkora gabona területet bírna (hektár) el egy közepes állapotú 514-es?
Pusztán csak kiváncsiságból.
Válasz medikus #11433. hozzászólásáraHat gondolom ,de akkor mit kéne vele csinálnom?? Kb 10evvel ezelőtt volt utóljára ilyen a faternak hogy beragadt,akkor is belocsolta mindenfélével ,de most az sem segít.
Válasz Gyurkesz1 #11432. hozzászólásáraA fékolaj mindenhonnan lemarja a festéket!
Válasz Gyurkesz1 #11431. hozzászólásáraA motola emelés már beindult ,mar csak a variátoros kart muszaj bejáratni mert kaphatott egy kis nedvességet es összerozsdálhatott ,azón kívül hogy belocsom WD40el meg fékkolajjal és próbalom ide oda kopogtatni tudok még valamit csinálni?? Mert meģ sem akar mozdulni
Sziasztok, nemtudom lehet e összefüggés a kettő között,beragadt a menet variátor mozgató pöcök a hidraulika tömbön ,és tegnap amikor felasztaloztam a motolát sem akarta emelni,ha jol tudom egy pompáról mennek. A variátoros pöcköt vagy minek nevezzem már belocsoltam fékolajjal de nem akar megmozdulni sem,remélem nemkellessz lebontani a tömböt.
Válasz medikus #11429. hozzászólására Köszönöm !....majd így próbálom...a kitámasztó rajta van ...attól sem jön ki azt láttam.
Válasz medikus #11428. hozzászólásáraHa van rajta kitámasztó,oldalt,azt is le kell venni,vagy lazítani,mert a szíjtárcsa éppen nem jön le tőle!Ha le veszed,valamivel meg kell nyomatni,horpasztani,hogy legközelebb ne okozzon problémát!A váltót hagyd a helyén!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz janihida #11426. hozzászólásáraVedd le a fékdobot,és a fék alaplapot is!A féket nem kell kikötni,csak egy dróton engedd lentebb,mint a portál tengelye!
Válasz janihida #11426. hozzászólásáraAkkor vedd le a fekdobot
Üdv. ! Medikus úr biztos tudja hogyan jön le legkönnyebben a E-514-nek a sebváltóról az ékszíjtárcsa(ák) ? A fékdobtól ránézése nem fér ki ....talán egyszerűbb a váltó felfogató csavarjainál megbontani?
Válasz Zoli39 #11424. hozzászólásárakínálták a 24-es topic-ban.
Sziasztok!
E524 kombájnhoz keresek gyári hibátlan forgásérzékelőt, vagy valamilyen bevált megbízható alternatívát. Kép illusztráció.
Köszönöm, Üdv.
Válasz Gepi #11422. hozzászólásáraKöszi szépen.
Válasz Ares 826 #11418. hozzászólásáraNagyon híres ez a E302 gép, imádok vele gurulni és meglepően jól bírja a gép nem pattog benne az ember.
Alkatrész info: 0630 3830 287
Bócsa, Kecskeméti út 12.
www.kombajnalkatresz.hu
info@kombajnalkatresz.hu
0678 453 358, 0630 3830 287
Válasz Ares 826 #11419. hozzászólásáraNémetek L60as motort raktak bele ,de azt nem tudom hogy milyen adagolóval...
Válasz medikus #11417. hozzászólására
Válasz medikus #11417. hozzászólásáraAzért írtam hogy stabil motor! Mert fix a fordulat, lőcs gáz a Medin is 2250 egész nap kivéve ürítés 1450, akkor annyi a fordulat, vagy csalva áttéve a váltó 3 fokozatba 1760! de ha ki van "herélve" akkor csak két fordulat van !
Válasz Gepi #11416. hozzászólásáraKinél melyik cégnél Bócsán????
Válasz Ares 826 #11415. hozzászólásáraVan állítási lehetőség a közlő lamellán!De a beállított az utána fix! A motor fordulatához van belőve!1800.2000,2200!A kombájn motor fix fordulaton megy.
Válasz Ares 826 #11410. hozzászólásáraBócsán van, kérdezted már?
Válasz medikus #11413. hozzászólásáraAz előtöltést szerintem kell szabályozni, ha kicsit másként lett köszörülve az adagoló tengely kellene egy kicsit állítani az előtöltési fokon én azt gondolom.
Válasz medikus #11411. hozzászólásáraKinél van az a bolt?? Igazából nekem E 302 kaszába kellene ami szerintem ugyan az mind a két gépben, nem sokat variált anno a fricc szerintem.
Válasz Ares 826 #11409. hozzászólásáraNem csak a regulátor.Nincs előtöltés szabályzó sem az elején.
Válasz Matyi50 #11408. hozzászólásáraÁt építhető!Szívó,kipufogó torok,olajteknő,lendkerék,és adagoló cserével!Kompresszor se kell!Generátor csere,24 voltra!
Válasz Ares 826 #11410. hozzászólásáraVan új a boltban!!!
Keresek főfékhengert E kombájnra egykörös fékhez, ha valakinek van elfekvő vagy felesleges új vagy használt de használható állapotban ha eladná írjon, előre is köszönöm.
Válasz Matyi50 #11408. hozzászólásáraÉn úgy tudom a kombi adagoló annak más a regulátor rése mert "stabil" rendszerű adagoló kell a kombihoz.
A sima ifa és a kombájnba való motorblokk valamint adagolóik között mi a különbség? Átépíthetö pl. Egy w50es ifa blokk egy 514-esbe?
Válasz figulagábor #11405. hozzászólásáraKész,jó?
Válasz figulagábor #11406. hozzászólására2-3mm-t azért adjál neki a rudazaton!A nyeles tengely féknek,állóra kell fognia a tengelyt,kinyomott kuplungnál!Úgy állítsd be!
Köszönöm Medikus a válaszodat. Megcsináltam, a variátor szíj felől raktam be egy új tárcsát, a másik a régi tárcsából a jobbik maradt. Azután már a villák kúposabban álltak be, csak annyi hézag maradt a villák és a kinyomó csapágy közt, hogy éppen nem forgatja a csapágyat. Még a fékre kell ráállítani és tökéletes.
Válasz figulagábor #11404. hozzászólására Egy használtat és egy újat rakjál be!Ha kínai kalap lesz,akkor jó lesz!
Üdv Mindenkinek!
Visszaolvastam a fórumban, de kérnék egy megerősítést tapasztaltabbtól.
E-514-es kombájn kuplungja elkezdett megcsúszni, barázdáknál, tele tartállyal (nem túl meredek) domboldalon, sárban, nem kapart hanem megállt.
Raktam bele két új tárcsát és nem oldja a hajtást. A villa jelenleg kb. 2 mm-re van a kinyomó csapágytól, a villák szinte egyenesen állnak nincs benne kúp.
- Olvastam olyat, hogy nem bele való a tárcsa hanem valami hasonló Fortschritt gépé és nem pont ez kellene bele;
- Olvastam, hogy cserélte valaki az egyik tárcsát és a másikat nem, a régit rakta vissza; csak ez sikerült-e valakinek, megoldotta-e a problémát. Egyébként ezt szeretném következőben kipróbálni.
- Vagy esztergáltassam le a közbetétet ami a két tárcsa között van;
- Vagy a rögzítő csavarok alá ( ami a villás tárcsát rögzíti), a tárcsa alá tegyek alátétet;
Válaszokat köszönöm.
Válasz Gyurkesz1 #11400. hozzászólásáraAkkor vegyél egy komplett asztalt!100-150 ért kapsz,és még marad pluszba alkatrészed is!
Válasz sicko #11401. hozzászólásáraírtam privátban
Nekem van egy új ikerszivattyú ha érdekel!
Válasz medikus #11399. hozzászólásáraMűködöt is hiba nélkül, de mar elég jól megkopott a házilag csinált kasza fej is,meg nincs kedvem átnyitelgetni álandoan a fejet amikor új kaszát veszek.
Válasz Gyurkesz1 #11398. hozzászólásáraNe kísérletezz,ha így működik!
Válasz medikus #11396. hozzászólásáraÉn az asztalt így vettem,hogy valaki házilag átcsinálta a 12es meghajtást nem 14es re ,hanem ez valami a kettő között,ezért szeretném átcsinálni a meghajtást most már rendesen.
Válasz medikus #11395. hozzászólásáraJó reggelt,és ha azt a felső gerendát megerősíteném a 12es asztalán,akár jo is lehetne??
Válasz medikus #11395. hozzászólásáraA képen látható a himba kar bekötése.Ott minden erősebb az 512-nél,és még van hogy így is kiszakítják az asztal oldalát,akik" odafigyelnek" rá!
Válasz Gyurkesz1 #11394. hozzászólásáraNem olyan az oldala az asztalnak!A felső gerenda meg van lapolva,egy kb 4mm es U profillal!
Űdv, egyszer már kérdeztem hogy lehet e 512es asztalra rakni 514es kasza meghajtást. A válasz az volt hogy nem érdemes mert nem birná ,mert a 14es asztala erősített.
A kérdés az lenne hogy melyik részen van a 14es asztala jobban megerősítve meg hogy miért viseli meg az asztalt jobban a 14es kasza meghajtása??
Az én asztalom egy 1987es 512é volt szóval nem a legrégebbi 512es kombajné,ha ez számít valamit .
.
Válasz 44claasgarantos #11391. hozzászólásáraBócsán is van az!Ott bontottak is!Csak ezek a bontottak lehet olyan kopottak hogy 1 év múlva így járnak!
Válasz lovasnorbi #11390. hozzászólásáraNem is azt a tengelyt barmolják!Tesznek bele újat!
Válasz lovasnorbi #11387. hozzászólásáraSoltvadkert kiskun agro